Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2010 12:37 - АНТИ ГОСПОД 2
Автор: tutankhamon661 Категория: Други   
Прочетен: 43260 Коментари: 109 Гласове:
44

Последна промяна: 10.03.2011 00:07


Тъй като някои хора написаха  ОДА  в моя чест заради  "Анти Господ  1",  реших най-отговорно да пусна продължение.  След като пишат за мен, нормално е да имам право на отговор.  Но при богопомазаните нищо  НЕ  може да е нормално.  Ето защо ми беше отказан отговор - коментарът още чака одобрение.  Тайно се надявах да стане така, защото е живо доказателство колко са толерантни вярващите към чуждото мнение.  Иначе знаят да говорят, ама само на думи.  Вече и не го искам това  "височайше"  одобрение,  защото сам ще си публикувам коментара:


"Урааааа, даже и стихове пишат в моя чест!
АЗ СЪМ ВЕЛИК, ВЕЛИК, ВЕЛИИИИИК !
Това ли беше всичко? Очаквах нещо по-хард. но не би ! Като ти ударят едната буза, подай и другата! Боже, Боже!"


Това е типичен похват за  "смирените"  хора - дезинформация, манипулация, сакън някой да не изкаже различно мнение, че току-виж разклатил устоите на църквата.  Егати кекавата църква!  едно време са горели на кладата, сега сме по-цивилизовани - обиждаме, забраняваме, отказваме коментар.  Всички тези неща имат една цел - да замъглят и спрат  ТРЕЗВИЯ  РАЗУМ.  После ще ми бучат за толерантност, ама само аз да съм такъв, но не и те.  Аре бегай бързо, че да не извадя тоягата!
Блогът си бил техен  и само те решавали!   О"кей, бе, душа!   Дръж си го  /кое ли?!?!?/  само си смени  ника,  че Пегас е красиво животно, а в твоето поведение няма нищо красиво.   Недоволстваме, че правителство,  МВР,   мафия,  налагали завеса, манипулирали, криели това или онова,  а ето, че и малкият човек прави същото, но не на държавно ниво.   Е, що тогава се сърдим?  Това е същото като кражбите на политиците - повечето хора биха го правили, ама понеже не могат да докопат властта, затова злобеят на по-ниско ниво.   Всеки си действа там, където може.  Останалото е бла-бла.   Някои хора никога няма да проумеят значението на думата  "СВОБОДА".
Аз никога не бих си позволил да сложа сито или да трия коментар, колкото и обиден да е той.  Всяко ново включване обогатява разнообразието от мнения - какво по-хубаво от това?!?   Негативните мнения също са важни - предлагат друга гледна точка.   Дори грешна, тя съществува, следователно си има своето място.   Тези, които си позволяват да трият или одобряват, всъщност се изживяват като Господ в своя блог, т.е.  отъждествяват се с Него, а това вече си плаче за психиатър.   К"во като блогът е мой?   Щом съм го написал, значи търся чуждите мнения, не е задължително да е съгласие.   Чу ли,  Рegas,  интересува ме  МНЕНИЕТО НА ХОРАТА.  А теб щом те интересува само твоето, най-добре си го пробутвай в кенефа, докато сереш!  Няма нужда от публичност.   Пази, Боже!
така мисля аз, но то е защото съм освободен от комплекси и предразсъдъци.   Това, което на много хора е само в главата, аз го споделям  СВОБОДНО,  коментирам всякакви теми, приемам всякакви мнения.  "Не съм съгласен с твоето мнение, но ще умра за правото ти да го изкажеш!"   Именно затова съм чист пред съвестта си.  Да му мислят другите.  Те ще се спасят, чак когато ги докопа техният лицемерен Господ.   Де го тоя, че все го чакам да му накова главата!
Понеже на мен са ми направили реклама, аз отвръщам на жеста.   Да не вземат пари да ми искат, че ги знам тия набожните - все в джоба ме гледат - с цялата си смиреност и нематериализъм:

http://pegas08.blog.bg/izkustvo/2009/12/28/anti-gospod-ili-rekviem-za-edna-mumiia-527.462571

О"кей,  дребно мишле!   Да си потуткаме.  Фараонът ще освободи жалката ти черна душица!

Темата наистина се оказа неизчерпаема.  Нормално.   Хилядолетия наред хората са вярвали в разни божества и това няма да се изкорени лесно, колкото и да напредваме в развитието си.
Интересно е, че много хора просто отказват да признаят или осъзнаят, че подобни вярвания са  ПРИМИТИВНИ   и би трябвало отдавна да са забравени.   Нещо повече:  дори смятат, че това е някаква  "висша духовност",  която ги издига над  простите неверници.   Естествено, в повечето случаи го задържат само в главите си, а гласно пробутват фалшива толерантност.  Но в думите им се усеща издайническа надменност, която по недвусмислен начин издава скритите им мисли.  В повечето случаи говорят за неща, чието значение  НЕ  разбират, но това не им пречи да твърдят, че всъщност  неверникът не разбира.  Номерът го знаем - да обърнем фактите на  180  градуса.
Е, имаше и добронамерени хора.  Например една жена, която се включи на лични съобщения и дори написа скайпа си за по-бърза връзка, за да може да ми отговори на повече въпроси, които смяташе, че ще й задам.  Аз вярвам в добрите й намерения.  Звучеше много културно и възпитано.  Именно поради тази причина не мога да й отговоря.  Познавам се твърде добре - стане ли дума за религия, много бързо се възпламенявам и може да изпусна нещо, което тя не е заслужила да чуе.  А всъщност не би могла да ми каже нещо, което да не съм чул вече.
Болшинството обаче може да се види от коментарите под първата част.  Някои от изказванията са толкова  "мили",  че могат да минат направо за любовни обяснения.  Пък де да знам, може и някои наистина да са били любовни, но да са останали неразбрани.   Ех, на чиче педалчетата!
Може да се направи профил на вярващите, които да бъдат разделени на две групи.   Естествено, винаги има изключения, които не се поместват никъде.
Първа група:  уж интелигентни хора, които смятат, че е модерно да са погопомазани.  Някои наистина вярват, други само се преструват с някаква цел.
Към тази група принадлежат примерно политиците.  Да отидеш в църква по време на голям празник и да запалиш свещичка - ех, че величествена за простолюдието гледка!   Наполовина вече си спечелил изборите.   Лошо, ако си комунист.   Някой ще цъка с език:  "Не го е срам!  Вчера анатемосваше църквата, а днес се е изтъпанчил тук!"   Споко, и този поблем си има цаката.   БСП  живее благодарение на пенсионерите, а те почти всички са вярващи.   Да не говорим, че голяма част от тях наистина са в близки отношения с Господ - на една ръка разстояние, така да се каже.  Няма начин да не върже.
Към същата група принадлежат звездите от шоубизнеса, макар че някои от тях трудно ще минат за интелигентни.  Повече от  20 години  Мадона  размята разни кръстове, даже и  "молитва"  издаде.  Проглуши ни ушите, колко е вярваща.   А някой на нея повярва ли?   Леле, точно нея ли посочих.!  С голите й снимки и прословутите й умения в леглото.  Що пък не?   Бас ловя, че ако й падне в ръчичките, самият Господ ще се изпразни.   О х, богохулство!
Том Круз  и  Джон Траволта  от години са реклама на сциентоложката църква.  Някой виждал ли е седалището на сциентолозите?   "Дворец"  е слабо да се каже.   Те поне са се ориентирали към богатите хора, а не към пенсионерите, просещи за канче със супа.  Полза сигурно има, но за малцина.
Том Круз  се раздели с  Никол Кидман,  защото на нея не й харесваше да бъде изкуствен придатък към него - колкото за украса.   Той я третираше като неодушевена вещ.   Кой друг да го научи на такива  "духовни обноски",  ако не любящият Господ?  Сега  Кейти Холмс  се оплаква от абсолютно същото.  Няма го вече жизнерадостното момиче от предишни години.  Сега е сянка на  големия Том  и бледото й лице издава сериозни проблеми в личния й живот.   А казват, че Бог носел любов!
Големият Том  и преди се е проявявал.  Разведе се с първата си жена  Мими Роджърс,  като публично  /кавалерски/  я обвини, че била ялова.  Не можела да има деца.  Само че тя се хвана с друг и веднага забременя, а  Том  и до днес си гледа осиновените деца.  Не се притеснявай,  Томи!   На вярващите всичко им е простено.  Твоят Бог каза, че ти и останалите ще бъдете блажени.   Да му мислят неверниците - те са втора ръка хора!
Деми Мур  си има  гуру -  Дийпак Чопра  или нещо подобно.  Само като му видях алчната, индийска мутра, веднага си представих как духовно я преджобва, но не за дребни, а за цели пачки.
Втората група са фанатиците.  При тях Господ е всичко - целия си живот са посветили на Него и нищо друго не ги интересува.
Голяма част от тях вече са попаднали в някоя секта, където са открили други също толкова  "духовно извисени"  хора.   Ако имат късмет, може да са примерно сред поклонниците на груповия секс.   Постоянни оргии - някои хора денонощно мечтаят за този  "смирен"  ритуал.   Но ако нямат късмет, може и само да ги оберат до шушка, а те пак ще викат  "Благодаря Ти, Господи!" 
Има една тиха група фанатици, които не правят групови изпълнения и други подобни "свещенодействия".   Те просто мечтаят за по-бърза среща с Господ.  цял живот се подготвят за този велик миг.  Ежедневието им е заето с всевъзможни ритуали, а като дойде религиозен празник, са направо фурия.   Все си намират някакъв повод да ходят я на църква, я на гробища.  Тези хора пропиляват живота си по възможно най-глупавия начин.  Не усещат нито една истинска радост или удоволствие.   Е, как ще усетят, като Бог е забранил всички човешки удоволствия, понеже водели до поквара?   Егати садиста!
Без съмнение в тази група най-черни са терористите.  Всички знаем какво представляват.  Само ще напомня, че причината да са такива е  РЕЛИГИЯТА.   Те си имат свещена война и я водят без да им пука за нищо.  Хиляди лежат на тяхната съвест, но те продължават да се смятат за проводници на правата вяра.   А казват, че религията носела мир и любов!
По традиция вярващите имат нужда от духовен водач или по-точно пастир, който да ги заведе до поляната да се напасат.   Звучи унизително, но  к"во  да се прави - ти го плюеш, той си мисли, че вали!
През различни периоди, различни хора са се ползвали с обществено доверие.  Много популярен е бил  Дънов  със своето вегетарианство.  Уж се храниш здравословно, пък не било точно така.  Самата   доктор Емилова  ПРИЗНА  по радиоефира, че има цели  8   ЖИЗНЕНО НЕОБХОДИМИ  съставки, които се съдържат  САМО  в храни от животински произход.  Без тях организмът не може да се развива нормално.   К"во му е тогава полезното на вегетарианството?   Но, доктор Емилова  продължи да си преде своето - караш на салатка и немаш грижи.   То е ясно защо лъже така безсрамно - важното е бизнесът с диетичната клиника да върви.
В по-ново време  Ванга  се радваше на народната любов.  Това била познала, онова предсказала.   Митове и легенди, умело подхранвани с отличен маркетинг от нейните роднини.  Никой обаче не говори за хората, които е разочаровала - те просто не желаят да си спомнят за нея.
Слушах  Борислав Грънчаров  да разказва за срещата си с  Ванга.  Била му казала да не си сваля очилата.  Той обаче никога не е носел очила.  Както и да го въртим, това е  ГРУБ  ГАФ  от нейна страна.  Тук обаче идва на помощ  фантазията на певеца - според него пророчицата е имала предвид   "розовите очила",  с които винаги гледал на живота.   Разбира се, символично.   То и  Нострадамус  е говорил символично, щото на практика нищо не е познал.   Неговите  "точни"  предсказания са плод единствено на нагласеното тълкуване и то винаги след като дадено събитие вече се е случило.  Така и аз мога да предсказвам.   Примерно:  червеният ще направи еди  к"во  си.   оттук нататък   "червеният"   може да е каквото ти душа поиска:  светофар, индианец, отбор, задник и ......  аре да спирам вече.   Мерси за такива предсказания!
Някой спомня ли си  Кашпировски?   Нали и неговите способности бяха от Господ.  Малко ли хора му вярваха?   Преде ли, преде човекът, видимо полага усилия.   Ама баба ми казваше, че като го гледа, наистина започва да я боли глава.   Май не разбра, че той всъщност лекува страданията, а не ги предизвиква.
А сега минутка за богохулство!   Коя е най-голямата  ЛЪЖКИНЯ?   Казва се  Дева Мария.  Не стига, че изневерила на мъжа си, ами с цялата си безочлива наглост казала, че е забременяла от Божия дух и то непорочно.  Егати безсрамието!  Но пък чудо - всички повярвали!   Защо са се хванали, до днес си е загадка.   Най-странното е, че мъжът й повярвал.   Да му се неначудиш на този баламурник!   Тя му сложила рога като та благороден елен, а той се прави на любящия съпруг.  Познавам такива подобия на мъже в реалността.   Вярно, всеки луд с номера си, ама някои са с цяла програма.
Има ли някой, който би повярвал на собствената си жена, ако му каже, че е забременяла от Божия дух и то непорочно?   Как ще те убеди, че примерно съседът не е този, който е донесъл това  ПРОНИКНОВЕНИЕ?
Абе, спасение няма!   Само тоягата трябва да заиграе.  Всеки има правото да бъде глупав!



Тагове:   Господ,


Гласувай:
44



Следващ постинг
Предишен постинг

1. loran - ;;(9
18.01.2010 12:48
v BG - tsarkva niama - a parodia
цитирай
2. gidmastar - На скоро чух, един монах да казва, че ...
18.01.2010 12:50
На скоро чух, един монах да казва, че тя не само е заченала, но е родила и умряла, девствена.
Така им промиват мозъците, зомбита-хора, какво друго да говорят.
цитирай
3. tutankhamon661 - loran
18.01.2010 13:05
в цял свят е така. но пък да си имаш църквичка може да е доста доходоносно. що ли да не основа и аз някоя секта? ще я кръстя примерно "дай някой лев, че да не те настигне Божията томохавка! а ако дадеш - слънце в твоите дни!" естествено, слънцето ..... съм аааааз! имам право, нали? щом други го могат. обещавам да отделям и за сираците ..... колкото другите отделят.
цитирай
4. loran - ;;))
18.01.2010 13:06
kato ima koi da gi slushA - NASKORO BIAH V EGIPET IDETE DA VIDITE KAKVO ZNACHI PROMITI MOZATSI
цитирай
5. dianatrg - Финалните думи много ми харесаха - ...
18.01.2010 13:06
Финалните думи много ми харесаха - "Всеки има право да бъде глупав", но бих допълнила - Всеки има право на собствен избор, всеки има право на своята вяра. Не съм вярваща, но уважавам вярата в Господ. Не може да се отрече, че в 10 божи заповеди /не че ги зная всичките, но някога съм ги чела/ има нещо неправилно и пошло, нещо, което да не е актуално и за съвременния човек... Въпрос на гледна точка
цитирай
6. tutankhamon661 - gidmastar
18.01.2010 13:12
не им е лесно на монасите - повечето са гейове, а това е едно от най-големите проклятия. сигурно поради тази причина наблягат на въпросната непорочност. но чак пък и да роди девствена! опа, може да станало със секцио. ейййцц, разгадахме вековна мистерия!
цитирай
7. tutankhamon661 - dianatrg
18.01.2010 13:32
проблемът е в това, че когато става дума за религия, "правото на избор" е недооценено именно от вярващите. където и да погледнеш, все нещо напомня за Него - църкви, празници, все някой го споменава по някакъв повод. ние няма да се оставим, но това ангажира малко или много част от вниманието ни и влияе на всичко - неизбежно е. пък и не се знае в даден момент дали на теб или на някой от близките ти няма да повлияе окончателно. същото е като при наркотиците - става бавно и безшумно без твоето знание, а когато разбереш, вече е късно за детето ти.
цитирай
8. dianatrg - Всяка една крайност граничи с па...
18.01.2010 13:42
Всяка една крайност граничи с патологично отклонение от нормалното, но не може да забравим, че сме християни. Религията е навлезнала в бита ни и това е съвсем нормално, тя съществува векове наред. Не искаш да кажеш, че трябва да се отречем от Коледа, Велик ден, от именните дни...
цитирай
9. tutankhamon661 - dianatrg
18.01.2010 13:56
аз не се смятам за краен, а по-скоро за умерен - просто се изразявам с необичайно силни думи. но какво да направя, като един боклук беше дошъл вкъщи и беше пуснал на сестра ми "Божи рок" и й говореше за Божията любов? ми много ясно, че с юмрук взех отливка от зъбите му! всеки има правото да защити дома си.
виж, празниците са хубаво нещо - казах го в първата част. но са само те. а на бъдни вечер месо - още по-добре!
цитирай
10. rat - Православното християнсто не е ...
18.01.2010 14:00
Православното християнсто не е горило никой на клади. Православното християнство няма никога да ходи и да чука по вратите. Това е възможно най-либералната религия. Тя чака, човек сам да осъзнае и усети необходимостта от вярата.
Тутанкамоне, недей да обявяваш вярващите за глупци или слепци. Ти можеш да бъдеш какъвто поискаш, атеист, материалист, няма значение, но аз не виждам смисъл да пишеш по-този агресивен начин. Кому е навредила православната църква. Вярата дава утеха, тя дава вяра в доброто. Много хора търсят подкрепа там. Не отнемай правото на хората сами да решават в какво да вярват.
цитирай
11. tutankhamon661 - rat
18.01.2010 14:28
обръщаш прекалено голямо внимание на името. как ще я наречеш, няма значение - става дума за религите като цяло. Господ наказва по един начин, Аллах по друг, Буда по трети, но смисълът и последствията са едни и същи. какво мислиш, че се е случило с несъгласните при първоначалното покръстване на българите? айде всички на дръвника!
в сащ присъстват всички религии. ако не ги погледнеш като цяло, можеш ли да отсееш една от тях като виновна за многобройните войни на американците? естествено, официално се посочват други причини, но войната между Господ и Аллах ВИНАГИ присъства. по-добре да не се самозалъгваме. аз лично предпочитам кладите пред ядрена война!
цитирай
12. rat - обръщаш прекалено голямо внимание ...
18.01.2010 14:45
tutankhamon661 написа:
обръщаш прекалено голямо внимание на името. как ще я наречеш, няма значение - става дума за религите като цяло. Господ наказва по един начин, Аллах по друг, Буда по трети, но смисълът и последствията са едни и същи. какво мислиш, че се е случило с несъгласните при първоначалното покръстване на българите? айде всички на дръвника!
в сащ присъстват всички религии. ако не ги погледнеш като цяло, можеш ли да отсееш една от тях като виновна за многобройните войни на американците? естествено, официално се посочват други причини, но войната между Господ и Аллах ВИНАГИ присъства. по-добре да не се самозалъгваме. аз лично предпочитам кладите пред ядрена война!

Не си прав. Сблъсък на култури има, но не толкова на религии. САЩ се разбират прекрасно с Турция и редица други мюсюлмански страни.
Не приемам да се обобщават (генерализират) всички религии по толкова елементарен начин.

цитирай
13. tutankhamon661 - loran
18.01.2010 14:47
о, била си в египет. аз съм там от хилядолетия - все пак нали съм фараон. да беше чукнала по саркофага - поне едно кафе щях да те черпя!
цитирай
14. loran - ahhhh ti tutankhamon661
18.01.2010 14:59
hhmm dobre shte vidia - samoche triabva da se varna pak tam;)Znaesh li ,che tutankamon e bil edin ot nai - bednite faraoni,po tozi sluchai mislia da te prekrastim na Ramzas 3 ili Hufos .... i togava shte si pomislia dali bih stanala Hatchepsut
цитирай
15. tutankhamon661 - rat
18.01.2010 15:02
прекрасно се разбират, защото турция има най-многобройната армия в света и това я прави естествен съюзник на щатите. поради тази причина религиозната неприязън е подтисната ЗА МОМЕНТА и уж не съществува.
твое право е да не си съгласен, но запомни от мен: религията е основното средство за тотално заробване на света от ционистите и затова ВСЕ ОЩЕ й се придава по-благовиден вид. но когато вече е късно да се противодейства, тя ще покаже истинското си лице. темата е толкова огромна, че трудно ще се разгледа в един коментар.
цитирай
16. meto76 - Поне за едно съм съгласен с комун...
18.01.2010 16:40
Поне за едно съм съгласен с комунистите."Религията е опиум за народа", макар самата комунистическа идея да е вид религия. Статията ми хареса.Бог никога не имало няма и да има.Има го само с главите на полуграмотни хора.
цитирай
17. tutankhamon661 - meto76
18.01.2010 16:55
абсолютно правилно. религията е създадена за не особено интелигентни хора. но дори да имат нещо в главата, най-малкото трябва да са склонни към фантазиране, иначе номерът не минава. точно заради това преди време зададох въпроса "защо до началото на новата ера и малко след това чудеса са ставали на всяка крачка, но с напредването на науката броят на чудесата рязко спада?" но някои не го разбраха.
цитирай
18. tutankhamon661 - loran
18.01.2010 17:14
карай да върви! вече му е късно да забогатява.
за мен пък е важно, че душата ми е богата. нали видя какъв задушевен постинг пуснах!
цитирай
19. dorichela - Тутанкамон,
18.01.2010 17:58
"аз никога не бих си позволил да сложа сито или да трия коментар, колкото и обиден да е той. всяко ново включване обогатява разнообразието от мнения - какво по-хубаво от това?!? негативните мнения също са важни - предлагат друга гледна точка. дори грешна, тя съществува, следователно си има своето място. " - напълно съм съгласна, аз също не трия коментари, дори и обидни, дори и такива несъвпадащи с моето мнение, нормално е да има такива, не може всички да мислим еднакво. Само,че с тази разлика, че вярващите не допускат да им се каже мнение, различно от тяхното, те направо го отричат. Доколкото ние сме по-толерантни. А и мисля, че повечето хора просто имат нужда да вярват в НЕЩО, пък било то именувано бог, съдба, карма или каквото и да било.... Но естествено цялата тази работа около вярата и различните й видове, бива използвана като средство за манипулация.
цитирай
20. mileidi46 - Kakvo znaete za PROJECT CAMELOT..?
18.01.2010 18:20
http://www.youtube.com/watch?v=G__pX5C_9yQ&feature=player_embedded
A v gospod moje da vqrvate kolkoto si iskate...toi ve4e xilqdi godini se spotaiva...mejdu oblazite-nali?
SABUDI SE BALGARINO!!
цитирай
21. анонимен - 24
18.01.2010 19:05
Умните хора не се опитват да си обяснят всичко, всеки сам си решава да вярва или не в нещо си,
може и в камъни да вярва стига да не ги хвърля по друг.
Ти защо не опиташ да докажеш дали е вярна теорията на относителността?
Защото не можеш, пък живееш и без да знаеш, като и аз.
Има хора, които вярват в бог без да ходят при брадясалите облажили попове, църквата е институция, вярата е съвсем друго.
Не ти ли минава през акъла, че заради това, че на някой твой пра, пра дядо вярата е била силна - за това сега пишеш на тоя език.
Защото има и такива, които вече не пишат на него.
Или вярваш в утопията един свят, един език?
Тия неща не са за да ги мисли човек , а да имат хората ценности.
Почти всеки, и на най-невярващия, поне веднъж в живота му се случват лоши неща, обикалят се болници, врачки и накрая се стига и до вярата, ако няма накъде, мен ако питаш за това не е изчезнала, а не заради монаси педеруги и т.н.
Ако ленин е бил вярващ едва ли да е избил 10 млн, хората, които наистина вярват не са лоши, лицемерите, какво общо имат?
Това с тоягата дето трябвало да играе, не мисля, че няма хора с по-големи тояги от твоята, по тая причина има закони, за да те защитават от тях, тези закони, общо взето следват морал като божите заповеди.



цитирай
22. kass - tutankhamon661
18.01.2010 19:42
Вярата и религията са две различни неща. Дори ти си вярващ в това, че няма господ иначе не би те интересувло. Не знам дали ще мога да ти обясня смисъла на вярата, но в един филм гледах много подходящо обяснение. Когато попитаха една жена защо толкова се е вкопчила във вярата си в бог тя отвърна, че синът и починал на пет години и тя не може да приеме, че никога повече няма да го види, че просто е изгнил в земята, че там някъде на небето ще се срещнат отново и ще го прегърне... Вярата в справедливостта и възмездието също е утеха за много хора, богобоязливостта пък е причина много от хората да се въздържат от това да причиняват зло на другите, съвестта ни е част от вярата към Бог, нещо повече противно на мнението, че вярващите са овце е това, че именно вярата в богоподобието, е тази която кара човек да се чувства специален, опрощението и смирението пък са част от драстичните промени в човека към по-добро. С две думи не бива така лесно да се отрича нещо толкова необходимо за човека...
цитирай
23. elinora - kass,
18.01.2010 21:26
аз пък срещнах противоположната страна на твоята случка - в моят блок има една стара жена, която никога не ходи с другите баби в неделя на църква и когато я попитах защо, тя ми каза " престанах да вярвам в Бог, когато единственото ми дете умря на 20 години, само на 20 , а беще млада, красива и добра, няма такъв Бог, който да изпраща такава болка и да се надява, че ще продължа да му вярвам"
цитирай
24. loran - tutankhamon661
18.01.2010 21:30
tutankhamon661 написа:
карай да върви! вече му е късно да забогатява.
за мен пък е важно, че душата ми е богата. нали видя какъв задушевен постинг пуснах!

Da razbirase nai - tsennoto bogatstvo koeto chovek pritejava i nikoi ne moje da mu otneme e umstvenia kapatsitet ................ opa izlagah ima edno lekarstvo deto te ostavia bez zdrav razum
цитирай
25. loran - elinora
18.01.2010 21:42
20godishna jena e vzeta ot bog.Neka az vi kaja za mnogo krasivi ,chisti i prekrasni dushi mnogo po- mladi vzeti ot nego.... obrecheni na stradanie nechoveshko ............... kogato si otivat na uhoto im se shepne - vsichko shte svarsi tova nee nakazanie a izpitanie ;((( Kakvo izpitanie za edno nevrastno dete ... bog niama tova e - bi li ostavil BOG edno malko dete bez maika - kakav BOG e tova ?
цитирай
26. kass - elinora
18.01.2010 21:52
Ели, исках само да кажа, че вярата се основава на безсмъртието, трудно е да приемем, че просто се раждаме и умираме без никакъв смисъл. Дълго е да го обясня...
цитирай
27. something - браво!
18.01.2010 21:52
браво!
цитирай
28. basta - ми да кажа пак и аз. то дали да кажа. . . ...
18.01.2010 21:56
ми да кажа пак и аз. то дали да кажа...
айде ще кажа ::)))
аз бях в една църква, близо 15 години. попаднах при едни "християни' когато бях почти дете. доверих им се и още си ближа раните сега. прав си че при "вярващите" нищо не е нормално. меко казано.
за справка, с лудостта на "моите" вярващи "другари" ...в случай че ти стане интересно:

http://basta.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/01/05/koronata-na-princesata-na-radostta.466901


"веселбата" е голяма в действителност.
но пак казвам, за мен простотията породена от фанатизма на "вярващите" или както ти ги нарече "богопомазаните" (чак ми се повръща като чуя тази дума:)))
та простотията им говори само за тях самите, a това което те представят не е господ.
естествено, не слагам всички под общ знаменател, вярвам, че има и разумни и смислени вярващи хора. но тъй като самата вяра ходи ръка за ръка с пустия религиозен фанатизъм...затова се получават дивотиите.
а за Пегас, ...вероятно е станало някакво недоразумение, според мен, не знам какви са ви отношенията и не е моя работа, но той ми е добро другарче и е свестен. това мога аз да кажа.
относно модерацията, аз например , преди време имах един анонимен юнак, който ми пишеше едни цветисти коментари, с вулгарни изразчета в тях, та се бях стресирала и бях сложила модерация, ама временно. вече не се стресирам от такива неща - всеки да казва каквото ще.
такива работи. хайде лека вечер.
а с "вярващите" да се бориш е все едно да се"дърляш с вятърни мелници" този израз го чух наскоро тук в блога и много ме изкефи, смях се с глас. то работата е за плач, ама...
да сме живи и здрави всички, пък каквото дойде. или по-точно, каквото си го направим.
ще взема да ти пратя едно клипче с красиви гледки...от мои пътувания...


http://www.youtube.com/watch?v=RJxvYPubiwA
цитирай
29. frina - :)
19.01.2010 01:58
Оууу, май год:))
На пегас/цифрички/съм се опитвала да хвана мисъл, поетичен порив, идеология, казус и т.н. и съм открила гранде идеологически прикляквания с неясна патетично-поетично-неoправдаема наcoченост.
Докато никой вярващ не ми излиза със състоятелен аргумент, ще си тъгувам - ехххх:)))
цитирай
30. анонимен - blog.bg да ми лапа хуя!
19.01.2010 05:46
http://zlika.org/temp/blogbg.htm
цитирай
31. andi2 - здрасти
19.01.2010 07:15
интересно

И пак не разбирам , или искаш да се изкараш по-голям атеист от Волтер , Ленин ,или нещо те е разочаровало , та ето и ответната реакция .
А и малко залиташ --------->>>>> не ми се броят всички обиди , епитети и т.н. в посока вярващите в Бог .
Защо те дразнят ????
цитирай
32. tutankhamon661 - dorichela
19.01.2010 09:04
да, аз също имам нужда от вяра. вече казах, че вярвам в собствените си сили. да ти кажа честно, вършат страхотна работа. преди няколко дни един недоебалник си позволи да търси жена си при мен и то в полунощ. само че тя не беше при мен и аз му го казах съвсем човешки. той обаче продължи да нахалства, в следствие на което полетя с главата надолу по стълбите. после дойде окървавен да ми се извинява и аз великодушно го извиних. мисълта ми е, че моите сили никога не ме предават. определено!
цитирай
33. tutankhamon661 - mileidi46
19.01.2010 09:23
все още много хора гледат с насмешка на тези неща, но това скоро ще се промени. истината става все по-очевидна. световната конспирация на ционистите няма да приключи успешно. сами не могат да направят нищо - трябва им малкият човек. около тях е пълно с недоволни, които разполагат с необходимата информация и ще я дадат на масите, когато настъпи точният момент. с тази информация всички, които сега са в сянка и потриват доволно ръце, ще бъдат изметени от лицето на света!
цитирай
34. tutankhamon661 - 21. анонимен - 24
19.01.2010 10:05
прочети "анти Господ 1" и ще видиш, колко трябва да съм благодарен на религията, че пиша на този език. да, точно в края на постинга. дал съм и рецептата, как да се излекуват всички, които се заблуждават, че Той е помогнал с нещо.
да, именно в това вярвам, но не е утопия. явно много хора не са дорасли за подобно нещо. някой ден светът ще бъде просто "планетата земя", а държавите ще бъдат като днешните градове. официалните езици пък ще бъдат като днешните местни диалекти. целият свят ще има един официален език - няма значение дали ще е есперанто, английски /като най-лесен за научаване/ или някакъв друг. обединението прави силата! ти ако искаш разделение, що не предложиш всеки град да се отдели сам за себе си? или още по-крайно: всеки квартал - собствено правителство. не се сещам за някой, който ще спечели от това. то и сега не остана за 240 народни хрантутници, а к'во остава иначе.
о'кей, щом болници и врачки ще ти помогнат да стигнеш до вярата в Господ. някои хора мислеха, че врачките нямат нищо общо, но пък и ти имаш право на мнение. аз пък сам стигнах до вярата в МОИТЕ СИЛИ - виж коментар 32.
щом мислиш, че вярващите не са лоши, значи не си видял това, което аз съм видял.
част от набожните изобщо не вярват в Господ, но се преструват с някаква цел. наричат се ЛИЦЕМЕРИ. и могат да врътнат всеки наивник БЛАГОДАРЕНИЕ НА РЕЛИГИЯТА.
ти пък откъде знаеш, че моята тояга не е най-голяма?
цитирай
35. tutankhamon661 - kass
19.01.2010 10:36
естествено, че са различни неща. аз вече много пъти казах, че съм "за" вярата в нещо реално. но религията предлага фантасмагории, които са опасни - представляват бомба със закъснител. отначало не се вижда вредата, но тя те разяжда неусетно и избива в най-неподходящия момент и в най-неочакваната посока. после що стана така? а то години наред си е работило неусетно и УЖ безобидно. също както разваленият зъб дълбае, дълбае и хоп, накрая трябва да се извади, понеже човекът се е самозалъгвал, че не е чак пък толкова опасно.
не мога да се съглася, че богобоязливостта е спряла който и да било да извърши зло. спирачката по-скоро се нарича МВР.
специален може да е само човек, който с нещо се различава от останалите. но щом всички сме богоподобни, следователно всички сме един дол дренки. съжалявам, не виждам нищо специално в това.
съвест имам, но тя не е от Бог, а от моите най-висши ценности, в които вярвам твърдо.
опращение и смирение! трудно прощавам, но понякога се случва. обаче ничия ръка няма да целувам. освен на ДАМА, разбира се!
цитирай
36. tutankhamon661 - elinora
19.01.2010 10:42
право в десетката! има още безброй подобни примери, които доказват не само, че Бог мрази хората, но е и откровен садист! в твоята история има нечовешка болка. може ли да я позволи някакъв си Господ, който уж обичал хората?
цитирай
37. tutankhamon661 - 26. kass
19.01.2010 10:48
повечето истини са трудни за приемане, но това не ги прави по-малко истини. по-добре грозната истина, отколкото красивата лъжа. иначе затъваме!
цитирай
38. tutankhamon661 - something
19.01.2010 10:51
признаваш ме, нали?
цитирай
39. tutankhamon661 - 24. loran
19.01.2010 10:54
нали! и аз се сещам за същото лекарство.
цитирай
40. tutankhamon661 - 25. loran
19.01.2010 10:56
голям злодей ще да е този Господ! хитлер пасти да яде!
цитирай
41. boristodorov56 - Рядко човек, дори най-големия войнстващ атеист може да побере толкова богохулства на едно място
19.01.2010 11:04
"...коя е най-голямата ЛЪЖКИНЯ?
казва се дева мария.
не стига, че изневерила на мъжа си, ами с цялата си безочлива наглост казала, че е забременяла от Божия дух и то непорочно.
егати безсрамието! но пък чудо - всички повярвали!
защо са се хванали, до днес си е загадка. най-странното е, че мъжът й повярвал.
да му се неначудиш на този баламурник!
тя му сложила рога като та благороден елен, а той се прави на любящия съпруг. "


Човече, не мога да разбера истинската ти мотивация за това, което правиш.
цитирай
42. анонимен - "съвест имам, но тя не е от Бог, ...
19.01.2010 11:11
"съвест имам, но тя не е от Бог, а от моите най-висши ценности, в които вярвам твърдо."
А те са?
цитирай
43. анонимен - :)))))
19.01.2010 11:16
"по-добре грозната истина, отколкото красивата лъжа. иначе затъваме!"
Верно ли? Не моа повярвам! :)))

И 42 съм пак аз gspot.
цитирай
44. tutankhamon661 - boristodorov56
19.01.2010 11:25
в повечето световни или регионални нещастия, предизвикани от човек, ПРИСЪСТВА религията. понякога очебийно, друг път не толкова. това трябва да спре! знам, че тук само говорим, но най-големите реални дела са започнали именно с думи. днес аз говоря, утре друг, после трети по телевизията и нали знаеш за лавината. нямам претенции да съм "голямото начало" - други са започнали много преди мен. просто и аз изказвам мнението си. както виждаш, много хора са съгласни с мен. благодаря и на несъгласните, те също ме интересуват - добре е да знаеш къде се крият ВСЕ ОЩЕ неактивираните /дано си останат така - те самите не осъзнават, че са потенциални такива/ камикадзета.
цитирай
45. tutankhamon661 - gspot
19.01.2010 11:33
добре дошла, душманке моя! може би си объркала постинга, но пък сигурно пак си донесла "здрав прът, здраво брули"! вече за не знам си кой път се включваш анонимна, а после пишеш коя си. да не си забравила паролата и не можеш да влезеш в акаунта си?
цитирай
46. анонимен - 24- tutankhamon661
19.01.2010 11:34
Тия, които се преструват, няма какво да ги обсъждаме, ясно е, че са лицемери.
Истински вярващите, спазващи някакви добродетели не са лоши , фанатици и луди, и да не е религия, достатъчно прости са за друго да се хванат,
Темата за лицемерието е друга, няма нищо общо. За врачките ми изопачи думите.
Много ти е мътна главата пич, нещо не идва да си толкова здраво стъпил на земята и да вярваш, че ще седнат Елизабет Втора, Ху Дзинтао и трима брадати араби, които не знаят кой им е левия крак да говорят на един език.
Всеки народ си е различен, различията идват от климат, географско положение, генетика и кво ли не. Не искам разделение, просто съм наясно, че е невъзможно обединение.България и да няма много с какво да се гордее, Франция, Германия не мисля, че биха си оставили езика някога. Свтеът е различен, за това е интересен, или си поддръжник Америка навсякъде да направи по 2 Макдоналдса и да навърже всички с ипотеки.
Защото тия с тоягите няма да седнат да си губят времето да пишат за религия, с което си наясно.
цитирай
47. tutankhamon661 - 46. анонимен - 24
19.01.2010 12:00
към днешна дата изглежда странно подобно обединение, защото различията са прекалено големи - някои от тях се поддържат ИЗКУСТВЕНО, примерно чрез религията. но защо мислиш, че тези различия няма да бъдат изгладени поне до известна степен? нима няма смесени бракове? нима славяни и прабългари са си приличали по нещо? даже някои историци лансират идеята, че именно заради различията са се обединили и са създали цяла държава. нали го знаеш онова за "плюс и минус се привличат, значи се обичат"!
никой не казва, че държавите ще се откажат от националните си езици. но би трябвало да признаеш, че и сега английският е най-популярен и се говори НАВСЯКЪДЕ. ти познаваш ли французин или германец, който да не говори английски? защото аз твърдя, че такъв няма. к'во да се прави, образовани са хората.
не съм казал, че точно америка трябва да е флагман.
цитирай
48. анонимен - 24- tutankhamon661
19.01.2010 12:03
Това, че ако не е имало религии, да е нямало какво да запазваме, ти вярваш ли си?
Отделно, че е имало, ти какво ще въртиш часовника наобратно ли?
Вярваш ли си, че този който държи тоягата, няма да се възползва от силата си заради земи, пари, нефт и т.н. Все едно само заради религия са ставали катастрофи, а не заради луди, интереси и т.н.
На глупав човек ще му вземат хляба от масата не само сектанти, а и амбулантни търговци и всякакви други. Това да вярва човек, няма нищо общо с глупостта, Стивън Хокинг е вярващ, мисля, че е по умен от тебе и мене. Пълни глупостии са това тука и губене на време, спирам,че и аз изгубих такова.
цитирай
49. tutankhamon661 - 48. анонимен - 24
19.01.2010 12:20
религията ни е спасила САМО от другите религии. останалото е спасено от ДРУГИ наши качества, които нямат НИЩО ОБЩО с Господ.
ако ми кажеш, как да го врътна наобратно, ще го направя с удоволствие. това, че нещо го е имало, не означава, че не може да бъде изкоренено макар и след години.
е, не, на теб ще ти дадат тоягата, ти да я въртиш! ей на това аз му викам утопия. силният винаги ще е силен.
къде казах, че сектантите са единствената опасност?
стивън хокинг да дойде с наведена глава - може и да опростя греховете му!
цитирай
50. tutankhamon661 - basta
19.01.2010 12:28
общо взето и аз исках да кажа нещо подобно.
странно е, че си се стресирала от някакви коментари. наистина не трябва да ти пука!
страхотни снимки!
цитирай
51. tutankhamon661 - frina
19.01.2010 12:38
аз се присъединявам към твоята тъга, но мечът е на колана и съм готов всеки момент да го извадя.
за пегас мога да добавя, че е и полово неопределен - пише, че е "ангел ангел", значи двойно неопределен! май си мисли, че е дошъл от небето!
цитирай
52. tutankhamon661 - andi2
19.01.2010 12:51
не съм се замислял, колко голям атеист съм. просто предлагам моята гледна точка.
не виждам къде залитам. може би ти ще ми посочиш?
дразни ме това, че религиите са най-голямото зло, а повечето хора още не го виждат, въпреки всички примери от историята. знаеш ли какво ще донесе това? още МНОГО злини. ето с това не мога да се примиря!
цитирай
53. анонимен - пак същата
19.01.2010 12:54
Ще брули здраво, ако има какво да обрулиш. Па какво гледам? Уж висши ценности, пък като използваш едно толкова просто изречение (в цитата ми по-горе) в две различни ситуации, значението му бива изопачавано, така както ти е удобно. Готенко. Иначе имаш съвест. Имаш я! Имаш! И-м-а-шшшш! Тихо, тихо, никой да не чуе. Пък и да чуе кво? Ти нали само на себе си вярваш. Амчи вЕрвай си. :)
цитирай
54. tutankhamon661 - "пак същата" не ме ус...
19.01.2010 13:05
"пак същата" не ме устройва. не мога да се сетя коя си, звучиш ми познато, може би от някой предишен постинг, но не мога да съм сигурен. да не стане объркване.
че брули здраво, това вече го знам.
по-полека! някой ще си помисли, че съм те зарязал брутално и затова злобееш така. а нали знаеш, че никога не зарязвам.
цитирай
55. kass - tutankhamon661
19.01.2010 13:23
Работата е там, че ти не разделяш нещата. Самия постинг е със заглавие АНТИ ГОСПОД, при положение, че дори и учените не са отрекли Господ или интелигентния дизайн. Колкото и да напредва науката все още интелектът си остава най-голямата загадка, а той си е съвсем реален. Така че не всичко опира само до материя и за да се отхвърля нещо то първо трябва добре да се познава. Религиите се занимават с вътрешния и обратния на материалния свят, тяхното възникване не е случайно, човекът винаги е знаел че има нещо, което е извън възможностите му да си обясни и планетата ни е пълна с необясними загадки. Така, че не бива да отричаме нещо, което не разбираме :)...
цитирай
56. анонимен - 24 - tutankhamon661
19.01.2010 13:35
Ние с тебе не може да имаме едно мнение, ти предлагаш да се обединява света. Като си за такова обединение, ако се изсипят 1млн от Бангладеш да работят без пари, нали са хора, ако останеш без работа друга песен ще запееш.Или ще си хапвате кучета и ще си приказвате на английски, знаеш кога..
И кой ще бъде тоя флагман, един вожд - всемъдър, като Хитлер, или. Всеки си избира дали да е лицемер, вярата дава някакви ценности, не лоши, телевизията е по-голяма промивка на мозъци, в църква си избираш дали да отидеш, но на тв пускат пропаганди, избират ти, прокламират ти начин на живот, манипулация, всеки ден.
Силният не е силен завинаги, много обрати са ставали по тоя свят и ще стават, свят.
Ще се забрани религията може би и ще се стреля, като комунистите, и, какво става?
Стана ли нещо хубаво?
Ломотиш си ги тука разни да минава времето.
Не са религиите най-голямото зло, а липсата на човешки ценности и глупостта.точка
цитирай
57. анонимен - Айдеее, пак злобата го надяна!? ...
19.01.2010 14:58
Айдеее, пак злобата го надяна!? :))) Тя сигурно е от висшите ти принципи, щом ти е все в главата, като се опита някой да ти позалепи поразклатената нравствена мозайка. Зарязал си ме разбира се! Да се лутам сиротна сред тези твои висши фараонски ценности, които май хич ги няма и не могат да бъдат изразени с думи. Дай едничка поне, че осиротяхме тук грешниците. Фараонът дойде, помете, развилня се и чак Господ иска да ни отнеме. :))) На Кого ни оставяш фараоне?! Дай де! Дай ги тез висши нравствени принципи, които те държат прав! Не увъртай! По същество!

g.
цитирай
58. tutankhamon661 - 57. анонимен
20.01.2010 08:20
здравей, непознато другарче! знам, че си чакала цяла нощ с нетърпение моя отговор, а аз го забавих нарочно, за да ти е .... гадно. но вече ми дожаля и реших да не те мъча повече. ето, че дългоочакваният отговор пристигна и е следният: да, приемам да ..... играем на бесеница. губи този, който пръв си изпише името. значи ти си "g." тогава аз съм "t." хайде, дай следващата си буква! а после ще те науча на "не се сърди, човече"!
цитирай
59. tutankhamon661 - kass
20.01.2010 09:02
не знам защо мислиш, че науката не отрича Господ. в тези среди се гледа с насмешка не само на Бог, но и на врачки, астрология и други подобни. даже съм виждал в учебника по астрономия саркастични коментари по адрес на астрологията. а астролозите съвсем открито се смятат за хора на науката.
но мисълта ми е друга. въпросът за Сътворението наистина е любопитен. как е създадено всичко? теорията за Големия взрив ми се вижда доста наивна, защото този взрив все от нещо трябва да се е получил. какво е било това нещо?
на пръв поглед изглежда, че Господ е единственото обяснение. но тази теория също издиша. ако си задаваме въпроса от какво се е получил Големия взрив, редно е да се запитаме и кой пък е създал Господ. не приемам, че Той сам се е създал - после може и да е станал Всемогъщ, но преди да се появи, Той е бил НИЩО, защото просто не е съществувал. съответно не е можел дори до тоалетна да отиде, какво остава за нещо по-сложно. тогава как се е появил?
вече многократно съм получавал съвети да не му мисля много, да вервам, без да искам всичко да обясня с материалното. преди време един човек много обичаше да казва "вервайте ми", в резултат на което той и тези около него излъгаха целия народ. ВИНАГИ става така, щом верваш, без да искаш доказателства, обяснения и т.н. ето защо "око да види, ръка да пипне".
виж, сътворението на нашия живот не крие чак толкова неизвестни. много се спекулира с "интелигентния дизайн". било невъзможно аминокиселини, днк и т.н. да се свържат по СЛУЧАЙНОСТ точно по този начин. а кой пък каза, че е трябвало да е ТОЧНО ПО ТОЗИ НАЧИН? просто е имало някакъв материал, той се е свързал по някакъв начин и се е получил съответният живот. ако аминокиселините се бяха свързали по друг начин, щеше да се получи друг вид живот. и другите същества сигурно щяха да се чудят, как аминокиселините са се свързали точно като за тях. вероятно и те нямаше да допуснат, че е възможно да съществуват такива като нас, т.е. различни от тях. искам да кажа, че и по друг начин да се бяха свързали аминокиселините, пак щеше да има живот, но не като нашия. но ние изключваме тази вероятност, понеже сме самовлюбени. предпочитаме да се чудим на тази невъзможна случайност и леле, какъв интелигентен дизайн. чисто и просто на тази планета ние сме извадили късмет, а другите типове живот са се появили на други планети, където аминокиселините са се свързали по другите безброй възможни начини. никъде не е казано, че е трябвало да се получи точно тази случайност. защо си мислим, че е трябвало да е точно по определен начин? ами защото си въобразяваме, че друг вид живот просто не може да съществува.
знаеш ли какво се получава в следствие на тази ФУНДАМЕНТАЛНА ГРЕШКА, която обърква цялото търсене на извънземен живот? ами търсим живот, ПОДОБЕН НА НАШИЯ. защо пък трябва да е такъв? знаеш ли, че всички ракети, сателити и друга подобна техника, изстреляна в космоса да търси живот, е програмирана да търси ХЛОРОФИЛ? това значи, че търсим кислорододишащи организми, т.е. пак трябва да са КАТО НАС. ние явно сме големи гъзари, щом искаме да сме еталон за всичко. чакат ни доста разочарования в тази насока.
излиза, че докато търсим хлорофил, всички некислородни организми ще останат незабелязани. е, как ще ги открием тогава, та ако ще и да ги настъпим? знаеш ли, че дори на нашата планета има организми, които НЕ ДИШАТ КИСЛОРОД? наричат се анаероби и е пълно с тях на океанското дъно. пак там има организми, които извадени на повърхността, се разпадат, защото атмосферното налягане, нормално за нас, за тях е крайно недостатъчно. след като дори тук имаме толкова примери за същества, които са коренно различни от нас, защо изключваме вероятността да има такива и на други планети?
дори най-големите светила на науката правят тази ОЧЕВИДНА ГРЕШКА. а за да я проумееш, не е нужно да си учил 100 години висша математика. достатъчно е просто да се замислиш логично.
цитирай
60. анонимен - Как позна!? Буквално ме беше страх ...
20.01.2010 09:14
Как позна!? Буквално ме беше страх да затворя очи и да пропусна този уникален, невероятен, разтърсващ, разбиващ с грандиозността и най-вече с оригиналността си отговор за...кво беше: а да висшите ценности на Фараона. А кой са те? Да играем на бесеница и не се сърди човече. Вече спрях и да дишам от възхита. Слаб 2. Без малко. Имате ли нещо да добавите по въпроса за ценностите или окончателно да ви обявявам за блябляйко на този сайт?
цитирай
61. tutankhamon661 - 60. анонимен
20.01.2010 09:24
леле, че си светкавична! мислех, че си ме забравила. аз пък няма да ти обърна толкова бързо внимание ..... за да получиш диария!
цитирай
62. анонимен - Блябляйко. Честито!
20.01.2010 09:33
Блябляйко.
Честито!
цитирай
63. tutankhamon661 - 62. анонимен
20.01.2010 09:36
знаех си, знаех си! срещу диария пий оцет!
уахахаха.....
цитирай
64. kass - tutankhamon661
20.01.2010 11:57
ех, ама ти пак опираш до материята. Ако всичко опираше просто до организми бих се съгласила, но как да си обясним разума?
Колкото до големия взрив, ето ти някои любопитни статии:
http://vselenata.net/2007/09/10.html
цитирай
65. kapricia - Хайде и аз да се обадя! :о)))
20.01.2010 17:38
Мисля си, че е важно в случая да уточним, че има огромна разлика между религията и църквата. Особено пък в България. У нас църквата е станала много, ама наистина много доходен бизнес за орда брадати типове, дето обикновено ги виждаме на предна линия в "Александър Невски" по време на големите храмови празници. Религията е оставена на доста по-задно място, в ръцете на други едни хора, които не ги виждаме. Те са в селските църкви, забутаните манастири и параклиси. И наистина вярват. Виждала съм и от двата типа. Първите са ме превърнали в циничен човек. Вторите ми дават надежда.
Има и един трети тип хора - тези, които може би наистина вярват, но се чувстват оковани във вярата си и много държат и другите да са така. За тях Бог не е любов, а страх. И то истеричен страх. Те са истински опасните. От тях излизат фанатиците и екстремистите, които убиват - тялом и духом убиват.
Моето скромно мнение е, че всеки има право както на мнение, така и на това в какво да вярва. И не мисля, че имам право да съдя някого за вярата му, стига да не се опитва да ми я натрапва. Все ми е едно дали човекът срещу мен вярва в Йехова, Аллах или Маниту - за мен е по-важно дали самият човек е добър или не. Дали мога да му имам доверие или не. Може би е най-правилно да кажа, че вярвам в човека и в способността му да бъде истински добър. Или лош.
Това на чия страна ме поставя в конкретния спор? :о)))
цитирай
66. анонимен - знаех си, знаех си! срещу диария пий ...
20.01.2010 23:49
tutankhamon661 написа:
знаех си, знаех си! срещу диария пий оцет!
уахахаха.....

....за да получиш диария!


Диарията се причинява от нещо. От нищото, което продължаваш да пишеш, диария не може да се получи. Ти обаче си вярвай. Виждам, че го можеш! Вярата в собствените сили, за предизвикване на илюзорна диария на някой от читателите ти, явно ще те опази жив и здрав. Давай все така. Не забравяй да вярваш и че злобеят. Как иначе ще дишаш, без първата си и явно единствена ценност - злобата.
Мъка е, че има такива хора, но... така да е.
цитирай
67. tutankhamon661 - gspot
21.01.2010 00:27
щом е мъка, значи ти си мазохистка - като гледам, продължаваш да ме преследваш вече толкова време - още от първите ти анонимни включвания в "изневяра". о, ти мислеше, че не съм се досетил от кой са ония два злобни, пардон, добронамерени коментари ПРЕДИ да се включиш като gspot! като проследя линията на включванията ти, стигам до заключението, че страдаш от раздвоение на личността.
добре де, от мен да мине! не искам да тежиш на съвестта ми, така че ще ти пусна някой обширен коментар като в доброто старо време. но сега съм зает. ще чакаш!
цитирай
68. tutankhamon661 - kass
21.01.2010 00:40
хрумвало ли ти е някога, че разумът може и да има материално измерение, но просто ние не можем да го видим, защото нямаме необходимите сетива? има много примери за неща, които съществуват, но ние не ги виждаме. не, не говоря за някакви примитивни вярвания, а за реални неща - вълни, лъчи, звуци.
освен това думата "материално" не е съвсем точна. кое е материално? само това, което можем да пипнем? ще включим ли и това, което знаем, че съществува, но не можем да пипнем? радиовълните съществуват, но ние не можем да ги усетим с ръка. аз употребявам думата "материално" точно в този смисъл - за всичко, което РЕАЛНО СЪЩЕСТВУВА.
не съм казал, че вече всичко е разгадано. но е факт, че повечето "Божи чудеса" вече са обяснени и всеки знае, че никак не са Божи. такива неща като разума остават за накрая, защото са най-сложни и разгадаването им изисква повече време. но и на тях ще им дойде редът.
мислиш ли, че е правилно всяко все още необяснено нещо да бъде обожествявано? ако го правим, значи се връщаме към каменната ера. тогава е било доста забавно - дори дъждът е бил от Господ. но сега знаем, че не е.
имай търпение! науката ще обясни ВСИЧКО. само й дай време!
цитирай
69. анонимен - Единственият мой анонимен коме...
21.01.2010 00:59
Единственият мой анонимен коментар в темата, която визираш, е под номер 94.
Виртуална диария и измислена злоба ли тежат на съвестта ти? Интересно...



цитирай
70. andi2 - не съм се замислял, колко голям а...
21.01.2010 07:35
tutankhamon661 написа:
не съм се замислял, колко голям атеист съм. просто предлагам моята гледна точка.
не виждам къде залитам. може би ти ще ми посочиш?
дразни ме това, че религиите са най-голямото зло, а повечето хора още не го виждат, въпреки всички примери от историята. знаеш ли какво ще донесе това? още МНОГО злини. ето с това не мога да се примиря!

здрасти
под залитане имах впредвид , че е малко агресивен постинга .
Казваш "религиите са зло ".
Но според мен има голяма разика между вяра и религия .
Някъде си е бизнес --->>>>сциентолозите (Том Круз) , другаде фанатизъм ------->>>> ислямския радикализъм .
Ама защо слагаш всички под общ знаменател ???
Прав си за това , че под маските на религията се вършат много злини ------------Кръстоносните походи примерно .
Ама вярата е друго .
Темата е безкрайна .
Според мен , всеки си избира пътя ( май го казвам за трети път :))))))
Но има и хора , които истински си вярват в Бог , без да са фанатици , без да го натрапват на другите .

Поздрави
:)
цитирай
71. kass - tutankhamon661
21.01.2010 16:13
Много ми е приятно да си говорим наистина. Сега нека се замислим над едно нещо: човешкото око функционира на един и същи принцип при всички хора, обаче хората не виждат едно и също нещо, пример за това е един постинг на Катан, в който тя беше публикувала една абстрактна картина и попита хората какво виждат, всички видяха различни изображения. Всички човешки органи функционират по един и същи начин, включително и мозъкът, но ние всички сме различни хора, еднояйчните близнаци например са с еднакво ДНК, но са съвсем различни по характер. Нкаратко в живите организми има още нещо, което е извън чистата материя и механиката на организма, което определя тяхната уникалност. Към всичко това можем да прибавим самия живот, който се заражда само от живот, нищо "мъртво" не може да оживее, т. е. ако вземем компонентите на една клетка и спазим пропорциите на нейния състав, ще получим клетка, но тя няма да е жива. Ако вземем сто фотоапарата и снимаме с тях едно и също нещо, ще получим сто еднакви снимки, но ако сложим сто човека ще видим, че разказите им за това, което виждат са различни или колкото и да се мъчим няма да получим мисъл, авторство и интелект в чисто материален продукт. Това, което е уникалното при живите организми, хората наричат ДУША. Никой досега не е открил душата, нейния състав, къде се намира и какво представлява. Вероятно си прав, че науката не е открила всичко, но какво те кара да мислиш, че ако го открие то тя няма да признае съществуването на Господ. Ти приемаш Бог като физическо лице или материя, но може би истината е, че не липсата му, а представата за него са в основата на нашия малък и приятен спор :)
цитирай
72. mirandolina - Подкрепям те...
21.01.2010 21:53
Анди... !!!
andi2 написа:
tutankhamon661 написа:
не съм се замислял, колко голям атеист съм. просто предлагам моята гледна точка.
не виждам къде залитам. може би ти ще ми посочиш?
дразни ме това, че религиите са най-голямото зло, а повечето хора още не го виждат, въпреки всички примери от историята. знаеш ли какво ще донесе това? още МНОГО злини. ето с това не мога да се примиря!

здрасти
под залитане имах впредвид , че е малко агресивен постинга .
Казваш "религиите са зло ".
Но според мен има голяма разика между вяра и религия .
Някъде си е бизнес --->>>>сциентолозите (Том Круз) , другаде фанатизъм ------->>>> ислямския радикализъм .
Ама защо слагаш всички под общ знаменател ???
Прав си за това , че под маските на религията се вършат много злини ------------Кръстоносните походи примерно .
Ама вярата е друго .
Темата е безкрайна .
Според мен , всеки си избира пътя ( май го казвам за трети път :))))))
Но има и хора , които истински си вярват в Бог , без да са фанатици , без да го натрапват на другите .

Поздрави
:)

цитирай
73. анонимен - anti li si koi si
23.01.2010 00:33
namali chikiite vij vzel che ti doshal akala
цитирай
74. tutankhamon661 - 73. анонимен
23.01.2010 08:16
е, не може всички да са като теб - хем тон чекии, хем тон мозък! но пък си доста кратък - май ръчичката ти е уморена. или мозъкът? като гледам кога си влизал в блога ми с името си и кога си пуснал анонимния коментар, доста време си мислил над тези няколко думи. да не е от възрастта? ех, старост нерадост! тичай да ти сменят задната халка, че друго как да е, ама тя трябва да е в изправност, че нали често ти я използват!
цитирай
75. tutankhamon661 - kass
23.01.2010 09:50
учудваш ме, kass! допускаш, че материята може да се получи по случайност, но не и разумът. защо? кое пречи? в случая разумът се явява нещо като контрол на тялото. след като го има тялото, нормално е да се появи и контролът, макар и след години. тази последователност също е възможна, не само обратната - разум да създаде материя. за двете има безброй примери.
защо трябва да е точно по определен начин? този въпрос важи не само за материята, но и за разума. сигурен съм, че има и други видове разум, но ние познаваме само един. значи ли това, че друг не съществува? просто се е появил този тип, който на нас ни е бил необходим. защо да не стане по случайност? при различни възможни варианти, просто се е получил един от тях - който е най-подходящ за съответната материя. на други планети вероятно има нещо по-различно.
според мен всичко това може да се обясни с ЕВОЛЮЦИЯТА. дали ще е такава, каквато я е описал дарвин, или по-различна, няма значение - принципът е един и същ.
грешка е да се обожествява необясненото. само помисли какво "Божествено чудо" е примерно една готварска печка за някой дивак. дай му я и той ще те обяви за богиня, само защото НЕ МОЖЕ ДА СИ ГО ОБЯСНИ. а като прибавим и каква страхотна работа ще му свърши готварската печка, можеш да си сигурна, че цели поколения диваци ще те боготворят в продължение на хилядолетия. но всичко ще приключи в мига, когато някой обясни на диваците, как сами да си направят печка. тогава те ще разберат, че това не е някаква мистерия и този ден ще е последният от царуването ти.
при нас се е получило същото. до началото на новата ера и малко след това чудеса са ставали на всяка крачка, но с напредването на науката броят на чудесата рязко спада. защо? защото трудно можеш да заблудиш човек, който е натрупал солидно количество познание. и става все по-трудно, защото "Божи чудеса" се разгадават всеки ден. разумът е най-сложното "чудо" и затова ще го разкатаем последен - вече му е вдигнат мерникът!
цитирай
76. tutankhamon661 - kapricia
26.01.2010 12:58
на моя страна си, разбира се. наистина най-важното е човек да е добър. но как да вярваш на някой, чийто поглед все е зареян във висините? йода каза на люк: "търпение!"
цитирай
77. tutankhamon661 - 56. анонимен
26.01.2010 13:25
говориш за нещо съвсем друго. не е въпросът дали ми харесва, а кое е справедливо и кое неизбежно. говорим за обективност, а не за личната ни гледна точка - всеки си има такава. аз например искам да съм милиардер и всяка жена, която заплюя, да е в моя харем. така ми се иска, но нито ще стане, нито е справедливо. като дойдат 1млн от бангладеш, няма да ми се понрави, но е факт, че те също са хора и имат нужда от храна.
прочети "моята борба" и ще видиш, че хитлер не е бил толкова луд, колкото го представят. признавам го, въпреки че хич не ми харесва идеята да ме пратят на фронта, защото някой е решил да завладява света.
като не харесваш пропагандата по телевизията, просто не я гледай - това също е опция. аз отдавна не съм гледал телевизия - имам си по-интересни занимания.
говорех за силния на деня, а не че винаги ще бъде силен.
с или без религии винаги ще се стреля. сега да не би да го няма? но ако се забранят, поне един ПОДСТРЕКАТЕЛ ще изчезне.
май ще се наложи да пиша постинг за ценностите, защото хората едно виждат, друго възприемат, трето правят и всичко се контролира от неща, които са доста различни, понякога и противоположни на някои от общоприетите ценности.
цитирай
78. tutankhamon661 - andi2
26.01.2010 13:37
агресивен, да - съгласен съм. но поне съм истински. не харесвам лустросаните работи.
именно - голяма разлика между вяра и религия - по този въпрос ще говоря в следващия ми постинг.
радвам се, че има такива, които вярват в Господ, но не го натрапват на другите. да кажем, че просто не познавам такива. но знам доста, които твърдят, че на никой нищо не натрапват, а в следващия миг душата ще ти извадят, за да повярваш в Него.
цитирай
79. zaw12929 - Това не е различно мнение, а хулене ...
27.01.2010 17:50
Това не е различно мнение, а хулене на институция, която съществува векове
Ще дойде време, късно за Вас, да разберете грешката си, но...и като заплатите за простотията си. Стига. Мисля Ви доброто! иЗТРИЙТЕ ТЕЗИ ПРОСТОТИИ. вИЕ НЕГРАМОТНИК ЛИ СТЕ?!
цитирай
80. mileidi46 - Radva6 me,4e misli6 taka!
27.01.2010 17:54
tutankhamon661 написа:
все още много хора гледат с насмешка на тези неща, но това скоро ще се промени. истината става все по-очевидна. световната конспирация на ционистите няма да приключи успешно. сами не могат да направят нищо - трябва им малкият човек. около тях е пълно с недоволни, които разполагат с необходимата информация и ще я дадат на масите, когато настъпи точният момент. с тази информация всички, които сега са в сянка и потриват доволно ръце, ще бъдат изметени от лицето на света!

Svetat se probujda!Kakto vinago sam zitirala--nikoq sistema ne e perfektna,kakto i tazi! Vsi4ko 6te se zgromolqsa..no tova e nai demoni4nata sistema c istoriqta na sveta! tiq sa sposobni da uni6tojat planetata,,i kolkoto po skoro se sabudi sveta--tolkova po-dobre,te sa edna 6epa ,a svetat e ogromen.Te se straxuvat! Zatova sa opasni...
цитирай
81. tutankhamon661 - zaw12929
28.01.2010 08:37
това, че религиите съществуват от векове, не ги прави стойностни. също толкова дълго хората имат склонност да се кланят на разни идоли. няма значение дали е Господ, цар, кмет или някоя рок или кинозвезда - грешката е една и съща. според мен никой няма нужда от идолопоклонничество.
ако имаше дори минимална опасност да си платя, вече щеше да е станало. само че не е, което ме успокоява напълно.
съжалявам, но за неграмотността сме на противоположни мнения. според мен именно неграмотният е най-лесната жертва на религии, секти, култове - все един дол дренки. знаещият просто няма как да бъде врътнат - знанието е неговия щит срещу Божията напаст.
цитирай
82. tutankhamon661 - mileidi46
28.01.2010 08:45
вярвай, наближава мигът! светът вече се пробужда. ционистите ще бъдат крайно изненадани и нищо няма да ги спаси. дори и федералният резерв на щатите, който е ТЯХНА ЧАСТНА институция, в която членуват само най-богатите еврейски фамилии като ротшийлд, рокфелер и други подобни. естествено, най-опасни са ротшийлд - истинските владетели на света. същите, които преди векове са заграбили златото на наполеон и изобщо не са спирали да правят магария след магария. замесени са в АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ световни катаклизми. не знам дали знаеш, че дори са финансирали хитлер, за да избива по-бедните евреи, като по този начин са настроили целия свят срещу него, а в същото време себе си са представили като онеправдани и преследвани добродушковци.
все още много хора са заслепени, но и те ще прогледнат. вярвай ми!
цитирай
83. mileidi46 - :)) Razbira se,4e vqrvam!
29.01.2010 16:58
I vsi4ko tova go znam..no edinstvenoto ,ot koeto me e strax e,4e prekaleno dalboko e pusnal pipalata si tozi oktopod..strax me e ,4e za tozi kratak srok...xorata nqma da uspeqt...da se sabudqt ot zombiraniqt si sun..No vqrvam! trqbva da stane...za6toto ina4e prirodata 6te ni izrita...
zionistite nqma da badat iznenadani! Misli6 li ,4e te ne use6tat kakvo stava?Ne6tata moje i da stanat grozni...te 6te povlekat sveta kam gibel..
ot tova me e strax!TE ni ubivat ejeminutno...
цитирай
84. анонимен - какво казва знанието?
03.02.2010 13:51
Кое е първо - яйцето или кокошката?
цитирай
85. tutankhamon661 - 84. анонимен
03.02.2010 13:56
ти нямаш ли някаква идея?
цитирай
86. анонимен - не, а ти?
03.02.2010 14:43
не, а ти?
цитирай
87. tutankhamon661 - 86. анонимен
03.02.2010 14:47
имам. най-напред е бил сексът.
цитирай
88. watchtowerman - Тути,
04.02.2010 18:07
имам си програма, разчитаща броя на употребените думи. В писанията ти, - Анти-Господ 1 и 2, те изненадващо, но не и за мен - са 243. Това е капацитетът ти - Тути - 243 думи, а това как ги връткаш в комбинация, си е лично твой проблем. Който иска да се врътка/връзва на комбинациите на словесния ти капацитет, също си е негов - словесен, умствен проблем, капацитет. Сеирджии на пазара за - "левче домати" , винаги ще намериш. Но за осмисляне/разбиране на Живота, и Вселената, и Смисълът в Нея, Тути, не е сеирджийска , циркаджийска работа. За да разбереш един Вазов ти е нужен капацитет от 50 000 думи, Шекспир - 100 000. Как да ти разкажа Библията, която съдържа 200 000 - РАЗЛИЧНИ ПО СМИСЪЛ и СЪДЪРЖАНИЕ, думи, като вменяваш, разбираш САМО 243 ! А как да ги вменя на чалкаджийката, ползваща петдесетина?! Живеем по едно и също време в едно общество , но световете, които обитаваме и разбираме, и СМЕ В СЪСТОЯНИЕ ДА Разбираме, ОСМИСЛЯМЕ, са паралелни, и доста, да не кажа МНОГО, различни, за да осъществим СМИСЛЕН КОНТАКТ.
Защото ПО СЪЩЕСТВО, НИЕ двамцата с теб нямаме кой знай какви РАЗЛИЧИЯ, РАЗЛИЧИЯТА се коренят във факта, че аз не ползвам стандартите на медиите и управляващите, защото ТЕХНИТЕ СТАНДАРТИ изискват обществото да ползва, колкото се може по-малко - мислене, анализ, преценка, самооценка...
И не ми се сърди на съвета - НИКОГА не казвай, че ВЯРВАШ ЕДИНСТВЕНО В СОБСТВЕНИТЕ СИ СИЛИ, защото на тях най-много може да разчиташ , когато си в тоалетната...Без подкрепата на обществеността - било земна или Извънземна, твойте напъни за индивидуална ИЗКЛЮЧИТЕЛНОСТ са обречени. Търси себе си сред Общността - било Земна или Извънземна. Първата означава - Глобален Олигархизъм, единственият Антипод на последната е - Христовото Учение...
цитирай
89. анонимен - 243
10.02.2010 00:53
хохохохохохоооооо
мед ми капе като чета:)))))))))))))))))))))))))
243 дни ли ще събираш думички комплексар задръстен ?????????????

цитирай
90. tutankhamon661 - 89. анонимен
10.02.2010 01:10
охо, не знаех, че и посред нощ ме четеш! после отречи, че ме СЪНУВАШ ! винаги ще бъда твоя мокър сън. сега тичкай до банята да си измиеш ръчичката!
цитирай
91. анонимен - 243
10.02.2010 18:29
hahahaaaaaaa
mnooooooooootap, po dafault e pri tebe
otgovori na 4oveka predi men 6u6umigo,
podgotvq6 li se ahahahaaaaaaaaaaa
цитирай
92. tutankhamon661 - 91. анонимен
11.02.2010 00:08
така кажи бе, пишле недоразвито! щом имаш проблем с празненето, веднага пускам отговор.
не току-така ще седнеш посред нощ да преглеждаш моите постинги - явно само те те въбуждат.
е, време е да те накарам да се изхвърляш на килима. ето гоооо .... идва отговорът ..... лъскай, лъскай ..... по-бързо, по-бързо ..... айдеееее .... аре сега го изчисти!
цитирай
93. tutankhamon661 - watchtowerman
11.02.2010 01:03
и аз изчислих броя на твоите думи - точно 00. но не се притеснявай! това за думите е пълна глупост - измишльотини на разни изкуфели професори. същите, които се опитват да ни убедят, че с тест за интелигентност се изчислявало колко си интелигентен. според един такъв тест мадона е ТРИ ПЪТИ по-умна от айнщайн.
винаги ме е учудвал фактът, че хората се опитват по възможно най-абсурдния начин да изчислят НЕИЗЧИСЛИМОТО. но изобщо не ме учудва, че ти си се хванал на този номер.
първо, броят на думите няма никакво значение. с едни и същи думи можеш да защитиш две ПРОТИВОПОЛОЖНИ тези. това ДОКАЗВА, че не е важно колко думи използваш, а какво казваш с тях. пробвай да наредиш една след друга 1000 различни думи. е, получава ли се СМИСЛЕН текст? май не.
второ, по каква БЕЗУМНА логика са нужни 50 000, за да разбереш вазов и 100 000 - шекспир? какво общо имат думите? тези двамата със сигурност не са използвали толкова думи във ВСИЧКИТЕ си произведения. 200 000 в библията?!? сериозно ли твърдиш, че в тази книга има толкова думи при условие, че от корица до корица се повтарят ЕДНИ И СЪЩИ щуротии? аз ли да ти обяснявам, че повече страници НЕ ЗНАЧАТ повече думи.
много ясно, че няма да почна да броя знаците на гореспоменатите - ти на това разчиташ. и с просто око се вижда ПОВТАРЯНЕТО на едни и същи думи като във ВСЕКИ НОРМАЛЕН текст.
а за разни програмки - аре нема нужда! те и статистиците изчисляват к'во ли не, пък на практика се вижда ОБРАТНОТО.
цитирай
94. tutankhamon661 - watchtowerman
11.02.2010 01:22
за твое сведение, колкото е по-известен един писател или поет, толкова ПО-МАЛКО и ПО-ПРОСТИ думи използва. иначе 90% от населението нямаше да го разбере и той никога нямаше да стане известен. как си представяш вазов да стане любимец на българския народ, ако във всяко изречение използва непознати за болшинството думи? да не мислиш, че в българия всеки втори е професор?
с тази игра на думи ти защитаваш тезата, че е важно количеството, а не качеството. колко му е да научиш всички съществуващи думи? за тази цел не е нужно да си умен, а просто се нуждаеш от памет, каквато имат дори низшите животни. СЪВСЕМ ДРУГО е да вържеш наученото в смислено изречение - ето за тази цел вече трябва да си умен. и к'во като научиш всички думи, след като не можеш да ги употребяваш ежедневно или поне често?
знаеш ли колко висшисти са пропилели 5 години от живота си, само за да се фукат после с дипломата? а това, че не им върши НИКАКВА работа, защото са се отдали на съвсем друга сфера? абе, к'во ти пука! важното е да я имаш, за да се изпърдиш пред околните.
кое е най-важното, за да научиш чужд език? това как се ПОСТРОЯВАТ ИЗРЕЧЕНИЯТА. научиш ли го, вече знаеш езика. а думите НАЙ-ЛЕСНО се учат. и това ли да ти обяснявам?
следващия път не се поддавай на подобни игрички, защото те са само за жълтата преса. звучат бомбастично, но в крайна сметка пак водят до 00 думи на квадрат.
цитирай
95. tutankhamon661 - watchtowerman
11.02.2010 01:40
все пак за едно нещо съм съгласен с теб - понякога собствените сили не са достатъчни. но това е, когато става думаза нещо ПО-ГЛОБАЛНО. за моя ЛИЧЕН живот в 90% от случаите мога да разчитам само на себе си. пак повтарям, че не бих разчитал на някакви митове и легенди, защото това е БЕЗУМИЕ.
твърдиш, че не ползваш стандартите на медиите и управляващите. а кой е НАЙ-РАЗПРОСТРАНЕНИЯТ ИМ стандарт? точно така - Христовото учение. нали не твърдиш, че ти си го измислил? следователно са ти го поднесли ОТГОРЕ. дали е правителство, дали са медии или пък църква - няма никакво значение. всички изброени са съставните части на УПРАВЛЯВАЩИТЕ. добре дошъл при ЗОМБИРАНИТЕ ! ти си поредната жертва на ЕКСПЕРИМЕНТА, за който ще говоря в следващия ми постинг.
цитирай
96. watchtowerman - И каква излезе тя?!
11.02.2010 18:51
Колкото по-малко думи използваш за да се изразяваш, толкова по-качествено е общуването, излагането на мисълта. Е, Тути, желая ти да достигнеш най-високото качество в излагането на тезите, общуването, говоренето с хората - не като използваш думи, а например като ръмжиш, или мучиш, а защо не - да лаеш, мяукаш, или каквото безсловесно общуване ти хареса...Тогава, явно ще си стигнал СЪВЪРШЕНСТВОТО СИ !!! Шекспир, Вазов, Толстой, мани ги тия простаци...
Би трябвало да си чел, че Христовото Учение е ОТДЕЛЕНО конституционно от държавното управление. Църквата НЕ Е В Управлението.
Поредна Жертва, казваш, че съм, на ЕКСПЕРИМЕНТА на Управляващите. Това е за предпочитане, понеже другото е - да си жертва на ЕКСТРЕМЕНТА на Управляващите.
цитирай
97. анонимен - 243
12.02.2010 13:36
nisko ti e 4eloto 6u6umigooooooooo
v 90% si raz4ìtal na sebe si kazva6:)))))))))))))))))
smenqva6e li gi ........racete, a nisko4eliq?hahahaaaaaaaa
4akame 3 seriq kompleksar
ne se obqsnqvaj kato u4eni4ka, ne si interesen,
balvaj ot golemite pomii, tam e shouto
Е, Тути, желая ти да достигнеш най-високото качество в излагането на тезите, общуването, говоренето с хората - не като използваш думи, а например като ръмжиш, или мучиш, а защо не - да лаеш, мяукаш, или каквото безсловесно общуване ти хареса.
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


цитирай
98. tutankhamon661 - watchtowerman / 97. анонимен - 243
12.02.2010 14:00
не говори за високо качество, защото хич не го разбираш.
явно НЕ СИ чел вазов, щом говориш подобни щуротии. "под игото" е написана на НАЙ-РАЗГОВОРНИЯ език, който можеш да си представиш. да твърдиш, че там има 50 000 различни думи е МАЛОУМИЕ. иначе казано, ти пробутваш, че вазов ръмжи и мяучи. защо тогава ми го сочиш за пример? та той е АБСОЛЮТНОТО ДОКАЗАТЕЛСТВО на моята теза. повече недей да скверниш този човек, оприличавайки го на животно. той е национална светиня.
мафията също е конституционно отделена от полицията. това значи ли, че не работят заедно? ооопсааа, да не се ЗАДАВИ ?!?
като не съм интересен защо продължаваш да ме четеш и ПОСРЕД НОЩ ? явно съм ти взел съня. осъзнал си, че си прекалено ЖАЛЪК в сравнение с мен. нищо чудно, че не предложи нито едно свястно доказателство в своя подкрепа. много ясно, че няма такова, защото ИСТИНАТА е на МОЯ страна.
продължавай да пробутваш еврейските си идеи. няма да завладеете света. колкото и да пикаеш газ от яд!
цитирай
99. анонимен - 243
12.02.2010 23:53
ne se obqsnqvai kato u4eni4ka ti kazah
davaj sledva6tata pomiq, 4e vze da pisva toq
4ETA TE ZA6TOTO TE SANUVAM:))))))))))))))) glupako
цитирай
100. tutankhamon661 - 99. анонимен - 00
13.02.2010 08:31
като гледам май не си чувал за български букви, НЕГРАМОТНИКО !
научи се на ЧЕСТ И ДОСТОЙНСТВО !
още колко УРОКА по МЪЖЕСТВО да ти предам?
не ти ли омръзна всеки път да те ЗАТАПВАМ БЕЗКОМПРОМИСНО, навирайки те обратно в дупката, от която си изпълзял ?!?!?!?!
като ти се прииска пак да се изпразниш, обади се - ще пусна нов постинг!
цитирай
101. анонимен - 243
14.02.2010 14:21
ahahahaaaaaaaaaa
davaj davaj
ne mi se stqgaj dai da vidim nov bylvoch
цитирай
102. watchtowerman - Тути,
14.02.2010 17:31
га(ъ)зообразната ти същност ражда драсканици, носещи твойто естеството. А по природните закони всеки гъз, извинявам се за грешката, искам да кажа – всяка газ, има огромното желание да осъществи връзка – било химическа, било сексуална. Само при осъществяване на такава връзка га(ъ)зообразното ти състояние има шанс да се втечни. Затова е и огромно ти желание някой да изуринира драсканиците ти, което ще рече – да даде смисленост на същността ти. Но как да стане това, приятелю?! Виж, огледай се, има гъзове, пардон – газове, които ухаят, а твоя гъз, извинявам се – твойта газ, ВОНИ ! Ама позаплаквай се от време на време, иначе никой не-гъ(а)зообразен елемент няма да иска да осъществи връзка със същността ти – и ще останеш да общуваш единствено с гъзове, пардон – газове, като тебе. А така ти се ще да имаш по-голяма тежест. Ама те – по-тежките елементи братле, не искат да имат много вземане-даване с гъзове, извинявам се за грешката, газове - готови си при всеки полъх на вятъра да отлетят . Мацките братле, търсят „тежки” елементи, дето не ги отвява вятър щом задуха.
А засега, приятелю, вятър те вее, и те отвява, барабар с драсканиците ти...
цитирай
103. tutankhamon661 - watchtowerman / 101. анонимен
15.02.2010 00:54
едно си баба, знае едно си бае и нищо ново не измисля. акъл за две стотинки нямаш.
казах ти: бъди мъж, а не влечуго. ти пак не разбра и влизаш ту с ник, ту анонимен.
днес май си на гъзообразна вълна. да не те стяга стомаха? ей така питам, че нали си пенсионер - всичко ти е КЛЮМНАЛО.
ааааааа ........ какво видях! ...... ПЕНСИОНЕР говори за мацки !!!!!!!! не, не, това и на мен ми идва твърде много !
сега и за мацките ли да те уча? нищо не може да ти помогне, щом до ПЕНСИОННА възраст не си се научил. пък и като гледам какъв си ДЪРВЕН философ ...... дори аз не можах да ти налея акъл, чест и достойнство. влечугото си е влечуго!
цитирай
104. анонимен - 243
15.02.2010 15:31
Glupako kompleksiran,
kakvo razsledva6, kakvo zatapva6.
:))))))))))

цитирай
105. tutankhamon661 - 104. анонимен - 00
17.02.2010 08:42
теб, малоумие адово!
цитирай
106. анонимен - tutankhamon661
26.02.2010 17:48
tozi 00 zagubi dar slovo. ti pe4eli6 !
цитирай
107. tutankhamon661 - 106. анонимен
12.03.2010 09:29
Знам.
цитирай
108. rageagainst - tutankhamon661
18.03.2010 00:07
Защо обръщаш внимание на скучаещи малоумници? Остави ги да затъпяват безметежно. Сами ще се удавят в собствената си простотия.
цитирай
109. isushristos - Възмутен съм от това, което пише ...
28.04.2010 01:59
Възмутен съм от това, което пише накрая за девата. Как е възможно да бъдат изречени такива думи? Безкрайно пошло е да се омърсява по този начин нещо толкова чисто.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tutankhamon661
Категория: Други
Прочетен: 5663993
Постинги: 296
Коментари: 13809
Гласове: 59857
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031