Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2010 11:18 - КУЧЕТА 2
Автор: tutankhamon661 Категория: Други   
Прочетен: 6850 Коментари: 25 Гласове:
46


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Масово не се спазват правилата за отглеждане на кучета. Колко хора ходят след питомеца с кофичка и лопатка, за да му събират изпражненията? Истинска рядкост. А ваксинациите са направо табу.
Заради тази безотговорност цялата държава е заприличала на гигантски кенеф.
Когато съм ходил по разни села за да посетя роднини и приятели, винаги ми е действало отблъскващо като видя по улиците кравешки, овчи, кози и всякакъв род изпражнения. За съжаление все по-често виждам същата гледка по софийските улици. На този фон един хвърлен фас е голямо нищо.
Съвсем наскоро имах работа в едно предприятие. Не очаквах инциденти, но блажени са верующите! Кучетата на портала ми налетяха и не ги уплаши дори това, че едно от тях изяде здрав ритник по муцуната. Продължиха да лаят, но поне не посмяха да ме доближат.
В същото време имаше трима пазачи, но техните действия се ограничаваха с това да подвикват от разстояние. Изобщо не им направи впечатление, че кучетата очевидно не ги "бръснат за слива".
Споделих за инцидента със служителката, която търсех, а тя ми каза, че предния ден едно от тези кучета дори я е ухапало. Пазачите пак са се ограничили само с викане, убедени че с думи могат да спрат помиярите.
Познавам доста хора, които се опияняват от мисълта, че с една дума могат да командват любимеца си. Ама той бил дресиран, разбираш ли! А като ухапе случаен минувач, последният е виновен, щото с нещо го бил предизвикал. Ми че то кой друг да е виновен? Кучето ли, че е използвало зъбите си, или стопанинът, че не е сложил верига и намордник? О, те са самата невинност!
Преди години в нашия блок живееше ненормалник, който пускаше питбула си на детската площадка. Той самият изобщо не излизаше - само отваряше вратата на осмия етаж и животното само слизаше по стълбите. Дали не е срещало някой по пътя до първия етаж? Не знам, нищо не се е чуло.
Веднъж питбулът захапа друго куче точно до детската пързалка. Добре, че не беше дете. Другото куче заквича, но онова не го пуска - знаем за захапката на тази порода. Стопанката също не можа да спаси питомеца си. За щастие наблизо беше един съсед, та срита питбула и той отпусна захапката, но само защото все още беше малък. А ако беше зрял екземпляр? Те не се плашат от ритници.
С цялата си наглост собственикът на агресора се провикна от балкона "Що го риташ, бе? Знаеш ли, ако сляза?" Последва "любезната" покана "Слез, де! Тъкмо и теб ще те сритам!" Оня не посмя, разбира се. Питбулите често са собственост на разни комплексари, които се чудят как да избият комплексите си и може би агресивната порода им помага. Иначе са путьовци.
Все примери, примери, примери, а полза никаква. Не познавам човек, който навреме да се е осъзнал. Обикновено пробутват номерцата, че били добри животинки, стопанинът бил лош и т.н. Да, зависи и от стопанина. Но нищо не е в състояние да промени факта, че говорим за ЖИВОТНО. На такова не може да се вярва.
Само солените глоби могат да внесат ред по някои наболели проблеми. Има хора, които по друг начин няма да влязат в правия път.


                                 КРАЙ







Гласувай:
49



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Напълно съм съгласен. Но в крайна ...
10.05.2010 16:55
Напълно съм съгласен. Но в крайна сметка животното не е виновно, че е животно и е наша грижа (на хората) да го държим изкъсо (нарочно не казвам възпитаваме, защото едно животно колкото и да го възпитаваш си остава животно). Аз съм "за" за разстрел на куче, което е хапало хора и е доказано агресивно. Все пак първо е нашата безопасност и след това тази на животните.
цитирай
2. анонимен - Цветан Цветанов - Прочетох внимателно и двата постинга...
10.05.2010 17:37
Хареса ми изразената позиция и предложената мярка, напълно съм съгласен, че само големи парични санкции биха дали някакъв резултат. Но също така и да има и контрол върху налагането им, защото санкцията, колкото и голяма да е, когато само е заложена в нормативен акт, не върши работа, ако реално не се прилага! Аз лично съм потърпевш в случая, защото моя невръстен син от малък има уплах от кучета и можете да си представите как протича една моя разходка в парка, градинката или където и да е из града. Той постоянно се оглежда и се гуши в мен при среща с всяко куче, независимо от големината му или от това дали е вързано или не. И този проблем има точно от среща с помияри, които срещнахме с жената преди години, връщайки се вкъщи една вечер. Тогава и аз здраво ги наритах и разпилях, но...!Изказвам искрени поздравления към автора, моята позиция по този проблем напълно се покрива с неговата и също се чувствам ангажиран!
цитирай
3. tutankhamon661 - 1. анонимен
10.05.2010 17:59
Малко хора ще те разберат, особено собствениците на кучета - те биха простили всичко на питомеца си. Някои казват "Предпочитам да нахраня бездомно куче, отколкото просяк." Значи умиляват се от гледката на гладно животно, но не се впечатляват, ако става дума за човек. Странно!
цитирай
4. tutankhamon661 - 2. анонимен
10.05.2010 18:20
Да, винаги има последствия за нападнатия, но те остават на заден и никой не ги отчита. Възрастен човек ще се справи, но при малкото дете преживяното оставя дълбока следа.
Представяш ли си, ако не си бил там при онова нападение? Сега щеше да е доста по-лоша ситуацията. Всичко това, защото някой не си върши работата, а прибира пари и същевременно навсякъде цари безотговорност.
Не, с добро няма стане. Хората не спазват правилата за доста по-дребни неща, а какво остава да ограничат домашния питомец, който за тях е като дете. За някои може и да е повече.
цитирай
5. анонимен - за и против бездомните кучета
10.05.2010 18:31
не мразя безомните кучета, но не мога да приема, че в 21 век в европейска столица София се движат глутници безодмни кучета, а общинската фирма, която е длъжна да се справи с тези животни, не изпълнява задълженията си. В нашия квартал между улица Райска градина, ул. Преки път и ул. Еровете -общ Витоша кв Княжево има глутници бездомни кучета, които през деня се крият, но през нощта не ни оставят да спим, защто се гонят и лаят цял нощ. Какво да правим???? Сигурно ще започнем да ги избиваме, защото не се предприемат никакви мерки срещу тези глутници.
цитирай
6. анонимен - погледни се какво си написал : ''На ...
10.05.2010 18:55
погледни се какво си написал : ''На този фон един хвърлен фас е голямо нищо'' е този фас като го умножиш по броя на пушачите какво става , еми докато мислите така ще има и бездомни кучета и боклуци по улиците .....
цитирай
7. silverlining - Съгласна съм:
10.05.2010 20:12
анонимен написа:
Напълно съм съгласен. Но в крайна сметка животното не е виновно, че е животно и е наша грижа (на хората) да го държим изкъсо (нарочно не казвам възпитаваме, защото едно животно колкото и да го възпитаваш си остава животно). Аз съм "за" за разстрел на куче, което е хапало хора и е доказано агресивно. Все пак първо е нашата безопасност и след това тази на животните.

А към това, което авторът казва за собствениците на злите породи. Прави ми впечатление, че много често такива кучета биват "разхождани" , без повод и намордник, от деца (14-15 годишни, но все пак деца). Не знам доколко тези деца могат и/ или ще поискат да озъптят домашния си любимец, ако се наложи...
цитирай
8. анонимен - Антифриз е отговорът, дами и гос...
10.05.2010 20:16
Антифриз е отговорът, дами и господа. Не можем вечно да стоим пасивни и бездействени, както сами виждаме общината не поема отговорност, време е да вземем нещата в наши ръце. В моят квартал има много бездомни кучета - по цяла нощ лаят и не ни дават да спим, а през деня само бродят насам натам и чакат някоя пенсионерка да им пусне по някой залък. Също така много често виждам как понякога се събират по 5-6 кучета и почват да тичат и да лаят по някой случаен минувач...а преди 1-2 седмици бях чул, че същите тези са нахапали някаква жена.... Не е безопасно, най-вече за децата ни !!!! Призовавам всички съвестни граждани да вземат мерки и да се борят със зверовете по всякакъв възможен начин. Било то отрова, ловни оръжия, (някои по скъпи въздушни пушки също стават) и още много други методи, но тях ще ги оставя на въображението ви... Според мен най-евтиният и ефикасен начин за неутрализирането на тези зверове е просто със антифриз - напоявате кюфтета или залъци хляб с веществото, взимате една тава и сервирате порцията на така "любимите" ни улични приятели.... до 3-4 дена(взависимост от дозата) би трябвало вече да не представляват заплаха....
цитирай
9. анонимен - balgaria ne e kenef a batak
10.05.2010 20:26
po selata osven bezdomni cuceta ima i po grozni nesta.bezdomni traktori remarketa i kombaini na patia.bez bazi kade da gi remontirat. cukat gi remontirat na otkrito i polucavat evropari..tova se narica darzavna pomostza bataka
цитирай
10. tutankhamon661 - 5. анонимен
10.05.2010 23:12
Избийте ги и ще видиш как ще ви обвинят, че сте зверове. Природозащитниците може би намират за нормално да се принесе в жертва някое дете, само да не е тяхното собствено. Дали ще мирясат, ако им отстъпим примерно 90% от детските площадки, щото трябва да играят някъде .... кучетата?
цитирай
11. tutankhamon661 - 6. анонимен
10.05.2010 23:15
Фасове също не трябва да има, но те определено са за предпочитане пред бездомните кучета. Най-малкото няма да те заръфат за крака. Или си виждал хапещи фасове?
цитирай
12. tutankhamon661 - silverlining
10.05.2010 23:19
Възрастен не може да го спре, какво остава за дете. Любителите на животни отдавна за изгубили представа за реалността. За тях кучето е същество, което само може да се контролира. Струва ти се невероятно, но е точно така.
цитирай
13. tutankhamon661 - 8. анонимен
10.05.2010 23:42
Точно до тези мерки трябва да се прибегне, защото някои не са действали навреме. Любителите на животни искат помиярите да се разхождат необезпокоявани, а ние да се крием по домовете си.
Какво ще правим, ако някоя природозащитническа организация реши да отглежда лъвове в столицата? Трябват им само НАГЛОСТ и ЛУДОСТ, а те отдавна за доказали, че разполагат с тези "екстри" в баснословни количества. Изглежда пресилено, но едно най-обикновено коли е като лъв за тригодишно дете. Проблемът няма да се реши без драстична намеса.
цитирай
14. tutankhamon661 - 9. анонимен
10.05.2010 23:43
Тракторите са тежък проблем - трябва кран. Друго не се сещам.
цитирай
15. mglishev - Не е за всеки
11.05.2010 01:55
да гледа куче. Пък и всяка порода и дори всеки екземпляр има свои особености.
цитирай
16. tutankhamon661 - mglishev
11.05.2010 02:14
Така е, но нали знаеш, че в тази държава "неможещи" хора няма - всеки е професор по всичко. А после целият свят е виновен, само не и той.
цитирай
17. анонимен - Трябва да се намери приемливо и за ...
11.05.2010 16:02
Трябва да се намери приемливо и за двете страни решение. Като начало, да се постави чип на всеки домашен любимец, както и всички, които не са за разплод, да се кастрират. Имат право на разплод само тези, които са клубни и са получили оценка много добър и отличен на изложби, за да е сигурен човек, че малките ще са здрави, нямат наследствени болести и т.н. Така ще се намали до минимум броят на нежеланите същества, които биват изоставяни и обикалят сметища и улици, за да търсят прехраната си. Бездомните глутници да се приберат в кучешки приюти, но да не биват умъртвявани, освен ако не са тежко болни. Не е редно да отнемаме нечий живот!
цитирай
18. tutankhamon661 - 17. анонимен
11.05.2010 16:36
100% съгласен.
цитирай
19. oposin21 - добре и аз съм съгласен а до тогава ...
14.05.2010 01:32
добре и аз съм съгласен а до тогава какво? ще се молим поредната глутница да не нахапе някого? хайде стига толкова толерантност анонимен 17 няма две страни а само една на хората така че приютите колкото по-бързо започнат да действат толкова по-добре за кучетата
цитирай
20. tutankhamon661 - oposin21
14.05.2010 01:44
Стискайте зъби, братя! Някои "добри" хора вече ни обявиха за садисти. На тях сам Господ не може да им помогне!
цитирай
21. eloiz - Позицията ти е малко крайна,
14.05.2010 23:38
но е истина, че трябва да се въведе ред. Най-сетне някой трябва да си свърши работата - да се глобяват стопани, които отглеждат агресивни кучета и нехаят за тях. Големият проблем е, че зад всяко агресивно куче стои човек, който го е насъсквал още от пале, за да избие комплексите си... Или пък някой нещастник, който го е пребивал...или е било изхвърлено на улицата, където всеки оцелява както може.
Онзи ден гледах по новините репортаж - ставаше въпрос за нещо друго, репортерката разговаряше с някаква инспекторка, и край тях мине куче - питбул без намордник, без каишка. Репортерката попита: "Вие защо не глобихте собственика, той е до нас"А онази мърша се усмихна ехидно и каза :"Ами да, той беше до нас". Защо трябва да виним кучетата за безотговорността на "съответните органи"??? Уволнете ги, мамицата им!!! Нека те да излязат на улицата и да видят какво е!!!
цитирай
22. tutankhamon661 - eloiz
15.05.2010 00:38
Да, стопанинът задължително трябва да носи отговорност. Но от това не боли по-малко, когато кучето реши да заръфа някой. Животното си е животно. То не може да се контролира само. И да не е виновно, щом е станала белята с възпитанието, трябват мерки. По-добре груби към кучето, отколкото нови пострадали.
цитирай
23. tareva - за кучетата
15.05.2010 19:59
Споделям мненито на всички, които не исакат на всяка крачка да виждат кучета, да се страхуват да се движаат спокойно. Крайно време е градовете да се изчистят от тази напаст
цитирай
24. tutankhamon661 - tareva
16.05.2010 14:22
Крайно належащо е, определено! Тези, които защитават кучетата, може би си мислят, че уличните глутници се състоят от "ходещи китеници" като техните домашни любимци - само така мога да си обясня БЕЗУМНИТЕ им изказвания.
цитирай
25. анонимен - Изониазид
26.12.2010 00:08
http://vreditelyam.net/index.php?/topic/7-%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D0%B4-%D1%81%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B8-%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D0%B2/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tutankhamon661
Категория: Други
Прочетен: 5664255
Постинги: 296
Коментари: 13809
Гласове: 59857
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031