Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2010 15:27 - МУЗИКАЛНИ И ЖИТЕЙСКИ ФАКТИ 2 ЧАСТ
Автор: tutankhamon661 Категория: Други   
Прочетен: 11807 Коментари: 44 Гласове:
57

Последна промяна: 02.09.2010 03:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Не, няма да си затворя очите, нито ще си кривя душата в името на МАНИПУЛИРАНЕТО И ПРЕИНАЧАВАНЕТО на фактите. Още по-малко ме интересува колко пъти ще ме нарекат "чалгаджия" - никога няма да бъда такъв, но не бих станал и ЛЪЖЕЦ, само защото така й е удобно на някаква групичка неандерталци. Има много рокаджии, които разсъждават като мен, и тяхното мнение ме интересува, защото са ОБЕКТИВНИ - не се преструват на такива, каквито не са. На останалите разрешавам да ми се сърдят. Даже ми е кеф, че такива ЛИЦЕМЕРИ беснеят - би било обида, ако се съгласят с мен.
Всъщност на кое викате "голотии"? Голи рамене и къса пола? Още малко и фередже ще поискате, но въпреки това ще наричате чалгаджиите "турци". Ако те са такива, вие cте направо летописци на исляма. Не се ли усещате, че именно вие теглите към Азия?
Специални поздрави за Befana, която каза, че в последните години азиатските ритми в поп фолка силно намаляха. Мислех, че никой не го е  забелязал, защото на критикарите очевидно им липсва мноооого информация и предпочитат да се изказват НЕПОДГОТВЕНИ. Откъде да знаят, след като ги е гнус от "Планета"? Добре де, но щом ще плюеш по нещо, би трябвало първо да го изучиш. В противен случай ставаш СМЕШЕН АМАТЬОР.
Тук е мястото да кажа, че много харесвам азиатски мелодии - в рока също се използват. Упс, забравих, че там било поднесено по "друг" начин! За текстовете да не говорим. Едно е да кажеш "любов", съвсем друго е да кажеш ........   "любов". Едно е да кажеш "обичам те", съвсем друго е да кажеш .......     "обичам те". Маалеееййй, каква "разлика" - та тя се "набива" в очи! Ех, на бате разбирачите!
Някаква си показала прашките! И не сте го виждали по ЦЯЛ СВЯТ? Нима мислите, че "Пайнер" са новатори в това отношение?
Дайте да се разберем: чалгаджиите нови неща ли измислят или копират другите? Още колко пъти ще изпаднете в ПРОТИВОРЕЧИЕ СЪС СЕБЕ СИ?
Поп фолкът бил мутренски! Е, хубаво! После да не се сърдите, когато наричат метъла наркомански. Колкото е вярно едното, толкова и другото. Това, че опредeлена група слуша дадена музика, не означава, че е правилно да й се лепят подобни ГЛУПАВИ етикети.
Има много мутри, които слушат всичко друго, но мразят чалгата. Ако вие не познавате такива, това не значи, че не съществуват.
Какво като в началото, а и сега, мутрите финансират поп фолка? Кой да го направи? Нали имeнно това са хората с парите. Били нечестно спечелени! Да, но така е по цял свят. Само в България ли се забогатява по втория начин? Кой тогава да спонсорира не само българските, но и чуждите?
Имало песни, в които се пеело за мутри! Само че те са толкова МАЛКА част от общата продукция, че е АБСУРДНО да се определят като водещи. В последните 5 години правени ли са такива? Аз поне не съм забелязал. Дори да има, те не са нашумели, колкото едно време. Промяната е очевидна, ама едно е да глeдаш, съвсем друго е да виждаш.
Простотията е НАВСЯКЪДЕ. Няма какво да се лъжем. Не желая да описвам с подробности изцепките на Томи Лий, Себстиан Бах, Мик Джагър и други от сорта, защото винаги съм ценял музикалните им изпълнения. Споменавам ги само заради ОБЕКТИВНАТА ИСТИНА.
Обаче някои хора посочиха рапа, а аз откровено не мога да го понасям. ПО-ТЪПА И ПРОСТАШКА музика не мога да си представя.
Питам: Мишо Шамара и Ицо Хазарта ли са най-добрия пример за децата? Те са емблеми на културата, нали? Недоумявам как може някой да каже, че поп фолкът бил селски и просташки, а в същото време да хвали рапа.
Разберете, ПРЕИНАЧАВАНЕТО И ЗАБРАВЯНЕТО  на всеизвестни факти също би трябвало да има някаква граница.
Веднъж видях как Еминем получава награда, но дори не се усмихна. Явно пак играеше любимата си роля "млад човек, безкрайно разочарован от лошия свят." Знаете ли колко деца го копират? А последствията известни ли са ви? На разочарования млад човек му е "позволено" да пиянства, бие, краде и да поема наркотици. Защото, видите ли, той e  много разочарован и съответно е обявил бунт на света. В най-чеcтия случай става дума за дрисльо, който още нищо не е видял от живота, дори дребните стотинки прибира от мама и тате. Но вече е "професор" по всички наболели световни проблеми, защото е слушал "социално ангажираните" глупости на Еминем. Последният прибира пачките от продажбите и изобщо не му пука, колко младежи е завел до клиниките за наркомани.
После някой ще се възмути, че Aндреа е била без бельо! Голямо важно!!! Все едно не ви изтекоха очите. Същия ефект ли ще имат върху вас спринцовка и пакeтче с бял прах?
За Еминем мога да се съглася, че е cимвол на тоталното изпростяване, при това в световен мащаб. Във всяка точка на планетата има негови фенове, което вече го прави фактор. Не само говори за социалните неправди, но дори агитира за неподчинение, ама не с цел положителна промяна, а за да могат такива като него да си правят, каквото пожелаят. Той иска анархия, което със сигурност не би се харесало на повечето хора, дори на голяма част от настоящите му фенове.
Тук е една от големите разлики между фолк певиците и Еминем. Първите просто икат да се забавляват, което е тяхно право и всъщност е най-хубавото  за човека. Докато рапърът води последователите си към нещо, което ще съсипе целия свят. Случи ли се, не някой друг, а собствените му фенове ще го обявят за Дявола и ще го изгорят на кладата. Да не припомням какво значи "анархия" - никой нормален човек не би го харесал. Изглежда примамливо на фона на толкова полицейски акции, но в дейсвителност е най-голямото зло, което може да се случи на тази планета.
Едно време и аз търсех смиcъл във всеки текст. Харесваше ми да разсъждавам над социални теми, проблеми и прочие. Да, всичко това трябва да го има. Не можем постоянно да стоим настрана и да се правим, че не виждаме ежедневните гаври от страна на всевъзможни институции и държавата като цяло.
Но наред със социалните неправди трябва да има и ЗАБАВЛЕНИЕ. Радвам се, че навреме открих слaдостта на закачливия текст. Разберете ме правилно, не може да се живее само с черногледство. Комбинирайте го със забавното, красивото, приятното.
Животът може да е чуесен, стига да поискате.


Тагове:   Музикални,


Гласувай:
65



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kapito - ех ама
22.08.2010 15:35
как си набрал :)
цитирай
2. анонимен - Фараоне
22.08.2010 15:40
Чалгата отдавна не е мутренска, това е едно клише. Някои хора не забелязват че сегашните мутри не са като тези от 90-те, те повечето и умряха.
Ориенталските ритми наистина са все по голяма рядкост. По скоро на мода са сръбски и гръцки кавъри.
Отностно рапа - Прав си че Мишо Шамара и Ицо Хазарта промиват мозъци. Слушах ги като малък, но се отърсих. Много техни фенове - мои връстници станаха я наркомани, побойници и прочие.
Всички помним каква отрепка беше Ицо Хазарта миналата година в Биг Брадър когато се напи и налиташе на Преслава като последният наркоман видял жена.
Всички са чували как той и другите двама от групата му са налитали на бой на Румънеца, Енчев и Устата( последните безкрайно много уважавам, доказвта го с това че не им пречи да запишат песен с фолк певици)
Даже ми бе чудно как Устата изтърпя Ицо Хазарта, може би само и само заради благотворителната кауза.
А Еминем наистина е пример за тъй наричаните американски боклуци ( не като изпълнител, а като човек)
Но цялата последица е за младежта която копира това.
цитирай
3. tutankhamon661 - kapito
22.08.2010 15:52
Като торнадо съм, нали?
цитирай
4. tutankhamon661 - grobarq
22.08.2010 15:54
Направо не е за вярване, че някои наричат поп фолка "просташки", а се кефят на рапа. Дори най-големите абсурди имат някаква граница, но тук такава липсва.
Чудя се тези хора през каква изкривeна призма пречупват фактите?
цитирай
5. kapito - аз
22.08.2010 16:09
например не слушам поп фолк
навремето ме задразни и дотам беше
затова и сега не знам как е
обаче който иска да си слуша, негова си работа - хора всякакви, вкусове разни
така че недей се набира :) слушай си акквото ти е кеф и да не ти пука :)
цитирай
6. tutankhamon661 - kapito
22.08.2010 16:28
Това и правя. Провокира ме фактът, че едно време българинът разбираше само от футбол и политика, но сега толкова е "прозрял" музиката, че се чувства длъжен да сподели "знанията си" с останалите.
цитирай
7. анонимен - За българина забавлението е да се ...
22.08.2010 18:10
За българина забавлението е да се напие и да падне под масата. На това му вика купон.
цитирай
8. kapito - да бе ...
22.08.2010 19:20
всеки споделя за всичко. компетентни сме това българите :)
цитирай
9. vmir - Не съм рапър, но преди да стина до крайни оценки за рапа, трябва да приема крайните оценки за музиката по принцип.
22.08.2010 19:23
Не съм и няма как да стана фен на Еминем, но специално това негово творение ми допада много:

http://www.youtube.com/watch?v=RQ9_TKayu9s&feature=av2e

Май не музиката е опасна, а вманиачването за или против нея, което е особеност на характера.
цитирай
10. bassplayer - Определено мутрите не слушатчалга
22.08.2010 23:00
Ако някой обикновен охранител в черни дрехи слуша чалга е едно, но ви гарантирам, че големите босове със сигурност слушат съвсем друга музика.
цитирай
11. 0rth0d0x - Много правилно го е казал vmir
23.08.2010 10:07
исках да напиша нещо почти подобно но той ме е изпреварил.
а тази тема - за и против музиките наистина започва да се изтърква.
не сме ли достатъчно зрели хора вече, че да се впечатляваме от подобни дрязги?
не мога да изброя колко поста има вече за и против незнамсикво (чалга, метъл, рап...)
цитирай
12. tutankhamon661 - 7. анонимен
23.08.2010 10:24
За много хора важи с пълна сила.
цитирай
13. tutankhamon661 - 8. kapito
23.08.2010 10:26
Достойно за "възхищение"!
цитирай
14. tutankhamon661 - 9. vmir
23.08.2010 10:41
Ако визираш мен - бях длъжен да довърша темата. Надявам се повече да не я засягам. Едно време спорех много за музика и футбол, но скоро не го бях правил. Това беше изключение.
цитирай
15. tutankhamon661 - 10. bassplayer
23.08.2010 10:43
И аз имам такива наблюдения. Едно време моят шеф ме изненада приятно като разбрах, че купоните му са само на рок от 60те и 70те години.
цитирай
16. tutankhamon661 - 11. 0rth0d0x
23.08.2010 10:45
Да, изтърка се. Последното ми включване ще бъде да събера в един постинг линковете на всичко мое по темата, че нещо са много разхвърляни.
цитирай
17. анонимен - Томи Лий е чукал русото видение П...
23.08.2010 12:53
Томи Лий е чукал русото видение Памела. Това го прави герой.
цитирай
18. tutankhamon661 - 17. анонимен
23.08.2010 13:10
Какво предлагаш? Да се разплачем ли?
цитирай
19. анонимен - Прегледах ти целия блог и -
23.08.2010 14:15
...Абе приличаш ми на боксова круша.Само те млатят,защо ли?
цитирай
20. tutankhamon661 - 19. анонимен
23.08.2010 14:31
Искаш да кажеш, че моите противници приличат на боксови круши? Е, не очаквах да се съгласиш толкова бързо, но щом си казала.
Нали забeляза, че последният коментар винаги е мой? Значи се признаваш за пребита. Чувствам се малко неудобно, че млатих жена, но ти сама си го търсеше.
цитирай
21. vmir - 14. tutankhamon661,
23.08.2010 15:55
tutankhamon661 написа:
Ако визираш мен - бях длъжен да довърша темата. Надявам се повече да не я засягам. Едно време спорех много за музика и футбол, но скоро не го бях правил. Това беше изключение.


Опитвам се да не визрам лично никого въпреки, че е невъзможно. По-важно от персонификазията е, че проблемът не е в самата музика, а във възприемането й. Дори народът ни го отбелязал, като е определил, че: "Който пее, зло не мисли". Прочее, да му мислят слушателите - няма музика, която да служи като индулгенция, а и не е добре човек да се саморазграничава от другите (а и от себе си) чрез музиката, която слуша! Има си музика за всякакви настроения и вкусове, и кога какво слуша човек показва много за него.
цитирай
22. tutankhamon661 - 21. vmir
24.08.2010 07:46
Прав си. От тази гледна точка може да я наречем "огледало за душата" - и самата музика, и начина, по който се възприема.
цитирай
23. анонимен - путкамонко
25.08.2010 09:21
пак си се напънал да пишеш за музика и вместо думи си се изсрал - абе ти нормален ли си? И не си мисли, че като ми отговориш след няколко дни ще си ме затапил - този твой навик е толкова детински и смешен, че чак се чудя дали не си нещо сакато?
цитирай
24. анонимен - Братчеда Гошо
26.08.2010 12:19
Колкото и да въртиш и сучиш(бесни маанета), Поп-фолка си остава гнусна чалгия.
цитирай
25. tutankhamon661 - 23. анонимен
26.08.2010 13:07
Нали ти казах да не пишеш анонимна! Думите ти няма никаква стойност.
Не исках да те подигравам, но сама си го търсиш. Отнесох се със снизхождение, че си умствено осакатена, но по-добре търси начин да се излекуваш. Не че е възможно, просто надежда, нали разбираш.
цитирай
26. tutankhamon661 - 24. анонимен
26.08.2010 13:09
С такова "интелектуално" изказване като твоето светът ще стигне далече.
Друг път не пиши на тоалетна хартия!
цитирай
27. анонимен - от един меломан ОТНОВО
27.08.2010 01:30
Пак пиша под втората ти част съгласен съм с тебе tutankhamon661 не трябва да се съди книгата по корицата, така и човека по това което слуша. Големият проблем е че НИЕ българите вместо да се поровим да вникнем в материята винаги първи скачаме неподготвени да се изкажем по какъвто и да е въпрос и да убедим всички че сме прави.Ние сме "copy,paste" поколение , "copy,paste" ни е държанието "copy,paste"ни е културата,"fast food"ни е демокрацията за това всичко което гледахме от запада вместо да го проучим и разберем ние го копирахме и преиначавахме по български според нашите разбирания . На всички любители на всякаква музика пожелавам здраве и радост .
цитирай
28. tutankhamon661 - 27. анонимен
29.08.2010 01:10
Една от причините е, че сме прекалено самовлюбени. В нормални количества самочувствието е важен фактор, за да се почувстваш силен, но премине ли определена граница, се превръща в голям недостатък. Човек започва да прави глупости, които смята за гениални, но не е способен дори на малко самокритичност.
цитирай
29. анонимен - Пич
30.08.2010 08:31
Колкото и да адвокатстваш за фолк-а, той си остава една проста и елементарна музика. В която формата (лъскавото) е най-отпред, за да грабне вниманието. Всяка музика лесно може да бъде превърната в ритъма на чалга (Славчо го доказва всяка вечер). Оратното, уви - е невъзможно. Зад РОКА стоят идеи - зад чалгата - нищо! Простички мелодии, копнати от тук и там и глуповати текстове, раздрусани в еднообразния чалгаджийски ритъм....
Да, наистина има разлика да кажеш "Обичам те" (Ще те скъсам от чукане!) и "Обичам те" (Ще ти се възхищавам безкрай...). Ако ти не можеш да го усетиш, си е твой проблем и явно е следствие на затъпяването от слушането на чалга!
Нещо като разликата между еротика и порно! Или между тройка кебапчета и "Бьоф Строганов"! Едното е изкуство - другото конфекция! Ала тези неща трудно се усещат - трябва човек да е възпитан и да има вкус към тях...
Btw - Никъде в разсъжденията ти не видах примери за сериозен РОК. Очевидно познанията ти са повърхностни, каквато е и самата чалга!
цитирай
30. tutankhamon661 - 29. анонимен
30.08.2010 13:00
Добре, щом не си разбрал нищо - едно си баба знае, едно си бае и все това, което й е най-удобно. Ти си "интелигентен" тип, който има "вещи" познания за рока. Като начало можеш да провериш значението на тази дума.
Разбира се, че има разлика, ама от нея ми се драйфа. Особено от човек, който вижда невидимото. Обаче ти имаш по-съвършени сетива, нали? Направо си извънземно с антенки. И Майкъл Джордан не е толкова космически.
Много обичам някой да си ВЪОБРАЗЯВА, че "усеща" нещо, за което е по-възпитан от другите! Тази склонност се нарича КОМПЛЕКС и е описана в много книги по психология. Имай предвид, че се лекува - можеш да се възползваш. Веднъж един психиатър казал: "Това, което ти усещаш, аз го лекувам." Да не е говорил с теб?
Разбирам, че ти не чукаш и не се заглеждаш по-жени, но защо ли се хвалиш? Гледай да го криеш, че ще събудиш СЪЖАЛЕНИЕ!
И преди съм виждал хора, седящи между кебапчета и говорещи за изкуство - не си първия. В България има доста "супермени", които стоят над всички останали. Сaмo с ДЪРВЕНО философстване няма да се получи, но едва ли ще го проумееш някога - капаците на очите ти са клеясали, понеже никога не си ги свалял.
Ех, на бате разбирачът!!!
цитирай
31. анонимен - Виж...
30.08.2010 16:27
Нито претендирам да съм извънземен, нито супермен! И няма какво да ме пращаш на психиатър, щото няма от какво да съм комплексиран. Шетал съм много по света, видял съм, усетил съм, пипнал съм... и не говоря за изкуство, аз го ПРАВЯ. Така, че не може да ме уязвиш с думите си. Дори не може да ме засегнеш. Това, което исках да ти открехна е да правиш разлика между СТОЙНОСТИ и СУРОГАТИ. Поп-фолка ще си остане чалга и единствено за забавление. И то твърде елементарно и първично. Нищо повече. Колкото и фръцлите да се кипрят, да се правят на "чувствителни", на "звезди" и пр. пр. Те си остават само за местна консумация. НИкой в света не ги знае, нито е чувал за тях. А и не иска. Това е положението.
НЕ разбрах, накрая - кое точно няма да се получи и кое няма да проумея?
цитирай
32. tutankhamon661 - 31. анонимен
31.08.2010 08:54
Знаех си, че няма да проумееш, но чак пък и да си го признаеш !!! Е, може и да са наченки на САМОКРИТИКА. Извинявай за непознатата дума - все някога трябваше да я чуеш.
Важното е да си вярваш, че правиш изкуство. Щом ти си го харесваш, значи струва, нали? Мнението на другите няма значение. Кои са те, че да те оценяват? Имаш голям проблем с егото си - тотално си го ИЗПУСНАЛ.
По същия начин аз мога да кажа, че ти не разбираш поп фолка, затова не го усещаш. Правилно ли ще бъде? Тук нещата опират до ЛИЧНОТО мнение и предпочитания. Нямаш право да оценяваш вместо другите.
Забрави да кажеш, какво според теб е сериозен рок. Мик Джагър не е признат от цял свят, нали? Виж как се досетих!
Ако ти харесваш уиски, значи ли, че е по-добро от домашната ракия, която, повярвай, повечето българи предпочитат пред чуждите напитки? Питам, за да ме просветлиш, щото явно само твоето мнение има значение - другите дори нямат право на такова.
Очевидно не си наясно, че някои хора не желаят да са СНОБИ и да спазват ШАНТАВА етикеция, наложена им от ДРУГИ. Искат просто да забравят комплексите. Сигурно много уважаваш "изтънчения" Васил Петров, но за мен той е най-големия КОМПЛЕКСАР, за който се сещам. Пък нека да е супер "изискан"! Плюя на такава "изисканост"!
Къртни Лав облякла някакъв шикозен тоалет само за едната наздравица с Карл Лагерфелд. Това ли е "стил"? Егати ЛИГОТИИТЕ ! Не желая да имам нищо общо със cпоменатото модно светило. Какво като е признат от цял свят? Остава си гримиран СНОБ, при това с лява ориентация. В никакъв случай няма да му дам мой автограф - не го е заслужил!
цитирай
33. анонимен - ===
31.08.2010 18:16
Неуспешен опит да ме забъркаш в някаква СОФИСТИКА. Непозната дума за теб, извинявай! Разбира се може да останем на нивото "Харесва ми - не ми харесва". В това няма нищо лошо.
Просто няма какво да УСЕЩАМ в поп фолка! Как да УСЕТЯ НЕЩО КОЕТО ГО НЯМА!
Мик Джагър е отделна вселена! Култ! Просто не влиза в никакви сравнения и класации. Ставаше дума за по-обикновенни неща.
Ракия харесвам и употребявам с охота. Какво общо има тя със случая?
Шантавата етикеция се нарича ВЪЗПИТАНИЕ и ДОБЪР ВКУС. Ако не искаш да я спазваш си е твой проблем. Познай кой е губещия?
Карл Легрферд?!? Ама той не ти иска автографа бе, човече! В това е разликата!
Проблема Ви, е че се опитвате да се изкарате като нещо стойностно и се дразните, че света не иска да ви признае за такова. Ако това не е КОМПЛЕКС, здраве му кажи. И искате да натрапите това на останалите, като ги игнорирате и и тръбите с пълна сила "Вижте ни! И ние правим идиотщини! Значи трябва да сме звезди!" Само, че връзката е обратна. Първо станете СТОЙНОСТИ и тогава всичко ще ви бъде позволено. Иначе сте като Станишев - който се пишеше за рокер, само защото се беше качил на "Харли". Пак ти повтарям, за да схванеш по-добре - връзката е обратна - ТОВА ЧЕ КАРАШ ХАРЛИ НЕ ТЕ ПРАВИ РОКЕР, а - ПЪРВО СИ РОКЕР, А ТЕ КАРАТ ХАРЛИ. Усещаш ли разликата?
Всъщност, нямам нищо против поп-фолка? Всички имат право на съществуване. Ама, не се правете на НЕЩО ПОВЕЧЕ от ТОВА КОЕТО СТЕ!
цитирай
34. tutankhamon661 - 33. анонимен
01.09.2010 08:36
Та както казах, едно си баба знае! Повтаряш все неща, които могат да се кажат с обратен знак. Знаеш ли колко хора твърдят, че извън поп фолка няма нищо за усещане? Прави са точно толкова, колкото и ти. По същия начин и те могат да кажат, че нямаш необходимото възпитание, нито сетива за да разбереш колко чувствена е чалгата. В твоите представи тя се изчерпва с "Тигре, тигре" и точно тук е голямата ти ЗАБЛУДА. В блога ми има няколко фолк песни, за които съвсем сериозно недоумявам, как някой може да не ги хареса. Но не си позволявам да кажа "Еее, ти си тъп, нямаш сетива, възпитание, нищо не разбираш!" Споменатите парчета на мен ми въздействат много силно /не само защото ми навяват спомени/, а аз съм адски претенциозен за музиката, колкото и да не ти се вярва.
Намесих Мик Джагър, защото твърдиш, че не си видял примери за сериозен рок. Е, някои с презрение го наричат "скапан наркоман", но това е друга тема. Странно, че той хич не се връзва с твоите представи за възпитание и култура. Нещо повече - отрича ги. Как тогава го определяш като култ? Хем го цениш, хем плюеш по хора с неговото поведение. Нарича се ПРОТИВОРЕЧИЕ.
Забелязал ли си, че почти всички /не само звезди/ правят същото, за което обвиняват чалгаджиите? Последните не са измислили нищо ново - просто правят ОБЩОВАЛИДНОТО. Това е, което ме дразни - стремежът на разни ПОПЛЮВКОВЦИ да прикрият СОБСТВЕНИТЕ СИ НЕДОСТАТЪЦИ, пренасочвайки вниманието към чалгата. Имам новина за тях - НЕМА ДА СТАНЕ! Пак ще са си същите КЛОУНИ.
Аз съм класически рок фен - защитник на СВОБОДАТА И ЧОВЕШКИТЕ ПРАВА. Изпитвам неистова омраза към ЛИЦЕМЕРИЕТО /в тази връзка споменах шантавата етикеция, която няма НИЩО ОБЩО с възпитанието/. Зачитам чуждите предпочитания и не си позволявам да решaвам вместо другите, т.е. не се правя на месия, като някои хора. По този повод да те питам: забеляза ли, че аз ЗАЩИТАВАМ кауза, а ти я НАПАДАШ, само защото не я харесваш? Това говори ли ти нещо? ........ нещо типично българско ............
цитирай
35. анонимен - човече...
01.09.2010 15:43
Аз никого не нападам! Просто ти казвам, че поп-фолка не струва. Твърде ниска топка - казано по-друг начин. Сравних ти го с ядене, за по-образно и за да бъда разбран! НЯма такава кауза ПОП-ФОЛК! Защото не се бори за нищо! Не казва нищо! И не представлява никого! Толкова ли е трудно да бъде разбрано?
И в ПРОТИВОРЕЧИЕ си ти, а не аз! Самия факт, че имало песни за които си недоумявал как може да не се харесват... вече определено говори за налагане на вкуса ти на другите...
И ОБЩОВАЛИДНО не може да се прави. Да се прави може ОБЩОПРИЕТО!
А в случая си искал да кажеш - ТОВА КОЕТО ПРАВЯТ ВСИЧКИ. Което може и да не е ОБЩОПРИЕТО.
цитирай
36. tutankhamon661 - 35. анонимен
02.09.2010 02:27
Явно говорим на различни езици. Ти си от хората, които винаги са ме учудвaли с ВИСОКОМЕРИЕТО СИ. Сам доказа, че имаш проблем с егото.
Чуй се само! Понеже недоумявам как някой може да не хареса дадена песен, значи налагам вкуса си. ЛУД ЛИ СИ? Не само отричаш правото ми на предпочитания, но очакваш и да се съглася с теб безропотно. Тотално ОБРЪЩАШ нещата. Аз съм този, който пречи на такива като теб да налагат вижданията си. О, забравих, че ти не нападаш! Само изказваш "вещото" си мнение. Че кой друг да ги чатка нещата, ако не твоя милост? Ти си Господ, нали? Да се беше представил от самото начало!
Не било кауза! Сигурно постингите ми не защитават правата на чалгаджиите, а? Нова дума, чието значение НЕ РАЗБИРАШ. Ами, човек, има си тълковен речник - провери там, вместо да ме РАЗСМИВАШ.
Дали е общовалидно или общоприето, няма значение. Важното е, че всички го правят, включително и ти. Много ясно, че няма да си признаеш. Ама не можеш да посочиш едно осъдително нещо, което чалгаджиите правят, а ти не. Не ми сочи гюбеците, защото не си човека, който може да ги оценява. Аз ги намирам за привлекателни, друг не ги харесва, но всичко си остава ВЪПРОС НА ВКУС.
Понеже ТРУДНО ВДЯВАШ, ще ти посоча една супер популярна рок група, която аз лично не харесвам, но НЕ ОТРИЧАМ. Говоря за Пинк Флойд. Колкото и да са добри, каквото и шоу да правят, просто НЕ ПАСВАТ на моя вкус. Това не ми дава право да ги обявя за простаци, глупаци и прочие некадърници. Но и никой няма право да ми ги налага. ЯСНО ЛИ Е ?!?
Попитах кой рок смяташ за сериозен - не отговаряш. Учудих се, как обявяваш Мик Джагър за култ, след като защитаваш всичко, което той НЕ Е. Пак не се обоснова.
СЛЕДВА .......
цитирай
37. tutankhamon661 - 35. анонимен
02.09.2010 02:34
Продължение:
Малко фактология:
Мик Джагър е един от най-разюзданите рокаджии. Наркоман, бисексуален, неспазващ законите. Оргиите му многократно са били прекъсвани от полицията. Никакви задръжки, особено в секса.
Името в горния абзац можеш ли да го смениш с всеки чалгаджия? Определено не. Някои стават, но са малцинство. Болшинството са истински АНГЕЛЧЕТА в сравнение с Мик Джагър. Това не му пречи да е звезда от световна величина. За каква простотия говорим тогава, каква пошлост?
И още един въпрос, пък може да откликнеш този път: Мик Джагър отговаря ли на твоите разбирания за възпитание? Много добре си помисли, преди да кажеш каквото и да било. Ако ти липсва информация за Стоунс, потърси, провери, понаучи това-онова. Защото адcки много рискуваш ПАК да станеш СМЕШЕН!
цитирай
38. анонимен - ---
02.09.2010 07:55
Е, тук удари в десетката. Пинк Флойд ми е любимата група. Ето защо няма да се разберем. "Просто се чудя как може някой да не ги харесва...." Ха-ха-ха...
Пич, въпроса не е в харесвам - нехаресвам, имам мнение - нямам мнение, налагам - неналагам и пр., а дали Света ги признава или не. Сега може да кажеш - ама Света много изпростя... Може и така да е, ама засега това е единствения начин нещата да се подреждат по техните стойности и значимости. И да има някаква съпоставимост - кое си струва и кое не! Иначе всичко се превръща в един тюрлюгювеч.
Не съм против чалгата - нека си съществува. И добре изпълнения кючек ме радва... Но пак ти казвам - ниска топка, елементарно, става само да се позабавляваш и нищо не остава....
Сега за Мик Джагър. Това, което си написал очевидно си го чел някъде от Интернет или от някое лайф-списание, които са неизменна духовна храна на чалгаджиите.
Да, на младини Джагър беше такъв - бунтар, против условностите, против лицемерието и т.н. Въпреки, че оргиите му в сравнение с тези на Джим Морисън са доста скромни... докато Пол и Джон от Битълс пееха "искам да държа ръката ти" - Джагър пееше "да прекараме нощта заедно". Ролинг Стоунс винаги са били по-агресивни, радикални и бунтарски настроени...
Но каквото и да ми кажеш за тези хора, каквото и да са правили... зад тях стои огромно ТВОРЧЕСТВО. Разбираш ли - ТВОРЧЕСТВО! Стотици песни, оригинални текстове и музика, променили света и възгледите на милиони.
Айде сега кажи ми едно, само едно поп-фолк парче, което да е сравнимо с произволно взето парче на Стоунс? Като текст и музика? А, защото се правиш на спец по Мик, айде кажи ми има ли песен на Стоунс в която се пее за Кенеди и коя е тя? Без да ползваш нет-а и Уики-то.
Не обичате рок-а защото ви напряга, а някои - като на Пинк Флойд - те карат да мислиш - което не обичате да правите - какъв по дяволите е този претенциозен шит! И подкарвате към лесно смилаемия фолк.
Няма нищо лошо в това - гот е! Завладяващ ритъм, цици, мъка - и толкоз!
цитирай
39. tutankhamon661 - 38. анонимен
03.09.2010 02:52
Чувствам как ще ме предизвикаш да напиша седми постинг по темата. Преди мислех, че само мен, ТРЕЗВИЯ глас, не чуваш, но сега разбирам, че и себе си не слушаш.
В последния си коментар ПАК изпадаш в убийствени ПРОТИВОРЕЧИЯ и ИЗДИШАШ на толкова места, че се колебая къде първо да те "ударя".
Аз се чудя защо се държиш като Господ, а то каkво било! Всички фенове на Пинк Флойд сте изляти като по калъп - надути, самовлюбени, последна инстанция по всички въпроси Нищо чудно, след като Роджър Уотърс е най-големия ГРАНДОМАН. Имам новина за вас: ако се смяташ за Бог, не значи, че наистина си - важи и за Пинк Флойд, и за феновете им. Не ми казвай, че имал право, щото е звезда! Съществуват и други величия, които обаче се държат НОРМАЛНО. Тъй че това не е оправдание.
Определено няма да се разберем. Имам близък приятел, фен на тази група, с който не можем да стигнем до cъгласие още от ученическите години. И него, КАТО ТЕБ, го тресе ГРАНДОМАНИЯТА. Колкото се гордее, че баща му е италианец, толкова се срамува, че мвайка му е туркиня. О, не, това няма нищо общо със САМООБОЖЕСТВЯВАНЕТО, внушено от най-грандоманската група. Ама изобщо няма, шъ знайш! Само че тези неща стават ПОДСЪЗНАТEЛНО и обикновено се виждат отстрани, но не и от техния пpитежател.
Напротив! Става дума именно за харесване и нехаресване. Не усещаш ли колко е ТЪПО да определяш музиката като стойностна или не? Що за ДИВОТИЯ?!? Ако не я харесваш, не значи, че не струва - всеки има различни нужди, а твоите не са "по-нужди" от тези на другите.
На кое викаш смислен текст? За да отговаря на това описание, задължително ли е да се споменават смърт, глад, престъпления и прочие?
СЛЕДВА ......
цитирай
40. tutankhamon661 - 38. анонимен
03.09.2010 03:16
Продължение:
Знаеш ли, не ме е яд, че ги говориш тези глупости - твое право си е. Яд ме е, че едно време и аз пробутвах същото. Един мъдър човек ми отговори по следния начин: "Искам музиката да ме забавлява, т.е. да е лека, приятна, НЕНАТОВАРВАЩА. Ако трябва някой да ми набива в главата, че съм неуморна пчеличка, работеща постоянно, защото я експлоатират, предпочитам да прочета някой вестник - там има достатъчно гадории."
Отначало не бях съгласен, понеже и аз постоянно търсех нещо тежко и депресиращо. Но за разлика от теб, не отсякох "този е елементарен, ниска топка, простолюдие." Предпочетох да се ЗАМИСЛЯ над думите му. В крайна сметка признах, че е прав и започнах да гледам на музиката по различен начин. За тази цел обаче трябва да се научиш на САМОКРИТИКА, а феновете на Пинк Флойд не са и чували за подобно нещо, щото са "богоподобни" .......... в грандоманcките си сънища. Все търсят недостатъците на обществото, но странно защо, НИКОГА не откриват такива у себе си!
Пробутваш ми, че едно било "дай да те държа за ръката", съвсем друго "хайде да си лягаме." Е, да, ама някои хора искат да чуят ТОЧНИТЕ думи. А ти пак изпадаш в ПРОТИВОРЕЧИЕ - веднъж искаш истински неща, друг път - лустросани. Но к'во ти пука, щом слушаш Пинк Флойд? Ти по рождение си Бог. И да се изплюеш, другите трябва да ти кажат "браво" - заради "божествения" ти произход.
В едно интервю Сепултура казват, че мразят Бон Джоуви, защото изпълняват "сълзливи балади за подрастващи тийнейджърки." А те искат нещата по-твърди и ИСТИНСКИ, т.е. изказани възможно най-брутално. Ама никой не ги обвинява в пошлост. Но ти още малко ще отречеш и Сепултура, нищо че са една от най-слушаните банди.
СЛЕДВА .........
цитирай
41. tutankhamon661 - 38. анонимен
03.09.2010 03:44
Продължение:
Някога и аз се хващах за световното признание, но после научих това-онова и разбрах, че съм грешал.
Примерно УМИШЛЕНАТА ДИСКРИМИНАЦИЯ на някои изпълнители. Не си ли чувал? Малко ли добри групи са съсипани, защото не са американски или защото не са платили, където трябва, или поради безброй други НЕМУЗИКАЛНИ причини? Късметът е особено важен, за да пробиеш, а някои са се разминали с него.
Само не ми казвай, че не знаеш на каква дискриминация за подложени почти всички музиканти от източния блок! Ахат и Епизод не са ли добри групи? Аз много ги харесвам. Но не са и никога няма да бъдат световни величия, въпреки че според мен са по-качествени от някой вече признати банди.
Същото важи за чалгаджиите. Никой няма да ги пусне по света, но не защото не струват, а понеже са от МАЛКА балканска държавица. Навсякъде ценят своето, най-вече в Америка - там трудно допускат дори доказани величия, ако не са от техен щат.
Все още ли смяташ, че cветовното признание е чак толкова меродавно?
Има световни звезди, които едва ли искаш да припарят до децата ти. Примерно Еминем. Стойностен ли е, след като текстовете му претендират за "социална ангажираност"?
Какво ще кажеш за думите на Кийт Ричардс, с които доволно обяснява, че е изпушил прахта от урната на баща си? Даже добре му дошло! Одобряваш ли?
Искам за кой и път да ти обясня, че колкото е по-известен един човек, толкова е по-шантав. Не ги обвинявам, защото са ми забавни. Но е доста НАГЛО да се забравят простотиите в световен мащаб, а да е сочат чалгаджиите. Помисли добре, защото не си прав.
цитирай
42. tutankhamon661 - 38. анонимен
03.09.2010 03:58
Продължение:
Абе, ти всичко ли ПРЕИНАЧАВАШ? Споменавам няолко думи за Мик Джагър и айдеее, на експерт се правя! Сериозно ли смяташ, че по този начин говориш нещо смислено? Фактите, посочени от мен, ги знае всяко дете, именно защото Стоунс са световни звезди. Аз съм ги научил още от съвсем малък. Но ти странно защо, веднага се опитваш да го омаловажиш - типично по ГРАНДОМАНСКИ.
Всъщност какво против имаш информацията в Интернет и лайфстайл списанията? И те ли са "ниска топка"? Охооо, сееещам се вечееее ........
Съвсем отделен e въпросът, че последнaта книга, която прочетох, беше биографията на Ролинг Стоунс. Там попаднах на нещо ново - Джон Ленън и Пол Макартни са научили Мик Джагър и Кийт Ричардс да пишат музика. Преди това вторите не са били способни да сътворят нито ред. Някой да ги обвинява, а?
За твое добро ти казвам: не се поддавай на егото си! Повярвай, с очите си съм видял ПОРАЖЕНИЯТА! И баща ми цял живот мислеше за възвишени неща като Стоунс, Бийтълс, шах, бридж,поезия. Беше толкова зает с тях, че до смъртта си не проумя какво значи семейство. Как ще разбере, като все беше погълнат от разни "дълбоко смислени" вълнения, вдъхновения, текстове и прочие?
цитирай
43. анонимен - Тук стана много тягостно и нравоучително...
03.09.2010 17:23
Очевидно графоманията те тресе, искайки да споделиш всичко което си прочел от тук-таме. Считайки, че си открил смисъла на живота, за разлика от останалите тъпанари. И че това е важно за света. Не, не е!
Btw баща ти е бил стойностен човек! Ако нямаше такива като него, още щяхте да си седите по клоните, да удряте тамтами и жените ви да кършат гюбеци.
Човешкия прогрес е дело на дълбоко смислени хора, които ти, за жалост поставяш в "кавички".
Живей си живота както го разбираш, а ние "самовлюбените", подобно на приятеля ти, ще го живеем както ние си го разбираме.
Благодаря ти за търпението да споделим вижданията си... с което считам темата за приключена!
цитирай
44. tutankhamon661 - 43. анонимен
11.09.2010 14:41
Пак повтаряш предишните си коментари със същия грандомански тон.
Знаеш ли, че голяма част от феновете на Пинк Флойд признават, че Роджър Уотърс е грандоман? Но нито един не е осъзнал, че това рефлектира върху тях самите.
"Прочел съм тук-там" - поредното ПОДЦЕНЯВАНЕ на околните. Защо толкова бързаш да потвърдиш думите ми за вашата грандомания?
Сигурен съм, че щяхте да си допаднете с баща ми. Все едно слушам него и други подобни. Общото между всички вас е, че не знаете на кой свят сте. Не разбирате елементарни неща, защото ЛЕТИТЕ В ОБЛАЦИТЕ. Нали сте много "възвишени".
Какво значи да си умен? Достатъчно ли е ти да се смяташ за такъв? Един е силен в дадена област, друг в друга. Някои ценят това, други - онова. Но истински умният човек винаги се замисля над ЧУЖДИТЕ думи, а не ги отхвърля с нещо от сорта "ниска топка" или "прочел тук-таме".
Съмнявам се, че си способен да разбереш за какво ти говоря.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tutankhamon661
Категория: Други
Прочетен: 5663101
Постинги: 296
Коментари: 13809
Гласове: 59857
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031