Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2010 09:03 - МАРТИН КАРБОВСКИ
Автор: tutankhamon661 Категория: Други   
Прочетен: 57043 Коментари: 161 Гласове:
87

Последна промяна: 03.09.2010 09:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Следя Мартин Карбовски още откакто пишеше за "Егоист". Може и все още да присъства там, но вече не купувам въпросното списание, защото доста затъпя. А заради една статия да го вземам, не си струва. Още повече в Интернет може всичко да се намери.
Мислех да кажа, че Мартин е българския аналог на Хауърд Стърн, но няма да бъде точно. Американецът просто се забавлява, правейки шоу. Докато българинът засяга обществено значими теми, които интересуват всички, но малко хора се наемат да ги разнищят  без уговорки и компромиси. Самото му поведение изглежда като шоу, а откровеността му често шокира.
Безспорно Мартин е изключително умен човек. Материалите му cа перфектно изпипани и най-важното - 100% истински. При него няма познатото лицемерие, шлифоване, цензура и т.н. Точно това дразни много хора. Тук сме свикнали всичко да е завоалирано. Не можело да се казва едно към едно. Що пък да не може? Как да покажеш истинската мръсотия, ако не я опишеш съвсем точно?
Преди 1989 година между отговорните кадри беше популярна приказката "Не го съобщавайте, за да не плашите народа!" В резултат много хора до днес си мислят, че едно време е нямало престъпност или била малко.  Виждате ли до какви заблуди водят завоалирането и цензурата? Защото престъпност имаше и то много, но не се съобщаваше. Пенсионирани полицаи са ми разказвали какви изверги са върлували тогава, ала всичко е било скрито-покрито. Жоро Павето, лудият изнасилвач, е само дребен нюанс от пейзажа.
Сега обаче си имаме Мартин Крбовски, който ще ни осведоми дори за най-парещите събития, без да скрие дори една запетая. Заради това рейтингът му отдавна е изстрелян в Космоса.
Изключителната популярност привлича последователи. Много хора се опитват да го имитират, но никой не го доближава. Най-смешни са ми онези, които смятат, че да бъдеш Карбовски, значи да плюеш плюеш, плюеш. Не, другари! Най-важното е да бъдеш ОТКРОВЕН, но не избирателно, а по всяка тема.
Жалка гледка са хора, чиито езици режат като топор, обаче стигне ли се до "секс", стават егати пуританите. Това не било за пред хора, еди кое си трябвало да се цензурира и прочие.
Добре бе, човек! Имаш право да решаваш за себе си, но щом те мъчат задръжки, никога няма да бъдеш Карбовски. Колкото и да ти се иска. Примири се!
Държа да уточня, че Мартин не шокира нарочно, за да си вдигне рейтинга. Мен са ме обвинявали в същото, та знам колко е несправедливо. Той просто е откровен, а това винаги действа като електрошок. Причината е че малко хора са подготвени за ИСТИНСКИТЕ ФАКТИ.
Същото обяснение важи за въображаемата простащина на Карбовски. Да нарича нещата с точните думи, а не със синоними не е липса на възпитание. Всъщност той е много по-културен от повечето си критици, но не е лицемер като тях.
Завистливците се опитват да го изкарат престъпник. Карал не знам си каква кола, защото бил платен интригант. Дрън-дрън! Продължавайте да злобеете! На Карбовски грам не му пука. Има пари, защото работи денонощно. Вие к"во искате? Дa печели, колкото пияниците, прекарващи деня на пейката пред блока с бутилка в ръка? Нема да стане! Човекът е намерил начин да получава достойна отплата за труда си и по-добре да го догоним, вместо да го спъваме. Така или иначе най-много да спънем себе си, но него - изключено.
Преди време видях Карбовски на столичния бул. "България". Аз влизах, а той излизаше от Бизнес-център "Витоша". С него вървеше доста ефектна блондинка, кoято го съзерцаваше, но едва ли разбираше обясненията му, че живеем в "егати държавата".
Така е, хубавите жени отиват при качествените мъже, не при неудачниците. Последните могат само да фантазират, че тя нямала право да се интересува от доходите му и не трябвало да се плаши от вмирисаните му дънки. За тях остават само женските им еквиваленти, само че и те самите не ги харесват.
Така или иначе Кaрбовски е N1 в българската журналистика. Лесно е да щракаш с диктофончето по разни лъскави партита и после на клавиатурата. Майсторлъкът обаче е да ce гмурнеш в калта и да откриеш диаманта.
За да не помислите, че съм съвсем безкритичен ще отправя и една забележка: по-добре Карбовски да не пише за футбол. Сам е признавал, че не се интересува от този спорт и в случая е грешка да разчита само на въображението си.


            image


Тагове:   Мартин,   журналист,   шок,   лидеp,   кадърен,


Гласувай:
87




Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - :)))))))))))))))))))))) МНого ...
03.09.2010 09:17
:))))))))))))))))))))))
МНого си прав :))) И си е верно ,че не трябва да пише за футбол....Но пък не пречи да има мнение ,нали ? ПЪк дори и то да е : Егати футболът............като държавата е !
цитирай
2. elinora - И аз съм
03.09.2010 09:26
фенка на Карбовски :) Поздрави!
цитирай
3. culture - Защо трябваше да засегнеш този ч...
03.09.2010 09:47
Защо трябваше да засегнеш този човек? Според мен е скаран с възпитанието и говори само за секс. Нищо друго ли не му хрумва?
цитирай
4. tutankhamon661 - karambol5
03.09.2010 10:22
Той има мнение по всички въпроси. При толкова много публикувани материали, дали изобщо почива?
цитирай
5. tutankhamon661 - elinora
03.09.2010 10:23
Значи сме от една партия.
Поздрави и за теб!
цитирай
6. djgator - приятелю
03.09.2010 10:24
И на мен ми харесва смелостта и откровеността му, може малко да се пипне откъм граматика и стил, но като цяло - от това има нужда нашата Абсурдна страна..
цитирай
7. tutankhamon661 - culture
03.09.2010 10:25
Не мога да те разбера. Звучи грубо, защото нарича нещата с точните думи. Нима искаш да бъде мазен лицемер? Такива има в огромни количества. Трябва ли и той да се равнява по тях?
цитирай
8. tutankhamon661 - djgator
03.09.2010 10:33
Добре се справя човекът. Тук сме свикнали някой постоянно да ни ръчка, иначе може да позадремем. Засега обаче усилията нямат кой знае какъв ефект. Може би някой ден ...... в неопределено бъдеще ......
цитирай
9. анонимен - :)
03.09.2010 10:43
Поздрави, Тутанкамон:)
цитирай
10. swan16 - Много вярно и точно определение за ...
03.09.2010 10:45
Много вярно и точно определение за Карбовски. Истински журналист, а и много добър писател също така. Не мисля, че скоро някой в тази държава ще го догони по професионализъм.
А към culture бих се обърнала със следната молба- ако има мъничко свободно време да прочете ''Град на ангели'' от Мартин Карбовски и после ще си поговорим пак дали говори само за секс и какво е възпитанието му.
http://www.mediatimesreview.com/september05/CityOfAngels.php
цитирай
11. анонимен - Грешите!
03.09.2010 10:51
Грешите! Познавам Карбовски лично и отлично знам, че той е доста глуповат и посредствен човечец, който на всичко отгоре е и един страхлив подлец.

Потенциалът му е доста ограничен и за това можете да съдите по неговата едностранчивост. България е шибана, шибана, шибана страна. За кого? За неудачниците, които прееобладават. Точно на тях се ПОДМАЗВА индиректно Карбовски, само и само да спечели популярност, която той по- късно успешно КАПИТАЛИЗИРА!

В това се състои неговата низост, неговата подлост.
цитирай
12. vmir - 11. анонимен - Грешите!
03.09.2010 11:04
анонимен написа:
Грешите! Познавам Карбовски лично и отлично знам, че той е доста глуповат и посредствен човечец, който на всичко отгоре е и един страхлив подлец.


Хей, я си кажи да не би да си очаквал да не ходи в тоалетната, да не яде и да няма нужда от сън, щом се е захванал с такива теми? Или, като върви по пътя, да удушава лошите с поглед, да взривява с мисъл колите им и да превръща имотите им в димящи руини? И, вместо да ги убие с поглед, той най-подло им прави "евала", като хаби камерата и микрофона за тях, а след това ги пуска по телевизията, за да си напълни гушката?
цитирай
13. tutankhamon661 - vostroto
03.09.2010 11:27
Поздрави!
цитирай
14. tutankhamon661 - swan16
03.09.2010 11:28
Просто няма конкуренция. Не се сещам кой може да го догони.
цитирай
15. hope17 - Алекс, аз съм
03.09.2010 11:33
съгласна с начина, по който виждаш и описваш Мартин Карбовски, защото това наистина е той. Пределно ясен и точен си в текста с това : "...щом те мъчат задръжки, никога няма да си Карбовски"...нямам какво да добавя. Освен малкото ми несъгласие в края с това, че "хубавите жени отиват при качествените мъже"...мога да кажа, при това съвсем сериозно, че УМНИТЕ жени отиват при такива мъже. В общоприетият еквивалент на "хубава жена" има изумително много несъответствия. Но това е друга тема. Браво за изразената позиция :)))
цитирай
16. tutankhamon661 - 11. анонимен
03.09.2010 11:33
Според мен имаш лични причини да говориш така.
Неговите материали не могат да бъдат написани от "глуповат човечец". Може би го мислиш, защото не си съгласен с някои негови твърдения и заключения.
Често споменава "шибaна", но не бих казал, че е единствената дума, която знае. На теб явно това най-много ти пречи.
Карбовски е последния човек, когото можеш да обвиниш в подмазвачество. Точно обратното е - няма задръжки и не цепи басма.
А в капитализацията не виждам нищо лошо. Не познавам човек, който не се интересува от парите, и не бих повярвал, ако някой го твърди за себе си.
цитирай
17. tutankhamon661 - vmir
03.09.2010 11:35
Предполагам, че този човек е останал засегнат от някоя тема на Карбовски и от необичайно директния му изказ. Все още много хора смятат, че това е недопустимо в журналистиката. Само че онези, които се придържат към добрия тон, обкновено са доста мижави в публикациите си.
цитирай
18. tutankhamon661 - hope17
03.09.2010 11:38
Нищо лошо не казвам за жените. Не споделям мнението, че умна и хубава не могат да съществуват на едно място. Познавам много жени, които са едновременно и двете.
цитирай
19. misbis - бих предложила да оставим личността на спокойствие
03.09.2010 11:54
бихме си помогнали много повече като общество,ако същата енергия употребим за ТЕМИТЕ,които личността Карбовски засяга. Да стамен всички съпричастни към истинските факти,които той изнася.Иначе се губи време и енергия и до резултати не се стига.
Докосват ли ви ТЕМИТЕ,които той засяга? Това е важното.Заедно можем да направим много
цитирай
20. darcy - И аз бях фенка на Карбовски от ерата "Егоист",
03.09.2010 11:57
но впоследствие започнах да го гледам все по-критично. Хубави теми засяга, агресивен е, което ми харесва, но често прекалява със субективността. За да го разбират, трябва да спестява някои собствени оценки или поне да ги поднася по подходящ начин, защото размива обективността на материалите си, което в един момент ги прави съмнителни.
цитирай
21. анонимен - Карбовски
03.09.2010 12:01
е най вече независим - и аз харесвам това негово качество. Трябва да има такива като него повече.
Браво за поста, адмирации :)
цитирай
22. policaimaniac - Не мога да си обясня какво искат н...
03.09.2010 12:14
Не мога да си обясня какво искат неговите противници. С Карбовски купонa тече на шест, а най-важното е, че уcпява да вмъкне по нещо смислено.
цитирай
23. hope17 - Алекс, ама ние с теб
03.09.2010 12:19
нямаме противоречие, ако забелязваш :) И това споделям, има умни и хубави, аз го написах в контекста на твоите думи. Мисля, че ме разбра :) А иначе мога да ти кажа със сигурност, че качествените мъже /но онези, които наистина са такива, а не само така си мислят/ знаят, че външното е недостатъчно за да ги прави щастливи. Затова у жената търсят повече от САМО хубост...
цитирай
24. анонимен - МИТКО - ВЪПРОС...
03.09.2010 13:00
О.К.,СЪГЛАСЕН СЪМ С ВСИЧКО,НАПИСАНО ТУК,ПРИЕМАМ КОМЕНТАРИТЕ,КАКТО И ВСЯКО ЕДНО МНЕНИЕ....ДОБРЕ,ОБАЧЕ!...... ПРАВ Е КАРБОВСКИ ЗА ВСИЧКО,МАТЕРИАЛИТЕ И ПРЕДАВАНИЯТА МУ - ОТ ИНТЕРЕСНИ -ПО - ИНТЕРЕСНИ,КОЛАТА - НА НИВО,ЗА БЛОНДИНКИТЕ - ДА НЕ ГОВОРИМ!... ТАЛАНТЪТ - ПРЕКРАСЕН!! И КАКВО ОТ ТОВА,ОБАЧЕ?!?!? НЯМАМ НИЩО ПРОТИВ КАРБОВСКИ,НЕ ГО ПОЗНАВАМ,ЧАТ - ПАТ ГЛЕДАМ ПРЕДАВАНИЯТА МУ,ИЛИ ЧЕТА НАПИСАНОТО.... ИНТЕРЕСНО МИ Е... И КАКВО ОТ ТОВА?!?!?! КАКВО СЕ СЛУЧВА ПОСЛЕ?! НЕЩО СЕ ПРОМЕНЯ,ИЛИ НЯКОЙ ПРАВИ ОПИТИ ДА ПРОМЕНИ СТАТУКВОТО? АМИ ВСИЧКО ОНОВА,ЦЯЛАТА ПОМИЯ,КОЯТО ТОЙ ПУБЛИЧНО ИЗНАСЯ,НЕ СИ ЛИ Я ЗНАЕМ ПЕРФЕКТНО?! КАКВА Е ПОЛЗАТА ОТ ОЩЕ ЕДНО НАПОМНЯНЕ И ПОКАЗВАНЕ НА ИСТИНАТА ЗА НАС И ЗА БЪЛГАРИЯ,МАКАР И ТОЛКОВА ТАЛАНТЛИВО И ПРОФЕСИОНАЛНО,КАГАТО НИЩО НЕ СЕ СЛУЧВА СЛЕД ТОВА?! НАВРЕМЕТО КОМУНИСТИТЕ НИ ВТЪЛПЯВАХА,ЧЕ КРИТИКАТА - О-О,ДА!!! - ТЯ Е МНОГО ВАЖНА,АМА ТРЯБВАЛО ДА БЪДЕ ГРАДИВНА,ВИДИТЕ ЛИ??? ДАЛИ НЕ СЕ ОКАЗАХА ПРАВИ?... И ТАКА - ДО СЛЕДВАЩОТО ПРЕДАВАНЕ НА КАРБОВСКИ - СИЛНО,РАЗТЪРСВАЩО,ГРАЖДАНСКО(!!!!),ПАТРИОТИЧНО(!!!!)!!! И КАКВО ОТ ТОВА?!?! НИЩО ЛИЧНО,ИНАЧЕ..... НАДЯВАМ СЕ ДА МЕ РАЗБЕРАТ,ВСИЧКИ КОИТО ЧЕТАТ ТУК...
цитирай
25. анонимен - Карбовски ми е идол, не пропускам ...
03.09.2010 13:04
Карбовски ми е идол,не пропускам негово предаване.Да е жив и здрав поне още 100години,за да ни показва България и българите такава каквато е!
цитирай
26. анонимен - Браво!!!
03.09.2010 13:07
Купувам вестник Стандарт, само защото там мога да прочета злободневните коментари на Мартин Карбовски. В почти всички случаи там прочитам моето собствено мнение по темите, които ме вълнуват, но казани по невероятно точен начин! Здраве и успехи ти пожелавам,Мартине! Продължавай в същия дух! Страхотен си!

цитирай
27. blondstyle - Карбовски е велика досада
03.09.2010 13:08
и това, което го спясява е острият му език и скандалните теми, които си избира. Има навика да състави пет изречения и да ги повтаря по различен начин през цялото предаване. Но е майстор в манипулирането на интервюта. Всъщност по-досаден от него е само изкуфелия проф. Вучков.
цитирай
28. анонимен - Да ама не
03.09.2010 13:41
С този пост направо облиза гъза на Карбовски.
Всъщност аз също гледах доста често предаванията и в началото чак му се кефех.
Един ден обаче имаше материал за едно осиновено цигане, за което Карбовски едва ли не се беше застъпал много, само че съвсем случайно познавам осиновителите и трябва да си призная, че ми стана адски тъпо и тъжно, защото знам историята много добре, а тя беше представена в друга светлина оневиняваща грешната страна. И тук съвсем не съм субективен !
Както и да е. От тогава дори да попадна случайно на предаването му цъкайки с дистанционното освен да поставям под съмнение всяка дума която казва - друго не ми остана.
Може да е много "УМЕН" както ти казваш, но е човек. А хората умеят само едно нещо да правят много добре - да грешат. Останалото го правят нескопосано и недодялано. А специално Карбовски си плямпа все едно, че не е един от нас и се смята за морален съдия или нещо от сорта, а реално може и да е педофил или някаква друга извратня.. просто още не е доказано.
цитирай
29. tutankhamon661 - misbis
03.09.2010 13:44
В началото бе словото, както се казва.
Отдавна исках да напиша този постинг, обаче други неща ми бяха на главата.
Знам, че действията са по-важни, но тук основно коментираме.
цитирай
30. tutankhamon661 - darcy
03.09.2010 13:51
Винаги могат да се намерят поводи за критика - както няма съвършени хора, така няма и съвършени публикации. Мога да си представя колко е напрегнат животът на Карбовски и от тази гледна точка е още по-трудно да бъде перфектен. Но фактът, че е най-гледания и слушан български журналист, говори достатъчно за качеството на неговата работа. Всеки може да вземе скандал, но не всеки ще го опише добре.
цитирай
31. анонимен - блондстайл, кажете ни вашите зв...
03.09.2010 13:52
блондстайл, кажете ни вашите звезди от журналистическия небосвод! Изкарайте ме от недоумението ми вследствие вашто коментарче!
цитирай
32. tutankhamon661 - turbofolk
03.09.2010 13:54
Трябва да има, но няма. Все пак и този е на ниво.
Добре дошъл с новия си ник!
цитирай
33. tutankhamon661 - policaimaniac
03.09.2010 13:57
Рейтингът му говори сам по себе си. Троши всички класации.
цитирай
34. tutankhamon661 - 23. hope17
03.09.2010 13:59
Добре е да има от всичко по много, но да не бъдем максималисти, че ще се разочароваме.
цитирай
35. tutankhamon661 - 24. анонимен
03.09.2010 14:07
Народните маси трудно се будят, особено в България. Понякога трябва да се напомня многократно, а и доста след това. Карбовски засяга тежки проблеми - не са като да си купиш хляб от магазина, защото си огладнял.
Споко! Все някой ден ще има резултат. Хубавите неща стават бавно.
Представи си да нямаше кой да напомня! Щяхме да спим още по-дълбоко.
цитирай
36. tutankhamon661 - 25. анонимен
03.09.2010 14:16
Ще го прави - той е стабиляга.
цитирай
37. tutankhamon661 - 26. анонимен
03.09.2010 14:18
Вярно, неговото присъствие вдига рейтинга до небето.
цитирай
38. анонимен - do 30
03.09.2010 14:20
Awe toi Slavi moje da se okaje nai-gledaniq "showman", no tova za men nishto ne zna4i ;)
цитирай
39. tutankhamon661 - blondstyle
03.09.2010 14:20
Не очаквах точно тук да се разминем, но не може да разсъждаваме еднакво по всички въпроси.
Мислиш ли, че Карбовски нарочно търси скандала? Може би точно това му е интересно на него самия. Казвам го, защото при мен е точно така. Не ме вълнуват приказки за зелени поляни, цветя и прочие.
цитирай
40. анонимен - Истината - ха-ха!
03.09.2010 14:26
Чесно казано, нямам нищо против Карбовски. Не гледам предаванията му, нито пък чета статиите му. Това за което говори прекрасно го виждам всеки ден. Дето се казва - не е новина.
Казвал истината - супер, ама все се чудя защо се занимава с тази истина, която всички добре знаем? Защо не започне да прави такива репорртажи (сензационни и разкриващи, разстърсващи широката публика) за далаверите в политиката, в МВР, в университетите, ако щете? Защо не взема отношение по проблемите които са довели до жалките истории (нямам предвид в професионален аспект, а в тематичен) около които се върти. Много ме интересува мене, че Хаса ще си краде N-та булка, или че на бай Ганьо му иззели ракията, а двора му тънел в лайна...
Пука ми! Това е историята на един от всеки 1000 българи...
цитирай
41. tutankhamon661 - 28. анонимен
03.09.2010 14:29
Не мога да кажа нищо по въпроса, защото нямам необходимата информация. Възможно е и той дa бъде подведен - не съм забелязал да се прави на безгрешен Господ.
цитирай
42. tutankhamon661 - 38. анонимен
03.09.2010 14:31
Съгласен съм, че гледаемостта понякога подвежда, но той вече се е доказал. Нямаше да го търсят толкова, ако си плащаше за популярността. Едва ли има друг толкова харесван журналист - говорим за тълпи от фенове с разнородни интереси. В България просто няма друг такъв.
цитирай
43. анонимен - Според мен грешиш за едн нещо. . . ...
03.09.2010 14:44
Според мен грешиш за едн нещо ...много важно......ИСТИНАТА МОЖЕ ДА СЕ КАЗВА ДИРЕКТНО И БЕЗ ДА Я ПОДНАСЯШ ПРОСТАШКИ. Да повярвай ми трябва да има възпитание.......може да си честен и открит човек и без да използваш такъв език....представете си България след 50 год. и всички наши деца са едни малки карбоовчовци и говорят по този начин "щото така трябвало да се казват нещата" ...ще цари пълна простотия. Мартин според мен е умен и много съобразителен защото българина се кефи на чалга, на сеир, на простотия...и той просто е намерил своята ниша. Не може да стане чалга певец....за това ще поднася истината псувайки и използвайки възможно най-просташкия език. Това е само бизнес за него ...а тези дето му се кефят са просто доказателство че няма да се оправим скоро. Това е истината ....дай на простия народ ..новини осрани с простотия и той изпада в екстаз. Евала Мартине добре се намести слагам те до бума на чалгата и чакам да я минеш някой ден.
цитирай
44. анонимен - духче
03.09.2010 14:46
Според мен грешиш за едн нещо ...много важно......ИСТИНАТА МОЖЕ ДА СЕ КАЗВА ДИРЕКТНО И БЕЗ ДА Я ПОДНАСЯШ ПРОСТАШКИ. Да повярвай ми трябва да има възпитание.......може да си честен и открит човек и без да използваш такъв език....представете си България след 50 год. и всички наши деца са едни малки карбоовчовци и говорят по този начин "щото така трябвало да се казват нещата" ...ще цари пълна простотия. Мартин според мен е умен и много съобразителен защото българина се кефи на чалга, на сеир, на простотия...и той просто е намерил своята ниша. Не може да стане чалга певец....за това ще поднася истината псувайки и използвайки възможно най-просташкия език. Това е само бизнес за него ...а тези дето му се кефят са просто доказателство че няма да се оправим скоро. Това е истината ....дай на простия народ ..новини осрани с простотия и той изпада в екстаз. Евала Мартине добре се намести слагам те до бума на чалгата и чакам да я минеш някой ден.
цитирай
45. анонимен - карбовски не е умен, а хитър, той се нагажда спрямо вкусовете на голямата част от населението
03.09.2010 14:46
на Чалгария - чалгажурналисти! той е такъв. а ти понеже си посредствен като мислене, го харесваш. твоя воля!
цитирай
46. анонимен - Не одобрявам начина му на работа, ...
03.09.2010 15:12
Не одобрявам начина му на работа, защото той поставя в риск живота на част от хората, които показва. Не може да разказва и да показва тези хора, само за да предизвиква интерес и собственото си величие.
цитирай
47. godfatheraz - Поздравления за постинга! Всички, ...
03.09.2010 16:13
Поздравления за постинга! Всички, които мразят Карбовски всъщност искат да наложат нова информационна завеса като онази, която задържа комунистите половин век на власт. Щяхме по-рано да ги изметем от властта, ако знаехме за колко неща ни лъжат. Браво на Карбовски и други като него, защото те не позволяват на народа да заспи нов зимен сън!
цитирай
48. анонимен - глупости!))))придавате му ореол, който не заслужава... глупостта е заразна.
03.09.2010 16:41
godfatheraz написа:
Поздравления за постинга! Всички, които мразят Карбовски всъщност искат да наложат нова информационна завеса като онази, която задържа комунистите половин век на власт. Щяхме по-рано да ги изметем от властта, ако знаехме за колко неща ни лъжат. Браво на Карбовски и други като него, защото те не позволяват на народа да заспи нов зимен сън!


Без патос, ако обичате! Те най-устатите се оказаха агенти на ДС. А Кабовски е "жълтар", супер комерсиален тип. отначало почна добре в "Егоист", но после...ПОМИЯ!ПИКОЧ.
цитирай
49. rageagainst - Само не ми харесва, че и той плюе ч...
03.09.2010 16:44
Само не ми харесва, че и той плюе чалгата. Защо му е, след като има толкова други теми?
цитирай
50. godfatheraz - 49
03.09.2010 16:49
Лошо ли има в комерсиалното? Може би предлагаш да се занимава с нещо, което интересува двама-трима, а останалите пасти да ядат?
цитирай
51. captain - 45. анонимен
03.09.2010 16:54
А не понасям чалга, но като гледам какъв език държиш, май си по-зле от чалгарите. Смешно е да се обаждаш. В кое село живееш, умнико?
цитирай
52. анонимен - Авторчето, кажи си честно, май имаш ...
03.09.2010 16:57
Авторчето, кажи си честно, май имаш мерак да му духаш, а?
цитирай
53. captain - 53. анонимен
03.09.2010 17:01
Искаш да го смениш ли? Не разбирам мерака ти, но щом си рекъл! хихихи
цитирай
54. sharon - Марти е страхотен. Има нещо много ...
03.09.2010 17:07
Марти е страхотен. Има нещо много обаятелно в него. Темите му винаги са силни и злободневни. Няма никаква конкуренция в България.
цитирай
55. анонимен - 54. captain
03.09.2010 17:08
Ти ли си авторчето? Или просто се притесни да не излезне истина и сега ревнуваш?
цитирай
56. анонимен - Е, щом и sharon чалгаджийката го ...
03.09.2010 17:09
Е, щом и sharon чалгаджийката го оцени, значи е наистина страхотен.
цитирай
57. captain - 57. анонимен
03.09.2010 17:12
Поправи ме, ако греша - не си ли ти този, който пръв заговори за духане? Какво повече има за обсъждане? Не трябваше да се издаваш.
цитирай
58. анонимен - Мумийо, къде ти е Лоран? ха-ха-ха
03.09.2010 17:23
Мумийо, къде ти е Лоран? ха-ха-ха
цитирай
59. анонимен - Готин е Мартин и много се учудих к...
03.09.2010 17:30
Готин е Мартин и много се учудих когато помоли да го гледаме, за да остане предаването му.. То аз си го гледам и без да ме моли :).
цитирай
60. анонимен - 60. анонимен
03.09.2010 17:32
Лоран избяга, защото се страхува от мумии. Нали писа пост за посещението си в Египет. Там се е наплашила. хохохохо
цитирай
61. анонимен - Харесвам Карбовски и винаги, ко...
03.09.2010 17:55
Харесвам Карбовски и винаги , когато мога, го гледам с голям интерес. Мисля, че е много умен журналист. Винаги избира интересни теми.
цитирай
62. trolllpower - Разбрах, че Лоран се страхува от ...
03.09.2010 17:57
Разбрах, че Лоран се страхува от мумии. А от тролове плаши ли се?
цитирай
63. анонимен - много го харесвам
03.09.2010 17:59
много го харесвам
цитирай
64. анонимен - В страната на лилипутите
03.09.2010 18:01
В страната на лилипутите и курешката минава за лайно. Карбовски е курешка, която пише за други курешки, които го боготворят като "техен човек" и го провъзгласяват за лайно. Лайнарска работа!

Кеворк му го каза в лицето: "Карбовски, ти си посткомунистически запъртък". По- кратко, по- ясно и по- вярно не може!
цитирай
65. анонимен - А аз го отписах след като видях това
03.09.2010 18:18
http://www.book.store.bg/p30192/nedialko-iade-lajna-v-ndk-project-martin-karbovski.html

...ако разбираш какво искам да кажа... ;-)

\m/
//
цитирай
66. анонимен - Тукашните чалгари го уважават, ама ...
03.09.2010 18:38
Тукашните чалгари го уважават, ама той не уважава чалгарите. Ко се напрягат, нека си гледат турбопростотията.
цитирай
67. анонимен - димов
03.09.2010 19:25
Лошо е Кеворкян да дава мнение за Карбовски. Не съм сигурен ама май че беше някакво ченге,и доста май ближеше по време на социализма. А сега се прави на много интересен! А иначе симпатизирам на Карбовски,за мен има много точна и логична мисъл и исказ. Най важното че има смелоста ,без да му пука да казва нещата такива каквито са ! Колко са като него ? Май че още един или двама. Тук в постинга още някое ,друго перекенде,го плюят ама това си нормално. Мърша в стадото винаги се намира. Браво Карбовски продължавай все така !!!!
цитирай
68. анонимен - МАРТИН КИРИЛОВ БОГДАНОВ
03.09.2010 19:34
НЕ ПОМНЯ ПОСЛЕДНОТО МУ ШОУ, КОЕТО ОЗНАЧАВА, ЧЕ ИЛИ АЗ НЕ ГЛЕДАМ ИЗОБЩО ТВ, ИЛИ ЧЕ НЕГОВИЯ РЕЙТИНГ Е ВИСОК САМО СРЕД ПОДРАСТВАЩИТЕ ИНДИВИДИ:)))

ЛИПСАТА НА КРИТИКА ГО ЗАСЛИПИ И ПОСЛЕДНАТА ПОЕТИЧЕСКА ИЗЦЕПКА ЩЕ ГО ЗАРОВИ ДЪБЛОКО ДЪЛБОКО.


цитирай
69. tit - Tut,
03.09.2010 22:52
Беше добър - преди да се продаде!:(
цитирай
70. apollon - каквото да говорят като лошо за К...
03.09.2010 23:33
каквото да говорят като лошо за Карбовски аз не го вярвам и го уважавам, че в очите на цяла България направи на пет стотинки поетът бард Недялко Юорданов, обвинявайки го, че иска приживе да пожъне цялата възможна слава и парична награда от своя поетичен труд - нещо което с нито един поет не се е случвало и не може да се случи, ако си в пълния смисъл поет. Поетът враждува със себе и с времето и света - няма как да е угоден на някого. Недялко Йорданов бе на път да го стори с фамилно поетичен бизнес - беше стигнал дотам да снима внучето си върху своите книги.
Мартин карбовски беше този който му зададе нелицемерния въпрос Защо иска да пребори времето? Защо иска да ожъне всички лаври приживе?
Това е едно от най-хубави интервюта които съм гледал и за което Карбоски загуби работата си от Всяка Неделя, като доказа, че то се води от цензура и стари разузнаваческо-угодни устои. Това беше край на едно наистина лицемерно предаване.
Без Карбовски всяка неделя просто н бе същата и хората спряха да я гледат.
цитирай
71. анонимен - Мре той...
04.09.2010 05:11
Мре той за кьор софри. За гивеч. Да се навърти на аванта до уригване, а сетне да се извърти обилно в топъл нужник. Е тва е Карбовски! И телом и духом.
цитирай
72. tutankhamon661 - 40. анонимен
04.09.2010 08:40
Говори по въпроси, които го вълнуват и него самия. Освен това не може да огрее навсякъде. Достатъчно теми засяга, но винаги ще пропусне някоя. Как и кога да се изкаже по всички възможни въпроси? Мислиш ли, че може да е едновременно на 100 места?
С политика се занимават почти всички журналисти. А на останалото кой да обърне внимание?
цитирай
73. tutankhamon661 - 44. анонимен
04.09.2010 08:51
Това, на което викаш "просташко", е просто неговия стил. Грубата действителност се описва с груби думи, за да се постигне нужния ефект - не можеш да говориш за нея "поетично". Не харесвам лустросани и цензурирани репортажи - не ми се връзват с действителността.
Категорично не съм съгласен, че за Карбовски това е само бизнес. Според мен той живо се интересува от тези неща и определено гони резултат, но не само финансов. Последното също не е лошо - нали няма да спорим?
цитирай
74. tutankhamon661 - 46. анонимен
04.09.2010 08:53
Като гледам колко често споменаваш чалгата, представям си какво става в ЖАЛКАТА ти душичка, когато видиш чалгаджийка с къса поличка.
цитирай
75. tutankhamon661 - 47. анонимен
04.09.2010 08:57
Ако не ги покаже, тогава ще изникне въпросът "Защо?" Някой ще се зачуди дали не си измисля. Пак ще има обвинения - съществуват хора, които с друго не се занимават. Карбовски е най-удобен, защото е най-популярен.
цитирай
76. tutankhamon661 - 48. godfatheraz
04.09.2010 09:01
Именно. Информацията е сила - доказано отдавна. Незнаещият е лесна жертва. Комунистите на това разчитаха, иначе кой ще ти стои в робовладелския източен блок!
цитирай
77. анонимен - Карбовски вярва ли си на глупост...
04.09.2010 09:08
Карбовски вярва ли си на глупостите, които пише?
цитирай
78. tutankhamon661 - 49. анонимен
04.09.2010 09:13
Може и да има временни спадове /важи за всички и всичко/, но като цяло си държи нивото.
Да не намекваш, че е агент на ДС? Доста млад трябва да са го вербували.
цитирай
79. tutankhamon661 - 50. rageagainst
04.09.2010 09:15
Не може всички да я харесват. Ти също не си падаш по метъла, нали?
цитирай
80. анонимен - Сравнението с Хауърд Стърн е доста ...
04.09.2010 09:48
Сравнението с Хауърд Стърн е доста тъпо. И ти също си тъп, за това ги говориш тези тъпотии.
цитирай
81. tutankhamon661 - 51. godfatheraz
04.09.2010 09:56
Нали! Важното е да ти е тъпо, гадно, да умираш от скука. Така се "извисяваш духовно".
цитирай
82. tutankhamon661 - 53. анонимен
04.09.2010 09:57
Ти ме изпревари, нали?
цитирай
83. tutankhamon661 - 55. daimyo
04.09.2010 09:59
И аз никога не го пропусках. Не само смях, но и много житейски истини имаше - при Карбовски и сега ги има.
цитирай
84. анонимен - Ти ме изпревари, нали? Не става ...
04.09.2010 10:10
tutankhamon661 написа:
Ти ме изпревари, нали?


Не става въпрос аз какво съм правил, а какво на тебе ти се иска. Кажи, кажи - мечтаеш ли си вечер да посвириш на Карбовски "Лунната соната" в духов аранжимент?
цитирай
85. tutankhamon661 - 86. анонимен
04.09.2010 10:15
След такъв музикален коментар от твоя страна, просто не оставяш съмнение кой свири най-добре. Не знам къде /на какво!!!/ си се учил, но може би на теб трябва да благодарим за работоспособността на Карбовски - явно добре си вършиш работата.
цитирай
86. tutankhamon661 - 56. sharon
04.09.2010 10:21
За всички е ясно, че няма конкуренция. Дори противниците му го знаят, но няма да го признаят - не са толкова глупави.
цитирай
87. tutankhamon661 - 58. анонимен
04.09.2010 10:30
Подозирам, че адски много си падаш по чалгаджийки. Няма нищо срамно - всички ги харесваме. Ефектните жени са си ефектни при всички положения.
цитирай
88. tutankhamon661 - 59. captain
04.09.2010 10:32
Той вече се отчете, но сега изпитва вина. Карай, ще му мине!
цитирай
89. tutankhamon661 - 60. анонимен
04.09.2010 10:33
Престани да мечтаеш за нея! Няма да ти кажа къде е.
цитирай
90. flintul - Карбовски е първичен. Повечето ...
04.09.2010 10:53
Карбовски е първичен. Повечето хора мечтаят да са такива, но не им стиска. Браво на момчето за смелостта!
цитирай
91. affroditta - Поздравления!
04.09.2010 11:34
Хареса ми онова за диаманта. Аз бих го преправила по следния начин: диамант търси диаманти. Защото Карбовски е диаманта на българската журналистика.
цитирай
92. planetar - Добре е да има някой, който се отк...
04.09.2010 11:48
Добре е да има някой, който се откроява от останалите, че да го вземат за пример. Карбовски е най-подходящият за тази цел. Би трябвало и другите да са като него.
цитирай
93. sherif - Има и други журналисти, които оп...
04.09.2010 12:28
Има и други журналисти, които опитват по подобен начин да привлекат вниманието, но само Карбовски успява. Волгин например изглежда смешен с тъпите си опити да бъде скандален - някак нелепо се получава.
цитирай
94. анонимен - taka e !!!
04.09.2010 12:57
martin/naro4no go pi6a s malka bukva/ e 1 plqmpalo !Opitva se da pokaje nqkoi ne6ta v Bg i Bulgarite,turcite i ciganite,no kato cqlo ni6to sa6testveno ne pokazva.Oti6al v 4ujbina da vzema intervuita,4e takiva predavaniq ima6e po polovinata televizii :D Istinska razsledva6ta jurnalistika prave6e Margarita Mihneva,Mavrikov i Asen Iordanov ot SKAT.Golqmo geroistvo 4e prikazval za sex mi to vsi4ki tiinove go pravqt - za6to ne komentira vrazkata si s lili ivanova ,kato e tolkova otvoren ;)
цитирай
95. анонимен - 96
04.09.2010 13:29
Михнева с нейните поръчкови материали? Не, мерси. Какво като Мартин говори за секс?
цитирай
96. kozanostra - Учудват ме хората, които казват, че ...
04.09.2010 13:34
Учудват ме хората, които казват, че и без това си знаят какво става в държавата. От къде го знаят? Именно от такива като Карбовски. Ако не бяха журналистите, щяхме да знаем само вкъщи какво става.
цитирай
97. tutankhamon661 - 61. анонимен
04.09.2010 16:55
Повечето хора го гледат.
цитирай
98. tutankhamon661 - 62. анонимен
04.09.2010 17:05
Не споменавай Loran, говедо!
цитирай
99. tutankhamon661 - 63. анонимен
04.09.2010 17:07
Не само избира, но и ги представя добре. Обаче в България мразим пробивните хора. Един да дръпне напред, останалите пътека в джунглата ще направят, за да го върнат.
цитирай
100. tutankhamon661 - 64. trolllpower
04.09.2010 17:08
Ще ти дам аз едни тролове!
цитирай
101. tutankhamon661 - много го харесвам
04.09.2010 17:10
анонимен написа:
много го харесвам

цитирай
102. tutankhamon661 - 66. анонимен
04.09.2010 17:11
Кеворк го каза, защото вижда стабилна конкуренция в лицето на Карбовски. И това ли не си разбрал?
цитирай
103. tutankhamon661 - 67. galinbalin
04.09.2010 17:15
Да, вулгарно е. Звучи точно като песните, които се разпространяват от векове по села и паланки, а бабите се изчервяват, като ги попиташ дали знаят някоя.
Какво да кажем за Недялко-Недодялко? Има ли право да се пише за "големия просветител", като знаем какви "културни" вестници издава синът му?
цитирай
104. tutankhamon661 - 68. анонимен
04.09.2010 17:16
Ти си флагмана на простотията, нали?
цитирай
105. tutankhamon661 - 69. анонимен - димов
04.09.2010 17:19
За Кеворк се знае, че е бил доносник. Как иначе ще стигне до телевизията? Негов набор от казармата ми е казвал "Представа си нямаш, колко е тъп. Ама кой го побутна, та се уреди в живота?" Както споменах, Кеворк се е уплашил от конкуренцията на Карбовски.
цитирай
106. анонимен - 106. tutankhamon661
05.09.2010 09:04
А на мен един твой набор от казармата ми е разправял, че си духал на един от артелчиците. И по-горе някой писа, че искаш да се облажиш от Карбовски. Твоя си работа, прави що щеш, ама си го прави по друг начин, какво го възхваляваш публично, като че ли без тая любовна ода няма да те огре...
цитирай
107. tutankhamon661 - 69. анонимен - МАРТИН КИРИЛОВ БОГДАНОВ
05.09.2010 11:12
анонимен написа:
НЕ ПОМНЯ ПОСЛЕДНОТО МУ ШОУ, КОЕТО ОЗНАЧАВА, ЧЕ ИЛИ АЗ НЕ ГЛЕДАМ ИЗОБЩО ТВ, ИЛИ ЧЕ НЕГОВИЯ РЕЙТИНГ Е ВИСОК САМО СРЕД ПОДРАСТВАЩИТЕ ИНДИВИДИ:)))

ЛИПСАТА НА КРИТИКА ГО ЗАСЛИПИ И ПОСЛЕДНАТА ПОЕТИЧЕСКА ИЗЦЕПКА ЩЕ ГО ЗАРОВИ ДЪБЛОКО ДЪЛБОКО.



Явно не гледаш телевизия, защото рейтингът му отдавна напусна пределите на Слънчевата система.
Не го оправдавам за тази изцепка, но само помисли колко хора го плюят абсолютно незаслужено! Няма ли право в даден момент да побеснее? Не е ли и той човек?
цитирай
108. tutankhamon661 - 70. tit - Tut,
05.09.2010 11:14
tit написа:
Беше добър - преди да се продаде!:(

На кого се е продал? Доказателства?
цитирай
109. tutankhamon661 - 71. apollon
05.09.2010 11:24
apollon написа:
каквото да говорят като лошо за Карбовски аз не го вярвам и го уважавам, че в очите на цяла България направи на пет стотинки поетът бард Недялко Юорданов, обвинявайки го, че иска приживе да пожъне цялата възможна слава и парична награда от своя поетичен труд - нещо което с нито един поет не се е случвало и не може да се случи, ако си в пълния смисъл поет. Поетът враждува със себе и с времето и света - няма как да е угоден на някого. Недялко Йорданов бе на път да го стори с фамилно поетичен бизнес - беше стигнал дотам да снима внучето си върху своите книги.
Мартин карбовски беше този който му зададе нелицемерния въпрос Защо иска да пребори времето? Защо иска да ожъне всички лаври приживе?
Това е едно от най-хубави интервюта които съм гледал и за което Карбоски загуби работата си от Всяка Неделя, като доказа, че то се води от цензура и стари разузнаваческо-угодни устои. Това беше край на едно наистина лицемерно предаване.
Без Карбовски всяка неделя просто н бе същата и хората спряха да я гледат.

Съгласен съм на 100%. И ще добавя, че Недялко-Недодялко в никакъв случай няма право да се провъзнаcя за "големия просветител", след като синът му издава такива "културни" вестници, че някой ден като нищо ще изяде пердаха.
цитирай
110. tutankhamon661 - 72. анонимен
05.09.2010 11:27
анонимен написа:
Мре той за кьор софри. За гивеч. Да се навърти на аванта до уригване, а сетне да се извърти обилно в топъл нужник. Е тва е Карбовски! И телом и духом.

Не са ли това и твоите собствени желания?
цитирай
111. tutankhamon661 - 78. анонимен
05.09.2010 11:28
анонимен написа:
Карбовски вярва ли си на глупостите, които пише?

Той поне пише. А ти?
цитирай
112. tutankhamon661 - 81. анонимен
05.09.2010 11:31
анонимен написа:
Сравнението с Хауърд Стърн е доста тъпо. И ти също си тъп, за това ги говориш тези тъпотии.

Можеш да говориш, само ако преди това си показал ти какво си написал. Щото критикари дал Господ - не си от първа необходимост. Но такива като Карбовски в България просто няма.
цитирай
113. tutankhamon661 - 91. flintul
05.09.2010 11:53
flintul написа:
Карбовски е първичен. Повечето хора мечтаят да са такива, но не им стиска. Браво на момчето за смелостта!

Учудва ли те нещо? Повечето хора мразят истината и не разбират, че именно това им създава огромни проблеми. Търсят причините за неприятностите все там, където не са. Карбовски опитва да отвори очите на народа, но все някой му пречи.
цитирай
114. lovemaster - Мнение
05.09.2010 16:45
Някъде видях коментар, че Карбовски постоянно говори за секс. Не разбирам защо това да е лошо? Смятам, че е признак на откровеност. Много хора се притесняват да говорят открито, а всъщност няма причина за това.
цитирай
115. анонимен - 115. lovemaster
05.09.2010 16:55
Имаш предвид, че авторът на блога не е докрай откровен ли? Няма значение, то и без това прозира какви са му истинските мисли и вече някой по-горе го попита публично, така че вече е ясно - и авторът си мисли много за секс, но не го казва открито, а го преекспонира върху обекта на сексуалните си мечти - върху Карбовски.
цитирай
116. lovemaster - 116
05.09.2010 17:03
Много смешно. Умрях от гъдел.
цитирай
117. omirotvoritel - Няма тема, която да е табу за Карб...
05.09.2010 17:09
Няма тема, която да е табу за Карбовски. Не знам защо някои твърдят, че говори само за кражби на булки или проститутки от Околовръстното. Много пъти е засягал и политически теми.
цитирай
118. анонимен - Много смешно. Умрях от гъдел. Хаха. ...
05.09.2010 17:43
lovemaster написа:
Много смешно. Умрях от гъдел.



Хаха. И мен ме разсмя коментарът ти, много свежо, много точно. Хаха. Я пак, моля.
цитирай
119. isushristos - Боже господи! Защо изобщо обръщате ...
05.09.2010 17:44
Боже господи! Защо изобщо обръщате внимание на този простак? Той не е никакъв журналист. Повече ми напомня за долнопробен сводник. Що за смахнат език? Този човек не е наред.
цитирай
120. jagger - Обвиняват Мартин, защото крити...
05.09.2010 18:59
Обвиняват Мартин, защото критикува с патос. Ако хвалеше, щяха да го обявят за мазник. При това положение той няма полезен ход.
цитирай
121. анонимен - Сам се създаде и се открои, т. е. явление е!
05.09.2010 22:01
Аз също наблюдавам развитието му и смятам, че противоречието в творческото му поведение идва от факта, че той се изгради като автор в печатни издания. Телевизионното предаавне е друга игра и той, за жалост, не я владее добре. Хартията може да изтърпи грубия тон и цинизмите, но произнесени - по радио или в ефира, не работят в полза на автора. И говори за лош вкус, дори да се отнася за някоя истина. М. К. в "Егоист" бе блестящ и нахочив, с богата словесна култура и тънка чувствителност. Ще се запомни!
цитирай
122. hri - Браво!
06.09.2010 00:05
Браво!
цитирай
123. sexmania - не харесвам карбовски. дори като ...
06.09.2010 07:36
не харесвам карбовски. дори като мъж не ми се струва привлекателен. но пък в крайна сметка неговите теми не ме вълнуват особено и не ги следя. не смятам и да го правя.
цитирай
124. анонимен - Карбовски описан с една дума - ми...
06.09.2010 10:16
Карбовски описан с една дума - мизантроп.
цитирай
125. tutankhamon661 - 92. affroditta
06.09.2010 14:47
affroditta написа:
Хареса ми онова за диаманта. Аз бих го преправила по следния начин: диамант търси диаманти. Защото Карбовски е диаманта на българската журналистика.

Перфектно сравнение.
цитирай
126. tutankhamon661 - 93. planetar
06.09.2010 14:49
planetar написа:
Добре е да има някой, който се откроява от останалите, че да го вземат за пример. Карбовски е най-подходящият за тази цел. Би трябвало и другите да са като него.

Не може всички да са толкова пробивни. А в България мразим основно от завист. Представяш ли си каква завист предизвиква Карбовски в останалите журналисти?
цитирай
127. tutankhamon661 - 94. sherif
06.09.2010 14:51
sherif написа:
Има и други журналисти, които опитват по подобен начин да привлекат вниманието, но само Карбовски успява. Волгин например изглежда смешен с тъпите си опити да бъде скандален - някак нелепо се получава.

И досега не мога да си обясня, как Волгин има дори един-единствен фен. Аз ли не го разбирам, той ли е дърво?
цитирай
128. tutankhamon661 - 95. анонимен
06.09.2010 14:54
анонимен написа:
martin/naro4no go pi6a s malka bukva/ e 1 plqmpalo !Opitva se da pokaje nqkoi ne6ta v Bg i Bulgarite,turcite i ciganite,no kato cqlo ni6to sa6testveno ne pokazva.Oti6al v 4ujbina da vzema intervuita,4e takiva predavaniq ima6e po polovinata televizii :D Istinska razsledva6ta jurnalistika prave6e Margarita Mihneva,Mavrikov i Asen Iordanov ot SKAT.Golqmo geroistvo 4e prikazval za sex mi to vsi4ki tiinove go pravqt - za6to ne komentira vrazkata si s lili ivanova ,kato e tolkova otvoren ;)

Разликата между Карбовски и тези, които споменаваш, е в това, че той никне буквално на всеки ъгъл. Не знае какво е спирачка. За него е лошо, че не почива достатъчно, но за нас, зрителите, е добре. Иначе в качеството на материалите няма кой знае каква разлика. И твоите любимци са добри.
цитирай
129. tutankhamon661 - 97. kozanostra
06.09.2010 14:57
kozanostra написа:
Учудват ме хората, които казват, че и без това си знаят какво става в държавата. От къде го знаят? Именно от такива като Карбовски. Ако не бяха журналистите, щяхме да знаем само вкъщи какво става.

Много си прав, но малко хора разсъждават по този начин. Ако ги нямаше журналистите, никой нищо нямаше да знае. Доста пакости помни историята, които са станали поради липса на информация.
цитирай
130. an2 - леле, избийте се!
06.09.2010 18:36
а Карбовски ще направи материал от това. Популистко - циничен и с подходящ финансов резултат за себе си. ;))Всеки с нещо трябва да пробие.
цитирай
131. анонимен - "...АКО ГИ НЯМА ЖУРНАЛИСТИТЕ,НИКОЙ НЯМА ДА ЗНАЕ..."
06.09.2010 18:43
ЕГА ТИ, ТЪПИТЕ И САМОВЛЮБЕНИ , КРЕТЕНИ!!!
САМО ВИЕ СТЕ ЖУРНАЛИСТИ ...САМО ВИЕ ЗНАЕТЕ ЕЗИЦИ ....САМО ВИЕ ЧЕТЕТЕ
СВЕТОВАНАТА ИНФОРМАЦИЯ.....!!!
ХААААЙДЕ ,ХОЛАН.....80% ОТ ТИЯ "ПИШЕШТИ БРАТЯ",ГОВОРЯТ.....САМО РУСКИ!
...И ТО....КАКТО ТУРЧИН- БЪЛГАРСКИ!

М.КАРБОВСКИ ,НАИСТИНА ЗАСЯГА ИНТЕРЕСНИ ТЕМИ , НО....НЕ Е ДОРАСЪЛ ЗА ДА БЪДЕ, НЯКАКЪВ МОРАЛЕН КОРЕКТИВ!

МНОГО СА МУ ЛИЧНИТЕ ПРОБЛЕМИ НА ГОРКИЯ......!!!!
СИГУРНО ,ЗА ТОВА ПИЕ ТАКА ЗВЕРСКИ!!!!
цитирай
132. tutankhamon661 - 107. анонимен
07.09.2010 08:25
анонимен написа:
А на мен един твой набор от казармата ми е разправял, че си духал на един от артелчиците. И по-горе някой писа, че искаш да се облажиш от Карбовски. Твоя си работа, прави що щеш, ама си го прави по друг начин, какво го възхваляваш публично, като че ли без тая любовна ода няма да те огре...

Ти така ли правеше на артелчиците? И се издигна, нали? Звучиш като цял генерал.
цитирай
133. tutankhamon661 - 115. lovemaster
07.09.2010 08:27
lovemaster написа:
Някъде видях коментар, че Карбовски постоянно говори за секс. Не разбирам защо това да е лошо? Смятам, че е признак на откровеност. Много хора се притесняват да говорят открито, а всъщност няма причина за това.

Айде сега, нали знаеш, че в България всички са пуритани. Ама като седнат на маса, стават най-големите ебачи. Иначе Карбовски им виновен!
цитирай
134. tutankhamon661 - 116. анонимен
07.09.2010 08:29
анонимен написа:
Имаш предвид, че авторът на блога не е докрай откровен ли? Няма значение, то и без това прозира какви са му истинските мисли и вече някой по-горе го попита публично, така че вече е ясно - и авторът си мисли много за секс, но не го казва открито, а го преекспонира върху обекта на сексуалните си мечти - върху Карбовски.

Като гледам колко си активен точно в моя блог, май имаш скрити мераци към мен. Кажи си, Иване!
цитирай
135. tutankhamon661 - 118. omirotvoritel
07.09.2010 08:35
omirotvoritel написа:
Няма тема, която да е табу за Карбовски. Не знам защо някои твърдят, че говори само за кражби на булки или проститутки от Околовръстното. Много пъти е засягал и политически теми.

Да, особено в "Стандарт" засяга най-парещите теми - няма значение за какво става дума. Толкова е всеобхватен, че пише дори за футбол, който иначе не го интересува.
Някои хора не могат да разберат, че не е възможно всеки ден да пуска по 100 материала, засягащи всяка болежка на това много, много болно общество.
цитирай
136. tutankhamon661 - 120. isushristos
07.09.2010 08:38
isushristos написа:
Боже господи! Защо изобщо обръщате внимание на този простак? Той не е никакъв журналист. Повече ми напомня за долнопробен сводник. Що за смахнат език? Този човек не е наред.

По-добре долнопробен сводник, отколкото набожен лицемер. Марш да си кажеш молитвата!
цитирай
137. tutankhamon661 - 121. jagger
07.09.2010 08:41
jagger написа:
Обвиняват Мартин, защото критикува с патос. Ако хвалеше, щяха да го обявят за мазник. При това положение той няма полезен ход.

К'во да правиш? Живеем в България, а тук винаги има недоволни. Предварително са решили, чe не са съгласни, и само чакат какво ще направиш/кажеш, за да поемат в обратната посока. В други времена Карбовски можеше да мине и за будител, но не и сега.
цитирай
138. tutankhamon661 - 122. анонимен
07.09.2010 08:42
анонимен написа:
Аз също наблюдавам развитието му и смятам, че противоречието в творческото му поведение идва от факта, че той се изгради като автор в печатни издания. Телевизионното предаавне е друга игра и той, за жалост, не я владее добре. Хартията може да изтърпи грубия тон и цинизмите, но произнесени - по радио или в ефира, не работят в полза на автора. И говори за лош вкус, дори да се отнася за някоя истина. М. К. в "Егоист" бе блестящ и нахочив, с богата словесна култура и тънка чувствителност. Ще се запомни!

Съгласен съм. Няма как навсякъде да минава този стил.
цитирай
139. tutankhamon661 - Браво!
07.09.2010 08:44
hri написа:
Браво!

цитирай
140. tutankhamon661 - 124. sexmania
07.09.2010 08:46
sexmania написа:
не харесвам карбовски. дори като мъж не ми се струва привлекателен. но пък в крайна сметка неговите теми не ме вълнуват особено и не ги следя. не смятам и да го правя.

Не вярвам да съществува мъж, kойто да се харесва на всички жени.
Разковничето е точно в това, че не го следиш. Ако го правеше, щеше да имаш друго мнение.
цитирай
141. tutankhamon661 - 125. анонимен
07.09.2010 08:50
анонимен написа:
Карбовски описан с една дума - мизантроп.

Така изглежда заради грубата действителност. Можеш ли да опишеш убийство с любовни слова?
А че повечето хора заслужават неговата критика, това го знае всеки. Какво е виновен Карбовски, че българинът е фраш с комплекси и недостатъци? Да не твърдиш, че заслужаваме хвалба за тези неща?
цитирай
142. tutankhamon661 - 131. an2
07.09.2010 08:55
an2 написа:
а Карбовски ще направи материал от това. Популистко - циничен и с подходящ финансов резултат за себе си. ;))Всеки с нещо трябва да пробие.

За пробива съм съгласен. Но докато някои го правят само с тази цел, при Карбовски е начин на поведение. Ако беше само поза, отдавна да е спрял с хард изказванията.
В популизъм може да бъде обвинен абсолютно всеки, който опитва да бичува недъзите на обществото. Карбовски го прави най-често и най-брутално, затова е и най-обвиняван. Ако се замислиш, ще признаеш, че други са тези, които стават за емблема на популизма.
А за финансовия резултат - нали няма да кажеш, че е лошо? На този свят има ли поне един човек, който да не се бори за пари?
цитирай
143. tutankhamon661 - 132. анонимен
07.09.2010 09:14
анонимен написа:
ЕГА ТИ, ТЪПИТЕ И САМОВЛЮБЕНИ , КРЕТЕНИ!!!
САМО ВИЕ СТЕ ЖУРНАЛИСТИ ...САМО ВИЕ ЗНАЕТЕ ЕЗИЦИ ....САМО ВИЕ ЧЕТЕТЕ
СВЕТОВАНАТА ИНФОРМАЦИЯ.....!!!
ХААААЙДЕ ,ХОЛАН.....80% ОТ ТИЯ "ПИШЕШТИ БРАТЯ",ГОВОРЯТ.....САМО РУСКИ!
...И ТО....КАКТО ТУРЧИН- БЪЛГАРСКИ!

М.КАРБОВСКИ ,НАИСТИНА ЗАСЯГА ИНТЕРЕСНИ ТЕМИ , НО....НЕ Е ДОРАСЪЛ ЗА ДА БЪДЕ, НЯКАКЪВ МОРАЛЕН КОРЕКТИВ!

МНОГО СА МУ ЛИЧНИТЕ ПРОБЛЕМИ НА ГОРКИЯ......!!!!
СИГУРНО ,ЗА ТОВА ПИЕ ТАКА ЗВЕРСКИ!!!!

Като казвам "ако ги нямаше журналистите", нямам предвид само Кaрбовски, а всички в световен мащаб. Тогава в Интернет нямаше да има нито една новина. Какво щеше да четеш при това положение?
цитирай
144. анонимен - Путко камионска... :)))
08.09.2010 08:41
Пак се изака неподготвен - твоят кумир е едно лайно!
Ама ти няма как да го знаеш, щото си глупаво телевизионно говедо.
И да те светна - Карбовски мрази чалгопитеците като теб.
цитирай
145. tutankhamon661 - 145. анонимен
08.09.2010 08:47
Я, какъв културен език държиш! И какъв богат речник! Ти си Вселенския Разум, нали? Точно ти можеш другите да съдиш. Дори се представи - АНОНИМЕН.
А някакви доводи в подкрепа на "добре обоснованата" ти теза? Немааааа ........
цитирай
146. анонимен - Абе, путкамионе...
08.09.2010 09:07
ти толкова ли си тъп, че смяташ, че ще си правя труда точно на капут като теб да се обяснявам? И - за протокола - много ме кефи твоята неанонимност - путкамон сигурно ти е името в личната карта - хаха... :D
цитирай
147. tutankhamon661 - 147. анонимен
08.09.2010 09:33
Току-що ми се ОБЯСНИ ......... за кой ли път. Като гледам, доста отблизо ме следиш. Да не съм ти мокър сън, а? Признай си, душице! Аз ще бъда великодушен към ......... поредното ЕДНОКЛЕТЪЧНО.
цитирай
148. анонимен - Яко...
08.09.2010 09:46
Пънеш се като глист, но не ти се получава - жалък си!
Абе ти не схващаш ли колко се излагаш?
Или си с лоботомия по рождение?
цитирай
149. tutankhamon661 - 149. анонимен
08.09.2010 10:06
Аз пък мислех, че няма да ми се обясняваш! Е, може би аз не съм разбрал.
Само че много взе да се повтаряш. Да не пускаш един коментар и само разместваш буквите? Измисли нови, де! Това ме навежда на мисълта, че cи папагал по рождение, но хайде, няма да намесвам фауната, че ще вземе някое папагалче да се засегне от сравнението с теб. Еволюционна стълбица, к'во да правиш!
цитирай
150. анонимен - Ха ха... :))))))))))))))))
08.09.2010 11:25
Постно, семпло и скучно - това си ти, жалко путкокамионче... :))))))))))
цитирай
151. tutankhamon661 - 151. анонимен
08.09.2010 12:02
И продължаваш да ми се ОБЯСНЯВАШ! Започвам да се притеснявам. Я кажи, какви работи правиш на аватара ми?
цитирай
152. анонимен - Ей, клоуне...
08.09.2010 14:34
аватара ти е ясен - сложил се не едно, а две педерастчета, за да се ориентират гейовете, които очевидно мечтаеш да докопаш. УСПЕХ ти желая!
цитирай
153. tutankhamon661 - 153. анонимен
08.09.2010 14:38
Явно върши работа, щом теб съм те ориентирал.
цитирай
154. анонимен - Добре де, все пак кажи дали хвана ...
09.09.2010 20:48
Добре де, все пак кажи дали хвана дикиш материалчето - успя ли да кажеш нещо на микрофона на Карбовски или излезна, че напразно е било цялото това мъчене.
цитирай
155. tutankhamon661 - 155. анонимен
10.09.2010 03:38
Вчера говорих с Карбовски и той ми се оплака, че някакъв анонимен му правел неприлични предложения. Бил готов и безплатно да "заговори на френски". Да не си ти случайно?
цитирай
156. анонимен - 156. tutankhamon661
11.09.2010 17:40
Да, аз съм. И ти ли искаш свирка или са ти достатъчни тези, дето баща ти ти ги прави?
цитирай
157. tutankhamon661 - 157. анонимен
12.09.2010 08:24
анонимен написа:
Да, аз съм. И ти ли искаш свирка или са ти достатъчни тези, дето баща ти ти ги прави?

Стигат ми тези, които майка ти ми прави.
цитирай
158. анонимен - писна ми от тъпотийте ти.
02.10.2010 18:58
писна ми от тъпотийте ти.
цитирай
159. анонимен - този карбовски едно и също плещи
02.10.2010 19:00
този карбовски едно и също плещи
цитирай
160. анонимен - една звезда наеба луната ....
10.10.2010 20:22
една звезда наеба луната .... хахаха . ...
цитирай
161. анонимен - Рейтинг !?!?!?!!?
10.10.2010 20:39
Рейтинг ? Висок рейтинг имали Слави Трифонов, "Стани тъпак " , всевъзможни "шоута" , харесвани от тази малоумна селянско-новобогаташко-нископросветна част от хората. И сега М.К. имал висок рейтинг - това трябва да ви говори нещо ... явно е коя част от хората определя този висок рейтинг - най-масовата, а както е известно масовото не е уникално/специално.... Е, какво му е невероятното на М.К. ? Аудоторията му се самоопределя много точно ... жалко, че претендират за интелектуалци, даже много жалко! Воайорството никога не се е считало за нещо позитивно. Но да се обвинява човека М.К.е грешно - все едно да мразиш и плюваш по чалга певиците - какво искате, тези хора така са избрали да си изкарват хляба, лошо няма. Нали не престъпват закона, не крадат, не убиват ... Може би няма човек, който да не харесва нещо, разбираемо е !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tutankhamon661
Категория: Други
Прочетен: 5663887
Постинги: 296
Коментари: 13809
Гласове: 59857
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031