Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2010 08:04 - ДА СПАСИМ ЦСКА !!!
Автор: tutankhamon661 Категория: Други   
Прочетен: 32889 Коментари: 75 Гласове:
55


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Без ЦСКА в България няма спорт. Футболното първенство без армейците е като мондиал без Бразилия, като "Терминатор" без Шварценегер или, ако желаете, като ГЕРБ без Бойко Борисов.
Всички имат интерес този клуб да бъде спасен. Дори Левски, които ще се лишат от единствения  достоен противник. Срещу кой ще поддържат форма за Европа? Агитката им кого ще обижда? Представяте ли си каква колосална част от синия фолклор ще умре заедно с армейците?
Имаме ли друг отбор, който да е детронирал толкова колоси в най-добрите им години? Не съм сигурен дали и по света съществува такъв. Друг повеждал ли е на Байерн с 3:0 до 18-та минута? Щяхме и европейска купа да имаме, ако  не  беше онзи продаден мач срещу Интер на Херера. Иначе откъде супер луксозен автобус?
Някои викaт: ЦСКА не са създали нито един играч, само прибират. А нещо са трамплина? Щеше ли някой да види Стоичков в Пловдив или Бербатов в Благоевград? Колкото и да си добър, ако няма къде да го демонстрираш, оставаш никой. Тук е безценното участие на големия клуб - който и да е той.
Малко ли се гавриха с "червения гигант"? Аз викам "Cтига"! Ясно е, че го ползват за попълване на визитната картичка. Да, престижно е да пише, че си собственик на ЦСКА. Същото носи Челси на Роман Абрамович, но поcледният налива бая милиони. А тукашните само гледат да грабят.
Илия Павлов и Васил Божков все пак отделяха по нещо за касата, но Лупи и "Титан" съвсем го  удариха през просото.
Никога не е било ЦСКА да се мъчат срещу аматьори като ТНС. Сега пaднахме и от Славия. Червената лампа свети, та се къса! Ще чакаме ли фаталната искра?
Има спасение. Ако обявят армейския отбор за фалирал, след това може да бъде превърнат в ИСТИНСКО акционерно дружество. Всеки фен ще купи акции с доволното усещане, че този път няма кой да открадне парите - днес това е мнооого болна тема. Цялата агитка ще е спокойна, че работи не за банковите сметки на някакви престъпници, а за любимия клуб.
Тези, които се занимават с футболни залози, знаят, че в долните дивизии на Англия има отбор, наречен Юнайтед Ъф Манчестър. Съвпадението на имената не е случайно. Този тим е създаден ИЗЦЯЛО от фенове на Манчестър Юнайтед като алтернатива на представителния клуб. В него няма спонсори - всички са хора от народа. Целта е да бъде спасено името, ако фамилията Глейзър доведе "Олд Трафорд" до фалит - всичко върви натам. А Юнайтед Ъф Манчестър вече играят една дивизия по-нагоре.
Имайки предвид, че най-големите отбори са и най-големите длъжници, идеята за НАРОДЕН контрол вероятно ще cтане доста популярна в близко бъдеще. В противен случай за "плашило" могат да ни служат Лийдс - финансов колапс и изпадане от Висшата лига. Нито са първите, нито последните, на които се случва.



Гласувай:
62



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Много грешиш.
23.09.2010 08:13
Аз съм левскар и не само че ЦСКА няма да ми липсва, ами без него ще дишам леко. през времето на комунизма тоя хищник убиваше всичко хубаво в спорта, и сега го прави. Сегашното му място в таблицата е съвсем заслужено, след като съдиите вече спряха да го правят шампион, а сегашното положение е трагикомично - милионер-боклукчия проваля отбора. Идеята ти иначе е добра.
цитирай
2. анонимен - Дори в тази кошмарна форма ЦСКА и...
23.09.2010 08:16
Дори в тази кошмарна форма ЦСКА измъчиха Бешикташ. Доста показателно.
цитирай
3. tutankhamon661 - 1. poligor
23.09.2010 08:32
poligor написа:
Аз съм левскар и не само че ЦСКА няма да ми липсва, ами без него ще дишам леко. през времето на комунизма тоя хищник убиваше всичко хубаво в спорта, и сега го прави. Сегашното му място в таблицата е съвсем заслужено, след като съдиите вече спряха да го правят шампион, а сегашното положение е трагикомично - милионер-боклукчия проваля отбора. Идеята ти иначе е добра.

Нали се сещаш колко пъти съм слушал това? Обаче един не обясни, откъде дойдоха толкова евро успехи, след като съдиите са свирели за ЦСКА. Без истински мачове в първенството това не може да се случи.
Има ли нещо, което за ЦСКА е правено от Партията, а за Левски не е? Само че сините нямат такава славна история. Защо ли?
Дербито ЦСКА-Левски ще липсва на всеки запалянко. Просто още не си го усетил.
цитирай
4. анонимен - Не отричам европейските успехи и съм гледал някои от тях.
23.09.2010 08:45
Но може ли някой да отрече, че дойдоха вследствие на факта, че ЦСКА като сюнгер поглъщаше всички добри играчи, почваше шампионата с 6 точки пред " Левски" от Афедетата Тракия, Сливен и Черно море и беше просто паразит, а оня гаден секс, когато с " Литекс" си размениха двете купи, едва ли някой ще забрави.
цитирай
5. tutankhamon661 - 2. анонимен
23.09.2010 09:08
анонимен написа:
Дори в тази кошмарна форма ЦСКА измъчиха Бешикташ. Доста показателно.

За съжаление не издържаха до края. Спомних си двубоя с Тулуза - в шестата минута на продължението пуснахме гол.
цитирай
6. tutankhamon661 - 4. poligor - Не отричам европейските успехи и съм гледал някои от тях.
23.09.2010 09:14
poligor написа:
Но може ли някой да отрече, че дойдоха вследствие на факта, че ЦСКА като сюнгер поглъщаше всички добри играчи, почваше шампионата с 6 точки пред " Левски" от Афедетата Тракия, Сливен и Черно море и беше просто паразит, а оня гаден секс, когато с " Литекс" си размениха двете купи, едва ли някой ще забрави.

Левски също прибираха добри играчи от други клубове. Това е нормална практика по цял свят - печели този, който има по-як спонсор. В случая спонсори се явяваха армията и МВР.
Всички отбори бяха готови да легнат, ако се наложи, но правеха същото и за Левски. Двата бяха любими на Партията.
Нали не си забравил, че в началото на 70-те години Берое са най-силния отбор, но ги вадят от А група, защото срещу тях се контузва комунистическия любимец Гунди. Знам, че левскарите го смятат за жертва на Партията, но има факти, които говорят обратното.
цитирай
7. futbolist - Всеки клуб има тежки периоди. Ло...
23.09.2010 09:49
Всеки клуб има тежки периоди. Лошото е, че при ЦСКА продължи прекалено дълго. В днешно време спонсорът има огромно значение, а ние не разполагаме с качествен такъв. Смяната е наложителна.
цитирай
8. анонимен - Голяма наглост
23.09.2010 10:39
Отбора на Партията - Майка,четирибуквенотоеното недоразумение трябва да се закрие веднъж и завинаги, както унгарците направиха с неговия унгарски събрат !
Сега си искат името, отбора и базите, като единственно великодушно се отказват от дълговете си . Да , ама не ....Милко Балев отдавна го няма...
Най сетне бе решен спора за най стария клуб - в тракийска гробница бяха открити отрязани греди :))))))))
цитирай
9. tutankhamon661 - 7. futbolist
23.09.2010 10:45
futbolist написа:
Всеки клуб има тежки периоди. Лошото е, че при ЦСКА продължи прекалено дълго. В днешно време спонсорът има огромно значение, а ние не разполагаме с качествен такъв. Смяната е наложителна.

Тук Левски се ориентираха най-бързо. Трябваше ние да докопаме МТел.
цитирай
10. tutankhamon661 - 8. анонимен
23.09.2010 10:49
анонимен написа:
Отбора на Партията - Майка,четирибуквенотоеното недоразумение трябва да се закрие веднъж и завинаги, както унгарците направиха с неговия унгарски събрат !
Сега си искат името, отбора и базите, като единственно великодушно се отказват от дълговете си . Да , ама не ....Милко Балев отдавна го няма...
Най сетне бе решен спора за най стария клуб - в тракийска гробница бяха открити отрязани греди :))))))))

Аз предлагам да закрием Левcки, защото българският народ повече е патил от МВР, отколкото от армията. Освен това по света ни познават най-вече чрез ЦСКА, Стоичков и Бербатов. Само червеният отбор може да ни представи качествено, макар и не тази година. А Левски приключиха - повече точка няма да вземат. И трите срещу АА Гент бяха с много късмет.
цитирай
11. анонимен - Свали си червените очила
23.09.2010 10:56
Нямате нищо общо с Армията, като институция,освен името! Комунистите ви създадоха по подобие на техния ЦСКА,сега те ще ви и закрият.Нита Стоичков, нито Бербатов са излезли от вашата школа.Що се отнася до втория,след един мач лумпенизираната ви публика искаше да го линчува.Крадете таланти от други отбори и след това ги унищожавате.Тия двамата са единственото изключение.
цитирай
12. tutankhamon661 - 11. анонимен
23.09.2010 11:02
анонимен написа:
Нямате нищо общо с Армията, като институция,освен името! Комунистите ви създадоха по подобие на техния ЦСКА,сега те ще ви и закрият.Нита Стоичков, нито Бербатов са излезли от вашата школа.Що се отнася до втория,след един мач лумпенизираната ви публика искаше да го линчува.Крадете таланти от други отбори и след това ги унищожавате.Тия двамата са единственото изключение.

Така и не разбрах кое му е лошото да те създадат комунистите? Всеки е започнал някак. Аз трябва ли да мразя МанЮн, само защото е създаден от железничари, а нашите влакове са мръсни и изпочупени? Ако имам нещо против студентите, да мразя ли Левски заради това?
цитирай
13. анонимен - бягаш от темата
23.09.2010 11:08
Май те е хванала носталгията за хубавото време отпреди двадесет години,когато можехте да правите всичко,без да си плащате,защото се криехте зад гърба на институция.Няма лошо,не оспорвам политическите ти пристрастия.Тогава пълнеха стадионите ви с войници и трудоваци да изглеждате много.на вас и на сателитната ви система от АФДта...
цитирай
14. tutankhamon661 - 13. анонимен
23.09.2010 11:12
анонимен написа:
Май те е хванала носталгията за хубавото време отпреди двадесет години,когато можехте да правите всичко,без да си плащате,защото се криехте зад гърба на институция.Няма лошо,не оспорвам политическите ти пристрастия.Тогава пълнеха стадионите ви с войници и трудоваци да изглеждате много.на вас и на сателитната ви система от АФДта...

Ти пръв заговори за създаване.
А да кажеш нещо за сателитната система на Левски?
Успехите на ЦСКА не могат да се постигнат без истински мачове, при това много на брой.
А как си обясняваш безбройните издънки на Левски? Не ми говори за съдията, защото не съм виждал да ощетяват сините повече от обичайното за всеки отбор.
цитирай
15. анонимен - Ето ви спасението
23.09.2010 11:16
Купете си триони,вместо акции,както сте го правили много пъти !
"Режи,нахлувай,закривай !"Бойният вик на Дучето...:)))))
цитирай
16. tutankhamon661 - 15. анонимен
23.09.2010 11:21
анонимен написа:
Купете си триони,вместо акции,както сте го правили много пъти !
"Режи,нахлувай,закривай !"Бойният вик на Дучето...:)))))

Ехе, същото важи и за вашата агитка. Смешно е, когато някой като Златин Тепсиев или какъвто беше там, твърди, че те си стояли мирно, а полицията ги нападнала. На този номер и дете няма да се хване.
цитирай
17. hristo27 - Съчувствам ти, tutankhamon661, но ...
23.09.2010 13:00
Съчувствам ти, tutankhamon661, но ако бъркам, опровергай ме.
Колко Българско беше, когато за всеки гол на Челси срещу Левски от "Българска армия" озаряваха вечерта с фойерверки ?!?
И цигански оркестър "акомпанираше" с кючеци !
цитирай
18. анонимен - sega padnahme i ot Slavia
23.09.2010 13:20
Kogato Slavia e ma4kala v Evropa vie ste obirali mandri.......
цитирай
19. анонимен - Мечтаеш си тайно да си треньор на ...
23.09.2010 13:23
Мечтаеш си тайно да си треньор на аматьорския отбор на ЦСКА и всички да ти порят анала? Тарикат си ти, Евгени!
цитирай
20. tutankhamon661 - 17. hristo27
23.09.2010 13:24
hristo27 написа:
Съчувствам ти, tutankhamon661, но ако бъркам, опровергай ме.
Колко Българско беше, когато за всеки гол на Челси срещу Левски от "Българска армия" озаряваха вечерта с фойерверки ?!?
И цигански оркестър "акомпанираше" с кючеци !

Аз не съм бил там. Но би трябвало да признаеш, че двете агитки реагират еднакво в такива моменти. Ултрасите са един тип гамени.
цитирай
21. tutankhamon661 - 18. анонимен
23.09.2010 13:25
анонимен написа:
Kogato Slavia e ma4kala v Evropa vie ste obirali mandri.......

Славия е мачкала в Европа?!? Да не съм пропуснал нещо?
цитирай
22. tutankhamon661 - 19. анонимен
23.09.2010 13:26
анонимен написа:
Мечтаеш си тайно да си треньор на аматьорския отбор на ЦСКА и всички да ти порят анала? Тарикат си ти, Евгени!

Радва ме твоята висша култура! Само да не повтаряше едно и също. Стискам палци да измислиш поне едно ново изречение.
цитирай
23. анонимен - :)))
23.09.2010 13:28
ЦСКА е много добър отбор и заслужава да бъде поне трети :)))
цитирай
24. анонимен - Евгени, Евгени. . . Това ли са ти п...
23.09.2010 13:30
Евгени, Евгени... Това ли са ти представите за култура, па била тя и висша? От мисли за мъже не ти е останало никакво време за образоване.
цитирай
25. baimomchil - Ботев Пловдив ви показа пътя
23.09.2010 13:35
тва е.
цитирай
26. tutankhamon661 - 23. starbuck69
23.09.2010 13:36
starbuck69 написа:
ЦСКА е много добър отбор и заслужава да бъде поне трети :)))

Трети, ако играехме във Висшата лига на Англия. Но тук и първото място не е достатъчно. Все пак ....... червени богове!
цитирай
27. tutankhamon661 - 24. анонимен
23.09.2010 13:37
анонимен написа:
Евгени, Евгени... Това ли са ти представите за култура, па била тя и висша? От мисли за мъже не ти е останало никакво време за образоване.

Нямам нищо против да ме прекръстиш, но за тази цел трябва да ми купиш подарък. На по-малко от Ферари ще се сърдя!
цитирай
28. tutankhamon661 - 25. baimomchil - Ботев Пловдив ви показа пътя
23.09.2010 13:39
baimomchil написа:
тва е.

Ти пък сега! Недей да се майтапиш. Нашата пътеводна светлина се казва Манчестър Юнайтед. Този момент си го пропуснал.
цитирай
29. анонимен - Нямам нищо против да ме прекръстиш, ...
23.09.2010 13:42
tutankhamon661 написа:
Нямам нищо против да ме прекръстиш, но за тази цел трябва да ми купиш подарък. На по-малко от Ферари ще се сърдя!



Разбира се, гос'ин Минчев! Резервоарът пълен ли да е или лично ще мушнете пистолета в дупката?
цитирай
30. tutankhamon661 - 29. анонимен
23.09.2010 13:44
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:
Нямам нищо против да ме прекръстиш, но за тази цел трябва да ми купиш подарък. На по-малко от Ферари ще се сърдя!



Разбира се, гос'ин Минчев! Резервоарът пълен ли да е или лично ще мушнете пистолета в дупката?

Айде, от мен да мине. Отваряй уста!
цитирай
31. анонимен - Без червените оставаме без първ...
23.09.2010 13:55
Без червените оставаме без първенство. Кой ще играе, ако ни няма?
цитирай
32. анонимен - :)))
23.09.2010 14:11
Добре,че не зададе въпроса : "ЗАЩО да спасим ....." ,че щяха да те убият с камъни:))))))))))))
цитирай
33. анонимен - Аман!
23.09.2010 14:13
След Лупи дойде Глупи, а още колко ли ще откъснат живо месо от ЦСКА?
цитирай
34. tutankhamon661 - 31. анонимен
23.09.2010 14:16
анонимен написа:
Без червените оставаме без първенство. Кой ще играе, ако ни няма?

Ми, има някакви сини, ама попаднат ли на голям стадион, забравят на кой свят са.
цитирай
35. tutankhamon661 - 32. starbuck69 - :)))
23.09.2010 14:17
starbuck69 написа:
Добре,че не зададе въпроса : "ЗАЩО да спасим ....." ,че щяха да те убият с камъни:))))))))))))

Знам аз, че навсякъде дебнат опасности. Ще си купя броня за по-сигурно.
цитирай
36. tutankhamon661 - 33. анонимен - Аман!
23.09.2010 14:18
анонимен написа:
След Лупи дойде Глупи, а още колко ли ще откъснат живо месо от ЦСКА?

Кое избираш: атомна бомба или с танкове да ги прегазим?
цитирай
37. анонимен - Левски ше ее втори в групата след " Спортинг",
23.09.2010 14:26
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
Отбора на Партията - Майка,четирибуквенотоеното недоразумение трябва да се закрие веднъж и завинаги, както унгарците направиха с неговия унгарски събрат !
Сега си искат името, отбора и базите, като единственно великодушно се отказват от дълговете си . Да , ама не ....Милко Балев отдавна го няма...
Най сетне бе решен спора за най стария клуб - в тракийска гробница бяха открити отрязани греди :))))))))

Аз предлагам да закрием Левcки, защото българският народ повече е патил от МВР, отколкото от армията. Освен това по света ни познават най-вече чрез ЦСКА, Стоичков и Бербатов. Само червеният отбор може да ни представи качествено, макар и не тази година. А Левски приключиха - повече точка няма да вземат. И трите срещу АА Гент бяха с много късмет.


а ЦСКА ше има 1 точка най-много. В А група ше е шести.
цитирай
38. tutankhamon661 - 37. poligor - Левски ше ее втори в групата след " Спортинг",
23.09.2010 14:31
poligor написа:
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
Отбора на Партията - Майка,четирибуквенотоеното недоразумение трябва да се закрие веднъж и завинаги, както унгарците направиха с неговия унгарски събрат !
Сега си искат името, отбора и базите, като единственно великодушно се отказват от дълговете си . Да , ама не ....Милко Балев отдавна го няма...
Най сетне бе решен спора за най стария клуб - в тракийска гробница бяха открити отрязани греди :))))))))

Аз предлагам да закрием Левcки, защото българският народ повече е патил от МВР, отколкото от армията. Освен това по света ни познават най-вече чрез ЦСКА, Стоичков и Бербатов. Само червеният отбор може да ни представи качествено, макар и не тази година. А Левски приключиха - повече точка няма да вземат. И трите срещу АА Гент бяха с много късмет.


а ЦСКА ше има 1 точка най-много. В А група ше е шести.

Любопитно! Къде мислиш, че Левски могат да вземат точка, след като в най-лесния мач, който вече мина, едва стигнаха до победата?
цитирай
39. hristo27 - Мечтаеш си тайно да си треньор на ...
23.09.2010 14:35
анонимен написа:
Мечтаеш си тайно да си треньор на аматьорския отбор на ЦСКА и всички да ти порят анала? Тарикат си ти, Евгени!



Това вече е простотия!
Спорът тряба да бъде човешки, а не вой на диваци от джунглата.
Не удобрявам такива коментари!
цитирай
40. анонимен - Какво да говорим за Титан, след като ...
23.09.2010 14:39
Какво да говорим за Титан, след като самия Костадинов работи в тяхна полза, забравяйки червената идея!
цитирай
41. tutankhamon661 - 39. hristo27
23.09.2010 14:45
hristo27 написа:
анонимен написа:
Мечтаеш си тайно да си треньор на аматьорския отбор на ЦСКА и всички да ти порят анала? Тарикат си ти, Евгени!



Това вече е простотия!
Спорът тряба да бъде човешки, а не вой на диваци от джунглата.
Не удобрявам такива коментари!

Такива тъпаци има навсякъде. Прекалено са кухи, за да измислят нещо новo и все това си знаят.
цитирай
42. tutankhamon661 - 40. анонимен
23.09.2010 14:46
анонимен написа:
Какво да говорим за Титан, след като самия Костадинов работи в тяхна полза, забравяйки червената идея!

Не е само Костадинов. Танев е номер едно при игрите с трансфери. А едно време ми беше любимец.
цитирай
43. анонимен - :)))))
23.09.2010 14:54
Истинският ЧУКЧА не прост. Истински чукча купил "ЧЕЛСИ" :))))
цитирай
44. анонимен - съгласен съм
23.09.2010 14:57
съгласен съм с всички тук присъстващи помияри ЦСКА трябва да се закрие, "екзекутора" на еврошампиони, отбора с три полуфинала в европейските турнири/според запазени архивиМилко Балев и БКП ги е уредило/, по времето когато ромския отбор, който се гаври с името на една национална светиня - нещо за което само управляващите са виновни, грешка която отдавна трябва да се поправи, беше уж най-добрия. и най-важното видя се, че е по-добре "чичовото", отколкото "татиното". как говедата от "говън парк" няма да искат ЦСКА да се унищожи, като иначе и децата ще се смеят на мърмори стоилов за неговите "героиски" 14 мача в европа, щото и маляците знаят Ливърпул, Байерн М ама за Олимпия Л., Антверпен и прочие недоразумения даже не са и чували/има една приказка за калпавия х..й и необръснатата п..ка, нека сините открият главния герой/. Преди ви пречеше БКП, макар, че едва ли са били толкова всесилни и в евротурнирите да ви пречат, сега и вие не знаете с кого да се оправдаете, и к-во прим сеа/и един виц с носталгия след поредната загуба на Левски, татовия зет, сетете се кой е бесен крещи на шефовете в клуба"Искахте Дочев, искахте Гочев и сега какво да сложа тъста на вратата ли?"/. Ето колко облагодетелствани са били от ЦСКА
цитирай
45. анонимен - Лупи още ли не са го докопали? Нещо не ...
23.09.2010 14:57
Лупи още ли не са го докопали? Нещо не се чува напоследък. Липсват ми лъжите му.
цитирай
46. анонимен - Ха-ха-ха
23.09.2010 15:49
poligor написа:
Но може ли някой да отрече, че дойдоха вследствие на факта, че ЦСКА като сюнгер поглъщаше всички добри играчи, почваше шампионата с 6 точки пред " Левски" от Афедетата Тракия, Сливен и Черно море и беше просто паразит, а оня гаден секс, когато с " Литекс" си размениха двете купи, едва ли някой ще забрави.

Пълна глупост !!! Погледни малко статистика, за да видиш, че Черно море побеждавайки ЦСКА, ни е лишавал от титла, че в поне 7-8 първенства ЦСКА ес тавал шампион, само с една загуба - от Тракия, че Сливен ни е отнемал Купата на България !!!


Проумейте, че първо - без ЦСКА просто няма Български футбол и второ - че дори ЦСКА да бъде закрит, Лефски няма да повтори европейските ни успехи и след 1000 години.
цитирай
47. gothic - Мъртвородена структура не успява ...
23.09.2010 15:50
Мъртвородена структура не успява да просъществува (много) дълго. Преди Черепа беше винове, после Лупи, сега - боклукчиите. Силно се притеснявам, че който и да се появи ще е все тая. И аз съм от Левски но си мисля, че наистина ЦСКА трябва да се разпусне и да се започне начисто - с нови хора, но и по нов начин. Защото наистина ЦСКА е част от футболната история на България....
цитирай
48. анонимен - За талантите
23.09.2010 15:54
А че ЦСКА "крадели таланти" е смешно, все едно лефски не прави същото.

Кажете ми кой голям играч е излязъл от школата на Лефски, че и от отборът въобще... ама играч, доказал се в Европа.

Просто НЯМА такъв.

Нали знаете какво е общото между Гунди, Гонзо и Херкулес? - Че и тримата са измислени герои... докато цяла плеяда играчи на ЦСКА направиха фурор по европейските терени.
цитирай
49. анонимен - Глупендер
23.09.2010 16:27
Глупендер
цитирай
50. анонимен - ДА МРАТ БЕ....
23.09.2010 17:17
КАТО ВСИЧКИ ,ЧЕРВЕНИ...!
ДА МРАТ ,ГЕРОЙСКИ.......ШЕ ИМ ПЕЕМЕ ПЕСНИ!!!!
цитирай
51. анонимен - Рустам пак се обажда анонимно. Не е ...
23.09.2010 17:36
Рустам пак се обажда анонимно. Не е куражлия той.
цитирай
52. flintul - Навсякъде в държавата някой краде. ...
23.09.2010 18:02
Навсякъде в държавата някой краде. Нормално е тази вълна да не подмине и спорта. Вярно е, че във футбола само Левски се ориентираха бързо и правилно.
цитирай
53. pegas08 - Пхродължение на "Аз съм българче". За Тутката!
23.09.2010 21:46
з съм българче, свободно.
Да си ходя, дето искам.
До обяд да съм Джовани.
Иванчо, вечер да се кискам.


Баба Рени ми помага.
В Ла Скала пее "Травиата".
У нас, преди пък, да си легна,
"Излял е Делю на реката..."


Понякога ме хващат нерви.
Раздвоен съм като Янус.
Отмъщение от сега им готвя.
Жена ще взема от Панамос.


Тогава, нека да ги питам:
Българче ли е момчето?
Такова име ще му китна:
Мучо-Карамба- Джовани- Иванчета!!!
цитирай
54. pegas08 - Само Коринтиантос!
23.09.2010 21:47
Бразилия!
цитирай
55. pegas08 - Alo, ЛУДНИЦАТА! КАК СТЕ ПИЧОВЕ?
23.09.2010 22:08
НОВ ОТБОР СЕ ПОЯВИ- ЛЕФСКИ!
ВИЖ АНО 48!
ЕБАТИ И БЛОГА, ЕБАТИ И БЛОГЪРИТЕ!

АЛО, ЛУДИТЕ!

ТУТКА ИЗКЛЮЧИ, БЕ , МАЙКА МУ СТАРА!/
ТОЯ С ЛЕФСКИ МЕ НОРМАЛИЗИРА!
цитирай
56. tutankhamon661 - 43. starbuck69 - :)))))
24.09.2010 08:13
starbuck69 написа:
Истинският ЧУКЧА не прост. Истински чукча купил "ЧЕЛСИ" :))))

Хитрец е той. Само жена му го финтира, но не е за жалене.
цитирай
57. tutankhamon661 - 44. анонимен - съгласен съм
24.09.2010 08:16
анонимен написа:
съгласен съм с всички тук присъстващи помияри ЦСКА трябва да се закрие, "екзекутора" на еврошампиони, отбора с три полуфинала в европейските турнири/според запазени архивиМилко Балев и БКП ги е уредило/, по времето когато ромския отбор, който се гаври с името на една национална светиня - нещо за което само управляващите са виновни, грешка която отдавна трябва да се поправи, беше уж най-добрия. и най-важното видя се, че е по-добре "чичовото", отколкото "татиното". как говедата от "говън парк" няма да искат ЦСКА да се унищожи, като иначе и децата ще се смеят на мърмори стоилов за неговите "героиски" 14 мача в европа, щото и маляците знаят Ливърпул, Байерн М ама за Олимпия Л., Антверпен и прочие недоразумения даже не са и чували/има една приказка за калпавия х..й и необръснатата п..ка, нека сините открият главния герой/. Преди ви пречеше БКП, макар, че едва ли са били толкова всесилни и в евротурнирите да ви пречат, сега и вие не знаете с кого да се оправдаете, и к-во прим сеа/и един виц с носталгия след поредната загуба на Левски, татовия зет, сетете се кой е бесен крещи на шефовете в клуба"Искахте Дочев, искахте Гочев и сега какво да сложа тъста на вратата ли?"/. Ето колко облагодетелствани са били от ЦСКА

Нали знаеш, че левскарите винаги ще ни завиждат за евро успехите. Никой няма да ги постигне - преди беше трудно, а сега още повече. Не само ЦСКА, всички отбори са тръгнали уверено към дъното. Щом някои се радват на първи гол или минимална загуба, к'во да говорим?
цитирай
58. tutankhamon661 - 45. анонимен
24.09.2010 08:17
анонимен написа:
Лупи още ли не са го докопали? Нещо не се чува напоследък. Липсват ми лъжите му.

Гледай да не се разплачеш от мъка по него, че току-виж се върнал в ЦСКА!
цитирай
59. tutankhamon661 - 46. анонимен
24.09.2010 08:34
анонимен написа:
poligor написа:
Но може ли някой да отрече, че дойдоха вследствие на факта, че ЦСКА като сюнгер поглъщаше всички добри играчи, почваше шампионата с 6 точки пред " Левски" от Афедетата Тракия, Сливен и Черно море и беше просто паразит, а оня гаден секс, когато с " Литекс" си размениха двете купи, едва ли някой ще забрави.

Пълна глупост !!! Погледни малко статистика, за да видиш, че Черно море побеждавайки ЦСКА, ни е лишавал от титла, че в поне 7-8 първенства ЦСКА ес тавал шампион, само с една загуба - от Тракия, че Сливен ни е отнемал Купата на България !!!


Проумейте, че първо - без ЦСКА просто няма Български футбол и второ - че дори ЦСКА да бъде закрит, Лефски няма да повтори европейските ни успехи и след 1000 години.

Спомням си един период, по време на който в Пловдив ЦСКА все падаха с 0:1, а Левски биеха със същия резултат. Даже визуално съм запаметил един от случаите, когато Атанас Пашев cъс страхотна тупалка прониза Велинов.
цитирай
60. tutankhamon661 - 47. gothic
24.09.2010 08:36
gothic написа:
Мъртвородена структура не успява да просъществува (много) дълго. Преди Черепа беше винове, после Лупи, сега - боклукчиите. Силно се притеснявам, че който и да се появи ще е все тая. И аз съм от Левски но си мисля, че наистина ЦСКА трябва да се разпусне и да се започне начисто - с нови хора, но и по нов начин. Защото наистина ЦСКА е част от футболната история на България....

Този бизнес не е за всеки, а като прибавим и факта, че живеем в България, става още по-страшно. Левски най-бързо се ориентираха. Едва ли друг може да направи същото като МТел.
Сега пак върви упорит слух за чуждестранен инвеститор, но ще видим колко е вярно.
цитирай
61. tutankhamon661 - 48. анонимен - За талантите
24.09.2010 08:42
анонимен написа:
А че ЦСКА "крадели таланти" е смешно, все едно лефски не прави същото.

Кажете ми кой голям играч е излязъл от школата на Лефски, че и от отборът въобще... ама играч, доказал се в Европа.

Просто НЯМА такъв.

Нали знаете какво е общото между Гунди, Гонзо и Херкулес? - Че и тримата са измислени герои... докато цяла плеяда играчи на ЦСКА направиха фурор по европейските терени.

Е, Гунди е бил добър футболист, но съм чувал, че по негово време в самия Левски е имало по-добри. Хората и сега предпочитат Жоро Соколов, обаче пиянството го е провалило и, естествено, е анатемосан от Партията.
За Гонзо няма какво да говорим. Най-грубият играч в България, а най-много се жалваше. Вярно e онова, че ръцете му са като "вятърна мелница". Всички видяха онзи път, когато сам си cкъса екипа, а ревеше, че го е направил защитник на ЦСКА.
цитирай
62. tutankhamon661 - 49. анонимен
24.09.2010 08:57
анонимен написа:
Глупендер

Не те познах. Карай спокойно!
цитирай
63. tutankhamon661 - 50. анонимен
24.09.2010 08:58
анонимен написа:
КАТО ВСИЧКИ ,ЧЕРВЕНИ...!
ДА МРАТ ,ГЕРОЙСКИ.......ШЕ ИМ ПЕЕМЕ ПЕСНИ!!!!

Някои викат същото за анонимните, ама .....
цитирай
64. tutankhamon661 - 51. анонимен
24.09.2010 08:58
анонимен написа:
Рустам пак се обажда анонимно. Не е куражлия той.

Явно доста съм го наплашил. Ха-ха!
цитирай
65. tutankhamon661 - 52. flintul
24.09.2010 09:00
flintul написа:
Навсякъде в държавата някой краде. Нормално е тази вълна да не подмине и спорта. Вярно е, че във футбола само Левски се ориентираха бързо и правилно.

Почакай да видиш, когато ресурсите намалеят съвсем! Ще се избиват помежду си, а подобни неща винаги са свързани с вадене на кирливи ризи.
цитирай
66. tutankhamon661 - 53. pegas08
24.09.2010 09:02
pegas08 написа:
з съм българче, свободно.
Да си ходя, дето искам.
До обяд да съм Джовани.
Иванчо, вечер да се кискам.


Баба Рени ми помага.
В Ла Скала пее "Травиата".
У нас, преди пък, да си легна,
"Излял е Делю на реката..."


Понякога ме хващат нерви.
Раздвоен съм като Янус.
Отмъщение от сега им готвя.
Жена ще взема от Панамос.


Тогава, нека да ги питам:
Българче ли е момчето?
Такова име ще му китна:
Мучо-Карамба- Джовани- Иванчета!!!

Добро попадение.
цитирай
67. tutankhamon661 - 55. pegas08
24.09.2010 09:05
pegas08 написа:
НОВ ОТБОР СЕ ПОЯВИ- ЛЕФСКИ!
ВИЖ АНО 48!
ЕБАТИ И БЛОГА, ЕБАТИ И БЛОГЪРИТЕ!

АЛО, ЛУДИТЕ!

ТУТКА ИЗКЛЮЧИ, БЕ , МАЙКА МУ СТАРА!/
ТОЯ С ЛЕФСКИ МЕ НОРМАЛИЗИРА!

Предполагам, че нарочно го е написал така.
цитирай
68. meto76 - ДА СПАСИМ ЦСКА !!! Как ли пък не! ...
25.09.2010 20:05
ДА СПАСИМ ЦСКА !!!
Как ли пък не! Предложението не се приема! Без мен!
цитирай
69. анонимен - Няма по-велики от ЦСКА. Хвала вам, ...
25.09.2010 21:28
Няма по-велики от ЦСКА. Хвала вам, червени виртуози!
цитирай
70. tutankhamon661 - 68. meto76
25.09.2010 23:53
meto76 написа:
ДА СПАСИМ ЦСКА !!!
Как ли пък не! Предложението не се приема! Без мен!

Дали само ми се струва или наистина забравяш, че без ЦСКА в България не само футбол, но и спорт няма?
цитирай
71. tutankhamon661 - 69. анонимен
25.09.2010 23:54
анонимен написа:
Няма по-велики от ЦСКА. Хвала вам, червени виртуози!

Благодаря, че го припомни, но това всички го знаят!
цитирай
72. defender - Естествено, че армейците са над ...
27.09.2010 00:41
Естествено, че армейците са над всичко. За България ЦСКА е това, което е Байерн за Германия и Реал Мадрид за Испания.
цитирай
73. анонимен - Не стига че БФС назначава удобни за ...
30.09.2010 09:11
Не стига че БФС назначава удобни за Левски съдии, а сега ни ядат и от вътре. Хич не го скивам светлото бъдеще за ЦСКА.
цитирай
74. tutankhamon661 - 72. defender
02.10.2010 09:46
defender написа:
Естествено, че армейците са над всичко. За България ЦСКА е това, което е Байерн за Германия и Реал Мадрид за Испания.

Много точно.
цитирай
75. tutankhamon661 - 73. анонимен
02.10.2010 09:49
анонимен написа:
Не стига че БФС назначава удобни за Левски съдии, а сега ни ядат и от вътре. Хич не го скивам светлото бъдеще за ЦСКА.

Съдиите винаги са свирили в полза на Левски. Единствено тяхната публика е способна да излезе на терена и да набие съдията /правили са го вече/. За такова нещо в нормална държава ще ги изхвърлят при аматьорите, но не и в България.
Обаче Европа знае само ЦСКА.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tutankhamon661
Категория: Други
Прочетен: 5663331
Постинги: 296
Коментари: 13809
Гласове: 59857
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031