Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2010 14:17 - ДО ДУПКА !!!
Автор: tutankhamon661 Категория: Други   
Прочетен: 9091 Коментари: 18 Гласове:
59


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


             


               ВРЕМЕ БЕШЕ И АЗ ДА СЕ ОТЧЕТА.



image







Доктор гледа изследванията на пациент и мърмори:
     - Да, добре, добре. На колко години сте?
     - Скоро ще станат 60.
     - Ааа, не ....... няма да станат.




Осама бен Ладен закъсал за пари и се хванал на работа като рекламно лице. Репликата му била:
     - Работата ме среща с много хора. Затова    "тик-так" е винаги с мен.




Негър пътувал с автобус, но маймуната на някакъв циганин постоянно го закачала. Накрая негърът отишъл при шофьорa и попитал:
     - Извинете! Позволено ли е за маймуни в автобуса?
     - Абе, дупчи билет, пък се вози, колкото искаш!




Свети Петър имал колче, с което проверявал починалите жени дали са девствени. Първата седнала на колчето и бликнала кръв.
     - Отивай в Рая!
Втората седнала, но кръв нямало.
     - В Ада.
Дошъл ред на третата. Седнала и бликнала кръв.
     - В Рая.
     - Не искам.
     - Тогава в Ада.
     - Не искам.
     - А къде искаш?
     - На колчето.




Иванчо писал писмо на Марийка:
"С едната ръка държа твоя снимка, а с другата ръка мисля за теб."




Група евреи, ветерани от Втората световна война, обикаляли Германия, за да разглеждат останките от лагерите на смъртта. Точно в една гора посред нощ автобусът им се развалил. Шофьорът не могъл да го поправи и тръгнал да търси помощ. Открил къща насред гората. Почукал, а отвътре се показал снажен ариец.
     - Много се извинявам! Карам група евреи, но автобусът се развали. Как да ги оправим?
Ариецът се почесал по главата и казал:
     - Абе, не знам. Аз имам само една малка микровълнова печка ......




Туристи пристигат в хотел на крайбрежието и питат управителя:
    - Има ли в морето медузи и опасни риби?
    - Нищо няма. Акулите изяждат всичко.




Заекът тича и крещи:
    - Педерасти, педерасти ........
Баба Меца го среща.
    - Малък си  да говориш такива глупости. Още имаш мляко по устата.
Заекът:
    - Не е мляко ........    педерастииии ......



За какво живее музикантът?
За една чаша хляб.




Три неща можеш да гледаш вечно, без да ти омръзне: как гори огън, как тече вода и как другите работят.




Реклама:
Пари. Много и бързо. Без залог или поръчител. Взeмам.




Двама цигани си говорят:
    - Какво ще направиш, ако те нападне мечка?
    - Ще се намажа с лайна.
    - А лайна откъде?
    - Ще има, ще има.




Човек пътува в препълнен автобус. По едно време се усетил, че може да пречи на някой с острието на чадъра си. Обърнал се и видял момиче зад себе си.
    - Девойче, пречи ли Ви чадъра ми?
    - Благодарение на Вашия чадър вече не съм девойче.




Един човек отишъл в публичен дом. В ценоразписа видял "Уругвайска свирка".
    - Какво е това?
    - Ближат ти пъпчето.
    - Какво му е ценното? Всеки може да го направи.
    - Ама не и отвътре.




Трима приятели се надлъгват.
Първият:
    - Вчера бях на лов и застрелях мечка, голяма колкото слон.
Вторият:
    - Когато бях за риба, улових шаран, колкото акула.
Третият:
     - Като обикалях из Европата, първо ограбих банка, после ме преследваха едновременно ЦРУ, ФБР и Скотланд Ярд. Накрая взех за заложници три автобуса с деца иииии ............  ако не намалите от мечката и шарана, веднага ги избивам всичките!




Сесил Каратанчева казала на треньора си:
    - Абе, от твоите хапчета ми растат косми там, където на момичетата не им растат.
    - Къде бе, Сесил?
    - Ми, по топките.













Гласувай:
59



1. estirbg - :)))
03.10.2010 14:26
Блогфолклора винаги е бил на ниво!!! Ти го доказа за n-ти път!
цитирай
2. анонимен - Благодаря!Търпение му е майката. ...
03.10.2010 14:57
Благодаря!Търпение му е майката.Знаех че няма да е лесно.Това не ме кара да подвия колене.Понякога изпускам парата и напред!
цитирай
3. анонимен - хахахахахаха, какакакакви вив...
03.10.2010 17:26
хахахахахаха, какакакакви вивициоовоеоеоеоеое, смешен
цитирай
4. blagovestie - :)))))))))))))))))
03.10.2010 18:42
Лека предстояща седмица, Тутанкамоне :)))
цитирай
5. sedrun - Отличен подбор на вицове.
03.10.2010 20:24
Отличен подбор на вицове.
цитирай
6. bigbrother2 - Това не е виц! Това е истина!
03.10.2010 20:28
"Три неща можеш да гледаш вечно, без да ти омръзне: как гори огън, как тече вода и как другите работят"
цитирай
7. анонимен - Sesil ima dosta po-golemi probl...
03.10.2010 20:34
Sesil ima dosta po-golemi problemi.
цитирай
8. анонимен - Разговора между циганите за меч...
03.10.2010 20:56
Разговора между циганите за мечката може да мине за дълбоко философски. Така биха реагирали повечето хора.
цитирай
9. trolllpower - Бати тъпия пост.
03.10.2010 21:18
Бати тъпия пост.
цитирай
10. magnoliya - Ех,
03.10.2010 21:22
създаде веселото настроение в блога през почивния ден! Лека вечер!
цитирай
11. tutankhamon661 - Радвам се, че и други, освен мен, ...
03.10.2010 23:56
Радвам се, че и други, освен мен, харесват тези вицове!
цитирай
12. hristo27 - "Три неща можеш да гледаш вечно, без да ти омръзне: как гори огън, как тече вода и как другите работят."
04.10.2010 08:14
Много хитро измислено!
Да ти е хубав деня!
цитирай
13. анонимен - информация за приятели
04.10.2010 09:03
Кирил съм, бибшият вече starbuck69. Гледам,че на мястото на моя изтрит блог, някой си е харесал името и е регистрирал нов, но искам да заявя на всичките си приятели и познати, че аз НЕ ПИША ВЕЧЕ В блог.бг! И нямам и най-малкото намерение да го правя! Който се представя за мен, нека си носи последствията...
Изобщо и през ум не ми минава да пиша повече в това компроментирано място!
Помолих модераторите да ИЗТРИЯТ блога ми, за да не може да се злоупотребява с нищата ми. Понеже никът остава свободен, някой се го е харесал. Това е.
цитирай
14. mikino - :)))))
04.10.2010 09:03
Седмицата започва добре! Благодаря за порцията смях!
Пожелавам на всички ползотворна и слънчева седмица!
цитирай
15. анонимен - Тути, до коя дупка го искаш, до тв...
04.10.2010 10:34
Тути, до коя дупка го искаш, до твоята ли? Че нали намери кой да ти го слага редовно, защо ламтиш за още?
цитирай
16. toxic - 9. trolllpower,
04.10.2010 10:39
ето един готин виц:
"Вървяло си едно тролче в блог-гората и си мислело: Аз съм най-красивия и най-умен блогър. Няма друг като мен."
Но по едно време го загризали съмнения и решило да направи социологическо проучване. Спрял една поетеса, озъбил й се заплашително и я питал: "Ей ти, знаеш ли кой е най-красивия и най-умен блогър"
"Ти, тролче ти..." - разтреперила се поетесата.
Доволен, той отминал и спрял блогър-новинар. Пак се озъбил и изръмжал: "Ей, мухльо, знаеш ли кой е най-красивия и умен блогър"
"Ти троле, ти" - изплашил се новинарят.
Още по-доволен, тролът продължил, но се натъкнал на Пазител: "Ей, ти с големите тупалки, знаеш ли кой е най-красивия и най-умен блогър".
Пазителят го сритал, поблъскал го в стената и отминал. А тролчето докато се превивало от болка по земята прошепнало: "Е, можеше просто да кажеш, че не знаеш..."
Хубави вицове, фараоне :)
цитирай
17. razkazvachka - Хахахаха!
04.10.2010 13:36
Поздрави и хубава седмица:)))
цитирай
18. анонимен - момичета
04.10.2010 14:06
Ти кои момичета харесваш? Глупавите или другите?
Кои други?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tutankhamon661
Категория: Други
Прочетен: 5682058
Постинги: 296
Коментари: 13809
Гласове: 59858
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930