Постинг
17.10.2010 12:32 -
OТГОВОР ДО VMIR
OТГОВОР ДО VMIR
Вярвам ти, че си искрен. Но според мен си се заблудил за околните. Имаш същия проблем като баща ми - прекален идеализъм. Нарочно споменавам родителя ми, за да не го приемеш като обида.
Баща ми беше старши лейтенант от МВР. Вярваше в най-висшите добродетели, в доброто у хората. Беше убеден, че истината е в познанието. Обичайното, сещаш се.
Същевременно всеки ден е виждал какъв разгулен живот цари в районното. Ядене, пиене, секс и интриги. Опитал се е да прокара възвишените си идеи, които почти напълно изключват споменатите "полицейски" занимания. Сигурно си представяш убийствения присмех, дошъл отсреща. Нещата се влошавали, а това пречело на работата.
Към шефа си не можел да се обърне, защото оня бил същият. Затова писал писмо до министъра на вътрешните работи, търсейки съдействие заради отровната и вредна среда в районното. Не е искал да навреди на някой. Просто се е нуждаел от нормални условия.
Не го бъркай с донос! Доста ми е говорил по въпроса и мога да ти кажа, че сред колегите му имаше наистина големи боклуци. Някои ги познавам лично. Особено един, който съм го запомнил с това, че си тръгваше от нас чак след като майка ми побеснее и му даде направление към вратата. Иначе можеше и денонощно да седи на хапка-пийка с баща ми и други колеги.
Изпадал съм в подобна ситуация и те уверявам, че хич не е лесно да работиш с отбор мързеливи боклуци. С тази разлика, че аз предупреждавам два пъти, а на третия удрям, докато баща ми все пак е предпочел по-цивилизования начин - с писмо.
Да не ти разправям после какви неща му се случиха - на никой не ги пожелавам.
Години по-късно съм го питал: "Добре бе, толкова ли не ти хрумна, че и министърът е същия "дол дренки"? Като си знаел кoлко държат на идеологията, не се ли досети, че ще предпочетат лъжата и замазването пред уронването на фалшивите морални устои? А и на кой свят си живял, че не си разбрал какъв лицемерен и долен народ обитава тази държава?"
Ей на, пострадал е заради прекаления си идеализъм, който е обърквал правилната мисъл на хиляди хора.
Ценностите са хубаво нещо, но ако изобщо е възможно да бъдат общоприети, това няма да стане в близките векове. Днес те са по-скоро опасни за притежателя си - практиката го е доказала многократно. Сам виждаш, че прогресират хората без ценностна система, а другите само гледат отстрани, цъкайки с език.
Е, да, все някой трябва да започне. Пионерите винаги поемат най-големите негативи, за да могат бъдните поколения, било то и след векове, да се радват на благата.
Да, приятелю. Щом наистина вярваш в споменатите добродетели, пожелавам си някой ден наистина да има много хора като теб!
Само ще ти препоръчам за твое добро: примири се, че към днешна дата повечето хора не са такива, за каквито се пишат. Ентусиастите, които е имало около теб, със сигурност не са били толкова възвишени и чисти в намеренията си, колкото мислиш.
Не бързай да ми казваш, че не ги познавам! Ти също можеш да се заблудиш в тях, нали? Достатъчно е да си припомним какви честни хора викаха по митингите, а после станаха всеядни акули. О, не, изобщо не ги е променила властта! Такива са били и преди това, но просто са успели да заблудят околните, че се борят за доброто на родината, а не за собствения си джоб.
Смяташ, че хората са имали желание за промяна, но презрението на някои ги е демотивирало. Има и такива, но изобщо не са армията, за която споменаваш. Напротив по-малко са от аспаруховия катун, заселил тези земи.
Ако бяха чак толкова много, щяха да постигнат някакъв резултат. Истината обаче е друга - най-дейният елемент е било доброто старо лицемерие.
Поздравявам те, че си опитал! Както казах, все някой трябва да започне, а резултатите ще дойдат след време.
Винаги имай едно на ум, че е рано да се разчита САМО на добродетелите. Някога в бъдеще може би, но не и сега. В дадени случаи си трябва тупалка.
Много хора не одобряват пристрастията ми към Бойко Борисов, но те си имат много основания. Едно от тях е твърдостта, с която действа. Живеем в размирни времена и ако полицията не пипа здраво, а с мафиотите и брутално, гражданската война вече можеше и да е избухнала. Няма нищо по-лошо от анархията. Нейните привърженици ще си разберат грешката, чак когато пострадат от нея. Сега обаче много им харесва да се самозалъгват, че всеки сaм може да се контролира. Може, ама друг път!
Искахме арестувани престъпници, а когато ги получихме, започнахме да ги защитаваме, че те също имали права. Нема угодия и т"ва си е!
Казвам го, за да не се доверяваш толкова лесно на "съмишленици". Знам, убеден си, че не го правиш, но според мен е точно така. Не повтаряй грешката на баща ми! Ако ти си честен, не е задължително и другите да са такива - само се преструват, докато ти замажат очите. Никой не е застрахован да се заблуди. Някои неща се виждат само отстрани - ти самият не можеш. Помисли по въпроса и помни, че човек цял живот се учи, т.е. никога не е късно да го изненадат с нещо, което изобщо не е допускал.
Не забравяй, че все още си малцинство. Хубавото е, че всяко такова някой ден може да стане и мнозинство. Вярвам, че рано или късно това ще се случи.
най-важното е, че във вътрешнополитически план нямаме разминавания, ако можеше без тупалка, нямаше да бъдат измислени армията и полицията, съда.
Обаче, по отношение на хората и добродетелите, според мен не бива да се увличаме, няма нужда да се тупат всички, а само най-"заслужилите", всеки си има оправдение за безобразията, които евентуално си позволява, а като натупаме онези, които смятат безобразията за геройство, ще събудим добродетелността в онези, които се чудят дали да продължават да следват примерът им.
Иначе, разбирам позицията на баща ти, не е никак леко да попаднеш в такава ситуация, ако министърът беше на място, щеше да измисли начин поне да спести неприятностите на баща ти, а колко често се оказва, че шефовете са "един дол дренки" с най-противните типове наоколо!
Поздравления!
цитирайОбаче, по отношение на хората и добродетелите, според мен не бива да се увличаме, няма нужда да се тупат всички, а само най-"заслужилите", всеки си има оправдение за безобразията, които евентуално си позволява, а като натупаме онези, които смятат безобразията за геройство, ще събудим добродетелността в онези, които се чудят дали да продължават да следват примерът им.
Иначе, разбирам позицията на баща ти, не е никак леко да попаднеш в такава ситуация, ако министърът беше на място, щеше да измисли начин поне да спести неприятностите на баща ти, а колко често се оказва, че шефовете са "един дол дренки" с най-противните типове наоколо!
Поздравления!
Твърде как да кажа ... опустошителна теория или позиция приятелю !
Това ти го казва един друг офицер от МВР !
Не само в МВР, целият ни живот, всеки ден, е низ от такива предизвикателства - при което следва да си готов да направиш верният избор !
Едното е от Бог другото от "князът на този свят" !
С уважение !
цитирайТова ти го казва един друг офицер от МВР !
Не само в МВР, целият ни живот, всеки ден, е низ от такива предизвикателства - при което следва да си готов да направиш верният избор !
Едното е от Бог другото от "князът на този свят" !
С уважение !
Много е важно в каква среда и как е възпитаван човек. Като малък мислех, че възрастните никога не лъжат, защото родителите ми не го правеха. Години по-късно се убедих, че не е така. Същото се случи и с други грешни схващания, които все пак са простени на едно дете.
Запомних най-важното: винаги можеш да научиш някоя новост или да разбереш за грешка, която си допускал цял живот. Сега съм склонен да приема съвет от абсолютно всеки, понеже знам, че само така ще стоя здраво стъпил на земята, избягвайки фаталното самозалъгване, без значение за какво точно става дума.
цитирайЗапомних най-важното: винаги можеш да научиш някоя новост или да разбереш за грешка, която си допускал цял живот. Сега съм склонен да приема съвет от абсолютно всеки, понеже знам, че само така ще стоя здраво стъпил на земята, избягвайки фаталното самозалъгване, без значение за какво точно става дума.
Добре си го написал, но твърде оптимистично
На мен пък ми хрумна, че и сегашните милиционери, и министърът, и ББ са същия "дол дренки" като ония...
Ретроградната милиция, на йота не е мръднала 20 години преди 10 ноември, нито 20 след него. Нещо повече, по-много характеристики сегашните полиционери са далеч след много милиционери. Единственото ярко нещо, което демонстрират е тъпият фейс от четвърторазрядни американски екшъни...:(
Това в симбиоза със старата милиционерщина, ражда опасен обществен сурогат. Тепърва има да го дъвчем
цитирайНа мен пък ми хрумна, че и сегашните милиционери, и министърът, и ББ са същия "дол дренки" като ония...
Ретроградната милиция, на йота не е мръднала 20 години преди 10 ноември, нито 20 след него. Нещо повече, по-много характеристики сегашните полиционери са далеч след много милиционери. Единственото ярко нещо, което демонстрират е тъпият фейс от четвърторазрядни американски екшъни...:(
Това в симбиоза със старата милиционерщина, ражда опасен обществен сурогат. Тепърва има да го дъвчем
Доста съм изписал по въпроса. Постоянното напрежение и сблъскване с какви ли не мръсотии не може да остане без последствия. Днес е като на война. Но други стоят по разни топли кабинетчета и само дават акъл. А на улицата е съвсем различно.
Може би и ти някой ден ще си настроен песимистично.
цитирайМоже би и ти някой ден ще си настроен песимистично.
Всяко стадо си има мърша.
Особеното на полицията е, че ако не си агресивен, лесно можеш да "изгърмиш". Както вече съм казвал, скочи ли адреналинът, трудно можеш да се контролираш. А в днешна България дал Господ ситуации за скачане не само на адреналина.
Само си помисли за обратния вариант - мека и наплашена полиция. Това си е почти анархия. Ще ти хареса ли?
цитирайОсобеното на полицията е, че ако не си агресивен, лесно можеш да "изгърмиш". Както вече съм казвал, скочи ли адреналинът, трудно можеш да се контролираш. А в днешна България дал Господ ситуации за скачане не само на адреналина.
Само си помисли за обратния вариант - мека и наплашена полиция. Това си е почти анархия. Ще ти хареса ли?
Обикновенно тук някому като му кажат, че не харесват нещо от това, което е писал -
започва пуническа война с армията си клонинги и блога да става крайно неприятно място.
Разбирам конфликта на баща ти, вероятно сме в една възраст и сме изживявали едни и същи неприятности в едно и също време на двуличие и принципната безпринципност
на соца, когато нямаше нито равенстпо, нито свобода, нито братство, а най-малко ценности, защото целта оправдаваше средствата и Партията беше права, когато грешеше дори, а Тодор Живков го сравняваха с Левски и Ботев - какъв масово приет позор.
Та не можеше да се очаква нищо по-различно от това, което се е случило с баща ти, на което и да е работно място. Тогава всички правеха грешката да вярват на агитпропа, а не на човешкият си инстинкт и изградените си представи за хората.
Впечатлява ме искренноста ти и стремежът ти по своему да обясниш нещата от живота.
Не мога да те укоря в нищо - твое право си е да виждаш точно по този начин нещата.
Пороците и качествата човешки са заложени в гените на човека - необходими са подходящи семейна среда, училище и духовност за да ги отприщят като лавина.
`И за пороците, `и за човешките добродетели.
Убеден съм, че духовната катастрофа, която претърпя народа ни след войстващия атеизъм на комунистическия режим още дълго ще определят климата на човешките взаимоотношения у нас.
Като си посял миша отрова не чакай да се роди храна за райски птици.
Цялата евпопейска култура се е развивала върху идеите на християнските ценности и
вярата в Бог, у нас също - и когато сме се отрекли от тях като универсална истина - битието на човешкия живот става подвластно на човешките недостатъци и пороци, а липсата но морални стожери го превръщат в малък земен ад.
Ще цитирам тук едно стихотворение на Стефан Цанев:
Caetera desund *
Циклопът счита за уродство второто око.
Презирайки летящите,
с възторг пълзят влечугите.
Изменникът не би живял и час, ако
не вярва,
че изменници са другите.
Свинята мисли кочината си за храм,
за Дева себе си,
Исус е нерезът.
И ако ти не коленичиш да се молиш там -
ще бъдеш обвинен във ерес.
Тъй всяка земна твар на този свят живей
И кой каквото ще да прави -
спокойно спи,
защото съвестта като лакей
ни казва, че сме прави.
------------------------------------------------
* Останалото липсва(лат.).
цитирайзапочва пуническа война с армията си клонинги и блога да става крайно неприятно място.
Разбирам конфликта на баща ти, вероятно сме в една възраст и сме изживявали едни и същи неприятности в едно и също време на двуличие и принципната безпринципност
на соца, когато нямаше нито равенстпо, нито свобода, нито братство, а най-малко ценности, защото целта оправдаваше средствата и Партията беше права, когато грешеше дори, а Тодор Живков го сравняваха с Левски и Ботев - какъв масово приет позор.
Та не можеше да се очаква нищо по-различно от това, което се е случило с баща ти, на което и да е работно място. Тогава всички правеха грешката да вярват на агитпропа, а не на човешкият си инстинкт и изградените си представи за хората.
Впечатлява ме искренноста ти и стремежът ти по своему да обясниш нещата от живота.
Не мога да те укоря в нищо - твое право си е да виждаш точно по този начин нещата.
Пороците и качествата човешки са заложени в гените на човека - необходими са подходящи семейна среда, училище и духовност за да ги отприщят като лавина.
`И за пороците, `и за човешките добродетели.
Убеден съм, че духовната катастрофа, която претърпя народа ни след войстващия атеизъм на комунистическия режим още дълго ще определят климата на човешките взаимоотношения у нас.
Като си посял миша отрова не чакай да се роди храна за райски птици.
Цялата евпопейска култура се е развивала върху идеите на християнските ценности и
вярата в Бог, у нас също - и когато сме се отрекли от тях като универсална истина - битието на човешкия живот става подвластно на човешките недостатъци и пороци, а липсата но морални стожери го превръщат в малък земен ад.
Ще цитирам тук едно стихотворение на Стефан Цанев:
Caetera desund *
Циклопът счита за уродство второто око.
Презирайки летящите,
с възторг пълзят влечугите.
Изменникът не би живял и час, ако
не вярва,
че изменници са другите.
Свинята мисли кочината си за храм,
за Дева себе си,
Исус е нерезът.
И ако ти не коленичиш да се молиш там -
ще бъдеш обвинен във ерес.
Тъй всяка земна твар на този свят живей
И кой каквото ще да прави -
спокойно спи,
защото съвестта като лакей
ни казва, че сме прави.
------------------------------------------------
* Останалото липсва(лат.).
tutankhamon661 написа:
Много е важно в каква среда и как е възпитаван човек. Като малък мислех, че възрастните никога не лъжат, защото родителите ми не го правеха. Години по-късно се убедих, че не е така. Същото се случи и с други грешни схващания, които все пак са простени на едно дете.
Запомних най-важното: винаги можеш да научиш някоя новост или да разбереш за грешка, която си допускал цял живот. Сега съм склонен да приема съвет от абсолютно всеки, понеже знам, че само така ще стоя здраво стъпил на земята, избягвайки фаталното самозалъгване, без значение за какво точно става дума.
Запомних най-важното: винаги можеш да научиш някоя новост или да разбереш за грешка, която си допускал цял живот. Сега съм склонен да приема съвет от абсолютно всеки, понеже знам, че само така ще стоя здраво стъпил на земята, избягвайки фаталното самозалъгване, без значение за какво точно става дума.
Та, това е много важно, наистина. Понякога се достига едно ниво на пресищане, когато човек не може било за момента или като граница на възможностите да приеме някои неща, които могат да обърнат мнението му на 180 градуса. Понякога дори ритъма на работа не позволява това. Неведнъж, налагайки си търпение над обичайното, съм дочаквал обръщане на мнението си за някого така, че да си кажа, че дяволът не е бил толкова черен, за колкото съм го приемал в бързините. Според мен, търпението му е майката, а след достойното за уважение търпение, може да дойде времето и на тупалката.
Само не трябваше да казваш онова за долния народ, обитаващ тази държава. Прав си, но хората тук не обичат да им се напомня точно тази истина. Нали се мислим за "душа-народ". Нищо, че по мръснишки характер само китайците могат да са ни конкуренция.
цитирай
10.
анонимен -
Само не трябваше да казваш онова за ...
17.10.2010 15:43
17.10.2010 15:43
policaimaniac написа:
Само не трябваше да казваш онова за долния народ, обитаващ тази държава. Прав си, но хората тук не обичат да им се напомня точно тази истина. Нали се мислим за "душа-народ". Нищо, че по мръснишки характер само китайците могат да са ни конкуренция.
Колко луд трябва да е някой за да се кръсти policaimaniac? Много сме си свестни даже.
11.
анонимен -
Не се е заблудил, правилно те е пр...
17.10.2010 15:48
17.10.2010 15:48
Не се е заблудил, правилно те е преценил, пъдарче на блога
цитирай
12.
анонимен -
Не се е заблудил, правилно те е пр...
17.10.2010 15:59
17.10.2010 15:59
анонимен написа:
Не се е заблудил, правилно те е преценил, пъдарче на блога
Ето, че и Рустам се появи.
Ти сам си го писал в поста си. С примера с баща си. В стадото има тук там бели врани. Другото е Алексеевщина. Не на Петров, а на Кесяков и Стратиев. И Цветановщина и Бойковщина...
Адреналин било. Че да скачат бънджи, или да покоряват Еверест.
Няма мека и твърда полиция. Има закон. Който прави от 166, 911, а не еротичен телефон. Иначе си е макарон, от твърдата пшеница, пардон полиция, през която дупка дълго ще чакаме да видим Бобита, вместо Бардуци, правещи ни успешно на Балъци.
Тия лихвари нахално искат да им подписваме житейска полица чак доживот. И многото мислещи като теб си турят палеца за подпис. Без да си дават сметка, че получават палец Друг. После що били палпирани!?
Докато полицията не се реформира дотолкова, та да осъзнае, че Ние сме й работодатели и Те са Слуги на Нашите интереси и Права, все ще си бъдем башибозук държава, пример за грабеж и мародерство.
цитирайАдреналин било. Че да скачат бънджи, или да покоряват Еверест.
Няма мека и твърда полиция. Има закон. Който прави от 166, 911, а не еротичен телефон. Иначе си е макарон, от твърдата пшеница, пардон полиция, през която дупка дълго ще чакаме да видим Бобита, вместо Бардуци, правещи ни успешно на Балъци.
Тия лихвари нахално искат да им подписваме житейска полица чак доживот. И многото мислещи като теб си турят палеца за подпис. Без да си дават сметка, че получават палец Друг. После що били палпирани!?
Докато полицията не се реформира дотолкова, та да осъзнае, че Ние сме й работодатели и Те са Слуги на Нашите интереси и Права, все ще си бъдем башибозук държава, пример за грабеж и мародерство.
14.
анонимен -
ivo
17.10.2010 16:52
17.10.2010 16:52
това дърто гейче Рустам,ако ми падне някой ден в ръчичките,ще се напишка,обещавам.
Имам си причини да не го обичам.......искам само да знаете,че е голям боклук,надявам се,да сте го разбрали досега.
цитирайИмам си причини да не го обичам.......искам само да знаете,че е голям боклук,надявам се,да сте го разбрали досега.
15.
анонимен -
иво
17.10.2010 16:58
17.10.2010 16:58
Рустаме накрая,ще стане така,че като видиш,името Иво някъде сред коментарите,ще ставаш като опарен от компютъра и,ще се завиваш през глава,малоумнико дърт,изперкал.
цитирайКамоне, здравей! Арестуваните са заподозрени, а не престъпници.
Някой пък mише за катуна българи на Аспарух, както гръцкият поп Теофан ги определя "мръсен и нечист народ".
Не е лошо да почнем да си изясняваме някои наслоени нелепици, защото и т.н.
цитирайНякой пък mише за катуна българи на Аспарух, както гръцкият поп Теофан ги определя "мръсен и нечист народ".
Не е лошо да почнем да си изясняваме някои наслоени нелепици, защото и т.н.
17.
анонимен -
иво
17.10.2010 20:43
17.10.2010 20:43
тутан не пише нелепици, ладо
цитирай
18.
анонимен -
иво,14-15
17.10.2010 20:50
17.10.2010 20:50
анонимен написа:
тутан не пише нелепици, ладо
ейй фалшив иво,защо ми ползваш името?
коментари 14 и 15 са мой,17 не е мой!
19.
анонимен -
иво
17.10.2010 21:13
17.10.2010 21:13
никой да не закача фараона
цитирай
20.
анонимен -
иво
17.10.2010 21:23
17.10.2010 21:23
еййй всички фалшиви иво да не ползват името ми
цитирай
21.
анонимен -
иво
17.10.2010 21:31
17.10.2010 21:31
еййй 20 е фалшив иво
цитирайВинаги може да се разочароваш, но това не означава, че трябва да спреш да вярваш в доброто или да заприличаш на онези, другите...
цитирай
23.
tutankhamon661 -
7. boristodorov56 - Браво за това, че реагира по правилния начин.
18.10.2010 08:37
18.10.2010 08:37
Не знам защо си решил, че точно срещу теб ще тръгна да водя война, но това няма значение, защото нищо такова няма да се случи. Никога не съм го правил само заради различното мнение, каквото всъщност не видях в коментара ти.
Cъгласен съм с теб. Особено стихотворението е много хубаво и вярно. Само ще уточня, че "кочината" за едни може наистина да е "храм" за други и не е задължително да се съдържа отрицателен елемент. Всеки сам определя своите идеали.
Поезията и операта били възвишени. Добре, но аз не ги харесвам. Предпочитам метъла и никога няма да се съглася, че има нещо над него.
Това ми хрумна като пример. За друго ще изпадна в многословие.
цитирайCъгласен съм с теб. Особено стихотворението е много хубаво и вярно. Само ще уточня, че "кочината" за едни може наистина да е "храм" за други и не е задължително да се съдържа отрицателен елемент. Всеки сам определя своите идеали.
Поезията и операта били възвишени. Добре, но аз не ги харесвам. Предпочитам метъла и никога няма да се съглася, че има нещо над него.
Това ми хрумна като пример. За друго ще изпадна в многословие.
Търпение, да. От години си го повтарям.
Първото впечатление рядко е правилно - убедил съм се много пъти. Казвам го, въпреки че някои хора са се чудели на точнaтa и бърза преценка, която имам за околните. Никога не е късно да те изненадат.
цитирайПървото впечатление рядко е правилно - убедил съм се много пъти. Казвам го, въпреки че някои хора са се чудели на точнaтa и бърза преценка, която имам за околните. Никога не е късно да те изненадат.
policaimaniac написа:
Само не трябваше да казваш онова за долния народ, обитаващ тази държава. Прав си, но хората тук не обичат да им се напомня точно тази истина. Нали се мислим за "душа-народ". Нищо, че по мръснишки характер само китайците могат да са ни конкуренция.
Почакай! Подготвил съм серия постинги, озаглавена "Български митове и легенди". Вероятно ще ти хареса.
анонимен написа:
Не се е заблудил, правилно те е преценил, пъдарче на блога
Аз пък изобщо не те познах!
анонимен написа:
Ето, че и Рустам се появи.
анонимен написа:
Не се е заблудил, правилно те е преценил, пъдарче на блога
Ето, че и Рустам се появи.
Шшшшт, тихо да не се разбере!
Принципно си прав, но ще внеса някои уточнения.
Полицаите не отиват в районното, за да лекуват високия адреналин. За това не им върши работа бънджито. Адреналинът скача от самата работа, т.е. не могат да го избегнат, освен ако не седят само по кабинетите си.
Ти май си решил, че се пиша за защитник на полицията? Нямам такива намеpения. Просто ме дразни, когато хора от съвсем други сфери си позволяват да критикуват униформените и дори за секунда не им хрумва, че изобщо не са в час. Важи и за много други непремерени изказвания - не само по отношение на полицията.
Имам си любима приказка за подобни случаи: който иска да критикува, нека първо той самият покаже, как си върши работата.
Ще ти припомня, че много неща са хубави като пожелание, но на практика са трудно изпълними, защото не зависят само от един-двама. Решаваща е бройката. Група футболни ултраси винаги ще са проблем за двама-трима полицаи, макар и бронирани.
А ако направим съпоставка престъпници-униформени?
цитирайПолицаите не отиват в районното, за да лекуват високия адреналин. За това не им върши работа бънджито. Адреналинът скача от самата работа, т.е. не могат да го избегнат, освен ако не седят само по кабинетите си.
Ти май си решил, че се пиша за защитник на полицията? Нямам такива намеpения. Просто ме дразни, когато хора от съвсем други сфери си позволяват да критикуват униформените и дори за секунда не им хрумва, че изобщо не са в час. Важи и за много други непремерени изказвания - не само по отношение на полицията.
Имам си любима приказка за подобни случаи: който иска да критикува, нека първо той самият покаже, как си върши работата.
Ще ти припомня, че много неща са хубави като пожелание, но на практика са трудно изпълними, защото не зависят само от един-двама. Решаваща е бройката. Група футболни ултраси винаги ще са проблем за двама-трима полицаи, макар и бронирани.
А ако направим съпоставка престъпници-униформени?
анонимен написа:
това дърто гейче Рустам,ако ми падне някой ден в ръчичките,ще се напишка,обещавам.
Имам си причини да не го обичам.......искам само да знаете,че е голям боклук,надявам се,да сте го разбрали досега.
Имам си причини да не го обичам.......искам само да знаете,че е голям боклук,надявам се,да сте го разбрали досега.
Ехеее, добре, бе!
lado написа:
Камоне, здравей! Арестуваните са заподозрени, а не престъпници.
Някой пък mише за катуна българи на Аспарух, както гръцкият поп Теофан ги определя "мръсен и нечист народ".
Не е лошо да почнем да си изясняваме някои наслоени нелепици, защото и т.н.
Някой пък mише за катуна българи на Аспарух, както гръцкият поп Теофан ги определя "мръсен и нечист народ".
Не е лошо да почнем да си изясняваме някои наслоени нелепици, защото и т.н.
Светът е изтъкан от нелепици.
Преди време ти каза, че като пострадам от полицията, ще си променя мнението.
А какво да кажем за онези, които са пострадали от мафията, но не могат да го докажат - почти винаги е така, защото и Маргините, и Алексей, и Галеви имат права. Рекетираните знаят какво са преживели, но как да убедят съда? Къде отива справедливостта?
Представи си, че изгубиш примерно апартамента си заради някакви бухалкаджии. По никакъв начин не можеш да свържеш престъплението с точните хора, защото не разполагаш с други доказателства, освен синините по тялото ти, а знаем, че подобни "незначителни" неща нямат стойност в съда. Какво ще мислиш тогава? Повярвай, няма да ти пука за никакви закони или улики! Ще си готов посред бял ден с голи ръце да удушиш онези, които са ти направили мръсотията.
marystaneva написа:
Винаги може да се разочароваш, но това не означава, че трябва да спреш да вярваш в доброто или да заприличаш на онези, другите...
Вярвам, но се придържам и към реализма, защото само с романтизъм не става. Стaрая се и на други хора да го напомням, защото съм виждал последствията от нереалистичния поглед над фактите - не говоря за баща ми.
32.
bobsun123 -
Поздравления за постинга!
18.10.2010 10:28
18.10.2010 10:28
Хубав ден!
цитирайbobsun123 написа:
Хубав ден!
Благодаря! И на теб лек ден!
tutankhamon661 написа:
Светът е изтъкан от нелепици.
Преди време ти каза, че като пострадам от полицията, ще си променя мнението.
А какво да кажем за онези, които са пострадали от мафията, но не могат да го докажат - почти винаги е така, защото и Маргините, и Алексей, и Галеви имат права. Рекетираните знаят какво са преживели, но как да убедят съда? Къде отива справедливостта?
Представи си, че изгубиш примерно апартамента си заради някакви бухалкаджии. По никакъв начин не можеш да свържеш престъплението с точните хора, защото не разполагаш с други доказателства, освен синините по тялото ти, а знаем, че подобни "незначителни" неща нямат стойност в съда. Какво ще мислиш тогава? Повярвай, няма да ти пука за никакви закони или улики! Ще си готов посред бял ден с голи ръце да удушиш онези, които са ти направили мръсотията.
lado написа:
Камоне, здравей! Арестуваните са заподозрени, а не престъпници.
Някой пък mише за катуна българи на Аспарух, както гръцкият поп Теофан ги определя "мръсен и нечист народ".
Не е лошо да почнем да си изясняваме някои наслоени нелепици, защото и т.н.
Някой пък mише за катуна българи на Аспарух, както гръцкият поп Теофан ги определя "мръсен и нечист народ".
Не е лошо да почнем да си изясняваме някои наслоени нелепици, защото и т.н.
Светът е изтъкан от нелепици.
Преди време ти каза, че като пострадам от полицията, ще си променя мнението.
А какво да кажем за онези, които са пострадали от мафията, но не могат да го докажат - почти винаги е така, защото и Маргините, и Алексей, и Галеви имат права. Рекетираните знаят какво са преживели, но как да убедят съда? Къде отива справедливостта?
Представи си, че изгубиш примерно апартамента си заради някакви бухалкаджии. По никакъв начин не можеш да свържеш престъплението с точните хора, защото не разполагаш с други доказателства, освен синините по тялото ти, а знаем, че подобни "незначителни" неща нямат стойност в съда. Какво ще мислиш тогава? Повярвай, няма да ти пука за никакви закони или улики! Ще си готов посред бял ден с голи ръце да удушиш онези, които са ти направили мръсотията.
Здрасти пак!
Като казах, че искам да се уточним , точно това имах предвид.
Първо - признаваме ли върховенството на закона?
Аз - да !
Сигурен съм,че и ти.
Та според закона арестуваните са заподозрени, дори те да са застреляли пред очите на цяло РПУ някого. Така е и в Щатите.
Признавам си обаче, че ако ме сполети (недай Боже) нечие престъпно поведение, и не си получа възмездието, то аз ще го въздам, ако съм способен.
Но има неща ,които не се възмездяват.....Та така - ако няма да се водим от човешките закони, то започва действието на закона на джунглата - а там , който е по силен, а не справедлив , ще е победителят .
Иначе, моите уважения!
marystaneva написа:
Винаги може да се разочароваш, но това не означава, че трябва да спреш да вярваш в доброто или да заприличаш на онези, другите...
Животът е пълен с противоречия, поведението ни е противоречиво, мисленето е решаване на противоречия от конкуриращи се допускания или представи. Кой може да игнорира противоречията, да живее удобно с тях, без да ги забелязва дори? Не е ли това единствено човекът, който ще приема за истина само което му е изгодно или удобно, ще вярва само на онова, което го предпазва от необходимостта да помисли и реши - дори, когато изводите може да го лишат от удобства или изгоди?
Не е ли очевидно, че по пътя на тази материалистична логика, всичко, което не се яде, пие и употребява, постепенно губи стойността си и така съседът със същите проблеми постепенно се превръща в досада, пречка и омразен враг, защото не познава добротата на нашето сърце, заради което си заслужава всичко най-лошо, което може да му се случи, и ако помогнем за това "възмездие", ние вършим не гадост, а "справедливо дело".
Струва ми се, че в цялата човешка история ценностите са били някакви пожелателни изисквания към масите, които естествено не касаят елита. Нищо по-различно и днес. С тази разлика, че от жълти и нежълти медии научаваме повече детайли за това разминаване.
В тази прогнила от лъжи, лицемерие и липса на ред държава полицаите са едни от малкото хора, които поне се опитват да си вършат работата. Естествено, че и в това правило се промъкват изключения и има униформени, които "работят" за престъпниците, но те не касаят цялата гилдия.
За тупалките - полицаите не са агресивни, а с повишена ГОТОВНОСТ за агресия, което е просто задължително при тях. Достатъчно тестове и проверки им се правят за да не се допусне да има полицаи с профили на престъпници. Освен това ролята им е такава, че няма как да се държат "мило" с изродите, с които си имат работа. Друг е въпросът за съдебната система, където е възможно най-голямото лицемерие, фалш и заобикаляне на истината. Това е основната причина да не виждаме резултати от труда на полицията. Преди някой да ги осъжда по-добре да си помисли дали той би рискувал живота си за 650-800 лв.
цитирайВ тази прогнила от лъжи, лицемерие и липса на ред държава полицаите са едни от малкото хора, които поне се опитват да си вършат работата. Естествено, че и в това правило се промъкват изключения и има униформени, които "работят" за престъпниците, но те не касаят цялата гилдия.
За тупалките - полицаите не са агресивни, а с повишена ГОТОВНОСТ за агресия, което е просто задължително при тях. Достатъчно тестове и проверки им се правят за да не се допусне да има полицаи с профили на престъпници. Освен това ролята им е такава, че няма как да се държат "мило" с изродите, с които си имат работа. Друг е въпросът за съдебната система, където е възможно най-голямото лицемерие, фалш и заобикаляне на истината. Това е основната причина да не виждаме резултати от труда на полицията. Преди някой да ги осъжда по-добре да си помисли дали той би рискувал живота си за 650-800 лв.
37.
анонимен -
иво
18.10.2010 18:59
18.10.2010 18:59
камоне, аз ще те защитавам от лошите
цитирай
38.
анонимен -
иво
18.10.2010 19:00
18.10.2010 19:00
оня рустам ли те дразни, кажи ми
цитирайПризнавам върховенството на закона, но си мисля за някои по-особени случаи.
Аз съм голям противник на обвиненията, базирани на слухове. Знам какъв интригантски народ живее в тази държава и съм наясно, колко опасно е да тръгне мълва, пък било то само по съседски.
Айде Алексей Петров да го оставим. Ясно, че и той е забъркан тук-там, но не може само с думи да се прецени до къде. Обаче се чудя дали не трябва да се гледа по особен начин на хора като Маргините или Галеви? Техните магарии не са завоалирани. Доста хора могат да бъдат свидетели, ако не ги е страх. Отиди в Дупница и ще видиш, че всеки започва да се оглежда, само като споменеш "Галеви".
Ти лично имаш ли някакви съмнения, че те са престъпници?
Какво значи "доказване на вина" и може ли изобщо да съществува 100-процентово такова?
Аз например не вярвам на отпечатъци. Знам, че за всеки са уникални, но тук също има много варианти за манипулиране - нарочно или неволно.
Ако съдът е достатъчно критичен, вината НИКОГА не може да бъде доказана. Помисли и ще го признаеш! Тогава как престъпникът ще влезе в затвора?
Забелязал ли си, че едни и същи улики са достатъчни за осъждането на "дребна риба", но изведнъж се оказват слаби, ако на подсъдимата скамейка седи бос?
Ако хванат човек с 2кг хероин, нужни ли са повече доказателства за неговата вина? Трудно може да са за лично ползване.
Помниш ли, когато в Америка арестуваха българин заради нож за хартия? Искаха в затвора да го вкарат. А тук хващаме чужденец с гранатомет, но съдът го пуска, защото това армейско оръжие било семейна реликва. Не знам за теб, но мен този съд ме отчайва. И адски много ми дожалява за полицията. Идея cи нямам какви доказателства трябват още.
Защо мен или теб не хванат с гранатомет или 2кг хероин? Защото това се случва САМО на престъпниците.
СЛЕДВА ....
цитирайАз съм голям противник на обвиненията, базирани на слухове. Знам какъв интригантски народ живее в тази държава и съм наясно, колко опасно е да тръгне мълва, пък било то само по съседски.
Айде Алексей Петров да го оставим. Ясно, че и той е забъркан тук-там, но не може само с думи да се прецени до къде. Обаче се чудя дали не трябва да се гледа по особен начин на хора като Маргините или Галеви? Техните магарии не са завоалирани. Доста хора могат да бъдат свидетели, ако не ги е страх. Отиди в Дупница и ще видиш, че всеки започва да се оглежда, само като споменеш "Галеви".
Ти лично имаш ли някакви съмнения, че те са престъпници?
Какво значи "доказване на вина" и може ли изобщо да съществува 100-процентово такова?
Аз например не вярвам на отпечатъци. Знам, че за всеки са уникални, но тук също има много варианти за манипулиране - нарочно или неволно.
Ако съдът е достатъчно критичен, вината НИКОГА не може да бъде доказана. Помисли и ще го признаеш! Тогава как престъпникът ще влезе в затвора?
Забелязал ли си, че едни и същи улики са достатъчни за осъждането на "дребна риба", но изведнъж се оказват слаби, ако на подсъдимата скамейка седи бос?
Ако хванат човек с 2кг хероин, нужни ли са повече доказателства за неговата вина? Трудно може да са за лично ползване.
Помниш ли, когато в Америка арестуваха българин заради нож за хартия? Искаха в затвора да го вкарат. А тук хващаме чужденец с гранатомет, но съдът го пуска, защото това армейско оръжие било семейна реликва. Не знам за теб, но мен този съд ме отчайва. И адски много ми дожалява за полицията. Идея cи нямам какви доказателства трябват още.
Защо мен или теб не хванат с гранатомет или 2кг хероин? Защото това се случва САМО на престъпниците.
СЛЕДВА ....
ПРОДЪЛЖЕНИЕ:
Представи си, че си израелски войник на пост. Към теб идва дете, за което си 99% сигурен, че е окичено с експлозиви и много хора ще загинaт. Но все пак има 1% съмнение. А ако не е така? Какво ще направиш? Ще го застреляш ли, за да спасиш десетки животи?
Искам да ти кажа, че в полицейската работа има много случаи, когато нямаш полезен ход, но трябва да действаш мигновено. После със сигурност ще те обвинят, но си ДЛЪЖЕН да действаш на секундата.
Преди време нашумя случаят с Красимир Аврамов. Неприятно, наистина. Гафът е станал заради грешна информация. А иначе е много хубаво, че маскираните са стриктни и понякога брутални. Ако не са такива, знаеш ли какво се случва? Тримата застреляни полицаи - помниш ли ги? Те са подценили ситуацията и за това сега ги няма. Не е ли жалко, че са били толкова възпитани по време на работа?
Накрая искам да внеса едно разграничение: законът е върховен, но съдиите не са /ако ме разбираш/. Ясно, те са неговите представители, но щом са протосмъртни, значи могат да грешат - умишлено или неволно. Не знам защо трябва вcе те да са прави. Нима прокурорите не познават законите също толкова добре? Това донякъде изражда идеята за върховенството.
цитирайПредстави си, че си израелски войник на пост. Към теб идва дете, за което си 99% сигурен, че е окичено с експлозиви и много хора ще загинaт. Но все пак има 1% съмнение. А ако не е така? Какво ще направиш? Ще го застреляш ли, за да спасиш десетки животи?
Искам да ти кажа, че в полицейската работа има много случаи, когато нямаш полезен ход, но трябва да действаш мигновено. После със сигурност ще те обвинят, но си ДЛЪЖЕН да действаш на секундата.
Преди време нашумя случаят с Красимир Аврамов. Неприятно, наистина. Гафът е станал заради грешна информация. А иначе е много хубаво, че маскираните са стриктни и понякога брутални. Ако не са такива, знаеш ли какво се случва? Тримата застреляни полицаи - помниш ли ги? Те са подценили ситуацията и за това сега ги няма. Не е ли жалко, че са били толкова възпитани по време на работа?
Накрая искам да внеса едно разграничение: законът е върховен, но съдиите не са /ако ме разбираш/. Ясно, те са неговите представители, но щом са протосмъртни, значи могат да грешат - умишлено или неволно. Не знам защо трябва вcе те да са прави. Нима прокурорите не познават законите също толкова добре? Това донякъде изражда идеята за върховенството.
За кой ли път се учудвам, че без да сме говорили, разсъждаваме по един и същи начин.
Най-вярното е, че с престъпници не може да си нежен. По други държави е достатъчно да покажеш значката, но тук липсва необходимият респект.
Как да бъдеш възпитан, след като 90% от арестите стават с груба сила? Не можеш предварително да знаеш реакцията на онзи, който трябва да задържиш. Тук си трябва медиум, а доколкото ми е известно, няма такова изискване за кандидат-полицаите.
Може би трябва да се променят критериите? Вместо да завършиш академията, демонстрираш колко точно надничаш в бъдещето. Като начало първият изпит може да е "Познай резултата от мача". Най-добрите се задължават да публикуват прогнозите си в медиите. Но пък лошо, че Еврофутбол ще фалира скоропостижно, а чуждите cайтове няма да приемат залози от България.
цитирайНай-вярното е, че с престъпници не може да си нежен. По други държави е достатъчно да покажеш значката, но тук липсва необходимият респект.
Как да бъдеш възпитан, след като 90% от арестите стават с груба сила? Не можеш предварително да знаеш реакцията на онзи, който трябва да задържиш. Тук си трябва медиум, а доколкото ми е известно, няма такова изискване за кандидат-полицаите.
Може би трябва да се променят критериите? Вместо да завършиш академията, демонстрираш колко точно надничаш в бъдещето. Като начало първият изпит може да е "Познай резултата от мача". Най-добрите се задължават да публикуват прогнозите си в медиите. Но пък лошо, че Еврофутбол ще фалира скоропостижно, а чуждите cайтове няма да приемат залози от България.
42.
анонимен -
йхгъкиъ
22.10.2010 17:54
22.10.2010 17:54
еййй тъпак,видя ли,че твойта ку...а лоран е написала пост,хахаха
трябва да се хванете за ръчичка с нея и да се метнете,в някой язовир или от някъде много,много високо :)))))
цитирайтрябва да се хванете за ръчичка с нея и да се метнете,в някой язовир или от някъде много,много високо :)))))
43.
анонимен -
ЕЙ
26.10.2010 17:27
26.10.2010 17:27
168. анонимен - еййй
17:20 ейй смешко люлински,какъв пазител си ти,да те питам,защо не можа да опазиш лоран,защото колкото и да ти е чудно аз я харесвах много,като човек имам в предвит и хич не ми е пукало дали копира и тн,но е факт,че ти "пазителю" не можа да я опазиш,за рустам няма какво да коментирам,той е един изпразнен от съдаржание човек,една мъртва душа която не е трябвало да се ражда,но се замисли ти какъв си с твоите,глупави постинги за защита на този или онзи,сигурен съм,че си смешен дори и в техните очи,но не ти го казват,особено лоран,само и погледни коментарите и начина по-който те четка,мислиш ли,че те взима на сериозно????.....аз мисля,че просто е прекалено колтурна за да ти каже какъв кретен си всъщност,но както и да е,просто се вземи в ръце и излез малко от този фалшив виртуален свят,защото като гледам скоро,ще изперкаш съвсем,сега очаквам,някой глупав отговор от твоя страна и нищо повече. И ПРЕСТАНИ ДА СЕ ПРАВИШ НА ДЕТЕ...ПАЗИТЕЛ НА БЛОГА Е НАЙ-МАЛКИЯ ПРИМЕР,ЗА ТОВА,ЧЕ ИЛИ НАИСТИНА СИ ДЕТЕ ИЛИ СИ ИЗПЕРКАЛ ВЕЧЕ,АКО Е СТАНАЛО ВТОРОТО,ЩЕ СЪЖАЛЯВАМ ИСКРЕННО...ТОЗИ НЕТ НАИСТИНА МОЖЕ ДА ПРОМИЕ МОЗЪЦИТЕ НА ТЕЗИ С ПО-СЛАБА ПСИХИКА,КАТО ТВОЯТА,ВЕЧЕ СЕ ОБЕЖДАВАМ МНОГОКРАТНО В ТОВА И КАКТО ТИ КАЗАХ,ПО-ДОБРЕ НЕ ПИШИ НИЩО,ОТКОЛКОТО ДА ПИШЕШ НИЩО.ПРЕДЛАГАМ ТИ ДАЖЕ ВАРИАНТА:САМО ЧЕТИ ВМЕСТО ДА СЕ ИЗЛАГАШ,КАТО ПИШЕШ ГЛУПОСТИ И ХОРАТА ДА ТИ СЕ СМЕЯТ ЗАД ГЪРБА И ДА РАЗПРАВЯТ:АЗ СИ ИМАМ ПАЗИТЕЛ В БЛОГА,ЗНАЕШ КОЙ ВИЗИРАМ......АЙДЕ И ДАНО СИ РАЗБРАЛ НЕЩО.
цитирай17:20 ейй смешко люлински,какъв пазител си ти,да те питам,защо не можа да опазиш лоран,защото колкото и да ти е чудно аз я харесвах много,като човек имам в предвит и хич не ми е пукало дали копира и тн,но е факт,че ти "пазителю" не можа да я опазиш,за рустам няма какво да коментирам,той е един изпразнен от съдаржание човек,една мъртва душа която не е трябвало да се ражда,но се замисли ти какъв си с твоите,глупави постинги за защита на този или онзи,сигурен съм,че си смешен дори и в техните очи,но не ти го казват,особено лоран,само и погледни коментарите и начина по-който те четка,мислиш ли,че те взима на сериозно????.....аз мисля,че просто е прекалено колтурна за да ти каже какъв кретен си всъщност,но както и да е,просто се вземи в ръце и излез малко от този фалшив виртуален свят,защото като гледам скоро,ще изперкаш съвсем,сега очаквам,някой глупав отговор от твоя страна и нищо повече. И ПРЕСТАНИ ДА СЕ ПРАВИШ НА ДЕТЕ...ПАЗИТЕЛ НА БЛОГА Е НАЙ-МАЛКИЯ ПРИМЕР,ЗА ТОВА,ЧЕ ИЛИ НАИСТИНА СИ ДЕТЕ ИЛИ СИ ИЗПЕРКАЛ ВЕЧЕ,АКО Е СТАНАЛО ВТОРОТО,ЩЕ СЪЖАЛЯВАМ ИСКРЕННО...ТОЗИ НЕТ НАИСТИНА МОЖЕ ДА ПРОМИЕ МОЗЪЦИТЕ НА ТЕЗИ С ПО-СЛАБА ПСИХИКА,КАТО ТВОЯТА,ВЕЧЕ СЕ ОБЕЖДАВАМ МНОГОКРАТНО В ТОВА И КАКТО ТИ КАЗАХ,ПО-ДОБРЕ НЕ ПИШИ НИЩО,ОТКОЛКОТО ДА ПИШЕШ НИЩО.ПРЕДЛАГАМ ТИ ДАЖЕ ВАРИАНТА:САМО ЧЕТИ ВМЕСТО ДА СЕ ИЗЛАГАШ,КАТО ПИШЕШ ГЛУПОСТИ И ХОРАТА ДА ТИ СЕ СМЕЯТ ЗАД ГЪРБА И ДА РАЗПРАВЯТ:АЗ СИ ИМАМ ПАЗИТЕЛ В БЛОГА,ЗНАЕШ КОЙ ВИЗИРАМ......АЙДЕ И ДАНО СИ РАЗБРАЛ НЕЩО.
44.
анонимен -
168. анонимен - еййй
17:20 ейй ...
26.10.2010 17:47
26.10.2010 17:47
анонимен написа:
168. анонимен - еййй
17:20 ейй смешко люлински,какъв пазител си ти,да те питам,защо не можа да опазиш лоран,защото колкото и да ти е чудно аз я харесвах много,като човек имам в предвит и хич не ми е пукало дали копира и тн,но е факт,че ти "пазителю" не можа да я опазиш,за рустам няма какво да коментирам,той е един изпразнен от съдаржание човек,една мъртва душа която не е трябвало да се ражда,но се замисли ти какъв си с твоите,глупави постинги за защита на този или онзи,сигурен съм,че си смешен дори и в техните очи,но не ти го казват,особено лоран,само и погледни коментарите и начина по-който те четка,мислиш ли,че те взима на сериозно????.....аз мисля,че просто е прекалено колтурна за да ти каже какъв кретен си всъщност,но както и да е,просто се вземи в ръце и излез малко от този фалшив виртуален свят,защото като гледам скоро,ще изперкаш съвсем,сега очаквам,някой глупав отговор от твоя страна и нищо повече. И ПРЕСТАНИ ДА СЕ ПРАВИШ НА ДЕТЕ...ПАЗИТЕЛ НА БЛОГА Е НАЙ-МАЛКИЯ ПРИМЕР,ЗА ТОВА,ЧЕ ИЛИ НАИСТИНА СИ ДЕТЕ ИЛИ СИ ИЗПЕРКАЛ ВЕЧЕ,АКО Е СТАНАЛО ВТОРОТО,ЩЕ СЪЖАЛЯВАМ ИСКРЕННО...ТОЗИ НЕТ НАИСТИНА МОЖЕ ДА ПРОМИЕ МОЗЪЦИТЕ НА ТЕЗИ С ПО-СЛАБА ПСИХИКА,КАТО ТВОЯТА,ВЕЧЕ СЕ ОБЕЖДАВАМ МНОГОКРАТНО В ТОВА И КАКТО ТИ КАЗАХ,ПО-ДОБРЕ НЕ ПИШИ НИЩО,ОТКОЛКОТО ДА ПИШЕШ НИЩО.ПРЕДЛАГАМ ТИ ДАЖЕ ВАРИАНТА:САМО ЧЕТИ ВМЕСТО ДА СЕ ИЗЛАГАШ,КАТО ПИШЕШ ГЛУПОСТИ И ХОРАТА ДА ТИ СЕ СМЕЯТ ЗАД ГЪРБА И ДА РАЗПРАВЯТ:АЗ СИ ИМАМ ПАЗИТЕЛ В БЛОГА,ЗНАЕШ КОЙ ВИЗИРАМ......АЙДЕ И ДАНО СИ РАЗБРАЛ НЕЩО.
17:20 ейй смешко люлински,какъв пазител си ти,да те питам,защо не можа да опазиш лоран,защото колкото и да ти е чудно аз я харесвах много,като човек имам в предвит и хич не ми е пукало дали копира и тн,но е факт,че ти "пазителю" не можа да я опазиш,за рустам няма какво да коментирам,той е един изпразнен от съдаржание човек,една мъртва душа която не е трябвало да се ражда,но се замисли ти какъв си с твоите,глупави постинги за защита на този или онзи,сигурен съм,че си смешен дори и в техните очи,но не ти го казват,особено лоран,само и погледни коментарите и начина по-който те четка,мислиш ли,че те взима на сериозно????.....аз мисля,че просто е прекалено колтурна за да ти каже какъв кретен си всъщност,но както и да е,просто се вземи в ръце и излез малко от този фалшив виртуален свят,защото като гледам скоро,ще изперкаш съвсем,сега очаквам,някой глупав отговор от твоя страна и нищо повече. И ПРЕСТАНИ ДА СЕ ПРАВИШ НА ДЕТЕ...ПАЗИТЕЛ НА БЛОГА Е НАЙ-МАЛКИЯ ПРИМЕР,ЗА ТОВА,ЧЕ ИЛИ НАИСТИНА СИ ДЕТЕ ИЛИ СИ ИЗПЕРКАЛ ВЕЧЕ,АКО Е СТАНАЛО ВТОРОТО,ЩЕ СЪЖАЛЯВАМ ИСКРЕННО...ТОЗИ НЕТ НАИСТИНА МОЖЕ ДА ПРОМИЕ МОЗЪЦИТЕ НА ТЕЗИ С ПО-СЛАБА ПСИХИКА,КАТО ТВОЯТА,ВЕЧЕ СЕ ОБЕЖДАВАМ МНОГОКРАТНО В ТОВА И КАКТО ТИ КАЗАХ,ПО-ДОБРЕ НЕ ПИШИ НИЩО,ОТКОЛКОТО ДА ПИШЕШ НИЩО.ПРЕДЛАГАМ ТИ ДАЖЕ ВАРИАНТА:САМО ЧЕТИ ВМЕСТО ДА СЕ ИЗЛАГАШ,КАТО ПИШЕШ ГЛУПОСТИ И ХОРАТА ДА ТИ СЕ СМЕЯТ ЗАД ГЪРБА И ДА РАЗПРАВЯТ:АЗ СИ ИМАМ ПАЗИТЕЛ В БЛОГА,ЗНАЕШ КОЙ ВИЗИРАМ......АЙДЕ И ДАНО СИ РАЗБРАЛ НЕЩО.
пс-А и мислиш ли,че някой има нужда от твоята защита,не мислиш ли,че обиждаш хората,по-този начин,защото аз мисля,че всеки може сам да се защитава и няма нужда от твоята помощ,пмисли си колко е нахално това.....някой ако ти каже на теб,спокойно тутане аз,ще те защитавам,как ще се почувстваш??? надявам се да се сетиш,какво имам в предвит и какво искам да ти кажа,айде чао!цитирай
Търсене
За този блог
Гласове: 59857
Блогрол
1. Фестивали в България
2. Директория за статии
3. Обувки – пазаруване онлайн
4. Готини тениски
5. Дрехи – пазаруване онлайн
6. Facebook - Tutankhamon661
7. Svejo - Tutankhamon661
8. Traveler In Time
9. Facebook - Забавление
10. Entertainment
11. Svejo - Alexander
12. Blogspot - Tutankhamon661
13. Crystalsound.webnode.com
14. От Mikaela19 за Tutankhamon661
15. Journey
16. Последни новини
17. Toxic
18. Mikaela19
19. Angpiskova
20. Stoineff
21. Cefules
22. Shaffi
23. Gwendoline
24. Kleopatrasv
25. Mariniki
26. Фантазия
27. Интернет може да се окаже опасно място
28. Мая Манолова – лицето на лицемерието
29. Още колко лъжци трябва да слуша изстрадалият български народ?
2. Директория за статии
3. Обувки – пазаруване онлайн
4. Готини тениски
5. Дрехи – пазаруване онлайн
6. Facebook - Tutankhamon661
7. Svejo - Tutankhamon661
8. Traveler In Time
9. Facebook - Забавление
10. Entertainment
11. Svejo - Alexander
12. Blogspot - Tutankhamon661
13. Crystalsound.webnode.com
14. От Mikaela19 за Tutankhamon661
15. Journey
16. Последни новини
17. Toxic
18. Mikaela19
19. Angpiskova
20. Stoineff
21. Cefules
22. Shaffi
23. Gwendoline
24. Kleopatrasv
25. Mariniki
26. Фантазия
27. Интернет може да се окаже опасно място
28. Мая Манолова – лицето на лицемерието
29. Още колко лъжци трябва да слуша изстрадалият български народ?