Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2010 10:03 - Синът на Дон Цеци учи в Кеймбридж, но пак краде жица
Автор: tutankhamon661 Категория: Други   
Прочетен: 31115 Коментари: 84 Гласове:
84

Последна промяна: 11.12.2010 00:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Крушата не пада по-далече от дървото, както има една приказка. Само мишените се сменят. Традициите са хубаво нещо, но понякога създават проблеми.
Микеле, синът на Дон Цеци, явно не е забравил, откъде е тръгнал. Добре е човек да помни корените си. Само ме учудва, че евростудентът е прибегнал до навици, които са характерни за най-бедните роми. Очаквах да е "по-изтънчен", след като баща му се занимава с политика, контактува с по-друг тип хора и, естествено, е натрупал състояние. С подобни включвания на дребно няма да увеличи кой знае колко банковата си сметка, но пък ще се изложи порядъчно. Ако има накъде още!
Нормално е Дон Цеци да твърди, че е в лоши отношения със сина си - в момента това адски много му изнася.  После на закрито със сигурност е имало "Що така бе, сине? Каквото и да правиш, най-важното е да не те хванат".
Странно, че в политическите среди се възмущават, след като синовете на хората от тази сфера често правя издънки. Дали ще е жица или нещо друго, няма значение. Важен е принципът "Моят тате ще ме измъкне". А както знаем, там и полицията е безсилна.





Синът на Дон Цеци учи в Кеймбридж, но пак краде жица

 

 

Микеле с баща си Дон Цеци

Микеле, първородният син на циганския бос Цветелин Кънчев, навярно е първият възпитаник на престижния колеж в Кеймбридж, заловен да краде медни кабели и тръби. Това коментират през смях враговете на Дон Цеци, който има повод да изпее на наследника си припева: „За крадец не ставаш, сине… ти си будала!”.

През уикенда чедото на лидера на Евророма бе спипано в бус на фирмата на татко си заедно с още двама души. Оказа се, че бандата роми е задигнала над 1 тон медна жица и тръби от хале на дружеството „Елаците мед”. Плячката е на стойност няколко хиляди лева, а жиците, тръбите и инструментите са задигнати от хвостохранилището „Бенковски”.

Цветелин Кънчев, лидер на политическото движение Евророма, съвсем доскоро беше в ареста по обвинения за рекет. Мургавият политик има в досието си и осъдителна присъда, даже лежа в затвора, но през 2005 г. беше амнистиран от вицепрезидента Ангел Марин по нареждане на президента Георги Първанов.

Микеле Кънчев, кръстен на италианския актьор Микеле Плачидо, от години живее и учи в Лондон. Това струва на баща му по около 150 000 евро годишно. Тази есен тийнейджърът бе приет в три колежа, а според думите на баща му Микеле си избрал да учи в престижшния Кеймбридж. „Дори и най-авторитетният колеж в Европа е безсилен пред ромския ген. Крушата не пада по-далече от дървото.” – коментират по повод кражбата на Микеле в политическите среди. Също в тези кръгове полу на шега се говори, че Микеле посегнал към чуждото заради спрени от баща му джобни пари.

Потърсен за коментар, Цветелин Кънчев заяви, че се разграничава от постъпката на сина си. Дон Цеци разкри, че от няколко месеца не си говори с първородния си син, с когото били в обтегнати отношения. Съвсем скоро Микеле дарил баща си с внуче. “Със сина ми Микеле Кънчев от няколко месеца сме в тежък семеен конфликт и дори още не съм виждал внука си, който е роден на 10 октомври т. г.”, сподели пред медиите лидерът на “Евророма”. Цветелин Кънчев е убеден, че в България почти няма родител, който да заяви, че е застрахован от подобни “сюрпризи”, свързани с децата му.





http://www.razkritia.com/66888/%D1%81%D0%B8%D0%BD%D1%8A%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%BE%D0%BD-%D1%86%D0%B5%D1%86%D0%B8-%D1%83%D1%87%D0%B8-%D0%B2-%D0%BA%D0%B5%D0%B9%D0%BC%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%B4%D0%B6-%D0%BD%D0%BE-%D0%BF%D0%B0/
 


Тагове:   политика,   мафия,   клан,   Микеле,


Гласувай:
85



1. karambol5 - Мдаааааааааа. . . . . . . . . . . . Чес...
25.11.2010 10:20
Мдаааааааааа ............
Честито му внуче на Дона :)
цитирай
2. анонимен - За запоите на дон Цеци се носят ле...
25.11.2010 10:29
За запоите на дон Цеци се носят легенди. Този човек празнува прекалено много дори за циганин и не се интересува дали заведението затваря. Очаква всички да му ходят по гайдата.
цитирай
3. tutankhamon661 - 1. karambol5 - Мдаааааааааа. . . . . . . . . . . . Чес...
25.11.2010 10:35
karambol5 написа:
Мдаааааааааа ............
Честито му внуче на Дона :)

Нормално за ромите. Доста са палави. Тези поне не разчитат на социалните помощи ....... така си мисля, де.
цитирай
4. tutankhamon661 - 2. анонимен
25.11.2010 10:47
анонимен написа:
За запоите на дон Цеци се носят легенди. Този човек празнува прекалено много дори за циганин и не се интересува дали заведението затваря. Очаква всички да му ходят по гайдата.

Виждал съм го. Но като се сбият, сами се разбират помежду си - няма нужда охраната да се намесва.
цитирай
5. djgator - хаха
25.11.2010 10:52
Бай мангали! Вари ги, печи ги - но кръвта вода не става! :))
Точно такива като тези ще останат в нашите земи след 100 години, когато и последният Българин емигрира или просто умре от старост...
цитирай
6. pikso - В София не е толкова стршно, но в п...
25.11.2010 10:53
В София не е толкова стршно, но в провинцията мургавите са неконтролируеми. Дори полицията не смее дума да им каже.
цитирай
7. tutankhamon661 - 5. djgator - хаха
25.11.2010 10:59
djgator написа:
Бай мангали! Вари ги, печи ги - но кръвта вода не става! :))
Точно такива като тези ще останат в нашите земи след 100 години, когато и последният Българин емигрира или просто умре от старост...

И да не избягаме, пак ще ни асимилират. Но тогава от кой ще крадат?
цитирай
8. tutankhamon661 - 6. pikso
25.11.2010 11:02
pikso написа:
В София не е толкова стршно, но в провинцията мургавите са неконтролируеми. Дори полицията не смее дума да им каже.

И в столицата на смеят да им мъцнат. Има българки, които са яли бой пред социалните, само защото чакат на опашката. Веднъж дори придружих една приятелка, понеже я беше страх от ромките пред бюрото.
цитирай
9. omirotvoritel - Звучи грубо, но този проблем едва ли ...
25.11.2010 11:11
Звучи грубо, но този проблем едва ли ще се реши с мирни средства.
цитирай
10. karambol5 - За запоите на дон Цеци се носят ле...
25.11.2010 11:11
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
За запоите на дон Цеци се носят легенди. Този човек празнува прекалено много дори за циганин и не се интересува дали заведението затваря. Очаква всички да му ходят по гайдата.

Виждал съм го. Но като се сбият, сами се разбират помежду си - няма нужда охраната да се намесва.

Абсолютно вярно !
цитирай
11. анонимен - Тутка, твоята гудка май не те обръща ...
25.11.2010 11:16
Тутка, твоята гудка май не те обръща внимание напоследък. Да не сте се скарали?
цитирай
12. greatman - Писах преди време за проблема в Г...
25.11.2010 11:40
Писах преди време за проблема в Габрово. Циганите се настаняват, където искат, с което създават проблеми на гражданите. Интересуват се само от собствените си права и все забравят, че другите съшо имат такива.
цитирай
13. 0rth0d0x - Кръвта вода не става.
25.11.2010 11:46
Няма да спи спокойно ако не гепи "железо" мангалчето...ако ще и зад Кеймбридж да е ходило.
цитирай
14. tutankhamon661 - 9. omirotvoritel
25.11.2010 11:48
omirotvoritel написа:
Звучи грубо, но този проблем едва ли ще се реши с мирни средства.

Не ми се вярва. Колкото по-добре се държиш с тях, толкова повече искат.
цитирай
15. tutankhamon661 - 11. анонимен
25.11.2010 11:50
анонимен написа:
Тутка, твоята гудка май не те обръща внимание напоследък. Да не сте се скарали?

Мечтай си! На опашката ли чакаш?
цитирай
16. tutankhamon661 - 12. greatman
25.11.2010 11:56
greatman написа:
Писах преди време за проблема в Габрово. Циганите се настаняват, където искат, с което създават проблеми на гражданите. Интересуват се само от собствените си права и все забравят, че другите съшо имат такива.

В София си имаме Факултето. Нормалните хора знаят, че трябва да стоят далече от това място.
цитирай
17. tutankhamon661 - 13. 0rth0d0x - Кръвта вода не става.
25.11.2010 11:59
0rth0d0x написа:
Няма да спи спокойно ако не гепи "железо" мангалчето...ако ще и зад Кеймбридж да е ходило.

Да, бе! Видя ли му името? Микеле. Ха-ха! По италиански го дава. Инспектор Катани дали ще се израдва на такъв адаш?
цитирай
18. анонимен - мангала си остава мангал. познавам ...
25.11.2010 12:00
мангала си остава мангал.
познавам лично Януш, не знам знаеш ли кой е, а и не е важно, той е син на един много известен мангал, както и да е, пълен е с пари, но си остава мангал, ходих веднъж с него да си копува яке, в него имаше около 4000 лева и през цялото време се чудеше, дали не може да го открадне и как да свали пищялката, е такива са циганите....едни неграмотни, крадливи и долни същества, а тоя ако ще и на луната да е учил пак, ще си остане тъп мангал, със сигурност не е запомнил нищо от това дето е учил в Кеймбридж, тъпото си остава тъпо.
Сега или след време, ще влезе в затвора, това е сигурно, за циганите не е гордост да учат в Кеймбридж, а да влязат в затвора, те на това се радват и с това се гордеят, по-обясними причини. айде лек ден
цитирай
19. анонимен - Няма какво да се чудите. По другите ...
25.11.2010 12:07
Няма какво да се чудите. По другите държави също не могат да се справят с този проблем. Това, което сте гледали в Касандра е самата истина. Пътуват на катуни, тук краднат, там краднат и после празнуват.
цитирай
20. tutankhamon661 - 18. анонимен
25.11.2010 12:14
анонимен написа:
мангала си остава мангал.
познавам лично Януш, не знам знаеш ли кой е, а и не е важно, той е син на един много известен мангал, както и да е, пълен е с пари, но си остава мангал, ходих веднъж с него да си копува яке, в него имаше около 4000 лева и през цялото време се чудеше, дали не може да го открадне и как да свали пищялката, е такива са циганите....едни неграмотни, крадливи и долни същества, а тоя ако ще и на луната да е учил пак, ще си остане тъп мангал, със сигурност не е запомнил нищо от това дето е учил в Кеймбридж, тъпото си остава тъпо.
Сега или след време, ще влезе в затвора, това е сигурно, за циганите не е гордост да учат в Кеймбридж, а да влязат в затвора, те на това се радват и с това се гордеят, по-обясними причини. айде лек ден

Ако някой ром приеме обществените правила, рядко се връща при своите, защото го е срам. По-добре да не го прави, тъй като ще го приобщят към старите навици.
цитирай
21. tutankhamon661 - 19. анонимен
25.11.2010 12:22
анонимен написа:
Няма какво да се чудите. По другите държави също не могат да се справят с този проблем. Това, което сте гледали в Касандра е самата истина. Пътуват на катуни, тук краднат, там краднат и после празнуват.

Много им се чудя на някои като ги сравняват с негрите - разликата е огромна. Африканците отдавна спазват правилата и законите, поне колкото белите. А ромите отказват каквото и да било приобщаване. Сещат се за държавата, само когато дойде време за социални помощи.
цитирай
22. анонимен - резилът е голям,
25.11.2010 12:23
тия от "Кеймбридж" ако разберат, ше умрат от мъка, че името на тва пишлеме се свързва с университета, ама има едно "НО" - доста притеснително "НО" - но какъв "ромски ген"? какъв "мургав политик"? Цветелин Кънчев няма и капка циганска кръв - чист българин е, отгледан от роми. за сина му не знам - може майката да е мангал. лоша работа....
цитирай
23. starwoman - Ако се приложат един-два пъти пр...
25.11.2010 12:30
Ако се приложат един-два пъти предвидените санкции, вероятно ще има ефект. Но това никога не се случва. Смятам, че бързо ще схванат, ако се погледне малко по-строго.
цитирай
24. trolllpower - За голям будител се бараш, но някой ...
25.11.2010 12:42
За голям будител се бараш, но някой ден и теб ще те набарат!
цитирай
25. tutankhamon661 - 22. анонимен - резилът е голям,
25.11.2010 12:45
анонимен написа:
тия от "Кеймбридж" ако разберат, ше умрат от мъка, че името на тва пишлеме се свързва с университета, ама има едно "НО" - доста притеснително "НО" - но какъв "ромски ген"? какъв "мургав политик"? Цветелин Кънчев няма и капка циганска кръв - чист българин е, отгледан от роми. за сина му не знам - може майката да е мангал. лоша работа....

Циганин като манталитет - това е Дон Цеци, а явно и синът му. Лошо, че и сред чистите българи се навъдиха много такива.
цитирай
26. tutankhamon661 - 23. starwoman
25.11.2010 12:46
starwoman написа:
Ако се приложат един-два пъти предвидените санкции, вероятно ще има ефект. Но това никога не се случва. Смятам, че бързо ще схванат, ако се погледне малко по-строго.

Който и да дойде на власт, ще cе страхува да пристъпи към проблема по строго. Нали се сещаш какъв вой ще настане? Това го умеят най-добре заедно с празнуването.
цитирай
27. анонимен - правилно,празнува прекалено много дори и за циганин,защото не е гиганин,а цигански бос,етнически българин отгледан от цигани!
25.11.2010 12:49
анонимен написа:
За запоите на дон Цеци се носят легенди. Този човек празнува прекалено много дори за циганин и не се интересува дали заведението затваря. Очаква всички да му ходят по гайдата.

цитирай
28. planetar - Колкото и хора да пропищят, промяна ...
25.11.2010 12:55
Колкото и хора да пропищят, промяна няма да има. Тук всичко е изкривено. Виновният винаги излиза невинен и обратното.
цитирай
29. tutankhamon661 - 24. trolllpower
25.11.2010 13:01
trolllpower написа:
За голям будител се бараш, но някой ден и теб ще те набарат!

Теб нали те набараха вече!
цитирай
30. tutankhamon661 - 27. анонимен - правилно,празнува прекалено много дори и за циганин,защото не е гиганин,а цигански бос,етнически българин отгледан от цигани!
25.11.2010 13:02
анонимен написа:
анонимен написа:
За запоите на дон Цеци се носят легенди. Този човек празнува прекалено много дори за циганин и не се интересува дали заведението затваря. Очаква всички да му ходят по гайдата.


Но синът му го раздава италианец!
цитирай
31. анонимен - не е циганин
25.11.2010 13:06
българин е дон Цеци,не е циганин,а по-вечето тука пак си почвате расистките нападки,ромите това,ромите онова.............тъпа работа бе,кога ще се оправите и свестните цигани настройвате срещу себе си,не разбирате ли,като не правите разлика.
цитирай
32. grobarq - Резил
25.11.2010 13:06
Има една приказка - ром пали ром, или циганин пак циганин!
Ако ще и в Оксофрд да учи, щом си го влече циганията, си остава такъв.

Но всъщност незнам дали знаеш следните факти - Кънчев не е истински циганин, а осиновен от циганини и съответно придобил този манталитет. И този му син Микеле е осиновен от него и от жена му.
цитирай
33. анонимен - Всички в блогбг са цигани. Най-вече ...
25.11.2010 13:10
Всички в блогбг са цигани. Най-вече автора.
цитирай
34. анонимен - момци,нещо не сте наясно
25.11.2010 13:19
Първо,дон цеци не е циганин,а чистокръвен българин!Сами си правете изводите,що за човек е!Второ,микелето наистина е осиновено циганче!Има приказка,че на прасето в златна копаня да сипваш,то си е прасе!Така че,поведението му ИЗОБЩО не трябва да изненадва!А на тутанкамон ще кажа,че греши!В щатите отделни негри са се интегрирали!Общността като цяло не е!Но законите им са страшни!Ако негро направи беля и го крият,спират помощите на цялата рода!И тогава гледай глад!Номерата на Холивуд с дежурния негър нямат нищо общо с реалноста!Който се интегрира-добре,но другите ги държат под железен похлупак!Двойния стандарт е реалност!
цитирай
35. katla - Плюете по циганите, ама слушате ...
25.11.2010 13:34
Плюете по циганите, ама слушате циганска музика. Лицемери!
цитирай
36. tutankhamon661 - 28. planetar
25.11.2010 13:40
planetar написа:
Колкото и хора да пропищят, промяна няма да има. Тук всичко е изкривено. Виновният винаги излиза невинен и обратното.

Знам, за всичко е така. Виж постинга ми за кучетата - и там все търсят вината, където не е.
цитирай
37. tutankhamon661 - 31. анонимен - не е циганин
25.11.2010 13:41
анонимен написа:
българин е дон Цеци,не е циганин,а по-вечето тука пак си почвате расистките нападки,ромите това,ромите онова.............тъпа работа бе,кога ще се оправите и свестните цигани настройвате срещу себе си,не разбирате ли,като не правите разлика.

Когато написах добри думи за циганите, ме обявиха за един от тях. Сега пък съм расист. Примирил съм се, че малко хора умеят да гледат наистина ОБЕКТИВНО на нещата.
цитирай
38. tutankhamon661 - 32. grobarq - Резил
25.11.2010 13:54
grobarq написа:
Има една приказка - ром пали ром, или циганин пак циганин!
Ако ще и в Оксофрд да учи, щом си го влече циганията, си остава такъв.

Но всъщност незнам дали знаеш следните факти - Кънчев не е истински циганин, а осиновен от циганини и съответно придобил този манталитет. И този му син Микеле е осиновен от него и от жена му.

Не го знаех, но циганин си остава манталитет - като селяндур. И в София е пълно с такива. Колкото и да говориш, обясняваш, демонстрираш, те си знаят своето. Най-смешно е, когато се позовават на традициите - много си ги обичали. Това не променя факта, че примерно кражбата на булка не е нормално явление.
цитирай
39. tutankhamon661 - 33. анонимен
25.11.2010 13:54
анонимен написа:
Всички в блогбг са цигани. Най-вече автора.

Анонимните държат палмата. Определено!
цитирай
40. grobarq - tutankhamon661
25.11.2010 14:00
Като стана дума за селендурщина днес е обедих с очите си, имах работа в центъра но минавайки с рейса след моста на Захарна Фабрика видях какво чудо е на новоткритият магазин ЛИДЛ. Като чух по радиото каква селения е било да се блъскаш да влезеш първи. От една страна ги разбирам пората - гладни и бедни години са, но някои се държат като любопитни селяни.
Не е много по темата ти това, но аз да си кажа, живеем както казва Весо Гатора в Абсурдистан!
цитирай
41. frina - Просто исках
25.11.2010 14:03
да кажа, че не ти отива да копираш - умееш да пишеш достатъчно добре.:)
цитирай
42. tutankhamon661 - 40. grobarq - tutankhamon661
25.11.2010 14:05
grobarq написа:
Като стана дума за селендурщина днес е обедих с очите си, имах работа в центъра но минавайки с рейса след моста на Захарна Фабрика видях какво чудо е на новоткритият магазин ЛИДЛ. Като чух по радиото каква селения е било да се блъскаш да влезеш първи. От една страна ги разбирам пората - гладни и бедни години са, но някои се държат като любопитни селяни.
Не е много по темата ти това, но аз да си кажа, живеем както казва Весо Гатора в Абсурдистан!

Аз изобщо не ги разбирам. Не само, че не се блъскам, но дори на опашка не се редя. Има ли повече от двама-трима, оставям за после. Никога не чакам последния момент за дадена стока, нито пък има такава, която не може да почака.
цитирай
43. tutankhamon661 - 41. frina - Просто исках
25.11.2010 14:10
frina написа:
да кажа, че не ти отива да копираш - умееш да пишеш достатъчно добре.:)

Очаквах някой да си го помисли. Имам готови неща, но са на листове и точно сега ме мързи да ги набирам на клавиатурата. Освен това ме издразни отношението на модераторите към предишния ми постинг и си викам "Що да се моря, като съществува копи-пейст?"
От друга страна забелязах, че има купища новини и всякакви събития, които ще ми е интересно да прочета и след време, а няма гаранция, че ще са още в съответния сайт. Това е една от причините да копирам.
цитирай
44. tutankhamon661 - 34. анонимен - момци,нещо не сте наясно
25.11.2010 14:20
анонимен написа:
Първо,дон цеци не е циганин,а чистокръвен българин!Сами си правете изводите,що за човек е!Второ,микелето наистина е осиновено циганче!Има приказка,че на прасето в златна копаня да сипваш,то си е прасе!Така че,поведението му ИЗОБЩО не трябва да изненадва!А на тутанкамон ще кажа,че греши!В щатите отделни негри са се интегрирали!Общността като цяло не е!Но законите им са страшни!Ако негро направи беля и го крият,спират помощите на цялата рода!И тогава гледай глад!Номерата на Холивуд с дежурния негър нямат нищо общо с реалноста!Който се интегрира-добре,но другите ги държат под железен похлупак!Двойния стандарт е реалност!

Според теб и тук ли трябва да стане така?
цитирай
45. 0rth0d0x - Ха ха
25.11.2010 14:24
tutankhamon661 написа:
0rth0d0x написа:
Няма да спи спокойно ако не гепи "железо" мангалчето...ако ще и зад Кеймбридж да е ходило.

Да, бе! Видя ли му името? Микеле. Ха-ха! По италиански го дава. Инспектор Катани дали ще се израдва на такъв адаш?

Да, но изобщо не се учудвам-чувал съм за имена като Исус, Ферари, Рамбо !!!...съвсем сериозно!!!
цитирай
46. grobarq - 0rth0d0x
25.11.2010 14:28
Аз пък съм чувал на един в рейса да му викат Давинчи, и то не прякор а малко име.
Но най запомнящото се име което чух бе на едно турче в моя квартал - Ручун.
За щастие по къстно си смени името на Сашо, но това не променя факта как са го записали техните.
цитирай
47. анонимен - Първо, дон цеци не е циганин, а чи...
25.11.2010 14:28
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
Първо,дон цеци не е циганин,а чистокръвен българин!Сами си правете изводите,що за човек е!Второ,микелето наистина е осиновено циганче!Има приказка,че на прасето в златна копаня да сипваш,то си е прасе!Така че,поведението му ИЗОБЩО не трябва да изненадва!А на тутанкамон ще кажа,че греши!В щатите отделни негри са се интегрирали!Общността като цяло не е!Но законите им са страшни!Ако негро направи беля и го крият,спират помощите на цялата рода!И тогава гледай глад!Номерата на Холивуд с дежурния негър нямат нищо общо с реалноста!Който се интегрира-добре,но другите ги държат под железен похлупак!Двойния стандарт е реалност!

Според теб и тук ли трябва да стане така?

А защо не?Имаш ли нещо против?Според мен това е разумно решение!
цитирай
48. tutankhamon661 - 45. 0rth0d0x - Ха ха
25.11.2010 14:36
0rth0d0x написа:
tutankhamon661 написа:
0rth0d0x написа:
Няма да спи спокойно ако не гепи "железо" мангалчето...ако ще и зад Кеймбридж да е ходило.

Да, бе! Видя ли му името? Микеле. Ха-ха! По италиански го дава. Инспектор Катани дали ще се израдва на такъв адаш?

Да, но изобщо не се учудвам-чувал съм за имена като Исус, Ферари, Рамбо !!!...съвсем сериозно!!!

Виртуози са, значи. Аз съм чувал за Стафидка Пиперкова, също и Оливка. Но тези звучат някак провинциално в сравнение с посочените от теб.
цитирай
49. tutankhamon661 - 47. анонимен
25.11.2010 14:43
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
Първо,дон цеци не е циганин,а чистокръвен българин!Сами си правете изводите,що за човек е!Второ,микелето наистина е осиновено циганче!Има приказка,че на прасето в златна копаня да сипваш,то си е прасе!Така че,поведението му ИЗОБЩО не трябва да изненадва!А на тутанкамон ще кажа,че греши!В щатите отделни негри са се интегрирали!Общността като цяло не е!Но законите им са страшни!Ако негро направи беля и го крият,спират помощите на цялата рода!И тогава гледай глад!Номерата на Холивуд с дежурния негър нямат нищо общо с реалноста!Който се интегрира-добре,но другите ги държат под железен похлупак!Двойния стандарт е реалност!

Според теб и тук ли трябва да стане така?

А защо не?Имаш ли нещо против?Според мен това е разумно решение!

По принцип съм за строгите мерки. Но замисляш ли се, че съвсем скоро те ще бъдат приложени по отношение на целия народ заради парно, данъци, кредити и т.н. Тогава ще разсъждаваш ли по същия начин, ако засегне и теб?
цитирай
50. tutankhamon661 - 35. katla
25.11.2010 14:53
katla написа:
Плюете по циганите, ама слушате циганска музика. Лицемери!

Нали се сещаш, колко е тъпо да наричаш която и да е музика "циганска"?
цитирай
51. mikino - Първо, дон цеци не е циганин, а чи...
25.11.2010 14:54
анонимен написа:
Първо,дон цеци не е циганин,а чистокръвен българин!Сами си правете изводите,що за човек е!Второ,микелето наистина е осиновено циганче!Има приказка,че на прасето в златна копаня да сипваш,то си е прасе!Така че,поведението му ИЗОБЩО не трябва да изненадва!А на тутанкамон ще кажа,че греши!В щатите отделни негри са се интегрирали!Общността като цяло не е!Но законите им са страшни!Ако негро направи беля и го крият,спират помощите на цялата рода!И тогава гледай глад!Номерата на Холивуд с дежурния негър нямат нищо общо с реалноста!Който се интегрира-добре,но другите ги държат под железен похлупак!Двойния стандарт е реалност!

Само да ти кажа, че пишеш пълни лъжи!!! Този същият Цецко насилваше млади момичета в района, от където е. Криеше се в тоалетната на местната дискотека, докато полицията го издирваше, след това отново продължаваше да безчинства и да рекетира! сина му е съвсем законен и лично негов, а той е чистокръвен мангал!!! Ако не беше, нямаше да се пише депутат от Евророма!!! Отдавна трябваше да е в затвора този боклук!!!!
цитирай
52. анонимен - Парното, данъците и кредитите са за ...
25.11.2010 14:54
Парното,данъците и кредитите са за ВСИЧКИ!Това са правилата в обществото!И тук циганите нямат нищо общо!Всеки решава кое да ползва и кое-не,включително и циганите!Аз също си плащам!А беззаконието на мургавите използвачи е национален въпрос,който безхаберните ни политици подминават!Липсва държавна политика,това е!Американците,добри или лоши,са намерили решение,и това решение работи!
цитирай
53. анонимен - Тутьо пак направи беля, а гудка я ...
25.11.2010 15:07
Тутьо пак направи беля, а гудка я няма. Кретен си ти, момченце!
цитирай
54. tutankhamon661 - 51. mikino
25.11.2010 15:11
mikino написа:
анонимен написа:
Първо,дон цеци не е циганин,а чистокръвен българин!Сами си правете изводите,що за човек е!Второ,микелето наистина е осиновено циганче!Има приказка,че на прасето в златна копаня да сипваш,то си е прасе!Така че,поведението му ИЗОБЩО не трябва да изненадва!А на тутанкамон ще кажа,че греши!В щатите отделни негри са се интегрирали!Общността като цяло не е!Но законите им са страшни!Ако негро направи беля и го крият,спират помощите на цялата рода!И тогава гледай глад!Номерата на Холивуд с дежурния негър нямат нищо общо с реалноста!Който се интегрира-добре,но другите ги държат под железен похлупак!Двойния стандарт е реалност!

Само да ти кажа, че пишеш пълни лъжи!!! Този същият Цецко насилваше млади момичета в района, от където е. Криеше се в тоалетната на местната дискотека, докато полицията го издирваше, след това отново продължаваше да безчинства и да рекетира! сина му е съвсем законен и лично негов, а той е чистокръвен мангал!!! Ако не беше, нямаше да се пише депутат от Евророма!!! Отдавна трябваше да е в затвора този боклук!!!!

Аз не знам нищо по въпроса. Гробарят също твърди, че Дон Цеци не е циганин, а осиновен такъв. Поне за простотиите му няма две мнения.
цитирай
55. tutankhamon661 - 52. анонимен
25.11.2010 15:25
анонимен написа:
Парното,данъците и кредитите са за ВСИЧКИ!Това са правилата в обществото!И тук циганите нямат нищо общо!Всеки решава кое да ползва и кое-не,включително и циганите!Аз също си плащам!А беззаконието на мургавите използвачи е национален въпрос,който безхаберните ни политици подминават!Липсва държавна политика,това е!Американците,добри или лоши,са намерили решение,и това решение работи!

Мисълта ми е, че мнението на много хора ще се промени, когато строгите мерки ударят и тях. Почти целият народ наближава състоянието, в което няма да може да покрива разходите си. Ясно, че едно е да не искаш, друго е да не можеш. Това е доста дълга тема.
Принципно с теб нямаме спор, с малкото уточнение, че не съм много сигурен дали наистина двойният стандарт в Щатите е чак толкова стриктно прилаган. Може и да си прав. Аз не съм бил там, а за теб не знам.
цитирай
56. анонимен - Ама ти съвсем насериозно си се взел. ...
25.11.2010 15:36
Ама ти съвсем насериозно си се взел. Опазил ни господ от такъв законодател.
цитирай
57. анонимен - ПЪРВО,
25.11.2010 15:37
краде да учи,второ учи да краде, и трето :краде ,краде ,краде...,но не навсякъде е така.
цитирай
58. tutankhamon661 - 56. анонимен
25.11.2010 15:49
анонимен написа:
Ама ти съвсем насериозно си се взел. Опазил ни господ от такъв законодател.

Гледай само! И пали свещичка, че още загрявам! Не съм започнал наистина.
цитирай
59. tutankhamon661 - 57. анонимен - ПЪРВО,
25.11.2010 15:51
анонимен написа:
краде да учи,второ учи да краде, и трето :краде ,краде ,краде...,но не навсякъде е така.

Ту ме обвиняват, че съм фен на циганите, ту ставам расист. Добре, че трудно се впечатлявам, иначе отдавна да съм се объркал.
цитирай
60. kostadin - Това ли са обирите, които разсипаха ...
25.11.2010 15:57
Това ли са обирите ,които разсипаха България?
цитирай
61. tutankhamon661 - 60. kostadin
25.11.2010 16:02
kostadin написа:
Това ли са обирите ,които разсипаха България?

Това е просто един от многото фактори. Натрупването води до катастрофа.
Нали не твърдиш, че поведението на малцинствата няма влияние?
цитирай
62. анонимен - мангала си остава мангал. познавам ...
25.11.2010 17:44
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
мангала си остава мангал.
познавам лично Януш, не знам знаеш ли кой е, а и не е важно, той е син на един много известен мангал, както и да е, пълен е с пари, но си остава мангал, ходих веднъж с него да си копува яке, в него имаше около 4000 лева и през цялото време се чудеше, дали не може да го открадне и как да свали пищялката, е такива са циганите....едни неграмотни, крадливи и долни същества, а тоя ако ще и на луната да е учил пак, ще си остане тъп мангал, със сигурност не е запомнил нищо от това дето е учил в Кеймбридж, тъпото си остава тъпо.
Сега или след време, ще влезе в затвора, това е сигурно, за циганите не е гордост да учат в Кеймбридж, а да влязат в затвора, те на това се радват и с това се гордеят, по-обясними причини. айде лек ден

Ако някой ром приеме обществените правила, рядко се връща при своите, защото го е срам. По-добре да не го прави, тъй като ще го приобщят към старите навици.


не е вярно, той гледа да страни от другите, но си остава същия като тях само, че с пари, а по душа си остава мангал, не по-различен от тези със скъсаните дрехи които обикалят кофите и крадат желязо.
и запомни, че ги избягва, само като е с други хора, ако е сам този богат мангал, ще се спре и с кеф, ще си поговори с клошарите, то си им идва от вътре....остават си мангали за цял живот ако, ще и милярдери да са.
и запомни, че те самите не искат да се интегрират, те са мързеливи, глупави и подмолни човекоподобни....
цитирай
63. анонимен - мангала си остава мангал. познавам ...
25.11.2010 17:49
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
мангала си остава мангал.
познавам лично Януш, не знам знаеш ли кой е, а и не е важно, той е син на един много известен мангал, както и да е, пълен е с пари, но си остава мангал, ходих веднъж с него да си копува яке, в него имаше около 4000 лева и през цялото време се чудеше, дали не може да го открадне и как да свали пищялката, е такива са циганите....едни неграмотни, крадливи и долни същества, а тоя ако ще и на луната да е учил пак, ще си остане тъп мангал, със сигурност не е запомнил нищо от това дето е учил в Кеймбридж, тъпото си остава тъпо.
Сега или след време, ще влезе в затвора, това е сигурно, за циганите не е гордост да учат в Кеймбридж, а да влязат в затвора, те на това се радват и с това се гордеят, по-обясними причини. айде лек ден

Ако някой ром приеме обществените правила, рядко се връща при своите, защото го е срам. По-добре да не го прави, тъй като ще го приобщят към старите навици.


не е вярно, той гледа да страни от другите, но си остава същия като тях само, че с пари, а по душа си остава мангал, не по-различен от тези със скъсаните дрехи които обикалят кофите и крадат желязо.
и запомни, че ги избягва, само като е с други хора, ако е сам този богат мангал, ще се спре и с кеф, ще си поговори с клошарите, то си им идва от вътре....остават си мангали за цял живот ако, ще и милярдери да са.
и запомни, че те самите не искат да се интегрират, те са мързеливи, глупави и подмолни човекоподобни....


пс- какво значи ром? виж в речника. На циганина се казва циганин не ром, а може и мангал да му казваш, не е обидно. лека вечер.
цитирай
64. tutankhamon661 - 66 / 63. анонимен
25.11.2010 18:07
Ром също не е грешно.
Прави ми впечатление, че си събрал прекалено много омраза - имам чувството, че говоря със скинър. Да не си патил от малцинствата?
цитирай
65. анонимен - Ром също не е грешно. Прави ми впе...
25.11.2010 18:45
tutankhamon661 написа:
Ром също не е грешно.
Прави ми впечатление, че си събрал прекалено много омраза - имам чувството, че говоря със скинър. Да не си патил от малцинствата?


не съм скинар и не съм патил, но един мой приятел си изпати, имаше и протест пред парламента по-случая.
скоро беше, предполагам си чул за случая.
цитирай
66. tutankhamon661 - 65. анонимен
25.11.2010 19:30
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:
Ром също не е грешно.
Прави ми впечатление, че си събрал прекалено много омраза - имам чувството, че говоря със скинър. Да не си патил от малцинствата?


не съм скинар и не съм патил, но един мой приятел си изпати, имаше и протест пред парламента по-случая.
скоро беше, предполагам си чул за случая.

Да, прекалено много станаха тези случаи. Всъщност ние няма за какво да спорим. Само ще ти напомня, че описанието, което даваш, важи и за много българи, но процентът е по-малък. Докато при ромите е масово.
цитирай
67. kostadin - Това ли са обирите, които разсипаха ...
25.11.2010 20:04
tutankhamon661 написа:
kostadin написа:
Това ли са обирите ,които разсипаха България?

Това е просто един от многото фактори. Натрупването води до катастрофа.
Нали не твърдиш, че поведението на малцинствата няма влияние?

Мисля ,че проявите на циганското малцинство са плод или следствие на не далновидната и алчно - себичната политика на всички правителства след 89 година .Но виждам също ,че против природата няма да можем още дълго време да се борим с упсех .Ние ще трябва да се нагаждаме ,а не те!
Ако смяташ ,че кражбите са нещокоето може да се събере в чаша с ода илиязовир,то явно циганските капки може и даса сигнал за пеливане-но какво ще равиш с препълненият яоир...Обикновено стихията на водата взима най -правилното решение -прелива и разрушава всичко по пътя си-ето за този момент нашите най- прогресини ново излюпени богаташи изобщо не са си и помисляли.
Като не можеш да спреш крадците на милиарди ,то най- лесно е да хванеш някой кокошкар
цитирай
68. hristo27 - "За крадец не ставаш, сине, ти се будала..."
25.11.2010 20:25
Е, добре де, англичаните не могат ли да ги интегрират мангалите?
цитирай
69. hristo27 - Цяла Европа ги нарича ЦИГАНИ, а ние ...
25.11.2010 20:27
Цяла Европа ги нарича ЦИГАНИ, а ние като най-компетентни ги наричаме РОМИ.
Затова винаги ще сме каймака на утайката!
цитирай
70. tutankhamon661 - 67. kostadin
25.11.2010 20:27
kostadin написа:
tutankhamon661 написа:
kostadin написа:
Това ли са обирите ,които разсипаха България?

Това е просто един от многото фактори. Натрупването води до катастрофа.
Нали не твърдиш, че поведението на малцинствата няма влияние?

Мисля ,че проявите на циганското малцинство са плод или следствие на не далновидната и алчно - себичната политика на всички правителства след 89 година .Но виждам също ,че против природата няма да можем още дълго време да се борим с упсех .Ние ще трябва да се нагаждаме ,а не те!
Ако смяташ ,че кражбите са нещокоето може да се събере в чаша с ода илиязовир,то явно циганските капки може и даса сигнал за пеливане-но какво ще равиш с препълненият яоир...Обикновено стихията на водата взима най -правилното решение -прелива и разрушава всичко по пътя си-ето за този момент нашите най- прогресини ново излюпени богаташи изобщо не са си и помисляли.
Като не можеш да спреш крадците на милиарди ,то най- лесно е да хванеш някой кокошкар

Аз не се сещам за друг изход освен бруталния. Преди време отделих цял постинг на циганите, споменах и че имам приятели сред тях, но това не ми пречи да виждам недостатъците им.
Оказва се, че когато някой се специализира във вайкането и оплакването, постига много повече, отколкото с други средства. Нали виждаш, колко привилегии са спечелили мургавите.
цитирай
71. tutankhamon661 - 68. hristo27
25.11.2010 20:35
hristo27 написа:
Е, добре де, англичаните не могат ли да ги интегрират мангалите?

Не знам някъде да са решили проблема. Дори санкциите не ги спират.
цитирай
72. tutankhamon661 - 69. hristo27
25.11.2010 20:46
hristo27 написа:
Цяла Европа ги нарича ЦИГАНИ, а ние като най-компетентни ги наричаме РОМИ.
Затова винаги ще сме каймака на утайката!

Не знам защо всички се хващат за ром или циганин. Не виждам проблем да се използват и двете.
цитирай
73. toxic - Изводът е един: Дон Цеце е стиснат и ...
25.11.2010 21:00
Изводът е един: Дон Цеце е стиснат и не праща достатъчно пари на сина си.
Тайният разговор между тях е бил: "Тате, искам червено ферари!" А дон Цеце като един истински традиционалист е отговорил: " Ми като искаш, открадни си, бе!"
цитирай
74. tutankhamon661 - 73. toxic
25.11.2010 21:26
toxic написа:
Изводът е един: Дон Цеце е стиснат и не праща достатъчно пари на сина си.
Тайният разговор между тях е бил: "Тате, искам червено ферари!" А дон Цеце като един истински традиционалист е отговорил: " Ми като искаш, открадни си, бе!"

Виж ся, ние като не разбираме от бизнес, кой ни е виновен? Но Дон Цеци е специалист по всякакви врътки. Синът му явно също е напреднал с материала. Само да не ни обвинят после от Кембридж, че много ще стане!
цитирай
75. pegas08 - Pozdraw za Tutkata!
26.11.2010 09:45
За мършата и лешояда
----------------------------------


Слушал съм и някои да говорят.
Колко прав Славейков бил!
В стихотворението за мършата.
Някъде, тогава я открил.


Защо пък, може да се вярва.
На този български мъдрец.
Разбрал, за хорска правда и неправда.
Недъзи сочил в славния куплет.


Така , обаче, навик се прихваща.
Да се хулим жлъчно, за щяло и нещяло.
За " дребности"- стрели да пращаме,
Към народа, какво ли не видял!


То, народецът ни, дядо е невинен.
Дори да бърка, сам ще се поправи.
Мършата, отвън, в снагата му се впива.
И там нанася, смъртоносните си рани!


Крадлива сган, кръвчицата му смуче.
Бандити зли, остригват го до голо.
А той покорен, в кръчмата обича.
Пиян да дави, мъките отново...

цитирай
76. анонимен - Ром също не е грешно. Прави ми впе...
26.11.2010 16:00
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:
Ром също не е грешно.
Прави ми впечатление, че си събрал прекалено много омраза - имам чувството, че говоря със скинър. Да не си патил от малцинствата?


не съм скинар и не съм патил, но един мой приятел си изпати, имаше и протест пред парламента по-случая.
скоро беше, предполагам си чул за случая.

Да, прекалено много станаха тези случаи. Всъщност ние няма за какво да спорим. Само ще ти напомня, че описанието, което даваш, важи и за много българи, но процентът е по-малък. Докато при ромите е масово.


виж приятел, за българите важи, както казваш, но със роми както ти ги наричаш, няма диалог, убиха го момчето пред полицайте, те имат повече права от нас, както и да е няма да спорим, аз четох някъде, че си от люлин, предполагам познаваш или си чувал за Мирката...е, едно време му казах, че трябва тия мангали да се сложат на място и той каза, че нищо не може да се направи, надявам се разбираш, за какво става въпрос
цитирай
77. анонимен - Ром също не е грешно. Прави ми впе...
26.11.2010 16:04
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:
Ром също не е грешно.
Прави ми впечатление, че си събрал прекалено много омраза - имам чувството, че говоря със скинър. Да не си патил от малцинствата?


не съм скинар и не съм патил, но един мой приятел си изпати, имаше и протест пред парламента по-случая.
скоро беше, предполагам си чул за случая.

Да, прекалено много станаха тези случаи. Всъщност ние няма за какво да спорим. Само ще ти напомня, че описанието, което даваш, важи и за много българи, но процентът е по-малък. Докато при ромите е масово.


виж приятел, за българите важи, както казваш, но със роми както ти ги наричаш, няма диалог, убиха го момчето пред полицайте, те имат повече права от нас, както и да е няма да спорим, аз четох някъде, че си от люлин, предполагам познаваш или си чувал за Мирката...е, едно време му казах, че трябва тия мангали да се сложат на място и той каза, че нищо не може да се направи, надявам се разбираш, за какво става въпрос


пс- аз съм тоя с моцарелата
цитирай
78. анонимен - Ром също не е грешно. Прави ми впе...
26.11.2010 16:05
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:
Ром също не е грешно.
Прави ми впечатление, че си събрал прекалено много омраза - имам чувството, че говоря със скинър. Да не си патил от малцинствата?


не съм скинар и не съм патил, но един мой приятел си изпати, имаше и протест пред парламента по-случая.
скоро беше, предполагам си чул за случая.

Да, прекалено много станаха тези случаи. Всъщност ние няма за какво да спорим. Само ще ти напомня, че описанието, което даваш, важи и за много българи, но процентът е по-малък. Докато при ромите е масово.


виж приятел, за българите важи, както казваш, но със роми както ти ги наричаш, няма диалог, убиха го момчето пред полицайте, те имат повече права от нас, както и да е няма да спорим, аз четох някъде, че си от люлин, предполагам познаваш или си чувал за Мирката...е, едно време му казах, че трябва тия мангали да се сложат на място и той каза, че нищо не може да се направи, надявам се разбираш, за какво става въпрос


пс- аз съм тоя с моцарелата
цитирай
79. tutankhamon661 - 76. анонимен
29.11.2010 23:03
Изпаднал си в заблуда - Гробарят е от Люлин, не аз.
цитирай
80. анонимен - Изпаднал си в заблуда - Гробарят е от ...
30.11.2010 15:16
tutankhamon661 написа:
Изпаднал си в заблуда - Гробарят е от Люлин, не аз.


Значи го попитай него, за какво става въпрос, след като този за който ти писах, не може да се оправи с циганите.
Трябва политиците веднъж за винаги, да ги сложат на място.....но тогава, ще загубят около 500,000 гласа, имам предвит тези, които се опитат да ги вкарат в ред, та се съмнявам, че, ще опитат изобщо, изборите са си важно нещо, по-добре да ги спечелят и да лапат после, пък българския народ да се оправя, както знае.
За съжаление това е самата истина, е поне за мен.
цитирай
81. tutankhamon661 - 80. анонимен
01.12.2010 09:29
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:
Изпаднал си в заблуда - Гробарят е от Люлин, не аз.


Значи го попитай него, за какво става въпрос, след като този за който ти писах, не може да се оправи с циганите.
Трябва политиците веднъж за винаги, да ги сложат на място.....но тогава, ще загубят около 500,000 гласа, имам предвит тези, които се опитат да ги вкарат в ред, та се съмнявам, че, ще опитат изобщо, изборите са си важно нещо, по-добре да ги спечелят и да лапат после, пък българския народ да се оправя, както знае.
За съжаление това е самата истина, е поне за мен.

Ами, прав си. Нещо подобно се получава сега с Бойко Борисов, макар и не за циганите. Той наруши някои навици на разни охранени политици, с което си спечели безброй обиди, а народът трудно разбира, че причината е другаде и за негово добро - поне в повечето случаи.
Само не разбрах имаш ли друг профил, освен онзи с моцарелата? Винаги ми е интересно да прочета нещо от хора, с които общувам.
цитирай
82. анонимен - Изпаднал си в заблуда - Гробарят е от ...
01.12.2010 10:44
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:
Изпаднал си в заблуда - Гробарят е от Люлин, не аз.


Значи го попитай него, за какво става въпрос, след като този за който ти писах, не може да се оправи с циганите.
Трябва политиците веднъж за винаги, да ги сложат на място.....но тогава, ще загубят около 500,000 гласа, имам предвит тези, които се опитат да ги вкарат в ред, та се съмнявам, че, ще опитат изобщо, изборите са си важно нещо, по-добре да ги спечелят и да лапат после, пък българския народ да се оправя, както знае.
За съжаление това е самата истина, е поне за мен.

Ами, прав си. Нещо подобно се получава сега с Бойко Борисов, макар и не за циганите. Той наруши някои навици на разни охранени политици, с което си спечели безброй обиди, а народът трудно разбира, че причината е другаде и за негово добро - поне в повечето случаи.
Само не разбрах имаш ли друг профил, освен онзи с моцарелата? Винаги ми е интересно да прочета нещо от хора, с които общувам.


Нямам друг профил, всъщност нямам никакъв профил, защото и онзи не е мой, както знаеш, една позната ми разреши да го ползвам, защото тя и без това не влиза в блога и така..

А Бойко е единствения политик, който се опълчи срещу мафията по такъв начин.
Аз предпочитам човек като него да ни оправлява, може да краде, но поне прави нещо и за нас, пример са улиците, а и трябва време да се оправим, след този батак в който бяхме, не може толкова години да седим на едно място и сега да искаме Бойко да ни оправи за 4 години и да стигнем стандарта на Германия примерно.
А за това, че някой хора казват, че е бил мафиот или еди какъв си, съм съгласен, но също така съм съгласен да има един мафиот, от колкото да са 1000 и всеки да смуче от нас, така поне смуче само един и има ред, както се казва, понякога и в хаоса има ред.
А иначе критици много и всички мислят, че Бойко трябва да има вълшебна пръчица, да махне с нея и готово, нещата са оправени, да ама не, трябва време.
цитирай
83. tutankhamon661 - 82. анонимен
02.12.2010 19:32
Да, онова за честния политик е утопия. Съгласен съм.
цитирай
84. анонимен - HIT EM UP - ALL OF THEM!
09.02.2011 07:32
Ха - ха - ха, мангал в Кеймбридж, все едно лайно в сребърна чиния, номадските гени на пещерна маймуна винаги ще взимат връх, дори мангасара да се избели като Майкъл Джексън!!! Семейният занаят трябва да си го има у ръцете от малък всеки гнидав кюмур, така че дон цеци вероятно е доволен от наследника си , уважаващ родовите традиции / силно казано родови, защото СОКЕРЕСИТЕ са като плъховете - тате ебе кака, бате ебе мама и прочее /. Ташака е че вече и в Лос Анжелис има наши МАНГАЛЕС, които крадат...да, познахте кабели от уличното осветление!!! Е, да, но там хванат ли ги - отиват за претопяване заедно с кабелите, за разлика от тук.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tutankhamon661
Категория: Други
Прочетен: 5663643
Постинги: 296
Коментари: 13809
Гласове: 59857
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031