Постинг
23.12.2010 13:57 -
БЪЛГАРСКИ МИТОВЕ И ЛЕГЕНДИ - 1 ЧАСТ
Автор: tutankhamon661
Категория: Други
Прочетен: 29345 Коментари: 72 Гласове:
Последна промяна: 26.12.2010 12:38
Прочетен: 29345 Коментари: 72 Гласове:
86
Последна промяна: 26.12.2010 12:38
Всеки народ създава митове и легенди. Ние не падаме по-долу. Българското творчество е неизчерпаемо и всеки ден се увеличава с някой нов бисер.
Откакто се помня, искам да се гордея с националността си. Чувам, че даже съм длъжен да го правя. Тъй като никога не вярвам в нещо, нито го признавам току-така, логично е да си задам въпроса дали има с какво да ce гордея? Ясно, че всеки народ помни великите си мигове, но кои от тях са сериозно основание и кои не?
В такива случаи обикновено споменаваме историята си. Героични сме били. Тук се споменават успешните войни ..... преди хиляда години.
Харесва ми да слушам тези неща - приличат на приказките за добрия цар и красивата царица. Но търся нещо по-скорошно.
Много подвизи е извършила българската армия по време на Балканските и Световните войни. Надявам се наистина да е така, но изниква въпросът: щом сме били толкова героични, защо всеки път някой ни наказва и плащаме репарации? Ръководството било лошо. Чужди хора ни управлявали и ни носели главоболия като национални катастрофи. Иначе казано, пак някой друг ни е виновен.
Има документирани случаи на страхотен героизъм като този на капитан Димитър Списаревски. Същият, който направил таран на вражески самолет. Малко хора са способни на подобно нещо.
Дали може да се каже същото за армията ни като цяло?
Свикнали сме да приемаме тези неща като факт, забравяйки, че историята прекалено лесно се манипулира. Доста идеолози са се гаврили с нея и вече не знаеш кое е лъжа и кое истина.
Няма да забравя какво ми се случи веднага след промените през 1989г. Получих двойка по история, защото съм разказал комунистически лъжи. От една страна шок, понеже не бях свикнал да получавам по-малко от петица, от друга викам на учителката-седесарка "Какво да правя като така пише в учебника?" А тя: "Ще слушаш разказаното от мен. Аз ще ви обясня как е било всъщност."
Да бе, точно тя! Да не го е видяла случайно?
Към риcковите фактори можем да прибавим и склонността на всеки народ да разказва историята от лична си гледна точка.
Преди време бях в офиса на една турска адвокатка. Стана ми неприятно като видях картините по стените - турски завоеватели. От едната страна хора им поднасят храна, от другата - недоволната рая. Копитата на конете мачкат отсечени глави.
Сетих се, че има подобни картини на наши и руски пълководци. Завоевателят за едни е поробител за други.
Честно казано, стане ли дума за история, предпочитам да вярвам на баба ми, която пази чудесни спомени от германците - чисти, спретнати, раздавали подаръци, винаги плащали за яденето и пиенето. За руснаците казва: пияни-заляни, мръсни, крадливи, плюскат, а не плащат.
На баба ми определено може да се вярва повече, отколкото на разни историци, които не стига, че са платени дезинформатори, а на всичкото отгоре само са чели, но нищо не са видели.
Казах всичко това, защото се хвалим основно с историята. Така да бъде! И аз съм свикнал да вярвам.
Основната ми идея е за другите неща, с които се перчим. Купищата "качества", препълнили безспорно духовитата ни и развинтена фантазия.
Работлив ли е българинът? Само на сън или приказки. Все гледа да кривне. Ако може някой друг да му свърши работата, ще спи спокойно и с чиста съвест. Но пък умее да се самоизтъква за сметка на колегите си.
Виртуозни словоблудци има навсякъде, но няма да забравя едно място, където работех преди години. Там всички бяха такива. Никой не си вършеше работата, но по цял ден се сипеха обвинения един срещу друг. Нагледах се на хора, убедени, че скапват от работа, а останалите нищо не вършат. Милион пъти си припомних приказките "На чужд гръб и сто тояги са малко" и "Когато си напълниш кошницата с приказки, за друго не остава място."
В добавка шефката беше абсолютна идиотка. Съвсем нищичко не разбираше. Дори често грешеше в броенето на пари. Шефът я държеше там, защото му беше бивша жена, а настоящата не желаеше да се занимава с бизнес.
При такива "кадърни" шефка и персонал нищо чудно, че фирмата отдавна е фалирала.
Някой спомня ли си италианеца Леонардо от "Биг Брадър"? Ники Кънчев го разпитваше за бизнеса и лесно ли се работи с българи. Леонардо, ухилен до уши, чистосърдечно сподели опита си: "О, много трудно! Мързеливи, крадливи. Все трябва да ги дебнеш." Цялата публика барабар с водещия онемяха. Леонардо се заозърта, чудейки се защо всички го гледат като ударени с мокър парцал. Горкият! Откъде би могъл да знае, че нас не ни интересува истината, понеже предпочитаме българските митове и легенди? Той просто сподели какво е видял с очите си, но няма кой да го чуе.
Имаме си много хубава приказка: "Накарай мързеливия на работа, за да те научи на акъл!" Няма да казвам колко пъти съм се убедил в правотата на тези думи. Само като чуя "Чакай да ти обясня" и една камара асоциации нахлуват в главата ми.
Лошото е, че най-мързеливите са и най-добри актьори. Принудени са - щом не работиш, трябва добре да създаваш впечатление, че вършиш някаква дейност.
Един познат беше уволнен, защото изпълнявал цялата работа на своята смяна, заради което нямал време да се замисли дали шефът го вижда. Оказало се, че точно най-важният човек не го е видял. Но пък по закона на всеобщата гадост забелязал, че въпросният служител е седнал да изпуши една цигара и директно го уволнил. Явно е бил в лошо настроение, а поводи да си го изкара на някой дал Господ.
Същевременно истинските мързеливци и досега са на работа, защото са се усъвършенствали в симулирането на дейност.
Край на първа част
Продължението след няколко дни
Не е приятно да видиш картини на завоеватели от турска гледна точка. Най-добре го усещаме ние заради петте века иго. Разбираемо е, че те се гордеят с този период. Трудно може да се намери абсолютно обективна гледна точка, когато става дума за история. Из цяла Европа е така между съседите.
цитирай
2.
анонимен -
Факт
23.12.2010 15:13
23.12.2010 15:13
Няма по-злобен народ от българския. Не се сещам за нищо, с което да се похвалим. Кръгла нула сме за това фантазираме за някакви подвизи и постижения.
цитирайЗасега поне един линк:
http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=114206
Поздрави и усмивки :)))
цитирайhttp://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=114206
Поздрави и усмивки :)))
rojenski написа:
Не е приятно да видиш картини на завоеватели от турска гледна точка. Най-добре го усещаме ние заради петте века иго. Разбираемо е, че те се гордеят с този период. Трудно може да се намери абсолютно обективна гледна точка, когато става дума за история. Из цяла Европа е така между съседите.
Всеки знае своето. Тук cе хвалим, че България стигала на три морета, но какво мислят народите по завладяните земи. За тях Симеон е бил поробител.
анонимен написа:
Няма по-злобен народ от българския. Не се сещам за нищо, с което да се похвалим. Кръгла нула сме за това фантазираме за някакви подвизи и постижения.
И това не е съвсем вярно. Всеки народ има с какво да се похвали, но тук доста прекаляваме и преувеличаваме. Ако се вярва на нашите митове и легенди, светът започва и вероятно ще свърши с българска следа. В такъв случай съвсем логично изниква въпросът, щом сме толкова велики, защо сме го закъсали до такава степен? Големите ни мачкали. Е, да, ама великия не го мачкат, нали? Нещо липсва в уравнението.
voinov50 написа:
Засега поне един линк:
http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=114206
Поздрави и усмивки :)))
http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=114206
Поздрави и усмивки :)))
Ясно, че е имало и елемент на провокация и подкупване, но и от други места потвърждават чистия и спретнат вид на германците. А и не е много честно да ядеш и пиеш, без да си плащаш. Бедният човек не се интересува кой за какво е дошъл, защото политиката и държавните интереси няма да го нахранят, ако той не бъхти от сутрин до вечер.
Весели празници!
Домакина е тъпак.
цитирайОт твоя пост се сетих колко хора се преместиха от провинцията в столицата. По родните им места няма работа и са принудени да търсят в най-големия град. Но има и един друг тип, които се плашат от работа на полето и се надяват на нещо по-леко. Тях не ги разбирам. Да не забравяме, че и столичани не ca от най-работливите.
цитирайНали познаваш поговорките - Свят голям, хора всякакви, Няма стадо без мърша...
Работил съм с германци, фламандци, франзузи, англичани...и мога да кажа със чиста съвест, че те се възползваха от всяка възможност да кръшнат, спяха и спокойно, ако другите им бяха свършили работата.
Хората от моя род имат трудов стаж над 40 години, някои дори над 50. Никога не са кръшкали, винаги са гледали да помогнат на другите, а и все още го правят.
Честни и откровени хора са, не се оплакват, не злословят...това са истинските българи.
цитирайРаботил съм с германци, фламандци, франзузи, англичани...и мога да кажа със чиста съвест, че те се възползваха от всяка възможност да кръшнат, спяха и спокойно, ако другите им бяха свършили работата.
Хората от моя род имат трудов стаж над 40 години, някои дори над 50. Никога не са кръшкали, винаги са гледали да помогнат на другите, а и все още го правят.
Честни и откровени хора са, не се оплакват, не злословят...това са истинските българи.
termostat написа:
Домакина е тъпак.
Поредното умно изказване. Отново ме впечатли.
provincialist написа:
От твоя пост се сетих колко хора се преместиха от провинцията в столицата. По родните им места няма работа и са принудени да търсят в най-големия град. Но има и един друг тип, които се плашат от работа на полето и се надяват на нещо по-леко. Тях не ги разбирам. Да не забравяме, че и столичани не ca от най-работливите.
Нищо не мога да кажа по въпроса. Цял живот съм в София, майка ми и баща ми също. Никога не съм работил на полето. Интересно ми е за кратко да ходя при роднини и приятели в провинцията, но бързо започва да ме тегли обратно.
sparotok написа:
Нали познаваш поговорките - Свят голям, хора всякакви, Няма стадо без мърша...
Работил съм с германци, фламандци, франзузи, англичани...и мога да кажа със чиста съвест, че те се възползваха от всяка възможност да кръшнат, спяха и спокойно, ако другите им бяха свършили работата.
Хората от моя род имат трудов стаж над 40 години, някои дори над 50. Никога не са кръшкали, винаги са гледали да помогнат на другите, а и все още го правят.
Честни и откровени хора са, не се оплакват, не злословят...това са истинските българи.
Работил съм с германци, фламандци, франзузи, англичани...и мога да кажа със чиста съвест, че те се възползваха от всяка възможност да кръшнат, спяха и спокойно, ако другите им бяха свършили работата.
Хората от моя род имат трудов стаж над 40 години, някои дори над 50. Никога не са кръшкали, винаги са гледали да помогнат на другите, а и все още го правят.
Честни и откровени хора са, не се оплакват, не злословят...това са истинските българи.
Има и такива. По принцип тях търся, а останалите избягвам.
За съжаление доста по-често виждам ехидни усмивки, че някой друг се е минал, а тарикатчетата пак отмарят. От какво са се преуморили, остава загадка.
Може просто на такива да случвам.
13.
анонимен -
ТУТАНКАМОН ТИ СИ ТОЧНО ТАКЪВ. МЪ...
23.12.2010 17:22
23.12.2010 17:22
ТУТАНКАМОН ТИ СИ ТОЧНО ТАКЪВ. МЪРЗЕЛИВ И ПРОСТ БЪЛГАРИН. САМО НАСТАВЛЕНИЯ ДАВАШ. С ТВОЯТА ЛЮБОВНИЦА ГУДБАЙ САМО ПРЪСКАТЕ ОТРОВА.
цитирай
14.
анонимен -
Малоумния народ ще продължи да и...
23.12.2010 17:44
23.12.2010 17:44
Малоумния народ ще продължи да избира престъпника Боко, а после ще се жалва, че нещо му е криво. Никога няма да се сети, че други методи трябват за да се прогресира. Днес забраняват деца, утре ще забранят дишането.
цитирай
15.
анонимен -
ОТЛИЧЕН-6
23.12.2010 17:44
23.12.2010 17:44
,,АВТОРЕ....!
ОБИЧАМ :
..".ЕДИНСТВЕНО ИСТИНАТА, САМО ИСТИНАТА И ТО,......ЦЯЛАТА!!!!"
цитирайОБИЧАМ :
..".ЕДИНСТВЕНО ИСТИНАТА, САМО ИСТИНАТА И ТО,......ЦЯЛАТА!!!!"
анонимен написа:
ТУТАНКАМОН ТИ СИ ТОЧНО ТАКЪВ. МЪРЗЕЛИВ И ПРОСТ БЪЛГАРИН. САМО НАСТАВЛЕНИЯ ДАВАШ. С ТВОЯТА ЛЮБОВНИЦА ГУДБАЙ САМО ПРЪСКАТЕ ОТРОВА.
Ти идваш при мен и се изказваш, а аз при теб никога. Кажи сега кой пръска отрова?
анонимен написа:
Малоумния народ ще продължи да избира престъпника Боко, а после ще се жалва, че нещо му е криво. Никога няма да се сети, че други методи трябват за да се прогресира. Днес забраняват деца, утре ще забранят дишането.
А някой друг предложил ли е по-добри методи? Защото според мен Бойко Борисов основно поправя грешките на предишните. Това виждам аз.
Но тук темата е съвсем друга.
18.
анонимен -
Манията за величие я има при всички ...
23.12.2010 18:00
23.12.2010 18:00
Манията за величие я има при всички народи, злобата и зависта също.Проявите им са по различни, но не и по слаби от нашите.
цитирай
19.
анонимен -
до 14
23.12.2010 18:09
23.12.2010 18:09
"Малоумния народ"избра "престъпрника Боко" за да разкара крадливата ламя спаска,полиран мозък!Лично за мен,въпреки че гласувах за него, Бойко е никой!И реално нищо не върши!Просто няма за кой друг,не разбираш ли!?И ти ли ще предлагаш крадливия счетоводител,дето се мисли за политик?Вместо да се навираш в главите на хората,първо се потопи в собственото си малоумие,намести се удобно в него и чак тогава се опитай да мислиш!Не гарантирам,че ще се получи от първия път,но ако опитваш непрекъснато,кой знае,може някой "хубав ден за българската демокрация" и в твоята градина да съмне!Дай Боже!
цитирай
20.
анонимен -
maika ti prosta
23.12.2010 18:17
23.12.2010 18:17
maika ti prosta ciganska
smurt za teb i goodbye
grob dano vi subere
i vi slava dade
bokluci ste
цитирайsmurt za teb i goodbye
grob dano vi subere
i vi slava dade
bokluci ste
анонимен написа:
,,АВТОРЕ....!
ОБИЧАМ :
..".ЕДИНСТВЕНО ИСТИНАТА, САМО ИСТИНАТА И ТО,......ЦЯЛАТА!!!!"
ОБИЧАМ :
..".ЕДИНСТВЕНО ИСТИНАТА, САМО ИСТИНАТА И ТО,......ЦЯЛАТА!!!!"
Поправих двойката, нали? Знаех си, че е въпрос на време.
анонимен написа:
Манията за величие я има при всички народи, злобата и зависта също.Проявите им са по различни, но не и по слаби от нашите.
Нямам лични наблюдения, но казват, че по други държави всички си помагат с изключение на българите, които пак гледали да си "подливат вода". Не знам колко е вярно.
анонимен написа:
"Малоумния народ"избра "престъпрника Боко" за да разкара крадливата ламя спаска,полиран мозък!Лично за мен,въпреки че гласувах за него, Бойко е никой!И реално нищо не върши!Просто няма за кой друг,не разбираш ли!?И ти ли ще предлагаш крадливия счетоводител,дето се мисли за политик?Вместо да се навираш в главите на хората,първо се потопи в собственото си малоумие,намести се удобно в него и чак тогава се опитай да мислиш!Не гарантирам,че ще се получи от първия път,но ако опитваш непрекъснато,кой знае,може някой "хубав ден за българската демокрация" и в твоята градина да съмне!Дай Боже!
Това е политиката - всеки дърпа към онзи, за който държи. Но всъщност тук темата е по-друга.
Винаги съм се чудил такива като теб как гледат на себе си. Ясно, че не си човек. Дори за животно не ставаш. Но ти поне осъзнаваш ли колко ниско стоиш в еволюционната стълбица?
цитирайТочно показва как сблъсъкът на митовете се отразява на човека.
Чакам да чета още по въпроса!
цитирайЧакам да чета още по въпроса!
26.
анонимен -
От ВНМ
23.12.2010 19:06
23.12.2010 19:06
Животът е организация. На моликулярно, на клетъчно, а и на обществено ниво. Патриахалното общество на нашите родители е разрушено без да е заменено с друг стожер на морала. Всеки индивид извън обществото деградира до биологическа единица. Представяш ли си какъв шамар ще отнесе този дето псува, ако го направи пред баща си. За съжаление Българската църква не може да носи призванието си, защото и тя се отдалечи от човека , по същия начин както и родата му. Да изкажем и погнусата си от близкото минало , в което Партията анексира функцийте и на църквата и на семейството. Основната клетка на обществото беше колектива с бащицата.
Но надежда има. След като някой задава въпроси по темата, след като някой се опитва да каже истината за историята ни като Спароток , а и след като ти отговаряме културно, макар и анонимно. Ако повече хора прочетат Иван Хаджийски ще се уверят , че БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД е бил достоен за уважение само преди десетилетия и разберем , че сегашния момент ни дава възможности да постигнем същото. Отдавна Европа не е била така благосклонна към нас.
Дано мизерният преход е бил за нас чистилището! Надявам се да станем отново народ , не мразеш се , а самоуважаващ се , за да ни уважават и другите.
цитирайНо надежда има. След като някой задава въпроси по темата, след като някой се опитва да каже истината за историята ни като Спароток , а и след като ти отговаряме културно, макар и анонимно. Ако повече хора прочетат Иван Хаджийски ще се уверят , че БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД е бил достоен за уважение само преди десетилетия и разберем , че сегашния момент ни дава възможности да постигнем същото. Отдавна Европа не е била така благосклонна към нас.
Дано мизерният преход е бил за нас чистилището! Надявам се да станем отново народ , не мразеш се , а самоуважаващ се , за да ни уважават и другите.
razkazvachka написа:
Точно показва как сблъсъкът на митовете се отразява на човека.
Чакам да чета още по въпроса!
Чакам да чета още по въпроса!
Съвсем скоро ще пристигне.
ти силен ли беше по математика? Да знам дали умееш да броиш пари. Мога да те взема за придворен счетоводител.
цитирайNishto che i az sam ujasno potarpevsha ot sistemata, no niakak si mi e predi vsichko jal za obarkanite poniatia za rodina i nazionalni zennosti pri mladite.
A po temata dali e marzeliv balgarina - nikak ne e, no triabva da raboti v chujbina - tam truda e zenen, che i choveka.Mnogo fakti bih mogla da spodelia v podkrepa na tova si tvardenia, no ne e neobhodimo.
I kakva e logikata - shtom balgarinat ne e marzeliv v chujbina a u nas e, ami da doide drug model na sistema - i ot kade- moito mnenie e- da bade ot Evropa.
Moje pak i da dochakame realna promiana, che to sega - ot scandali i batazi chovek ne moje da pochustva cheloto si.
Podchertavam che ne obviniavam kabineta i personata na B.Borisov, korenite sa dalech nazad vav vremeto, daje mislia che i toi samiat ne e znael kogato go izbraha s kakvo se zahvashta- prosto e bil v scenaria, a i tvarde mnogo razchitashe na US - pak to doidoha,gepiha i se chupiha - horata ezdachi.
E, tova e.
цитирайA po temata dali e marzeliv balgarina - nikak ne e, no triabva da raboti v chujbina - tam truda e zenen, che i choveka.Mnogo fakti bih mogla da spodelia v podkrepa na tova si tvardenia, no ne e neobhodimo.
I kakva e logikata - shtom balgarinat ne e marzeliv v chujbina a u nas e, ami da doide drug model na sistema - i ot kade- moito mnenie e- da bade ot Evropa.
Moje pak i da dochakame realna promiana, che to sega - ot scandali i batazi chovek ne moje da pochustva cheloto si.
Podchertavam che ne obviniavam kabineta i personata na B.Borisov, korenite sa dalech nazad vav vremeto, daje mislia che i toi samiat ne e znael kogato go izbraha s kakvo se zahvashta- prosto e bil v scenaria, a i tvarde mnogo razchitashe na US - pak to doidoha,gepiha i se chupiha - horata ezdachi.
E, tova e.
анонимен написа:
Животът е организация. На моликулярно, на клетъчно, а и на обществено ниво. Патриахалното общество на нашите родители е разрушено без да е заменено с друг стожер на морала. Всеки индивид извън обществото деградира до биологическа единица. Представяш ли си какъв шамар ще отнесе този дето псува, ако го направи пред баща си. За съжаление Българската църква не може да носи призванието си, защото и тя се отдалечи от човека , по същия начин както и родата му. Да изкажем и погнусата си от близкото минало , в което Партията анексира функцийте и на църквата и на семейството. Основната клетка на обществото беше колектива с бащицата.
Но надежда има. След като някой задава въпроси по темата, след като някой се опитва да каже истината за историята ни като Спароток , а и след като ти отговаряме културно, макар и анонимно. Ако повече хора прочетат Иван Хаджийски ще се уверят , че БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД е бил достоен за уважение само преди десетилетия и разберем , че сегашния момент ни дава възможности да постигнем същото. Отдавна Европа не е била така благосклонна към нас.
Дано мизерният преход е бил за нас чистилището! Надявам се да станем отново народ , не мразеш се , а самоуважаващ се , за да ни уважават и другите.
Но надежда има. След като някой задава въпроси по темата, след като някой се опитва да каже истината за историята ни като Спароток , а и след като ти отговаряме културно, макар и анонимно. Ако повече хора прочетат Иван Хаджийски ще се уверят , че БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД е бил достоен за уважение само преди десетилетия и разберем , че сегашния момент ни дава възможности да постигнем същото. Отдавна Европа не е била така благосклонна към нас.
Дано мизерният преход е бил за нас чистилището! Надявам се да станем отново народ , не мразеш се , а самоуважаващ се , за да ни уважават и другите.
Не знам какво значи "културно макар и анонимно". Как по друг начин да ми отговориш? Именно културно би трябвало да бъде.
За българската история съм слушал толкова различни гледни точки, че няма как да не се колебая - обратното би било наивно. В постинга казах, че вярвам в добродетелите от едно време. А това, че комунистическото робство ги е унищожило, е извън всякакво cъмнение.
beautyqueen написа:
ти силен ли беше по математика? Да знам дали умееш да броиш пари. Мога да те взема за придворен счетоводител.
Не съм бил най-добрия, но се справях. За счетоводител обаче не знам дали ставам. Винаги съм предпочитал геометрията, дори по едно време ми беше любим предмет след английския и астрономията. Докато алгебрата ми беше по-трудна.
balgarski7vinarki написа:
Nishto che i az sam ujasno potarpevsha ot sistemata, no niakak si mi e predi vsichko jal za obarkanite poniatia za rodina i nazionalni zennosti pri mladite.
A po temata dali e marzeliv balgarina - nikak ne e, no triabva da raboti v chujbina - tam truda e zenen, che i choveka.Mnogo fakti bih mogla da spodelia v podkrepa na tova si tvardenia, no ne e neobhodimo.
I kakva e logikata - shtom balgarinat ne e marzeliv v chujbina a u nas e, ami da doide drug model na sistema - i ot kade- moito mnenie e- da bade ot Evropa.
Moje pak i da dochakame realna promiana, che to sega - ot scandali i batazi chovek ne moje da pochustva cheloto si.
Podchertavam che ne obviniavam kabineta i personata na B.Borisov, korenite sa dalech nazad vav vremeto, daje mislia che i toi samiat ne e znael kogato go izbraha s kakvo se zahvashta- prosto e bil v scenaria, a i tvarde mnogo razchitashe na US - pak to doidoha,gepiha i se chupiha - horata ezdachi.
E, tova e.
A po temata dali e marzeliv balgarina - nikak ne e, no triabva da raboti v chujbina - tam truda e zenen, che i choveka.Mnogo fakti bih mogla da spodelia v podkrepa na tova si tvardenia, no ne e neobhodimo.
I kakva e logikata - shtom balgarinat ne e marzeliv v chujbina a u nas e, ami da doide drug model na sistema - i ot kade- moito mnenie e- da bade ot Evropa.
Moje pak i da dochakame realna promiana, che to sega - ot scandali i batazi chovek ne moje da pochustva cheloto si.
Podchertavam che ne obviniavam kabineta i personata na B.Borisov, korenite sa dalech nazad vav vremeto, daje mislia che i toi samiat ne e znael kogato go izbraha s kakvo se zahvashta- prosto e bil v scenaria, a i tvarde mnogo razchitashe na US - pak to doidoha,gepiha i se chupiha - horata ezdachi.
E, tova e.
И тук може да стане същото. Вярно, че човек губи мотивация, ако не е добре платен. Никой не е толкова луд, че да работи за едно "мерси".
33.
анонимен -
maika ti prosta ciganska
smurt za ...
23.12.2010 20:41
23.12.2010 20:41
анонимен написа:
maika ti prosta ciganska
smurt za teb i goodbye
grob dano vi subere
i vi slava dade
bokluci ste
smurt za teb i goodbye
grob dano vi subere
i vi slava dade
bokluci ste
И в живота и смъртта има славни и велики.
Някои никога няма да го усетят. Ни наяве, ни насън.
Хапни си го сега и си го преглътни. Вземи си водичка, да не се задавиш.
goodbye написа:
И в живота и смъртта има славни и велики.
Някои никога няма да го усетят. Ни наяве, ни насън.
Хапни си го сега и си го преглътни. Вземи си водичка, да не се задавиш.
анонимен написа:
maika ti prosta ciganska
smurt za teb i goodbye
grob dano vi subere
i vi slava dade
bokluci ste
smurt za teb i goodbye
grob dano vi subere
i vi slava dade
bokluci ste
И в живота и смъртта има славни и велики.
Някои никога няма да го усетят. Ни наяве, ни насън.
Хапни си го сега и си го преглътни. Вземи си водичка, да не се задавиш.
Това е добър човек, разбираш ли. Знае всичко и дава акъл, защото му отива.
35.
анонимен -
maika ti prosta ciganska
smurt za ...
23.12.2010 21:03
23.12.2010 21:03
tutankhamon661 написа:
Това е добър човек, разбираш ли. Знае всичко и дава акъл, защото му отива.
goodbye написа:
И в живота и смъртта има славни и велики.
Някои никога няма да го усетят. Ни наяве, ни насън.
Хапни си го сега и си го преглътни. Вземи си водичка, да не се задавиш.
анонимен написа:
maika ti prosta ciganska
smurt za teb i goodbye
grob dano vi subere
i vi slava dade
bokluci ste
smurt za teb i goodbye
grob dano vi subere
i vi slava dade
bokluci ste
И в живота и смъртта има славни и велики.
Някои никога няма да го усетят. Ни наяве, ни насън.
Хапни си го сега и си го преглътни. Вземи си водичка, да не се задавиш.
Това е добър човек, разбираш ли. Знае всичко и дава акъл, защото му отива.
Знаеш ли, в действителност може и да си прав. Може той или тя да е добър човек. Ние, ти, аз може да сме лошите. Добър човек, желае на лошите да умрат, за да стане света по-добър. Нали е благородно?
goodbye написа:
Знаеш ли, в действителност може и да си прав. Може той или тя да е добър човек. Ние, ти, аз може да сме лошите. Добър човек, желае на лошите да умрат, за да стане света по-добър. Нали е благородно?
tutankhamon661 написа:
Това е добър човек, разбираш ли. Знае всичко и дава акъл, защото му отива.
goodbye написа:
И в живота и смъртта има славни и велики.
Някои никога няма да го усетят. Ни наяве, ни насън.
Хапни си го сега и си го преглътни. Вземи си водичка, да не се задавиш.
анонимен написа:
maika ti prosta ciganska
smurt za teb i goodbye
grob dano vi subere
i vi slava dade
bokluci ste
smurt za teb i goodbye
grob dano vi subere
i vi slava dade
bokluci ste
И в живота и смъртта има славни и велики.
Някои никога няма да го усетят. Ни наяве, ни насън.
Хапни си го сега и си го преглътни. Вземи си водичка, да не се задавиш.
Това е добър човек, разбираш ли. Знае всичко и дава акъл, защото му отива.
Знаеш ли, в действителност може и да си прав. Може той или тя да е добър човек. Ние, ти, аз може да сме лошите. Добър човек, желае на лошите да умрат, за да стане света по-добър. Нали е благородно?
Виж как ми отвори очите. Освен да се засрамим? Както ти кажеш.
37.
анонимен -
Виж как ми отвори очите. Освен да се ...
23.12.2010 21:29
23.12.2010 21:29
tutankhamon661 написа:
Виж как ми отвори очите. Освен да се засрамим? Както ти кажеш.
Аз върху друго се замислих. Гроб да ни съберял? Дали добрякът/ката си мисли, че "лошите" хора като нас само в гроба и смъртта се събират? Виждаш ли колко наивно разсъждава. Все пак, за да е лош светът ние трябва да се погрижим за това, а аз честно да ти кажа не пропускам да се срещна с лоши себеподобни докато съм жива още. Иначе как ще противостоим на доброто? Че като умрем нали уж в ада ще ходим и слава ще събираме? Къде ще намираме такива добри души като анонимното като умрем? Голям наивник този анонимен.
Наредил си истина след истина. На повечето няма да им хареса. Обаче факт - мързелив народ сме, прост, нахален и завистлив. Не знам защо и откъде го имаме това, лошото. Често я подхващам тази тема у дома, но освен ядно да вдигам рамене и да се ядосвам, файда никаква!
Поздрави,
цитирайПоздрави,
Хареса ми твоят анализ, омръзна ми да се опитвам да се успокоявам, оповавайки се единствено на славната история, докато газя в кал - в настоящето..
А онзи кълнещ коментар ми напомня един далечен стил..
цитирайА онзи кълнещ коментар ми напомня един далечен стил..
питам се къде се е изгубил тоя дух? Вероятно 5те века робство са ни претопили в страхливите мишки, които сме днес. Скатаването, мързела, лъжите, симулирането, това е достоен портрет на един слуга (роб). Не знам само претенциите откъде се взеха?
цитирайВсяко прекалено обобщение... надхвърлящо собствения опит и наблюдения... пък дори и "национално" - отвътре или отвън - е заплашено от "системна грешка". Навремето някои от нас бяха учени в часовете по физика (например) как да я отчитат :) Но малцина си спомнят за часовете си, още по-малко за онова, на което са учени... без да зазубрят :)))))
Та на въпроса, това го има у всички народи, Фараоне :) Малко си общувал с друтите, ама истински, питайки ги за техните митове и съизмерването им с реалността :))
И още нещо : тук сме, за да се учим. Ако забравим това, само си пилеем времето с приказки :))) Много от хората, които наистина извършват промените, никога няма и да ги чуете... Тяхната роля е да действат, а не да приказват :)))
Светли празници на всички :)))))))
цитирайТа на въпроса, това го има у всички народи, Фараоне :) Малко си общувал с друтите, ама истински, питайки ги за техните митове и съизмерването им с реалността :))
И още нещо : тук сме, за да се учим. Ако забравим това, само си пилеем времето с приказки :))) Много от хората, които наистина извършват промените, никога няма и да ги чуете... Тяхната роля е да действат, а не да приказват :)))
Светли празници на всички :)))))))
42.
анонимен -
"... племе нечистоплътно и най- паче крадливо."
23.12.2010 23:26
23.12.2010 23:26
Българите са мързеливи, простовати, алчни и завистливи. Освен това те имат и ред отрицателни качества.
цитирай
43.
lisichka -
Тутане да не си започнал адаптация ...
24.12.2010 00:14
24.12.2010 00:14
Тутане да не си започнал адаптация на моите срамове?
цитирай
44.
анонимен -
Най- наглият мит
24.12.2010 06:17
24.12.2010 06:17
беше този, че след евреите ние сме най- интелигентният народ на света. Истината е, че евреите са тъпанари, които непрекъснато воюват с някого, а ние сме и си оставаме простаците на ЕС.
цитирайМитовете са нещо нормално за всяка нация. Но когато една нация е комплексирана от безбройните си неуспехи, митовете идват като компенсация за пропуснати ползи и, разбира се, стават все по-смешни и все по-нелепи за тези, които умеят да мислят. Но по принцип митовете се сътворяват предимно от разни патриотично настроени групи и личности /леко дебилни/, които в един момент губят представа за реалност и започват да си съчиняват история.
цитирайgoodbye написа:
Аз върху друго се замислих. Гроб да ни съберял? Дали добрякът/ката си мисли, че "лошите" хора като нас само в гроба и смъртта се събират? Виждаш ли колко наивно разсъждава. Все пак, за да е лош светът ние трябва да се погрижим за това, а аз честно да ти кажа не пропускам да се срещна с лоши себеподобни докато съм жива още. Иначе как ще противостоим на доброто? Че като умрем нали уж в ада ще ходим и слава ще събираме? Къде ще намираме такива добри души като анонимното като умрем? Голям наивник този анонимен.
tutankhamon661 написа:
Виж как ми отвори очите. Освен да се засрамим? Както ти кажеш.
Аз върху друго се замислих. Гроб да ни съберял? Дали добрякът/ката си мисли, че "лошите" хора като нас само в гроба и смъртта се събират? Виждаш ли колко наивно разсъждава. Все пак, за да е лош светът ние трябва да се погрижим за това, а аз честно да ти кажа не пропускам да се срещна с лоши себеподобни докато съм жива още. Иначе как ще противостоим на доброто? Че като умрем нали уж в ада ще ходим и слава ще събираме? Къде ще намираме такива добри души като анонимното като умрем? Голям наивник този анонимен.
Наивност и алкохол. Каква комбинация!
gwendoline написа:
Наредил си истина след истина. На повечето няма да им хареса. Обаче факт - мързелив народ сме, прост, нахален и завистлив. Не знам защо и откъде го имаме това, лошото. Често я подхващам тази тема у дома, но освен ядно да вдигам рамене и да се ядосвам, файда никаква!
Поздрави,
Поздрави,
За съжаление и на малкото работливи им излиза лошо име. Факт е, че по цял свят ни мразят. Не съм го видял лично, но от толкова места съм го чул, че просто няма как да се съмнявам.
djgator написа:
Хареса ми твоят анализ, омръзна ми да се опитвам да се успокоявам, оповавайки се единствено на славната история, докато газя в кал - в настоящето..
А онзи кълнещ коментар ми напомня един далечен стил..
А онзи кълнещ коментар ми напомня един далечен стил..
Няма как да не си зададеш очевадните въпроси. Вярвам, че някога сме имали прословутите добродетели, но нещо доста съществено се е изпарило. В противен случай сега нямаше да сме в "девета глуха".
ironhot написа:
питам се къде се е изгубил тоя дух? Вероятно 5те века робство са ни претопили в страхливите мишки, които сме днес. Скатаването, мързела, лъжите, симулирането, това е достоен портрет на един слуга (роб). Не знам само претенциите откъде се взеха?
Парадокс - най-жалките са най-претенциозни. Фука се само некадърният, а на другите не им се налага, защото има кой да ги похвали.
Според мен решаващия период е бил комунизмът. Случилото се тогава е описано във всички трудове за владеене на масите. Избиваш интелигенцията, както е станало веднага след 9 септември 1944г, и правиш всичко възможно броят на простите хора винаги да надвишава броя на можещите и знаещите. Паралелно с това подстрекаваш най-долните страсти като предателство, доносничество и т.н. Защо, мислиш, сега се скъсватда сочат с пръст "Ти си агент"?
svoboda64 написа:
Всяко прекалено обобщение... надхвърлящо собствения опит и наблюдения... пък дори и "национално" - отвътре или отвън - е заплашено от "системна грешка". Навремето някои от нас бяха учени в часовете по физика (например) как да я отчитат :) Но малцина си спомнят за часовете си, още по-малко за онова, на което са учени... без да зазубрят :)))))
Та на въпроса, това го има у всички народи, Фараоне :) Малко си общувал с друтите, ама истински, питайки ги за техните митове и съизмерването им с реалността :))
И още нещо : тук сме, за да се учим. Ако забравим това, само си пилеем времето с приказки :))) Много от хората, които наистина извършват промените, никога няма и да ги чуете... Тяхната роля е да действат, а не да приказват :)))
Светли празници на всички :)))))))
Та на въпроса, това го има у всички народи, Фараоне :) Малко си общувал с друтите, ама истински, питайки ги за техните митове и съизмерването им с реалността :))
И още нещо : тук сме, за да се учим. Ако забравим това, само си пилеем времето с приказки :))) Много от хората, които наистина извършват промените, никога няма и да ги чуете... Тяхната роля е да действат, а не да приказват :)))
Светли празници на всички :)))))))
Със сигурност го има и при другите народи. Зависи до каква степен. В следващата част на този постинг съм предвидил и това.
Да, човек постоянно се учи. Винаги приемам чужди мнения. Ако открия моя грешка, това ще ми е от полза и може само да ме радва, защото ще я поправя.
анонимен написа:
Българите са мързеливи, простовати, алчни и завистливи. Освен това те имат и ред отрицателни качества.
Звучи ужасно. Мен и за по-леки думи ме обвиниха.
lisichka написа:
Тутане да не си започнал адаптация на моите срамове?
Ами, не знам от какво точно се срамуваш. Поне си съгласна с мен.
анонимен написа:
беше този, че след евреите ние сме най- интелигентният народ на света. Истината е, че евреите са тъпанари, които непрекъснато воюват с някого, а ние сме и си оставаме простаците на ЕС.
Това е важна точка от следващата част на постинга. Но не съм съгласен за евреите. Ако са тъпанари, нямаше да владеят света. Може и да е защото са задружни и винаги се подкрепят. Да не забравяме обаче, че такива са и циганите, а те нищо не владеят.
Подобно нещо се забелязва и при други групи хора. Примерно гейовете - все гледат да се пробутат едни други. Ние мислим, че парите и скуката ги правят такива. Били са си същите, но се обграждат със свои. После се чудим защо на всеки ъгъл наднича някой гей.
raders написа:
Митовете са нещо нормално за всяка нация. Но когато една нация е комплексирана от безбройните си неуспехи, митовете идват като компенсация за пропуснати ползи и, разбира се, стават все по-смешни и все по-нелепи за тези, които умеят да мислят. Но по принцип митовете се сътворяват предимно от разни патриотично настроени групи и личности /леко дебилни/, които в един момент губят представа за реалност и започват да си съчиняват история.
Да, често го наричат патриотизъм. Може би има полза за повдигането на духа, но ако се мине границата, човек започва да вярва, че е велик по рождение и не си дава много зор.
Сега се сещам за една група хора с подобно поведение - пишман-любовчиите. Колкото повече неуспехи трупат, толкова повече затъват във фантазиите си.
55.
анонимен -
Винаги съм се чудил такива като теб ...
24.12.2010 15:29
24.12.2010 15:29
tutankhamon661 написа:
Винаги съм се чудил такива като теб как гледат на себе си. Ясно, че не си човек. Дори за животно не ставаш. Но ти поне осъзнаваш ли колко ниско стоиш в еволюционната стълбица?
Анонимен 20 е Лидис, тази злоба, няма как да се сбърка:)
56.
анонимен -
maika ti prosta ciganska
smurt za ...
24.12.2010 15:34
24.12.2010 15:34
goodbye написа:
И в живота и смъртта има славни и велики.
Някои никога няма да го усетят. Ни наяве, ни насън.
Хапни си го сега и си го преглътни. Вземи си водичка, да не се задавиш.
анонимен написа:
maika ti prosta ciganska
smurt za teb i goodbye
grob dano vi subere
i vi slava dade
bokluci ste
smurt za teb i goodbye
grob dano vi subere
i vi slava dade
bokluci ste
И в живота и смъртта има славни и велики.
Някои никога няма да го усетят. Ни наяве, ни насън.
Хапни си го сега и си го преглътни. Вземи си водичка, да не се задавиш.
Това е Лидис тя, ще го преглътне с водка, предполагам Финландия.
Кучего скача според тоягата. Кръшкачи има при всяка работа, която се върши от мнозина.СъзнАтелните са около 10-20%, а другите. Болшинството иска да даде по-малко(работата е "стока"на пазара на труда), а да получи повече(парички), което е нормално. На запад организацията е на ниво, контрола безкомпромисен, затова всичики са "съзнателни и работливи". . Нов си още. Наблюдават те.Не работиш добре, заплащането е седмично. На другата седмица без теб. Плащат ти за седмицата и любезно ти се изиняват, че поради независящи от тях обстоятелства, нямат повече нужда от твоето сътрудничетство. И точка. Никой не те упреква за нищо.
Ката потретиш на няколко места и останеш без пари, започваш и сам да се сещаш, защо те освобождават все теб от работа.
Има куп принудителни мерки. Хвърлиш фас- 100 евро, Книжка- също. Надул си музиката дома, пречиш на съседите да почиват. 200-300 евро и тн. ЗА всяКа грешка и простъпка се плаща скъпо и незабавно.
Когато те чукнат по главата и джоба яко десетина пъти, щеш нещеш тръгваш по правия път. Между другото нашите българи в чужбина имат сллвата на ДОБРИ РАБОТНИЦИ. и ЗАСЛУЖЕНО ДА ЗНАЕШ.
цитирайКата потретиш на няколко места и останеш без пари, започваш и сам да се сещаш, защо те освобождават все теб от работа.
Има куп принудителни мерки. Хвърлиш фас- 100 евро, Книжка- също. Надул си музиката дома, пречиш на съседите да почиват. 200-300 евро и тн. ЗА всяКа грешка и простъпка се плаща скъпо и незабавно.
Когато те чукнат по главата и джоба яко десетина пъти, щеш нещеш тръгваш по правия път. Между другото нашите българи в чужбина имат сллвата на ДОБРИ РАБОТНИЦИ. и ЗАСЛУЖЕНО ДА ЗНАЕШ.
Чифут египетски.
цитирай
59.
lisichka -
Ами виждам че си прочел от какво се ...
26.12.2010 14:37
26.12.2010 14:37
Ами виждам че си прочел от какво се срамувам. Номерирала съм ги от 1 до 10.
цитирайlisichka написа:
Ами виждам че си прочел от какво се срамувам. Номерирала съм ги от 1 до 10.
Щом така очебийно ме насочваш към твоя блог, ще взема да дойда при теб и да прочета какво си написала. Може да открия нещо ново.
tutankhamon661 написа:
Има и такива. По принцип тях търся, а останалите избягвам.
За съжаление доста по-често виждам ехидни усмивки, че някой друг се е минал, а тарикатчетата пак отмарят. От какво са се преуморили, остава загадка.
Може просто на такива да случвам.
sparotok написа:
Нали познаваш поговорките - Свят голям, хора всякакви, Няма стадо без мърша...
Работил съм с германци, фламандци, франзузи, англичани...и мога да кажа със чиста съвест, че те се възползваха от всяка възможност да кръшнат, спяха и спокойно, ако другите им бяха свършили работата.
Хората от моя род имат трудов стаж над 40 години, някои дори над 50. Никога не са кръшкали, винаги са гледали да помогнат на другите, а и все още го правят.
Честни и откровени хора са, не се оплакват, не злословят...това са истинските българи.
Работил съм с германци, фламандци, франзузи, англичани...и мога да кажа със чиста съвест, че те се възползваха от всяка възможност да кръшнат, спяха и спокойно, ако другите им бяха свършили работата.
Хората от моя род имат трудов стаж над 40 години, някои дори над 50. Никога не са кръшкали, винаги са гледали да помогнат на другите, а и все още го правят.
Честни и откровени хора са, не се оплакват, не злословят...това са истинските българи.
Има и такива. По принцип тях търся, а останалите избягвам.
За съжаление доста по-често виждам ехидни усмивки, че някой друг се е минал, а тарикатчетата пак отмарят. От какво са се преуморили, остава загадка.
Може просто на такива да случвам.
Тарикати и хитреци винаги е имало, от тях няма да се оттървем никога. Единствената полза от тях е, че показват как НЕ трябва да се държи един нормален човек.
62.
lisichka -
а не, не те каня, само отбелязвам
26.12.2010 15:28
26.12.2010 15:28
а не, не те каня, само отбелязвам
цитирайlisichka написа:
а не, не те каня, само отбелязвам
Щом не ме каниш, значи няма да дойда. И без да съм те прочел, по думите ти съдя, че си написала нещо подобно. По тази тема са се изказали толкова много хора, че никой не може да претендира за първооткривател. Разликата е единствено в личния опит и изразните средства.
64.
lisichka -
Аз освен себе си, друг никой до сега ...
26.12.2010 15:44
26.12.2010 15:44
Аз освен себе си, друг никой до сега не съм чувала да отрича да се гордее с хора живяли преди 1000 години. Явно си се изчерпал с идеи да стоиш на първа страница.
Мен първа страница не ме вълнува, не и по начина по който се модерира. Нямам нуждата от одобрението на който и да било нито пък от тежката му благословия.
Остава ви единствено да ме копирате.
цитирайМен първа страница не ме вълнува, не и по начина по който се модерира. Нямам нуждата от одобрението на който и да било нито пък от тежката му благословия.
Остава ви единствено да ме копирате.
65.
lisichka -
много здраве
26.12.2010 15:44
26.12.2010 15:44
много здраве
цитирайlisichka написа:
Аз освен себе си, друг никой до сега не съм чувала да отрича да се гордее с хора живяли преди 1000 години. Явно си се изчерпал с идеи да стоиш на първа страница.
Мен първа страница не ме вълнува, не и по начина по който се модерира. Нямам нуждата от одобрението на който и да било нито пък от тежката му благословия.
Остава ви единствено да ме копирате.
Мен първа страница не ме вълнува, не и по начина по който се модерира. Нямам нуждата от одобрението на който и да било нито пък от тежката му благословия.
Остава ви единствено да ме копирате.
Сериозно ли твърдиш, че ти първа говориш за хората преди 1000 години? При условие, че се учи не само в училище, но и по медиите постоянно има подобни материали.
Ако не те вълнува първа страница, защо постоянно плюеш по онези, които са там?
Много хляб има да ядеш, докато ме стигнеш. Дори няма да обсъждам това, че настоящата публикация, заедно с много други, е готова преди повече от половин година. Не е необходимо. Нагледал съм се на завист.
Като си толкова отворена, престани да си правиш реклама в моя блог.
Видях твое изказване, че си трета /!!!/ по читаемост в blog.bg. Надявам се да не го казваш сериозно, защото говори много зле за психическото ти състояние.
Сама си отговори защо са те баннали в толкова много сайтове. Причината явно е в теб.
67.
lisichka -
Сашко аз от реклама нямам нужда, ...
26.12.2010 16:00
26.12.2010 16:00
Сашко аз от реклама нямам нужда, защото съм извор, който не се издържа от блогване, но ти явно се крепиш на повърхността като плагиадстваш непрекъснато.
Нямам идея от къде твърдиш подобни неща за мои думи. Дай да видя къде съм се изказала подобаващо? :)))))))))))))
Освен че си плагиат си и клеветник. Не ти прави чест!
От кои сайтове са ме баннали? Дай пример или ще си останеш само с голото говорене и мизерията, която бълваш нон стоп към хора, от които се храниш, за да си замажеш следите.
цитирайНямам идея от къде твърдиш подобни неща за мои думи. Дай да видя къде съм се изказала подобаващо? :)))))))))))))
Освен че си плагиат си и клеветник. Не ти прави чест!
От кои сайтове са ме баннали? Дай пример или ще си останеш само с голото говорене и мизерията, която бълваш нон стоп към хора, от които се храниш, за да си замажеш следите.
lisichka написа:
Сашко аз от реклама нямам нужда, защото съм извор, който не се издържа от блогване, но ти явно се крепиш на повърхността като плагиадстваш непрекъснато.
Нямам идея от къде твърдиш подобни неща за мои думи. Дай да видя къде съм се изказала подобаващо? :)))))))))))))
Освен че си плагиат си и клеветник. Не ти прави чест!
От кои сайтове са ме баннали? Дай пример или ще си останеш само с голото говорене и мизерията, която бълваш нон стоп към хора, от които се храниш, за да си замажеш следите.
Нямам идея от къде твърдиш подобни неща за мои думи. Дай да видя къде съм се изказала подобаващо? :)))))))))))))
Освен че си плагиат си и клеветник. Не ти прави чест!
От кои сайтове са ме баннали? Дай пример или ще си останеш само с голото говорене и мизерията, която бълваш нон стоп към хора, от които се храниш, за да си замажеш следите.
При условие, че съм пуснал публикация, очакваш да обръщам внимание на твоите интриги? Няма да стане. Други хора са по-важни за мен.
Всеки си въобразява, че е извор, но това другите го решават, не ти. Като получиш одобрението на болшинството, тогава ще говорим.
Ако продължаваш да ми пускаш коментари, с които още повече ми вдигаш рейтинга, ще излезе, че аз съм ти първата грижа. Така ли е? Ако да, ще ти кажа едно "благодаря"!
69.
lisichka -
Сашко аз от реклама нямам нужда, ...
26.12.2010 16:12
26.12.2010 16:12
tutankhamon661 написа:
При условие, че съм пуснал публикация, очакваш да обръщам внимание на твоите интриги? Няма да стане. Други хора са по-важни за мен.
Всеки си въобразява, че е извор, но това другите го решават, не ти. Като получиш одобрението на болшинството, тогава ще говорим.
Ако продължаваш да ми пускаш коментари, с които още повече ми вдигаш рейтинга, ще излезе, че аз съм ти първата грижа. Така ли е? Ако да, ще ти кажа едно "благодаря"!
lisichka написа:
Сашко аз от реклама нямам нужда, защото съм извор, който не се издържа от блогване, но ти явно се крепиш на повърхността като плагиадстваш непрекъснато.
Нямам идея от къде твърдиш подобни неща за мои думи. Дай да видя къде съм се изказала подобаващо? :)))))))))))))
Освен че си плагиат си и клеветник. Не ти прави чест!
От кои сайтове са ме баннали? Дай пример или ще си останеш само с голото говорене и мизерията, която бълваш нон стоп към хора, от които се храниш, за да си замажеш следите.
Нямам идея от къде твърдиш подобни неща за мои думи. Дай да видя къде съм се изказала подобаващо? :)))))))))))))
Освен че си плагиат си и клеветник. Не ти прави чест!
От кои сайтове са ме баннали? Дай пример или ще си останеш само с голото говорене и мизерията, която бълваш нон стоп към хора, от които се храниш, за да си замажеш следите.
При условие, че съм пуснал публикация, очакваш да обръщам внимание на твоите интриги? Няма да стане. Други хора са по-важни за мен.
Всеки си въобразява, че е извор, но това другите го решават, не ти. Като получиш одобрението на болшинството, тогава ще говорим.
Ако продължаваш да ми пускаш коментари, с които още повече ми вдигаш рейтинга, ще излезе, че аз съм ти първата грижа. Така ли е? Ако да, ще ти кажа едно "благодаря"!
Въобще не ме интересуват приоритетите ти.
Държа да кажеш къде съм казала че съм трета по читаемост и от кои места съм банната щом като си толкова отворен ....когато си докажеш твърденията тогава ще ти взема оценките предвид до тогава си оставаш едно клеветниче и плагиадче.
Рейтинга си го вдигаш сам защото държиш ножа и хляба, а моята читаемост от доста време ти е трън в очите и болка за умиране иначе нямаше да си правиш толкова труд да ми модерираш изявите в интернет.
Аз да те модерирам?!?! Тук вече разговорът приключи. Общувам само с нормални хора.
цитирай
71.
lisichka -
нали знаеш че който лъже на въже......?
26.12.2010 16:38
26.12.2010 16:38
tutankhamon661 написа:
Аз да те модерирам?!?! Тук вече разговорът приключи. Общувам само с нормални хора.
Знам, знам. Вече приготвих въжето. Можеш да си пъхаш главата.
О, ти висш разум! Знам, че си написала дори учебниците по история. Нещо повече - била си личен съветник на хан Аспарух. Господ здраве да ти дава и да споделяш с другите космическия си разум!
цитирайО, ти висш разум! Знам, че си написала дори учебниците по история. Нещо повече - била си личен съветник на хан Аспарух. Господ здраве да ти дава и да споделяш с другите космическия си разум!
Търсене
За този блог
Гласове: 59858
Блогрол
1. Фестивали в България
2. Директория за статии
3. Обувки – пазаруване онлайн
4. Готини тениски
5. Дрехи – пазаруване онлайн
6. Facebook - Tutankhamon661
7. Svejo - Tutankhamon661
8. Traveler In Time
9. Facebook - Забавление
10. Entertainment
11. Svejo - Alexander
12. Blogspot - Tutankhamon661
13. Crystalsound.webnode.com
14. От Mikaela19 за Tutankhamon661
15. Journey
16. Последни новини
17. Toxic
18. Mikaela19
19. Angpiskova
20. Stoineff
21. Cefules
22. Shaffi
23. Gwendoline
24. Kleopatrasv
25. Mariniki
26. Фантазия
27. Интернет може да се окаже опасно място
28. Мая Манолова – лицето на лицемерието
29. Още колко лъжци трябва да слуша изстрадалият български народ?
2. Директория за статии
3. Обувки – пазаруване онлайн
4. Готини тениски
5. Дрехи – пазаруване онлайн
6. Facebook - Tutankhamon661
7. Svejo - Tutankhamon661
8. Traveler In Time
9. Facebook - Забавление
10. Entertainment
11. Svejo - Alexander
12. Blogspot - Tutankhamon661
13. Crystalsound.webnode.com
14. От Mikaela19 за Tutankhamon661
15. Journey
16. Последни новини
17. Toxic
18. Mikaela19
19. Angpiskova
20. Stoineff
21. Cefules
22. Shaffi
23. Gwendoline
24. Kleopatrasv
25. Mariniki
26. Фантазия
27. Интернет може да се окаже опасно място
28. Мая Манолова – лицето на лицемерието
29. Още колко лъжци трябва да слуша изстрадалият български народ?