Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2011 11:08 - Предизвикано - 2
Автор: tutankhamon661 Категория: Други   
Прочетен: 17742 Коментари: 62 Гласове:
114

Последна промяна: 20.03.2011 11:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Всички знаем, че докато едни творят, други печатат профили. Само че за да го прикрият, обвиняват честните блогъри. И не е само завоалирането. Другата цел е да злепоставят най-популярните - същото се говори не само за мен, но и за всички стоящи на призови места. Имали сме много профили, затова сме били там.
Хайде да видим как точно става! Защото аз твърдя, че многото профили не помагат за висока читаемост.
Идеята на злобарите е следната: гласуваш си сам, излизаш на първа и събираш прочитанията.
Само че престоят на първа страница изобщо не гарантира 2000-3000 влизания на постинг. Освен мен го постигат само още няколко души. Останалите приключват някъде към 1000-1500. Да не говорим, че постоянно виждам публикации, които цял ден са на първа, но събират едва 400-500 прочита.
Има много постинги, които по мое мнение са доста добри, но поради необясними причини остават недооценени. Обаче айде да не ми се хвалят такива като Рустам, които в 99% от случаите пишат абсолютни тъпотии, на всичкото отгоре изпълнени аматьорски. О, не, това няма кой да го чете и не виждам защо трябва да стои на първа страница. Даскалът и приближените му нека си го харесват - няколко лични мнения няма да го направят по-стойностно.
Та какво излиза? Не е достатъчно да си начело, за да събереш голям брой прочитания. Нужно е да си сътворил интересно произведение. Никой не е виновен, ако не можеш да пишеш. Съжалявам!
Доста хора го казаха, а сега аз го припомням - интересното не винаги е на първа. Ако създаваш интригуващи постинги, ще те прочетат, дори ако си последен.
Преди време пуснах три публикации наведнъж и почти веднага скучаещ злобар ми хакна минуси - на всичките. След малко пак тръгнах да изплувам, защото моите приятели минаваха и гласуваха. Злобарят за втори път ми хакна минуси - пак на трите. Това се случи още веднъж и в крайна сметка само единият постинг стигна до първа, но след броени минути падна. Въпреки всичко, прочитанията са факт - можете да ги видите. И това се случи без да съм стоял на първа страница цял ден, както и след ТРОЙНОТО хакване на всеки един от трите постинга.
Пред фактите и боговете мълчат. Но не и умниците, "гордост" на blog.bg. Те винаги имат какво да кажат, защото са последна инстанция по всички въпроси.
Донякъде може да помогне качването на линкове по други сайтове, но пак трябва да си написал интересна творба.
Когато бяхме в добри отношения, аз лично съм качвал линкове към публикации на Гробаря, за да му направя добро, но дори това не помогна, защото той просто не умее да пише.
Постингът по случай рождения му ден стоя половин денонощие на първа страница, но в мига, когато падна, имаше едва 274 прочитания. За пръв път виждам толкова слаба резултатност след престой начело. Аз ли да правя изводите или са достатъчно очевидни?
И нещо много важно: тук основното оръжие е словото. За да се изказваш, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да владееш поне основите на българската граматика. Ако допускаш фрапиращи правописни грешки, по-добре не се бий в гърдите, защото ставаш смешен и никой не е длъжен да те уважава.
За сравнение ще кажа, че хора от други сайтове дойдоха тук специално заради мен. Някои вече имат редица публикации. Всички до един съм ги предупредил да не коментират при мен, защото веднага ще ги обявят за мои профили. Част от тях не ме послушаха и точно това им се случи, но грам не им пука. Ехе, дай пък да ги е грижа за някакви жалки, комплексирани мижитурки!
От днес настъпват някои промени. Вече всеки ще коментира, колкото си поиска, а приказките нека си вървят "на шест". Да казвам ли колко ми пука? Обещавам, че при мен няма да мине номерът "Крадецът вика дръжте крадеца". Онези, които по цял ден печатат профили, а обвиняват другите за да отклонят вниманието от себе си, ще останат адски разочаровани.
Не сте елиминирали нито един мой приятел, няма и да успеете. А вашето тролско присъствие никога не ми е било нужно. На вас ви трябва някой, когото да обсъждате, а творците могат да живеят и без критикарите.
Видяхте ли какво стана с Микаела? Тя винаги е била харесвана, но си паснахме прекалено добре и това събуди определени настроения. Микаела стана обект на нецензурни нападки, заради което деактивира част от постингите си. Аз обаче няма да го направя. Даже на всяка публикация ще сложа линк към Mikaela19, за да я откриват по-лесно. При мен тролски номерца не фърфят.
То е ясно, че интригите никога няма да спрат. Как ще стане, щом разни идиотчета са напълно ялови откъм идеи за публикации и единственото им спасение са мръсотиите, на които викат "достойни"?
Към честните хора винаги съм бил честен, а към другите - тройно по-брутален. Вече ми хареса да прилагам модерация в моя блог и ще се възползвам от нея, когато и както на мен ми скимне. На който не му харесва, по-добре да стои далече от блога ми!



Гласувай:
152



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blogena - и да празнуват
20.03.2011 11:29
най вече на 18 юли !!!
да тъгуват на 19 февруари ...
преди две години пуснах пост - питане, какво се е случило
на тази дата - сещаш се за резултата, нали ...
цитирай
2. анонимен - я да видим?
20.03.2011 11:34
я да видим?
цитирай
3. анонимен - е с тая мадерация
20.03.2011 11:39
няма да как да не замажеш кафявото с розово.
дребна душица си ти Саше и с лупата на модерацията, пак ще си останеш дребна.
там ти е проблемът, мисленето ти е с фередже, а сега и блогът
цитирай
4. tutankhamon661 - 1. blogena - и да празнуват
20.03.2011 11:40
blogena написа:
най вече на 18 юли !!!
да тъгуват на 19 февруари ...
преди две години пуснах пост - питане, какво се е случило
на тази дата - сещаш се за резултата, нали ...


Щом така го казваш, явно резултатът не е бил добър. Което е странно, защото дори да не знаеш нещо, има Гугъл. На една ръка разстояние, така да се каже. Не обвинявам, защото всезнаещи няма. Но пък могат да проверят.
цитирай
5. tutankhamon661 - 2. анонимен - я да видим?
20.03.2011 11:41
анонимен написа:
я да видим?


И 100 пъти да видиш, пак ще има модерация. Хак да ти е! Това е за невъзпитаните "културоведи".
цитирай
6. blogena - Какво се е случило?
20.03.2011 11:57
аз уж при Левски бях :(
цитирай
7. tutankhamon661 - 6. blogena - Какво се е случило?
20.03.2011 12:00
blogena написа:
аз уж при Левски бях :(


Не знам. Аз натиснах "одобри" и толкова. Може пак да е бъг - вече свикнахме.
цитирай
8. blogena - сигурно
20.03.2011 12:21
аз като натиснах изпрати
ме прати на първа и помислих даже, че си затрил постинга ...
Бъг.Бг :)))
карай ...
цитирай
9. ketcakuatl - OХ.
20.03.2011 13:37
Пак се занимавате с интриги, противостоене, мнителност, инсинуации, тролове и тем подобни бесове. Знам че блог бг. си е една снимка на обществото ама кага ще почнем да мислим и се отнасяме с другите подобаващо. Омразата води към омраза само. Не казвам всички да се прегърнем и целунем, ама да има елементарно уважение и респект към другите. И това разбирам че няма да стане с призива: дайте да дадем, или с технологични номера като модерацията... Трябва, си мисля, да има по-строги правила към зловредни са себе си и околните индивиди. За сега нямам точна идея, но не може да не може. А колкото за прословутата първа - не го разбирам. Един път съм бил цял ден първи на първа страница, и пак не съм го разбрал. Защото тщестлавието ми е чуждо. Или постинги от рода ,,днес имах еди-кой си номер посетител: поздрави." СУЕТА, ЕЛАТЕ МЕ ВИЖТЕ!. Чесане на егото само. Та последно и с две думи: скромност и уважение. За това апелирам само.
цитирай
10. tutankhamon661 - 3. анонимен - е с тая мадерация
20.03.2011 14:44
анонимен написа:
няма да как да не замажеш кафявото с розово.
дребна душица си ти Саше и с лупата на модерацията, пак ще си останеш дребна.
там ти е проблемът, мисленето ти е с фередже, а сега и блогът


Знаем се, знаем се. Такива като теб съсипват държавата, а искат да изкарат Борисов виновен. Е, нема да стане! На изборите ще се види.
цитирай
11. tutankhamon661 - 8. blogena - сигурно
20.03.2011 14:46
blogena написа:
аз като натиснах изпрати
ме прати на първа и помислих даже, че си затрил постинга ...
Бъг.Бг :)))
карай ...


Странни работи стават. Преди време мой постинг се изпари и дори получих обвинения, че аз съм го деактивирал. Всъщност досега не мога да си обясня защо изчезна. Но аз всичко копирам и слагам на блогрола. Така стана и с "Тролска измет".
цитирай
12. tutankhamon661 - 9. ketcakuatl - OХ.
20.03.2011 14:48
ketcakuatl написа:
Пак се занимавате с интриги, противостоене, мнителност, инсинуации, тролове и тем подобни бесове. Знам че блог бг. си е една снимка на обществото ама кага ще почнем да мислим и се отнасяме с другите подобаващо. Омразата води към омраза само. Не казвам всички да се прегърнем и целунем, ама да има елементарно уважение и респект към другите. И това разбирам че няма да стане с призива: дайте да дадем, или с технологични номера като модерацията... Трябва, си мисля, да има по-строги правила към зловредни са себе си и околните индивиди. За сега нямам точна идея, но не може да не може. А колкото за прословутата първа - не го разбирам. Един път съм бил цял ден първи на първа страница, и пак не съм го разбрал. Защото тщестлавието ми е чуждо. Или постинги от рода ,,днес имах еди-кой си номер посетител: поздрави." СУЕТА, ЕЛАТЕ МЕ ВИЖТЕ!. Чесане на егото само. Та последно и с две думи: скромност и уважение. За това апелирам само.


Аз съм против всичко това. Постингът е писан преди много време - има свидетели, които още тогава го прочетоха. Надявах се да не го пускам и търпях обиди, търпях, но то не се трае. Пък ще видим дали някои хора ще си изпълнят обещанието и ще спрат с подмятанията по мой адрес.
Прав си, че е тъпо.
цитирай
13. tutankhamon661 - 10. muhaninja - ...
20.03.2011 14:56
muhaninja написа:
Моето мнение е, че по-добре да си уговорите среща, да изясните нещата помежду си като нормални хора без излишни "панаири" и да си пишете каквото Ви вълнува.
Така не печелите нищо от тази "война", освен трупане на негативи и присмех.
А кой нормален човек има нужда от врагове и присмехулници?
Стиснете си ръцете и се помирете.


Няма смисъл да изясняваме. Аз не мога да имам доверие на човек, който постъпва така - да не припомням. Моето предложение е всеки да се прави, че другият не съществува. По-добре от това не виждам накъде. До момента аз си траех. Не съм нападал. Повече не знам какво бих могъл да направя за мира.
цитирай
14. dushevno - аа
20.03.2011 14:59
има и такива дето честно си признават за разтрояването и ...
Няма значение - различни сме и това е !
Нама как да харесаме на всички - невъзможно ...
ИИИ това с класации и напъни за първа - никога няма да го разбера ;)
Там се трупат най-много негативи - там се търси под вола теле и те вкарват
в разни филми...
цитирай
15. hristo27 - няма да как да не замажеш кафявото с ...
20.03.2011 15:01
анонимен написа:
няма да как да не замажеш кафявото с розово.
дребна душица си ти Саше и с лупата на модерацията, пак ще си останеш дребна.
там ти е проблемът, мисленето ти е с фередже, а сега и блогът



Сашето пише за елементарна граматика, но явно не четеш.
МАДЕРАЦИЯ ?!?
Когато напишеш нещо, преди да го пуснеш, прегледай го.
цитирай
16. tutankhamon661 - 15. muhaninja - ...
20.03.2011 15:18
muhaninja написа:
Все пак, мисля си, ако и двамата си стиснете ръцете в името на едно предишно приятелство и спрете с тези глупави нападки един към друг, всеки от Вас ще разбере,че е по-трудно, но пък си струва, да градиш приятелство, отколкото да трупаш врагове, па макар и виртуални. Винаги съм смятал, че никой от нас -потребителите , не е безгрешен и непогрешим в преценката си, но по-достойно е според мен, да се признават грешките и слабостите и да се върви напред към едно мирно съществуване! Дори и да приемеш,че определен човек не съществува и не те дразни, това е по-добре и за теб самия. Рано или късно, човек разбира,че е грешал за много неща, но нека РАЗУМЪТ победи!


И аз се надявам разума да победи. Не ми се занимава с другите. Има по-интересни теми.
цитирай
17. tutankhamon661 - 16. dushevno - аа
20.03.2011 15:21
dushevno написа:
има и такива дето честно си признават за разтрояването и ...
Няма значение - различни сме и това е !
Нама как да харесаме на всички - невъзможно ...
ИИИ това с класации и напъни за първа - никога няма да го разбера ;)
Там се трупат най-много негативи - там се търси под вола теле и те вкарват
в разни филми...


За първа страница отдавна съм казал - нека има ротация. Нека всички да минават през нея, за да няма недоволни. И предложения за нови категории съм правил. И такива за нови блогъри - сред тях има доста интересни, а някои не мога да ги открия, понеже са потънали в архивите.
Решения - дал Господ. Само желанието липсва.
цитирай
18. tutankhamon661 - 17. hristo27 - няма да как да не замажеш кафявото с ...
20.03.2011 15:26
hristo27 написа:
анонимен написа:
няма да как да не замажеш кафявото с розово.
дребна душица си ти Саше и с лупата на модерацията, пак ще си останеш дребна.
там ти е проблемът, мисленето ти е с фередже, а сега и блогът



Сашето пише за елементарна граматика, но явно не четеш.
МАДЕРАЦИЯ ?!?
Когато напишеш нещо, преди да го пуснеш, прегледай го.


Ти пък ся. Нали важното e да се изплюе. А това, че самият той става за смях, явно не го притеснява. Що ли пък да го тревожи, щом си знае колко е "умен"?
цитирай
19. mafani - Пука ли ти за първа? Да не ти! :-)
20.03.2011 15:37
Питах се за мното неща, даже публикация пуснах тук на месец животв блога.
Нищо не ми стана ясно. И сега не ми е.
Нито как стигат до първа разни публикации, нито защо някои са там по ден, други за минути, нито коИ и защо слагат минусите, трият анонимни коментари... Ама не ми и пука.
Разбрах само едно- колкото повече минуси, толкова по-интересно нещо си публикувал!

Всичко добро!
цитирай
20. elinora - Фараоне, лесна е твоята, мъже сте, ще се разберете някак! :)
20.03.2011 15:38
Мен пък като ме е емнала поетическата агитка, ужас! :))
Едни грозни колажчета, едни анонимни грозни коментарчета, грозна работа!
Докато умните се наумуват - лудите се налудуват! :))
цитирай
21. tutankhamon661 - 21. mafani - Пука ли ти за първа? Да не ти! :-)
20.03.2011 15:55
mafani написа:
Питах се за мното неща, даже публикация пуснах тук на месец животв блога.
Нищо не ми стана ясно. И сега не ми е.
Нито как стигат до първа разни публикации, нито защо някои са там по ден, други за минути, нито коИ и защо слагат минусите, трият анонимни коментари... Ама не ми и пука.
Разбрах само едно- колкото повече минуси, толкова по-интересно нещо си публикувал!
Всичко добро!


Аз свикнах да не съм на първа, но това не се отрази на прочитанията ми, защото на прекалено много хора съм в "любими". Затова няма значение дали изобщо присъствам някъде.
За да излезеш начело, се гледат прочитания, гласове, коментари и, разбира се, личното мнение на модераторите. Понякога те си харесват някоя публикация и я качват. Намирам го за справедливо, понеже това им е работата. Все пак те отсъждат. А иначе всеки блогър си има лични предпочитания, които няма как да бъдат удовлетворени.
Минусите ги слагат различни хора, но не спазват някакъв принцип. Според мен в повечето случаи го правят произволно. Е, понякога може да е отмъщение на лична основа, но тук не желая да задълбавам. Аз така и не можах да науча номера.
цитирай
22. tutankhamon661 - 22. elinora - Фараоне, лесна е твоята, мъже сте, ще се разберете някак! :)
20.03.2011 15:59
elinora написа:
Мен пък като ме е емнала поетическата агитка, ужас! :))
Едни грозни колажчета, едни анонимни грозни коментарчета, грозна работа!
Докато умните се наумуват - лудите се налудуват! :))


Ако имаш предвид Канибала, не знам какво е надробил в последно време. Ще взема да погледна.
Знаеш, че ако се гаврят с теб, няма как да ми хареса.
Аз лично се чудя защо Канибала все още съществува. Но тук думата имат други хора.
цитирай
23. анонимен - Канибалът съществува, щото обслужва интересите на една групировка,.
20.03.2011 16:14
т.нар. поети. По-важни са други два извода - че на първа не винаги е най-качественото и че броят на четенията не се влияе от това. В предишния ми блог нямаше разлика в броя преди и след бана.
Прекаленото отделяне на внимание на това обаче не е оправдано. И сто хиляди четения да има един пост, и хиляда коментара - това не е белег за качество.
Най-ужасяващото е, че и тук, и в целия нет Количеството канибалски е изяло Качеството.
цитирай
24. tutankhamon661 - 25. polligor7 - Канибалът съществува, щото обслужва интересите на една групировка,.
20.03.2011 16:29
polligor7 написа:
т.нар. поети. По-важни са други два извода - че на първа не винаги е най-качественото и че броят на четенията не се влияе от това. В предишния ми блог нямаше разлика в броя преди и след бана.
Прекаленото отделяне на внимание на това обаче не е оправдано. И сто хиляди четения да има един пост, и хиляда коментара - това не е белег за качество.
Най-ужасяващото е, че и тук, и в целия нет Количеството канибалски е изяло Качеството.


Доста мнения чух за Канибала, но аз нямам и най-малка идея кой е и защо "твори".
За останалото съм съгласен.
цитирай
25. tutankhamon661 - До анонимния, който писа обиден коментар за Hristo27
20.03.2011 16:39
Не си троши мазните пръсти, защото няма да пускам изказвания, целящи да обиждат мои приятели. Особено такива, с които винаги сме се разбирали.
цитирай
26. dolsineq - Имаше подобен куриоз и при мен. Един ...
20.03.2011 17:07
Имаше подобен куриоз и при мен. Един от постингите ми http://dolsineq.blog.bg/izkustvo/2011/03/10/pozdrav-za-moderatorite-na-blog-bg.703240, със същия като при теб проблем, премина на първа и стана популярен без да го разбера, т.е. през нощта. Както се казва неведоми са пътищата господни...;) Това са бели кахъри, камоне, и с първа и без първа все тая. Има ли какво да кажем и е стойностно, ще надхвърли и 4000 прочита, не е ли и 40 няма да събере...:)
цитирай
27. tutankhamon661 - 28. dolsineq - Имаше подобен куриоз и при мен. Един ...
20.03.2011 17:19
dolsineq написа:
Имаше подобен куриоз и при мен. Един от постингите ми http://dolsineq.blog.bg/izkustvo/2011/03/10/pozdrav-za-moderatorite-na-blog-bg.703240, със същия като при теб проблем, премина на първа и стана популярен без да го разбера, т.е. през нощта. Както се казва неведоми са пътищата господни...;) Това са бели кахъри, камоне, и с първа и без първа все тая. Има ли какво да кажем и е стойностно, ще надхвърли и 4000 прочита, не е ли и 40 няма да събере...:)


Така е. Откакто спрях да се занимавам с някакво си "пазене" на блога, открих доста интригуващи постинги. Голяма част са на нови блогъри, но за съжаление някои от тях потънаха в архивите и сега не мога да ги открия. Именно затова преди време предложих да има специална категория за нови хора, понеже те няма как да се задържат - никой не ги знае и повечето ги подминават без никакво внимание.
цитирай
28. razkazvachka - Предполагам, че допускането на такива случаи - анонимни коментари и торба плюсове или минуси -
20.03.2011 17:27
е част от криворазбраната журналистическа политика чрез интрига да се стимулира активността в блога според определени интереси -
което е жалко, но пък и ми прави услуга - няма по-презряно нещо от анонимния - и пускането на такива парцали в блога го девалвира. Ще имам повече време за други неща.

цитирай
29. desozz - Здрасти!
20.03.2011 18:51
Не ме интересува кой е на първа,челна или последна позиция.Чета това което ми е интересно.Не съм популярен и не съм искал да бъда.Мисля,че всеки може да споделя своите мисли и идеи.Винаги ще има тролове и мизерабъли,но ако ги коментираме наливаме масло в огъня им. Може би трябва напълно да ги игнорираме за да се разкарат от сайта. Но пък трола е упорито безгръбначно и не ми се вчрва лесно да се откаже от идеалите си за живот!
цитирай
30. tutankhamon661 - 30. razkazvachka - Предполагам, че допускането на такива случаи - анонимни коментари и торба плюсове или минуси -
20.03.2011 20:41
razkazvachka написа:
е част от криворазбраната журналистическа политика чрез интрига да се стимулира активността в блога според определени интереси -
което е жалко, но пък и ми прави услуга - няма по-презряно нещо от анонимния - и пускането на такива парцали в блога го девалвира. Ще имам повече време за други неща.


Аз съм ги оставил заради коментиращите от Dnes или евентуално от други сайтове. А и някои хора са по-искрени, когато не се знае самоличността им.
Ако нещо не ми хареса, има опция "изтрий" - тя се оказа доста забавна, а не както мислех едно време.
цитирай
31. tutankhamon661 - 31. desozz - Здрасти!
20.03.2011 20:44
desozz написа:
Не ме интересува кой е на първа,челна или последна позиция.Чета това което ми е интересно.Не съм популярен и не съм искал да бъда.Мисля,че всеки може да споделя своите мисли и идеи.Винаги ще има тролове и мизерабъли,но ако ги коментираме наливаме масло в огъня им. Може би трябва напълно да ги игнорираме за да се разкарат от сайта. Но пък трола е упорито безгръбначно и не ми се вчрва лесно да се откаже от идеалите си за живот!


От доста време не обръщам внимание на троловете. Настоящият постинг е дълго пренебрегван отговор. Имам и други подобни постинги, но все още не съм решил дали да ги пускам. Не ми се обсъждат другите.
цитирай
32. kasnaprolet9999 - Само така, добре си им го казал. П...
20.03.2011 23:10
Само така, добре си им го казал. Пролетно да ти е и много теменужено.
цитирай
33. анонимен - Самият факт, че се вълнуваш от подобни блогови простотии, не говори добре за теб
20.03.2011 23:19
Звучиш като обсебен от блога, а това си е диагноза. Вземи си почини малко и се успокой, пролет иде...
цитирай
34. анонимен - къде има коментиращи от Днес? може ли линк?
20.03.2011 23:23
tutankhamon661 написа:
razkazvachka написа:
е част от криворазбраната журналистическа политика чрез интрига да се стимулира активността в блога според определени интереси -
което е жалко, но пък и ми прави услуга - няма по-презряно нещо от анонимния - и пускането на такива парцали в блога го девалвира. Ще имам повече време за други неща.


Аз съм ги оставил заради коментиращите от Dnes или евентуално от други сайтове. А и някои хора са по-искрени, когато не се знае самоличността им.
Ако нещо не ми хареса, има опция "изтрий" - тя се оказа доста забавна, а не както мислех едно време.

цитирай
35. tutankhamon661 - 34. kasnaprolet9999 - Само така, добре си им го казал. П...
20.03.2011 23:48
kasnaprolet9999 написа:
Само така, добре си им го казал. Пролетно да ти е и много теменужено.


Благодаря! И аз ти желая всичко най-добро.
Тук си побъбрихме приятелски, но вече приключваме, че не е хубаво да се прекалява.
цитирай
36. tutankhamon661 - 36. анонимен - къде има коментиращи от Днес? може ли линк?
20.03.2011 23:55
Сигурно много бързаш, затова прескачам цял коментар за да ти обърна внимание. По-надолу оставям линк - там има мноооого коментиращи от Dnes. Ха-ха!

http://www.dnes.bg/
цитирай
37. irina1988 - Не разбирам за какво е всичко това. . ...
21.03.2011 00:16
Не разбирам за какво е всичко това... честно. Нали уж хората пишат тук, за да се развличат и разтоварват. Поне аз за това използвам блога. Тези класации и т.н. не ги разбирам и не влагам кой знае какъв смисъл в тях.
цитирай
38. анонимен - Въпрос
21.03.2011 00:29
Вярно ли е,че в блог.бг има много завистливи хора?Някой като стане популярен и се започват ударите под кръста с цел да го дискредитират и опетнят.Такива слухове поне се носят.
цитирай
39. tutankhamon661 - 39. irina1988 - Не разбирам за какво е всичко това. . ...
21.03.2011 07:42
irina1988 написа:
Не разбирам за какво е всичко това... честно. Нали уж хората пишат тук, за да се развличат и разтоварват. Поне аз за това използвам блога. Тези класации и т.н. не ги разбирам и не влагам кой знае какъв смисъл в тях.


Напълно си права, но blog.bg изобщо не е това, което би трябвало да бъде. По-старите казват, че в началото е бил, ама българинът и най-хубавото разваля. Сега се набляга на разни игрички, които отдавна са изместили значението на думата "блог". Някои до такава степен са психясали, че дори се хвалят с простотията си, която наричат "възвишена".
цитирай
40. tutankhamon661 - 40. анонимен - Въпрос
21.03.2011 08:04
анонимен написа:
Вярно ли е,че в блог.бг има много завистливи хора?Някой като стане популярен и се започват ударите под кръста с цел да го дискредитират и опетнят.Такива слухове поне се носят.


Естествено, че е вярно, след като това е една от най-разпространените български черти. Но има и много свестни хора.
цитирай
41. godfatheraz - !?
21.03.2011 09:03
Аз така и не разбрах защо ме намесиха в цялата работа. Нито съм излизал на първа страница, нито съм популярен. Дори рядко коментирам. Тогава защо?
цитирай
42. анонимен - Дедо русти
21.03.2011 09:57
Рустам каза ли вече с каква боя си боядисва косата?
цитирай
43. rat - Тункамоне, 50 % истина има. . . . . . . . ...
21.03.2011 11:20
Тункамоне, 50 % истина има...........:))))))))))
Въздържай се да си даваш самооценки, и да квалифицираш, кой пише добре, кой зле, кой скучно и кой интригуващо, защото имам лошо мнение за хора, които сами си слагат оценки, а и не само аз.
Ако не си знаеш цената не се мисли за безценен.............
Успех.
цитирай
44. tutankhamon661 - 43. godfatheraz - !?
21.03.2011 11:44
godfatheraz написа:
Аз така и не разбрах защо ме намесиха в цялата работа. Нито съм излизал на първа страница, нито съм популярен. Дори рядко коментирам. Тогава защо?


Защото трябва да се заядат с някой. Рустам написа тъп коментар, който не само, че беше лъжа до лъжа, но и повтаряше неща, които милион пъти е казал, а доказателства не е дал. Аз обаче имам нещо много против клеветите и няма да допусна такива. Нормалните хора се съглаcяват, че така трябва, а троловете нека беснеят.
цитирай
45. tutankhamon661 - 44. анонимен - Дедо русти
21.03.2011 11:46
анонимен написа:
Рустам каза ли вече с каква боя си боядисва косата?


Питай него и не ми напомняй, че съществува! Такива нагли лъжци и клеветници винаги съм избягвал.
цитирай
46. tutankhamon661 - 45. rat - Тункамоне, 50 % истина има. . . . . . . . ...
21.03.2011 11:51
rat написа:
Тункамоне, 50 % истина има...........:))))))))))
Въздържай се да си даваш самооценки, и да квалифицираш, кой пише добре, кой зле, кой скучно и кой интригуващо, защото имам лошо мнение за хора, които сами си слагат оценки, а и не само аз.
Ако не си знаеш цената не се мисли за безценен.............
Успех.


Никой няма право да си дава самооценка. Останал си с такова впечатление, защото трябваше да обясня как се трупат прочитания, без да се излиза на първа страница. Нормално е да дам себе си за пример, понеже най-добре познавам собствения си блог - при другите не знам как е.
Граматиката винаги прави впечатление и, повярвай, дразни много хора - по този повод я споменах. Не е като самоцелно заяждане.
цитирай
47. frina - Тутанкамон,
21.03.2011 14:02
и тук да кажа, както ти отговорих и при мен, че всичко зависи от гледната точка.:) Споменал си грамотността - да, безспорно е много важна. Аз например определено смятам Гробаря за няколко идеи по-грамотен от Лоран например, която представлява твоя еталон за блогърство заради афинитетът на широката публика към копирани жълтини. Да, неин си беше блогът, нейно си беше и правото да пише каквото реши, но нека все пак уеднаквим критериите за грамотност, нали? Да, може да е свястно момичето и да излъчва позитивност, но това не променя фактът, че беше шокиращо ощетена откъм познания по граматика и правопис...Или защото е симпатична и е дама, на нея й е простено?!

Всеки човек си идва с добрите и лошите страни - точно затова трябва да се прояви толерантност към всичко - защото ние самите сме субективни...
цитирай
48. tutankhamon661 - Zlika
21.03.2011 20:15
Сещаш се, че не мога да пусна такъв коментар по адрес на Loran, но ще ти отговоря:
Определено си заслужава.
цитирай
49. tutankhamon661 - 49. frina - Тутанкамон,
21.03.2011 20:27
frina написа:
и тук да кажа, както ти отговорих и при мен, че всичко зависи от гледната точка.:) Споменал си грамотността - да, безспорно е много важна. Аз например определено смятам Гробаря за няколко идеи по-грамотен от Лоран например, която представлява твоя еталон за блогърство заради афинитетът на широката публика към копирани жълтини. Да, неин си беше блогът, нейно си беше и правото да пише каквото реши, но нека все пак уеднаквим критериите за грамотност, нали? Да, може да е свястно момичето и да излъчва позитивност, но това не променя фактът, че беше шокиращо ощетена откъм познания по граматика и правопис...Или защото е симпатична и е дама, на нея й е простено?!
Всеки човек си идва с добрите и лошите страни - точно затова трябва да се прояви толерантност към всичко - защото ние самите сме субективни...


В случая прекаляваш с "всеки човек има право". И Джак Изкормвачът ли има право да убива, само защото така му харесва? Не, не и не. Клеветата си е клевета и се наказва от полиция и съд. Тук място за различни мнения няма - заместени са от законодателството.
Критиката е съвсем друго - не съм против нея.
Loran няма да обсъждам. Само ще кажа, че и за копи-пейст се иска акъл, какъвто не всеки има - огледай се и ще го видиш.
Не, аз няма да бъда толерантен към клеветниците. В твоя блог видях коментар на ok3223. По изключение съм съгласен с него. Грешка е да се толерират всякакви шантавелници със семейни и психични проблеми. По всички сайтове на такива се налага незабавен бан - без предупреждение. Последното не е нужно, защото самите правила забраняват обидите.
Но айде, нека съществуват всички. Обаче има една граница, която не трябва да се прекрачва. Самоконтрол? Именно. Ама разни идиотчета не са и чували за подобно нещо.
цитирай
50. tutankhamon661 - 50. smilena - ади стига са кара с хората
21.03.2011 20:30
smilena написа:
неска ша има пролетен бал на пуезията


Ми, да не се караме. Мир да бъде!
цитирай
51. vyordanoff - Фараоне, имаш един плюс от мен. Това ...
22.03.2011 07:19
Фараоне,имаш един плюс от мен.Това зарад суетата ти!
цитирай
52. tutankhamon661 - 54. vyordanoff
22.03.2011 07:37
vyordanoff написа:
Фараоне,имаш един плюс от мен.Това зарад суетата ти!


Модерацията не е заради теб. След като не знаеш защо съм я сложиш, не би трябвало да се изказваш така крайно.
Повечето хора са длъжни да си мерят приказките, но щом не могат, значи друг трябва да ги научи на възпитание.
Никой не е длъжен да пуска подобни обръщения "към майка".
цитирай
53. therainss - Лошото е, че...
22.03.2011 08:35
...когато човек не е съгласен с друг, но няма аргументи, нещата прерастват на лични обиди :( Ето, аз никога няма да се съглася с политическите възгледи на Тутанкамон, както, предполагам и той - с моите, но никога споровете в тази насока не са излизали от рамките на нормалното и цивилизованото...
цитирай
54. tutankhamon661 - 56. therainss - Лошото е, че...
22.03.2011 08:48
therainss написа:
...когато човек не е съгласен с друг, но няма аргументи, нещата прерастват на лични обиди :( Ето, аз никога няма да се съглася с политическите възгледи на Тутанкамон, както, предполагам и той - с моите, но никога споровете в тази насока не са излизали от рамките на нормалното и цивилизованото...


Точно това обяснявам от 1000 години. Радвам се, че поне ти и още няколко души го разбраха.
Не е правилно до безкрай да се толерира простотията.
Ритуалната зала. Двама души се вричат един на друг. И изведнъж някой човек, който е фраш с всевъзможни права и свободи, решава да изпусне шумен, телесен звук. През устата или от друг изход - няма значение.
Мъ, той права има, разбираш ли. Кой ще му се сърди? Трябва да го разберат.
Ето такива абсурди следват от прекалената толерантност.
Vyordanoff - номер 54 - ме напсува на майка, защото съм сложил модерация. Трябваше ли да пусна втория му коментар? Такива като него заслужават незабавен бан. Всичко друго би означавало гавра с потребителите.
цитирай
55. therainss - Аз, да ти кажа честно...
22.03.2011 08:59
...не слагам модерация, защото смятам, че всичко трябва да се вижда. Така всички преценят кой какъв е и какво отношение заслужава.
цитирай
56. tutankhamon661 - 58. therainss - Аз, да ти кажа честно...
22.03.2011 09:04
therainss написа:
...не слагам модерация, защото смятам, че всичко трябва да се вижда. Така всички преценят кой какъв е и какво отношение заслужава.


И аз пуснах няколко "по-специални", обаче при мен са цяла планина. Някои хора не могат да ми излязат с доводи и решават да псуват. Нека да го правят другаде и най-вече в дома си.
цитирай
57. godfatheraz - Виж как те разкриха.
22.03.2011 10:26
Сега си и Иво Инджев. Стискам палци скоро да си Иван Костов или Бойко Борисов.
цитирай
58. janabel - Предизвикано 2
22.03.2011 12:00
Спокйно младежо! Бъди водещ! Бъдещето е пред теб! Пиши и тез, които не знем да видим как се прави това! Не се хаби за глупости1 Преди всичко бъди човек!
цитирай
59. frina - ...
22.03.2011 17:35
В случая прекаляваш с "всеки човек има право". И Джак Изкормвачът ли има право да убива, само защото така му харесва? Не, не и не. Клеветата си е клевета и се наказва от полиция и съд. Тук място за различни мнения няма - заместени са от законодателството.
Критиката е съвсем друго - не съм против нея.
Loran няма да обсъждам. Само ще кажа, че и за копи-пейст се иска акъл, какъвто не всеки има - огледай се и ще го видиш.
Не, аз няма да бъда толерантен към клеветниците. В твоя блог видях коментар на ok3223. По изключение съм съгласен с него. Грешка е да се толерират всякакви шантавелници със семейни и психични проблеми. По всички сайтове на такива се налага незабавен бан - без предупреждение. Последното не е нужно, защото самите правила забраняват обидите.
Но айде, нека съществуват всички. Обаче има една граница, която не трябва да се прекрачва. Самоконтрол? Именно. Ама разни идиотчета не са и чували за подобно нещо.


Аз пак да повторя за гледната точка, защото май останах недоразбрана.:)) Та, всичко опира дотам - доколко ще си позволиш да вземеш насериозно нещо, което е написано в нета. Пак казвам - за мен думите "клевета" и "законодателство" стоят някак тежко и нелепо когато са съотнесени към някакви си думички в сайт...Ако приемем, че разпространяването на неверни твърдения е клевета, трябва половината от пишещите тук да влязат в съда - под всеки мой постинг се е намирал по някой, който да ми каже, че съм: (и ти си виждал за какво става дума) дърта стринка, педераст, Кристина Патрашкова и др.неизброимости, граничещи с фантастиката. Мислиш ли, че изобщо си струва заниманието с подобно нещо - усмихваш се и подминаваш...:)


цитирай
60. tutankhamon661 - 60. godfatheraz - Виж как те разкриха.
23.03.2011 09:12
godfatheraz написа:
Сега си и Иво Инджев. Стискам палци скоро да си Иван Костов или Бойко Борисов.


Само толкова ли? Искам да съм президент на САЩ.
цитирай
61. tutankhamon661 - 61. janabel - Предизвикано 2
23.03.2011 09:13
janabel написа:
Спокйно младежо! Бъди водещ! Бъдещето е пред теб! Пиши и тез, които не знем да видим как се прави това! Не се хаби за глупости1 Преди всичко бъди човек!


С хората винаги съм бил човек, но на лошото трябва да се отвръща с лошо.
цитирай
62. tutankhamon661 - frina
23.03.2011 09:24
Добре де, не си ли личи колко съм ухилен?
Доста хора тук не приемат общуването само виртуално. Доказателство са блогърските срещи. Преди имах дилема, но вече твърдо реших да не ходя по такива - именно заради игрите и ударите под пояса. В най-добрия случай приемам само индивидуални срещи.
Когато се видят блогъри, няма начин да не влияе онова, което знаят от сайта. Така може да се провали контактът и изобщо да не се стигне до продължение.
Не вярвам, че някой може да е един в blog.bg и съвсем друг в реала. Но пък знам колко умее да се преструва българинът.
Казвам всичко това за да обясня защо имат значение приказките и клеветите. На мен не ми пречи, защото съм се регистрирал за да пиша, а не да търся приятели - такива имам предостатъчно. Но постоянно получавам покани за срещи, на които трудно откликвам. Разбирам, че на хората им е интересно да се запознаят с човека зад даден профил, но за момента това не ми е първа грижа.
Някои се правят на детективи, но за техен ужас знаят само онова, което аз съм им позволил да научат. Такъв ми е интересът, но няма да им обясня защо - по този начин ще продължат да работят в моя полза, без да се усетят. Вече многократно бях свидетел на приказката "Иска да извади очи, а изписва вежди".
Погледни пак постинга на Гробаря. Част от думите му всъщност са разсъждения на Рустам. Последният е чопвал тук, чопвал там, и хоп, наставял. После го е гарнирал с блъфове и налучквания и го поднася като неоспорима истина. Особено на някои негови "попадения" с глас съм се смял. Нека, нека! Нали и на мен трябва да ми е забавно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tutankhamon661
Категория: Други
Прочетен: 5664255
Постинги: 296
Коментари: 13809
Гласове: 59857
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031