Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2011 13:28 - Жени срещу мъже
Автор: tutankhamon661 Категория: Други   
Прочетен: 44843 Коментари: 88 Гласове:
-130

Последна промяна: 26.03.2012 13:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg









                        image





Вчера казах на една колежка "Добър ден", а тя ми отвърна "Да ти го забодем". Прескачам техническия момент какво точно може да ми "забоде". Мисълта ми е за типично мъжкия израз. Все повече жени държат такъв език.
Много се говори по темата за "смяна на местата". Жените стават мъжествени, а мъжете - женствени. Кое ли е по-лошо? Макар че за някои може да е хубаво. Примерно гей със сигурност ще каже "А така, браво". Но пък гейовете са малцинство ...... все още.
Мъжете стават женствени. Не можело да се разчита на тях. За кое? Повечето толкова са го закъсали за пари, че дори за хляб трудно събират и се молят да не изникнат непредвидени разходи. Знаят, че ще се оправят само ако завъртят бизнес, но и това не могат. Някои от незнание, но повечето защото моментът не е подходящ - работещи фирми фалират, какво остава за начинаещи.
Помните ли, че едно време много тарикати се правеха на големи любовчии? Сега се случва по-рядко и причините за промяната са цял спиcък. Оборотните вече са по-мълчаливи, защото с празен джоб кой ще ти мисли за любовни подвизи. Подтиснато самочувствие, постоянно лошо настроение. Няма "огън на тепиха".
Само отделни проблясъци като наскоро при Иван и Андрей. Ако някой не го е гледал, да кажа какво се cлучи: гостуващият клоун обясни как е чукал жена върху кон, като по същото време неговият кон чукал кобила. Разбрахте ли сега? Питам, защото е трудно да си го представиш, а за прaктическо изпълнение е направо невъзможно. Само че смешникът толкова си вярваше, че дори го е описал в книга.
Не знам, може да има жени, които се хващат на подобни разюздани измислици. Искрено се надявам въпросните дами да са малко на брой, понеже аз не бих уважавал такава наивница.
Жените стават мъжествени. Ето това е големия ужас. Особено ако говорим за външен вид. Дама, пращяща от мускули, представяте ли си? Нима е красиво? Нежният пол трябва да е преди всичко нежен. Ти искаш ли да чукаш жена, която може да те бие на канадска борба? Аз не, макар че не познавам такава - още като ученик побеждавах зрели мъже, та не вярвам да ми се cлучи. Но да не забравяме все пак, че има шампионки по гюле. Аз категорично отказвам да ги приема за жени. Та, това са мъже!
В професионален план нещата отдавна са се обърнали. Все повече представителки на нежния пол заемат ръководни постове. Даже в някои случаи предпочитат жена пред мъж само за да не писне, че я дискриминират. Но пък има и такива, които трудно намират работа. За мъж е по-лесно, определено. Ако трябва ще се хване да товари цимент и пак ще изкарва пари. Макар че и тази длъжност скоро може да мине в женски владения, ако се увеличи броят на шампионките по гюле.
Според мен двата пола взаимно се подтикват към размяна. Прехвърлят си един на друг задължения и постепенно свикват.
Какво трябва да се cлучи с психиката на мъж, който постоянно мие чинии и простира пране? "Не влияе" ли чух? Защо тогава почти всички фризьори са гейове? Ако вършиш женска работа, нормално е да кривнеш в грешната посока. Просто не е възможно да се избегне.
Ако жена поправя печки и тостери, няма ли да добие усещането, че тя е мъжа в къщата?
100% гаранция. Такава домакиня с пълно право може да пребие мързеливия некадърник, c който живее.
В едно предаване преди години Снежана Атанасова съвсем искрено се учуди, когато мъж се оплака, че жена му го малтретира. Издебвала го в гръб и бой с точилката. На това му се вика военна хитрост. Само че скоро няма да има нужда от нея. Виж който и да е конкурс по женски културизъм и си задай въпроса "С тези бицепси дали ще й е проблем да ми натроши ребрата?" По-добре стой далече - едва ли искаш да усетиш силата на нейните "чувства".
Имам приятел, който веднъж изтърси, че харесва маниачки на тема фитнес. Погледнах го с подозрение и за всеки случай попитах "Да не си обърнал резбата?" Слава Богу, не е! Наскоро му се роди дъщеря, а жена му не е стъпвала във фитнес зала.
Дишайте спокойно! Смяната на местата няма да бъде завършена. Никой не харесва идеята. Само временно явление е - колкото да се разбере, че жените са равни на мъжете. Ако някой още не го е проумял.



Гласувай:
156



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hosekura - Защо наистина жените искат да ст...
05.04.2011 13:40
Защо наистина жените искат да станат мъже ?!? Сигурно си мислят че е мниого лесно да си мъж ;) Каприз, мода, идиотия ??! Каквото и да е - не е хубаво. Лично аз не съм съгласен но жените рядко чуват друго мнение освен това което съвпада с тяхното ;)
Аз обаче както и повечето мъже си падаме по женствени жени ;)

А на другите - успех !

Ама като (и ако) станат - да се сърдят само на себе си ;)
цитирай
2. nastrela - Имам чувството,
05.04.2011 14:19
че в поста се съдържа обвинение към жените. Дано не е така. Но ако е вярно, по-добре си преразгледай позицията, защото проблема е двустранен. Каквито едните, такива и другите. Въпроса е кой може по-правилно да се постави. Даже в някои семейства го имам онова, кой кого ще "настъпи". Нали знаеш, че го има и като ритуал на сватбата.
цитирай
3. tutankhamon661 - 1. hosekura
05.04.2011 14:45
hosekura написа:
Защо наистина жените искат да станат мъже ?!? Сигурно си мислят че е мниого лесно да си мъж ;) Каприз, мода, идиотия ??! Каквото и да е - не е хубаво. Лично аз не съм съгласен но жените рядко чуват друго мнение освен това което съвпада с тяхното ;)
Аз обаче както и повечето мъже си падаме по женствени жени ;)
А на другите - успех !
Ама като (и ако) станат - да се сърдят само на себе си ;)


Преди всичко жената трябва да е женствена. Но ако продължи същата тенденция, този тип ще стане изключително рядък.
Някои жени определено мислят, че е лесно да си мъж. Като знам какви безумни изисквания съм чувал! Не към мен, защото, както казах на един приятел съвсем скоро, "Аз такава не бих изтърпял".
Никой няма право да иска, ако самият той не е готов да дава.
цитирай
4. tutankhamon661 - 2. kozme - Здравей!
05.04.2011 15:04
kozme написа:
Може в бъдеще жените да стават все по-мъжествени, защото:
От спортното у-ще всяка година се дипломират спортиски с мускулести тела, които
по външен вид много напомнят на мъже, особено ако се гледа в амфас.
И, все пак жените си остават жени, когато трябва да ремонтират дома си, вместо мъжете, които или не умеят за завъртят една крушка на фасунгата, или пък да сменят бравата на вратата.
Но, ако се запитаме: какво искат мъжете или по-точно, какво търси един мъж у една жена?
На какво се надява в съвместният им живот?
Какво предпочита един мъж - готвачка, слугиня или любовница?
Когато мъжът си даде сметка какво търси в жената, тогава жената ще си даде сметка, че ако иска мъжът до нея да я уважава, трябва да се съобразява с неговите изисквания.
А, може би.... греша? Поправете ме, ако греша.


Готвачка, слугиня и любовница - дават ли ги някъде накуп? Ако знаеш такова място, моля, сподели! Ще трябва да тичам, че сигурно са на привършване.
То е ясно, че взаимно трябва да се съобразяват. Всъщност може и да не е ясно на много хора, понеже живеят по обратния начин.
Аз недоволствам от тенденцията "смяна на местата'. Не харесвам мъжествени жени, а знаеш, че има дори конкурси по женски културизъм. Някоя такава кака мисли, че е изградила красиво тяло и го демонстрира. Повечето мъже са готови да се издрайфат в такива моменти. Не знам тогава с какво се хвали.
цитирай
5. tutankhamon661 - 3. nastrela - Имам чувството,
05.04.2011 15:14
nastrela написа:
че в поста се съдържа обвинение към жените. Дано не е така. Но ако е вярно, по-добре си преразгледай позицията, защото проблема е двустранен. Каквито едните, такива и другите. Въпроса е кой може по-правилно да се постави. Даже в някои семейства го имам онова, кой кого ще "настъпи". Нали знаеш, че го има и като ритуал на сватбата.


Останала си с грешно впечатление. Не само, че не обвинявам, а дори искам да успокоя всички. Окончателната смяна на местата няма да се осъществи.
Така и не разбрах защо си решила, че постингът съдържа обвинение?
цитирай
6. zanzibar - Автора е болен от кретенизъм.
05.04.2011 15:27
Тази публикация за пореден път го доказва.
цитирай
7. hosekura - Преди всичко жената трябва да е ж...
05.04.2011 15:30
tutankhamon661 написа:
Преди всичко жената трябва да е женствена. Но ако продължи същата тенденция, този тип ще стане изключително рядък.
Някои жени определено мислят, че е лесно да си мъж. Като знам какви безумни изисквания съм чувал! Не към мен, защото, както казах на един приятел съвсем скоро, "Аз такава не бих изтърпял".
Никой няма право да иска, ако самият той не е готов да дава.


Това е и моето мнение! Доста жени стават мъжествени по свой избор. После когато установят че не са вече обект на мъжко внимание си лепват етикета "силна жена" и минават с номера че мъжете се страхуват от силните жени или с номера че само 'силни мъже' могат да са им партньори. Е аз мъже не харесвам пък били те и с женски полови органи.
А и не може да командват и в същото време да са 'нежната половинка'. Не става някак си !!!
цитирай
8. kakotako - Както винаги говориш в майтапчи...
05.04.2011 15:44
Както винаги говориш в майтапчийски стил, но всъщност тези неща се отразяват на много семейства по неприятен начин. Мъжа не може да е глава, ако не изкарва достатъчно пари. Има и мързеливци, които предпочитат телевизията пред най-дребната работа. Така жената е принудена да поправя разни неща. И става една!
цитирай
9. kozanostra - Хехе
05.04.2011 15:58
Интересна колежка си имаш. Аз не бих я броил за жена. Поне прилича ли на нещо или е някоя годзила?
цитирай
10. анонимен - Така е щото забравихме тази песен ...
05.04.2011 16:11
http://www.youtube.com/watch?v=RPgd5Vc6dAE http://www.youtube.com/watch?v=RPgd5Vc6dAE ??
цитирай
11. kite333 - Не се безпокой, мисля, че това няма ...
05.04.2011 16:12
Не се безпокой,мисля,че това няма да стане.Жените трябва да са жени,а мъжете мъже.Мога да съм женствена и спокойно да се оправя в големия лош свят ,без да съм слаба, с децата си и без мъж ако се наложи,но да нямам мускули и мустаци.Това са различни неща и мисля,че и други жени ще се съгласят с мен.
цитирай
12. tutankhamon661 - 7. zanzibar - Автора е болен от кретенизъм.
05.04.2011 16:20
zanzibar написа:
Тази публикация за пореден път го доказва.


Забрави да кажеш "Добър ден".
цитирай
13. tutankhamon661 - 8. hosekura
05.04.2011 16:25
hosekura написа:
tutankhamon661 написа:
Преди всичко жената трябва да е женствена. Но ако продължи същата тенденция, този тип ще стане изключително рядък.
Някои жени определено мислят, че е лесно да си мъж. Като знам какви безумни изисквания съм чувал! Не към мен, защото, както казах на един приятел съвсем скоро, "Аз такава не бих изтърпял".
Никой няма право да иска, ако самият той не е готов да дава.


Това е и моето мнение! Доста жени стават мъжествени по свой избор. После когато установят че не са вече обект на мъжко внимание си лепват етикета "силна жена" и минават с номера че мъжете се страхуват от силните жени или с номера че само 'силни мъже' могат да са им партньори. Е аз мъже не харесвам пък били те и с женски полови органи.
А и не може да командват и в същото време да са 'нежната половинка'. Не става някак си !!!


Всичко е строго индивидуално. Някои може да се страхуват от силни жени, но други не.
Физически силни - о, не, мерси!
А оправни и пробивни - може. Проблемът при такива е, че смятат мъжете са втора ръка хора. Поне в някои случаи е така. И правят същата грешка, която много мъже правят спрямо жените си - ползват ги като вещ.
Тези неща всеки трябва да прецени за себе си.
цитирай
14. blackpredator - :)
05.04.2011 16:30
Според мен, бъркаш концепцията. За истинската жена, с бицепси или с целулит, любенето е емоция. То не е чукане. Тя би се излюбила и с клошар, даже и от каприз, но и капризът е вид чувство. Тя може и да приеме маршалският жезъл на ефрейтор Ноби Нобс, щом и харесва. Остава да помечтаеш, да те приемат за клошар...
За твоите чу-ковни героини, чукането е разменна монета. Клитор, вместо евро. Еврото в случаят е копче от балтона-тяло. И разните там зъзнещи мъже...
Вярно, че са много героините ти, но това не е жени срещу мъже.
Това си е битак срещу бутик...
цитирай
15. despinida - Фараоне, както винаги, си написал интересн пост...
05.04.2011 16:31
Моето мнение по темата е, че в технократско общество, като нашето, доста се e размила отколешната представа за мъж и жена като физически качества, респективно и като личностни черти и характери...
Аз уважавам бабите си, лека им пръст, но считам, че не бих могла да бъда тях...разбира се, не бих искала и мъжа до мен да е като дядовците ми...:)))
Не вдигам гюлле, нито съм копиехвъргачка, готвя по-вкусно от Иван Звездев и Ути Бъчвалов, взети заедно...освен всички типично женски домакински умения, мога да тъка на стан, да преда вълна, да квася кисело мляко...и още мноооого други екзотики, които знам от въпросните мои баби...
От дядовците си, пък съм се научила да яздя кон, да впрягам, да точа ножове, да варя ракия, маалиии, като се замисля, тия хора са ме научили на доста житейски , абсолютно ненужни ми в съвременния живот, знания...:)))
В крайна сметка, аз съм за това, човек да прави каквото умее и му харесва, стига да не пречи на останалите около него, така, че не виждам нещо лошо в това жени да се развиват силово или мъже да се ижживават като нежни същества...ако ти или аз не ги харесваме, друг ще им симпатизира...:)
Единствено, не ми харесва репликата на колежката ти...най-малкото е неуместна, ако не пошла и вулгарна...макар, че и за тази фраза си има подходящ момент, но тя, определено, не го е нацелила...:)
Поздрави!!!
цитирай
16. tutankhamon661 - 9. kakotako
05.04.2011 16:41
kakotako написа:
Както винаги говориш в майтапчийски стил, но всъщност тези неща се отразяват на много семейства по неприятен начин. Мъжа не може да е глава, ако не изкарва достатъчно пари. Има и мързеливци, които предпочитат телевизията пред най-дребната работа. Така жената е принудена да поправя разни неща. И става една!


Мързелът по никакъв начин не може да бъде оправдан. Много хора се крият зад него. Нагледал съм се на такива и смятам, че заслужават присмех, а не съжаление.
цитирай
17. tutankhamon661 - 10. kozanostra - Хехе
05.04.2011 16:45
kozanostra написа:
Интересна колежка си имаш. Аз не бих я броил за жена. Поне прилича ли на нещо или е някоя годзила?


Не е върха, но става. Просто държи такъв език, че може да те стресне.
цитирай
18. swan16 - Само не разбирам - какво лошо има в ...
05.04.2011 16:46
Само не разбирам - какво лошо има в това, че аз мога да си поправя печката докато съпруга ми е командировка, а той простира защото е 1.90, а аз само скромните 1.58 и за да стигна просто се качвам на стол от който понякога падам? А ако някоя жена респективно мъж не си намери полвинка в живота да не се пере или да не си поправя уредите ли? Иначе да, принципно съм съгласна с казаното - хубаво е всеки да си знае мястото и ролята. Но не мисля, че част от изброените от теб неща превръщат мъжете в жени и обратното.
цитирай
19. zanzibar - 13
05.04.2011 16:51
Аз не ти пожелавам добър ден. Казах диагнозата и препоръчвам силни лекарства.
цитирай
20. hosekura - Проблемът при такива е, че смятат ...
05.04.2011 16:52
tutankhamon661 написа:

Проблемът при такива е, че смятат мъжете са втора ръка хора.


Точно така !

За щастие има жени и жени ;)
цитирай
21. tutankhamon661 - 11. nikstan - Така е щото забравихме тази песен ...
05.04.2011 16:59
nikstan написа:
http://www.youtube.com/watch?v=RPgd5Vc6dAE http://www.youtube.com/watch?v=RPgd5Vc6dAE ??


Нали! Добро парче.
цитирай
22. tutankhamon661 - 12. kite333
05.04.2011 17:03
kite333 написа:
Не се безпокой,мисля,че това няма да стане.Жените трябва да са жени,а мъжете мъже.Мога да съм женствена и спокойно да се оправя в големия лош свят ,без да съм слаба, с децата си и без мъж ако се наложи,но да нямам мускули и мустаци.Това са различни неща и мисля,че и други жени ще се съгласят с мен.


Вече съм спокоен. Получих уверението на много жени, че ще си останат нежни и мили. Така се диша по-леко.
цитирай
23. tutankhamon661 - 15. blackpredator - :)
05.04.2011 17:14
blackpredator написа:
Според мен, бъркаш концепцията. За истинската жена, с бицепси или с целулит, любенето е емоция. То не е чукане. Тя би се излюбила и с клошар, даже и от каприз, но и капризът е вид чувство. Тя може и да приеме маршалският жезъл на ефрейтор Ноби Нобс, щом и харесва. Остава да помечтаеш, да те приемат за клошар...
За твоите чу-ковни героини, чукането е разменна монета. Клитор, вместо евро. Еврото в случаят е копче от балтона-тяло. И разните там зъзнещи мъже...
Вярно, че са много героините ти, но това не е жени срещу мъже.
Това си е битак срещу бутик...


Това се нарича да раздробиш въпроса на атоми. Браво! Задълбочено си погледнал на нещата.
Любенето е емоция. Но нали не твърдиш, че си "за" бицепсите при жените? Всичко си има граница все пак.
цитирай
24. klaraboata - !!!
05.04.2011 17:23
Всички български мъже да се стегнат! Все още не знам как се поправя печка, но ако се наложи да се уча, после да не се сърдят на мъжа в гардероба. Сами са си виновни.
цитирай
25. tutankhamon661 - 16. despinida
05.04.2011 17:36
Много ми хареса отговора ти. Малко жени притежават толкова умения.
Всъщност не си харесала точно това, което и аз не харесвам - онази реплика. Доста странно изказване, макар че, признавам, тогава ми стана забавно. Ама от жена, нали разбираш, не върви някак.
Поздрави и на теб!
цитирай
26. tutankhamon661 - 18. анонимен - може би да, може би - не
05.04.2011 17:50
анонимен написа:
nastrela написа:
че в поста се съдържа обвинение към жените. Дано не е така. Но ако е вярно, по-добре си преразгледай позицията, защото проблема е двустранен. Каквито едните, такива и другите. Въпроса е кой може по-правилно да се постави. Даже в някои семейства го имам онова, кой кого ще "настъпи". Нали знаеш, че го има и като ритуал на сватбата.

"Каквито едните, такива и другите" е добро оправдание или поне опит за опрадание, като дава възможност за прехвърляне на проблема на "другата глава". Всъщност, това е практика на почти всяка жена - вечно да е недоволна, вечно да обвинява мъжа до себе си, но никога да не потърси причината (забележете, не казвам вината) в себе си. Към написаното в материала, може да се добави и това, че жените станаха, повече от нужното, меркантилни.


Меркантилното е цяла отделна тема. Ако задълбаем и в нея, ще стане чудо.
Аз нямам нищо против да плащам разни работи, но да знам за какво. Винаги се старaя да разбера жената. Естествено, очаквам от нея същото.
цитирай
27. tutankhamon661 - 19. swan16
05.04.2011 18:00
swan16 написа:
Само не разбирам - какво лошо има в това, че аз мога да си поправя печката докато съпруга ми е командировка, а той простира защото е 1.90, а аз само скромните 1.58 и за да стигна просто се качвам на стол от който понякога падам? А ако някоя жена респективно мъж не си намери полвинка в живота да не се пере или да не си поправя уредите ли? Иначе да, принципно съм съгласна с казаното - хубаво е всеки да си знае мястото и ролята. Но не мисля, че част от изброените от теб неща превръщат мъжете в жени и обратното.


Ако се случва епизодично, не влияе. Но представи си струпване на много фактори, при това ежедневно. Тези неща имат въздействие. Обикновено се усещат твърде късно. Е, не важи за всички случаи.
цитирай
28. panazea - Въпросът не е жени срещу мъже .
05.04.2011 18:10
Въпросът е жени срещу самите себе си .
нима една властна жена , достигнала върха чрез леглото,се чувства удовлитворена и щастлива . Какво женствено е останало в нея?
Любовта към децата? Нежността към мъжа?
В битката за достигане на престиж , тя е загубила себе си ! горката !
цитирай
29. nastrela - че в поста се съдържа обвинение към ...
05.04.2011 18:12
tutankhamon661 написа:
nastrela написа:
че в поста се съдържа обвинение към жените. Дано не е така. Но ако е вярно, по-добре си преразгледай позицията, защото проблема е двустранен. Каквито едните, такива и другите. Въпроса е кой може по-правилно да се постави. Даже в някои семейства го имам онова, кой кого ще "настъпи". Нали знаеш, че го има и като ритуал на сватбата.


Останала си с грешно впечатление. Не само, че не обвинявам, а дори искам да успокоя всички. Окончателната смяна на местата няма да се осъществи.
Така и не разбрах защо си решила, че постингът съдържа обвинение?

Това е добре. В такъв случай ще призная, че и много жени имат странно поведение. Чудно ми е как могат да прекарат цял ден във фитнес зала. Самото занятие е отблъскващо, за резултата да не говорим. За красиви ли се смятат? Глупаво е.
цитирай
30. gita969 - За първи път с теб
05.04.2011 18:22
да сме на едно и също мнение, въпреки, че от мъжка солидарност си поспестил доста от обективната истина. Според мен жените просто нямат избор. " Като няма риба и рака е риба". Но визирам чисто мъжките качества, приети за такива, а не мускулите, визията и псувните. Знаеш ли защо аз се обиждам като ми кажат " мъжко момиче" или "ти си пич". Защото има мъжки момичета, когато до тях няма мъжки момчета.Възприемам метросексуалните мъже, дори педерасите, но се отвращавам от човек с панталон.вратовръзка и мустак, който хленчи и на, който не му стиска. А те са все повече и повече. А относно финансовите възможности и ангажименти да не говорим. Вече май има професия мъжка курва. Сори за последния израз, но и доста жени около мен са вече на това мнение.
цитирай
31. priqtel12 - Аз също съм за женствеността у жените...,
05.04.2011 18:27
но това не означава, че мъжете не могат да им помогнат в даден момент за домакинската работа, или пък жената - да свърши някаква мъжка работа.
Това автоматично не ни превръща в хора от противоположния пол.
Поздрав за теб с един мой клип по темата:
http://www.vbox7.com/play:51e0200c

Хубава вечер!
цитирай
32. tutankhamon661 - 20. zanzibar - 13
05.04.2011 18:33
zanzibar написа:
Аз не ти пожелавам добър ден. Казах диагнозата и препоръчвам силни лекарства.


Какви лекарства? Онези, които ти ползваш още от детската градина?
цитирай
33. tutankhamon661 - 25. klaraboata - !!!
05.04.2011 18:35
klaraboata написа:
Всички български мъже да се стегнат! Все още не знам как се поправя печка, но ако се наложи да се уча, после да не се сърдят на мъжа в гардероба. Сами са си виновни.


Ти не харесваш ли класиката? Мъж в гардероба - за едни тъжно, ама за други смешно. За някои може и болезнено да бъде - душевно или физически.
цитирай
34. tutankhamon661 - 27. shtrakalka - Добър ден!
05.04.2011 18:43
shtrakalka написа:
Изпедерастчи се светът, това е!


Направо закова въпроса. Печелиш наградата за най-задълбочен анализ.
цитирай
35. tutankhamon661 - 28. smilena - ей затуй са таквис жините
05.04.2011 18:57
smilena написа:
"Бабките, така им се лудува.
Ала няма кой да чепарАсти.
Пият дъртите мъже. И пцуват.
А пък младите са педе.......:))))))"


Това е стряскащо. Може би изглежда като поезия, за да смекчи удара на необоримите факти.
цитирай
36. kass - Фараоне,
05.04.2011 19:06
Жената винаги ще бъде жена, мъжът винаги мъж. И най-мъжките момичета се преобръщат на опаки като станат майки. Мъжете готвачи или фризьори са потомците на предишните бръснари или готвачи във войската, или на кораба... Мисля, че проблема се преекспонира твърде много и всичко се дължи на все повечето догонване на мъжа от жената в много области, считани за чисто мъжки. Е, колкото и да тренира една жена не може да надвие мъжа по сила, нито пък мъжът да започне да ражда. Тъй, че когато свикнем с мисълта, че колите са с хидравлика и жените могат да ги карат, както и в много други области техника измества силата вероятно ще свикнем и с мисълта, че едните могат да навлязат в другата територия съвсем спокойно и това няма да ни се струва толкова ужасно...
Поздрави и не бери грижа, жените се изказват цинично, защото светът по принцип е станал по-циничен...
цитирай
37. tutankhamon661 - 31. panazea
05.04.2011 19:22
panazea написа:
Въпросът е жени срещу самите себе си .
нима една властна жена , достигнала върха чрез леглото,се чувства удовлитворена и щастлива . Какво женствено е останало в нея?
Любовта към децата? Нежността към мъжа?
В битката за достигане на престиж , тя е загубила себе си ! горката !


За някои целта оправдава средствата. Може и да са доволни от постигнатото чрез леглото.
Аз ще изтърпя всичко. Само да не ме .... бие на канадска борба.
цитирай
38. tutankhamon661 - 32. nastrela
05.04.2011 19:34
nastrela написа:
tutankhamon661 написа:
nastrela написа:
че в поста се съдържа обвинение към жените. Дано не е така. Но ако е вярно, по-добре си преразгледай позицията, защото проблема е двустранен. Каквито едните, такива и другите. Въпроса е кой може по-правилно да се постави. Даже в някои семейства го имам онова, кой кого ще "настъпи". Нали знаеш, че го има и като ритуал на сватбата.

Останала си с грешно впечатление. Не само, че не обвинявам, а дори искам да успокоя всички. Окончателната смяна на местата няма да се осъществи.
Така и не разбрах защо си решила, че постингът съдържа обвинение?

Това е добре. В такъв случай ще призная, че и много жени имат странно поведение. Чудно ми е как могат да прекарат цял ден във фитнес зала. Самото занятие е отблъскващо, за резултата да не говорим. За красиви ли се смятат? Глупаво е.


Хайде де, кажи ми! Според мен само гей може да хареса планина от мускули. Жените просто не трябва да са такива.
цитирай
39. aida - Голем момент :)))
05.04.2011 19:35
Кофти тръпка се получава обаче, защото освен че все по-трудно мъжете се доказват като такива и губят позиция, жените от своя страна в стремежа да не предават фронта и да дърпат конците, губят и своята женственост. Това до някъде е рефлекс от предходните й действия, а от друга страна навикът от добре познатото ни минало време. Българката остарява на 30 год. и иди търси после женственост - да не посочвам и някои детайли от тази схема ......
цитирай
40. despinida - Ще си позволя да не се съглася...
05.04.2011 19:55
aida написа:
Кофти тръпка се получава обаче, защото освен че все по-трудно мъжете се доказват като такива и губят позиция, жените от своя страна в стремежа да не предават фронта и да дърпат конците, губят и своята женственост....Българката остарява на 30 год. и иди търси после женственост - да не посочвам и някои детайли от тази схема ......

Българката е една от, доказано най-издръжливите на натоварване и въпреки това, най-дбре изглеждаща в световен мащаб, жени...:)
Дали защото е расла на кръстопът, или по друга причина, но българката изглежда добре и на 40, че и на 50...а някои представителки, дори и на 70...:)
цитирай
41. tutankhamon661 - 33. gita969 - За първи път с теб
05.04.2011 19:55
gita969 написа:
да сме на едно и също мнение, въпреки, че от мъжка солидарност си поспестил доста от обективната истина. Според мен жените просто нямат избор. " Като няма риба и рака е риба". Но визирам чисто мъжките качества, приети за такива, а не мускулите, визията и псувните. Знаеш ли защо аз се обиждам като ми кажат " мъжко момиче" или "ти си пич". Защото има мъжки момичета, когато до тях няма мъжки момчета.Възприемам метросексуалните мъже, дори педерасите, но се отвращавам от човек с панталон.вратовръзка и мустак, който хленчи и на, който не му стиска. А те са все повече и повече. А относно финансовите възможности и ангажименти да не говорим. Вече май има професия мъжка курва. Сори за последния израз, но и доста жени около мен са вече на това мнение.


Крайно време беше да сме на едно мнение. Хленчещите мъже, които споменаваш, са истинска трагедия. Ясно, че нормална жена няма да ги изтърпи, но те как ли търпят сами себе си? Може би по принуда.
Точно сега се сетих за един, който буквално за нищо не става, обаче се държи така, все едно светът е негов. Това е загадка - кое го кара да се чувства велик, след като на 36 години още разчита на майка си? Шах!
цитирай
42. tutankhamon661 - 34. priqtel12 - Аз също съм за женствеността у жените...,
05.04.2011 20:08
priqtel12 написа:
но това не означава, че мъжете не могат да им помогнат в даден момент за домакинската работа, или пък жената - да свърши някаква мъжка работа.
Това автоматично не ни превръща в хора от противоположния пол.
Поздрав за теб с един мой клип по темата:
http://www.vbox7.com/play:51e0200c
Хубава вечер!


Благодаря за поздрава! На един от кадрите видях Стилян Петров с жена му. Като им знам отношенията, дано при по-малко хора да се случва! Тези двамата са нещо като господарка и роб.
А иначе за всичко си права. Щом са се събрали, значи трябва да си помагат взаимно. В противен случай трудно ще минат за семейство.
цитирай
43. aida - despinida, в отговор само ще доаргументирам :)
05.04.2011 20:25
Според мен е така и то по достатъчно наблюдения. Разбира се има изключения, но те не определят нацията :) Да, повечето жени изглеждат добре, но само докато не си отворят устата и някои от тях не застанат до теб. Женствеността не е само във външният им вид - тя е съвкупност. Къде е женственото в младите девойки, които тепърва трябва да се борят и оцеляват, и живеят. Тъжно е и то много, и не е нужно да гледаме някъде другаде, а да се обърнем е достатъчно и да видим всички тези "младоостарели" "женствени" създания по улиците.
Не е достатъчно само да изглеждаш добре :)
цитирай
44. tutankhamon661 - 39. kass - Фараоне,
05.04.2011 20:28
kass написа:
Жената винаги ще бъде жена, мъжът винаги мъж. И най-мъжките момичета се преобръщат на опаки като станат майки. Мъжете готвачи или фризьори са потомците на предишните бръснари или готвачи във войската, или на кораба... Мисля, че проблема се преекспонира твърде много и всичко се дължи на все повечето догонване на мъжа от жената в много области, считани за чисто мъжки. Е, колкото и да тренира една жена не може да надвие мъжа по сила, нито пък мъжът да започне да ражда. Тъй, че когато свикнем с мисълта, че колите са с хидравлика и жените могат да ги карат, както и в много други области техника измества силата вероятно ще свикнем и с мисълта, че едните могат да навлязат в другата територия съвсем спокойно и това няма да ни се струва толкова ужасно...
Поздрави и не бери грижа, жените се изказват цинично, защото светът по принцип е станал по-циничен...


Никога не съм смятал, че жените са по-долу от мъжете. Но има някои области, които просто не са за вас. Да оставим културизма и да вземем колата, понеже съм забелязал, че често я споменаваш. Едно е да караш автомобил, съвсем друго е да го поправяш основно. Познавам жени, които правят второто, и всички до една са тип мъж.
От друга страна нямам нищо против жена-шефка. Не смятам, че това е запазено място за силния пол.
цитирай
45. zadnik - Жените ставали по-мъжествени? ...
05.04.2011 20:37
Жените ставали по-мъжествени? Това пък къде го видя, аз не съм забелязал...
цитирай
46. despinida - Ако ще правим обобщения, Аида,
05.04.2011 20:39
бих казала, че човек се ражда млад или стар за цял живот...
Съгласна съм с теб, че голяма част от младите жени в България освен, че изглеждат зле, не притежават и минимален умствен багаж...да не говорим за сериозни знания, което ги ограничава в една по-нататъшна реализация, освен като матрьошки, които на 30 години, действително са кухи и от вътре и от вън...
По мое мнение, това е резултат от систематичното зомбиране на нацията ни като цяло...бедността, безхаберието, сивотата в ежеднивието...липсата на визия за бъдещето...все причини, които деформират съзнанието , а от там и материалното му изражение...неминуемо водят до този негативен процес.
Сложна тема за спор, подхванахме...мисля, че се отклоняваме от идеята на постинга...
цитирай
47. tutankhamon661 - 42. aida - Голем момент :)))
05.04.2011 20:40
aida написа:
Кофти тръпка се получава обаче, защото освен че все по-трудно мъжете се доказват като такива и губят позиция, жените от своя страна в стремежа да не предават фронта и да дърпат конците, губят и своята женственост. Това до някъде е рефлекс от предходните й действия, а от друга страна навикът от добре познатото ни минало време. Българката остарява на 30 год. и иди търси после женственост - да не посочвам и някои детайли от тази схема ......


Истинска война. Нали знаеш, че на сватбата се гледа кой кого ще настъпи. Забелязала ли си с какво усърдие двамата опитват да се надхитрят? Винаги е така. Още тогава започва борбата за надмощие. И после ......
цитирай
48. tutankhamon661 - 43. despinida - Ще си позволя да не се съглася...
05.04.2011 20:48
despinida написа:
aida написа:
Кофти тръпка се получава обаче, защото освен че все по-трудно мъжете се доказват като такива и губят позиция, жените от своя страна в стремежа да не предават фронта и да дърпат конците, губят и своята женственост....Българката остарява на 30 год. и иди търси после женственост - да не посочвам и някои детайли от тази схема ......

Българката е една от, доказано най-издръжливите на натоварване и въпреки това, най-дбре изглеждаща в световен мащаб, жени...:)
Дали защото е расла на кръстопът, или по друга причина, но българката изглежда добре и на 40, че и на 50...а някои представителки, дори и на 70...:)


Вярно е. Гласувам за българките. И чужденците са го признали.
цитирай
49. tili - Жена, до която има истински мъж
05.04.2011 22:05
винаги си остава жена. Моят никога не е измил чиния, но ми поднасяше кафето в леглото. И аз никога не съм сменила спукана гума. Оставям си колата на място, прибирам се с такси и му връчвам ключовете.Никога не съм измила кола, но и той не се е занимавал с драебни домакински проблеми.
Тези неща са естествени и не виждам къде ви е проблема? Проблемите и парите са общи и двамата работят в тандем за доброто на семейството.
Мразя комплексирани емаципантки и мачовци!
цитирай
50. gwendoline - Предният коментар на tili изцяло покрива това, което щях да драсна по темата :))
05.04.2011 23:16
Но само да добавя - ако ми се наложи, мога да закова пирон, да сменя бушон или изгоряла крушка, както и моя мъж умее да готви, чисти, простира, нооо, предпочитам аз да свърша "женските неща", а той - "мъжките", просто защото всеки е по-добър в неговата си част и така е по-приятно:))))
цитирай
51. befreeeee - На щастливите дами, срещнали МЪЖЕ, честито ...
06.04.2011 01:02
..но като цяло в днешно време се налага да сме малко по - мъжки женички. Просто мъжете наистина станаха женчовци и е все по - трудно да откриеш мъж, по- силен като характер от теб. И така се получава, че търдейки го, ставаш все по- силна, започваш сама да си вършиш мъжката работа вкъщи /като няма кой, научаваш се сама/ и така от само себе си жената се превръща в мъжкарана... Но за визията вече е друго. Тук съм съгласна ,че не трябва да прекаляваме в залите... Само малко за хубава фигура и пак заради Вас - мъже :))))
цитирай
52. irina1988 - Жените се еманципираха защото не ...
06.04.2011 01:24
Жените се еманципираха защото не останаха мъже - все реват за нещо, я маникюра им се счупил, я проблемно детство имали... обратното е и с мъжете, като видят колко са се еманципирали половинките им си дават сметка, че няма смисъл да се мъчат да влизат в роля, която е иззета изцяло от жената. И все пак има изключения от правилото.
цитирай
53. malkiatprintz - Абе мъже-жени, жени-мъже, аман от ...
06.04.2011 02:53
Абе мъже-жени, жени-мъже, аман от тая тема. Който се чувства жена - негов проблем, която се чувства мъж - също, на онези, които не могат да срещнат свестни - жалко, а на онези, които са срещнали свестни - честито. Всички можем всичко, така че не сме си необходими. Ако срещнем изключителен човек и вземе, че се получи - супер, ще си партнираме, ако не срещнем или се разминем - здраве да е. Ако мъжете се чувстват силни - да оправят държавата, ако жените се чувстват по-силни - да оправят държавата те, ама държавата си седи неоправена, докато и мъже и жени мрънкат срещу отсрещната агитка. Така че - положението е такова, каквото е.
цитирай
54. tutankhamon661 - 52. tili - Жена, до която има истински мъж
06.04.2011 08:31
tili написа:
винаги си остава жена. Моят никога не е измил чиния, но ми поднасяше кафето в леглото. И аз никога не съм сменила спукана гума. Оставям си колата на място, прибирам се с такси и му връчвам ключовете.Никога не съм измила кола, но и той не се е занимавал с драебни домакински проблеми.
Тези неща са естествени и не виждам къде ви е проблема? Проблемите и парите са общи и двамата работят в тандем за доброто на семейството.
Мразя комплексирани емаципантки и мачовци!


Убедих се, че няма проблем. Само да не се прекалява с размяната. Радвам се, че при теб всичко е наред.
Поднасяне на кафе или закуска в леглото е разтапящо преживяване. Не намирам нищо нередно или женствено в това. На някой може да му е смешно, но не и на мен.
цитирай
55. tutankhamon661 - 53. gwendoline - Предният коментар на tili изцяло покрива това, което щях да драсна по темата :))
06.04.2011 08:35
gwendoline написа:
Но само да добавя - ако ми се наложи, мога да закова пирон, да сменя бушон или изгоряла крушка, както и моя мъж умее да готви, чисти, простира, нооо, предпочитам аз да свърша "женските неща", а той - "мъжките", просто защото всеки е по-добър в неговата си част и така е по-приятно:))))


По-приятно е, разбира се. Няма нищо лошо в това да можеш повече неща. На част от хората им се налага по принуда, но да се надяваме, че са малцинство.
цитирай
56. tutankhamon661 - 54. befreeeee - На щастливите дами, срещнали МЪЖЕ, честито ...
06.04.2011 08:42
befreeeee написа:
..но като цяло в днешно време се налага да сме малко по - мъжки женички. Просто мъжете наистина станаха женчовци и е все по - трудно да откриеш мъж, по- силен като характер от теб. И така се получава, че търдейки го, ставаш все по- силна, започваш сама да си вършиш мъжката работа вкъщи /като няма кой, научаваш се сама/ и така от само себе си жената се превръща в мъжкарана... Но за визията вече е друго. Тук съм съгласна ,че не трябва да прекаляваме в залите... Само малко за хубава фигура и пак заради Вас - мъже :))))


Принудата присъства на доста места. Както споменахме по-нагоре, българките са оправни. Някои мъже дори си търсят жени, които да мислят и работят вместо тях. Само не знам как самите те живеят в такава ситуация и откъде черпят самочувствие.
Напомпаният външен вид - ужас! Не е за хора със слаби сърца. По-скоро е за любители на трилърите.
цитирай
57. mafani - Колкото по-обикновена и по-жена е една жена, толкова по-се харчи за сериозни връзки.
06.04.2011 09:13
Нищо не мога да правя от мъжките задължения. Н-И-Щ-О!
Мога да раждам, кърмя, гледам и възпитавам деца, да готвя и чистя в рамките на разумното без местене на гардероби, тупане на килими и пр. неща. Мога и изглеждам добре, умничка съм, и начетена, с добра професия, и реализирала се в живота, но от мъжки неща не разбирам нищо, не искам и да разбират, че разбирам.
Аз съм жена. Точка. Не гюлехвъргачка или триатлонистка.

П.П. Онзи ден сама си смених спуканата гума на колата. Предпочетох да го направя вместо да чакам да дойде Пътна помощ или някой познат. На съпруга си обясних, че са ми помогнали. Аз съм жена, не автомонтьор!
Миналата седмица си разглобих машината за печене на хляб.....
Ама това си го знам само аз. ;-)
цитирай
58. tutankhamon661 - 55. irina1988
06.04.2011 09:30
irina1988 написа:
Жените се еманципираха защото не останаха мъже - все реват за нещо, я маникюра им се счупил, я проблемно детство имали... обратното е и с мъжете, като видят колко са се еманципирали половинките им си дават сметка, че няма смисъл да се мъчат да влизат в роля, която е иззета изцяло от жената. И все пак има изключения от правилото.


Маникюр, а? Направо хит! Поводи за оплакване, колкото щеш. Нещо не бил в настроение!
Всеки сам да решава. Да му мислят онези, които тепърва ще се самоопределят в днешните "размити' времена.
цитирай
59. ckarlet - Не приемам вулгарния език нито при ...
06.04.2011 09:34
Не приемам вулгарния език нито при жените, нито при мъжете. Каква съпруга и майка може да бъде подобен тип жена? Та нали най-вече тя ще възпитава децата. И нима с това тя иска да се конкурира с мъжете?
Хубава тема за размисъл.
Поздрави!
цитирай
60. tutankhamon661 - 56. анонимен
06.04.2011 09:53
анонимен написа:
Толкова сексизъм на едно място не бях виждала от много време. Според теб сериозно ли ако едно жена поправя тостери се превръща в мутирал мъж и ако мъжа простира пране обръща резбата?! А това, че всички фризьори са гейове представителна извадка ли е или си ги пробвал всички, с извинение? И изобщо на базата на какво дефинираш кое е "мъжко" и кое "женско"? Това са стереотипи от типа "всяка красива жена е тъпа", "всеки мъж спортист е простак" и т.н. Още нещо, мислиш си, че единственото предимство на мъжете пред жените, когато въпроса опре до намиране на работа е че мъжете могат да "носят торби с цимент"... Знаеш ли, че жените получават 2/3 от това, което получава един мъж за един и същи труд. И изобщо как може да говорим за размяна на ролите, като света се управлява от мъже буквално и преносно. Толкова ли е плашещо за вас, че жените искат равни права, че започнахте да се притеснявате за мъжествеността си, че се превръщате в жени и т.н?


Ако поправянето се случва епизодично, няма да повлияе, но ако е всеки ден и основно на това се набляга, промяната е неизбежна.
За фризьорите е неоспорим факт - можеш да го провериш в най-близкия салон. Ако изобщо съществува хетеро-фризьор, той е изключение.
Сама посочваш стереотип, който не отговаря на истината. Изобщо не е вярно, че жените получават по-малко за една и съща работа. Съществува, но и много мъже са дискриминирани по същия начин, т.е. уравновесяват се.
Светът се управлява от мъже, защото все още са малко жените, протегнали ръка към властта. Но част от опиталите в крайна сметка успяват. Постоянно се увеличава броят на жени-шефове. Следователно вече е абсурдно да се говори за дискриминация заради пола.
цитирай
61. cchery - Единственото, което не ми хареса в постинга ти е
06.04.2011 10:03
психологическата трансформация у мъжа или жената, вършещи т.нар. "мъжки" и "женски" работи...... Направо не доумявам че все още може да има такова мислене и подобни тези. В крайна сметка една работа я вършиш по няколко причини:

1. Работиш на място, което изисква от теб точно такава дейност.
2. Интересно и любопитно ти е!
3. Хоби ти е - примерно мъжете готвачи да не са гейове?!?!
4. Професия ти е.
5. Образованието ти е такова.
6. Имаш време да свършиш еди си какво - примерно единият родител е на разходка с децата, другият що да не измие чиниите и да не изчисти?!?!
7. Не се поддаваш на масови внушения, защото си индивидуалист!!!

В крайна сметка на мен ми е кеф да поправям разни елементарни ел нещица - ето онзи ден след като си купихме нова готварска печка без захранващ кабел :((((((..... и след много пулене по схемата как се свързва въпросното чудо, аз открих начина и го направихме двамата с мъжа ми! Претендирам, че съпругът ми въобще не обърна резбата от тази случка. Напротив..... направо си ме поздрави :)). И въздуховотът за абсорбатора отново аз го сложих - просто имам търпението да доизкосурявам всичко и да докарвам нещата докрай....

А пък за другото си спомням една случка от олимпиада, когато сънът ми беше на 2 годинки. Гледаме вдигане на щанги - жени. И детето сочи към телевизора и вика - "Виж чичо `дига `анга!". Ние му обясняваме, че това е жена, т.е. леля. И той пак - "Виж леля (тук се замисли и изтърси) - леля-чичо вдига щанга!" :)))
цитирай
62. tutankhamon661 - 57. анонимен
06.04.2011 10:07
анонимен написа:
А, и още нещо. Виждам, че в мнението си 47 написал, че жените не стават за всеки вид работа(респективно мъжете). Това е така, защото стереотипите се налагат на мъжете и жените още от дечица. Съответно момченцето трябва да си играе с колички, конструктори, самолети, хеликоптерчета, лодки, да ги сглобява и разглобява. А момиченцето трябва да си играе с... барбита. Какво правят барбитата? Ами решат си косите, сменят роклите и се возят се в колата на Кен. После защо няма жени инженери примерно. За теб е глупаво, но се замисли колко предразсъдъци се насаждат в главите на децата още от ранна възраст, които остават за цял живот - че жените трябва задължително да са красиви с лъсави дрехи и леко глуповати, а мъжете разбиращи от всичко.


Още малко ще кажеш, че и раждането е стереотип. Може би нямаш нищо против мъжете да го правят. Някой ден и това ще стане, но осъществяването му няма да промени факта, че това е грубо вмешателство в делата на Природата.
Има занимания, които правят жените мъжествени. Точно поправянето на кола постига този ефект. Виждал съм го много пъти. Не, не е женствено да носиш дрехи на мoнтьор и да псуваш на всеки две минути.
Стереотипите, които споменаваш, идват именно от разликата между половете и ще изчезнат заедно с тях. Тогава няма да има мъже и жени, а само То. Не знам за теб, но на мен хич не ми харесва тази идея.
цитирай
63. hosekura - Обърках се нещо ;) ;)
06.04.2011 10:21
анонимен написа:
май те е страх да не ти стана шефка и да те смачкам като червей тогава?
хаххаах треперииииииииииии


Крайно време е да се въведе опция за избор между 'анонимен' и 'анонимна' защото някак си страно звучи 'анонимен' (м.р.) да каже 'ще ти стана шефка' (ж.р.) ;)

Как не са се усетили още феминистките да протестират срещу тази явна дискриминация ;) ;) ;)
цитирай
64. kasnaprolet9999 - То и при мен беше временна идея в п...
06.04.2011 10:25
То и при мен беше временна идея в периода на пуберитета, мисля че си влизал в постинга ми "Умеем ли да се шегуваме". Та откакто се омъжих не си спомням да съм била мъж. Ако моят съпруг се бе уплашил от хватките, с които го бях изтърколила две години преди свадбата, нямаше да я има. При джудото жените не стават груби, там се използва силата на противника. Иначе си прав за бицепсите, които се получават при женски културизъм, ама колко са тези жени, които го практикуват.
цитирай
65. tutankhamon661 - 58. malkiatprintz
06.04.2011 10:28
malkiatprintz написа:
Абе мъже-жени, жени-мъже, аман от тая тема. Който се чувства жена - негов проблем, която се чувства мъж - също, на онези, които не могат да срещнат свестни - жалко, а на онези, които са срещнали свестни - честито. Всички можем всичко, така че не сме си необходими. Ако срещнем изключителен човек и вземе, че се получи - супер, ще си партнираме, ако не срещнем или се разминем - здраве да е. Ако мъжете се чувстват силни - да оправят държавата, ако жените се чувстват по-силни - да оправят държавата те, ама държавата си седи неоправена, докато и мъже и жени мрънкат срещу отсрещната агитка. Така че - положението е такова, каквото е.


Така да бъде! И нека всеки срещне точния човек! А кой с каквото може - да помага на обществото.
цитирай
66. tutankhamon661 - 62. mafani - Колкото по-обикновена и по-жена е една жена, толкова по-се харчи за сериозни връзки.
06.04.2011 10:33
mafani написа:
Нищо не мога да правя от мъжките задължения. Н-И-Щ-О!
Мога да раждам, кърмя, гледам и възпитавам деца, да готвя и чистя в рамките на разумното без местене на гардероби, тупане на килими и пр. неща. Мога и изглеждам добре, умничка съм, и начетена, с добра професия, и реализирала се в живота, но от мъжки неща не разбирам нищо, не искам и да разбират, че разбирам.
Аз съм жена. Точка. Не гюлехвъргачка или триатлонистка.

П.П. Онзи ден сама си смених спуканата гума на колата. Предпочетох да го направя вместо да чакам да дойде Пътна помощ или някой познат. На съпруга си обясних, че са ми помогнали. Аз съм жена, не автомонтьор!
Миналата седмица си разглобих машината за печене на хляб.....
Ама това си го знам само аз. ;-)


Вече и ние знаем, че си сменила гумата, но ще го пазим в тайна от мъжа ти.
Приказката за неволята винаги е в сила.
Както се описваш, ти си близо до съвършенството - поне по моите разбирания. Приятно ми беше да го разбера.
В крайна сметка трябва да има всякакви хора, иначе не е интересно.
цитирай
67. mafani - Ужас каква женска злоба се лее тук.
06.04.2011 10:35
Жалко, че има жени, които се чувстват жертви на съдбата и вечни боркини.

Хаха, Фараоне, идеална хич не съм, просто не ми се играят чужди роли. Кефи си ме да бъда жена и да го играя такава.
цитирай
68. tutankhamon661 - 64. ckarlet
06.04.2011 10:53
ckarlet написа:
Не приемам вулгарния език нито при жените, нито при мъжете. Каква съпруга и майка може да бъде подобен тип жена? Та нали най-вече тя ще възпитава децата. И нима с това тя иска да се конкурира с мъжете?
Хубава тема за размисъл.
Поздрави!


Псувните са груби и животински. Напълно се разминават с представите ми за женственост. Бих приел отделни думи, но не и като постоянно поведение. Специално за спомената колежка подобни изразни средства са като "добро утро".
цитирай
69. tutankhamon661 - 66. анонимен - май те е страх да не ти стана шефка и да ...
06.04.2011 10:57
анонимен написа:
май те е страх да не ти стана шефка и да те смачкам като червей тогава?
хаххаах треперииииииииииии


Точно това ме притесни.
цитирай
70. tutankhamon661 - 67. cchery - Единственото, което не ми хареса в постинга ти е
06.04.2011 11:02
cchery написа:
психологическата трансформация у мъжа или жената, вършещи т.нар. "мъжки" и "женски" работи...... Направо не доумявам че все още може да има такова мислене и подобни тези. В крайна сметка една работа я вършиш по няколко причини:

1. Работиш на място, което изисква от теб точно такава дейност.
2. Интересно и любопитно ти е!
3. Хоби ти е - примерно мъжете готвачи да не са гейове?!?!
4. Професия ти е.
5. Образованието ти е такова.
6. Имаш време да свършиш еди си какво - примерно единият родител е на разходка с децата, другият що да не измие чиниите и да не изчисти?!?!
7. Не се поддаваш на масови внушения, защото си индивидуалист!!!

В крайна сметка на мен ми е кеф да поправям разни елементарни ел нещица - ето онзи ден след като си купихме нова готварска печка без захранващ кабел :((((((..... и след много пулене по схемата как се свързва въпросното чудо, аз открих начина и го направихме двамата с мъжа ми! Претендирам, че съпругът ми въобще не обърна резбата от тази случка. Напротив..... направо си ме поздрави :)). И въздуховотът за абсорбатора отново аз го сложих - просто имам търпението да доизкосурявам всичко и да докарвам нещата докрай....

А пък за другото си спомням една случка от олимпиада, когато сънът ми беше на 2 годинки. Гледаме вдигане на щанги - жени. И детето сочи към телевизора и вика - "Виж чичо `дига `анга!". Ние му обясняваме, че това е жена, т.е. леля. И той пак - "Виж леля (тук се замисли и изтърси) - леля-чичо вдига щанга!" :)))


Радвам се, че не винаги това оказва влияние. Аз говоря за патологичните случаи, които съвсем реално съществуват, но за щастие са малцинство. Дано си останат такова!
Право е детето. Никаква леля не е, а истински чичо. При тежкоатлетките има и допълнителни екстри като обилно окосмяване и мъжки глас. Не смятам, че жертвите им в името на спорта си заслужават.
цитирай
71. tutankhamon661 - 69. hosekura - Обърках се нещо ;) ;)
06.04.2011 11:24
hosekura написа:
анонимен написа:
май те е страх да не ти стана шефка и да те смачкам като червей тогава?
хаххаах треперииииииииииии

Крайно време е да се въведе опция за избор между 'анонимен' и 'анонимна' защото някак си страно звучи 'анонимен' (м.р.) да каже 'ще ти стана шефка' (ж.р.) ;)
Как не са се усетили още феминистките да протестират срещу тази явна дискриминация ;) ;) ;)


Този анонимен едва ли е жена, но карай, нали се изказа дълбокомислено!
цитирай
72. tutankhamon661 - 70. kasnaprolet9999
06.04.2011 11:27
kasnaprolet9999 написа:
То и при мен беше временна идея в периода на пуберитета, мисля че си влизал в постинга ми "Умеем ли да се шегуваме". Та откакто се омъжих не си спомням да съм била мъж. Ако моят съпруг се бе уплашил от хватките, с които го бях изтърколила две години преди свадбата, нямаше да я има. При джудото жените не стават груби, там се използва силата на противника. Иначе си прав за бицепсите, които се получават при женски културизъм, ама колко са тези жени, които го практикуват.


Добре, че са малко. Но пък са достатъчно стряскащи. Някои от тях като кажат с мъжки глас "Харесва ми да съм женствена", направо избиват рибата.
цитирай
73. tutankhamon661 - 72. анонимен - Само в харема на някой арабски принц може да е женствена:)))))) ......
06.04.2011 11:40
анонимен написа:
Само в харема на някой арабски принц може да е женствена жената, защото е
негова играчка за секс.
Съвременната жена работи и непрекъснато се бори за оцеляването на семейството наравно с мъжа, тя се доказва на работното място, на волана, като домакиня, като майка и любима или сексуална фурия хахахаха:)))
А мъжа не е мръднал в развитието си, дори все повече започва да кръшка и да си поспива, защото жената го носи на гърба си хахахахаха:)))
Търпение му е майката, мъже дал господ, но и търпението на жените се изчерпва, защото няма вече мъже хахахахаха:)))
една жена на 33


Ето това е едностранчив коментар, който спестява подробностите според пола, към който принадлежи авторката.
И едните, и другите имат кусури, а ти го представи, все едно мъжете са някакви мравки по обувките на жените. Сещаш ли се, че това напълно се разминава с представата за света, управляван от мъже? Как ще стане, ако коментарът ти е верен? Невъзможно.
цитирай
74. tutankhamon661 - 74. mafani
06.04.2011 11:43
mafani написа:
Жалко, че има жени, които се чувстват жертви на съдбата и вечни боркини.
Хаха, Фараоне, идеална хич не съм, просто не ми се играят чужди роли. Кефи си ме да бъда жена и да го играя такава.


Точно такава трябва да останеш.
цитирай
75. hamstera - Жената трябва да е естествена и даже ми харесват такива, които подчертават, че са жени!
06.04.2011 12:25
Мъжкараните обикновено свършват зле... По мои наблюдения...
Нито ние можем да станем жени, нито те мъже 8на визия някои го докарват, ама те са психо/. Жената е създадена да бъде майка, тя трябва да е нежна, мила... А не като се прибереш да ти кресне:
"Слуша кфо бе, я фащай метлата, докато не изчистиш ракие - ниет!"
Такова чудо ще излети от хралупата ми със скоростта на светлината!
Има прекрасни създания - просто трябва да се огледаш! Те не се борят да са силни - те СА силни, даже повече от нас, но по друг начин.
цитирай
76. tutankhamon661 - 78. hamstera - Жената трябва да е естествена и даже ми харесват такива, които подчертават, че са жени!
06.04.2011 13:19
hamstera написа:
Мъжкараните обикновено свършват зле... По мои наблюдения...
Нито ние можем да станем жени, нито те мъже 8на визия някои го докарват, ама те са психо/. Жената е създадена да бъде майка, тя трябва да е нежна, мила... А не като се прибереш да ти кресне:
"Слуша кфо бе, я фащай метлата, докато не изчистиш ракие - ниет!"
Такова чудо ще излети от хралупата ми със скоростта на светлината!
Има прекрасни създания - просто трябва да се огледаш! Те не се борят да са силни - те СА силни, даже повече от нас, но по друг начин.


Нали! Има всякакви жени за всякакви предпочитания.
Много ми харесва идеята за привидно слабата жена, която всъщност е силна, но по друг начин. Напълно я споделям.
цитирай
77. hosekura - Добре, че са малко. Но пък са дост...
06.04.2011 13:20
tutankhamon661 написа:
Добре, че са малко. Но пък са достатъчно стряскащи. Някои от тях като кажат с мъжки глас "Харесва ми да съм женствена", направо избиват рибата.


Аха ! Ето една ;)

http://www.youtube.com/watch?v=3T_Xwub-vfw

Жена та дрънка ;)
цитирай
78. irina1988 - Жените се еманципираха защото не ...
06.04.2011 13:35
tutankhamon661 написа:
irina1988 написа:
Жените се еманципираха защото не останаха мъже - все реват за нещо, я маникюра им се счупил, я проблемно детство имали... обратното е и с мъжете, като видят колко са се еманципирали половинките им си дават сметка, че няма смисъл да се мъчат да влизат в роля, която е иззета изцяло от жената. И все пак има изключения от правилото.


Маникюр, а? Направо хит! Поводи за оплакване, колкото щеш. Нещо не бил в настроение!
Всеки сам да решава. Да му мислят онези, които тепърва ще се самоопределят в днешните "размити' времена.


Така е! Ролите се размениха и сбъркаха! В това съм напълно съгласна! На скоро си говорех с един познат за свалянето на жени. Каза ми, че вече идея си няма как да действа - ако се държи като кавалер дамата, може да му се сопне, че не е неспособна да си плати питието (по този начин един вид да я купува). Ако пък реши да не го плати - жената, която е решила да се прави на дама, може да му каже, че няма елементарно възпитание. Е?! Как един мъж да се държи с една жена след като самите жени не знаят какво искат да бъдат? Домакини ли, кариеристки ли, добри съпруги, любовници, мъжемразки? После пак мъжете били виновни... ами хайде жените да си влязат в ролите на жени - а не мъжемелачки и тогава може и да се появи някой нормален мъж на хоризонта. А що се отнася до мъжете - и тяхната не е лесна. Тия метросексуални и други подобни не мога да ги разбера. За мен е ужасно един мъж да се поддържа повече от една жена - що за мъж е това? Остава и гримовете да ми ползва и да си бъдем приятелки, не мъж и жена. За хленченето и мрънкането - мъжете са много по-добри от жените в това. Не съм казала, че има нещо лошо в това - стига да не е ежедневие. :)
цитирай
79. mikino - Жената...
06.04.2011 13:56
Жената е силна по природа. И аз смятам, че не е нужно да го показва. Достатъчен е факта, че мъжете без жени не могат. Хаха!
Поздрави, Микино
цитирай
80. earthleaks - Брейййййй
06.04.2011 17:11
пак си най-сладко-думния на мегдана.бг!
Като те слушам разбирам, че говориш по въпроса на български. Зад балканските дерета
дори момиченцата се подготвят за бъдещи кадрови позиции на световната икономика.
Жените и без бицепси са по-силни. Устата им го прави на дъвка. Става дума за мъжа.
цитирай
81. loran - Otnosno majestvenosta pri jenite. ...
06.04.2011 19:11
Otnosno majestvenosta pri jenite . Jenata e tazi ,koiato reshava koga da ima nov chlen v semeistvoto .... viziram detsata.Tia e tazi koiato se griji za semeistvoto v mnogo sluchei i finansovo ,koeto ne e neino zadaljenie ! A koftia izraz - Da ti go zabodem e otvratitelen i vapros na kultura;)
цитирай
82. tutankhamon661 - 81. irina1988
08.04.2011 10:04
За свалки трябва да си едновременно актьор и стратег. Намирам го за интригуващо. В смисъл, приел съм го философски. Така или иначе човекът често иска обратното на онова, което получава. Хубавото е, че вече не се учудвам от промяната в настроенията и желанията.
Именно защото различните жени искат различен подход, много бързо трябва да се разучи какъв е конкретният случай. Това също изисква умения, понякога граничещи със свръхестественото - знаем за женските маски.
Абе, играеш и кой каквото свари - ще натовари!
цитирай
83. tutankhamon661 - 82. mikino - Жената...
08.04.2011 10:06
mikino написа:
Жената е силна по природа. И аз смятам, че не е нужно да го показва. Достатъчен е факта, че мъжете без жени не могат. Хаха!
Поздрави, Микино


Вярно е, не можем. Но и вие без нас не можете - факт. А сега, де!
цитирай
84. tutankhamon661 - 83. earthleaks - Брейййййй
08.04.2011 10:08
earthleaks написа:
пак си най-сладко-думния на мегдана.бг!
Като те слушам разбирам, че говориш по въпроса на български. Зад балканските дерета
дори момиченцата се подготвят за бъдещи кадрови позиции на световната икономика.
Жените и без бицепси са по-силни. Устата им го прави на дъвка. Става дума за мъжа.


Харесвам приказливи жени. Дай Боже, да са повече!
цитирай
85. tutankhamon661 - 84. loran -
08.04.2011 10:13
loran написа:
Otnosno majestvenosta pri jenite . Jenata e tazi ,koiato reshava koga da ima nov chlen v semeistvoto .... viziram detsata.Tia e tazi koiato se griji za semeistvoto v mnogo sluchei i finansovo ,koeto ne e neino zadaljenie ! A koftia izraz - Da ti go zabodem e otvratitelen i vapros na kultura;)


Говориш за най-тежките случаи - всичко на женския гръб. Според мен са малко такива. Нечовешко е - никой не може да издържи дълго.
Доста хард-изказване направи онази, но има и по-убийствени. Скоро слушах един разговор, от който може да ти умре и желание за секс, и всичко.
Радвам се, че се включи! Скоро не го беше правила.
цитирай
86. stefiart - Да се смееш ли... да плачеш ли?
08.04.2011 18:34
"Вчера казах на една колежка "Добър ден", а тя ми отвърна "Да ти го забодем". "
цитирай
87. shaffi - ......
08.04.2011 19:29
залагала съм на чара си, усмивката и тем подбни неща ,без интриги и клюки...винаги съм успявала сред мъжете,......слабите жени блъскат яко във фитнеса,е там има и мачовци с подобно мислене....поздрав
цитирай
88. loran - ;)
08.04.2011 19:30
Riadko se vkluchvam da !Samo v slucheite ,kogato umiram ot skuka ;)
I otnosno skukata - telefona ti ne otgovaria - ZASHTO?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tutankhamon661
Категория: Други
Прочетен: 5664050
Постинги: 296
Коментари: 13809
Гласове: 59857
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031