Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2013 19:01 - Психиатрията в Интернет
Автор: tutankhamon661 Категория: Други   
Прочетен: 47118 Коментари: 77 Гласове:
101


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



                                   image




Отдавна угасна желанието ми да се занимавам с блоговите идиоти, но днес реших да си припомня тази дейност, защото нормалните хора имат право да знаят истината. В противен случай лесно ще станат жертва на лъжи и интриги, които тук са в изобилие и представляват основно занимание на виртуалните уроди от чалгаджийски тип.

Този постинг е предназначен за нормалните блогъри, които поради липса на информация са изпаднали в заблуда. Иначе могат да мислят. Не е за глупаците и лудите, чието единствено занимание е да досаждат с безкрайните си локуми-малоумия и олицетворяват приказката “Tи го плюеш, той си мисли, че вали” – на тях никой не може да помогне. Оставям ги на поизтърканата им радост да пишат лични съобщения и да мразят всеки, който не го прави с тях.

В серия от коментари обясних очевидната лудост на пазарджишката простакеса Елинора, която с поведението си демонстрира убийствената чалгаризация на населението. Като всеки болен простако-селяк тя също се смята за “проводник на културата”/подобно на Азис/ и дълго време успяваше да излъже поддатливите на внушение и лицемерие. Напоследък обаче дори най-наивните забелязаха, че поведението й съответства на нещо средно между каруцар и тираджия. В следствие на това акциите й паднаха главоломно. Около нея останаха само собствените й фалшиви профили – можете да ги видите сред коментиращите в блога й, ако не ги е изтрила по навик – и другите злонамерени маймуни, представящи вонящата си уста за “изтънчено, интелектуално оръжие”.

Вече казах: погледнете мръсотиите в собствения й блог! Искам с очите си да видите колко долнопробно е това същество. Припомнете си, че за абсолютно същото се носи лоша слава на Рустам. Нима за него е осъдително, а за нея не? Нима тя не ви прилича на Рустам от женски пол?!

Вижте колко е самовлюбена! Нищо не създава, но обича да критикува. По-добре хванете произволен човек от улицата – повече полза ще имате от неговия съвет. Най-малкото няма да е злонамерен като нея.

Блог-обществото вече се убеди, че Елинора стои зад много от анонимните обиди. Тя лично плака за анонимните и молеше модераторите да ги върнат. Ако още не сте си задали въпроса “Защо”, време е да го направите – не аз, а логиката ще ви заведе до истината.

Не е само пазарджишката парцалеса. Друг голям анонимен активист е приятелката й Mar866, която също има паролата от профил Elinora и често се обажда от него – на определени места “изпуска юздите” и коментарите им са като копие един на друг. В тази връзка: когато пишете лично съобщение, много добре си помислете кой всъщност ще ви отговори! Освен ако не искате дa ви лъжат – тогава бих ви оставил на вашия мазохизъм.

Не подценявайте Мара! Тя не е тъпа като Елинора. За нея няма друго занимание, освен да се гаври с невинни хора, и го прави достатъчно добре, за да не я заподозрете. Същевременно е толкова по-злобна – за нея няма нищо свято, дори приятелството. Фактът, че плюе анонимно Доричела /една от малкото й приятелки/, е достатъчно красноречив. Не знам защо, но й е любимо да обижда хората заради теглото им. Още от профила си Радо Бонда /тогава грешно го помислих за Нетчето – бях съвсем нов и не подозирах за блоговите болести/ изливаше помия по тиха душица като Mamas – нагъвала мазни банички и други подобни глупости.

Видите ли анонимни коментари, съдържащи думите “Безумието, дебела или гнус”, да знаете, че са дело на Мара. Въпреки навика й да се обажда анонимно, тя е натворила цяла армия от фалшиви профили. За да го прикрие, използва най-изтъркания тролски номер – обвинява всички останали в многопрофилност. Последно го направи за Кроталка и Мълчаниеотнадежда, а тези хора просто няма защо да пускат допълнителни регистрации.

Ако ви се струва абсурдно, некa разкажа какво беше натворила Mара във Friends.bg. Не една, а десет армии от профили. Tо бяха нетчета, гробарчета, фейк 1, фейк 2 …. Плюеше наред останалите блогъри, а после от официалния си профил се възмущаваше от поведението на “този лош хейтър”. Представям си как се е заливала от смях.

Прави го не само в Blog.bg, но и във Facebook, където също се размножава като за световно. По тази линия е успяла да изтроли Tурбоч и той до ден-днешен вярва, че подигравките й спрямо него са дело на някакво “джудже от Гео Милев”.

Най-успешно Мара успя да се изгаври с Гробаря – многократно. Tя стои зад повечето гнусотии, които му се приписват. Първо ги пуска, а после на лични съобщения /каквито уж “мрази” да пише, а на практика използва доста често/ обвинява и прехвърля на когото поиска. Аз лично съм виждал съобщения /не едно или две/, писани от профил Mar86, където в прав текст признава желанието си да ебава именно Гробаря.

Каквото и да е правил Мариан, не всичко от сметката му е негово дело. Гаранция!

Али смята, че Панто е Гробарят. Окей, той може да има паролата. Но Мара също разполага с нея – не само тукашната, но и по други места.. Аз лично съм получавал във Facebook вулгарен коментар от профила “Панталеев” – точно същия като тези на Мара тук.

Виждал съм още няколко обидни съобщения. Hе от фалшив, а точно от профила Mar866 /нищо, че официално лъже “Аз не пиша съобщения”… Знаем, знаем колко не пишеш …/. Съпоставих ги с вулгарностите, които съм получавал от някои имитации на Али, и познайте какво?! Почти еднакви са. Препоръчвам на Али да разгледа имитиращите я профили. После нека хвърли едно око на коментарите от Мара и Елинора по техните блогове. Bероятно сама ще открие приликата.

В blog.bg никой не мрази Али така както споменатите Мара и Елинора. Никой! Дори не го крият.

Фалшивите им профили и имитации имат много приложения. Едно от тях е да ги приписват на някой свой враг. Пласират коментари в неговия блог и после започват на лични съобщения “Ето виж, коментирал е в своя блог, значи е негов”. Това е част от общата тролска стратегия да обявяват всеки неудобен профил за клонинг. Така искат да ги елиминират и понякога успяват – знам повече от 50 съвсем реални човека, които спряха да влизат заради обвинението “Ти си еди кой си” .

Първоначално не знаех, че това е целенасочена серия от лъжи, и смятах, че наистина го вярват. После забелязах куриози.

1. Даден профил е обявен за клонинг, но като обърне малко внимание на обвинителя си, последният бързо се извърта и отсича “О, той е истински!” Схващате ли? Като им коментираш, бързо-бързо се извъртат на 180%. За техен ужас много хора са го забелязали и са направили съответните заключения за тролската “честност”.

2. Известна е склонността на “достойния български мъжага” да обижда всяка жена, която го е отблъснала – да, дива селяния и всичко друго, но не и джентълменство. В blog.bg същият навик е доразвит – преследваш женски профил и като не отвърне на мокрите ти съобщения, бързо-бързо го обявяваш за клонинг, съпроводено с още серия от “кавалерски” лъжи. Ееебреее … българиииин … туй-то, истинският мъж …!!!

3. Въпреки че е пълно с хора, направили профил само за коментиране, без да публикуват, все още съществува уравнението “Празен =клонинг”. В същото време очевиден трол, но с много постинги е …. истински /!!!/. Представяте ли си, броят постинги да е определящ! За подобно твърдение трябва да си или изключително тъп, или да лъжеш съзнателно.

Това е една от причините да запълват усилено профили и после пак същите пускат абсурдни критерии от сорта “Много постинги=Истински блогър”. Равно, ама друг път!

По въпросната линия добър пример е Мара. Противно на лъжата й “Рядко влизам”, тя всъщност излиза само за да спи. През останалото време е тук и бълва постинг след постинг – на първа страница в “Последни” почти постоянно има неин профил. Нарочно няма да спомена имена, защото ще спре да ги използа, т.е. няма да ме информира своевременно за присъствието си. Е, съществуват и други начини да го направи /несъзнателно/ – например има навика всеки ден да гласува за блога ми с по няколко от профилите си, защото знае, че винаги връщам глас и така разбира кога съм на линия. Фактът, че номертът минава, я е убедил, че не е разпозната. Окей, ще продължим в същия дух!

Знам, звучи доста шантаво. И на мен ми беше трудно да го повярвам, но не мога да си затворя очите пред очевидните факти. За да ви се изясни, давам още допълнителна информация.

Blog.bg съществува от 2006г. Дори най старите блогъри са регистрирани по-късно. Аз пристигнах през лятото на 2009-та. За три години и половина усещам негативното въздействие на Интернет. Дори мислех да приключа сърфирането, но научих какви неограничени възможности има във Виртуала, далече от Blog.bg – това ме задържа. Да, три години тежат. Първото ми влизане в Интернет беше половин месец преди регистрацията ми тук. По-рано ме вълнуваха съвсем други неща и изобщо не съм се сещал за виртуалното. Даже не съм подозирал какво представлява.

А знаете ли Мара откога е в Интернет? Преди Blog.bg е имало друг сайт – Среща.бг. От нея научих за него. Още там е била регистрирана. Говорим за поне 10 години!!! Eй, хора, представяте ли си колко отдавна не е виждала реалния живот?! Tя съществува повече виртуално отколкото реално.

Дали е била такава преди блогясването си? Не знам. Cещам се за още един човек, който е бил регистриран в Среща.бг и дори се знаят оттам с Мара, но той не е тръгнал да злобее срещу никой. Следователно сърфирането в Интернет само по себе си не е достатъчно да направи човека хейтър – трябва си нещо в характера.

Някои от магариите на Мара научих от нейни приятели. Естествено, няма да ги посоча – първо, не отвръщам така за услугите, и второ, тъпо е да разкрия информатор щом може да ми е от полза още много пъти. Знам и други хора, които са наясно с шизофреничните й занимания, затова отдавна са изгубили интерес към нея.

Е, винаги ще останат двама-трима самотници, разтапящи се от вълнение, когато получат лично съобщение. Тук е така – отритнати и кухи хора преценяват блогъри, факти, политика и прочие, по изключително “важната” подробност дали им пишеш съобщения. Аз обаче точно такива най-много презирам. За щастие са малко.

Тук е мястото да напомня: Blog.bg не е сайт за запознанства. Като не умеете да завържете нормален контакт, има специализирани места, виртуални наследници на вестник “Лична драма”, където спокойно можете да откриете онова, което нормалните хора намират в реалността. Hе твърдя, че има нещо нередно в този начин за сприятеляване, обаче ако е единствената ти цел, прави го на съответните места. И като получиш отказ, не потъвай в злоба – никой не е длъжен да ти угажда. Още повече съществуват предостатъчно недобросъвестни хитреци, представящи се за комбинация от Брад Пит, Бил Гейтс и арабски шейх, та хората вече имат горчив опит. Не можеш да ги обвиняваш за предпазливостта, а ако все пак го направиш, значи явно не ти е чиста работата.

Държа да информирам нормалните хора, че тук обикалят тотално изтрещяли кухари, практикуващи необясними за мислещия мозък игри. Не са само обичайните заподозряни, т.е. правят го и приети за “истински потребители”.

Пример:

Преди време моя приятелка беше преследвана от известен блогър, който дори поиска да се срещнат. Tя го попита дали това е истинският му профили или има още много – с друго предназначение. Отговорът бил “Аз съм дълбоко законспириран” и повече не се обадил. По-късно същият блогър, отдавна приет за “истински”, беше замесен в шумен скандал с изнасяне на лична информация. Но странно: продължиха да го смятат за истински, па и добронамерен /!!!/. Всичко това защото ….. ходи по блогърски срещи. Шах!

Преди този случай аз много исках да се запозная с хора от Blog.bg – има кой да го потвърди. Обаче след това завинаги реших да не го правя. Спрях и размяната на лични съобщения. Пишеш си с някой, говорите, обсъждате, стигате до кафе или бира … А всъщност наясно ли си с кой се срещаш, какви други профили държи, какво говори от тях …?! Спокойно можеше да пиеш бира с най-големия си враг, но само той го знае. После се чуди как излизат твои снимки, информация, гаври и т.н. Затова предупреждавам: срещайте се само с доказани хора!

Помнете: всеки трол има и мазни профили/съблогъри-приятели, чрез които поддържа нормални отношения, а после пуска събраната информация от създадените специално за гаври. Мазните се разпознават по това, че постоянно говорят за “доброто между хората, дайте да се обичаме” …. а в същото време коментират дори на най-големите гаври. Hо забележете: не за да направят забележка, а с нещо уклончиво и неутрално. Bидите ли го, можете да сте сигурни, че е гласувал за същите постинг и блог /дори когато оплюват негов приятел/. Просто гледа да е скрито-покрито и така да бъде “хем с евреите, хем с нацистите”.

Практиката: честните хора игнорират тролските гаври. Ако някой им коментира, значи ги подкрепя /дори да е с половинчата “забележка”/ – ето я обективната истина. Останалото са бла-бла за малоумни дебили.


Значи тук има хора с претенции за интелигентност, които се запознават с някакъв човек и това го прави тежък в техните очи. Изобщо не им хрумва, че същият може да има още купища регистрации и от тях да ги обижда, злепоставя, лъже и прочие. Излизат ви с малоумните номера “Той има много постинги” или “Отдавна е тук”. Представяте ли си, за тях това е логично – от много време миткал насам-натам, следователно е …. истински!!! Tа нали всички тролове отговарят на същите характеристики!

Тролските номера са безброй - няма да ги обяснявам поотделно. Cамо ще нахвърлям няколко.

1. Коментират за да бутнат постинга напред, а после трият и лъжат “Никога не съм казвал …”

2. Същото е с постингите – публикуват, а после деактивират /най-зверската модерация/.

3. Лесно е да сътворят напълно измислени съобщения или коментари. Дори не се искат компютърни познания.

4. Копират ваши стари коментари, пускат ги анонимно, а отдолу се включват с профил и ги назовават с името на блогъра, когото искат да злепоставят. После на лични “Ето виж, там е казал същото!”

5. Внимавайте къде коментирате, за да не съжалявате! Когато цитираш коментар, съдържанието между двете “quote” може да бъде сменено с напълно измислено. После триеш цитирания коментар по-нагоре /само домакинът го може, затова казах да внимавате в чий блог се обаждате/ … и излиза, че някой е казал нещо, което дори не е помислял. Ето защо съветвам: не вярвайте, ако видите коментар, с който ваш приятел ви “обижда” – стари, изтъркани и лесни за изпълнение тролски номера. Tук има хора, които се занимават само с подобни щуротии. Нямам представа кое му е интересното. Само предупреждавам нормалните блогъри: не вярвайте! Първо го обсъдете с вашия приятел и най-вероятно ще се окаже, че дори не е видял въпросния коментар, още по-малко пък го е написал.

Просто огледайте “пейзажа” и ще видите кои хора нямат какво да кажат и се занимават единствено с празнословия. За разнообразие са развили садистичното “забавление” да подиграват и скарват останалите, а садизмът е отлконение от нормалното – никой не го е оспорил. Добро доказателство са споменатите Мара и Елинора. Те до такава степен са свикнали да обиждат /анонимно и от фалшиви профили/, че го правят и спрямo себе си – не само да трупат коментари /уж много хора ги четат/, но и за да се пишат за “жертви”. Ако някой повярва, после го скъсват от подигравки на лични съобщения - не до него, а помежду си.


В крайна сметка не е нужно да разсъждаваме чак толкова за хора като Мара и Елинора, които никой не чете. Cами си гласуват, сами се коментират и после използват отдавна опровергания номер “Найш колко мъ харесват”. Така е с ненормалните – изграждат свой свят от “герои” и си го харесват.

Видите ли постинг със 100 коментари, а от тях половината са анонимни обиди, можете да сте сигурни, че авторът сам си ги пише – няма значение кой е. Ако се разходите по предните му публикации, ще откриете почти същите анонимни бълвочи – явно ги копира от постинг в постинг с едничката мисъл да излезе на първа страница.


Любопитно и показателно:

Едновременно с излизането на постинга излиза и първата анонимна обида … !!!

Чакай бе, кога прочетоха текста, кога решиха, че не са съгласни, па и надраскаха 5-6 вулгарни реда? Кога?! Явно някои хора до такава степен са свикнали да не получават санкция за гнусотиите им, че дори не чакат да мине достатъчно време за отговор. Пишат, бришат, цапат - важното е да излязат по-напред. После и за жертви се барат.

За сравнение: не винаги, но съм виждал постинги на Mar866, където първите 5-6 анонимни обиди пристигат за по-малко от ….. 10 минути /!!!/ след излизането на самата публикация.

Еееехааа … чЕкай бе, душо! Кога те прочетоха, па и наплюха? И кой, след като никой не те чете, а и в Blog.bg няма толкова желаещи да се занимават с хейтърство? И как бе, булка, как всичките се оказаха на линия ….. специално /!!!/ за твоя постинг, който да …. оплюят?!!? Хората не чакат така приятелите си, пък враговете ще дебнат!

Нали се сетихте: на тях изобщо, ама изобщо “не им пука” за пустата първа страница. Затова като им наложат бан, започват да реват що не се виждат дори в “Последни”. Пускат не един-два, а серия от постинги с въпроса “Защо”. Как не им писна да се самонавиват, че дори с бан хората /забележете!!!/ … търсят ги!!! Е, що ги търсят като не са написали нищо интересно? Или може би процентът на мазохистите е скочил до небето и блог-обществото умира да чете обиди към себе си?

Гаврата с прочитанията също е доказателство, че “не им пука” за първа страница. Значи докато не могат да излязат там, “не им пука”, но щом откриха начин, не слизат от нея. Ееее … гооууеемо “непукане”, бре!!! Естествено, маскират го като “искам да покажа” или “искам да подиграя”, но не знам някой да се е хванал на този евтин номер.


Най-новият хит:

“Ма ти що не водиш война с никой?”
“Ааа, водя, водя! Ся шъ видиш как воювам … виртуално!”

Кажете: колко прост, изкукал и безутешно самотен трябва да е човек, за да прахосва време във виртуални войни? Hима е занимание за нормален индивид?

Простено е само на някой нов и неориентиран, както се случи с мен едно време. Tогава действително залитнах в тази посока, но всички видяха, че осъзнах грешката си и спрях. Други обаче продължават години наред. Hе се мъчете да ги разберете – същото е като да проявите интерес към контингента на най-близката психиатрия.


Напомням: в Мрежата всичко се проследява – прокси също не може да те скрие достатъчно надеждно! Ако човек си постави за задача, може да те намери във всяка точка на планетата. Още по-лесно е за полицията, ако се стигне до нея. Спрете преди да е станала голяма беля! Гаврите в Интернет се таксуват като престъпление, което придобива все по-голяма тежест. В САЩ вече има жена, осъдена заради най-обикновено “сръчкване” във Facebook. Какво си мислите, че ви чака за злонамерено имитиране на самоличност и гаври с лични снимки? Hе превръщайте играта в проблем! Bсичко си има граница.

Не мислете, че ще ви спасят глупости от сорта “Не ме разбраха” или “Онези не търпят критика”. Гледйте обективно на нещата, за да сте наясно какво всъщност правите. Ако заниманията ви са съизмерими с ритане на малко котенце, но го практикувате върху хора, това е проява на садизъм и още куп отклонения – няма да минат за “забавление” ала “Комиците”. Не хранете илюзии, че ще ви приемат като “нестандартен майтапчия”. Все повече хора надигат глас и това ще излезе през носа ви, ако не спрете навреме.

ACTA е нещо лошо – безспорно. Обаче помислете: ако е на кантара, а от другата страна са гаврите в Интернет, кое зло ще изберете? Нима допускате, че някой предпочита да злоупотребяват и цапат снимките на неговите роднини, деца, близки …? Всеки би се лишил от права и свободи /целта на АСТА/, за да спре хейтърството. Това ще е реалният резултат от човешката злоба в Интернет. Искате ли го?!!?

Дотук сме я докарали – да избираме по-малкото зло. Ако сами не кажете “Край”, други ще ви спрат, но наред с това ще отнемат и съвсем нормални неща. Едва тогава може би ще осъзнаете, че сте направили грешка, обаче ще е твърде късно. “След дъжд – качулка” – всеки знае. Цаката е да спреш преди да си изгубил много повече, отколкото е извратеното моментно удоволствие да обиждаш невинни и в повечето случаи непознати блогъри в Интернет.

Знам хора, които вече са се заели със задачата да открият и накажат хейтърите в Интернет, включително в Blog.bg. Да не проплачете “Въъъй, що не каза”! Предупредил съм ви съвсем добронамерено. Ще имате възможност да им обясните, че лъжите и гаврите /не само в Интернет/ са …. “забавление”.



 



Гласувай:
109



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
27.01.2013 19:07

Бях решил да бъда милостив, но преди малко видях на колко места са ме споменали. Сами пускат анонимни и после ги наричат с моето име.

Шизофреници, травестити, многопрофилници - никой не ги чете, ама упорито искат да привлекат вниманието ми. По няколко пъти влизат в блога ми и то от профил, за да ги забележа, а после викат, че по 100 пъти ги преглеждам. Ммда, аз съм мазохист и не чета интересни блогъри по необятния Интернет. Bместо това обръщам внимание на яловите, които никой не забелязва.

А те ме споменавали, споменавали ... пък аз да не ги видя!
Е, сега го направих. Ще има и още!

цитирай
2. kamosutrov - Здрасти!
27.01.2013 19:09
Че аз от Среща имам много свестни познати. От там се знаем и с Дарси, но виртуално. Няма да се изненадаш, но и с хората от там си правехме люти купони.
С Хиената се знаем от тогава.
цитирай
3. tutankhamon661 - 2. kamosutrov - Здрасти!
27.01.2013 19:25
kamosutrov написа:
Че аз от Среща имам много свестни познати. От там се знаем и с Дарси, но виртуално. Няма да се изненадаш, но и с хората от там си правехме люти купони.
С Хиената се знаем от тогава.




Както казах в постинга, явно е до характер.

За теб сега разбирам, че знаеш Срещабг. Имах предвид Хиената, че не е тръгнал да злобее - той се познава с Мара оттам.

Бях подготвил друг постинг, а този дори не знаех дали ще пусна, обаче наглостта на лицемерите и лъжците мина всякакви граници. Малоумната Дебилнора, която не може да събуди никакъв интерес и няма нито един приятел /не броя глупаците и мастурбаторите-геронтофили/, на мен ще ми опонира! Всеки ден влиза в блога ми от профила си, за да я забележа, и явно трепери от възмущение защо не се получава.

Дебилнора, Мара, Мадърборда - това са хората, които скрито ви ебават и после се смеят като ви пратят за зелен хайвер. Всички са на линия, понеже са разменили паролите си и се самокоментират - един да е тук, достатъчно е.

цитирай
4. анонимен - Мисля си
27.01.2013 19:42
какво би станало, ако вместо да хвърляме енергия за такива неща, я насочим към ефективна работа. Не само Швейцария, а няколко Швейцарии бихме задминали може би...
цитирай
5. tutankhamon661 - 4. angpiskova - Мисля си
27.01.2013 20:04
angpiskova написа:
какво би станало, ако вместо да хвърляме енергия за такива неща, я насочим към ефективна работа. Не само Швейцария, а няколко Швейцарии бихме задминали може би...



Точно така. Аз затова спрях да се занимавам с глупости и дори ме е яд за загубеното време.
Написах настоящия постинг преди една седмица и се колебаех дали да го пусна. Може би нямаше да го направя, въпреки че хората имат право да знаят поне част от мръсотиите и номерцата.

B крайна сметка го постнах, защото преди малко видях, че всеки ден са ме споменавали - явно за да привлекат вниманието ми.

И такива хора искат увеличение на заплатата си!!! Егаааати ... Всъщност те трябва да плащат, че ги пускат до работното им място. Hе може всеки злобен и комплексиран некадърник да се мери с можещите и знаещите.


цитирай
6. motherboard - Здрасти, Тутурутко,
27.01.2013 20:19
аз съм Марчето, но пиша от профила на бате, щото му знам паролата.

ПП. Момче, права е Пискова. Ако беше оползотворил времето за написване на "задълбочения ти анализ", за нещо по-добро, цялата АЕЦ Белене, щеше да построиш сам ;–)
Не го прочетох докрай, така че не ми засичай време до коментара. Това вече сме го слушали и друг път. И ти, като леля Гинче, не казваш нищо ново.
цитирай
7. mariniki - абсолютно съм съгласна...
27.01.2013 20:21
злоба, злоба... и просташки злобарски коментари и постинги за оплюване...
в борба за тази прословута първа страница... и то на гърба на други имена, мишкуване
по нощите... и какво от това, просто не е за вярване...
цитирай
8. tutankhamon661 - 6. motherboard - Здрасти, Тутурутко,
27.01.2013 20:40
motherboard написа:
аз съм Марчето, но пиша от профила на бате, щото му знам паролата.

ПП. Момче, права е Пискова. Ако беше оползотворил времето за написване на "задълбочения ти анализ", за нещо по-добро, цялата АЕЦ Белене, щеше да построиш сам ;–)
Не го прочетох докрай, така че не ми засичай време до коментара. Това вече сме го слушали и друг път. И ти, като леля Гинче, не казваш нищо ново.



Опса, чЕкай да видим сега!

1. Утре можеш да минеш и с Mar866, а коментарът ти ще започне с "Тъкмо влизам ..."
Изобщо не е изтъркано, ммда.

2. "Не го прочетох докрай" или "Не чета дълги текстове".
О, това също не е изтъркано ..... особено за хора, които знаят всяка моя дума и са признавали, че копират мои текстове /сигурно щото не ги четат/.

3. Повечето от написаното в постинга е напълно ново, а за някои и изненадващо. Ама "Слушали сме го вече" изобщо не е изтъъъъъркано.

4. Подмазването на Ангелина няма да свърши работа - аз се грижа да научава за всичките ви мръсотии по отношение на нея - с всичките подробности.

5. Абе що лъжете, че Принцесата се навърта около теб, след като мнооого отдавна ти се въртеше около нея, а?




цитирай
9. tutankhamon661 - 7. mariniki - абсолютно съм съгласна...
27.01.2013 20:45
mariniki написа:
злоба, злоба... и просташки злобарски коментари и постинги за оплюване...
в борба за тази прословута първа страница... и то на гърба на други имена, мишкуване
по нощите... и какво от това, просто не е за вярване...



Напълно права си.
Искам да те поздравя за модерацията! Трябва да я има дори по културните сайтове, а тук в още по-голяма степен.

Ти се занимаваш с поезия и както виждаш, всички те харесват. Ако някой е встрани от болшинството, значи просто не разбира чувствата, предизвикали твоя стих. Или се води от широко разпространените злоба и завист.

При всички положения трябва да те интересуват само свестните хора, а те са с теб. Факт.

цитирай
10. aanonimous - ?:)
27.01.2013 20:48
в държавна сигурност не те ли научиха навремето да се изразяваш кратко и ясно?
цитирай
11. cefules - "4. angpiskova - Мисля си ...
27.01.2013 20:58
"4. angpiskova - Мисля си
19:42
какво би станало, ако вместо да хвърляме енергия за такива неща, я насочим към ефективна работа. Не само Швейцария, а няколко Швейцарии бихме задминали може би..."

Хиляди пъти се подписвам под това!
цитирай
12. tutankhamon661 - 10. aanonimous - ?:)
27.01.2013 21:03
aanonimous написа:
в държавна сигурност не те ли научиха навремето да се изразяваш кратко и ясно?



Ооо, засягаш другия слух!
Някои твърдят, че съм охранител в Билла, но ти посягаш към онова, че съм от обкръжението на Бойко Борисов.

Двете са еднакво неверни, ама нали трябва нещо да дрънкате, убивайки скуката.

Повярвай, ако знаеше за кого работя, нямаше да си толкова отворен!


цитирай
13. theeconomist - Абе, пич, да те питам само,
27.01.2013 21:25
ти какво, плашиш ли ни нещо, че не разбрах ?????
цитирай
14. aanonimous - ha ha ha
27.01.2013 21:32
явно не са:)
за кого работиш - за дейдид ковърдейл?:)))) а да знаеш случайно аз за кого работя?:)))) и защо ,,отворен,,?:) може да съм жена тоя път:))))
цитирай
15. tutankhamon661 - 13. theeconomist - Абе, пич, да те питам само,
27.01.2013 21:49
theeconomist написа:
ти какво, плашиш ли ни нещо, че не разбрах ?????



Да заплашвам ли? Мина това време за мен - разбрах колко е тъпо.
Но явно духльо като теб не може да го проумее.

Що не се замислиш защо целият блог ти се смее, а?
Vmir, Принцесата и Али те направиха на гъз многократно, а на останалите просто не им се занимава, иначе мислят същото.

Е, как да бъде друго, след като говориш малоумни тъпотии, лъжеш като за световно и говориш изтърканяци, които отдавна за в архива на Blog.bg?

Я раздуй как ходиш по млади мацки, да ти се посмеем!

Ама ти вEрно ли мислиш, че да имаш повече косми под мишниците, отколкото на главата, е първа радост за девойките?

Или че е адски шик петите ти да са квадратни от упорито необслужване?

Ти може и да живееш в някоя джунгла, но на младите момичета им се драйфа от такива с твоите разсъждения.

Hавъртай се около женски аватари, пиши лични съобщения и не си задавай въпроса дали блогърките в Blog.bg биха избрали теб в сравнение с "метросексуалния" Дейвид Бекъм. Отговорът ще е болезнен - за теб!
цитирай
16. axlaxl - Али смята, че Панто е Гробарят. О...
27.01.2013 21:50
''Али смята, че Панто е Гробарят. Окей, той може да има паролата. Но Мара също разполага с нея – не само тукашната, но и по други места.. Аз лично съм получавал във Facebook вулгарен коментар от профила “Панталеев” – точно същия като тези на Мара тук.''

Не само, смятам, но и съм СИГУРНА!!! След като аз регистрирах профил панто и лично го дадох на Мариан, как няма да съм сигурна:))))
Имах и двата му фейсбука и неведнъж съм се смяла как си говори само от МАриан, на Панто...болен мозък....
Грешиш- по- скоро рустам има паролата на панто- профила, защото си личи кога е МАриан по правописа:)))

За Мара и Кухинора си прав- МРАЗЯТ МЕ- не знам защо....но ме мрази и лудка и полигорчо и то много:))

Да дочета до края ....че .......много дълги ги пишеш:)
цитирай
17. tutankhamon661 - 14. aanonimous - ha ha ha
27.01.2013 21:54
aanonimous написа:
явно не са:)
за кого работиш - за дейдид ковърдейл?:)))) а да знаеш случайно аз за кого работя?:)))) и защо ,,отворен,,?:) може да съм жена тоя път:))))



Може или не може - ако искаш, да разкрия наведнъж какво имам на склад, а?
През цялото време мислите, че вие въртите номерата, но ви знам всичките хитринки, защото са изтъркани. С кеф наблюдавам и се правя на луд, за да продължите с издънките.
Само глупаците разкриват всичко и по този начин информацията губи стойността си.

Знам, знам, изобщо не разбра.

цитирай
18. aanonimous - .
27.01.2013 22:04
ha ha ha
do me a favor!:) die:)
цитирай
19. tutankhamon661 - 16. axlaxl
27.01.2013 22:06
axlaxl написа:
Али смята, че Панто е Гробарят. Окей, той може да има паролата. Но Мара също разполага с нея – не само тукашната, но и по други места.. Аз лично съм получавал във Facebook вулгарен коментар от профила “Панталеев” – точно същия като тези на Мара тук.

Не само, смятам, но и съм СИГУРНА!!! След като аз регистрирах профил панто и лично го дадох на Мариан, как няма да съм сигурна:))))
Имах и двата му фейсбука и неведнъж съм се смяла как си говори само от МАриан, на Панто...болен мозък....
Грешиш- по- скоро рустам има паролата на панто- профила, защото си личи кога е МАриан по правописа:)))

За Мара и Кухинора си прав- МРАЗЯТ МЕ- не знам защо....но ме мрази и лудка и полигорчо и то много:))

Да дочета до края ....че .......много дълги ги пишеш:)



Тук всичко е възможно.
Затова съм казвал много пъти: творците творят, а онези, които не могат, се занимават с глупости, непонятни за нормалните хора.
То са храчки, то са псувни! И после такива раздават акъл.
Ето защо в крайна сметка ще стигнем до АСТА, колкото и да не искаме.

цитирай
20. axlaxl - Хм, останалото наистина го знам, но ...
27.01.2013 22:06
Хм, останалото наистина го знам, но някак си не ми пука кой каква игра играе и каква муха му бръмчи в главата:))
Ама толкова не ми дреме за Кольо Мъдаря , Кухинора и Мара какъв театър играят, че...ако можеха да разберат биха явно били нещастни...:))
Мара цяла армия от идиоти повика на помощ с/у мен във френдс и сега пак продължават същите тук....:) Успех им желая, ако могат да ме накарат да страдам от виртуалната им война, ще мина гола пред Александър Невски:)))

Хора, все пак нета е за забавление и за убиване на работно време:))
цитирай
21. axlaxl - ха ха колко пъти му казвам, че пише само глупости, ама не разбира:)))))
27.01.2013 22:08
tutankhamon661 написа:
theeconomist написа:
ти какво, плашиш ли ни нещо, че не разбрах ?????



Да заплашвам ли? Мина това време за мен - разбрах колко е тъпо.
Но явно духльо като теб не може да го проумее.

Що не се замислиш защо целият блог ти се смее, а?
Vmir, Принцесата и Али те направиха на гъз многократно, а на останалите просто не им се занимава, иначе мислят същото.

Е, как да бъде друго, след като говориш малоумни тъпотии, лъжеш като за световно и говориш изтърканяци, които отдавна за в архива на Blog.bg?

Я раздуй как ходиш по млади мацки, да ти се посмеем!

Ама ти вEрно ли мислиш, че да имаш повече косми под мишниците, отколкото на главата, е първа радост за девойките?

Или че е адски шик петите ти да са квадратни от упорито необслужване?

Ти може и да живееш в някоя джунгла, но на младите момичета им се драйфа от такива с твоите разсъждения.

Hавъртай се около женски аватари, пиши лични съобщения и не си задавай въпроса дали блогърките в Blog.bg биха избрали теб в сравнение с "метросексуалния" Дейвид Бекъм. Отговорът ще е болезнен - за теб!

цитирай
22. axlaxl - Последни 20 регистрирани посет...
27.01.2013 22:12
Последни 20 регистрирани посетителя
21:58 - totkata2
21:36 - nivela
20:39 - kretenka
20:38 - cliff
20:30 - psixiatyr

зикорад ивоооо и още такива кухи прифили на кой са?
Според мен са общи- хейтърски:))
цитирай
23. tutankhamon661 - 11. cefules - "4. angpiskova - Мисля си ...
27.01.2013 22:21
cefules написа:
"4. angpiskova - Мисля си
19:42
какво би станало, ако вместо да хвърляме енергия за такива неща, я насочим към ефективна работа. Не само Швейцария, а няколко Швейцарии бихме задминали може би..."

Хиляди пъти се подписвам под това!



И аз!

цитирай
24. tutankhamon661 - 18. aanonimous - .
27.01.2013 22:23
aanonimous написа:
ha ha ha
do me a favor!:) die:)



Ихааа, че си акълия, тц, тц ...

цитирай
25. tutankhamon661 - 20. axlaxl
27.01.2013 22:30
axlaxl написа:
Хм, останалото наистина го знам, но някак си не ми пука кой каква игра играе и каква муха му бръмчи в главата:))
Ама толкова не ми дреме за Кольо Мъдаря , Кухинора и Мара какъв театър играят, че...ако можеха да разберат биха явно били нещастни...:))
Мара цяла армия от идиоти повика на помощ с/у мен във френдс и сега пак продължават същите тук....:) Успех им желая, ако могат да ме накарат да страдам от виртуалната им война, ще мина гола пред Александър Невски:)))

Хора, все пак нета е за забавление и за убиване на работно време:))



Нямат избор - само в Нета ги бива.
Ти поне знаеш как се самонавиваха във Friends, че едва ли не целият Blog.bg ги следи там. А всъщност повечето хора тук не знаят, че е имало такъв сайт.

Аз бих прочел всеки, но нека напишат нещо интересно. До момента няма и няма.

цитирай
26. axlaxl - ''Аз бих прочел всеки, но нека напишат нещо интересно. До момента няма и няма.''
27.01.2013 22:41
Те пишат само за мен, защото аз съм най- интересното нещо в живота им:)))/Тук там, пишат и за някой друг като мен, но по- дълго не са писали за никой освен за мен...:)))) Бале от 2007, Мара- 2007 или 2008....сега нов глупак- икономичен (ама от към акъл)....излиза, че съм най- интересното за което глупаците в нета могат да пишат:((( Колко тъжно:((
цитирай
27. tutankhamon661 - 21. axlaxl
27.01.2013 22:43


Ha Икономичния Oткъм Aкъл не се чуди! Tова е типичният селяндур, който мрази жените, ако не му пуснат - често му бият дузпата. И бърза да ги определи като курви, боклуци, не знам си що. Понеже е наясно, че ще остане същия луууууузър, ха-ха ...

Tакива цървули преживяват истински Ренесанс в Интернет, понеже не се виждат скъсаните им миризливи чорапи и прочие дрипи, та се представят за нещо средно между Брад Пит и Бил Гейтс. Накрая пак са сами.


цитирай
28. tutankhamon661 - 26. axlaxl - ''Аз бих прочел всеки, но нека напишат нещо интересно. До момента няма и няма.''
27.01.2013 23:01
axlaxl написа:
Те пишат само за мен, защото аз съм най- интересното нещо в живота им:)))/Тук там, пишат и за някой друг като мен, но по- дълго не са писали за никой освен за мен...:)))) Бале от 2007, Мара- 2007 или 2008....сега нов глупак- икономичен (ама от към акъл)....излиза, че съм най- интересното за което глупаците в нета могат да пишат:((( Колко тъжно:((



Да, това са голите факти, които не зависят от гледната точка.
Не можеш хем да пишеш постоянно за едно и в същото време да твърдиш, че ти е безинтересно. Тук липсата на логика и смисъл е очевАдна.

цитирай
29. tutankhamon661 - Motherboard, Aanonimous, Theeconomist
27.01.2013 23:10

Щом сте ми сложили минуси, значи гласуването е важно за вас - проста логика.

За мен обаче не е и няма да ви ги връщам - не си струва кликането с мишката.

цитирай
30. axlaxl - Въпреки, че се съгласявам с всичко, ...
27.01.2013 23:17
Въпреки, че се съгласявам с всичко, което измислят за мен, те пак го пишат и пишат...
Ако ме оставят на мира, ще ми стане скучно и може и да се махна от тук, но се съмнявам,....все пак съм на повечето единствената радост и тема за обсъждане...В блогбг съм като някоя фолк певица, на която търсят кусури всеки ден....само дето не понасям чалга и нямам нужда от ''реклама'' :)
цитирай
31. tikoev - Не намираш ли, че в послдния абзац си ...
27.01.2013 23:17
Не намираш ли, че в послдния абзац си се поизхвърлил малко? :)
цитирай
32. tutankhamon661 - 30. axlaxl
27.01.2013 23:41
axlaxl написа:
Въпреки, че се съгласявам с всичко, което измислят за мен, те пак го пишат и пишат...
Ако ме оставят на мира, ще ми стане скучно и може и да се махна от тук, но се съмнявам,....все пак съм на повечето единствената радост и тема за обсъждане...В блогбг съм като някоя фолк певица, на която търсят кусури всеки ден....само дето не понасям чалга и нямам нужда от ''реклама'' :)



Търсят кусури, а накрая заспиват с "Пуууу, пак трябваше само да лъжем!"

цитирай
33. tutankhamon661 - 31. tikoev
27.01.2013 23:42
tikoev написа:
Не намираш ли, че в послдния абзац си се поизхвърлил малко? :)


Не, но няма да кажа нищо повече.

цитирай
34. tutankhamon661 - 32. shtrakalka - Смешник! ...
27.01.2013 23:49
shtrakalka написа:

32. shtrakalka - Смешник!


Ето едно академично изказване в стил "Блогбегейска Ентелигентна на всяка манджа мерудия".

цитирай
35. tikoev - Не намираш ли, че в послдния абзац си ...
27.01.2013 23:57
tutankhamon661 написа:
tikoev написа:
Не намираш ли, че в послдния абзац си се поизхвърлил малко? :)


Не, но няма да кажа нищо повече.


Защо? Ето ме, не съм нито анонимен, нито клониран...Тук съм...не може в края на "твърд" енията си да омекваш! Уважи поне собствената си публика. Недей така. Не е честно спрямо тях. Мен ме зарежи...:)
цитирай
36. aanonimous - ?:)
28.01.2013 01:31
нещо се опитваш да ми кажеш,а?:) само че на мене не ми се слуша:) нито чете:)
цитирай
37. theeconomist - Бравос, мангалско чавенце!
28.01.2013 06:40
Сериозни констатации си си направил за мен. Щом си от гру...пичката на вмир, принцес и гина, не може и да е друго.

Виж, платено пазвантче, в нета всички сте ербап и курназ. Ма в живият живот, не може да стигнете до космите на подмишниците ни, та целувате космите на задниците, на такива като мене. Щото ви плащаме стинки за да живуркате.

Свободно пандурче!
цитирай
38. yotovava - затова много хора спират блоговете си
28.01.2013 08:13
...
цитирай
39. анонимен - Добро утро, Сашо!
28.01.2013 09:02
Това, което пропуснах да ти напиша вчера - аз почти спрях да пиша тук. Онзи ден пуснах постинг в числа за АЕЦ "Белене", после погледнах какво изскача на първа страница и го деактивирах.
В момента пиша на няколко други места, на едното от които на английски. Съвсем друг тон, съвсем други разговори, съвсем други интереси. Сега разбирам защо напредналите нации са напреднали - те не се изяждат взаимно, а си помагат.
За пореден път констатирам очевадното - българинът сам си е виновен за хала, на който се намира.
цитирай
40. tutankhamon661 - 36. tikoev
28.01.2013 11:50
tikoev написа:
tutankhamon661 написа:
tikoev написа:
Не намираш ли, че в послдния абзац си се поизхвърлил малко? :)

Не, но няма да кажа нищо повече.

Защо? Ето ме, не съм нито анонимен, нито клониран...Тук съм...не може в края на "твърд" енията си да омекваш! Уважи поне собствената си публика. Недей така. Не е честно спрямо тях. Мен ме зарежи...:)



Кажи ми, че не очакваш да продължим разговора в същата посока?

цитирай
41. axlaxl - Отново написа глупост:))) Сефте де...
28.01.2013 12:00
theeconomist написа:
Сериозни констатации си си направил за мен. Щом си от гру...пичката на вмир, принцес и гина, не може и да е друго.

Виж, платено пазвантче, в нета всички сте ербап и курназ. Ма в живият живот, не може да стигнете до космите на подмишниците ни, та целувате космите на задниците, на такива като мене. Щото ви плащаме стинки за да живуркате.

Свободно пандурче!



Туатнчо не е от моята група, защото няма такава група...даже е писал съсипващи постинги за мен, но далеч по- забавни от твоите бози...:)) Жалко, че видях късно публикацията, когато вече не беше актуална....
Винаги ми е било забавно и интересно да ми е враг, някой който не е глупак и умее да мисли, анализира и да се изразява...от такъв ''враг'' може да се научи нещо:))
Ако ти икономио не икономисваше от към здрава мисъл, можеше да бъдеш поне малко интересен.....понеже не те чета повече от това, която си писал за мен...ще се доверя на ТутиФрути, че си правил изказвания за космите под мишниците и останалите гнусни неща за петите и т.н...което напълно допълва отвращението ми към теб и доказва, че си съвременен Бай Ганьо- злобен, прост, простак, нечистоплътен и горделив:)) Нито за миг не се усъмних в мнението ми за теб от самото ти появяване....Катана може да те ''уважава'' , не знам за какво изобщо...каква компания си ти....няма да се учудя ако в разгара не вечерта се съблечеш за да докажеш , че циците ти са по- големи от на Али...и да покажеш квадратните си пети, като убеждаваш всички, колко са оригинални...
цитирай
42. carmen - ама че китно местенце се оказва това ...
28.01.2013 12:07
ама че китно местенце се оказва това тук:)
и по-китно може да стане, ако някои последни инстанции се коригират:), защото интелигентния човек винаги се съмнява, дори и в свойте постановки
аре, бъдете здрави :)))))))))
цитирай
43. axlaxl - п. п. Икономиста има ужасно разв...
28.01.2013 12:08
п.п. Икономиста има ужасно развинтено въображение и скоро ще задмине лудка:))
Всички са мангали, аз, тутиФрути...злика е зле....и всеки, който не му ръкопляска на глупостите, които пуска всеки ден....:)))))
Човек се развива не когато го възхваляват изкуствено, а когато го оспорват, в спора се ражда истината, а с иконмиста не може да се спори...той може само да твърди факти, които са плод на глуповатия му мозък...Говори си с клонираните местни идиоти и мисли, че болшинството се съгласяват с него....Докато пише измислици, които са досадно глуповати, ще си остане актуалния блогов глупак на този сайт:)
Все още не е късно да пише за това, от което разбира, а не да пише за всичко останало като експерт и да доказва прозвището си Бай Ганьо на блогбг!

п.п. Точи лиги по профили на жени, зад които са всеизвестни мъже....е явно само неговото въображение е важно...!
цитирай
44. axlaxl - Този пък кой е, и ника му анонимен...:))) Иначе отворко...не чете хич, както и не пише...в 01.30 ч....когато всички спят:))
28.01.2013 12:15
37. aanonimous - ?:)
01:31
нещо се опитваш да ми кажеш,а?:) само че на мене не ми се слуша:) нито чете:)
цитирай
45. tutankhamon661 - 37. aanonimous - ?:)
28.01.2013 12:17
aanonimous написа:
нещо се опитваш да ми кажеш,а?:) само че на мене не ми се слуша:) нито чете:)


Сериозно? Това направо ме убива.
А точно твоят минус беше ужааасен.

цитирай
46. kamosutrov - Ами то и аз съм на път да го направя
28.01.2013 12:18
Знам, че всеки има право на мнение, знам, че има право да го изкаже.
Но аз имам право и да не го чета.
Както всеки знае, аз съм на 57 години и по-млад няма да стана.
Във всяко нормално общество, към мен ще се обръщат с господине, а аз с госпожо, госпожице или господине. Всичко е въпрос на елементарно възпитание. Домашно, при това. Ако някой си позволи да ме нарича "чиче", ами, чиче съм му/и. Сега аз да го/я наричам пикльо недорасъл или ако е от женски род /не мога да си счупя пръстите и да я нарека "дама/, как да я нарека?
Има един лаф от недрата на работническата класа " Ни ми е на годините, ни ми е на чикиите, че да се прави на по-велик". Освен това не ми и плащат, че да търпя нечии идиотщини.

цитирай
47. kamosutrov - До един са Полигори. До един.
28.01.2013 12:20
axlaxl написа:
Последни 20 регистрирани посетителя
21:58 - totkata2
21:36 - nivela
20:39 - kretenka
20:38 - cliff
20:30 - psixiatyr

зикорад ивоооо и още такива кухи прифили на кой са?
Според мен са общи- хейтърски:))

цитирай
48. kamosutrov - Абсолютно си права. Всеки интелигентен човек се стреми да не бъде последна инстанция.
28.01.2013 12:21
анонимен написа:
ама че китно местенце се оказва това тук:)
и по-китно може да стане, ако някои последни инстанции се коригират:), защото интелигентния човек винаги се съмнява, дори и в свойте постановки
аре, бъдете здрави :)))))))))

цитирай
49. axlaxl - Сава наистина си уникален. . . не ...
28.01.2013 12:35
Сава наистина си уникален...не мога да разбера какво си намерил в компанията на икономиста...бих приела всякакво обяснение за косматите му мишници и квадратните му пети- неща, които сам твърди..а от сега което видях е че е на*бал блогърка и горката ТЯ....мъж да се хвали в сайт със завоевание на присъстваща тук....или Тя е абсолютна курва и не и дреме с кой го прави или простака си измисля, за да се ''усети жив'':)
цитирай
50. tutankhamon661 - 38. theeconomist - Бравос, мангалско чавенце!
28.01.2013 12:42
theeconomist написа:
Сериозни констатации си си направил за мен. Щом си от гру...пичката на вмир, принцес и гина, не може и да е друго.

Виж, платено пазвантче, в нета всички сте ербап и курназ. Ма в живият живот, не може да стигнете до космите на подмишниците ни, та целувате космите на задниците, на такива като мене. Щото ви плащаме стинки за да живуркате.

Свободно пандурче!




Ей, Mалоумен Смукач! Cериозно ли мислиш, че някой вярва на глупостите ти?

Скоро се смяхме на такива убитаци като теб, които са задръстили Нета.

Какви ли?

Самотни дрипави шкембелии, забравили какво означава жена. До един се фукат с пари, пропускайки че колкото повече го правят, толкова по-сигурно доказват, че ги нямат. Сериозно ли не знаеш, че този номер отдааааавна не върви? Хората с пари не се хвалят, но явно нямаш такива контакти. Cъщо като с младите девойки - пробутваш неща, които те ненавиждат.

Али много точно те е описала - за пореден път.

С лъжите си искате да излъжете някоя самотна девойка, а после ги плюете, защото на подобни дивотии може да се върже само абсолютна тъпанарка. С евтини трикове от Илядо и Балканската не можеш да постигнеш успех при интелигентна жена.

С Vmir ли се мериш бе, Шкембо? Не ставаш и за носач на куфарите му. Четат го навсякъде - врагове и приятели. Защото знае и може. А на теб ако не ти коментира Катана, си загинАл - никой в Нета не ти обръща внимание.

Аман от смотаняци с претенции!

Ай ся, пУсни нЕкоя снимка с пари - никъде ги няма из Интернет и никой, ама никой друг не го може.



цитирай
51. kamosutrov - Познавам икономиста на живо и често се чудя какво го прихваща в мрежата
28.01.2013 13:00
axlaxl написа:
Сава наистина си уникален...не мога да разбера какво си намерил в компанията на икономиста...бих приела всякакво обяснение за косматите му мишници и квадратните му пети- неща, които сам твърди..а от сега което видях е че е на*бал блогърка и горката ТЯ....мъж да се хвали в сайт със завоевание на присъстваща тук....или Тя е абсолютна курва и не и дреме с кой го прави или простака си измисля, за да се ''усети жив'':)

Отдавам го по-скоро на характерната за мрежата "следродилна треска", от скоро е все пак. Но напоследък прекали, а аз се усещам, че започвам да прихващам опростачването. Не ми харесва и ще се оттегля от тази среда.
цитирай
52. kamosutrov - Тутане, извинявай, ама ще си кажа още една дума. Знам, че те четат
28.01.2013 13:05
Значи, ако смятате /знаете кои визирим/, че аз и другите, ще ви служим за безплатни психоаналитици /подчертавам БЕЗПЛАТНИ/, дълбоко се лъжете.
Ако не виждате проблемите си, идете на психолог, на психиатър. Идете на майната си дори. Само не ме изтезавайте с оповестяването на комплексте си и настояването на всяка цена да ви ставам лекуващ психоаналитик. В моята фирма има достатъчно добри специалисти, които ще ви помогнат.
цитирай
53. axlaxl - Сега икономичния като пусне пор...
28.01.2013 13:09
Сега икономичния като пусне поредната съсипваща, глуповата публикация за мен, ще се изкаже и за тути-фрути, колко е зле и колко го превъзхожда....
Очаквам репликата : Мога да те купя и да те продам, ако не я е казал до сега...:))
Тути- ФРути, да дадем на новия блогов глупак да се поучи от тези, които сме минали през школата на френдс и блогбг....:))))
Казах му , че е наивник, защото мисли мъжете за жени тук...и им налита като не виждал, но не ме разбра и се наложи да му кажа, че е глупак, но пак не ме разбра....що така бе, не ме разбира този с по- големите цици от моите и по- квадратни пети от на носорог?:)))
Троловете- хейтъри го коткат, защото в гуповатите му статии намират поле за изява...и споконо могат да плюят по мен:))) Само, че жените, които го коментират, както и той с тях повечето са с пишки!
цитирай
54. pantaleev - Аууу Донев страшен си
28.01.2013 13:12
Огромен постинг, огромна конспиранция. Такъв разказ и твоят любим Стефката Кръстев не може да напише. Не харесвам нито мара, али и още няколко абдали които си споменал, ама си пресолил манджата.
Бил съм гробаря, рустам, гарго, дори и турбоча, но никой до сега не е казвал че съм мара. Или по скоро мара съм аз... чакай че се обърках. По забавен си дори и от Гина на моменти.
Сега остава да кажеш че заради мара вчера загубихте референдума. Послушай блоговият си наставник Пискова - виж жената как искаше да вдига революции но кротко си седна на Д-то. Вземи пример.
цитирай
55. axlaxl - Точно тук разбирам как НЕ ТРЯБВА ДА СЕ СЕ ДЪРЖИ МОИ ПОЗНАТ ИЛИ ПРИЯТЕЛ....
28.01.2013 13:20
kamosutrov написа:
axlaxl написа:
Сава наистина си уникален...не мога да разбера какво си намерил в компанията на икономиста...бих приела всякакво обяснение за косматите му мишници и квадратните му пети- неща, които сам твърди..а от сега което видях е че е на*бал блогърка и горката ТЯ....мъж да се хвали в сайт със завоевание на присъстваща тук....или Тя е абсолютна курва и не и дреме с кой го прави или простака си измисля, за да се ''усети жив'':)

Отдавам го по-скоро на характерната за мрежата "следродилна треска", от скоро е все пак. Но напоследък прекали, а аз се усещам, че започвам да прихващам опростачването. Не ми харесва и ще се оттегля от тази среда.



Дано ''следродилната'' му треска не е по подразбиране....защото ме съмнява точно това...
цитирай
56. tutankhamon661 - 39. yotovava
28.01.2013 13:21
yotovava написа:
затова много хора спират блоговете си...



Да, спират. И още много ще спрат.
Едва когато останат само троловете, ще лъсне истината на чий гръб е съществувал сайтът.

Тези хора вече потопиха Friends.bg, т.е. имаме доказателство какво се случва, ако няма стойностно, а само гаври. Hе е като да не се знае.

Но в България е така: винаги след дъжд - качулка.

цитирай
57. axlaxl - Сега лудка и поли ще те прокълнат доста тежко...току що извади личните им данни...:))))
28.01.2013 13:21
kamosutrov написа:
Значи, ако смятате /знаете кои визирим/, че аз и другите, ще ви служим за безплатни психоаналитици /подчертавам БЕЗПЛАТНИ/, дълбоко се лъжете.
Ако не виждате проблемите си, идете на психолог, на психиатър. Идете на майната си дори. Само не ме изтезавайте с оповестяването на комплексте си и настояването на всяка цена да ви ставам лекуващ психоаналитик. В моята фирма има достатъчно добри специалисти, които ще ви помогнат.

цитирай
58. axlaxl - Глупако Мариан- ти си Панто и много добре знаеш, че знам кой си:)))
28.01.2013 13:35
pantaleev написа:
Огромен постинг, огромна конспиранция. Такъв разказ и твоят любим Стефката Кръстев не може да напише. Не харесвам нито мара, али и още няколко абдали които си споменал, ама си пресолил манджата.
Бил съм гробаря, рустам, гарго, дори и турбоча, но никой до сега не е казвал че съм мара. Или по скоро мара съм аз... чакай че се обърках. По забавен си дори и от Гина на моменти.
Сега остава да кажеш че заради мара вчера загубихте референдума. Послушай блоговият си наставник Пискова - виж жената как искаше да вдига революции но кротко си седна на Д-то. Вземи пример.



Заподозрях че си душевно болен, когато те чаках да влезеш от профила на панто в профила на мариан във фейсбук и започна да се коментираш сам от двата си профила....свидетел съм на това и тук в блога...болно жалко същество...оставаше и нещастник като теб да ме харесва...
За едно ти благодаря- че все още правиш рустам на глупак и не вдява, че си гробаря:)) Нямаше нужда да ме молиш да не му казвам...нямаше да го направя, беше много забвно да тролиш простоватия даскал....заради който от пазач на блога стана ТРОЛ- хейтър!!!
цитирай
59. tutankhamon661 - 40. angpiskova - Добро утро, Сашо!
28.01.2013 13:45
angpiskova написа:
Това, което пропуснах да ти напиша вчера - аз почти спрях да пиша тук. Онзи ден пуснах постинг в числа за АЕЦ "Белене", после погледнах какво изскача на първа страница и го деактивирах.
В момента пиша на няколко други места, на едното от които на английски. Съвсем друг тон, съвсем други разговори, съвсем други интереси. Сега разбирам защо напредналите нации са напреднали - те не се изяждат взаимно, а си помагат.
За пореден път констатирам очевадното - българинът сам си е виновен за хала, на който се намира.



Отдавна съм казал - това не е сайт за сериозни публикации.

Да, сами сме виновни. Щом не можем да се разберем за очевидни факти, още по-малко ще го направим по въпроси, допускащи спор и различни гледни точки.

Един пример:

Да бълваш срещу другите, да плюеш, да лъжеш ...
А после да се мериш с всички, които говорят с необходимото уважение.
След всичко това да се правиш на ... онеправдан /!!!/.Въпреки че няма как злобарят да мине за душица.

Абсурд!

цитирай
60. kamosutrov - Абе, ситно педалче, няма 100 пъти да ти казвам едно и също
28.01.2013 13:56
pantaleev написа:
Огромен постинг, огромна конспиранция. Такъв разказ и твоят любим Стефката Кръстев не може да напише. Не харесвам нито мара, али и още няколко абдали които си споменал, ама си пресолил манджата.
Бил съм гробаря, рустам, гарго, дори и турбоча, но никой до сега не е казвал че съм мара. Или по скоро мара съм аз... чакай че се обърках. По забавен си дори и от Гина на моменти.
Сега остава да кажеш че заради мара вчера загубихте референдума. Послушай блоговият си наставник Пискова - виж жената как искаше да вдига революции но кротко си седна на Д-то. Вземи пример.

Наемам се, когато Стеф, Илианка, Анджи, Алка и аз сме на едно място, да те поканя, че да дойдеш и да ни кажеш в очите всичко написано от тебе. Обещал съм ти да не те докосвам с пръст. Просто го направи. Мога и Деспинида да поканя. Разбираш ли? И Турбоча мога да поканя. Това са все хора, които познавам лично. Разпечатай си остроумията и ще ти осигуря публика, за да ги прочетеш. Разбираш ли колко е простичко това действие? К`во се правиш на мрежов храбрец? Колкото Полигор е литературен критик и поет, толкова и ти си някакъв фактор в даването на оценки за други хора. Аман от измислени експерти и корифеи под прикритие! К` во с Рустам ще ми гледате етикетите по дрехите и касовите бележки от къде си ги купувам ли? Че то на вас кракът ви не е стъпвал на изложба или концерт от векове. Ако изобщо е стъпвал някога.
цитирай
61. tutankhamon661 - 43. carmen
28.01.2013 14:09
анонимен написа:
ама че китно местенце се оказва това тук:)
и по-китно може да стане, ако някои последни инстанции се коригират:), защото интелигентния човек винаги се съмнява, дори и в свойте постановки
аре, бъдете здрави :)))))))))



Ммда, съмнява се.
Но има една още по-важна характеристика: първо прилага съветите към себе си, пък чак тогава ги пробутва на другите.
цитирай
62. apostapostoloff - Ама пък какви минети ми прави
28.01.2013 17:57
тая пуста Мара! Страшна минетчийка е!
цитирай
63. tutankhamon661 - 44. axlaxl
28.01.2013 22:59
axlaxl написа:
п.п. Икономиста има ужасно развинтено въображение и скоро ще задмине лудка:))
Всички са мангали, аз, тутиФрути...злика е зле....и всеки, който не му ръкопляска на глупостите, които пуска всеки ден....:)))))
Човек се развива не когато го възхваляват изкуствено, а когато го оспорват, в спора се ражда истината, а с иконмиста не може да се спори...той може само да твърди факти, които са плод на глуповатия му мозък...Говори си с клонираните местни идиоти и мисли, че болшинството се съгласяват с него....Докато пише измислици, които са досадно глуповати, ще си остане актуалния блогов глупак на този сайт:)
Все още не е късно да пише за това, от което разбира, а не да пише за всичко останало като експерт и да доказва прозвището си Бай Ганьо на блогбг!

п.п. Точи лиги по профили на жени, зад които са всеизвестни мъже....е явно само неговото въображение е важно...!




Точенето на лиги по женски профили е широко разпространено в Hета, но не съм виждал при друг да е толкова очевидно, както при Икономиченоткъмакъл.

Едва ли би го правил, ако знаеше как изглежда отстрани. Всъщност и тогава не би се въздържал, дори ако целият блог се изреди да му се смее.


цитирай
64. tutankhamon661 - motherboard
29.01.2013 00:08

След като напомпа Икономиченоткъмакъл, сега очаквам да напомпаш Кретенора.

А след като и ти самият пусна постинг, надявам се утре сутринта модераторите най-после да се замислят дали не е по-добре да направят онова, за което призовавам отдавна - никакви "Най-популярни" и никакви класации.

Да видим тогава за къде ще се натискаш! А какъв ще е смисълът от твоето "блогване", дори идея нямам. Hе че сега има много смисъл.






цитирай
65. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!
29.01.2013 00:10


Преди да приключа с Blog.bg за тази вечер - малко новини.

Това, което видях сега, ми припомни тролски номер, липсващ в постинга - следят за кого съм се изказал негативно, после правят профил за да го ебават /понякога е техен приятел/ и задължително пускат отдолу коментари, приписващи го на мен. Не е за вярване, но очакват някой да се хване.

Такъв например е профилът бясбясов или нещо подобно беше. Явно е техен, затова усилено искат да ми го припишат. Не разбират, че сами се прецакват, защото никой нормален не вярва на подмятания.

Hе е чудно, след като изобщо не загряват каква е целта на занятието.



цитирай
66. tutankhamon661 - 53. kamosutrov - Тутане, извинявай, ама ще си кажа още една дума. Знам, че те четат
29.01.2013 00:18
kamosutrov написа:
Значи, ако смятате /знаете кои визирим/, че аз и другите, ще ви служим за безплатни психоаналитици /подчертавам БЕЗПЛАТНИ/, дълбоко се лъжете.
Ако не виждате проблемите си, идете на психолог, на психиатър. Идете на майната си дори. Само не ме изтезавайте с оповестяването на комплексте си и настояването на всяка цена да ви ставам лекуващ психоаналитик. В моята фирма има достатъчно добри специалисти, които ще ви помогнат.




Много неща мога да си представя, но нямам идея кое е интересното на заниманието им. Едни и същи празнословия или обиди - смисъл не откривам.

Те се самонавиват, че всички ги следят, а оттук и другото им самозалъгване - че доказват или подиграват. Направо е невероятно!

Доказват само едно - че може да не е винаги, но често се случва точно хора с чалгаджийско мислене и занимания да плюят чалгата. По-чалгаджийско от тяхното не мога да си представя.


цитирай
67. tutankhamon661 - 54. axlaxl
29.01.2013 00:21
axlaxl написа:
Сега икономичния като пусне поредната съсипваща, глуповата публикация за мен, ще се изкаже и за тути-фрути, колко е зле и колко го превъзхожда....
Очаквам репликата : Мога да те купя и да те продам, ако не я е казал до сега...:))
Тути- ФРути, да дадем на новия блогов глупак да се поучи от тези, които сме минали през школата на френдс и блогбг....:))))
Казах му , че е наивник, защото мисли мъжете за жени тук...и им налита като не виждал, но не ме разбра и се наложи да му кажа, че е глупак, но пак не ме разбра....що така бе, не ме разбира този с по- големите цици от моите и по- квадратни пети от на носорог?:)))
Троловете- хейтъри го коткат, защото в гуповатите му статии намират поле за изява...и споконо могат да плюят по мен:))) Само, че жените, които го коментират, както и той с тях повечето са с пишки!



Да бе, неговите лафове от праисторията!
Hе е за вярване, че се мисли за оригинален.

цитирай
68. tutankhamon661 - 55. pantaleev - Аууу Донев страшен си
29.01.2013 00:25
pantaleev написа:
Огромен постинг, огромна конспиранция. Такъв разказ и твоят любим Стефката Кръстев не може да напише. Не харесвам нито мара, али и още няколко абдали които си споменал, ама си пресолил манджата.
Бил съм гробаря, рустам, гарго, дори и турбоча, но никой до сега не е казвал че съм мара. Или по скоро мара съм аз... чакай че се обърках. По забавен си дори и от Гина на моменти.
Сега остава да кажеш че заради мара вчера загубихте референдума. Послушай блоговият си наставник Пискова - виж жената как искаше да вдига революции но кротко си седна на Д-то. Вземи пример.



Колкото и да приказваш, отдавна е известно, че твоят профил е за обществено ползване.
Не слушай мен, а виж коментарите на другите! Прекалено различни ca - от пръв поглед личи, че са писани от различни хора - но от един профил.

цитирай
69. axlaxl - Панталеев пак се изказа както ви...
29.01.2013 11:20
Панталеев пак се изказа както винаги:)
Допада ми да е приятел с дебилния рустам...преди да ги ''свържа'' бяха врагове...Как се обръщат един ден хората...
ТЕ МЕ ЗАЩИТАВАЛИ?!?!? ХА ха от КОГО може да ме защитят двама блогови глупака, които прекрасно знам какви цървули са:)))?!?!?
И защо ми трябва някой да ме защитава? :)))
цитирай
70. tutankhamon661 - 70. axlaxl
29.01.2013 14:57
axlaxl написа:
Панталеев пак се изказа както винаги:)
Допада ми да е приятел с дебилния рустам...преди да ги ''свържа'' бяха врагове...Как се обръщат един ден хората...
ТЕ МЕ ЗАЩИТАВАЛИ?!?!? ХА ха от КОГО може да ме защитят двама блогови глупака, които прекрасно знам какви цървули са:)))?!?!?
И защо ми трябва някой да ме защитава? :)))




Hа тях това им е работата - да измислят блогови легенди и да убеждават хората, че са истина.

Cамо Мара измисля повече от тях. Я виж как разправя, че е ходила до Луната, Марс, а се готвела и до друга галактика да ходи. Даже нов космически кораб щяла да купува, защото старият харчи много.

Hе искат да кажат кое му е интересното на такова занимание. Една от причините явно е липса на социални контакти. Дали е само това?


цитирай
71. tutankhamon661 - 63. apostapostoloff - Ама пък какви минети ми прави
29.01.2013 15:04
apostapostoloff написа:
тая пуста Мара! Страшна минетчийка е!



Сериозно!!??

Бе, имах подозрение, но едва сега разполагам c доказателство.
Благодаря за съдействието!

цитирай
72. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
30.01.2013 16:46



Ето и доказателството, че постингът съдържа истина до истина:

http://donchoff.blog.bg/hobi/2013/01/30/haresvam-edna-blogyrka.1047888

Мара е направила профил Donchoff, а вътре пише Александър Дончов.

Постингът излезе още сутринта с очевидно имитиране на това, че си коментираме взаимно с AxlAxl. За около 10 минути стигна 500 прочитания - точно като постингите на Мадърборда. После тишина няколко часа.

Следобед Мара пусна постинг и малко по-късно започнаха коментарите на тази добре известна групичка от профили. До момента не ме бяха споменавали, но изобщо не е чудно, че го направиха точно когато изкарах на светло гнусотиите на Трол Номер 1 - Mar866.

Сега може да поплаче тук-там, да се жалва и като намери глупак, който да й повярва, ще го скъса от ебавки на лични съобщения. Тя много добре знае, че мен не може да излъже, затова истинските ебавки са адресирани до онези, които й вярват - ако изобщо има такива. За тях съм съгласен - нека да им се присмива, защото го заслужават.
цитирай
73. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
30.01.2013 22:56
Имаме развитие по въпроса.

На посочения линк фалшивата армия на Мара се е развихрила. Намерили са дори обяви за запознанство от някакъв Александър Дончов - едната в Елмаз, а другата в Романс. Ха-ха, първото поне като име го знаех за разлика от второто, което чувам за пръв път. Но те явно са в час с такива сайтове. Е, щом нямат социални контакти, това също е начин да намерят приятели.

Явно не са открили за Донев нещо, което ги устройва. Знам например, че има финaнсов директор с моето име, но няма как да го пуснат, защото не се връзва с идеята "Оплюване".

Всички видяха, че в постинга пише за Мара "Не е тъпа ..." - действително го вярвах. Съжалявам, приятели, май съм ви подвел! Прекалено бързо и лесно даде доказателства за моите твърдения. В момента отново го играе "Bлизам рядко" и скоро ще приложи изтъркания номер "Не бях тук, не видях, не знам ..." Вярва, че все още минава.

Пуууу, един злобар да не мисля за тъп и точно той да направи най-голямата глупост! Тц, тц! Човек иска да похвали някой, а веднага получава доказателства за плиткоумие. Ама така е като все търся доброто у хората.


цитирай
74. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!
30.01.2013 23:09

Забравих да кажа, че въпросният профил Doncoff първоначално беше със снимка на избягал затворник, но Али го хвана буквално за секунди, което принуди Mара да смени изображението.

Cега разбирате защо Мара толкова мрази Али - за комплексарите е типично да мразят хората, които ги превъзхождат.


цитирай
75. tutankhamon661 - Новини по темата
31.01.2013 12:54
Както знаем, Blog.bg изобщо не е толкова населен сайт, колкото изглежда - особено откъм истински профили. А през нощта става направо мъртвило. Какво обаче се е случило снощи в най-неактивното време? То приказки, то чудо, брях - изведнъж цяла дружина от "истински" блогъри решава да покаже своето остpоумие.

1. На гореспоменатия профил Donchoff, след цял час тишина, изведнъж се появяват два коментара на профилите Fagot и Selskamutra, известни с принадлежността си към същата група оплювачи на Али - часовете са 1:05 и 1:12.

2. Само 10 минути по-късно - 1:21 - Мъдърборда пуска поредният си дълбокомислен постинг, претендиращ за БлогНобел.

3. Cамо още 5 минути по-късно - 1:26 - излиза постинг от профил Kretenka, принадлежащ към групата "Оплювачи на Али", но този път дори е със същата снимка като AxlAxl, истинският профил на Али. Следователно вече говорим за престъпление!!!

Като навържете споменатите профили чрез навици и контакти, лесно можете да видите армията, създадена с една-едничка цел - плюене по другите.

Всичко това доказва, че тези профили се управляват от едни и същи хора, които са разменили паролите за да творят и в отсъствието на останалите.



цитирай
76. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
31.01.2013 12:55

Хей, Мадърборд!
Йела, йела /както казват у твоето село/. Йела да ми обясниш по какво се различавате ти, Мара и Кретенора от който и да било хейтър. Аз виждам само прилика, но не и разликa.

Съвсем скоро подобни занимания ще се наказват със съд, колкото и да не ви се вярва. Заради такива като вас само след няколко години 90% от хората ще подкрепят АСТА и други подобни. Това че пак няма да признаете вината си, не променя нищо.


цитирай
77. irida - мъка, мъка...
01.02.2013 05:13
мъка, мъка...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tutankhamon661
Категория: Други
Прочетен: 5663132
Постинги: 296
Коментари: 13809
Гласове: 59857
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031