Постинг
02.02.2013 18:08 -
Българската история
Историята винаги ми е била интересна, но не съм задълбочавал чак толкова, че да се пиша за капацитет. По тази линия явно съм изключение, защото както знаем, в България ако помниш думите “Hello” и “Good bye”, значи говориш английски език, а ако си чувал за хан Аспарух, вече ставаш “гуру по историческите въпроси”.
Проблемът в тази наука е, че няма абсолютно нищо сигурно – изградена е от теории, митове и легенди. Смешно е, когато чувам за “потвърдено и доказано от много източници”.
Чакай бе, вуйчо! Какви 100% ?!!!?
През нашите земи cа минали не милиони, а милиарди варвари и “неварвари”. Всеки от тях е грабил, убивал и чукал на воля. Унищожавал е не само отделни пергаменти, а цели светилища. После е оставял съвсем нови, напълно измислени и удобни за него исторически “паметници”, говорещи за “реални факти”. Tова се е случило многократно.
Тогава как, по дяволите, си сигурен, че точно твоите източници са “достоверни”?!
Били много. Е, и? Какъв е проблемът всички до един да са фалшифицирани? Tа нали са преписвали един от друг. Ако първоизточникът е фалшив, после милион копия да направиш и разхвърляш из различни кътчета на света, всички до един ще са измислени.
При това положение защо се самозалъгваш, че ти и само ти знаеш “истинската история”? Е, хубаво, прочел си много. Интересно е, да – на мен също. Hо как успя да излъжеш себе си, че твоят източник е нЕк’ъв уникален, пренесен с Божията помощ или от извънземни, та да стигне невредим, непроменен и неприкосновен до твоите “академични” ръце?
Знаем, че по историческите въпроси до ден-днешен се води война по всяка точка на планетата и на всички нива. Известни имена спорят и се карат помежду си. Всеки от тях е прочел достатъчно, т.е. познава разновиднoсти, наименования, варианти … Въпреки това твърдят взаимно отричащи се неща. Ти как прецени, че единият говори истината, а другият лъже, щом двамата са еднакво ерудирани? Поне малко не ти ли намирисва на самозалъгване?
Вероятно има запалени фенове на Билбо Бегинс, които смятат “Властелинът на пръстените” за достоверен източник. Ммда, има тежест – дебелички са книгите. На тях отговарям чрез източник с подобни килограми – “Хари Потър”. Та, нека поговирим за …. история!
Чух, че Sparotok е проводник на “не знам си какво”, затова говори “не знам си що”. Бил блогова звезда, имал групичка … Нормалните глупости – когато един човек е толкова популярен, задължително буди завист и злоба.
А Антон Дончев какъв е, щом твърди абсолютно същото като Sparotok?
За незнаещите: Антон Дончев е наш съвременник, академик от БАН, автор на романа “Време разделно”/преведен на повече от 30 езика/ и още много книги и сценарии за филми. Радва се на всеобщо уважение.
Този човек твърди, че гръцката култура всъщност е тракийска и гръцките светилища cа поддържани и населени от траки. Hещо повече: римляните са откраднали боговете от гърците, но самите гърци са ги взели от траките. Дори спомена конкретни имена – в момента се сещам например за Артемида.
Всичко това беше казано от Антон Дончев директно по телевизията – гостуването му в “Денис Ризов и приятели”. Tърсих видео в YouTube, но засега не намерих – сигурно ще излезе скоро.
Е, всезнайковци! Какъв е Антон Дончев? Плагиат, дезинформатор, блогова звезда …
Хайде, оплюйте и този всеобщ любимец! Hали само това можете. Някой да ми рекне, че толкова дълго се е занимавал на професионално ниво, та дори Антон Дончев е аматьор в сравнение с него?! Други богове и извънземни ще се намерят ли? Магии и прочие непознатости за простолюдието ще демонстрират ли?
Четири различни учителки са ми преподавали история. Всички до една ни убеждаваха, че учебниците са пълни с комунистически измишльотини и говореха за истинската ни история – думите им много напомняха тезите на Sparotoк. Едната дори заплаши да ми пише двойка за годината, понеже знаех учебника наизуст и написах контролно-тетрадка, но били “комунистически глупости”. Трябвало да уча, каквото тя е диктувала.
Обсъждал съм и със съвременници на някои събитията /примерно около 1944г/ – те също твърдят, че учебниците са натъпкани с откровени фантасмагории.
Пример за комунистическа лъжа, която е широко разпространена и почти всички хора й вярват:
“Българите с радост посрещали руските освободители …”
Абсолютна измислица! Точно обратното: народът се е радвал на германците и е бягал от руснаците. Все още има живи очевидци и на тях можете да се доверите повече, отколкото на разни платени “величия”. Попитайте ги! Аз съм обсъждал с различни хора, които не се познават и няма как да се наговорят. Думите им са почти еднакви.
За германците:
Добри, възпитани, чисти, културни /точно с това е известна немската нация до ден-днешен/. Не само плащат яденето и пиенето, но и подаръци носят. Благодарение на тях някои хора за пръв път са видяли шоколад.
За руснаците:
Мръсни, пияни, невъзпитани. Hикога не плащат храната и много обичат да крадат.
Това е историята, на която вярвам – от очевидци. А не от разни, чиито знания се дължат само и единствено на книги и изобщо не допускат, че наученото всъщност може да е измислица в по-голямата си част.
Ееее … хайде нЕкой да ми заговори за “официални версии”! Чакай да повEрвам!
Всяка теория заслужава внимание – само така ще доближим максимално истината. А 100%-во потвърждение може да има единствено след измислянето на машина на времето. Дотогава – не.
Cъжалявам! Прекалено много неща са променяни, изгаряни, унищожавани. Прекалено много хора са се гаврили с паметници и светилища. След всичко това е, меко казано, абсурдно да говорим за “сигурни факти” в древността.
Мисията на Тополовградския кмет Божин Бо...
© България е добро място за живеене и ра...
Искам да живея добре в България!
© България е добро място за живеене и ра...
Искам да живея добре в България!
1.
анонимен -
Сашо,
02.02.2013 18:25
02.02.2013 18:25
поставяш един изключително важен проблем. Историческите трудове се пишат от хора, които имат своите интереси и съответно, своя версия за събитията. Това е факт.
Колкото до германците и руснаците - да, чувала съм тези неща, но и друго - че народът, както е посрещал с китки германците, така е срещал в началото и руснаците.
цитирайКолкото до германците и руснаците - да, чувала съм тези неща, но и друго - че народът, както е посрещал с китки германците, така е срещал в началото и руснаците.
angpiskova написа:
поставяш един изключително важен проблем. Историческите трудове се пишат от хора, които имат своите интереси и съответно, своя версия за събитията. Това е факт.
Колкото до германците и руснаците - да, чувала съм тези неща, но и друго - че народът, както е посрещал с китки германците, така е срещал в началото и руснаците.
Колкото до германците и руснаците - да, чувала съм тези неща, но и друго - че народът, както е посрещал с китки германците, така е срещал в началото и руснаците.
Да, в началото.
Американските диваци също са се радвали на европейските нашественици ..... в началото. После нещата се обръщат.
Писах и пак ще го пиша: Спараток е съкровище. Не само в историята, във всяка наука трябва да има умове като неговия. Благодарение на такива сме науките са се развивали и се развиват. И онези, които са карали Галилей да се откаже от тезата си, че земята се върти са се мислили за много умни.
цитирайcefules написа:
Писах и пак ще го пиша: Спараток е съкровище. Не само в историята, във всяка наука трябва да има умове като неговия. Благодарение на такива сме науките са се развивали и се развиват. И онези, които са карали Галилей да се откаже от тезата си, че земята се върти са се мислили за много умни.
Представяш ли си колко хора са пострадали, защото някакви лъжци не са искали да се знае истината?!
Умният човек учи нови неща и разширява кръгозора си. "Дървото" прави обратното .
Selskamutra, твоят минус направо ме разплака.
Дали случайно нямаш нещо общо с Мадърборда, който в момента пуска постинг след постинг - с по една снимка?
За Мара знаем - уж пътува за Рио. Изобщо не е тук, ммда.
6.
анонимен -
Selskamutra, твоят минус нап...
02.02.2013 19:48
02.02.2013 19:48
tutankhamon661 написа:
Selskamutra, твоят минус направо ме разплака.
Дали случайно нямаш нещо общо с Мадърборда, който в момента пуска постинг след постинг - с по една снимка?
За Мара знаем - уж пътува за Рио. Изобщо не е тук, ммда.
Selskamutra, твоят минус направо ме разплака.
Дали случайно нямаш нещо общо с Мадърборда, който в момента пуска постинг след постинг - с по една снимка?
За Мара знаем - уж пътува за Рио. Изобщо не е тук, ммда.
Тази мутра винаги цъфва да гласува с минус и при мен щом пусна постинг. Което си е чист комплимент - и за теб, и за мен:)
angpiskova написа:
Тази мутра винаги цъфва да гласува с минус и при мен щом пусна постинг. Което си е чист комплимент - и за теб, и за мен:)
tutankhamon661 написа:
Selskamutra, твоят минус направо ме разплака.
Дали случайно нямаш нещо общо с Мадърборда, който в момента пуска постинг след постинг - с по една снимка?
За Мара знаем - уж пътува за Рио. Изобщо не е тук, ммда.
Selskamutra, твоят минус направо ме разплака.
Дали случайно нямаш нещо общо с Мадърборда, който в момента пуска постинг след постинг - с по една снимка?
За Мара знаем - уж пътува за Рио. Изобщо не е тук, ммда.
Тази мутра винаги цъфва да гласува с минус и при мен щом пусна постинг. Което си е чист комплимент - и за теб, и за мен:)
Това е един от профилите, които се използват от няколко души. В момента явно е Мадърборда. Чакай да ти разкажа за него.
Той е единственият човек, който е виждал Mара и то само няколко пъти, защото и от него се крие. Виж следващия абзац и ще разбереш защо никоя жена не може да бъде заинтригувана от такъв като него.
Знаеш ли как са се запознали? Мадърборда видял Mара в любимото й заведение - долнопробна сладкарница. После всеки ден отивал и я зяпал скришом.
Кажи, това воайорство може ли да е занимание на истински мъж? Hе. Cамо на задръстеняк. Hе го казвам като обида, а просто отчитам един очевиден факт.
В крайна сметка поне се запознали. И толкова. Оттогава карат на имейли и скайп, защото Мара няма как да стои при беден и асоциален тип, какъвто е Мадърборда.
Забравих да кажа, че Мадърборда усилено си търси приятелка в Blog.bg, като налетя и на Yourprincess. После лъжеше, че тя го преследвала - за да не му се сърди Мара.
До момента удря на камък. Според мен така и ще остане. Затова още е при Мара. Иначе отдавна да е забравил за нея.
9.
rustocks -
Четох до пасажа за боклука Антон ...
02.02.2013 20:22
02.02.2013 20:22
Четох до пасажа за боклука Антон Дончев и зарязах!
Ако този глобален и платен идиот е пример за тълкуване на истрията - мерси!
цитирайАко този глобален и платен идиот е пример за тълкуване на истрията - мерси!
rustocks написа:
Четох до пасажа за боклука Антон Дончев и зарязах!
Ако този глобален и платен идиот е пример за тълкуване на истрията - мерси!
Ако този глобален и платен идиот е пример за тълкуване на истрията - мерси!
Би ли се обосновал? Защото мнението ти доста се различава от това на болшинството.
В постинга споменах гостуването на Антон Дончев при Денис Ризов. Последният не е известен като човек, който би уважавал когото и да било, a тогава за пръв път го видях да почервенява като ученичка от вълнение и, очевидно, му се губеха репликите.
Хей, Мадърборд!
A на бас, че не можеш да пуснеш още пет постинга и да ги нaпoмпаш! Нали не си се изчерпал откъм идеи? О, не го вярвам!
То се е видяло, че цял живот портфейлът ти ще е празен, ама поне постинги да имаш.
От дълго време чета представените материали в блога на Спароток,
много неща прочетох допълнително през това време, не е трудно
да се повярва в истината. Възхищавам се от неговите познания,
ясно и разбираемо написаните статии, неоспоримите факти
и доказателства, които цитира... Това, което прави с упорство
и търпение е достойно за уважение, да имаше повече такива българи...
Съгласна съм, трябва да се вярва на хората, преживели дадени
събития, стига разказите им да са достоверни и с добри намерения.
А за Антон Дончев какво да говорим - вместо да бъде и той обсипван
с незаслужени обиди, просто да се прочете "Време разделно " ...
цитираймного неща прочетох допълнително през това време, не е трудно
да се повярва в истината. Възхищавам се от неговите познания,
ясно и разбираемо написаните статии, неоспоримите факти
и доказателства, които цитира... Това, което прави с упорство
и търпение е достойно за уважение, да имаше повече такива българи...
Съгласна съм, трябва да се вярва на хората, преживели дадени
събития, стига разказите им да са достоверни и с добри намерения.
А за Антон Дончев какво да говорим - вместо да бъде и той обсипван
с незаслужени обиди, просто да се прочете "Време разделно " ...
stela50 написа:
От дълго време чета представените материали в блога на Спароток,
много неща прочетох допълнително през това време, не е трудно
да се повярва в истината. Възхищавам се от неговите познания,
ясно и разбираемо написаните статии, неоспоримите факти
и доказателства, които цитира... Това, което прави с упорство
и търпение е достойно за уважение, да имаше повече такива българи...
Съгласна съм, трябва да се вярва на хората, преживели дадени
събития, стига разказите им да са достоверни и с добри намерения.
А за Антон Дончев какво да говорим - вместо да бъде и той обсипван
с незаслужени обиди, просто да се прочете "Време разделно " ...
много неща прочетох допълнително през това време, не е трудно
да се повярва в истината. Възхищавам се от неговите познания,
ясно и разбираемо написаните статии, неоспоримите факти
и доказателства, които цитира... Това, което прави с упорство
и търпение е достойно за уважение, да имаше повече такива българи...
Съгласна съм, трябва да се вярва на хората, преживели дадени
събития, стига разказите им да са достоверни и с добри намерения.
А за Антон Дончев какво да говорим - вместо да бъде и той обсипван
с незаслужени обиди, просто да се прочете "Време разделно " ...
Перфектна си! Мога само да се съглася с думите ти.
Защо няма повече хора като теб?!
които се опитаха да махнат капаците на конете и да ги освободи от каруцата с лъжи...или както, казва един мой познат-"Само свободния кон пие вода от извора- на останалите им я носят в кофи" Тия с кофите се отдадоха на неистово цвилене, и колегата, Спароток, съвсем тихо и културно се оттегли, като поразчисти преди това доста позатлачените от времето изворчета.
За хубавия постинг:
Наздраве!
цитирайЗа хубавия постинг:
Наздраве!
hopfen написа:
които се опитаха да махнат капаците на конете и да ги освободи от каруцата с лъжи...или както, казва един мой познат-"Само свободния кон пие вода от извора- на останалите им я носят в кофи" Тия с кофите се отдадоха на неистово цвилене, и колегата, Спароток, съвсем тихо и културно се оттегли, като поразчисти преди това доста позатлачените от времето изворчета.
За хубавия постинг:
Наздраве!
За хубавия постинг:
Наздраве!
Аз предпочитам Sparotok да е тук вместо повечето от враговете му.
Само като видях методите им - подигравки и тъпи празнословия, веднагa ми стана ясно, че не им е чиста работата. Не очаквам нищо добро и полезно от хора, които искат да разрушават, разрушават и .... все това.
Hаздраве за Sparotok!
16.
rustocks -
Да обосновавам, че измислените му исторически фентазета са платени и обслужваха режима на комунистите?!!!
02.02.2013 22:16
02.02.2013 22:16
tutankhamon661 написа:
Би ли се обосновал? Защото мнението ти доста се различава от това на болшинството.
В постинга споменах гостуването на Антон Дончев при Денис Ризов. Последният не е известен като човек, който би уважавал когото и да било, a тогава за пръв път го видях да почервенява като ученичка от вълнение и, очевидно, му се губеха репликите.
rustocks написа:
Четох до пасажа за боклука Антон Дончев и зарязах!
Ако този глобален и платен идиот е пример за тълкуване на истрията - мерси!
Ако този глобален и платен идиот е пример за тълкуване на истрията - мерси!
Би ли се обосновал? Защото мнението ти доста се различава от това на болшинството.
В постинга споменах гостуването на Антон Дончев при Денис Ризов. Последният не е известен като човек, който би уважавал когото и да било, a тогава за пръв път го видях да почервенява като ученичка от вълнение и, очевидно, му се губеха репликите.
Антон Дончев е глашатай на възродителния процес!
Това от една страна - от друга обслужва перфектно руските измислици за историята ни "ака - де - ми - ка"!
Боже, боже, колко наивност има у българчетата!
Кога ще почнем да мислим с главите си, а не с антибългарски внушения?!!!
Извинявай, кой е този Денис Ризов?
Харесвам блога на Спароток, но подкрепям решението му да продължи другаде. Ако го убедим да се върне, само ще се радвам. Браво на твоята позиция, която смело афишираш. Харесвам! ;-))
цитирайrustocks написа:
Антон Дончев е глашатай на възродителния процес!
Това от една страна - от друга обслужва перфектно руските измислици за историята ни "ака - де - ми - ка"!
Боже, боже, колко наивност има у българчетата!
Кога ще почнем да мислим с главите си, а не с антибългарски внушения?!!!
Извинявай, кой е този Денис Ризов?
tutankhamon661 написа:
Би ли се обосновал? Защото мнението ти доста се различава от това на болшинството.
В постинга споменах гостуването на Антон Дончев при Денис Ризов. Последният не е известен като човек, който би уважавал когото и да било, a тогава за пръв път го видях да почервенява като ученичка от вълнение и, очевидно, му се губеха репликите.
rustocks написа:
Четох до пасажа за боклука Антон Дончев и зарязах!
Ако този глобален и платен идиот е пример за тълкуване на истрията - мерси!
Ако този глобален и платен идиот е пример за тълкуване на истрията - мерси!
Би ли се обосновал? Защото мнението ти доста се различава от това на болшинството.
В постинга споменах гостуването на Антон Дончев при Денис Ризов. Последният не е известен като човек, който би уважавал когото и да било, a тогава за пръв път го видях да почервенява като ученичка от вълнение и, очевидно, му се губеха репликите.
Антон Дончев е глашатай на възродителния процес!
Това от една страна - от друга обслужва перфектно руските измислици за историята ни "ака - де - ми - ка"!
Боже, боже, колко наивност има у българчетата!
Кога ще почнем да мислим с главите си, а не с антибългарски внушения?!!!
Извинявай, кой е този Денис Ризов?
Нещо да кажеш за "Време разделно"?
Денис Ризов е китарист на "Ахат", но явно не слушаш рок.
brym4ence87 написа:
Харесвам блога на Спароток, но подкрепям решението му да продължи другаде. Ако го убедим да се върне, само ще се радвам. Браво на твоята позиция, която смело афишираш. Харесвам! ;-))
В крайна сметка от Sparotok може да се научи повече, отколкото от половината му противници. Да не говорим, че част от тях са откровени тролове.
може ли и аз да кажа нещо по темата?!!...на този кръстопът, на който живеем, и ее стъпкван от толкова много империи, рицари и тем подобни, как няма историята да ни е разнолика и пребогата ,както на събития, случвали се , наистина ,така и на мистики ,свързани с неземни богатства, ..вместо да си пазим ,това което народа е предавал от поколение на поколение, песни ,легенди, и т.н, и от това да се вдига нашето национално самочувствие, а това го прави прекрасно Sparotok,тук в блог бг?!!..мисля , че трябва хората уважаващи българщината, само те да дават мнение и оценка ,не разни празнодумци..поздрави за темата, със сигурност ще има продължение?!!
цитирайТова, за което говориш въобще не е История. Свободните интерпретации не са история. Историята е факти. Фкт е, че руснаците им ебаха мамата на немците през Втората световна война. Това - кой бил културен и кого как посрещнали са "интерпретации."
Твоята учителка, дето те заплашила, че ще ти пише двойка, дето не си пишел по диктовката й, всъщност се е проявила като типична "другарка" Диалектичното мислене допуска и толерантно към всякакви мнения и не ги забранява, а ги оборва.
ПП Хвърли едно око на най-популярни. сега е 23.20
цитирайТвоята учителка, дето те заплашила, че ще ти пише двойка, дето не си пишел по диктовката й, всъщност се е проявила като типична "другарка" Диалектичното мислене допуска и толерантно към всякакви мнения и не ги забранява, а ги оборва.
ПП Хвърли едно око на най-популярни. сега е 23.20
shaffi написа:
може ли и аз да кажа нещо по темата?!!...на този кръстопът, на който живеем, и ее стъпкван от толкова много империи, рицари и тем подобни, как няма историята да ни е разнолика и пребогата ,както на събития, случвали се , наистина ,така и на мистики ,свързани с неземни богатства, ..вместо да си пазим ,това което народа е предавал от поколение на поколение, песни ,легенди, и т.н, и от това да се вдига нашето национално самочувствие, а това го прави прекрасно Sparotok,тук в блог бг?!!..мисля , че трябва хората уважаващи българщината, само те да дават мнение и оценка ,не разни празнодумци..поздрави за темата, със сигурност ще има продължение?!!
На мен ми е интересно абсолютно всичко за историята - не само на България.
Аз съм против да се плюе, обижда, лъже - и това да се представя като "доводи срещу ..." или някаква "наука".
Ако човек реши, че всичко му е ясно, тогава вече наистина го е закъсал. Както видяхме, тук има доста закъсали хора.
rustam написа:
Това, за което говориш въобще не е История. Свободните интерпретации не са история. Историята е факти. Фкт е, че руснаците им ебаха мамата на немците през Втората световна война. Това - кой бил културен и кого как посрещнали са "интерпретации."
Твоята учителка, дето те заплашила, че ще ти пише двойка, дето не си пишел по диктовката й, всъщност се е проявила като типична "другарка" Диалектичното мислене допуска и толерантно към всякакви мнения и не ги забранява, а ги оборва.
ПП Хвърли едно око на най-популярни. сега е 23.20
Твоята учителка, дето те заплашила, че ще ти пише двойка, дето не си пишел по диктовката й, всъщност се е проявила като типична "другарка" Диалектичното мислене допуска и толерантно към всякакви мнения и не ги забранява, а ги оборва.
ПП Хвърли едно око на най-популярни. сега е 23.20
Да, ебали са им майката. Tо е било ясно предварително.
Знаеш ли какво прочетох? Че Германия прави всичко възможно да не се стигне до война, защото е ясно, че ще изгуби. Истинските виновници са бъдещите победители.
Какво ще кажеш по този въпрос?
анонимен написа:
Хайде...едно палче нагоре, въпреки някои резерви: не винаги може да се вярва абсолютно, и на очевидци-човешките възприятия не се подчиняват на математическите закони, а имат своя субективен, ценностен характер, през който пречупват събитията.
Мит е и Балканите като място на смесица от преминаващи племена, която е по-различна от смесицата на останалата по-голяма част на Европа, с изключение на Финландия и Исландия.
Мит е и Балканите като място на смесица от преминаващи племена, която е по-различна от смесицата на останалата по-голяма част на Европа, с изключение на Финландия и Исландия.
До известна степен е субективно. Но този вариант е по-близо до реалността, отколкото обратния.
Да, голяма мешавица е било - не само в България.
tutankhamon661 написа:
Да, ебали са им майката. Tо е било ясно предварително.
Знаеш ли какво прочетох? Че Германия прави всичко възможно да не се стигне до война, защото е ясно, че ще изгуби. Истинските виновници са бъдещите победители.
Какво ще кажеш по този въпрос?
rustam написа:
Това, за което говориш въобще не е История. Свободните интерпретации не са история. Историята е факти. Фкт е, че руснаците им ебаха мамата на немците през Втората световна война. Това - кой бил културен и кого как посрещнали са "интерпретации."
Твоята учителка, дето те заплашила, че ще ти пише двойка, дето не си пишел по диктовката й, всъщност се е проявила като типична "другарка" Диалектичното мислене допуска и толерантно към всякакви мнения и не ги забранява, а ги оборва.
ПП Хвърли едно око на най-популярни. сега е 23.20
Твоята учителка, дето те заплашила, че ще ти пише двойка, дето не си пишел по диктовката й, всъщност се е проявила като типична "другарка" Диалектичното мислене допуска и толерантно към всякакви мнения и не ги забранява, а ги оборва.
ПП Хвърли едно око на най-популярни. сега е 23.20
Да, ебали са им майката. Tо е било ясно предварително.
Знаеш ли какво прочетох? Че Германия прави всичко възможно да не се стигне до война, защото е ясно, че ще изгуби. Истинските виновници са бъдещите победители.
Какво ще кажеш по този въпрос?
За съжаление - също "интерпретация", неподкрлепена с нито един официален документ(например тактически планове, заповеди и т.н.) Тази версия се крепи на чисто дедуктивни разсъждения от типа на Шерлок Холсовите.
При това - пробутвана и "разработена" от един доказан предател и изменник на родината си.
rustam написа:
За съжаление - също "интерпретация", неподкрлепена с нито един официален документ(например тактически планове, заповеди и т.н.) Тази версия се крепи на чисто дедуктивни разсъждения от типа на Шерлок Холсовите.
При това - пробутвана и "разработена" от един доказан предател и изменник на родината си.
tutankhamon661 написа:
Да, ебали са им майката. Tо е било ясно предварително.
Знаеш ли какво прочетох? Че Германия прави всичко възможно да не се стигне до война, защото е ясно, че ще изгуби. Истинските виновници са бъдещите победители.
Какво ще кажеш по този въпрос?
rustam написа:
Това, за което говориш въобще не е История. Свободните интерпретации не са история. Историята е факти. Фкт е, че руснаците им ебаха мамата на немците през Втората световна война. Това - кой бил културен и кого как посрещнали са "интерпретации."
Твоята учителка, дето те заплашила, че ще ти пише двойка, дето не си пишел по диктовката й, всъщност се е проявила като типична "другарка" Диалектичното мислене допуска и толерантно към всякакви мнения и не ги забранява, а ги оборва.
ПП Хвърли едно око на най-популярни. сега е 23.20
Твоята учителка, дето те заплашила, че ще ти пише двойка, дето не си пишел по диктовката й, всъщност се е проявила като типична "другарка" Диалектичното мислене допуска и толерантно към всякакви мнения и не ги забранява, а ги оборва.
ПП Хвърли едно око на най-популярни. сега е 23.20
Да, ебали са им майката. Tо е било ясно предварително.
Знаеш ли какво прочетох? Че Германия прави всичко възможно да не се стигне до война, защото е ясно, че ще изгуби. Истинските виновници са бъдещите победители.
Какво ще кажеш по този въпрос?
За съжаление - също "интерпретация", неподкрлепена с нито един официален документ(например тактически планове, заповеди и т.н.) Тази версия се крепи на чисто дедуктивни разсъждения от типа на Шерлок Холсовите.
При това - пробутвана и "разработена" от един доказан предател и изменник на родината си.
Не знам кой е "предателят". Hо ако има истина в това, напълно нормално е да няма никакви документи - победителите са се погрижили.
върху историята са се упражнявали... и се упражняват
много хора... историци, политици... и други на кой както му отърва...
но времето е най-големият съдник... поставя ня мястото му
всичко и всеки...
цитираймного хора... историци, политици... и други на кой както му отърва...
но времето е най-големият съдник... поставя ня мястото му
всичко и всеки...
mariniki написа:
върху историята са се упражнявали... и се упражняват
много хора... историци, политици... и други на кой както му отърва...
но времето е най-големият съдник... поставя ня мястото му
всичко и всеки...
много хора... историци, политици... и други на кой както му отърва...
но времето е най-големият съдник... поставя ня мястото му
всичко и всеки...
Точна си, както винаги.
Казват "факти и документи". Да, но колко са истински след многобройните гаври? На практика именно интерпретациите играят главна роля - в доста случаи.
29.
kamosutrov -
Цъгооов! Мииирно! И не падай на колене, смотльо! Аз не съм Полигор!
03.02.2013 13:17
03.02.2013 13:17
rustam написа:
За съжаление - също "интерпретация", неподкрлепена с нито един официален документ(например тактически планове, заповеди и т.н.) Тази версия се крепи на чисто дедуктивни разсъждения от типа на Шерлок Холсовите.
При това - пробутвана и "разработена" от един доказан предател и изменник на родината си.
tutankhamon661 написа:
Да, ебали са им майката. Tо е било ясно предварително.
Знаеш ли какво прочетох? Че Германия прави всичко възможно да не се стигне до война, защото е ясно, че ще изгуби. Истинските виновници са бъдещите победители.
Какво ще кажеш по този въпрос?
rustam написа:
Това, за което говориш въобще не е История. Свободните интерпретации не са история. Историята е факти. Фкт е, че руснаците им ебаха мамата на немците през Втората световна война. Това - кой бил културен и кого как посрещнали са "интерпретации."
Твоята учителка, дето те заплашила, че ще ти пише двойка, дето не си пишел по диктовката й, всъщност се е проявила като типична "другарка" Диалектичното мислене допуска и толерантно към всякакви мнения и не ги забранява, а ги оборва.
ПП Хвърли едно око на най-популярни. сега е 23.20
Твоята учителка, дето те заплашила, че ще ти пише двойка, дето не си пишел по диктовката й, всъщност се е проявила като типична "другарка" Диалектичното мислене допуска и толерантно към всякакви мнения и не ги забранява, а ги оборва.
ПП Хвърли едно око на най-популярни. сега е 23.20
Да, ебали са им майката. Tо е било ясно предварително.
Знаеш ли какво прочетох? Че Германия прави всичко възможно да не се стигне до война, защото е ясно, че ще изгуби. Истинските виновници са бъдещите победители.
Какво ще кажеш по този въпрос?
За съжаление - също "интерпретация", неподкрлепена с нито един официален документ(например тактически планове, заповеди и т.н.) Тази версия се крепи на чисто дедуктивни разсъждения от типа на Шерлок Холсовите.
При това - пробутвана и "разработена" от един доказан предател и изменник на родината си.
И най-малката идея си нямаш, какво са писали в спомените си съветските командващи. Доказан предател на родината си? Сериозно ли говориш? Че тия наричаха предатели всеки, който не е съгласен с тях. Включително и Георгий /Джордж/ Гамов /бегай в Уикито, че си смотльо и неграмотник/
30.
kamosutrov -
Тутане, комунетата вярват в своята митология с фанатизма на сектантски проповедници
03.02.2013 13:22
03.02.2013 13:22
И същевременно мълчат свенливо, като разведени жени, които се правят на девственици. Подготвям 4 статии, за 4 събития, за които се мълчи. Под мото "Защо трябва да мразим Русия". Вярвайте ми, има защо. И не само поляците мразят руснаците. :-)))))))))
цитирай
31.
tutankhamon661 -
30. kamosutrov - Тутане, комунетата вярват в своята митология с фанатизма на сектантски проповедници
03.02.2013 13:39
03.02.2013 13:39
kamosutrov написа:
И същевременно мълчат свенливо, като разведени жени, които се правят на девственици. Подготвям 4 статии, за 4 събития, за които се мълчи. Под мото "Защо трябва да мразим Русия". Вярвайте ми, има защо. И не само поляците мразят руснаците. :-)))))))))
Чакам с нетърпение. И специални поздрави заради следния твой коментар:
"... Търпеливо изчаках, дали ще се сетите да отбележите с 1 запетайка деня вчерашен.
02.02 00:59
01.02.2013 Деня в памет на избитите от комунетата. Ей за това си ви обичам. Русофили до мозъка на костите си. :-))))))))))))) Жалко.
Благодаря за вниманието ..."
Не само жалко. Направо е срамота!
Кажи му "комунист" и повече не го обиждай!
Това което си написал го приемам и се съгласявам с него.Харесва ми !!!
цитирайИ това се отнася за всяка една, не само за българската история. Така е и с археологията. На нея пък съвсем не вярвам. Намерили един кокйл и по нега разбрали на кой владетел е, кога е убит, от кого е убит и защо до сега никой не се е сетил за това. Глупости. При тълпа свидетели и богата техника не могат да открият кой гръмна Златко Баретата вчера, ама ще ми кажат кой е убил Аспарух, ако е имало такъв.
цитирайposeidonaa написа:
Това което си написал го приемам и се съгласявам с него.Харесва ми !!!
Благодаря!
отскоро съм тук, но мисля, че спароток беше изключителен човек
с мисия. Много е жалко, че си отива от блог.бг
не мога да изразя мнение по отношение поведението на руснаци и немци в страната ни,
но определено времето за България се е върнало назад след това.
успех фараоне
цитирайс мисия. Много е жалко, че си отива от блог.бг
не мога да изразя мнение по отношение поведението на руснаци и немци в страната ни,
но определено времето за България се е върнало назад след това.
успех фараоне
shsavov написа:
И това се отнася за всяка една, не само за българската история. Така е и с археологията. На нея пък съвсем не вярвам. Намерили един кокйл и по нега разбрали на кой владетел е, кога е убит, от кого е убит и защо до сега никой не се е сетил за това. Глупости. При тълпа свидетели и богата техника не могат да открият кой гръмна Златко Баретата вчера, ама ще ми кажат кой е убил Аспарух, ако е имало такъв.
Това ми напомня един истински случай.
Открили мумия в някаква планина и започнали да се надпреварват - на 4000 години е, на 5000, на 6000. Hакрая дошло едно момиче и казало:
- Не бе, това е баща ми. Изчезна преди месец в планината.
jabog написа:
отскоро съм тук, но мисля, че спароток беше изключителен човек
с мисия. Много е жалко, че си отива от блог.бг
не мога да изразя мнение по отношение поведението на руснаци и немци в страната ни,
но определено времето за България се е върнало назад след това.
успех фараоне
с мисия. Много е жалко, че си отива от блог.бг
не мога да изразя мнение по отношение поведението на руснаци и немци в страната ни,
но определено времето за България се е върнало назад след това.
успех фараоне
Блогът на Sparotok е уникален и нито един от неговите противници не може да се похвали с такъв. При всички положения ще е загуба, ако наистина си тръгне - надявам се да размисли.
Посолство на Република България, Гърция
Официален сайт:http://www.mfa.bg/embassies/greecegk/bg/635/index.html
През втората половина на VІІ в. на територията на днешна Североизточна България се заселват и прабългарите, народ от тюркски произход. В съюз със славяните образуват Българската държава, призната от Византия през 681 г. Начело на държавата застава водачът на прабългарите хан Аспарух, а за столица е обявена Плиска.
цитирайОфициален сайт:http://www.mfa.bg/embassies/greecegk/bg/635/index.html
През втората половина на VІІ в. на територията на днешна Североизточна България се заселват и прабългарите, народ от тюркски произход. В съюз със славяните образуват Българската държава, призната от Византия през 681 г. Начело на държавата застава водачът на прабългарите хан Аспарух, а за столица е обявена Плиска.
Институт по Тракология към Българска Академия на Науките
ИНТЕРАКТИВНАТА ЗОНА МЕЖДУ ГЪРЦИ И ТРАКИ
Валерия Фол-Калин Порожанов
Между Троянската война през ХІІІ и началото на VІІІ в. пр. Хр. елините окончателно усвояват пространството от остров Крит на юг до Северна Егеида и от остров Керкира на запад до малоазийския бряг на изток. Този процес може да се разглежда като вътрешна елинизация на тази обширна територия. По това време от писмените извори изчезват траките от островите Лемнос, Тасос, Наксос, Имброс и Самотраки, както и от континентална Гърция (Тесалия, Беотия, Атика, Фокида), които са изтласкани или елинизирани. Външната елинизация е продължение на вътрешната и укрепва елинството през VІІІ - VІ в. пр. Хр., когато се разгръща т. нар. Велика гръцка колонизация. Тя е културно-историческо опознаване и сближаване в нови междуетносни социо-културни и езикови отношения, извънредно плодотворни за трите тракийски крайбрежия на Черно, Мраморно и Северно Егейско море. През VІІІ - VІІ в. пр. Хр. елините идват по тракийските крайбрежия като апойкисти, т. е. като хора, отделили се от своя роден ойкос (дом), от своя град-майка, метрополията. Настрана от него те съграждат свое ново селище, апойкия. Апойкии възникват по тракийските крайбрежия на Егейско, Мраморно и Черно море. По егейския бряг елините се появяват към края на VІІІ, а по черноморския и мраморноморския - към края на VІІ в. пр. Хр. В центъра на "Тракия на моретата" стои Истанбул (ант. Бизантион - Константинопол), основан през VІІ в. пр. Хр от дорийски гърци апойкисти от Мегара. Първият голям град на север от Бизантион е Созопол (ант. Apollonia Pontica), основан в края на VІІ или през първата половина на VІ в. пр. Хр. от йонийски гърци преселници от Милет. През VІ в. пр. Хр. от дорийски гърци е основан Несебър (ант. Mesembria).
цитирайИНТЕРАКТИВНАТА ЗОНА МЕЖДУ ГЪРЦИ И ТРАКИ
Валерия Фол-Калин Порожанов
Между Троянската война през ХІІІ и началото на VІІІ в. пр. Хр. елините окончателно усвояват пространството от остров Крит на юг до Северна Егеида и от остров Керкира на запад до малоазийския бряг на изток. Този процес може да се разглежда като вътрешна елинизация на тази обширна територия. По това време от писмените извори изчезват траките от островите Лемнос, Тасос, Наксос, Имброс и Самотраки, както и от континентална Гърция (Тесалия, Беотия, Атика, Фокида), които са изтласкани или елинизирани. Външната елинизация е продължение на вътрешната и укрепва елинството през VІІІ - VІ в. пр. Хр., когато се разгръща т. нар. Велика гръцка колонизация. Тя е културно-историческо опознаване и сближаване в нови междуетносни социо-културни и езикови отношения, извънредно плодотворни за трите тракийски крайбрежия на Черно, Мраморно и Северно Егейско море. През VІІІ - VІІ в. пр. Хр. елините идват по тракийските крайбрежия като апойкисти, т. е. като хора, отделили се от своя роден ойкос (дом), от своя град-майка, метрополията. Настрана от него те съграждат свое ново селище, апойкия. Апойкии възникват по тракийските крайбрежия на Егейско, Мраморно и Черно море. По егейския бряг елините се появяват към края на VІІІ, а по черноморския и мраморноморския - към края на VІІ в. пр. Хр. В центъра на "Тракия на моретата" стои Истанбул (ант. Бизантион - Константинопол), основан през VІІ в. пр. Хр от дорийски гърци апойкисти от Мегара. Първият голям град на север от Бизантион е Созопол (ант. Apollonia Pontica), основан в края на VІІ или през първата половина на VІ в. пр. Хр. от йонийски гърци преселници от Милет. През VІ в. пр. Хр. от дорийски гърци е основан Несебър (ант. Mesembria).
Димитър Ангелов
ТРАКИТЕ ДО ПАДАНЕТО ИМ ПОД РИМСКА ВЛАСТ
Наред с липсата на здрава и трайна държава друго неблагоприятно обстоятелство, което пречело на траките да се обединят в една по-устойчива етническа общност, било и това, че те не притежавали собствена азбука и писменост. Впоследствие, както добре е известно, сред тракийските племена се разпространили и се наложили гръцката азбука и език. Не малка роля за разпространението на гръцката азбука изиграла и завоевателната политика на Филип II и Александър Велики, която била свързана изобщо с разширяване на териториалната база на елинската материална и духовна култура. Едновременно с възприемането на гръцката азбука сред тракийските племена започнал да печели почва и гръцкият език, особено в онези райони, където досегът между гърци и траки бил по-непосредствен (по черноморското и беломорското крайбрежие) и в областта южно от Стара планина. След образуването на Одриската държава гръцкият език станал официален и държавен. С него си служели одриските владетели при издаване на закони и договори при поставяне на надписи върху монети и пр. Популярността на гръцкия език като официцален и държавен нараснала още повече през елинистическата епоха (III—I в. пр. н. е.), непосредствено преди завладяването на Балканския полуостров от римляните. Силно разпространение добил гръцкият език и в религиозния култ (надписи върху оброчни плочки, върху надгробни паметници и пр.). Обстоятелството, че през доримския период тракийският език не могъл да се наложи като писмен, а вместо него тази роля изпълнявал гръцкият, се отразило твърде неблагоприятно върху съдбата на тракийския етнос който до много голяма степен се елинизирал. Доколкото съществувала образована прослойка (главно сред богатите и знатни среди в градовете), тя се възпитавала в елински традиции поради силното влияние на гръцката писменост и култура.
цитирайТРАКИТЕ ДО ПАДАНЕТО ИМ ПОД РИМСКА ВЛАСТ
Наред с липсата на здрава и трайна държава друго неблагоприятно обстоятелство, което пречело на траките да се обединят в една по-устойчива етническа общност, било и това, че те не притежавали собствена азбука и писменост. Впоследствие, както добре е известно, сред тракийските племена се разпространили и се наложили гръцката азбука и език. Не малка роля за разпространението на гръцката азбука изиграла и завоевателната политика на Филип II и Александър Велики, която била свързана изобщо с разширяване на териториалната база на елинската материална и духовна култура. Едновременно с възприемането на гръцката азбука сред тракийските племена започнал да печели почва и гръцкият език, особено в онези райони, където досегът между гърци и траки бил по-непосредствен (по черноморското и беломорското крайбрежие) и в областта южно от Стара планина. След образуването на Одриската държава гръцкият език станал официален и държавен. С него си служели одриските владетели при издаване на закони и договори при поставяне на надписи върху монети и пр. Популярността на гръцкия език като официцален и държавен нараснала още повече през елинистическата епоха (III—I в. пр. н. е.), непосредствено преди завладяването на Балканския полуостров от римляните. Силно разпространение добил гръцкият език и в религиозния култ (надписи върху оброчни плочки, върху надгробни паметници и пр.). Обстоятелството, че през доримския период тракийският език не могъл да се наложи като писмен, а вместо него тази роля изпълнявал гръцкият, се отразило твърде неблагоприятно върху съдбата на тракийския етнос който до много голяма степен се елинизирал. Доколкото съществувала образована прослойка (главно сред богатите и знатни среди в градовете), тя се възпитавала в елински традиции поради силното влияние на гръцката писменост и култура.
Доц. Надка Николова
Шуменски Университет
Надка Николова е родена в гр. Шумен на 17 март 1955 г. Преподава в ШУ "Епископ Константин Преславски". Доктор по филология (1996). Научните й интереси са в областите: езикова култура, история на новобългарския книжовен език, теория на книжовните езици, социолингвистика, съвременна, историческа и съпоставителна лексикология, лексикография, сравнително славянско езикознание. Автор е на "Българската анатомична терминология през Възраждането (1824-1878)" (2003), "Езикова култура" (1996; 2002), както и на много статии в научния печат.
”Гръцкият е езикът, казва Р. Попович в предговора към Христоитията си от 1837 г., на който тогава всички образовани българи “хоратуват, и на всяк ден четат и пишат, и без него не можат (Родолюбивий 1992: 76). Гръцкият език е бил езикът на образованието и културната комуникация за цяло поколение възрожденски интелектуалци. За тях гръцкия език е бил културно есперанто, общият литературен и научен език на народите от Югоизточна Европа, подобен по значение на латинския език за западните страни. Както казва проф. Ив. Шишманов, те са го владеели по-добре и по-свободно от матерния си език (Шишманов 1903: 430). В “Книговище за прочитане” от 1874 г. Богоров споделя: “Още и до днес между нас има такива учени, на които, дотрябва ли нещо да напишат български, те го сключат изпървом на гръцки, а сетне го превеждат на български” (Богоров 1874/75: 2). Гръцкият език се оказва в ролята на посредник в културната адаптация на българското общество към съвременната буржоазна цивилизация през първата половина на века. Броят на селищата във вътрешността на България обаче, в които гръцкият е доминиращ в училищните програми, е внушителен. През 1830 год. се открива и първият гръцки университет в Атина, който става особен притегателен център за жадните за образование млади българи.Гръцките училища стават притегателни центрове за образование на младите българи и ревностни разпространители на елинистичните идеи. Не случайно възпитаници на гръцки училища са най-изтъкнатите дейци на Българското възраждане: д-р Н. Пиколо, д-р П. Берон, д-р Ив. Селимински, В. Априлов, Г. С. Раковски, С. Доброплодни, д-р Ив. Богоров, Д. Душанов, Г. Кръстевич, П. Бобеков, К. Фотинов, Ст. Чомаков, Ив. Добровски, Ив. Момчилов, Н. и Д. Михайловски, Р. Попович, Д. Миладинов, Гр. Пърличев, Ат. Богориди, Ст. Богориди и мнозина други.От друга страна обаче, липсата на светско българско училище “остава незащитен проход за проникване на гръцкото влияние” (Радкова 1986: 30). Петър Берон не само че използва гръцкия въобще като писмен език (напр. писмото му до котленци за уреждане на учебно дело в града е написано на гръцки), но и разговаря на гръцки език на философски и въобще научни теми. В спомените си за д-р Берон М. Балабанов споделя: “мене ми се струва като че да съм още при него и да го слушам да ми разправя убедително ту на български, по котленски, ту на гръцки, по филибешки, за своите открития по небесната физика” (Балабанов 1899-1900: 11). Така главен посредник между българите и идеите на модерния свят за дълго време остава Гърция. На гръцки пишат художествени, научни и педагогически произведения, защото не са знаели писмен български език, мнозина от тях: Ат. Богориди (внук на Софроний Врачански), Александър П. Куртович (Зоирос паша от Пловдив), Никола Пиколо, Гр. Пърличев, братя Сим. и Мих. Христови от Стара Загора, Ив. Симеонов и Ант. Цанков, съставители на гръцки христоматии, и мн. др. (Стоянов 1978: 107).
цитирайШуменски Университет
Надка Николова е родена в гр. Шумен на 17 март 1955 г. Преподава в ШУ "Епископ Константин Преславски". Доктор по филология (1996). Научните й интереси са в областите: езикова култура, история на новобългарския книжовен език, теория на книжовните езици, социолингвистика, съвременна, историческа и съпоставителна лексикология, лексикография, сравнително славянско езикознание. Автор е на "Българската анатомична терминология през Възраждането (1824-1878)" (2003), "Езикова култура" (1996; 2002), както и на много статии в научния печат.
”Гръцкият е езикът, казва Р. Попович в предговора към Христоитията си от 1837 г., на който тогава всички образовани българи “хоратуват, и на всяк ден четат и пишат, и без него не можат (Родолюбивий 1992: 76). Гръцкият език е бил езикът на образованието и културната комуникация за цяло поколение възрожденски интелектуалци. За тях гръцкия език е бил културно есперанто, общият литературен и научен език на народите от Югоизточна Европа, подобен по значение на латинския език за западните страни. Както казва проф. Ив. Шишманов, те са го владеели по-добре и по-свободно от матерния си език (Шишманов 1903: 430). В “Книговище за прочитане” от 1874 г. Богоров споделя: “Още и до днес между нас има такива учени, на които, дотрябва ли нещо да напишат български, те го сключат изпървом на гръцки, а сетне го превеждат на български” (Богоров 1874/75: 2). Гръцкият език се оказва в ролята на посредник в културната адаптация на българското общество към съвременната буржоазна цивилизация през първата половина на века. Броят на селищата във вътрешността на България обаче, в които гръцкият е доминиращ в училищните програми, е внушителен. През 1830 год. се открива и първият гръцки университет в Атина, който става особен притегателен център за жадните за образование млади българи.Гръцките училища стават притегателни центрове за образование на младите българи и ревностни разпространители на елинистичните идеи. Не случайно възпитаници на гръцки училища са най-изтъкнатите дейци на Българското възраждане: д-р Н. Пиколо, д-р П. Берон, д-р Ив. Селимински, В. Априлов, Г. С. Раковски, С. Доброплодни, д-р Ив. Богоров, Д. Душанов, Г. Кръстевич, П. Бобеков, К. Фотинов, Ст. Чомаков, Ив. Добровски, Ив. Момчилов, Н. и Д. Михайловски, Р. Попович, Д. Миладинов, Гр. Пърличев, Ат. Богориди, Ст. Богориди и мнозина други.От друга страна обаче, липсата на светско българско училище “остава незащитен проход за проникване на гръцкото влияние” (Радкова 1986: 30). Петър Берон не само че използва гръцкия въобще като писмен език (напр. писмото му до котленци за уреждане на учебно дело в града е написано на гръцки), но и разговаря на гръцки език на философски и въобще научни теми. В спомените си за д-р Берон М. Балабанов споделя: “мене ми се струва като че да съм още при него и да го слушам да ми разправя убедително ту на български, по котленски, ту на гръцки, по филибешки, за своите открития по небесната физика” (Балабанов 1899-1900: 11). Така главен посредник между българите и идеите на модерния свят за дълго време остава Гърция. На гръцки пишат художествени, научни и педагогически произведения, защото не са знаели писмен български език, мнозина от тях: Ат. Богориди (внук на Софроний Врачански), Александър П. Куртович (Зоирос паша от Пловдив), Никола Пиколо, Гр. Пърличев, братя Сим. и Мих. Христови от Стара Загора, Ив. Симеонов и Ант. Цанков, съставители на гръцки христоматии, и мн. др. (Стоянов 1978: 107).
Само Ганя се срамува от българския си произход и се прави на тракиец.
Само Ганя нарича турското робство присъствие,върховничество.
Само Ганя твърди че Васил Левски и Христо Ботев били всъщност терористи и така трябвало да се пренапишат новите учебници по история за подрастващото поколение.
Само Ганя се опитва да пренаписва вече написаната история.
цитирайСамо Ганя нарича турското робство присъствие,върховничество.
Само Ганя твърди че Васил Левски и Христо Ботев били всъщност терористи и така трябвало да се пренапишат новите учебници по история за подрастващото поколение.
Само Ганя се опитва да пренаписва вече написаната история.
Когато гърците са създали европейската цивилизация и през 776 год. преди христа са провеждали олимпйиски състезания вие прабългари и славяни сте се люлели на клона хванати с опашката и ви нямало на света дори като сперматозойди или ако ви имало някъде по-казахстанските степи сте мяукали както котките и лаели като кучета, диви и варвари без писменост до 9-ти век след христа както пише и Академик Проф. Васил Гюзелев....."Славяните и прабългарите идват в балканските провинции на Византия както всички други “варварски” народи преди тях – със силата на меча. В края на V и началото VI в. те започват да нахлуват южно от р. Дунав, грабят каквото могат и се изтеглят".
цитирайМного ти се иска всичко това да е истина, нали?
Давам ти още храна - консултирай се с Хари Потър и Шехерезада. Ще натвориш още 1001 нощи.
А аз ще продължа да свързвам думата "грък" с думата "лъжец".
100 пъти да напишеш една лъжа, тя няма да стане истина. He си сигурен в собствените си твърдения - прочел си, харесал си и толкова. Hе си видял и имайки предвид многобройните гаври, измислици и умишлени фантасмагории, няма документ на този свят, който да потвърди думите ти.
Последният твой коментар замина на боклука. Не те ли предупредиха, че тук мои приятели не могат да бъдат обиждани по такъв брутален /селски, гръцки/ начин и че много обичам да трия коментари, а после се смея, когато се жалват от това? Аз не съм търпелива душица като Sparotok.
Много си прав и съм го писал 1000 пъти в коментари и т.н., това че историята в чистия и вид е интерпретация на засвидетелствани факти, по субективни разкази за тях, допълнени с информацията, която носят помощните исторически науки! Т.е. ние знаем и интерпретираме да речем създаването на ПБЦ (например), основно по два субективни късни разказа, които били основани на един нестигнал до нас по-ранен и техните преписи или последващи интерпретации + още две три фрагментирани свидетелства и малко археология.
Затова и има томове и тонове изписано за това кога е точно било, имало ли е битка или не, от какво е болен Константин, как се казва българския владетел, къде точно е мястото, какво точно се е случило, пък завладяни ли са славяните или са духали с клечки от папур в блатата в подкрепа на българите, имало ли е траки и какви са били, кои са северите, кой е мръсния народ, кръстени ли са били или не, продължение на Кубратова България ли е това или нова държава и т.н. и т.н.
Но, има едно важно, но, понеже си споменал един конкретно писач на историческа тема и си защитил правото му да има свое мнение и интерпретация - каквото той безспорно има!
Ето и ти проявяваш субективизъм. Т.е. ако толерантността и приемането на мнението на другия е в основата на отношението към историята, то същия аршин следва да приложиш и към собствено неговите писания, в които той обвинява и заклеймява (по същия начин, по който му се връща) над 90% от българската историография от 19 век та до днес в какви ли не лъжи, скрити тайни, заговори и т.н. и с претенцията, че точно това, което той пише е "истинската българска история" и "истина от първа ръка". Т.е. аршинът трябва да е еднакъв, защото такава "истинска история" просто не съществува, както сам си казал - нито българска, нито гръцка, нито руска, нито китайска - особено когато става въпрос за толкова отдалечени във времето периоди, в някои от които даже и писменост няма!
Условността е най-доброто и уважително отношение към историята!
цитирайЗатова и има томове и тонове изписано за това кога е точно било, имало ли е битка или не, от какво е болен Константин, как се казва българския владетел, къде точно е мястото, какво точно се е случило, пък завладяни ли са славяните или са духали с клечки от папур в блатата в подкрепа на българите, имало ли е траки и какви са били, кои са северите, кой е мръсния народ, кръстени ли са били или не, продължение на Кубратова България ли е това или нова държава и т.н. и т.н.
Но, има едно важно, но, понеже си споменал един конкретно писач на историческа тема и си защитил правото му да има свое мнение и интерпретация - каквото той безспорно има!
Ето и ти проявяваш субективизъм. Т.е. ако толерантността и приемането на мнението на другия е в основата на отношението към историята, то същия аршин следва да приложиш и към собствено неговите писания, в които той обвинява и заклеймява (по същия начин, по който му се връща) над 90% от българската историография от 19 век та до днес в какви ли не лъжи, скрити тайни, заговори и т.н. и с претенцията, че точно това, което той пише е "истинската българска история" и "истина от първа ръка". Т.е. аршинът трябва да е еднакъв, защото такава "истинска история" просто не съществува, както сам си казал - нито българска, нито гръцка, нито руска, нито китайска - особено когато става въпрос за толкова отдалечени във времето периоди, в някои от които даже и писменост няма!
Условността е най-доброто и уважително отношение към историята!
http://balkan1.blog.bg/history/2012/12/15/tuk-sme-si-ot-vreme-ono-i-sme-nai-drevniiat-narod-na-zemiata.1031510
........................................................................................................................
Гърцията е измислена -
http://balkan1.blog.bg/politika/2011/11/17/gryckata-civilizaciia-e-izmilica.852619
цитирай........................................................................................................................
Гърцията е измислена -
http://balkan1.blog.bg/politika/2011/11/17/gryckata-civilizaciia-e-izmilica.852619
Не знам ти какво си писал, но Sparotok многократно каза и показа, че не налага нищо на никой. Не е честно да представяш мнение или теза като "налагане". Щом твърди нещо, значи трябва да го направи по възможно най-убедителния начин - чрез обяснения.
Според теб как ще звучи убедително, ако завършва всяко изречение с "Ама може и да не е вярно"? Тогава защо изобщо да предлага каквато и да било теза?
Не е показал агресия, не е обиждал, не е направил нещо осъдително.
Точно обратното наблюдавам при голяма част от противниците му - обиди, подигравки и прочие "стабилни доводи", претендиращи за статут на "необорими закони". Някои поне са прочели това-онова. Обаче други дори не са внимавали в училище. Да не говорим, че явно животът им е безкрайна клюкарница, която пренесоха тук с всичките налични "интелектуални похвати".
Идват и спорят със Sparotok, а той отговаря с доводи. Нали не очакваш да повтаря като в транс "Верно, сгреших" - и това всеки път. Много ясно, че ще обясни защо е на противоположната позиция. Така се води спор и не е "налагане".
В един момент му идва нанагорно и започва да трие. Много ясно! И на мен да ми излязат с "академични доводи" от футболен тип като например "Уууу" или "Съдията пед...ст", също ще трия - при това по-безкомпромисно.
Sparotok не е изтрил нито един коментар, защото "бил неудобен". Право на домакина е да си направи нещо като черен списък на хора, които многократно са го оплювали, и да затвори блога си за тях - дори ако в даден момент решат да говорят възпитано. Hикой не ги е карал да се излагат. Аз никога не забравям кой, какво и защо - един от най-мъдрите съвети на Вито Корлеоне към Майкъл.
Ако желаеш "направи си труда" и прочети или погледни "акцентите"/маркерите в тези мои три постинга!
В тях показвам моралния дефицит или безпомощност на част от автохтонистите в блог.бг и защото другите два постинга (части от които съм писал като коментари под постинги на Спароток преди 2 години дори) ТОЙ НЕ ОПРОВЕРГА:
http://germantiger.blog.bg/history/2013/01/06/sparotok-i-drugite-quot-nravstvenost-quot.1038923
http://germantiger.blog.bg/politika/2012/09/17/kontra-sparotok-az-i-istinata-1.1000665
http://germantiger.blog.bg/politika/2012/09/17/kontra-sparotok-az-i-istinata-2.1000670
цитирайВ тях показвам моралния дефицит или безпомощност на част от автохтонистите в блог.бг и защото другите два постинга (части от които съм писал като коментари под постинги на Спароток преди 2 години дори) ТОЙ НЕ ОПРОВЕРГА:
http://germantiger.blog.bg/history/2013/01/06/sparotok-i-drugite-quot-nravstvenost-quot.1038923
http://germantiger.blog.bg/politika/2012/09/17/kontra-sparotok-az-i-istinata-1.1000665
http://germantiger.blog.bg/politika/2012/09/17/kontra-sparotok-az-i-istinata-2.1000670
За 2 години почти откакто съм в блога ВИЕ НИКОГА:
1. НЕ ПОСОЧИХТЕ КОИ СА ТРАКИ ЗА ВАС - според част от вас - траки са всички от Иберия до Китай, от Скандинавия до Египет, от Мала Азия до Индия
2. НЕ ПОСОЧИХТЕ НА КОГО СА ПОВЛИЯЛИ И С КОГО СА СЕ МИКСИРАЛИ ТРАКИТЕ - за някои вас траките са повлияли на всички които са сияйни, прекрасни и победители - явно на негри и цигани не са повлияли
3. НЕ ПОСОЧИХТЕ КОЕ ЧУЖДО НЕ Е ТРАКИЙСКО - явно такова няма заповечето от вас
4. НЕ ПРИЗНАХТЕ, ЧЕ АНТИЧНОСТТА НЕ ПРАВИ ЖИВОТА ДНЕС - това което днес живеем и хубаво и лошо е плод най-вече на западноевропейски и американски градящ гений и деструктивен такъв
5. ИМАТЕ СПРАВЕДЛИВА КАУЗА - за подмяната на бгисторията сметка трябва да се търси, за престъпното в тази фалшификация сте прави справедливо, но ДНЕС ВИЕ ПОНЯКОГА ГРАБИТЕ ЧУЖДОТО БЕЗОГЛЕДНО
6. НИКОГА НЕ ПРИЗНАВАТЕ, КОГАТО ДРУГ ЯВНО ИМА ПО-СИЛНИ И ПО-ИСТИННИ АРГУМЕНТИ! Низко е - повечето сред вас "низят"
Това са 6 "ТОЧКИ", МАРКЕРИ, ШЕСТ ПРО И КОНТРА - никой не го направи и не ще - страх, неумение, интерес?!
Това трябва да ви е фундамента - нямате го, претенции имате в излишък!
Тези 6 пункта са пробен камък за вашата доблест, честност пред себе си и пред четящите и стремеж към истина - ПОВЕЧЕТО НЯМАТЕ ИЗБРОЕНИТЕ ОТ МЕН ДОБРОДЕТЕЛИ.
......
1. Признавайте вашите грешки
2. Признавайте грешките на светилата които четете
3. Признавайте моженето и знанието на другия като народ или цивилизация
4. Не грабете от чуждото и бъдете внимателни и добросъвестни в изследванията
5. Като не знаете нещо - казвайте - признавайте - благодарете и на научилия вас
6. Никой не е по-голям от света - дори да бяхте прави във всичко (а не сте) света не е тракийски, а заслуга другиму - други са народите и умовете градили с хубаво и лошо света какъвто го живеем
На човешко ви уча - срамно е аз да го правя.
цитирай1. НЕ ПОСОЧИХТЕ КОИ СА ТРАКИ ЗА ВАС - според част от вас - траки са всички от Иберия до Китай, от Скандинавия до Египет, от Мала Азия до Индия
2. НЕ ПОСОЧИХТЕ НА КОГО СА ПОВЛИЯЛИ И С КОГО СА СЕ МИКСИРАЛИ ТРАКИТЕ - за някои вас траките са повлияли на всички които са сияйни, прекрасни и победители - явно на негри и цигани не са повлияли
3. НЕ ПОСОЧИХТЕ КОЕ ЧУЖДО НЕ Е ТРАКИЙСКО - явно такова няма заповечето от вас
4. НЕ ПРИЗНАХТЕ, ЧЕ АНТИЧНОСТТА НЕ ПРАВИ ЖИВОТА ДНЕС - това което днес живеем и хубаво и лошо е плод най-вече на западноевропейски и американски градящ гений и деструктивен такъв
5. ИМАТЕ СПРАВЕДЛИВА КАУЗА - за подмяната на бгисторията сметка трябва да се търси, за престъпното в тази фалшификация сте прави справедливо, но ДНЕС ВИЕ ПОНЯКОГА ГРАБИТЕ ЧУЖДОТО БЕЗОГЛЕДНО
6. НИКОГА НЕ ПРИЗНАВАТЕ, КОГАТО ДРУГ ЯВНО ИМА ПО-СИЛНИ И ПО-ИСТИННИ АРГУМЕНТИ! Низко е - повечето сред вас "низят"
Това са 6 "ТОЧКИ", МАРКЕРИ, ШЕСТ ПРО И КОНТРА - никой не го направи и не ще - страх, неумение, интерес?!
Това трябва да ви е фундамента - нямате го, претенции имате в излишък!
Тези 6 пункта са пробен камък за вашата доблест, честност пред себе си и пред четящите и стремеж към истина - ПОВЕЧЕТО НЯМАТЕ ИЗБРОЕНИТЕ ОТ МЕН ДОБРОДЕТЕЛИ.
......
1. Признавайте вашите грешки
2. Признавайте грешките на светилата които четете
3. Признавайте моженето и знанието на другия като народ или цивилизация
4. Не грабете от чуждото и бъдете внимателни и добросъвестни в изследванията
5. Като не знаете нещо - казвайте - признавайте - благодарете и на научилия вас
6. Никой не е по-голям от света - дори да бяхте прави във всичко (а не сте) света не е тракийски, а заслуга другиму - други са народите и умовете градили с хубаво и лошо света какъвто го живеем
На човешко ви уча - срамно е аз да го правя.
На тези въпроси ще ти отговори Sparotok, ако пожелае.
Аз принципно ще нахвърлям няколко думи, защото не се смятам за специалист.
Sparotok никога не е твърдял, че целият свят се върти около траките - това е измислица на противниците му. Идеята е за взаимното влияние и просто набляга на "тракийската част". Други застъпват различни гледни точки. То е близко до акъла, че траките са оставили отпечатък на много места - знаеш, че в древността е имало доста преселения. Нали не предлагаш да се забравим точно тракийското? По същия начин и други са оказвали влияние. И за тях ли трябва да говори Sparotok, след като блогът му е посветен на точно определена група?
Споменаваш негри и цигани. Защо трябва да говори точно за тях? Когато описваш нещо, към което изпитваш възхищение, нормално е да наблягаш на най-красивите страни. Това е задачата на Sparotok - да представи в положителна светлина, а не да оплюе.
Когато Mglishev пише за "Властелина на пръстените", отиваш и коментираш положителните емоции, нали? Не казваш нещо от сорта "Е, да, ама виж кръвопролитията в битките! На това ли учим децата?" Схвана мисълта ми, предполагам.
Не съм видял да излизат на Sparotok с кой знае какви "необорими доводи". Просто въпрос на гледна точка - избрал си на кого да вярваш, както и аз. В постинга споменах Антон Дончев - много по-голямо име от който и да било в Blog.bg. Той твърди същото като Sparotok. Излиза, че и него определяш като "слаб на аргументи", което вече е абсурдно.
Твърденията на Spаrotok не са негова измислица, а се поддържат от доста големи имена. На тях не можеш да кажеш, че "нямат фундамента", защото са прочели и знаят за иcторията много повече, отколкото аз и ти, взети заедно, ще видим за целия си живот.
Признавал си, че Sparotok се отнася с необходимото уважение - нещо, което не виждам при голяма част от противниците му. Това е необходимо тук. А иначе много хора са прочели това-онова. Съществуват и доста гледни точки.
Личи си, че се интересуваш от история и от тази гледна точка съм убеден, че предпочиташ Sparotok да продължи публикациите си. Това е от полза за всички, защото ще научим много неща. Обратното се нарича "Кон с капаци" и едва ли би ти харесла такава "завеса".
цитирайАз принципно ще нахвърлям няколко думи, защото не се смятам за специалист.
Sparotok никога не е твърдял, че целият свят се върти около траките - това е измислица на противниците му. Идеята е за взаимното влияние и просто набляга на "тракийската част". Други застъпват различни гледни точки. То е близко до акъла, че траките са оставили отпечатък на много места - знаеш, че в древността е имало доста преселения. Нали не предлагаш да се забравим точно тракийското? По същия начин и други са оказвали влияние. И за тях ли трябва да говори Sparotok, след като блогът му е посветен на точно определена група?
Споменаваш негри и цигани. Защо трябва да говори точно за тях? Когато описваш нещо, към което изпитваш възхищение, нормално е да наблягаш на най-красивите страни. Това е задачата на Sparotok - да представи в положителна светлина, а не да оплюе.
Когато Mglishev пише за "Властелина на пръстените", отиваш и коментираш положителните емоции, нали? Не казваш нещо от сорта "Е, да, ама виж кръвопролитията в битките! На това ли учим децата?" Схвана мисълта ми, предполагам.
Не съм видял да излизат на Sparotok с кой знае какви "необорими доводи". Просто въпрос на гледна точка - избрал си на кого да вярваш, както и аз. В постинга споменах Антон Дончев - много по-голямо име от който и да било в Blog.bg. Той твърди същото като Sparotok. Излиза, че и него определяш като "слаб на аргументи", което вече е абсурдно.
Твърденията на Spаrotok не са негова измислица, а се поддържат от доста големи имена. На тях не можеш да кажеш, че "нямат фундамента", защото са прочели и знаят за иcторията много повече, отколкото аз и ти, взети заедно, ще видим за целия си живот.
Признавал си, че Sparotok се отнася с необходимото уважение - нещо, което не виждам при голяма част от противниците му. Това е необходимо тук. А иначе много хора са прочели това-онова. Съществуват и доста гледни точки.
Личи си, че се интересуваш от история и от тази гледна точка съм убеден, че предпочиташ Sparotok да продължи публикациите си. Това е от полза за всички, защото ще научим много неща. Обратното се нарича "Кон с капаци" и едва ли би ти харесла такава "завеса".
Спароток няма фундаментални аргументи за готите, които са германи, не траки! За тях истинността му е под съмнение и на моите доводи, той нямаше сериозен отговор - АКО СИ ЧЕЛ ВНИМАТЕЛНО КОМЕНТАРА МИ ЗА ТЯХ ПИША, НЕ ЗА ДРУГО!
Въпросите ми за съвестното изследване не са само към Павел, а към всички потребители автохтонисти в блог.бг - ПИСАНИ СА В МНОЖЕСТВЕНО ЧИСЛО, ЯВНО НЕ СИ ЗАБЕЛЯЗЪЛ!
До момента установихме, че оспорвам тезите му за готите и го правя успешно от близо 2 години насам, другите му тези НЕ оспорвам!
До момента установихме, че на въпросите ми си отговорил само ти, а другите мълчат - въпросите съм ги задал преди бол месеци.
...
За другото нямам спор с теб - Спароток не е фантазирал, че всички са траки (няма и как да го стори, защото има здрав смисъл), но влиянието и манипулацията върху четящите е факт. Той може да не я преследва като резултат, но тя е налице.
Абсолютно вярно е, че към мен винаги е бил коректен, аз може би невинаги към него. Също така е вярно, че предпочитам да е в блог.бг и съм научил доста от него, промени мисленето ми за тракийската цивилизация, но не до степен на тракийски шовинизъм като в част от четящите го.
Впечатлението ми от него е положително като човек и вън от съмнение той даваше колорит и знание в блога, същностно и истинно познание. Някои от тезите му като тази за готите не бяха на висота, но това е мое мнение.
БЛГ за отговора tutankhamon661
цитирайВъпросите ми за съвестното изследване не са само към Павел, а към всички потребители автохтонисти в блог.бг - ПИСАНИ СА В МНОЖЕСТВЕНО ЧИСЛО, ЯВНО НЕ СИ ЗАБЕЛЯЗЪЛ!
До момента установихме, че оспорвам тезите му за готите и го правя успешно от близо 2 години насам, другите му тези НЕ оспорвам!
До момента установихме, че на въпросите ми си отговорил само ти, а другите мълчат - въпросите съм ги задал преди бол месеци.
...
За другото нямам спор с теб - Спароток не е фантазирал, че всички са траки (няма и как да го стори, защото има здрав смисъл), но влиянието и манипулацията върху четящите е факт. Той може да не я преследва като резултат, но тя е налице.
Абсолютно вярно е, че към мен винаги е бил коректен, аз може би невинаги към него. Също така е вярно, че предпочитам да е в блог.бг и съм научил доста от него, промени мисленето ми за тракийската цивилизация, но не до степен на тракийски шовинизъм като в част от четящите го.
Впечатлението ми от него е положително като човек и вън от съмнение той даваше колорит и знание в блога, същностно и истинно познание. Някои от тезите му като тази за готите не бяха на висота, но това е мое мнение.
БЛГ за отговора tutankhamon661
За готите не мога да говоря, защото не съм запознат.
И аз благодаря!
Нещо последно и много сериозно от мене......... Не стига че цяла европа ни се смее и ни се подиграва за износа на проститутки и цигани и нашето достойнство и престижа като народ е под нулата и продължава да върви на долу..... А за това имам лични горчиви впечатления понеже пътувам много често по-работа в европа...... А остава европейците скоро да започнат да ни се смеят и да ни се подиграват за историческата порнография, простотий, идиотски и лайнарски исторически измислени теорий, на дълбоко комплексирани и нищожни спаротокови псевдоапостоли, тракедонисти-македонисти-автомобилисти!!!
България за да върви на пред, спешно се нуждае от духовно уравновесени граждани, който ще се гордеят и обичат България за това което представлява в действителност, с плюсове и минуси, както важи и за останалия свят, а България за 1000 години е направила ЧУДЕСА в всичките науки и не й трябват прости и тъпи псевдоапостоли за да гледа света от високо, както й се полага и ЗАСЛУЖАВА!!!!!!!
цитирайБългария за да върви на пред, спешно се нуждае от духовно уравновесени граждани, който ще се гордеят и обичат България за това което представлява в действителност, с плюсове и минуси, както важи и за останалия свят, а България за 1000 години е направила ЧУДЕСА в всичките науки и не й трябват прости и тъпи псевдоапостоли за да гледа света от високо, както й се полага и ЗАСЛУЖАВА!!!!!!!
Гърците били морски народ и излишъкът на тяхното население се нуждаел от нови места за поселване, а гръцките търговци и техните стоки имали нужда от нови пазари в чужди страни. Затова и ние намираме гръцките колонии все по крайбрежната линия на Средиземно и Черно море: Маронея (ок. 30 км, южно от Гюмюрджина), Абдера при устието на Места (до Булустра), Месамбрия ( ок. 12 км, западно от Макри), Енос при устието на Хеброс – Марица, на мястото на старото тракийско селище Полтимбрия, Перинт (при дн. Ерегли) на Пропонтида (Мраморно море), Селимврия (дн. Селиврия) източно от Ерегли и Бизантум на Босфора. Всички тия по-важни гръцки колонии по брега на Средиземно море са били основани все през VІІ и VІ в. пр. Хр. През тази епоха е бил колонизиран и нашият черноморски бряг главно от милетски гърци: Истрос (при Каранасуф на Дунавската делта), Томи (Кюстенджа), Калатис (Мангалия), Бизоне (Каварна), Дионисопол (при Балчик), Одесос (Варна), Месамбрия (Месемврия), Анхиало, Аполония (Созопол), а по на юг се споменават Тиниада (днешната Инияда) и Салмидес (Мидия), Анхиало бил основан от Аполоний, Калатис – Хераклия Понтика в Битиния (Мала Азия), а Месемврия – от жители на Мегара в Гърция.
В тия колонии е цъфтял богат градски културен живот. В тях гърците пренесли своите култове, своите религиозни тържества, своите политически и социални институти. Случайно намерените надписи по нашите черноморски градове ни свидетелствуват за тоя живот. Богат и много благодарен материал в това отношение би се очаквал при бъдещи системни разкопки в тях.Гръцката култура проникнала и по на север, в делтата на Дунав. Колонисти от Истрос основали Барбош при вливането на Серет в Дунава, западно от Галац, дето са намерени в гробове атически вази с черни орнаменти. При Карсиум-Хърсово е констатирана друга гръцка станция, в която са открити гръцки амфори от Родос и Книд. По на север бил основан във времето на Лизимах, Аксиопол.
цитирайВ тия колонии е цъфтял богат градски културен живот. В тях гърците пренесли своите култове, своите религиозни тържества, своите политически и социални институти. Случайно намерените надписи по нашите черноморски градове ни свидетелствуват за тоя живот. Богат и много благодарен материал в това отношение би се очаквал при бъдещи системни разкопки в тях.Гръцката култура проникнала и по на север, в делтата на Дунав. Колонисти от Истрос основали Барбош при вливането на Серет в Дунава, западно от Галац, дето са намерени в гробове атически вази с черни орнаменти. При Карсиум-Хърсово е констатирана друга гръцка станция, в която са открити гръцки амфори от Родос и Книд. По на север бил основан във времето на Лизимах, Аксиопол.
55.
rustocks -
18. tutankhamon661
07.02.2013 10:06
07.02.2013 10:06
Приятелю,
книжлето "Време разделно", както и фантазето филмче, е една посредствена книга от арсенала на агитпропа на комунистическия режим, която е платена поръчка и служи за идеологическо оправдание на последвалия Възродителен процес - най-срамнота история на българите от ХХ век.
Да, на българите, а не на режима, защото режимите се сменят, а в историята всичко се приписва на народа, а народеца, както добре знаеш не каза гък и до днес одобрява това насилствено преименуване на 800 хил. мюсулмани, 350 оо0, от които бяха изгонени от родината си!
Това няма оправдание!
Никакво.
цитирайкнижлето "Време разделно", както и фантазето филмче, е една посредствена книга от арсенала на агитпропа на комунистическия режим, която е платена поръчка и служи за идеологическо оправдание на последвалия Възродителен процес - най-срамнота история на българите от ХХ век.
Да, на българите, а не на режима, защото режимите се сменят, а в историята всичко се приписва на народа, а народеца, както добре знаеш не каза гък и до днес одобрява това насилствено преименуване на 800 хил. мюсулмани, 350 оо0, от които бяха изгонени от родината си!
Това няма оправдание!
Никакво.
rustocks написа:
Приятелю,
книжлето "Време разделно", както и фантазето филмче, е една посредствена книга от арсенала на агитпропа на комунистическия режим, която е платена поръчка и служи за идеологическо оправдание на последвалия Възродителен процес - най-срамнота история на българите от ХХ век.
Да, на българите, а не на режима, защото режимите се сменят, а в историята всичко се приписва на народа, а народеца, както добре знаеш не каза гък и до днес одобрява това насилствено преименуване на 800 хил. мюсулмани, 350 оо0, от които бяха изгонени от родината си!
Това няма оправдание!
Никакво.
книжлето "Време разделно", както и фантазето филмче, е една посредствена книга от арсенала на агитпропа на комунистическия режим, която е платена поръчка и служи за идеологическо оправдание на последвалия Възродителен процес - най-срамнота история на българите от ХХ век.
Да, на българите, а не на режима, защото режимите се сменят, а в историята всичко се приписва на народа, а народеца, както добре знаеш не каза гък и до днес одобрява това насилствено преименуване на 800 хил. мюсулмани, 350 оо0, от които бяха изгонени от родината си!
Това няма оправдание!
Никакво.
За теб 500 години може да са малко, но за мен не са.
И не само за мен е така.
Коментирам постинга, не чета коментари. Мисля, че грешиш в твърденията за траките, защото ако сравниш артифактите на древна Персия и артефактите на траките ще видиш голяма прилика. Това, че академик Дончев твърди нещо не е причина да му се вярва.
цитирайgen написа:
Коментирам постинга, не чета коментари. Мисля, че грешиш в твърденията за траките, защото ако сравниш артифактите на древна Персия и артефактите на траките ще видиш голяма прилика. Това, че академик Дончев твърди нещо не е причина да му се вярва.
Дончев не е 100%-ва гаранция, но определено се чува думата му.
Освен това е човек, който знае доста.
Ако го сложим на кантар с даден блогър, според теб кой ще натежи повече?
Също така е добър довод в подкрепа на това, че Sparotok не пробутва някакви негови болни фантазии, както опитаха да изкарат присмехулниците.
Търсене
За този блог
Гласове: 59858
Блогрол
1. Фестивали в България
2. Директория за статии
3. Обувки – пазаруване онлайн
4. Готини тениски
5. Дрехи – пазаруване онлайн
6. Facebook - Tutankhamon661
7. Svejo - Tutankhamon661
8. Traveler In Time
9. Facebook - Забавление
10. Entertainment
11. Svejo - Alexander
12. Blogspot - Tutankhamon661
13. Crystalsound.webnode.com
14. От Mikaela19 за Tutankhamon661
15. Journey
16. Последни новини
17. Toxic
18. Mikaela19
19. Angpiskova
20. Stoineff
21. Cefules
22. Shaffi
23. Gwendoline
24. Kleopatrasv
25. Mariniki
26. Фантазия
27. Интернет може да се окаже опасно място
28. Мая Манолова – лицето на лицемерието
29. Още колко лъжци трябва да слуша изстрадалият български народ?
2. Директория за статии
3. Обувки – пазаруване онлайн
4. Готини тениски
5. Дрехи – пазаруване онлайн
6. Facebook - Tutankhamon661
7. Svejo - Tutankhamon661
8. Traveler In Time
9. Facebook - Забавление
10. Entertainment
11. Svejo - Alexander
12. Blogspot - Tutankhamon661
13. Crystalsound.webnode.com
14. От Mikaela19 за Tutankhamon661
15. Journey
16. Последни новини
17. Toxic
18. Mikaela19
19. Angpiskova
20. Stoineff
21. Cefules
22. Shaffi
23. Gwendoline
24. Kleopatrasv
25. Mariniki
26. Фантазия
27. Интернет може да се окаже опасно място
28. Мая Манолова – лицето на лицемерието
29. Още колко лъжци трябва да слуша изстрадалият български народ?