Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2012 19:07 - ПОМОЩ
Автор: annagateva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6293 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 За пореден път допуснах огромна грешка. Да, сбърках и съм много виновна. Извиних се хиляди пъти, но не помага. Толкова съм безсилна. Не знам какво да направя. Искам само едно нещо- Човекът да ми прости и да бъдем отново заедно. Ужасно ми е трудно сама, не мога да спра да плача. Колкото и да се опитвам да бъда силна, просто не мога да си простя това, което направих за пореден път и не спазих обещанието си. Нараних Го отново и той не иска да ми прости. А го обичам толкова силно! Винаги съм му била вярна и ще продължавам да бъда. Аз съм неговото момиче и бих направила всичко,  за да ми прости.

А когато сме заедно и сме спокойни, сме толкова щастливи. Разбираме се идеално, имаме ли един Наш си свят на мечти и желания, които се надяваме да сбъднем един ден. Веднъж се спряхме на един щанд за плодове и зеленчуци да си купя ябълка и продавачката ми каза: „Всеки ден ви виждам да минавате оттук и да сте така щастливи и усмихнати.” Къде е сега тази усмивка? Къде е щастието? Провалих всичко само за няколко часа, защото не можах да се контролирам! Не мога сама да си простя, а какво остава за другия човек?....Имам нужда от помощ- морална и медицинска, но не мога да се справя сама. Нуждая се от този Човек, защото той е Човекът до мен и трябва да ме подкрепи, макар че много го нараних. Как може да съм такава идиотка?- Да Го обичам толкова много и да искам да му дам цялото щастие на Земята, а в същото време да го наранявам така и да правя глупости? Ще се променя! Ще стана по-добра и ще се справя с проблема си, ще му докажа колко силно Го обичам, но просто искам той да е до мен и да ме подкрепи....

Прибирам се посред нощите сама в една празна стая, на непознато място, лягам си и започвам да плача. Той не е до мен и ми е ужасно трудно, ужасно самотно и празно и гадно. Не мога да заспя, а ако случайно задрямам се будя стресната и отново сама. Нищо не може да ме зрадва. Само чакам да чуя познатата мелодия на телефона, с която Той ми звъни, едвам се сдържам да не му звънна и да му кажа простичко: „Обичам те!”...

Искам да получа един наистина последен шанс да поправя грешката си, но не знам дали ще ми даде тази възможност. Наказа ме с безразличие и лошо отношение- дори на рождения ми ден не пожела да сме заедно. Всичко ще понеса и ще изтърпя, само да знам, че ще ми прости и отново ще бъдем заедно.

Наистина ми е много трудно и толкова гадно. Знам, че трябва да бъда силна и да изкупя вината си, но не знам колко сили ще имам за това. Имам нужда само от един човек и това е Той. Господи, никога не съм обичала някого така силно и искрено!
image



Тагове:   обич,   нужда,   любов,   грешка,   прошка,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Благовестие излагаш се!
09.05.2012 21:37
Благовестие излагаш се!
цитирай
2. анонимен - Здравей Благовестие,
09.05.2012 21:40
съжалявам, че така се е получило, но може би пак ще се съберете с любимия.
цитирай
3. yankee - reprkedand
09.05.2012 21:41
анонимен написа:
Благовестие излагаш се!

цитирай
4. yankee - Като му свършат парите за пиене
09.05.2012 21:41
анонимен написа:
съжалявам, че така се е получило, но може би пак ще се съберете с любимия.

цитирай
5. анонимен - Anna Gateva
10.05.2012 08:06
Анче, ти си едно голо ангелче и Господ ще ти помогне.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: annagateva
Категория: Забавление
Прочетен: 172742
Постинги: 39
Коментари: 116
Гласове: 129
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930