Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2011 13:13 - НАЙ-АКТУАЛНИЯТ ЛЮБОВЕН ТРИЪГЪЛНИК
Автор: tutankhamon661 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 13552 Коментари: 38 Гласове:
59

Последна промяна: 11.01.2011 13:26






Винаги съм признавал, че си падам по светски клюки. С повечето хора е така - доказват го тиражите на вестници като "Шок" и "Уикенд". Тъй като вече споменах личните си виждания, реших да се изкажа по един нашумял напоследък въпрос. Ей така, за разнообразие, че през повечето време обръщам  внимание предимно на политиката и спорта.
Всички знаем за драмата в любовния триъгълник Алисия - Валери Божинов - Николета Лозанова. В различни публикации се изказваха всякакви мнения, но преобладаваха положителните за Алисия и отрицателните за другите двама.
От самото начало на кариерата си тази фолкпевица ми е слабост. Забавно ми е да гледам нейни cтари клипове, защото там личи притеснението  и вдървеното й поведение пред камерата. Трябваше да мине време, за да се ошлайфа. Сега се вижда класата й - истинска фурия.
За Валери Божинов чух, когато на 14-годишна възраст заигра зад граница. Казах си "Виж ти! Заминава без да е минал през българските грандове. Явно има стабилен гръб и контакти." После бързо нашумя и рано-рано започна да звездее като останалите от поколението си. Думите на Стоичков го описват най-добре: "Мисли само за татуировки, коли и мадами, но не и за футбол."
Славата му на простовато момче се носи отдавна. Достатъчно е да чуеш едно негово интервю и веднага разбираш, че умът му е прекалено слаб дори за спортист. Аз лично няма да забравя просташкото му отношение към Алисия при една от временните им раздели, още преди да се роди детето. Изказването му, че и с циганка от Лъвов мост да се хване, пак ще я направи звезда, беше много тъпо и нагло. Алисия и преди това беше известна, иначе нямаше да се хване с нея. Само не виждам къде е неговата заслуга.
Николета Лозанова е от хората, които са известни с това, че са известни. Тя няма собствен блясък. Вярно, умопомрачително красива е, ала такива като нея с лопата да ги ринеш - българките са хубави и това е ясно на всеки. Нашумя чрез снимките си в "Плейбой", но тази слава много бързо отминава - доста момичета го усетиха, не само в България. Сега никой нямаше да си спомня коя е Николета Лозанова, ако не се въртеше постоянно около поредната звезда. Вероятно вече мисли как да закове някой богаташ с халка, тъй като времето минава. А на досегашните си любовници трудно ще може да разчита, когато вече не е в първа младост. Хора като Главата, Арабаджиев или Николай Михайлов постоянно са оградени с известни красавици и няма да се разчувстват от неволите на една от бившите си. Да не говорим, че първият от изброените трима вече изпитва сериозни финансови затруднения и му е все по-невъзможно да поддържа супер имидж, какъвто търси плеймейтката.
Когато тръгнаха слуховете за Николета и Валери, първоначално не вярвах. Викам си "Пак фантазират интригантите." Не допусках, че жена като Алисия, която винаги е мечтала за традиционното семейство и от малка е научена да не си оставя "коня в реката", няма да забележи нищо. Но не било точно така. А и в интерес на истината не може да го следи денонощно. Когато пачката те бие през ръцете, лесно ще намериш безопасен терен и ще прикриеш всички следи, стига да не са от сорта на смучки по врата.
Тук искам да отправя специален апел към всички жени: Моля, не правете смучки на любовника си, защото почти сигурно ще му създадете проблеми! За момента може да го прикрие, но е много вероято да има "взрив" съвсем скоро след това.
До известна степен разбирам Божинов. Как да устоиш на жена като Николета, която сама се пъха в ръцете ти? Никога не съм вярвал, че в подобни случаи някой може да контролира хормоните си. Това, което не одобрявам, е пренебрежението към детето и майка му. Сега дори не са заедно.
Абсолютният връх е бил, когато синът лично е видял баща си да целува друга жена. По думите на Алисия това окончателно я е накарало да забрави този мъж и на секундата е свалила халката, която все още е носела.
Ето това не мога да разбера. Защо е тази показност? Имидж ли е, фукня ли е? На Николета няма защо да й пука, но Валери е знаел, че детето вече вижда и разбира. Явно е абсолютно безчувствен. Според мен ще съжалява, защото cинът едва ли ще забрави и прости този гаф на баща си. Тук никакво отричане не може да помогне, понеже случката е видяна лично.
Имам приятелка от "Дружба", която познава Алисия от малка - живее в съседния блок. Същата злорадства заради семейните й проблеми. Питам защо, а тя казва, че така й се падало, понеже от едно време била надувка. Само джипове идвали да я взимат, а Алисия се оглеждала важно-важно, за да се наслаждава на съседските реакции. Викам си на акъла "Явно доста завист е събудила." Какво да правиш, това е характерна българска черта.
Едва ли ще продължи дълго идилията на двамата прелюбодейци. Николета не е от най-постоянните, същото важи и за Валери. В даден момент той ще се върне при майката на детето си. Но тя дали ще го приеме? Ако все пак го направи, със сигурност ще му cложи не само верига на шията, но и намордник. В никакъв случай няма да му остави предишната свобода. И най-важното: ще бъде в позиция да поиска всичко, което й хрумне, а той само ще се съгласява като част от едно дълго "извинявай". 



Гласувай:
59



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ти не би ли праснал Николетка, ако ...
11.01.2011 13:53
Ти не би ли праснал Николетка, ако можеш а? Известно е момичето, а ти завиждай.
цитирай
2. анонимен - Писанка съм
11.01.2011 14:18
Саше, сега разбирам кой се изсра анонимно под поста ми за квачката Алисия. Явно не ти достигна мъжкарство да се подпишеш с името си, че точно ти я ковеш на стената с пирона си!
Пък кво ли ме интересува ама чак сега имам доказателство за твоята посредственост. Такъв ти е вкуса явно.
цитирай
3. анонимен - Писанка съм
11.01.2011 14:20
Прегледах ти тогава твоите стари писанки и ти засякох изказвания в които я превъзнасяш като голяма сладуранка. Е не за мен си е напомпала така джучките. Явно си и светския хроникьор и джойстик в хай обществото.
Не завиждам! Съжалявам те!
цитирай
4. tutankhamon661 - 1. анонимен
11.01.2011 14:27
анонимен написа:
Ти не би ли праснал Николетка, ако можеш а? Известно е момичето, а ти завиждай.

Да, бих се възползвал. Не го ли намираш за напълно нормално?
цитирай
5. tutankhamon661 - 2. анонимен - Писанка съм
11.01.2011 14:31
анонимен написа:
Саше, сега разбирам кой се изсра анонимно под поста ми за квачката Алисия. Явно не ти достигна мъжкарство да се подпишеш с името си, че точно ти я ковеш на стената с пирона си!
Пък кво ли ме интересува ама чак сега имам доказателство за твоята посредственост. Такъв ти е вкуса явно.

Ако наистина си Писанка, защо говориш анонимно? Май само се представяш за нея, за да я злепоставиш, а?
цитирай
6. pisankaa - Саше, сега разбирам кой се изсра ...
11.01.2011 14:37
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
Саше, сега разбирам кой се изсра анонимно под поста ми за квачката Алисия. Явно не ти достигна мъжкарство да се подпишеш с името си, че точно ти я ковеш на стената с пирона си!
Пък кво ли ме интересува ама чак сега имам доказателство за твоята посредственост. Такъв ти е вкуса явно.

Ако наистина си Писанка, защо говориш анонимно? Май само се представяш за нея, за да я злепоставиш, а?

Защото бях на компютъра на колегата за малко, а не желая там да си оставям ника с паролата.
За Алисия не желая да ми говориш въобще, не ме интересуват какви са ви отношенията,но когато сереш в блога ми ще го парвиш с името си, за да знаем кой и защо е толкова агресивен.
цитирай
7. tutankhamon661 - 3. анонимен - Писанка съм
11.01.2011 14:38
анонимен написа:
Прегледах ти тогава твоите стари писанки и ти засякох изказвания в които я превъзнасяш като голяма сладуранка. Е не за мен си е напомпала така джучките. Явно си и светския хроникьор и джойстик в хай обществото.
Не завиждам! Съжалявам те!

Де да бях неин светски хроникьор! И друго бих й станал. Ха-ха! Само не разбрах защо злобееш толкова? Красиво е момичето, не може да се отрече.
цитирай
8. pisankaa - Напълно обикновена тунингована ...
11.01.2011 14:45
Напълно обикновена тунингована жена без никакво излъчване, чар и сексапил. Пък за талант да не говорим въобще. Един най-обикновен продукт на на някой си посредствен продуцент. Защото продуцента и ако е от класа, въобще няма да се занимава точно с нея.
И за цялото нищо, което е Алисия , да ми я пробутват да и слушам простотиите и при Цветанка е вече перкалено. От две тодини насам и слушам измислените истории със Златка и Николета, а те са класи над нея поне във внушението , което искат да ни натрапят за Алисия. Всяка светска новина започва с чантата и пътъците на Алисия и дали си приличат с тези на господжа Бекъм. А какво пее тази мома въобще си нямам представа. А този измислен скандал и раздяла с футболиста е изсмукан от пръстите. Просто си играете на хайлайф , правите си някакви светски новини, скъсвате се да ги копирате онези известните и от цялата работа сте много, много смешни. Това че ти е кеф да я ебеш Алисия си е твоя работа, но като консуматор на продукта Алисия, остави да си е моя работа мнението ми.
цитирай
9. tutankhamon661 - 8. pisankaa
11.01.2011 14:49
pisankaa написа:
Напълно обикновена тунингована жена без никакво излъчване, чар и сексапил. Пък за талант да не говорим въобще. Един най-обикновен продукт на на някой си посредствен продуцент. Защото продуцента и ако е от класа, въобще няма да се занимава точно с нея.
И за цялото нищо, което е Алисия , да ми я пробутват да и слушам простотиите и при Цветанка е вече перкалено. От две тодини насам и слушам измислените истории със Златка и Николета, а те са класи над нея поне във внушението , което искат да ни натрапят за Алисия. Всяка светска новина започва с чантата и пътъците на Алисия и дали си приличат с тези на господжа Бекъм. А какво пее тази мома въобще си нямам представа. А този измислен скандал и раздяла с футболиста е изсмукан от пръстите. Просто си играете на хайлайф , правите си някакви светски новини, скъсвате се да ги копирате онези известните и от цялата работа сте много, много смешни. Това че ти е кеф да я ебеш Алисия си е твоя работа, но като консуматор на продукта Алисия, остави да си е моя работа мнението ми.

Дай линк, за да видя с кой си се карала в твоя блог!
цитирай
10. pisankaa - Точка по въпроса. Алисия въобще не ...
11.01.2011 14:52
Точка по въпроса. Алисия въобще не ме интересува конкретно, но при всеки удобен случай ще ги развенчавам тези измислени сладурани, които ни ги набиват в главите от медиите. Имам страшен нюх и веднага надушвам кой, за какво и защо ни го пробутват.
цитирай
11. tutankhamon661 - 10. pisankaa
11.01.2011 15:10
pisankaa написа:
Точка по въпроса. Алисия въобще не ме интересува конкретно, но при всеки удобен случай ще ги развенчавам тези измислени сладурани, които ни ги набиват в главите от медиите. Имам страшен нюх и веднага надушвам кой, за какво и защо ни го пробутват.

С други думи, смяташ, че ти си последната инстанция, така ли? Само че за мен аз решавам еднолично кое е хубаво и кое не. За моите предпочитания ти нямаш право дори на мнение, както аз за твоите.
Николета също е хубава. На красивото не можеш да кажеш грозно или не знам си какво.
А бялото черно ли е?
цитирай
12. pisankaa - Тутане въпроса е не дали ти харесва ...
11.01.2011 15:14
Тутане въпроса е не дали ти харесва Алисия или не, а когато цвъкаш в блога ми да го правиш с името си, за да имаме обяснение кой и защо воюва толкова агресивно за тая кухамела.
За другите пички нищо не съм казала. Най яките курволяци в Бг са русата Златка, Николета, Камелия и Андрея. Като искаш качествено духане ориентирай се натам, но не ни втълпявай, че Алисия била мацка от класа. Алисия е една картонена опаковка от бонбони Моцарт и нищо повече.
цитирай
13. tutankhamon661 - 12. pisankaa
11.01.2011 15:25
pisankaa написа:
Тутане въпроса е не дали ти харесва Алисия или не, а когато цвъкаш в блога ми да го правиш с името си, за да имаме обяснение кой и защо воюва толкова агресивно за тая кухамела.
За другите пички нищо не съм казала. Най яките курволяци в Бг са русата Златка, Николета, Камелия и Андрея. Като искаш качествено духане ориентирай се натам, но не ни втълпявай, че Алисия била мацка от класа. Алисия е една картонена опаковка от бонбони Моцарт и нищо повече.

И тук грешиш много яко. Такива красавици почти винаги са дърво в леглото. За качествено духане и въобще за качествени преживявания винаги се търси по-обикновена жена.
Колкото до анонимното цвъкане, потърси някой друг. Алисия има толкова много фенове, че недоумявам защо си се хванала точно за мен.
цитирай
14. pisankaa - има дръжки
11.01.2011 15:32
има дръжки
цитирай
15. tutankhamon661 - 14. pisankaa
11.01.2011 15:40
pisankaa написа:
има дръжки

Ти направо ме шашна! Къде се е чуло и видяло звезда без фенове? Такова чудо няма. Ако никой не я слуша, защо ще я търсят за участия?
В момента говориш без да мислиш.
цитирай
16. lovemaster - И двете са хубави, но аз гласувам за ...
11.01.2011 15:50
И двете са хубави, но аз гласувам за Николета. Повече ми харесва.
цитирай
17. pisankaa - Кой я слуша бе Тутане тази? Освен ...
11.01.2011 16:06
Кой я слуша бе Тутане тази? Освен песните , които насила и ги въртят по чалга радиата и задължителния пакет за участие по заведенията, кой го вълнува Алисия?
Каква звезда е това момиче? В кревата ти може, ама на сцената не съм чувала.
Виж какво, колкото и да обичам чалга твърде реалистично разсъждавам за отделните и представители. Обиждате интелекта на публиката с това пласиране на некви певачици за звезди. Че обърни внимание на Димана бе, тя поне си има стил на визия и пеене и въобще е къде къде класи нагоре момичето пред тази шмръдла дето се чуди само с какво да се изфръцка. Сега ще ти пусна нещо на Димитричка да усетиш разликата.
цитирай
18. trolllpower - Мумийо знаех, че харесваш грозо...
11.01.2011 16:10
Мумийо знаех, че харесваш грозотии, но чак толкова не допусках. Ти си сбърканяк.
цитирай
19. tutankhamon661 - 16. lovemaster
11.01.2011 16:21
lovemaster написа:
И двете са хубави, но аз гласувам за Николета. Повече ми харесва.

Аз не ги оценявам коя е по-хубава, но е факт, че Алисия е звезда и без Валери, докато Николета има нужда от някой, чийто блясък да отразява, защото няма свой собствен.
цитирай
20. tutankhamon661 - 17. pisankaa
11.01.2011 16:33
pisankaa написа:
Кой я слуша бе Тутане тази? Освен песните , които насила и ги въртят по чалга радиата и задължителния пакет за участие по заведенията, кой го вълнува Алисия?
Каква звезда е това момиче? В кревата ти може, ама на сцената не съм чувала.
Виж какво, колкото и да обичам чалга твърде реалистично разсъждавам за отделните и представители. Обиждате интелекта на публиката с това пласиране на некви певачици за звезди. Че обърни внимание на Димана бе, тя поне си има стил на визия и пеене и въобще е къде къде класи нагоре момичето пред тази шмръдла дето се чуди само с какво да се изфръцка. Сега ще ти пусна нещо на Димитричка да усетиш разликата.

Когато отишла в "Пайнер", първата работа на Димана била да се похвали, че е близка приятелка на Преслава. Как ще го коментираш?
цитирай
21. admiral - Младо момче с пари какво друго да ...
11.01.2011 16:43
Младо момче с пари какво друго да прави? На всеки ъгъл го чакам момиче, готово на всичко. Има така наречените фенки, които живеят само заради звездите. На седмото небе са от щастие, ако могат да докоснат някое светило. Не е лесно да се устои на такива изкушения .
цитирай
22. tutankhamon661 - 18. trolllpower
11.01.2011 16:48
trolllpower написа:
Мумийо знаех, че харесваш грозотии, но чак толкова не допусках. Ти си сбърканяк.

Намери си кой да оценява! Трол.
цитирай
23. анонимен - готин
11.01.2011 16:54
Алисия ела аз ще те обичам до гроб и ще ти бъда вярно куче.Остави ги помиярите да си джафкат. weltmajster@abv.bg
цитирай
24. tutankhamon661 - 21. admiral
11.01.2011 17:04
admiral написа:
Младо момче с пари какво друго да прави? На всеки ъгъл го чакам момиче, готово на всичко. Има така наречените фенки, които живеят само заради звездите. На седмото небе са от щастие, ако могат да докоснат някое светило. Не е лесно да се устои на такива изкушения .

Валери не се задоволява с коя да е. Да го видя, когато синът му го посочи с пръст и каже "Аз помня"!
цитирай
25. tutankhamon661 - 23. анонимен - готин
11.01.2011 17:11
анонимен написа:
Алисия ела аз ще те обичам до гроб и ще ти бъда вярно куче.Остави ги помиярите да си джафкат. weltmajster@abv.bg

Няма особена полза от джафкането, но някои хора явно имат нужда да излеят негативните емоции точно по този начин.
цитирай
26. анонимен - Хм. . . абе пич аз те мислех за ретр...
11.01.2011 17:39
Хм ...абе пич аз те мислех за ретро-рок гъзар ....Пък ти излезе обикновен селски измекяр ...Алисия ?!?!?! Да е'ба селенията ви !!!!
цитирай
27. tutankhamon661 - 26. анонимен
11.01.2011 17:56
анонимен написа:
Хм ...абе пич аз те мислех за ретро-рок гъзар ....Пък ти излезе обикновен селски измекяр ...Алисия ?!?!?! Да е'ба селенията ви !!!!

Точно такива думи се приписват на чалгаджиите, но в случая ти ги казваш. Е, за какво говорим тогава?
цитирай
28. анонимен - Хм. . . абе пич аз те мислех за ретр...
11.01.2011 23:26
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
Хм ...абе пич аз те мислех за ретро-рок гъзар ....Пък ти излезе обикновен селски измекяр ...Алисия ?!?!?! Да е'ба селенията ви !!!!

Точно такива думи се приписват на чалгаджиите, но в случая ти ги казваш. Е, за какво говорим тогава?

Говорим за това ,че ти влиза светлина там ,където би трябвало да ти е тъмно !
цитирай
29. tutankhamon661 - 28. анонимен - Хм. . . абе пич аз те мислех за ретр...
11.01.2011 23:33
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
Хм ...абе пич аз те мислех за ретро-рок гъзар ....Пък ти излезе обикновен селски измекяр ...Алисия ?!?!?! Да е'ба селенията ви !!!!

Точно такива думи се приписват на чалгаджиите, но в случая ти ги казваш. Е, за какво говорим тогава?

Говорим за това ,че ти влиза светлина там ,където би трябвало да ти е тъмно !


С такива изразни средства смяташ ли, че стоиш по-високо от който и да било чалгаджия?
цитирай
30. анонимен - Хм. . . абе пич аз те мислех за ретр...
11.01.2011 23:55
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
Хм ...абе пич аз те мислех за ретро-рок гъзар ....Пък ти излезе обикновен селски измекяр ...Алисия ?!?!?! Да е'ба селенията ви !!!!

Точно такива думи се приписват на чалгаджиите, но в случая ти ги казваш. Е, за какво говорим тогава?

Говорим за това ,че ти влиза светлина там ,където би трябвало да ти е тъмно !


С такива изразни средства смяташ ли, че стоиш по-високо от който и да било чалгаджия?

Светлината е живот .....важното е да ти харесва ! :)
цитирай
31. tutankhamon661 - 30. анонимен - Хм. . . абе пич аз те мислех за ретр...
12.01.2011 00:02
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
Хм ...абе пич аз те мислех за ретро-рок гъзар ....Пък ти излезе обикновен селски измекяр ...Алисия ?!?!?! Да е'ба селенията ви !!!!

Точно такива думи се приписват на чалгаджиите, но в случая ти ги казваш. Е, за какво говорим тогава?

Говорим за това ,че ти влиза светлина там ,където би трябвало да ти е тъмно !


С такива изразни средства смяташ ли, че стоиш по-високо от който и да било чалгаджия?

Светлината е живот .....важното е да ти харесва ! :)



Имам 7 постинга, посветени на музиката. Там съм обяснил защо е тъпо да се говори за "смислена" музика, след като е създадена за забавление. Много хора пак не го разбраха.
цитирай
32. sande - Превъзходен кометнар, написан много мъжки!
12.01.2011 11:54
Поздрави!
цитирай
33. tutankhamon661 - 32. sande - Превъзходен кометнар, написан много мъжки!
12.01.2011 12:07
sande написа:
Поздрави!

Благодаря! Поздрави и за теб!
цитирай
34. kasnaprolet9999 - Не харесвам фолк-музика, нито се ...
12.01.2011 13:42
Не харесвам фолк-музика, нито се интересувам от живота на фолк-дивите. Твоите разсъждения ми бяха интересни и те поздравявам за тях.
цитирай
35. tutankhamon661 - 34. kasnaprolet9999
12.01.2011 13:46
kasnaprolet9999 написа:
Не харесвам фолк-музика, нито се интересувам от живота на фолк-дивите. Твоите разсъждения ми бяха интересни и те поздравявам за тях.

Точно това е целта - човешкият елемент. А фолк присъствието е по стечение на обстоятелствата.
цитирай
36. termostat - Двете са известни проститутки. ...
12.01.2011 15:17
Двете са известни проститутки. Нищо чудно, че ги харесваш.
цитирай
37. tutankhamon661 - 36. termostat
12.01.2011 17:37
termostat написа:
Двете са известни проститутки. Нищо чудно, че ги харесваш.

Не ми казвай, че ти не ги харесваш!
цитирай
38. анонимен - dd
18.01.2011 18:59
Алисия винаги е била от "Б" група на поп-фолка. Докато Божинов беше добър футболист от световна класа. Имаше моменти се шумеше доста около него, Ман Сити ако не се лъжа го взеха, но се контузи рано. Така, че ми се струва, че връзката им е доста по-добра сделка за Алисия, отколкото за Божинов. Класическа ситуация - хитрата фолкпевица връзва не особено интелигентното, но бъкано с пари футболистче. След раздялата им пък следва класическа женска реакция - скачане от медия в медия, оплакване и обясняване колко е "лош" бившия. В Станция Нова само дето не се разреваха двете водещи кокошки от състрадание. Никой обаче не си задава въпроса дали тя не му е изневерила първа, или е направила някой друг вид мизерия. Мен лично тримцата са ми доста антипатични и слабо ме вълнуват.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tutankhamon661
Категория: Други
Прочетен: 5682065
Постинги: 296
Коментари: 13809
Гласове: 59858
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930