Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2011 13:38 - Контра СРС
Автор: tutankhamon661 Категория: Политика   
Прочетен: 23585 Коментари: 79 Гласове:
110


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




В разгара  на СРС-войната непознат мъж влязъл при Бойко Борисов и оставил черно куфарче. Миг преди да излезе, премиерът го попитал:
   - Кой си ти?
   - Доброжелател.
   - Какво има в куфарчето?
   - Каквото повикало, такова се обадило.
   - Ясно. Възнаграждение искаш ли?
   - Не, важна е каузата. Имаш много противници, но и много приятели. Всички действаме "на тъмно" и се надцакваме, с каквото сварим.
   - Последен въпрос: как се промъкна през охраната?
   - Ех, Бойко! Ти работиш качествено, обаче не всички са като теб. Наблюдавай служителите си - има доста мърша сред тях. Някои откровено работят за текезесарите на Трактора, Каруцата и Обора.
Непознатият потънал безследно в тъмнината на коридора.
Останал cам, Борисов отворил куфарчето и открил СРС-записи. Веднага извикал верния си другар Цветанов, след което започнали да слушат.


Първо СРС. Още преди Трактора да излезе на свобода.


Трактора: Действаш ли по въпроса?
Дачков:    Кой по-точно?
Т: Как кой, бе? Нали трябва да ме измъкнеш по-скоро.
Д: Ах, вярно! Съвсем бях забравил.
Т: Сериозно! Кое друго може да е по-важно от моето излизане?
Д: Малко ми е неудобно, ама съм захванал едни туршии ....
Т: Така ли? Ще те пребия бе, говедо! Знаеш ли колко съм ги обезкостил такива като теб? Действай, че ще подивея и тогава става страшно!


След този злополучен разговор Дачков се активизира неимоверно и това всички го видяха. Полетяха обвинения във всевъзможни посоки, а "черешката" бе Цветан Цветанов.


Много хора обвиниха Борисов, че лъже за мистериозния разговор със зам.главния редактор на "Галерия", проведен късно вечерта. Чрез него са събрани липсващите думи, които да бъдат прибавени към компроматите. Оказа се, че предвидливи хора са го записали.


"Галерия": Добър вечер!
Борисов: Добра да е! Много късно звъниш.
Г: Хехе! Ти си премиер, значи трябва да си на разположение постоянно. Народът е твой работодател и нямаш право да спиш, щом на някой му е щукнало да те безпокои.
Б: Какво искаш?
Г: Шефът има един приятел - Мишо Бирата. Добро момче, но го е закъсал нещо. На предишните е плащал и никой не го е закачал, обаче сега му създавате проблеми. Какво ви е направил? Откакто свят светува, партиите се издържат от корупция. Защо точно вие трябва да я спирате?
Б: Така е редно. Обещах и ще го изпълня.
Г: Бойко, това се нарича конфликт на интереси. Ти имаш власт, други имат пари. Добре де, ти също имаш, но не чак толкова. Hито Цветелина е такава, за каквато я представят. Защо не си уредиш нещата? Не копай срещу собствения си интерес!
Б: Не става. Хората вярват в мен. Нямам право да ги разочаровам.
Г: Е, ще помaгаш ли за онзи .....   ъъъ ...   как му беше името?
Б: Уж ходатайстваш, а не помниш.
Г: Кажи го де, че забравих!
Б: Мишо.
Г: Същият. Ама и прякор имаше.
Б: Мишо Бирата.
Г: Ха, те това е! Ама и времето се разваля.
Б: Това какво общо има?
Г: Нищо просто съм загрижен за теб. Не аз, шефът го каза. Поръча да си вземеш нещо, че можело да вали. Сещаш ли се за какво говоря?
Б: За чадър ли?
Г: Аха! Чадър, я. Това е добре.
Б: Кое?
Г: А, нищо. Бая си.
Б: Абе, ти май ме будалкаш по никое време.
Г: Само така ти се струва. Айде чао, да не кажеш, че крада от съня ти!


Така приключил разговорът. После обвинявахa премиера, че само за Мишовци и чадъри говори. Коварно го подведоха, злоупотребявайки с неговото добро отношение към медиите.



Междувременно йеромонах Йоан реши да съди "Галерия" заради скандална публикация, в която го обявиха за сводник. По този повод се провел следният разговор между Трактора и Дачков:


Д: Гадна работа. Ще ни съди някакъв поп.
Т: Чух за него. Кое те притеснява?
Д: Ще се разчуе, че много лъжем. То и сега ни знаят като мошеници, какво остава после.
Т: Никой няма да повярва на неизвестен дрипльо. Предложи му пари! Нали съм ти дал неограничен ресурс. Малко ли ми превеждат, за да саботирам правителтвото.
Д: Предложих му, но отказа. Прави се на герой.
Т: Тогава ще плаче.  Глупакът явно не знае на колко хора съм вгорчил живота.
Д: Какво си намисил?
Т: Ще пратя Багера, Валяка и Редосеялката за да го вразумят.
Д: Не е ли опасно? Може да те обявят за мутра. Все още има балъци, които не го вярват.
Т: Е, па к"во, да не са далече от истината? Ама споко! Ще разцентровам общественото мнение. Знаеш ли колко хора работят за дезинформирането на населението? Все едно са правени на кръстопът - никога не млъкват.
Д: А, хубаво.


След този разговор йеромонах Йоан имал доста неприятности от мутренско естество, но все още се чуди дали да се оплаче, понеже го е страх. Затова нищо не се знае по въпроса.



Когато пристигнало френското заключение за записите, Трактора и Дачков отново провели любопитна раздумка.


Д: Шефе, ма те записите били истински.
Т: Истински, ама грънци. Добре, че знам къде и колко да платя.
Д: Ама французите също ли са корумпирани?
Т: Повече от нас. Срещу пачка са готови на всичко.
Д: Мислех ги за сериозни. Нали работят за френското правосъдие.
Т: Какво правосъдие сънуваш? Къде по света има нещо подобно? Всичко е създадено за да мачка хората, а това е добре за нас.
Д: Чудна работа! Аз мислех, че са обявили записите за фалшификат.
Т: Така беше първоначално, ама аз изтъкнах още доводи от банковата ми cметка и те си преразгледаха позицията. За простолюдието пуснахме слуха, че уж искали да са по-сигурни и сами са ги задържали.
Д: Шефе, велик си!
Т: Малко е да се каже. Имам още идеи, но за тях е рано. Най-много ще плаче Цвък, защото устата му не млъква. Доста наши тайни разкри, а не трябваше. Твоят заместник пак да се обади на Бойко! И той сигурно има някой слабост - ще се наложи да я потърсим. Съвършени хора няма. А обществото скоро ще бъде на наша страна заради скачането на цените. То е неизбежно, ама народът не го интересува, щом няма хляб.
Д: Гениално! Стратегията била велико нещо.



Тези записи все още са засекретени, понеже се чака удобен момент за изваждането им на бял свят. 



Тагове:   борисов,   бойко,


Гласувай:
111



Следващ постинг
Предишен постинг

1. men - Рустам е panti4 !
05.02.2011 13:45
Рустам е panti4 !
цитирай
2. tutankhamon661 - 1. men - Рустам е panti4 !
05.02.2011 14:28
men написа:
Рустам е panti4 !

Ако имаш интересна информация, можеш и на лс да пишеш.
цитирай
3. tutankhamon661 - 2. neponosimost2
05.02.2011 14:31
neponosimost2 написа:
Приготви се за сериозна атака. :)
В интерес на истината и аз бях изненадана от френското заключение.

Винаги готов!
И да са истински, не намирам нищо нередно. Трябва да се гледа по-реално на нещата. Мишо Бирата е платил 120 хиляди лева акциз, а после искат готовата продукция да изгори. Това само българи може да го пожелаят - заради едната мръсотия. Сакън някой друг да не е добре!
цитирай
4. анонимен - Колкото и да не ти се иска записите са истински.
05.02.2011 14:48
Не разбирам защо чоплиш в темата, след като е изцяло във вреда на твоя бог. Виновния трябва да си понесе последствията.
цитирай
5. jonjonson - Не знаех, че има такива записи, но ...
05.02.2011 15:06
Не знаех, че има такива записи, но щом казваш. Да вземат най-накрая да ги извадят, че Галерия съвсем пощуряха. Видя се, че нападат и невинни хора. Историята с онзи човек, който се грижи за жени и деца беше много долна. За полтиците разбирам, но защо закачат и нещастните обикновени граждани?
цитирай
6. анонимен - Глупак
05.02.2011 15:31
цитирай
7. анонимен - .
05.02.2011 15:38
Бирата е човек на Първанов. Нещо бъркаш. Всъщност той е приятел на всички политици, защото само така може да си върти бизнеса. Кой го знае още с какви мръсни неща се занимава. Такива хора не чакат само на едно, понеже времената са променливи.
цитирай
8. vyordanoff - бойко forever..
05.02.2011 15:49
Фараоне,ти ли си това?Що не се кандидатираш за сценарист в някое шоу-кумиците,
стани богат,милион и едно желания,по-по-най,сделка или не,...,кръцни срежи,..
Не,не!Това е ниска топка за теб.Защо не поемеш направо прес центъра на МВР или служба "Връзки с общественоста на МС" или служба миене на бутилки в "Леденика"?
цитирай
9. анонимен - За едно си прав:
05.02.2011 15:58
около Борисов наистина е пълно с мърша. От какви дейци се състои ГЕРБ? Общо взето са неуспели политици и кариеристи, които другаде не са успяли да се пъхнат. Пълно е с такива, а още чакат на опашка. Щом се създава нова партия от девет кладенеца вода ще донесат само и само да се наместят в листите.
цитирай
10. borisovgepi - Боко отдавна призна за разговор...
05.02.2011 16:29
Боко отдавна призна за разговорите, но все още не е казал дори едно извинявай. Този човек е бескрупулен, но народа знае да наказва на избори. Ако изобщо ги дочака, че при този геноцид не се знае.
цитирай
11. tutankhamon661 - 5. анонимен
05.02.2011 16:43
анонимен написа:
Не разбирам защо чоплиш в темата, след като е изцяло във вреда на твоя бог. Виновния трябва да си понесе последствията.

Стига с това "виновен". И да са истински, какво от това? Хората са платили 120 хиляди акциз. Защо да им гори готовата продукция? Ако спре заводът, знаеш ли колко хора ще останат без работа? И за тях ще е "виновен" Борисов, нали?
цитирай
12. анонимен - Ах, тези текезесари с тарикатлъ...
05.02.2011 16:44
Ах,тези текезесари с тарикатлъците си....Докога бе,докога...
Поздрави!
цитирай
13. tutankhamon661 - 6. jonjonson
05.02.2011 17:08
jonjonson написа:
Не знаех, че има такива записи, но щом казваш. Да вземат най-накрая да ги извадят, че Галерия съвсем пощуряха. Видя се, че нападат и невинни хора. Историята с онзи човек, който се грижи за жени и деца беше много долна. За полтиците разбирам, но защо закачат и нещастните обикновени граждани?

Защото са гадини. Интересуват ги само парите, а ГЕРБ доста яко притиснаха Октопода. Кога преди мафиотите са били така наплашени? Никога. Защо отвръщат с компромати? Защото са им спрели кранчето. Ако никой не ги закачаше, нямаше да се обаждат.
цитирай
14. tutankhamon661 - 7. анонимен - Глупак
05.02.2011 17:10
Друго, "интелектуалецо"?
цитирай
15. tutankhamon661 - 8. анонимен
05.02.2011 17:16
анонимен написа:
Бирата е човек на Първанов. Нещо бъркаш. Всъщност той е приятел на всички политици, защото само така може да си върти бизнеса. Кой го знае още с какви мръсни неща се занимава. Такива хора не чакат само на едно, понеже времената са променливи.

Естествено, че е човек на Първанов. Не знам защо се пропуска този момент, след като едва ли има друг толкова близък на президента човек извън роднинския и служебния му кръг. На всеки баскетболен мач във Варна те стоят заедно в официалната ложа - това дори не е тайна. Какво се правят на луди някои?
цитирай
16. desozz - Здрасти и адмирации.
05.02.2011 17:20
Във V-бокса синчето ми показа едно клипче http://vbox7.com/play:730a79a8 Най умната жена в България.И изобщо не ми беше смешно.Ето такива млади хора имащи са за умни и интелигентни се манипулират най-лесно.Е затова се създаде и Галерия и всички останали жълти вестници.Прост,тъп,необразован човек лесно се управлява.Слагаш му жълтите наочници биеш му камшика и няма стигане.
цитирай
17. jagger - Голям майтап.
05.02.2011 17:26
Такава гледна точка най-много харесвам. Нещо много черни станаха дните и трябва да се внесе малко веселие.
цитирай
18. tutankhamon661 - 9. vyordanoff - бойко forever..
05.02.2011 17:30
vyordanoff написа:
Фараоне,ти ли си това?Що не се кандидатираш за сценарист в някое шоу-кумиците,
стани богат,милион и едно желания,по-по-най,сделка или не,...,кръцни срежи,..
Не,не!Това е ниска топка за теб.Защо не поемеш направо прес центъра на МВР или служба "Връзки с общественоста на МС" или служба миене на бутилки в "Леденика"?

Пресцентъра на МВР ! Ммда, точно за там съм. Ще трябва да помисля, че щом и ти ме призна, явно остава само назначаването.
цитирай
19. tutankhamon661 - 10. анонимен - За едно си прав:
05.02.2011 17:33
анонимен написа:
около Борисов наистина е пълно с мърша. От какви дейци се състои ГЕРБ? Общо взето са неуспели политици и кариеристи, които другаде не са успяли да се пъхнат. Пълно е с такива, а още чакат на опашка. Щом се създава нова партия от девет кладенеца вода ще донесат само и само да се наместят в листите.

Как предлагаш да създаде партия? Нали му трябват хора. Да не мислиш, че се доверява на всички?
цитирай
20. katla - Тома неверни си и това си е. Франц...
05.02.2011 17:40
Тома неверни си и това си е. Французите го казаха, а ти пак си знаеш своето. Ако египтяни бяха проверили записите щеше ли да повярваш?
цитирай
21. tutankhamon661 - 11. borisovgepi
05.02.2011 17:48
borisovgepi написа:
Боко отдавна призна за разговорите, но все още не е казал дори едно извинявай. Този човек е бескрупулен, но народа знае да наказва на избори. Ако изобщо ги дочака, че при този геноцид не се знае.

Ще ги дочака. Гаранция! Ще дочака и следващите. В противен случай няма да остане народ, който да бъде управляван.
цитирай
22. анонимен - Мумията се завръща и ръси бисери.
05.02.2011 17:59
Пак си тъп. Кретен с кретен.
цитирай
23. desozz - Ами това?
05.02.2011 18:09
Сега пише:

“Едрите бизнесмени, които са арендатори на ловни стопанства и рибарници, ще могат да секат и строят сгради, без да плащат такси за превръщането на гората в строителна площадка. Тази привилегия бе гласувана вчера от мнозинството в новия Закон за горите. "Атака" и ГЕРБ обаче не успяха да прокарат такъв бонус и за инвеститорите в ски лифтове, влекове, ветропаркове и фотоволтаици”, четем в “Сега”. На практика от привилегията ще могат да се възползват бизнесмени от ранга на Гриша Ганчев, Тодор Батков, Васил Златев, баща на нефтения магнат Валентин Златев. Полза ще имат и бивши бизнес партньори на депутата от ГЕРБ Емил Димитров, които взеха със замяна 917 дка държавна гора в Етрополе и решиха да вдигнат там ловна хижа, обяснява изданието.
Навсякъде ли е едно и също?Лоби - закони за едрия бизнес или просто грешка в парламента.
цитирай
24. tutankhamon661 - 13. sevt9
05.02.2011 18:09
sevt9 написа:
Ах,тези текезесари с тарикатлъците си....Докога бе,докога...
Поздрави!

Големи тарикати се пишат, но и ние трева не пасем. Е, някой май пасат, ама карай!
цитирай
25. tutankhamon661 - 17. desozz - Здрасти и адмирации.
05.02.2011 18:12
desozz написа:
Във V-бокса синчето ми показа едно клипче http://vbox7.com/play:730a79a8 Най умната жена в България.И изобщо не ми беше смешно.Ето такива млади хора имащи са за умни и интелигентни се манипулират най-лесно.Е затова се създаде и Галерия и всички останали жълти вестници.Прост,тъп,необразован човек лесно се управлява.Слагаш му жълтите наочници биеш му камшика и няма стигане.

Гледал съм го, но се чудя дали не беше направено нарочно? Прекалено тъпа. А и с претенции.
цитирай
26. анонимен - Съвсем добронамерено искам да ти ...
05.02.2011 18:21
Съвсем добронамерено искам да ти кажа, че за всяко нещо е нужна малко критика. Такава напълно липсва, когато говориш за ГЕРБ. Защо си се запънал като магаре на мост? Вече съвсем сериозно започвам да мисля, че не виждаш магариите на твоите хора. Те са факт. Hе е нужно твоето или нечие друго признание. Нека Борисов да е с добри намерения, но какво да кажем за говнарите около него? Пълно е с такива ,а те нямат мозък за да осъзнаят, че с некадърността си люлеят стола върху който седят.
цитирай
27. desozz - И аз се замислих за
05.02.2011 18:25
И аз се замислих за намеса в снимането,Но ... Аз съм говорил с такива хора. Те са като полудели Фанатици в някоя тема.Прочели са нещо в някое булевардно книжле и готово. Навремето и Хитлер така си е оформил като младеж възгледите за света и какво последва знаем.Ето защо тези издания са вредни за самото ни общество.Лошото е,че много хора ги купуват и вярват в написаното като в Библия.
цитирай
28. tutankhamon661 - 18. jagger - Голям майтап.
05.02.2011 18:26
jagger написа:
Такава гледна точка най-много харесвам. Нещо много черни станаха дните и трябва да се внесе малко веселие.

Майтап, я! Най-големите шегаджии са в антигерберските блогове. Там какъв "акъл" се лее, не ти е работа.
цитирай
29. greatman - Очаквам да изскочат още много компромати.
05.02.2011 18:34
Играта загрубя, а българинът никога не се е славил с такт. Нападат дори жените в ГЕРБ, но не заради работата им, а заради външния вид, което никак не е кавалерско. Не знам на какво се дължи. Може би някои хора бъркат политиката с модния подиум. Във всеки случай е доказателство, че няма непозволени мръсотии.
цитирай
30. анонимен - ясно,
05.02.2011 18:49
тук сте се събрали Бойкопоклонници, да си хортувате благо и кротко да славите Вожда.... ами няма да ви развалям поклонението. само един неудобен въпрос ме гложди.... абе и Франция ли е в заговора срешу Боко - Властелина на Вселената? абе много могъщи тия Алексей и Първанката бе - даже и Франция принудиха да им участва в конспирациите....
цитирай
31. jonjonson - Не знаех, че има такива записи, но ...
05.02.2011 18:51
tutankhamon661 написа:
jonjonson написа:
Не знаех, че има такива записи, но щом казваш. Да вземат най-накрая да ги извадят, че Галерия съвсем пощуряха. Видя се, че нападат и невинни хора. Историята с онзи човек, който се грижи за жени и деца беше много долна. За полтиците разбирам, но защо закачат и нещастните обикновени граждани?

Защото са гадини. Интересуват ги само парите, а ГЕРБ доста яко притиснаха Октопода. Кога преди мафиотите са били така наплашени? Никога. Защо отвръщат с компромати? Защото са им спрели кранчето. Ако никой не ги закачаше, нямаше да се обаждат.

Напоследък не знам кой кого е притиснал. Не съм много в час с политиката, но след толкова записи Борисов ми изглежда като в глуха защита. А до него е Цветанов.
цитирай
32. анонимен - :)
05.02.2011 19:04
Целия спор може да приключи, ако премиера просто признае слабостта си. Нека си подаде оставката и направо да минем към избори. Така всички ще са доволни, а Борисов няма да се оплаква от компроматната война. Щом толкова се е преуморил нека да се отдаде на заслужена почивка. Ние не желаем да се cамоизтезава този работлив българин.
цитирай
33. tutankhamon661 - 21. katla
05.02.2011 19:10
katla написа:
Тома неверни си и това си е. Французите го казаха, а ти пак си знаеш своето. Ако египтяни бяха проверили записите щеше ли да повярваш?

На египтяни винаги вярвам. Особено в момента това е най-спокойната държава и се работи изключително качествено.
цитирай
34. tutankhamon661 - 23. анонимен - Мумията се завръща и ръси бисери.
05.02.2011 19:16
анонимен написа:
Пак си тъп. Кретен с кретен.

Завръща се и носи мноооого болка.
цитирай
35. trolllpower - Хахахаха
05.02.2011 19:28
Нищо не разказваш за Египет. Знаех, че ще те уплаша. Само се правиш на мъж, ама си леке.
цитирай
36. tutankhamon661 - 24. desozz - Ами това?
05.02.2011 19:45
desozz написа:
Сега пише:

“Едрите бизнесмени, които са арендатори на ловни стопанства и рибарници, ще могат да секат и строят сгради, без да плащат такси за превръщането на гората в строителна площадка. Тази привилегия бе гласувана вчера от мнозинството в новия Закон за горите. "Атака" и ГЕРБ обаче не успяха да прокарат такъв бонус и за инвеститорите в ски лифтове, влекове, ветропаркове и фотоволтаици”, четем в “Сега”. На практика от привилегията ще могат да се възползват бизнесмени от ранга на Гриша Ганчев, Тодор Батков, Васил Златев, баща на нефтения магнат Валентин Златев. Полза ще имат и бивши бизнес партньори на депутата от ГЕРБ Емил Димитров, които взеха със замяна 917 дка държавна гора в Етрополе и решиха да вдигнат там ловна хижа, обяснява изданието.
Навсякъде ли е едно и също?Лоби - закони за едрия бизнес или просто грешка в парламента.

Това къде го прочетe? Искам да разбера повече по въпроса.
цитирай
37. tutankhamon661 - 27. анонимен
05.02.2011 19:47
анонимен написа:
Съвсем добронамерено искам да ти кажа, че за всяко нещо е нужна малко критика. Такава напълно липсва, когато говориш за ГЕРБ. Защо си се запънал като магаре на мост? Вече съвсем сериозно започвам да мисля, че не виждаш магариите на твоите хора. Те са факт. Hе е нужно твоето или нечие друго признание. Нека Борисов да е с добри намерения, но какво да кажем за говнарите около него? Пълно е с такива ,а те нямат мозък за да осъзнаят, че с некадърността си люлеят стола върху който седят.

Хубаво, че го казваш добронамерено, ама защо не споменеш същото на онези, които само критикуват? Когато те кажат нещо добро за Борисов, тогава аз ще го критикувам. Не може всички само да плюем.
цитирай
38. tutankhamon661 - 28. desozz
05.02.2011 20:02
desozz написа:
И аз се замислих за намеса в снимането,Но ... Аз съм говорил с такива хора. Те са като полудели Фанатици в някоя тема.Прочели са нещо в някое булевардно книжле и готово. Навремето и Хитлер така си е оформил като младеж възгледите за света и какво последва знаем.Ето защо тези издания са вредни за самото ни общество.Лошото е,че много хора ги купуват и вярват в написаното като в Библия.

Много хитова беше онази на клипа. Говорешe сякаш e носителка на някаква научна титла и именно тя има право да обясни на простолюдието нещата от живота.
цитирай
39. tutankhamon661 - 30. greatman - Очаквам да изскочат още много компромати.
05.02.2011 20:24
greatman написа:
Играта загрубя, а българинът никога не се е славил с такт. Нападат дори жените в ГЕРБ, но не заради работата им, а заради външния вид, което никак не е кавалерско. Не знам на какво се дължи. Може би някои хора бъркат политиката с модния подиум. Във всеки случай е доказателство, че няма непозволени мръсотии.

Българин и кавалерство? А писмо от умрял? Второто е по-вероятно да се случи. Много им се чудя, когато започнат да обиждат Фидосова. Веднага си задавам въпроса "Авторът да не е някой супер красавец, че прави забележки на другите?" Същите критикари щяха да хвалят Фидосова, ако беше тип манекенка.
цитирай
40. tutankhamon661 - 31. анонимен - ясно,
05.02.2011 20:43
анонимен написа:
тук сте се събрали Бойкопоклонници, да си хортувате благо и кротко да славите Вожда.... ами няма да ви развалям поклонението. само един неудобен въпрос ме гложди.... абе и Франция ли е в заговора срешу Боко - Властелина на Вселената? абе много могъщи тия Алексей и Първанката бе - даже и Франция принудиха да им участва в конспирациите....

Това, което казваш, всъщност изобщо не е трудно, щом примерно за Калина Илиева са ходатайствали от ОЛАФ. Има ли невъзможни неща там, където парите не са проблем?
Аз вече много пъти казах - дори да са истински, не виждам нищо лошо. Мишо Бирата е платил съвсем официална такса, а не рушвет. Не виждам престъпление.
цитирай
41. tutankhamon661 - 32. jonjonson
05.02.2011 21:06
jonjonson написа:
tutankhamon661 написа:
jonjonson написа:
Не знаех, че има такива записи, но щом казваш. Да вземат най-накрая да ги извадят, че Галерия съвсем пощуряха. Видя се, че нападат и невинни хора. Историята с онзи човек, който се грижи за жени и деца беше много долна. За полтиците разбирам, но защо закачат и нещастните обикновени граждани?

Защото са гадини. Интересуват ги само парите, а ГЕРБ доста яко притиснаха Октопода. Кога преди мафиотите са били така наплашени? Никога. Защо отвръщат с компромати? Защото са им спрели кранчето. Ако никой не ги закачаше, нямаше да се обаждат.

Напоследък не знам кой кого е притиснал. Не съм много в час с политиката, но след толкова записи Борисов ми изглежда като в глуха защита. А до него е Цветанов.

Всеки има слаби моменти, а на него му е простено, защото прекалено обиграни престъпници се опитват да го спънат. Други отдавна да са се отказали, но той е роден победител.
цитирай
42. tutankhamon661 - 33. анонимен - :)
05.02.2011 21:21
анонимен написа:
Целия спор може да приключи, ако премиера просто признае слабостта си. Нека си подаде оставката и направо да минем към избори. Така всички ще са доволни, а Борисов няма да се оплаква от компроматната война. Щом толкова се е преуморил нека да се отдаде на заслужена почивка. Ние не желаем да се cамоизтезава този работлив българин.

След като говориш с ирония, кажи: ти би ли издържал на такова напрежение и постоянни нападки, повечето от които неоснователни? Аз твърдя, че малко хора могат да се справят.
цитирай
43. tutankhamon661 - 36. trolllpower
05.02.2011 22:06
trolllpower написа:
Нищо не разказваш за Египет. Знаех, че ще те уплаша. Само се правиш на мъж, ама си леке.

Скоро не си публикувал. Няма ли пак да обидиш някой? Поне да го правеше като хората, а ти и за това си некадърен.
цитирай
44. анонимен - Голямо градене на имиджа...
05.02.2011 22:32
Бравос за чутовните усилия...
Само да не бяха пак на халос. Грешна тактика и още по-грешна стратегия. Прецакването на цял народ се заплаща, дори и да не ви се вярва.
Полезна вечер!
цитирай
45. tutankhamon661 - 45. neponosimost2
05.02.2011 22:45
neponosimost2 написа:
Мислех да пусна едно майтапчийско срс, но не ми се занимава сега.Утре ако имам време ще дам линк.

Чакам, чакам!
цитирай
46. анонимен - СРС-НЛО
05.02.2011 23:03
СРС НА МВР И ДАНС ПРИ НАЛИЧИЕ НА СИСТЕМА СВОЙ-ЧУЖД ИНФРАЧЕРВЕНА РЕШЕТКА ЕКРАН И ПРОСЛЕДЯВАЩ ОПТИЧЕСКИ ЛАЗАР ЗА ТОРМОЗ НА НЕУДОБНИТЕ ОТ 20 ГОДИНИ.И БОРИСОВ -ЦВЕТАНОВ НЕЗНАЯТ С КАКВО ГИ ЕБАВА ПЪРВАНОВ.В ЕС ИМАТ И СНИМКОВ МАТЕРИАЛ С КАКЪВТО МВР И ДАНС НЕРАЗПОЛАГАТ НО НЯКОЙ ЗНАЯТ И СИ ТРАЯТ.
цитирай
47. tutankhamon661 - 49. анонимен - СРС-НЛО
05.02.2011 23:30
анонимен написа:
СРС НА МВР И ДАНС ПРИ НАЛИЧИЕ НА СИСТЕМА СВОЙ-ЧУЖД ИНФРАЧЕРВЕНА РЕШЕТКА ЕКРАН И ПРОСЛЕДЯВАЩ ОПТИЧЕСКИ ЛАЗАР ЗА ТОРМОЗ НА НЕУДОБНИТЕ ОТ 20 ГОДИНИ.И БОРИСОВ -ЦВЕТАНОВ НЕЗНАЯТ С КАКВО ГИ ЕБАВА ПЪРВАНОВ.В ЕС ИМАТ И СНИМКОВ МАТЕРИАЛ С КАКЪВТО МВР И ДАНС НЕРАЗПОЛАГАТ НО НЯКОЙ ЗНАЯТ И СИ ТРАЯТ.

Ще видиш като извадя още скрити записи. Много истини ще лъснат.
цитирай
48. vmir - Лошото е, че тези дотолкова не стават за друго, че почти са превърнали дезинформацията в професия.
06.02.2011 09:10
Страхотен пример за скучаещи и безработни некадърници.
цитирай
49. анонимен - Абе, колкото и да се пънеш в защита на ...
06.02.2011 09:53
Абе,колкото и да се пънеш в защита на мутрите е ясно!Хванаха ли ги?Хванаха!Сега обяснения,ма били манепулирали,ма били презаписвали!Аз на ушите ли да си вярвам или на полит информациите дето ги изнасяш в блога.Няма значение кой,как и от къде ги е изнесъл,записал и предоставил на народа.Истината няма цвят и партия.
цитирай
50. tutankhamon661 - 51. vmir - Лошото е, че тези дотолкова не стават за друго, че почти са превърнали дезинформацията в професия.
06.02.2011 10:12
vmir написа:
Страхотен пример за скучаещи и безработни некадърници.

Дачков отдавна се е компрометирал. Самата му физиономия е отблъскваща, но айде, това не е проблем. Ама какви ги забърка!
цитирай
51. blackpredator - :)
06.02.2011 10:32
Политиката на ГЕРБ е огледален образ на тая на ДПС в държавата.
Забавлявал ме е един пример, Известна ръководна дама в областта на земеделието, трябваше да се замени с друга от ГЕРБ. Та подчинените и коментираха.
- аууу, ами сега какво ще стане с нея?
- ще се върне пак на кантара, където беше...
Новата и тя е кантаржийка по умения и знания.
Но питам се, кога останалите кантаржии от правителството, ще ги върнем пак на кантара.
Когато маймуни са избиратели, няма как да изберат лъв за водач на стадото.
За жалост...
цитирай
52. анонимен - Парламентарната комисия за кон...
06.02.2011 10:33
Парламентарната комисия за контрол на СРС-тата излезе с ясно и категорично становище-подписано е и от петтимата члена,като представителя на ГЕРБ в тази комисия е подписал с особено мнение по няколко точки.Какъв Трактор ,какъв Дачков те гони.Нямало нищо нередно в записа на Премиера.Според теб обаче.Според повечето хора обаче има и още как."Щом съм обещал няма да го закачам"-това думи на Премиер ли са или думи на бос на мутренска групировка.За твоя информация в комисията има член на Атака, на СДС, ДПС ,БСП и ГЕРБ.Изводите са за теб.И не си мислете ,че с изместването на въпроса от съдържанието на СРС-тата към разсъждения кой ги е изнесъл ще заблудите хората.Някои са си заблудени природно,аз говоря за останалите
цитирай
53. tutankhamon661 - 52. анонимен -
06.02.2011 10:39
анонимен написа:
Абе,колкото и да се пънеш в защита на мутрите е ясно!Хванаха ли ги?Хванаха!Сега обяснения,ма били манепулирали,ма били презаписвали!Аз на ушите ли да си вярвам или на полит информациите дето ги изнасяш в блога.Няма значение кой,как и от къде ги е изнесъл,записал и предоставил на народа.Истината няма цвят и партия.

Какво са им хванали? Човекът си върти бизнес, платил си е съвсем законно. Какво толкова е станало? Аз ще ти кажа. Българинът много мрази богати хора - в това е цялата работа. Половината народ стиска палци и се радва на всеки фалирал бизнесмен и никой не се замисля, че това значи повече безработица.
цитирай
54. анонимен - Правиш се на неразбрал. Тук коме...
06.02.2011 11:00
Правиш се на неразбрал.Тук коментара за бизнесмена е ясен.Платил е сега,плащал е и по рано на комунистите, на крадлив дедо,на Костов, на всички.И не е проблема,че е богат.Проблема е,че аз не мога да ида да пошепна на президента и премиера,че имам проблеми.На мач,охраната им ще ме пребие,в приемните,може и да ме изслушат и да ме пратят на майната ми.И никой няма да занимава министри и шефове на агенции с мен.Щото не съм богат,щото не съм си платил на който трябва?Това е държавната корупция.50 лв. на митничар- ужас,уволнения,снимки по вестници и пъчене на управляващи как се борят с корупцията.А лобирането по телефона"Аз съм обещал и нема да го закачаме", няма даже сведена глава и извинение.Напрпотив,наглост-"ще си назначавам който си искам,щото съм спечелил избори".Така, дали ще спечели следващите?
цитирай
55. tutankhamon661 - 54. blackpredator - :)
06.02.2011 11:07
blackpredator написа:
Политиката на ГЕРБ е огледален образ на тая на ДПС в държавата.
Забавлявал ме е един пример, Известна ръководна дама в областта на земеделието, трябваше да се замени с друга от ГЕРБ. Та подчинените и коментираха.
- аууу, ами сега какво ще стане с нея?
- ще се върне пак на кантара, където беше...
Новата и тя е кантаржийка по умения и знания.
Но питам се, кога останалите кантаржии от правителството, ще ги върнем пак на кантара.
Когато маймуни са избиратели, няма как да изберат лъв за водач на стадото.
За жалост...

А кои са лъвовете? Онези, които никога не казват нищо хубаво?
цитирай
56. tutankhamon661 - 55. анонимен
06.02.2011 11:25
анонимен написа:
Парламентарната комисия за контрол на СРС-тата излезе с ясно и категорично становище-подписано е и от петтимата члена,като представителя на ГЕРБ в тази комисия е подписал с особено мнение по няколко точки.Какъв Трактор ,какъв Дачков те гони.Нямало нищо нередно в записа на Премиера.Според теб обаче.Според повечето хора обаче има и още как."Щом съм обещал няма да го закачам"-това думи на Премиер ли са или думи на бос на мутренска групировка.За твоя информация в комисията има член на Атака, на СДС, ДПС ,БСП и ГЕРБ.Изводите са за теб.И не си мислете ,че с изместването на въпроса от съдържанието на СРС-тата към разсъждения кой ги е изнесъл ще заблудите хората.Някои са си заблудени природно,аз говоря за останалите

Чакай да позная: щом има пари, нека ги даде на бедните. Аз обаче не съм съгласен. Комунизмът си отиде. Край! Вече не можеш да вземеш парите на богатия. Няма да има пак 1945г.
Бедният иска да създават спънки на търговеца. Защо? Какво ще кажеш за хората на Бирата, които ще останат без работа, ако спре заводът?
цитирай
57. tutankhamon661 - 57. анонимен
06.02.2011 11:54
анонимен написа:
Правиш се на неразбрал.Тук коментара за бизнесмена е ясен.Платил е сега,плащал е и по рано на комунистите, на крадлив дедо,на Костов, на всички.И не е проблема,че е богат.Проблема е,че аз не мога да ида да пошепна на президента и премиера,че имам проблеми.На мач,охраната им ще ме пребие,в приемните,може и да ме изслушат и да ме пратят на майната ми.И никой няма да занимава министри и шефове на агенции с мен.Щото не съм богат,щото не съм си платил на който трябва?Това е държавната корупция.50 лв. на митничар- ужас,уволнения,снимки по вестници и пъчене на управляващи как се борят с корупцията.А лобирането по телефона"Аз съм обещал и нема да го закачаме", няма даже сведена глава и извинение.Напрпотив,наглост-"ще си назначавам който си искам,щото съм спечелил избори".Така, дали ще спечели следващите?

120 000 акциз според теб е незаконно плащане, така ли?
Сериозно ли смяташ, че всеки трябва да има свободен достъп до президента или премиера? На път си да ме изненадаш адски много.
Намирам за напълно нормално да назначава, когото поиска, именно защото е спечелил изборите. И в това ли съзираш нещо нередно? Аз го намирам за напълно нормално и правилно. Даже и задължително.
цитирай
58. анонимен - Тутанкамон-защитника на Бирата. ...
06.02.2011 11:56
Тутанкамон-защитника на Бирата.Ашколсун.Какъв неолибеларен проект,каква свободна инициатива,какъв бизнес?Бизнес ще правят и ще бъдат богати само близките Нему и ще подхвърлят кокали на тези кито ги славословят.За бедните - да го духа.Тути,изместваш въпросите като шавлива....Въпроса е хванаха ли ги?Хванаха ги!Еми какво ми философсташ за бедни,богати,кой си платил,1945.С какво не си съгласен е ясно.С какво си съгласен обаче?С всичко което ти каже да напишеш работодателя ти!
цитирай
59. tutankhamon661 - 61. анонимен
06.02.2011 12:11
анонимен написа:
Тутанкамон-защитника на Бирата.Ашколсун.Какъв неолибеларен проект,каква свободна инициатива,какъв бизнес?Бизнес ще правят и ще бъдат богати само близките Нему и ще подхвърлят кокали на тези кито ги славословят.За бедните - да го духа.Тути,изместваш въпросите като шавлива....Въпроса е хванаха ли ги?Хванаха ги!Еми какво ми философсташ за бедни,богати,кой си платил,1945.С какво не си съгласен е ясно.С какво си съгласен обаче?С всичко което ти каже да напишеш работодателя ти!

В бирената фабрика работят 500 души. Всички остават на улицата, ако фабриката спре. Те дали го искат? Близко е до акъла, че не. Нещо да предложиш за тях?
Не ми говори за работодател, защото много добре гледам какви кръчмарски гаври има тук. Ако Борисов беше мутра, всички тези умници щяха да мълчат. Говорят, защото никой не ги преследва .Знаеш ли на кой ми напомнят онези, които се пишат за борци срещу полицейщината? Hа оня виц за Тодор Живков "Аз се криех, ама никой не ме търсеше". Пълна клоунада!
цитирай
60. анонимен - По твоята логика ако затворят вс...
06.02.2011 14:09
По твоята логика ако затворят всички босове на наркопазара,знаеш ли колко дилърчета ще останат гладни.Като затваряха Кремиковци,що ни рива?А не преследват всички просто защото обхвата на извадката на противниците на Борисов е огромен.Но тях ги боли,кой какво мисли за управлението им.Същото беше и предишните.Нали влизат във властта да се налапат,да "лобират",за такива като Бирата.Говориш ми глупости за работни места.Нали сам каза по горе,бедните са си бедни и да се оправят.Просто нарушението но закона и морала са въздигнати в правото на по силния от днешната,вчерашната и завчерашната власт.Разлика никаква.Единственно,че тия са по шумни и се бият в гърдите колко са честни.Ако тебе те изхвърлят от работа с телефонно обаждане,друга песен щеше да пееш,ама ти си назначен с такова,за това за теб телефона е цар.Не бой се,зная,че като падне Борисов от власт,ника ти ще изчезне и под нов ще се продаваш на следващите.Такава е съдбата на всички,които нямат свой бизнес и са жалки чиновници зависещи от управляващите.На твойте години,беше редно ако си нещо кадърен,да имаш свой бизнес,а следователно,не да подкрепяш лявата левашка политика на сегашните,а да искаш истинско дясно управление.Ама то ще уволни ненужните и негодни слагачи.Та затуй.....си пишеш едно и също.Това са ти дали днес за тема,ама вложи малко творчество.То заради такива като теб сме на тоя хал.
цитирай
61. анонимен - СРС-НЛО
06.02.2011 14:11
КОЙ СЪЗДАДЕ МУТРИТЕ СИК И ВИС ТОЙ СЪЗДАДЕ И НАГЛИТЕ.СЕГА Е САМО ЕДНА ГРУПИРОВКА ГЕРБ-ПРОКСИМА ПОВЕЧЕТО СА БИЛИ МВР СЛУЖИТЕЛИ ИЛИ СА ИМ СЪДЕЙСТВАЛИ ТОВА Е ТОЧНО ОКТОПОДА-ДЪРЖАВА БЕЗ ЗНАНИЕТО НИЩО НЕ СЕ ПРАВИ И ОТ МАФЙЯТА.ВСИЧКИ ДЪРЖАВИ СИ ИМАТ МАФИЙ САМО НАШАТА МАФЙЯ СИ ИМА ПРАВИТЕЛСТВА И ДЪРЖАВА ОТ 20 ГОДИНИ.ПОЖАРНИКАР-МУТРА БОДИГАРД-ГЛАДЕН СЕКРЕТАР МВР-КМЕТ МОЛ И МИНИСТЪР ПРЕДАТЕЛ---ГЕРБ.
цитирай
62. tutankhamon661 - 63. анонимен
06.02.2011 14:38
Сравнението с Кремиковци не е на място, защото там работеха на загуба.
Трябваше да провериш някои неща преди да се изкажеш неподготвен. Имам около 60 постинга преди да пиша за политика и това изобщо не ми е любима тема. Започнах, защото ми писна да слушам лъжи като твоите и карикатури, които съществуват само заради толерантността на Борисов. Ако той беше мутра, ти нямаше да се обадиш.
Аз съм много по-независим от теб, защото гледам на живота позитивно. А ти и вкъщи да седиш, пак ще се ядосваш примерно на стената. Хора като теб никога не са доволни и фантазират разни измишльотини.
Ти го наричаш лобиране, а аз му викам създаване на бизнес контакти. Едва ли ще го разбереш, защото не въртиш бизнес.
цитирай
63. tutankhamon661 - 64. анонимен - СРС-НЛО
06.02.2011 14:42
анонимен написа:
КОЙ СЪЗДАДЕ МУТРИТЕ СИК И ВИС ТОЙ СЪЗДАДЕ И НАГЛИТЕ.СЕГА Е САМО ЕДНА ГРУПИРОВКА ГЕРБ-ПРОКСИМА ПОВЕЧЕТО СА БИЛИ МВР СЛУЖИТЕЛИ ИЛИ СА ИМ СЪДЕЙСТВАЛИ ТОВА Е ТОЧНО ОКТОПОДА-ДЪРЖАВА БЕЗ ЗНАНИЕТО НИЩО НЕ СЕ ПРАВИ И ОТ МАФЙЯТА.ВСИЧКИ ДЪРЖАВИ СИ ИМАТ МАФИЙ САМО НАШАТА МАФЙЯ СИ ИМА ПРАВИТЕЛСТВА И ДЪРЖАВА ОТ 20 ГОДИНИ.ПОЖАРНИКАР-МУТРА БОДИГАРД-ГЛАДЕН СЕКРЕТАР МВР-КМЕТ МОЛ И МИНИСТЪР ПРЕДАТЕЛ---ГЕРБ.

Чакай да позная: ако ти си премиер, още днес вдигаш заплати и сваляш цени, нали? Видя ли как се сетих? Само че си объркал мястото. Магьосниците и медиумите са в категория "Политика". Аз съм тук инцидентно. Пълно е с факири, които правят магии и се чудят, че Борисов не го умее. Ми, к'во да се прави? Той е реалист, а не мечтател.
цитирай
64. xloranphyl - Много тъпо. Постно и безсилно. И да ...
06.02.2011 20:54
Много тъпо. Постно и безсилно.
И да се насереш, пак няма да спасиш Слънцеликия!
Хи-хи-хи!
цитирай
65. djgator - !!
07.02.2011 00:33
http://www.youtube.com/watch?v=elHbOI0mkxg&NR=1
цитирай
66. анонимен - анонимен
07.02.2011 07:41
Смешен хлапако, бизнес не се "върти", въртят се "свирки" и то главно от недоучили и безработни лузъри,които не могат нищо друго.Аз имам 27 години трудов стаж от които 14 в моя собственна фирма и днес когато ти си бъркаш в носа и се мъчиш да изкараш нещо от там,аз изкарвам горчивия си хляб въпреки тъпанарите бюрократи и чиновници и им плащам осигуровките,заплатите,колите,бонусите и всички други благини.Включително и безполезнити IPоди,които си купиха по 1500 /ха,ха,ха/лв. парчето,за да си играят на тях.
цитирай
67. jordito - Темата се изтърка
07.02.2011 11:52
На мен лично ми омръзна все за СРС-та да слушам. С другите теми в политиката е същото. Едно се мели и повтаря до безкрай. В други блогове видях по 150 коментара, повечето от които копие един на друг. Не знам защо толкова се повтарят и кое му е интересното. Поне да казваха нещо ново. Всъщност не виждам смисъл чак толкова да се бистри политиката, след като други я правят. Тук само си приказват.
цитирай
68. tutankhamon661 - 67. neponosimost2 - Откриха оригиналното срс! ...
07.02.2011 13:13
neponosimost2 написа:
Откриха оригиналното срс!

http://www.youtube.com/watch?v=kF34pBsRWjo

п.п. Не съм очарована от крайния резултат, друга ми беше идеята, но това е!



Знаех си. Убеден съм, че и този запис ще издържи френска проверка. Само трябва да имаш достатъчно доводи от финансов характер.
Аз пък съм очарован. Перфектна си!
цитирай
69. tutankhamon661 - 68. xloranphyl
07.02.2011 13:14
xloranphyl написа:
Много тъпо. Постно и безсилно.
И да се насереш, пак няма да спасиш Слънцеликия!
Хи-хи-хи!


И ти пак ще сънуваш Loran .... сънуваш ....... сънуваш ...... сънуваш .....
цитирай
70. tutankhamon661 - 69. djgator - !!
07.02.2011 13:19
djgator написа:
http://www.youtube.com/watch?v=elHbOI0mkxg&NR=1


Както винаги удряш право в десетката.
Във всяка област има специалисти, които могат да излъжат 1000 проверки. Само се чудя защо някои хора с лека ръка вярват на всеки слух, след като в други случаи искат майка си и баща си за доказателство. Уж се съмняват дори във мафиотските занимания на Маргините и Галеви примерно, ама става ли дума за Борисов, са егати доверчивите душици. И продължават да не виждат собствения си двоен аршин, с който мерят. Cтрашна "обективност", впечатлен съм!
цитирай
71. tutankhamon661 - 70. анонимен - анонимен
07.02.2011 13:23
анонимен написа:
Смешен хлапако, бизнес не се "върти", въртят се "свирки" и то главно от недоучили и безработни лузъри,които не могат нищо друго.Аз имам 27 години трудов стаж от които 14 в моя собственна фирма и днес когато ти си бъркаш в носа и се мъчиш да изкараш нещо от там,аз изкарвам горчивия си хляб въпреки тъпанарите бюрократи и чиновници и им плащам осигуровките,заплатите,колите,бонусите и всички други благини.Включително и безполезнити IPоди,които си купиха по 1500 /ха,ха,ха/лв. парчето,за да си играят на тях.

Не знаех, че си толкова в час със свирките, но щом казваш.
Като говориш за бюрократи, забрави ли, че именно Борисов ни освободи от доста такива скучаещи хора? Това е една от причините за да го плюят - оставил хора на улицата. Но свали ненужна тежест от бюджета. Не му го признавай - той е свикнал да отричат заслугите му.
цитирай
72. tutankhamon661 - 71. jordito - Темата се изтърка
07.02.2011 13:27
jordito написа:
На мен лично ми омръзна все за СРС-та да слушам. С другите теми в политиката е същото. Едно се мели и повтаря до безкрай. В други блогове видях по 150 коментара, повечето от които копие един на друг. Не знам защо толкова се повтарят и кое му е интересното. Поне да казваха нещо ново. Всъщност не виждам смисъл чак толкова да се бистри политиката, след като други я правят. Тук само си приказват.

Изобщо не обичам да пиша за политика, но ежедневно виждам лъжи по адрес на ГЕРБ и ми писна. Разни компютърни каубои са много смели в Мрежата, но щяха да мълчат като риби, ако беше вярно онова за полицейщината. Сега нагло се възползват от толерантността на Борисов и минаха всякакви граници. Излишно е да им говориш за възпитание, самоконтрол и т.н. Сред тях има и интелигентни хора, но голяма част са такива простаци, че и една бира не бих изпил с тях.
цитирай
73. анонимен - Ха, и кого точно е освободил от ра...
07.02.2011 14:32
Ха, и кого точно е освободил от работа?Кой бюрократични структури или процедури точно е съкратил?Абе що не погледнеш бюджета за държавните разходи, казва се "Закон за Държавния бюджет" и ако имаш грам аналитични способности, да сравниш разходите за текуща и предходна година по издръжка на държавната администрация.
По повод свирките,един виц за теб.
Отива мацка в данъчното да декларира доходи.Данъчният я пита:"Какво имате за деклариране?Мезонет в Бояна,Вила в Банкя,Лятна къща в Созопол и Джип ML.Твоя типаж/мършав държавен чиновник/ със завист я пита :И какво работите?Дамата казва:Проститутка съм.С надменното високомерие на мърша,чиновника гледа да я уязви и и казва:А,значи го духате!!Дамата пита:Преди да отговоря може ли и аз да попитам?Гордото ти подобие казва :Ми питай?"А Вие кола,вила, апартамент?Той се хвали:Имам панелен,ама тристаен 90 кв. в "Обеля"ІІ, наследствена нива 2,5 декара в Негован и "Голф ІІ",ама туйнингован.А дамата му казва: Е запомни - ти го духаш, а аз съм проститутка.
Това го запомни и ти,аз ПРАВЯ пари а ти "въртиш",на празни обороти според мен.
цитирай
74. tutankhamon661 - 77. анонимен
07.02.2011 15:40
Прави се, че не знаеш, прави се! Доста хора пищяха, че са ги махнали от работа и това се тълкуваше като някаква диктатура. Слагал камери за наблюдение все едно този народ не го е заслужил с крадливите си и мързеливи навици.
Точно на мен не можеш да говориш за завист, защото съм прекалено позитивно настроен към хората. А при теб е обратното. От коментарите ти лъха злоба, за която едва ли подозираш. Това е нормално за повечето антигербери. Не може само с лошо.
Колко правиш пари, ще го призная, когато видя с очите си. Естествено, че нямаш нужда от моето признание, но и аз не вярвам току-така. Във всеки случай не ми звучиш като много пачкиран - по-скоро обратното. Имам усет за тези неща. А ти не знаеш нищо за мен. Ако бях платен агитатор, щях да пускам постинг на всеки половин час - имам планина от идеи и всеки ден ми хрумват поне няколко нови.
цитирай
75. анонимен - Виж момче, пълен си с енергия да о...
07.02.2011 15:56
Виж момче, пълен си с енергия да отговаряш на всички критики към сегашните управляващи,все едно са майка ти и баща ти.Нямаш или не искаш да погледнеш обективно на процесите в обществото и икономиката.Не съм даскал да разбивам повече клишетата и общите лафове с които се опитваш да блеснеш.Препоръчах ти нещо конкретно - Прочети Закона за държавния бюджет и после давай акъл,ама с цифри!Ако не "вайа кон Диос"!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
76. stayin - do avtora
07.02.2011 20:21
(po otnoshenie na komentarite ti, che Boyko ne pravi nishto losho, tai kato momcheto si platilo globata i BB edva li ne nosi spravedlivost)

Ti mai ne razbirash fundamentite na neshtata, priatelyu!
Nyama znachenie dali momcheto si e platilo globata ili ne! No ima mnogo neredno v nachina, po koito vlastta urejda neshtata.
V usloviata na demokraticno upravlenie, v grajdanskoto obshtestvo, kudeto vlastta ima predstavitelen harakter, otnosheniata mejdu agentite(tezi koito ne se samoregulirat nai-obstho kazano) se urejdat po zakonen, reglamentiran, institutzionalen nachin... Za da sbiya argumenta si : nedopustimo e litze, koeto uprajnyava vlast chrez reglamentirani lostove, v opredelen resor, da varti telefoni i da opravya neshtata po neformalen nachin, puk i bilo to za da popravi nyakoya greshka. Tova podkopava ustoite na legitmnostta na upravlenieto vav vsyako edno demokratichno obshtestvo! Tryabva da ima 'nadlichnosten' mehanizam v darjavata (v koito I boyko i vsichki ostanli sa samo instrumenti). Razbira se, che navsyakade go pravyat taka -urejdaneto pod masata-,moje bi, no sushto taka navsyakade ochakvat, che ako tova izleze na byal svyat, shte e problem i shte se naloji litzeto, koeto go e napravilo da si podade ostavkata.
To v obshti linii, tova e (malko abstraktnata) loshavost na samoinitziativata na BB spryamo tozi birata.
Tova sa osnovni i obshtoprieti printzipi ot Prosveshtenieto nasam! Dokato ne gi shvanete, shte si politikanstvate suvsem naprazno tuk!
Nazdrave!
цитирай
77. harvi - Хей, ти влизаш в конфликт с цялото селско стопанство :)))
08.02.2011 12:00
Всички АПК-та са вдигнати на крак срещу теб! Да знаеш, ще идвам да ти помагам :)))
цитирай
78. bobby99 - http://bobby99. blog. bg/drug...
12.02.2011 06:46
http://bobby99.blog.bg/drugi/2011/02/12/istinata-za-iliuminatite-vatikana-dyrpa-koncite.684567#last_comment
цитирай
79. анонимен - вицове за Бочоолу и Цочоолу
05.03.2011 20:13
http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Board=bulgaria&Number=1951488916&page=0&view=collapsed&sb=5&part=
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tutankhamon661
Категория: Други
Прочетен: 5663366
Постинги: 296
Коментари: 13809
Гласове: 59857
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031