Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2010 06:24 - НОВА ИНТРИГА
Автор: tutankhamon661 Категория: Политика   
Прочетен: 14663 Коментари: 49 Гласове:
56

Последна промяна: 12.06.2011 14:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



           image





Да забравим за секунда политическите пристрастия. Не че е възможно, но го изисква обективният поглед към фактите.
Заговорът срещу ГЕРБ става все по-очеваден. Най-лошото е, че се включват известни имена, от които се очаква трезва преценка и най-вече точна информация.
Години наред Анна Заркова минава за тежката артилерия на криминалната журналистика. Още повече нашумя, когато я заляха с киселина. Това престъпно деяние доказа по неопровержим начин, че тя наистина е засегнала нечии тъмни интереси. Обезобразеното й лице винаги ще символизира нечовешката жестокост, на която са способни някои изроди, странно защо наричащи се "хора".
Обществото я уважава. Аз също, но за мен това приключи, когато я хванах да сее интриги, използвайки махленски похвати.
След мелето в "Ескейп" Заркова излъга прокурора Кържев, че Бойко Борисов се е чудел, защо не го информира за такова важно събитие. По този начин успя да ги скара.  Абсолютно изкуствено.
Странното е, че съответните интервюта с двамата бяха поместени в един и същи брой на "Труд", т.е. всеки, който прочете вестника, веднага ще забележи очевадната лъжа.

Думите на Бойко Борисов:
Кържев да беше казал "Така и така, щом се сбиха в "Еcкейп", дай да видим какви мерки можем да вземем".

Заркова към Кържев:
Бойко Борисов пита защо не сте му казали, че се гърми в "Ескейп"?

Кържев:
Аз да му кажа? Мислех, че той трябва да ме информира.

Вижда се, че Борисов говори за едно, а журналистката предава друго. Това честен похват ли е? Бихте ли разчитали на толкова "достоверен" източник? Все едно да вярваш на Томислав Русев за развитието на мача.
Сега историята се повтаря.
Някои полицаи чрез декларации се разграничиха от протеста. Това е напълно нормално. Бих ги определил като хора, които не се водят по стадото, а имат лично мнение.
Кое му е странното? Разграничилите се просто отчитат, колко придобивки са получили вече. Това е истинско постижение като се има предвид, че Дянков ограничи бюджетите на всички ведомства. Има още неуредици, но не cтава като с магическа пръчица.
В същото време Анна Заркова внушава, че декларациите били изфабрикувани от някой висшестоящ, който ги е дал на свой подчинен за подпис. Това ставало с цел подмазване и запазване на "топлото местенце".
Какви са тези глупости? За кого работи тази жена? Във всеки случай не е за доброто на България. Не и с този материал.
Може би поощрява протестиращите да преминат към по-хард действия? Това ли е желанието й? Е, да, тогава ще има адски много материал за публикациир но ще е лошо за държавата.
Уж всички искаме хората да имат лично мнение, т.е.  да не се водят по тълпата, а щом се случи, веднага някой ги заклеймява.  Защо?
Подобен, изсмукан от пръстите материал, подхожда на някой млад и напорист журналист, отчаяно опитващ да пробие, но не и на доказано име като Анна Заркова. Не й отива да се приравнява към идиотчета като онзи, който на следизборна пресконференция попита Волен Сидеров "Пихте ли си хапчетата?" Такива евтини изхвърляня са всичко друго, но не и качествена журналистика.
Г-жо Заркова, сред нас има и такива, които не са заети с оплюване на полиция и правителство. Ние просто предпочитаме да мислим ТРЕЗВО, вместо да сеем интриги.



Гласувай:
59



1. анонимен - никога не съм се интересувала от ...
02.11.2010 06:34
никога не съм се интересувала от въпросната особа, но така като те чета си мисля, че втората част прекрасно обяснява първата
цитирай
2. tutankhamon661 - 1. анонимен
02.11.2010 06:51
анонимен написа:
никога не съм се интересувала от въпросната особа, но така като те чета си мисля, че втората част прекрасно обяснява първата

Може би не е имала никакви идеи за днес и е решила да нахвърля к'во да е. Доста се е изложила - по махленски.
цитирай
3. анонимен - имах предвид, че може и да не е зас...
02.11.2010 07:00
имах предвид, че може и да не е засегнала ничии "тъмни интереси", както казваш, може би просто на някой не са му издържали нервите на любимите й похвати. Не че го оправдавам, просто пояснявам, че щом сега играе мръсно, няма как тя просто си е такава и онова може да се сметне за наказание. недей пропуска, че калните номера в криминалната журналистика могат да имат жестоки последици за някой невинен например, щом сега е поръчкова журналистка, какво й е пречело и тогава да е такава?
цитирай
4. tutankhamon661 - 3. анонимен
02.11.2010 07:18
анонимен написа:
имах предвид, че може и да не е засегнала ничии "тъмни интереси", както казваш, може би просто на някой не са му издържали нервите на любимите й похвати. Не че го оправдавам, просто пояснявам, че щом сега играе мръсно, няма как тя просто си е такава и онова може да се сметне за наказание. недей пропуска, че калните номера в криминалната журналистика могат да имат жестоки последици за някой невинен например, щом сега е поръчкова журналистка, какво й е пречело и тогава да е такава?

Възможно е. Нещата рядко са такива, каквито изглеждат. Както казваше небезизвестният агент Купър от "Туийн пийкс": "Совите не са това, което са." И сега ме разбива тази велика мисъл на този напълно "нормален" човек.
цитирай
5. анонимен - Заркова за нищо не става. Тя заедно с ...
02.11.2010 08:17
Заркова за нищо не става. Тя заедно с Валерия Велева и Явор Дачков са най-поръчковите журналисти.
цитирай
6. greatman - В България повечето журналисти са ...
02.11.2010 09:15
В България повечето журналисти са поръчкови. Мизерна държава, мизрни вестници. Репортерите са готови да се продадат за жълти стотинки.
цитирай
7. анонимен - Видяхте ли го Дачков? Само свирка ...
02.11.2010 09:37
Видяхте ли го Дачков? Само свирка още не е направил на Трактора. До всеки престъпник стои по някой журналя, който лъже и маже само за да злепостави органите на реда, които са си свършили работата качествено.
цитирай
8. анонимен - Все едно да вярваш на Томислав Русев ...
02.11.2010 10:00
Все едно да вярваш на Томислав Русев за развитието на мача.

= Ами той ако не си измисля ке умрем от скука! :)))
цитирай
9. tutankhamon661 - 8. goodbye
02.11.2010 10:02
goodbye написа:
Все едно да вярваш на Томислав Русев за развитието на мача.

= Ами той ако не си измисля ке умрем от скука! :)))

Ха-ха! Друго обаче става, ако трепериш над фиш. Тогава искаш истината и само истината.
цитирай
10. tutankhamon661 - 5. анонимен
02.11.2010 10:11
анонимен написа:
Заркова за нищо не става. Тя заедно с Валерия Велева и Явор Дачков са най-поръчковите журналисти.

За Дачков 100% сигурация.
цитирай
11. tutankhamon661 - 6. greatman
02.11.2010 10:38
greatman написа:
В България повечето журналисти са поръчкови. Мизерна държава, мизрни вестници. Репортерите са готови да се продадат за жълти стотинки.

Там е работата, че не са само репортерите.
цитирай
12. tutankhamon661 - 7. анонимен
02.11.2010 10:39
анонимен написа:
Видяхте ли го Дачков? Само свирка още не е направил на Трактора. До всеки престъпник стои по някой журналя, който лъже и маже само за да злепостави органите на реда, които са си свършили работата качествено.

Ако имаше класация за най-продажен мазник, Дачков щеше да е несменяем лидер.
цитирай
13. jordito - На тези, за които говорите изобщо не ...
02.11.2010 10:47
На тези, за които говорите изобщо не им пука за хората. Губите си времето. Няма кой да ви чуе.
цитирай
14. анонимен - Тъпата Заркова е протеже на Алексей ...
02.11.2010 10:54
Тъпата Заркова е протеже на Алексей и сега много ясно, че ще плюе по полицията. По-точно по нейния шеф. За това внушава, че всички са недоволни. Иcка смяна на министъра.
цитирай
15. bayhuy - Щом гейберите кръв пикаят, значи ...
02.11.2010 11:10
Щом гейберите кръв пикаят, значи всичко върви по план.
цитирай
16. tutankhamon661 - 13. jordito
02.11.2010 11:11
jordito написа:
На тези, за които говорите изобщо не им пука за хората. Губите си времето. Няма кой да ви чуе.

Какво предлагаш? Изобщо да не говорим?
цитирай
17. анонимен - Много хора работят срещу ГЕРБ. Цяло ...
02.11.2010 11:22
Много хора работят срещу ГЕРБ. Цяло чудо е, че още не са паднали от власт. Това би било много лошо.
цитирай
18. marystaneva - 16.tutankhamon661
02.11.2010 11:25
Напротив! Темата си струва. Дори ще я кача в "свежо", за да стане още по-широка дискусията.
А и гледната точка на №3 е твърде интересна... Продължавам да не приемам насилието под никаква форма, но не ми беше идвало наум, че нещата може и да не са точно такива, каквито изглеждат.
цитирай
19. tutankhamon661 - 14. анонимен
02.11.2010 11:34
анонимен написа:
Тъпата Заркова е протеже на Алексей и сега много ясно, че ще плюе по полицията. По-точно по нейния шеф. За това внушава, че всички са недоволни. Иcка смяна на министъра.

Във всеки случай беше доста нечестно от нейна страна. Хората се разграничават, а тя веднага подлага на съмнение.
цитирай
20. tutankhamon661 - 15. bayhuy
02.11.2010 11:49
bayhuy написа:
Щом гейберите кръв пикаят, значи всичко върви по план.

А случайно да дадеш идея кой може да ги замести?
цитирай
21. tutankhamon661 - 17. анонимен
02.11.2010 12:10
анонимен написа:
Много хора работят срещу ГЕРБ. Цяло чудо е, че още не са паднали от власт. Това би било много лошо.

Повече от лошо, но някои хора ще го разберат, само ако стане. Първо трябва да заболи. На мен лично ми писна от комунистически лъжи.
цитирай
22. анонимен - верно ли имаш клитор?!?!? :))))...
02.11.2010 12:28
верно ли имаш клитор?!?!? :))))))))))))))))))
цитирай
23. tutankhamon661 - 18. marystaneva - 16.tutankhamon661
02.11.2010 12:32
marystaneva написа:
Напротив! Темата си струва. Дори ще я кача в "свежо", за да стане още по-широка дискусията.
А и гледната точка на №3 е твърде интересна... Продължавам да не приемам насилието под никаква форма, но не ми беше идвало наум, че нещата може и да не са точно такива, каквито изглеждат.

Тук има достатъчно дискусии, но обикновено са насочени срещу ГЕРБ. Някои не са забравили гадорията от миналото.
цитирай
24. tutankhamon661 - 22. анонимен
02.11.2010 12:34
анонимен написа:
верно ли имаш клитор?!?!? :))))))))))))))))))

Полигорке, ако искаш аз да пиша стихове за неща, които от младини не съм виждал? Ех, СТАРОСТ-нерадост!
цитирай
25. tutankhamon661 - Полигорке, обиждай, но с нещо ново. ...
02.11.2010 12:38
Полигорке, обиждай, но с нещо ново. Не допускам копи-пейст коментари. Нали разбираш, става тъпо.
цитирай
26. анонимен - anonimen
02.11.2010 12:51
ЗАРКОВА ЗА НИЩО НЕ СТАВА,ТЯ НИКОГА НЕ Е БИЛА ОБЕКТИВНА,ЕДНА ГАДНА КОМУНИСТКА И НИЩО ПОВЕЧЕ.....А БОЙКО,ЩЕ ГО СВАЛЯТ ОТ ВЛАСТ,НО ТОЙ НАИСТИНА НЕ СТАВА,САМО С ИЗХВЪРЛЯНЕ НЕ СТАВА,ХОРАТА ВЕЧЕ СЕ УСЕЩАТ И НА ДРУГИТЕ ИЗБОРИ МИСЛЯ,ЧЕ,ЩЕ ПАДНЕ ОТ ВИСОКО....ЛОШОТО Е ,ЧЕ НЯМА КОЙ ДА ГО ЗАМЕСТИ.
А неговото управление,малко ми напомня на диктатура,което не е добре за него,защото младите го виждат и не им се нрави това,младите все повече се пробуждат,което е добре.....
мисля,че и бойко е маша на комунягите,дано бъркам,но се съмнявам,след някой решения които взе...и едва ли ще изкара още един мандат
цитирай
27. tutankhamon661 - Полигорке, повтори, че не те чух! ...
02.11.2010 12:55
Полигорке, повтори, че не те чух! Разрешавам да се повтаряш. Ясно е, че речникът ти е беден.
цитирай
28. marystaneva - 26. анонимен,
02.11.2010 13:24
Не разбирам защо е нужно да крещиш? Имаш мнение, сподели го, но не викай. Крясъците не могат да бъдат аргументи. Прав си, че няма кой да го замести. Но не си прав, че "ще го свалят от власт". Колкото и да се напъват, това зависи от нас, а не от тях. Вярно е, че Борисов твърде често използва думата "аз". И все пак, това не е диктатура. Той не налага своето мнение, а изслушва и преговаря с всички, което на някои им прилича на "лутане", а всъщност е търсене на консенсус. Едва тогава взима решение. И казва: "Аз реших." Защото той носи отговорността.

23. tutankhamon661,
Знам, че в блог.бг е пълно с противници на ГЕРБ. И какво от това?!
цитирай
29. анонимен - Не разбирам защо е нужно да крещиш? ...
02.11.2010 14:44
marystaneva написа:
Не разбирам защо е нужно да крещиш? Имаш мнение, сподели го, но не викай. Крясъците не могат да бъдат аргументи. Прав си, че няма кой да го замести. Но не си прав, че "ще го свалят от власт". Колкото и да се напъват, това зависи от нас, а не от тях. Вярно е, че Борисов твърде често използва думата "аз". И все пак, това не е диктатура. Той не налага своето мнение, а изслушва и преговаря с всички, което на някои им прилича на "лутане", а всъщност е търсене на консенсус. Едва тогава взима решение. И казва: "Аз реших." Защото той носи отговорността.

23. tutankhamon661,
Знам, че в блог.бг е пълно с противници на ГЕРБ. И какво от това?!


не съм противник на герб,не ме разбирайте погрешно,виж последния ми коментар в предишния ти пост за бойко,мой е,постинга ти е много стар но коментара е там сега проверих,там водехте дискусия с една жена с ник тотони,която явно е навътре в нещата и те направи на нищо...защото не беше подготвен,все пак се усети,че е доста наясно с някой неща,но беше късно...отговаряше и като дете...говореше много,но не казваше нищо,както и да е,а аз не крещя просто бях забравил капса,както и да е.....аз мисля,че той най-малкото,няма обноски,каквито трябва да има един премиер,речника му е ужасен и освен улиците,нищо друго не е направил
мисля,че цветанов е много по-подходящ за този пост,но това си е мое мнение.
по-голямата част от коментара ми,е за тутанкамон.
А както казах мисля,че само Цветанов върши някаква работа,той единствено се опълчи срещу мафията,така както,никой до сега не го беше правил,но май мафията доста е силна в България,след като успя и на него да му свие крилете,поне за сега.....всички големи риби са навън,но разбирам,че той няма вина,надявям се следващия път като правят някоя акция,да са събрали достатъчно доказателства,за да няма мърдане,а не да стане както стана,няма доказателства и хоп,айде на свобода.
цитирай
30. tutankhamon661 - 26. анонимен - anonimen
02.11.2010 16:54
анонимен написа:
ЗАРКОВА ЗА НИЩО НЕ СТАВА,ТЯ НИКОГА НЕ Е БИЛА ОБЕКТИВНА,ЕДНА ГАДНА КОМУНИСТКА И НИЩО ПОВЕЧЕ.....А БОЙКО,ЩЕ ГО СВАЛЯТ ОТ ВЛАСТ,НО ТОЙ НАИСТИНА НЕ СТАВА,САМО С ИЗХВЪРЛЯНЕ НЕ СТАВА,ХОРАТА ВЕЧЕ СЕ УСЕЩАТ И НА ДРУГИТЕ ИЗБОРИ МИСЛЯ,ЧЕ,ЩЕ ПАДНЕ ОТ ВИСОКО....ЛОШОТО Е ,ЧЕ НЯМА КОЙ ДА ГО ЗАМЕСТИ.
А неговото управление,малко ми напомня на диктатура,което не е добре за него,защото младите го виждат и не им се нрави това,младите все повече се пробуждат,което е добре.....
мисля,че и бойко е маша на комунягите,дано бъркам,но се съмнявам,след някой решения които взе...и едва ли ще изкара още един мандат

"Твърдата ръка" винаги изглежда като диктатура, но според мен Борисов доста добре е улучил границата. Смятам, че е прекалено либерален, винаги е готов да изслуша.
цитирай
31. анонимен - Нямало кой да заместо Бойко?!
02.11.2010 16:55
Как да няма, бе? Милион хора могат да го заместят. И те, и той не разбират нищо от политика, така че смяната му изобщо няма да се усети. Гробищата са пълни с незаменими хора!
цитирай
32. tutankhamon661 - 28. marystaneva
02.11.2010 16:56
marystaneva написа:
Не разбирам защо е нужно да крещиш? Имаш мнение, сподели го, но не викай. Крясъците не могат да бъдат аргументи. Прав си, че няма кой да го замести. Но не си прав, че "ще го свалят от власт". Колкото и да се напъват, това зависи от нас, а не от тях. Вярно е, че Борисов твърде често използва думата "аз". И все пак, това не е диктатура. Той не налага своето мнение, а изслушва и преговаря с всички, което на някои им прилича на "лутане", а всъщност е търсене на консенсус. Едва тогава взима решение. И казва: "Аз реших." Защото той носи отговорността.

23. tutankhamon661,
Знам, че в блог.бг е пълно с противници на ГЕРБ. И какво от това?!

Просто посочвам настроенията тук. Мен лично никога не ме е притеснявало това.
цитирай
33. tutankhamon661 - 29. анонимен
02.11.2010 17:03
Спомням си я Totoni. Типичният противник на ГЕРБ - плюе, защото са дошли други на власт и уволнили нейните приятели. Само че те не са и мои приятели и не смятам, че са незаменимите специалисти, каквито ги представя. Още по-малко ги смятам за честни хора, само защото някаква непозната ги хвали.
Възмущаваше се, че Борисов сложил камери по кабинетите. БРАВО на премиера! Само така се действа с крадливи чиновници като българските.
Тогава казах на Тotoni, че е къртица под крилото на премиера и аз на негово място първо нея щях да уволня.
А ти ме шашна с това, че Борисов държал не знам си какъв език. Аз обаче и преди, и сега се възхищавам от неговата култура. Не знам ти какво лошо откриваш.
цитирай
34. tutankhamon661 - 31. анонимен - Нямало кой да заместо Бойко?!
02.11.2010 17:05
анонимен написа:
Как да няма, бе? Милион хора могат да го заместят. И те, и той не разбират нищо от политика, така че смяната му изобщо няма да се усети. Гробищата са пълни с незаменими хора!

Значи никой от нищо не разбира? Ей на това му викам обнадеждаващо изказване. Щом е все едно, защо да променяме нещо? Нека си остане така, а?
цитирай
35. анонимен - ГЕРБ разочарова, но не е изненада. ...
02.11.2010 20:07
ГЕРБ разочарова, но не е изненада.Твърде много предпоставки имаше за това.
цитирай
36. tutankhamon661 - 35. анонимен
03.11.2010 09:50
анонимен написа:
ГЕРБ разочарова, но не е изненада.Твърде много предпоставки имаше за това.

В условия на криза винаги има разочарование. Много хора казват, че нямат време да чакат, но не дават идея, как може да се оправим по-бързо. Просто е невъзможно. Нужен е и малко реализъм.
цитирай
37. stomanata - Фараоне, ела в моя блог да видиш к...
03.11.2010 12:37
Фараоне, ела в моя блог да видиш колко злоба се излива срещу премиера. Този народ наистина не разбира, когато му правиш добро.
цитирай
38. анонимен - ГЕРБ разочарова, но не е изненада. ...
03.11.2010 12:54
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
ГЕРБ разочарова, но не е изненада.Твърде много предпоставки имаше за това.

В условия на криза винаги има разочарование. Много хора казват, че нямат време да чакат, но не дават идея, как може да се оправим по-бързо. Просто е невъзможно. Нужен е и малко реализъм.


тук си прав,нужно ни е не малко,а много реализъм,защото много от българите не ходят а летят....трябва време за всичко и аз вярвам,че ще се оправим,това е най-важното пък кой,ще го направи.....не ме бърка
цитирай
39. oposin21 - то в тая криза не само разочарования ...
07.11.2010 06:04
то в тая криза не само разочарования ще има ама бат Боико не е слънце да огрее на всякъде а трябва граждански деиствия за да си помогнем хвани сутринта кафето и метлата и докато го пиеш изчисти си пред входа ето ти помощ в кризата щото като е чисто на всеки му е по-хубаво и по-леко тръгва деня а ето че идва зима сняг пред блока вместо да се парзаляш и псуваш - с лопатата раз и три и пред входа е чисто докато със съседа псувате на воля криза правителство и мафия
цитирай
40. ok3223 - Я гиди
07.11.2010 08:27
от Египет възкръснал ТУТКА СЕ КАМОН за да защити бащицата ББ. Изпълзял от гробницата и ето го тук. Пустата Заркова не пее както иска Тутка се...
Е не са всичките като теб, има и ЗДРАВО-МИСЛЕЩИ, НА КОИТО НЕ СЕ ХАРЕСВАТ МНОГО НЕЩА В ДНЕШНАТА ГЕРБЕРСКА СЪЩЕСТВИТЕЛНОСТ.
ЦъЦа арестува и тормози невинни, които съда пуска.
Натрупали са с ББ имане с тъмен и неясен произход.
Особено ББ с мнооооогу неясен.
През ден дума различно по един и същ въпрос...Белене и не само.
Ставаме от воденета от него и Дянков политика сее по-зле.
Абе не е за таз работа, неподготвен и простичък и мнооогу му личи.
И още и още.
Та таквизи работи Герберко, затуй многу не ви аресват политките и ората.



цитирай
41. анонимен - Аменхотеп99
07.11.2010 10:10
Да,Тути фараоне-Игнатовски :)))Криза е ,верно,затова ББ вместо да прави нещо освен само да реве че ПАРИ нема,забележи-ОТИВА в Италия да рита топка,с цяла делегация,примерно издухани 10 милиона за това мачле,ами да ги даде на БАН,мога да ти пиша още неща,ама няма смисъл,ВИЕ си знаете той е по-по-по-най,виновен е СТАНИШЕВ,успехи,и когато се разочароваш и ТИ,моля не си сменяй ника,а боготвори следващия месия с този ник,да се посмеен де
цитирай
42. tutankhamon661 - 39. oposin21
07.11.2010 14:30
oposin21 написа:
то в тая криза не само разочарования ще има ама бат Боико не е слънце да огрее на всякъде а трябва граждански деиствия за да си помогнем хвани сутринта кафето и метлата и докато го пиеш изчисти си пред входа ето ти помощ в кризата щото като е чисто на всеки му е по-хубаво и по-леко тръгва деня а ето че идва зима сняг пред блока вместо да се парзаляш и псуваш - с лопатата раз и три и пред входа е чисто докато със съседа псувате на воля криза правителство и мафия

Нали ги виждаш тези двамата след теб? А обясни на такива мързеливци, че трябва и те да си размърдат задниците! Ще започнат да ти философстват все неща, които за тях ЛИЧНО са удобни.
цитирай
43. tutankhamon661 - 40. ok3223
07.11.2010 14:36
ok3223 написа:
от Египет възкръснал ТУТКА СЕ КАМОН за да защити бащицата ББ. Изпълзял от гробницата и ето го тук. Пустата Заркова не пее както иска Тутка се...
Е не са всичките като теб, има и ЗДРАВО-МИСЛЕЩИ, НА КОИТО НЕ СЕ ХАРЕСВАТ МНОГО НЕЩА В ДНЕШНАТА ГЕРБЕРСКА СЪЩЕСТВИТЕЛНОСТ.
ЦъЦа арестува и тормози невинни, които съда пуска.
Натрупали са с ББ имане с тъмен и неясен произход.
Особено ББ с мнооооогу неясен.
През ден дума различно по един и същ въпрос...Белене и не само.
Ставаме от воденета от него и Дянков политика сее по-зле.
Абе не е за таз работа, неподготвен и простичък и мнооогу му личи.
И още и още.
Та таквизи работи Герберко, затуй многу не ви аресват политките и ората.




Ти не разбра ли, че повече няма да КРАДЕТЕ? Бойко Борисов ще възстанови благата, които "професори" като теб ПРОФУКАХА.
Ти ли си трезомислещ? Че аз такива не ги броя и за хора, бе! Къде си тръгнал? Някакъв ЛЬОЛЬО ще плюе премиера. Ни си му на парите, ни си му на чекиите. Трябва да се радваш, ако позволи да му излъскаш обувките.
Различно говорел по един и същ въпрос? Кога? Къде?
цитирай
44. tutankhamon661 - 41. анонимен - Аменхотеп99
07.11.2010 14:43
анонимен написа:
Да,Тути фараоне-Игнатовски :)))Криза е ,верно,затова ББ вместо да прави нещо освен само да реве че ПАРИ нема,забележи-ОТИВА в Италия да рита топка,с цяла делегация,примерно издухани 10 милиона за това мачле,ами да ги даде на БАН,мога да ти пиша още неща,ама няма смисъл,ВИЕ си знаете той е по-по-по-най,виновен е СТАНИШЕВ,успехи,и когато се разочароваш и ТИ,моля не си сменяй ника,а боготвори следващия месия с този ник,да се посмеен де

Искам ФАКТУРА, че са похарчени тези 10 млн.! Ако нямаш такава, ходи бери джоджан! Писна ми от "осведомени", които за най-големите престъпници казват, че са невинни до доказване на противното, а в същото време с лека ръка обвиняват премиера възоснова на най-обикновени слухове.
Да, виновен е Станишев. И баща му също. За МНОГО неща са виновни ЧЕРВЕНИТЕ УБИЙЦИ. Ти може и да се правиш на "забравил", но историята помни.
цитирай
45. ok3223 - Ама ти
07.11.2010 19:04
наистина си бил туткав Лольо.ЗНАЧИ ТИ СИ МУ БИЛ НА ПАРИТЕ И ЧЕКИИТЕ. гЛАВАТА ДА НЕ ТИ Е НА ДЪТО, ЗАЩОТО НЕ ТРУДИ. Да идеш да пориташ футбол в италия, с държаван самолет и делегация от 50 души плюс охраната, да харчиш парите на данъкоплатците по този нагъл и безобразен начин. Това може да си го позволи само простак от класата на Берлускони. Може да не е похарчил 20 милиона, но някъде около единия със сигурност. Със преспиване и папане барабар с делегацията от приятели и фенове в хотели от супер класа, където само едното преспиване струва хилядарки.
Оно бива бива ама твоето не се трае. Ти да не закусваш сутрин трици, а на обед трици с маймуни та така бавно ти греят реотаните и не загреваш прости работи.
цитирай
46. marystaneva - ok3223,
08.11.2010 01:45
Специално за теб:

http://tekstove.info/browse.php?id=21110
цитирай
47. tutankhamon661 - 45. ok3223
08.11.2010 08:39
ok3223 написа:
наистина си бил туткав Лольо.ЗНАЧИ ТИ СИ МУ БИЛ НА ПАРИТЕ И ЧЕКИИТЕ. гЛАВАТА ДА НЕ ТИ Е НА ДЪТО, ЗАЩОТО НЕ ТРУДИ. Да идеш да пориташ футбол в италия, с държаван самолет и делегация от 50 души плюс охраната, да харчиш парите на данъкоплатците по този нагъл и безобразен начин. Това може да си го позволи само простак от класата на Берлускони. Може да не е похарчил 20 милиона, но някъде около единия със сигурност. Със преспиване и папане барабар с делегацията от приятели и фенове в хотели от супер класа, където само едното преспиване струва хилядарки.
Оно бива бива ама твоето не се трае. Ти да не закусваш сутрин трици, а на обед трици с маймуни та така бавно ти греят реотаните и не загреваш прости работи.

ЛЪЖИТЕ ти няма да минат. Със същата сила аз мога да кажа, че ти си играл футбол в Италия за сметка на държавата. Как ще докажеш, че не е така?
Какво искаш? Като отиде някъде на официално посещение ПО РАБОТА, само по коктейли да седи, така ли? Ееее, някои предпочитат спорта, а не плюскането. Последното е запазен патент на комунягите.
цитирай
48. tutankhamon661 - 46. marystaneva - ok3223
08.11.2010 08:51
marystaneva написа:
Специално за теб:

http://tekstove.info/browse.php?id=21110

Много яко! И ТОЧНО НА МЯСТО.
цитирай
49. анонимен - Цветанов вече е обяснил произхода ...
20.11.2010 10:46
Цветанов вече е обяснил произхода на всяка стотинка похарчена от него. Човека е напълно чист. Само дето го плюеха боклуците.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tutankhamon661
Категория: Други
Прочетен: 5665350
Постинги: 296
Коментари: 13809
Гласове: 59857
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031