Постинг
01.12.2011 16:42 -
Синдикален рекет до дупка
Автор: tutankhamon661
Категория: Политика
Прочетен: 20079 Коментари: 41 Гласове:
Последна промяна: 18.01.2012 19:09
Прочетен: 20079 Коментари: 41 Гласове:
85
Последна промяна: 18.01.2012 19:09
Тук съм копирал любопитна статия, която е публикувана преди стачката, но все още е актуална и въпросите в нея настояват за отговор.
В интерес на всички е да се замислим защо “човеколюбивите” синдикати проспаха редица действия от предишното правителство, а решиха да скочат точно сега, когато неизбежното чука на вратата.
Разберете, те разчитат на вашата неинформираност. Когато човек е заплашен от финансов недостиг, лесно може да бъде манипулиран и е склонен да открие вината там, където му е най-удобно за момента.
В статията има факти и въпроси, които ако са ви известни, би трябвало да ви накарат да се замислите откъде идва финансовото благосъстояние на хора като споменатия Петър Бунев. Банковата му сметка нараства след всяка стачка, съпроводена от обедняване на онези, за които уж е загрижен. Не ви ли се струва поне малко подозрително? Така ли се преодолява проблем – босът пълни здраво гуша, а подопечните му плачат още по-силно?
Забележете: Синдикатът на железничарите не предлага алтернатива, защото такава няма. Той настоява само за едно: да продължи наливането на държавни пари в настоящия губещ модел на БДЖ.
Вече зададохте ли си въпроса “Защо” или пак да ви подсещам? А обичате ли да ви лъжат хора, които трупат пари от пробутването на измислици?
Ето я статията:
Стандарт
Пълен синдикален рекет. Това открай време е позицията на профсъюзите по всички важни социално-икономически въпроси у нас. Като се започне от реформите в отдавна объркани системи като образователната и пенсионната и се стигне до преструктурирането на закостенели губещи държавни предприятия като железниците. Рекет, защото в крайна сметка от синдикалните заплахи и реални стачни действия винаги губещи са обикновените хора и обществото като цяло.
Кои са печелившите? Ами вгледайте се в синдикалните босове и ще си отговорите сами.
Някой да е виждал беден профсъюзен лидер?
Че как се издържа семейство в Америка? С какви пари се плаща образованието на наследниците в родината на Марк Твен? С официалните приходи от синдикална дейност ли? Или може би с част от членския внос на все по-рехавите профсъюзи?
Но - по същество.
Днес, да речем, ще спрат няколко десетки пътнически и товарни влака. Да речем, защото до късно снощи абсолютно никой - нито член на ръководството на БДЖ, нито шефът на Синдиката на железничарите Петър Бунев, не се нае официално да прогнозира колко влака днес няма да се движат. Всичко зависело от личното решение на всеки отделен машинист или ръководител движение, гласяха отговорите.
И ако това е организация на стачка - здраве му кажи! Вместо да симулира дейност с цел да оправдае съществуването си, по-добре Петър Бунев да беше седнал да изучи опита от транспортната стачка от 25 декември 1919 г.! Иначе щеше не само да знае точния брой на спиращите днес влакове, но като отговорен железничар щеше да уведоми за това и ръководството на БДЖ, и всички засегнати общини,
за да се осигури навреме алтернативен транспорт
Само че ако беше отговорен, Бунев нямаше да е синдикалист!
Какво постигна Бунев през почти 6-те години като синдикален лидер? През това време служителите в двете жп компании - БДЖ и НКЖИ, се стопиха с над 7000 - от над 33 на 26 хиляди, а броят на влаковете намаля със 120. Съставите на повечето пътнически композиции бяха намалени от 4 на 2 вагона, а товарните вече се срещат толкова често, колкото и Халеевата комета минава покрай Земята.
Къде беше Бунев, когато бившите шефове на БДЖ платиха над 16 млн. евро за 30 архаични спални вагона от Германия, а получиха само 12 самоходни гробници, от които сега се движат само 3?
Защо не сезираха веднага прокуратурата, а мълчаха
като риби
Защо след като не иска да се съкратят 2500 служители и 150 влака, Бунев не предложи алтернативен вариант за спасение на БДЖ? Като осигури, да речем, допълнително 10 млн. тона товари и 5 млн. пътници годишно? Да, лесно е да се краде от железницата и да се получава заплата, която ти плаща цялото общество под формата на субсидия! Но да се предложи работещ вариант за стабилизиране на компанията, явно не е лесно! В крайна сметка ако Бунев беше добър синдикалист, нямаше вече 600 железничари да се съгласят да избягат и от него, и от любимата му железница срещу 6 заплати накуп, нали?!
Да беше само Бунев - на гръб да го носиш! Но какви ги вършат големите синдикални централи? Плашат с национална стачка на 30 ноември, уж защото вдигали пенсионната възраст. Че къде бяха КНСБ и "Подкрепа", когато възрастта за пенсиониране скочи от 55 и 60 съответно на 60 и 63 години? Как защитиха своите членове? Да не би след голямата стачка учителите и родното образование да цъфнаха и вързаха?! Не - само броят на синдикалните деца, учещи в чужбина, се увеличи. Вдигна се и капиталът на фирмите, чиито конци дърпат синдикални босове.
Да, пълен синдикален рекет! Чийто масраф плаща цялото общество, а печелят само синдикалните босове. Въпросът е докога ще ги търпим.
Standart
Тагове:
Вълнообразно
Какво стана със стачката на учителите? Никакъв успех. В нашият филм синдикатите са статисти, на които от време на време им дават да пуснат по някоя димка за да оправдаят присъствието си.
цитирайtoxic написа:
Какво стана със стачката на учителите? Никакъв успех. В нашият филм синдикатите са статисти, на които от време на време им дават да пуснат по някоя димка за да оправдаят присъствието си.
Аз предлагам всички да станем синдикалисти.
Кой ли ще работи тогава и кой ще носи отговорност?
Известно е, че българинът винаги търси вината извън себе си. При това положение шъ съ опрайм, бе. Чекай, чекай малко!
Вие младите дори не се замисляте какъв шамар е увеличаването на възрастта за пенсиониране на чакащите това от години.
Дали правителството ще се съгласи да преговаря с мен? Не съм дори профсъюзен член.
Знаем че крадат, но поне очакваме да постигнат нещо.
И ако ми покажеш поне един на власт, който не краде - ще те подкрепа с две ръце. Дай алтернатива.
цитирайДали правителството ще се съгласи да преговаря с мен? Не съм дори профсъюзен член.
Знаем че крадат, но поне очакваме да постигнат нещо.
И ако ми покажеш поне един на власт, който не краде - ще те подкрепа с две ръце. Дай алтернатива.
Макар да мълчах, днес не издържах и също писах за протестите, и защо според мен са принципно важни, за България. Прочел си го. Не мога да отрека обаче, че по-важно от самите протести е, протестите да са в интерес на протестиращите, а не на нечии други интереси. Както и в моят постинг, така и в твоя говоря принципно, изобщо за протестите, а не конкретно за настоящите.
Протестите трябва да са в интерес на тези, които са засегнати и искат да решат проблемите си, а не на тези, които само се възползват от тези проблеми - нещо, което за жалост, в България, а и не само, често, много често се случва.
цитирайПротестите трябва да са в интерес на тези, които са засегнати и искат да решат проблемите си, а не на тези, които само се възползват от тези проблеми - нещо, което за жалост, в България, а и не само, често, много често се случва.
неща се знаят, но хората като че ли са се примирили. Свикнали са с мисълта, че все някой трябва да краде и въпроса опира до това кой точно да бъде:( Голямо е влиянието на закостенелите политически пристрастия, което означава, че се робува на имена и навици, не се отчитат реалните промени. За това синдикалните босове до ден днешен се радват на завиден комфорт.
цитирайДай нещо по-весело! Омръзнaха ми тягостните теми, а те са доста в нета.
цитирайАко може би ли ни подсетил, защото ние изобщо не те разбрахме.
цитирайние лъжем, че работим, те ни лъжат, че ни плащат.
Труд трябва. И не през пръсти.
Валя
цитирайТруд трябва. И не през пръсти.
Валя
plushok написа:
Вие младите дори не се замисляте какъв шамар е увеличаването на възрастта за пенсиониране на чакащите това от години.
Дали правителството ще се съгласи да преговаря с мен? Не съм дори профсъюзен член.
Знаем че крадат, но поне очакваме да постигнат нещо.
И ако ми покажеш поне един на власт, който не краде - ще те подкрепа с две ръце. Дай алтернатива.
Дали правителството ще се съгласи да преговаря с мен? Не съм дори профсъюзен член.
Знаем че крадат, но поне очакваме да постигнат нещо.
И ако ми покажеш поне един на власт, който не краде - ще те подкрепа с две ръце. Дай алтернатива.
Темата за пенсионирането е много сложна, а аз имам малко нетипично мнение по този въпрос и затова не го закачам. Смятам, че човек при всички положения ще го е закъсал, ако разчита на пенсия. На мен няма да ми се наложи – занимавам се с прекалено много неща, за да се проваля във всички. Въобще пенсията е мизерия.
Хората смятат, че по други държави не е така, но на мен са ми разказвали, че там правят други неща, които ако опитат тук, не стачка, а война ще има.
Наивно е да се очаква абсолютна честност не само от управляващи, а и от избиратели. Аз лично не вярвам да има напълно честен човек.
cefulesteven написа:
Макар да мълчах, днес не издържах и също писах за протестите, и защо според мен са принципно важни, за България. Прочел си го. Не мога да отрека обаче, че по-важно от самите протести е, протестите да са в интерес на протестиращите, а не на нечии други интереси. Както и в моят постинг, така и в твоя говоря принципно, изобщо за протестите, а не конкретно за настоящите.
Протестите трябва да са в интерес на тези, които са засегнати и искат да решат проблемите си, а не на тези, които само се възползват от тези проблеми - нещо, което за жалост, в България, а и не само, често, много често се случва.
Протестите трябва да са в интерес на тези, които са засегнати и искат да решат проблемите си, а не на тези, които само се възползват от тези проблеми - нещо, което за жалост, в България, а и не само, често, много често се случва.
Значи сме на едно мнение с теб за принципа.
Специално сегашната стачка е толкова изсмукана от пръстите, че повече няма накъде.
Така или иначе пари няма. Предстоят неизбежни съкращения. Който разправя друго, просто лъже или не разбира. Естествено, че никой не желае това, ако не е наложително.
admiral написа:
неща се знаят, но хората като че ли са се примирили. Свикнали са с мисълта, че все някой трябва да краде и въпроса опира до това кой точно да бъде:( Голямо е влиянието на закостенелите политически пристрастия, което означава, че се робува на имена и навици, не се отчитат реалните промени. За това синдикалните босове до ден днешен се радват на завиден комфорт.
Tочно имена и навици.
Скоро попитах един зомбиран костовист не го ли притеснява мнозинството, с което бе преизбран Костов, след като с подобен подвиг може да се похвали само Тодор Живков. И това единодушие не е ли признак за култ към личността.
Той се извъртя на 180 градуса и обясни, че онова, което при Борисов било именно култ, при Костов означавало, че около лидера са се събрали достатъчно силни и независими личности.
Честно, такава глупост сътвори - в един абзац събра две взаимно отричащи се твърдения.
От такива ли хора очакваш да забележат промените? Аз не.
12.
анонимен -
...
01.12.2011 21:09
01.12.2011 21:09
В цял свят няма по-голями актьори от синдикалистите. В шоуто са номер едно, даже за оскар плачат. Хем работят за управляващите хем са с народа. Чудовищно двуличие. Ще трупат мънгизи, ясно. Като има кой да им вярва. Политици и синдикати, всичко трябва да замине на буклука и едва тогава можем да започнем на чисто.
цитирайНаправо ми дожалява за онези, които крещят по митинги и стачки. Как не разбраха, че нищо няма да променят така. То няма и друг начин.
Баницата е разпределена, а ние сме само зрители:(
цитирайБаницата е разпределена, а ние сме само зрители:(
14.
анонимен -
И вие вярвате на подобни пасквили? ...
01.12.2011 21:36
01.12.2011 21:36
И вие вярвате на подобни пасквили? Като че ли само у нас има стачки.
цитирайsharon написа:
Дай нещо по-весело! Омръзнaха ми тягостните теми, а те са доста в нета.
Я пък ти, сети се да пуснеш един коментар!
Весело ще има, но сега е време за стачки.
kritikar написа:
Ако може би ли ни подсетил, защото ние изобщо не те разбрахме.
Очила ли ти трябват или имаш проблем с българския език?
yotovava написа:
ние лъжем, че работим, те ни лъжат, че ни плащат.
Труд трябва. И не през пръсти.
Валя
Труд трябва. И не през пръсти.
Валя
Точно така е.
Внимавай, защото заради подобни думи доста хора ще ти се разсърдят. Българинът не обича да работи. Милион пъти го казах и винаги се намира някой обиден. То не важи за всички, но фактът си е факт. Какви карикатури съм виждал, никой не може да ми разправя, че не съществуват.
18.
анонимен -
Много си прост.
01.12.2011 22:15
01.12.2011 22:15
Не проумя, че боко е мафиот и това си е. Някой ден може и ти да съжаляваш, ама късно:(
цитирай
19.
анонимен -
Сашо, една вметка,
01.12.2011 22:28
01.12.2011 22:28
на синдикалиста не е работа да вдига стачки за вагоните, а да защитава правата на работещите.
Не че не си прав за синдикалистите, но на мен ми писна да слушам как трябва да затягам колана, а в същото време една бивша приятелка на премиера на купува комплекси за 10 млн. лева. Преди това и добре си разви банката, после я вкараха и във всички ключови институции - МВР, съд, КАТ....Така че примери могат да се извадят и от другата страна.
И още нещо- истината е, че правителствената стратегия на този премиер е сбъркана - виж последния постинг на Шара. Казва много.
цитирайНе че не си прав за синдикалистите, но на мен ми писна да слушам как трябва да затягам колана, а в същото време една бивша приятелка на премиера на купува комплекси за 10 млн. лева. Преди това и добре си разви банката, после я вкараха и във всички ключови институции - МВР, съд, КАТ....Така че примери могат да се извадят и от другата страна.
И още нещо- истината е, че правителствената стратегия на този премиер е сбъркана - виж последния постинг на Шара. Казва много.
Абсолютно вярно.
Всичко е манипулация.
цитирайВсичко е манипулация.
ka ti v .........kata
marsliak smotan gerberski
цитирайmarsliak smotan gerberski
а, тези които пробутаха старите трошки на западняците си взеха комисионните и ...шапка на тояга. Пука ли им днес - не, не защото не гният по затворите.
Кой дърпа конците в БДЖ и в Земеделието? Кой прокара парното,което не топли? Кой купува и продава българският футбол?- равни мачове а? Синдикати -едно време никой не ги зачиташе защото всичките бяха партийни членове и агенти на ДС. Днес не си въобразявайте че са по-различни. Синдикатите + работодателите са едно тяло и защитават едни и същи интереси. Е....може би между тях има и някой по-честен българин, но той едва ли ще оцелее в тази машина за компромати и манипулации до дупка. Видяхме плакати с искания за оставка на Дянков и Борисов - кой подучи стачниците на тези номера, или тези които вдигаха тези плакати не бяха стачници от КНСБ и Подкрепа и не си плащат редовно членският внос? Толкова плитки номера може да измислят само агентите на ДС, там ги учат още в началото на обучението си. Там учат и как се правят конспирации и т.н. темата може да стане обширна, но не и тук. Някой друг път.
Поздрави за постинга!
цитирайКой дърпа конците в БДЖ и в Земеделието? Кой прокара парното,което не топли? Кой купува и продава българският футбол?- равни мачове а? Синдикати -едно време никой не ги зачиташе защото всичките бяха партийни членове и агенти на ДС. Днес не си въобразявайте че са по-различни. Синдикатите + работодателите са едно тяло и защитават едни и същи интереси. Е....може би между тях има и някой по-честен българин, но той едва ли ще оцелее в тази машина за компромати и манипулации до дупка. Видяхме плакати с искания за оставка на Дянков и Борисов - кой подучи стачниците на тези номера, или тези които вдигаха тези плакати не бяха стачници от КНСБ и Подкрепа и не си плащат редовно членският внос? Толкова плитки номера може да измислят само агентите на ДС, там ги учат още в началото на обучението си. Там учат и как се правят конспирации и т.н. темата може да стане обширна, но не и тук. Някой друг път.
Поздрави за постинга!
анонимен написа:
В цял свят няма по-голями актьори от синдикалистите. В шоуто са номер едно, даже за оскар плачат. Хем работят за управляващите хем са с народа. Чудовищно двуличие. Ще трупат мънгизи, ясно. Като има кой да им вярва. Политици и синдикати, всичко трябва да замине на буклука и едва тогава можем да започнем на чисто.
Като заминат на боклука, пак ще трябва да се избират политици.
Нали и сегашните са дошли от народа. Защо мислиш, че може да са различни?
То пък да не би да имаме голям избор кой да защитава интересите на работещите. Ако чакаме работодателите да прояват някаква човещина и разбиране е все едно да чакаме от умрел писмо. За да пребориш вълка трябва да изправиш срещу него някой от неговия калибър, а не кротко агънце. За железниците истината е съвсем друга, ще я разберете след време, това е само върха на айсберга.
цитирайkozanostra написа:
Направо ми дожалява за онези, които крещят по митинги и стачки. Как не разбраха, че нищо няма да променят така. То няма и друг начин.
Баницата е разпределена, а ние сме само зрители:(
Баницата е разпределена, а ние сме само зрители:(
Не трябва да сме само зрители, но когато се стачкува, би трябвало да се посочва друг, по-верен път. В случая такъв няма.
Само искат пари, а не казват откъде да дойдат. Много са аргументирани, няма що!
анонимен написа:
И вие вярвате на подобни пасквили? Като че ли само у нас има стачки.
В коментара ти няма логика.
Това, че и по други държави правят стачки, не означава, че написаното в статията не е истина.
Обърни внимание: предложени са факти. Печалното е, че малко хора ги намират за странни.
анонимен написа:
Не проумя, че боко е мафиот и това си е. Някой ден може и ти да съжаляваш, ама късно:(
Ммда, знам, че са ходили с Mаргините заедно на детска градина, но оттогава са се виждали само по телевизията.
Толкова за "мафиота".
28.
анонимен -
Ния
02.12.2011 00:59
02.12.2011 00:59
Нека споменем едно нещо, което самите работещи в БДЖ разказват: моя приятелка работи на разпределителен пост където се водят 5 човека, от които обаче ДВАМА знаят как да се справят с работата си, другите са вечно питащи, а една от тях е перманентно в болнични по една или друга причина. Плащат се обаче 5 заплати, а само двама си ги изработват. Е, това какво е? Не вярвам на синдикатите. Видях точно какво сътвориха със стачката на учителите. Трагична боза за сметка на тези които уж защитаваха. Стачката на БДЖ синдикалистите прилична на това: да се сърдиш на лекаря който ти казва, че си болен от СПИН, а е могло просто в "онази" нощ да си сложиш презерватив. Толкова е ЗАКЪСНЯЛА. Къде бяха тези синдикати в "Онази нощ" за БДЖ. Да, протест. Бих протестирала обаче срещу поредната изборната гротеска, на която станахме отново свидетели. Отново, защото май на всички избори е така. Този път конкуренцията беше много по-силна и наддаването за гласове взе невиждани размери. Искате алтернатива: като начало бих подкрепила протест с искане за въвеждане на образователен ценз за упражняване правото на глас по време на избори. Щом един човек се отказва от правото на средно образование за себе си и децата си той респективно доказва, че няма никаква социална ангажираност към това общество, което му е предоставило тази възможност. Следователно няма право да определя кой ще получи правата и задълженията да управлява това общество. И моля нека не се намесват тук правата на човека, защото отказвайки се дори от основно образование ти сам си се отказал и от точно тези права. Практиката доказа, че на необразования в много по-голям /ужасно голям/ % му е все тая кой ще управлява държавата. Важно е кой ще даде най-много по време на изборите. Трагичното, е че точно тези хора определят кой да решава съдбата на държавата. Нима някой очаква при това положение да имаме истински ангажирани и работещи в положителния смисъл политици? НЕВЪЗМОЖНО.
цитирайСемейство трябва да се издържа, също и студенти в престижни университети. Как няма да вдига стачки? Марионетки винаги ще се намерят. Тогава що пък да не смучат пиявиците?
цитирай
30.
vmir -
По белия свят на синдикатите се гледа като на мафиотски организации за защита на
02.12.2011 06:11
02.12.2011 06:11
съмнителни субекти с тъмно минало, които искат светло бъдеще за себе си, но за сметка на останалите. Лелеяната за левичарските политически представи затъпяваща от опърничавост тълпа обаче е олицетворение на народа, който мафиотите уж щели да защитават от управляващите. Средностатистическия интелектуален статус у нас трудно се ориентира в ситуацията, защото мафиотите у нас отдавна са се постарали и продължават да се стараят да нарочват като мафиоти управляващите, за да отвличат вниманието от собствените сенчести и нелицеприятни начинания. Притъпения интелект не се сеща дори, че обществото плаща цената на синдикатите като мярка, че няма да остане неразкрит управленски произвол, но за чугунените глави тази цена е нищожна и продължават да товарят обществените разходи с подпомагане далаверите на истинските мафиоти и възпрепятстване на разкриването им.
цитирай
31.
анонимен -
Знаеш, че не съм
02.12.2011 08:50
02.12.2011 08:50
съгласен с теб за политиката на ГЕРБ. За стачките - задължителни са във всяко нормално функциониращо демократично общество. Синдикатите - често продават стачкуващите и исканията им. Не ангажирам никой с мнението ми.
цитирайТози път съм съгласен напълно с теб и с написаното в статията. Нелогичните им искания понякога намирисват, та чак вонят. Както и мълчанията им, де :)
Например нищо логично не успях да видя в профсъюзните протести от оня ден с-у вдигането на възрастта за пенсия и премахването на класа за прослужено време. Има неща, които просто трябва да бъдат свършени и тук подкрепям Дянков, че се престраши да започне някакви реформи в пенсионната система. Макар, че трябваше да ги почне преди 1-2 години, ама карай...
Знаеш, че хич не долюбвам ГЕРБ, но не мога да кажа на бялото черно.
Айде със здраве :)
Всъщност съм изказал по-подробно позицията си в последния си пост...
цитирайНапример нищо логично не успях да видя в профсъюзните протести от оня ден с-у вдигането на възрастта за пенсия и премахването на класа за прослужено време. Има неща, които просто трябва да бъдат свършени и тук подкрепям Дянков, че се престраши да започне някакви реформи в пенсионната система. Макар, че трябваше да ги почне преди 1-2 години, ама карай...
Знаеш, че хич не долюбвам ГЕРБ, но не мога да кажа на бялото черно.
Айде със здраве :)
Всъщност съм изказал по-подробно позицията си в последния си пост...
33.
анонимен -
Много вярно има в статията но:
...
02.12.2011 10:01
02.12.2011 10:01
Много вярно има в статията но:
Това, че в БДЖ се краде на всички нива, не е проблем на синдикатите. Проблем е на ръководството на БДЖ и на държавата.
Вярно никой не ни вдигна да протестираме по-рано. Но ние сами издухахме предишните управници на изборите.
Това правителство е на власт повече от две години. В деня след президентските избори ли забелязаха, че пенсионния фонд е празен. Не може в края на ноември да се реши, че възрастта за пенсиониране се повишава от януари. Да бяха го казали поне половин година по-рано; да имаше диалог с обществото; да се беше анализирало защо се стигна до тук; плащани ли са неприсъщи неща от пенсионния фонд (ако е така, има виновни, които трябва да бъдат наказани), а ние щяхме да оценим чесността на управляващите на президентските избори. Сега вярваме, че съзнателно ни излъгаха.
цитирайТова, че в БДЖ се краде на всички нива, не е проблем на синдикатите. Проблем е на ръководството на БДЖ и на държавата.
Вярно никой не ни вдигна да протестираме по-рано. Но ние сами издухахме предишните управници на изборите.
Това правителство е на власт повече от две години. В деня след президентските избори ли забелязаха, че пенсионния фонд е празен. Не може в края на ноември да се реши, че възрастта за пенсиониране се повишава от януари. Да бяха го казали поне половин година по-рано; да имаше диалог с обществото; да се беше анализирало защо се стигна до тук; плащани ли са неприсъщи неща от пенсионния фонд (ако е така, има виновни, които трябва да бъдат наказани), а ние щяхме да оценим чесността на управляващите на президентските избори. Сега вярваме, че съзнателно ни излъгаха.
angpiskova написа:
на синдикалиста не е работа да вдига стачки за вагоните, а да защитава правата на работещите.
Не че не си прав за синдикалистите, но на мен ми писна да слушам как трябва да затягам колана, а в същото време една бивша приятелка на премиера на купува комплекси за 10 млн. лева. Преди това и добре си разви банката, после я вкараха и във всички ключови институции - МВР, съд, КАТ....Така че примери могат да се извадят и от другата страна.
И още нещо- истината е, че правителствената стратегия на този премиер е сбъркана - виж последния постинг на Шара. Казва много.
Не че не си прав за синдикалистите, но на мен ми писна да слушам как трябва да затягам колана, а в същото време една бивша приятелка на премиера на купува комплекси за 10 млн. лева. Преди това и добре си разви банката, после я вкараха и във всички ключови институции - МВР, съд, КАТ....Така че примери могат да се извадят и от другата страна.
И още нещо- истината е, че правителствената стратегия на този премиер е сбъркана - виж последния постинг на Шара. Казва много.
Затягането на колана е едно от най-сигурните неща, които трябва да очакваме, без значение кой е на власт. Дори Господ да дойде, пак ще е така. На мен също не ми харесва, но това е положението. До момента никое правителство не е предложило нещо друго. Разликата е в това, че Борисов ни го обеща още по време на предизборната си кампания, докато всички останали говореха за “реки от злато”.
За стратегията не съм съгласен. Той прави и говори абсолютно всичко, което аз самият бих направил. Има случаи, когато мои познати ми казваха, че все едно слушат мои разсъждения, изречени преди Борисов да стане премиер, т.е няма начин да съм ги чул от него. Да не се съглася с него означава да противореча на себе си.
35.
alegatora -
Абе вие гербаджиите се правите на ударени с мокър парцал!
02.12.2011 11:41
02.12.2011 11:41
"Къде беше Бунев, когато бившите шефове на БДЖ платиха над 16 млн. евро...? - искаш да кажеш, че някой синдикат може да определя на собственик или принципала как да харчи собствените си пари?
Как ще се харчат парите и ресурсите на една компания не е работа на синдиката, а на мениджмънта.
Много ниско е нивото на КПД на защитата на ББ.
цитирайКак ще се харчат парите и ресурсите на една компания не е работа на синдиката, а на мениджмънта.
Много ниско е нивото на КПД на защитата на ББ.
forkata написа:
ka ti v .........kata
marsliak smotan gerberski
marsliak smotan gerberski
Такива селски пръчки като теб няма да определят бъдещето ми.
Обещавам!
Да подкрепим открито реформаторската политика на ГЕРБ! Моля, кажете на възможно най-много хора за тази петиция. Колкото повече са подписите, толкова повече внимание ще получи петицията от медиите и отговорните лица. Нека Правителството да знае, че в България има разумни хора, които го подкрепят!
http://www.peticiq.com/da_podkrepim_otkrito_reformite_na_gerb
цитирайhttp://www.peticiq.com/da_podkrepim_otkrito_reformite_na_gerb
38.
tutankhamon661 -
22. dalida - БДЖ е пред фалит, и до тук го докараха неговите управници
02.12.2011 13:24
02.12.2011 13:24
dalida написа:
а, тези които пробутаха старите трошки на западняците си взеха комисионните и ...шапка на тояга. Пука ли им днес - не, не защото не гният по затворите.
Кой дърпа конците в БДЖ и в Земеделието? Кой прокара парното,което не топли? Кой купува и продава българският футбол?- равни мачове а? Синдикати -едно време никой не ги зачиташе защото всичките бяха партийни членове и агенти на ДС. Днес не си въобразявайте че са по-различни. Синдикатите + работодателите са едно тяло и защитават едни и същи интереси. Е....може би между тях има и някой по-честен българин, но той едва ли ще оцелее в тази машина за компромати и манипулации до дупка. Видяхме плакати с искания за оставка на Дянков и Борисов - кой подучи стачниците на тези номера, или тези които вдигаха тези плакати не бяха стачници от КНСБ и Подкрепа и не си плащат редовно членският внос? Толкова плитки номера може да измислят само агентите на ДС, там ги учат още в началото на обучението си. Там учат и как се правят конспирации и т.н. темата може да стане обширна, но не и тук. Някой друг път.
Поздрави за постинга!
Кой дърпа конците в БДЖ и в Земеделието? Кой прокара парното,което не топли? Кой купува и продава българският футбол?- равни мачове а? Синдикати -едно време никой не ги зачиташе защото всичките бяха партийни членове и агенти на ДС. Днес не си въобразявайте че са по-различни. Синдикатите + работодателите са едно тяло и защитават едни и същи интереси. Е....може би между тях има и някой по-честен българин, но той едва ли ще оцелее в тази машина за компромати и манипулации до дупка. Видяхме плакати с искания за оставка на Дянков и Борисов - кой подучи стачниците на тези номера, или тези които вдигаха тези плакати не бяха стачници от КНСБ и Подкрепа и не си плащат редовно членският внос? Толкова плитки номера може да измислят само агентите на ДС, там ги учат още в началото на обучението си. Там учат и как се правят конспирации и т.н. темата може да стане обширна, но не и тук. Някой друг път.
Поздрави за постинга!
Толкова си точна, че просто няма какво да добавя. Мога само да се съглася.
Към всички и към Тутан имам един въпрос: вие наясно ли сте как се играе "съвременната политическа игра"?
Щото иначе ще има безкрайно много "драчения", които не са по същество. Синдикатите са част от "олигархическото" статукво. Така са създадени (прочетете малко "световна" история :) Междувпрочем, интересно е да знаете, че 'syndicate' на английски има значението на "мафиотска структура"... В момента играем "ентото" действие на пиесата... в който някой е нарочен за " доброто" или "лошото" ченге, в една страна, която е Ченгеджийница through and through
На мен случващото се не ми е "интересно", не защото не смятам, че хората, които протестират са "прави"... те са, защото са поставени в ролята "на плъхове, които се състезават как да стигнат до сиренцето" (колкото и оскъдно да е то). Моята, а вероятно и на други, "ненавист" е, че някой си играе с човешката природа... за да изпита къде са й границите :( А определени "подграсници" на политиката (която не е и тяхна "собствена") ... са омразни, точно защото нямат "собствена позиция" (визирам недоразуменията ББ, СД, ЦЦ-тата и други подобни)
Та, голяма патаклама... Но дано "хората", а не "роботите", се осъзнаят :)))
цитирайЩото иначе ще има безкрайно много "драчения", които не са по същество. Синдикатите са част от "олигархическото" статукво. Така са създадени (прочетете малко "световна" история :) Междувпрочем, интересно е да знаете, че 'syndicate' на английски има значението на "мафиотска структура"... В момента играем "ентото" действие на пиесата... в който някой е нарочен за " доброто" или "лошото" ченге, в една страна, която е Ченгеджийница through and through
На мен случващото се не ми е "интересно", не защото не смятам, че хората, които протестират са "прави"... те са, защото са поставени в ролята "на плъхове, които се състезават как да стигнат до сиренцето" (колкото и оскъдно да е то). Моята, а вероятно и на други, "ненавист" е, че някой си играе с човешката природа... за да изпита къде са й границите :( А определени "подграсници" на политиката (която не е и тяхна "собствена") ... са омразни, точно защото нямат "собствена позиция" (визирам недоразуменията ББ, СД, ЦЦ-тата и други подобни)
Та, голяма патаклама... Но дано "хората", а не "роботите", се осъзнаят :)))
40.
анонимен -
куба екскурзия
13.12.2011 11:09
13.12.2011 11:09
Интересна статия наистина, събужда доста въпроси. Според мен няма да се осъзнаят, не е в техен интирес!
цитирайПреди да отправяте гръмки нападки, отговорете си на въпроса: Какво представляват синдикатите?
Синдикатът е доброволно сдружение, никой не кара работещите в дадено предприятие да членуват в синдикатите, по скоро има примери и то в държавни фирми, да се толерират, работници които не членуват в синдикална организация.
За да се стачкува, се взима решение, от членоовете на синдикалните организации и никой, не може да те накара да стачкуваш на сила ( карате това, че може да останеш без работа, заплатата не ти стига ...).
Прочетете уставите и ще разберете, че основната част, от членският внос, остава в синдикалните органиации по места и лидерите на синдкатите, не могат да разполагат с тях, а само членовете които са го внели.
Относно лидерите - какво да се прави, като самите ние си ги избираме, идологизираме и им се прекланяме.
Ще изброя някой идоли за отделни кръгове от хора: Падкрепа - Тренчев, ГЕРБ - Бойко Борисов, Цветан Цветанов, Атака - Волен Сидеров, БСП - Георги Първанов, Сергей Станишев, ДПС - Ахмед Доган и има още много други примери.
Проблем е да се разчита само на лидера и да се превръща в идол, а на идола, се прощава всичко.
цитирайСиндикатът е доброволно сдружение, никой не кара работещите в дадено предприятие да членуват в синдикатите, по скоро има примери и то в държавни фирми, да се толерират, работници които не членуват в синдикална организация.
За да се стачкува, се взима решение, от членоовете на синдикалните организации и никой, не може да те накара да стачкуваш на сила ( карате това, че може да останеш без работа, заплатата не ти стига ...).
Прочетете уставите и ще разберете, че основната част, от членският внос, остава в синдикалните органиации по места и лидерите на синдкатите, не могат да разполагат с тях, а само членовете които са го внели.
Относно лидерите - какво да се прави, като самите ние си ги избираме, идологизираме и им се прекланяме.
Ще изброя някой идоли за отделни кръгове от хора: Падкрепа - Тренчев, ГЕРБ - Бойко Борисов, Цветан Цветанов, Атака - Волен Сидеров, БСП - Георги Първанов, Сергей Станишев, ДПС - Ахмед Доган и има още много други примери.
Проблем е да се разчита само на лидера и да се превръща в идол, а на идола, се прощава всичко.
Търсене
За този блог
Гласове: 59858
Блогрол
1. Фестивали в България
2. Директория за статии
3. Обувки – пазаруване онлайн
4. Готини тениски
5. Дрехи – пазаруване онлайн
6. Facebook - Tutankhamon661
7. Svejo - Tutankhamon661
8. Traveler In Time
9. Facebook - Забавление
10. Entertainment
11. Svejo - Alexander
12. Blogspot - Tutankhamon661
13. Crystalsound.webnode.com
14. От Mikaela19 за Tutankhamon661
15. Journey
16. Последни новини
17. Toxic
18. Mikaela19
19. Angpiskova
20. Stoineff
21. Cefules
22. Shaffi
23. Gwendoline
24. Kleopatrasv
25. Mariniki
26. Фантазия
27. Интернет може да се окаже опасно място
28. Мая Манолова – лицето на лицемерието
29. Още колко лъжци трябва да слуша изстрадалият български народ?
2. Директория за статии
3. Обувки – пазаруване онлайн
4. Готини тениски
5. Дрехи – пазаруване онлайн
6. Facebook - Tutankhamon661
7. Svejo - Tutankhamon661
8. Traveler In Time
9. Facebook - Забавление
10. Entertainment
11. Svejo - Alexander
12. Blogspot - Tutankhamon661
13. Crystalsound.webnode.com
14. От Mikaela19 за Tutankhamon661
15. Journey
16. Последни новини
17. Toxic
18. Mikaela19
19. Angpiskova
20. Stoineff
21. Cefules
22. Shaffi
23. Gwendoline
24. Kleopatrasv
25. Mariniki
26. Фантазия
27. Интернет може да се окаже опасно място
28. Мая Манолова – лицето на лицемерието
29. Още колко лъжци трябва да слуша изстрадалият български народ?