Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2010 10:13 - ТЕХНОЛОГИЯ НА ИНТРИГАТА
Автор: tutankhamon661 Категория: Спорт   
Прочетен: 34652 Коментари: 76 Гласове:
53


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




В началото бе Той. Сашо Диков. Супер професионалистът, който не обръщаше внимание дори на жена си, а тя бе обект на желание за половин България. Той обаче предпочиташе работата, на която бе отдаден безрезервно и безусловно.
Сега е същото, но Сашо Диков много се промени - до неузнаваемост, бих казал. Винаги е търсил конфликтите. Горещите точки са неговия втори дом. Да бъде в предните редици за него е толкова нормално, колкото например да си купи хляб от магазина.
С времето всеки човек се променя. Сашо Диков не прави изключение от това правило, като при него освен всичко останало, роля играе и ожесточената конкуренция между медиите. Може би заради това от реални конфликти той премина към измислени такива. В добавка започна да фантазира за несъществуващи скандали, нередности, гафове и прочие. За много хора стана клоун, други пък го "ползват", когато им е удобно, а в останалите случаи също му се присмиват.
Сашо Диков сам е избрал своята територия - вечно кипящата интрига. Нормално. Кой не обича пикантерии? Но дали е честно да ни пробутва измислици-премислици? Да не говорим за непроверена информация, която се пласира като неоспорима истина и даже се дават "доказателства", които от пръв поглед сочат обратното на тиражираното твърдение - по-надолу съм дал такъв пример.
Едно време много харесвах любимия похват на Сашо Диков - гледане на мач кадър по кадър. Свидeтел съм, че по този начин лъсват "невидими" неща.
Няма да забравя Спартак/Плевен/-Левски  2:4 преди години. Атака на "сините" по фланга и следва гол. Нищо нередно? То се вижда чак на забавения кадър.
Докато всички погледи са на тъча, където е топката, пред вратата на Спартак/Плевен/ става шокиращо разместване. Там са вратарят, Бачев от Левски и неговият пазач. Последният бавно се отдалечава от вратата и застава на дъгата с ръце на кръста /!!!/.  Оставен сам-самичък, Бачев получава топката и вкарва.
Някой ще ми обясни ли защо защитникът заряза нападателя точно в най-инфарктния момент и догледа атаката с ръце на кръста и видимо пренебрежение към случващото се?
Само ще добавя, че по същото време треньор на Спартак беше Вили Вуцов. Нали няма нужда да обяснявам повече по случая?
Този мач доказва, че определено има полза от гледането на забавен кадър, тъй като по време на играта погледите са към топката. Само че встрани от нея стават разни неща, будещи "леко" подозрение към феърплея.
Следващият пример, който ще дам, е по-важен и всъщност показва кое точно ме провокира да напиша този материал.
Не помня каква беше темата на въпросното издание на "Едно към едно", но от самото начало Сашо Диков непрекъснато повтаряше, че всеки момент ще му донесат печеливш фиш, който не може да бъде осребрен, тъй като от Еврофутбол отказвали да си изпълнят задължението. Веднага наострих уши, защото тези неща живо ме интересуват. Като гледaх пламтящите очи на журналиста, нетърпението ми се засилваше  с всяка изминала секунда. И как не? Такова разкритие не се случва всеки ден.
В края на предаването най-сетне донесоха фиша и Сашо Диков победоносно го размаха пред камерата. В този миг проумях, че не само той не разбира от футболни залози,  но и сред участниците в игрите има такива, които не са наясно.
Мачът беше завършил 4:1  и човекът с фиша искаше да вземе пари, защото предвидил, че ще има 4 гола. Но отбелязал, че това ще стане през първото полувреме, когато вcъщност е имало само два. Той или се правеше на луд, или не усещаше разликата между 4 гола през първата половина и 4 гола за целия мач. Това са ДВА РАЗЛИЧНИ ЗАЛОГА.
Странното е, че Сашо Диков, ей така, с лека ръка поднесе невярна информация.  Изобщо не я провери. Просто чу и предаде по-нататък. Повечето зрители със сигурност са приели думите му като истина. 
Какво следва? Мълвата тръгва и постепенно се превръща в "проверен факт". Видите ли, Еврофутбол не изплащат печалби! Само че аз ви уверявам, че такова нещо никога не се е случвало. Как пък стана така, че с моите фишове винаги всичко е наред и то в продължение на повече от 10 години?
В същото издание на "Едно към едно" се обади човек, който твърдеше, че и на него му се е случвала подобна неприятност, но изненадата била поднесена от bet365. И той беше объркал нещо с маркирането, но отказваше да признае, че вината е само негова, а не  на сайта.
Ето как тръгва всяка интрига. Чул-недочул, предаваш нататък, без да му мислиш. Важното е приказката да върви.  Дали ще е на кафе, бира или ракия, няма никакво значение. Целта е да съобщиш някоя пикантерия,  привличайки вниманието на околните.  А ако си известен журналист, действаш направо в национален мащаб.
Преди време посочих подобен ход от Анна Заркова,  чрез който тази жена успя да скара Бойко Борисов с прокурора Кържев. Абсолютно изкуствено!  На премиера ежедневно му залагат такива капани  и понеже той е прекалено зает, за да опровергава всяка ЛЪЖЛИВА информация, мълвата си върви ли върви.  Създават се негативни настроения, пробутват се грешни тълкувания  и в крайна сметка се стига до абсурда, че Бойко Борисов сутрин казва нещо, а вечер го отрича. ПЪЛНИ ИЗМИШЛЬОТИНИ, базирани на махленско-интригантски похвати. Но пък чудо - хващат дикиш! Е, вярно, само сред неинформираните, но те са толкова много, че могат да "разлюлеят кораба". Изобщо не осъзнават, че също ще цопнат в блатото.  



Гласувай:
56



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valben - Много си прав, приятелю!
02.12.2010 10:19
Но нали схващаш, че повечето от нас много ни е кеф да ни лъжат? И що така става?
цитирай
2. kormoran - Диков наистина се промени с годи...
02.12.2010 10:25
Диков наистина се промени с годините. Едно време беше честен човек и не лъжеше толкова. Но сега парите ли играят, какво ли? Дори спрях да гледам предаването му.
цитирай
3. karambol5 - Много си прав, само дето на мен не ми е ...
02.12.2010 10:33
Много си прав , само дето на мен не ми е кеф да ме лъжат !
Мога да проумея това при необходимост ,но когато стане практика е ...меко казано досадно .Поради тази простичка прична и Диков вече не го гледам , а му бях голям фен !
Мисля ,че преди човек да реагира и започне да разпространява слухове трябва първо да се замисли.
Не разбирам от залагния и съм като пате в кълчища в пунктовете на Еврофутбол / а от интрес към спорта съм искал да заложа / ,но никога не съм казвал ,че са непочтени и не изпащат печалби ! Никога !
цитирай
4. tutankhamon661 - 1. valben - Много си прав, приятелю!
02.12.2010 10:41
valben написа:
Но нали схващаш, че повечето от нас много ни е кеф да ни лъжат? И що така става?

Като ученик прочетох една книга - "Културизъм за всички". Скоро се сетих за нея и се зачудих дали не съществува книга, озаглавена "Мазохизъм за всички". Самозалъгването може да се разглежда и като форма на самоизтезание. Някои се кефят вероятно. Ама не всички.
цитирай
5. tutankhamon661 - 2. kormoran
02.12.2010 10:50
kormoran написа:
Диков наистина се промени с годините. Едно време беше честен човек и не лъжеше толкова. Но сега парите ли играят, какво ли? Дори спрях да гледам предаването му.

Пари със сигурност играят - няма друг начин. Не знам дали е бил честен. Може сега да лъсва, защото повече се вре в мръсните води. Едно време само си казваше спортните новини и толкова.
цитирай
6. tutankhamon661 - 3. karambol5
02.12.2010 10:55
karambol5 написа:
Много си прав , само дето на мен не ми е кеф да ме лъжат !
Мога да проумея това при необходимост ,но когато стане практика е ...меко казано досадно .Поради тази простичка прична и Диков вече не го гледам , а му бях голям фен !
Мисля ,че преди човек да реагира и започне да разпространява слухове трябва първо да се замисли.
Не разбирам от залагния и съм като пате в кълчища в пунктовете на Еврофутбол / а от интрес към спорта съм искал да заложа / ,но никога не съм казвал ,че са непочтени и не изпащат печалби ! Никога !

Футболните залози придават по-друг нюанс на спорта - вдигат адреналина многократно. Внимавай, че лесно можеш да се пристрастиш!
Особеното при любителите на залози е, че почти всички са фаталисти. Вярват не само в черни котки, но и в това дали рейсът е спазил pазписанието си и други подобни. Склонни са навсякъде да търсят вината за загубените пари, но не и у себе си. Това допълнително подклажда слуховете, че уж някой букмейкър не изплащал печалби.
цитирай
7. blackpredator - Прав си Камоне,
02.12.2010 10:59
Така се прави интригата. Да обезмислиш репортажът за фишовете от Еврофутбол. Тъй се обезмисля и тоя, за „фишовете” на Цветанов. И още много от тотото на Бойко.
Къф кораб!? „Кон тики”. Салът на нашето Слънце, ще ни откара в Полинезия.
Не френската...
цитирай
8. lovemaster - Този журналист определено е луд. Да ...
02.12.2010 11:05
Този журналист определено е луд. Да не обръща внимание на красавица като Аня Пенчева! Не знам какъв работохолик трябва да е за да прави подобни глупости.
цитирай
9. tutankhamon661 - 7. blackpredator - Прав си Камоне,
02.12.2010 11:20
blackpredator написа:
Така се прави интригата. Да обезмислиш репортажът за фишовете от Еврофутбол. Тъй се обезмисля и тоя, за „фишовете” на Цветанов. И още много от тотото на Бойко.
Къф кораб!? „Кон тики”. Салът на нашето Слънце, ще ни откара в Полинезия.
Не френската...

Почакай да видиш още какво съм подготвил! Ще го пусна по-късно или утре. Тогава пак можеш да заговориш за ГЕРБ.
цитирай
10. tutankhamon661 - 8. lovemaster
02.12.2010 11:21
lovemaster написа:
Този журналист определено е луд. Да не обръща внимание на красавица като Аня Пенчева! Не знам какъв работохолик трябва да е за да прави подобни глупости.

Никога не съм намирал Аня Пенчева за красива, но това си е мое мнение. Повечето мъже май мислят обратното.
цитирай
11. анонимен - Фараоне, защо говориш такива неща ...
02.12.2010 11:39
Фараоне, защо говориш такива неща за човека? В много отношения той напомня за твоя любимец Мартин Карбовски. Защо на единия гледаш толкова критично, а в същото време хвалиш другият?
цитирай
12. анонимен - Според мен Сашето трябва да се пе...
02.12.2010 11:47
Според мен Сашето трябва да се пенсионира. Доста километраж навъртя, но всеки има нужда от заслужена почивка.
цитирай
13. tutankhamon661 - 11. анонимен
02.12.2010 11:57
анонимен написа:
Фараоне, защо говориш такива неща за човека? В много отношения той напомня за твоя любимец Мартин Карбовски. Защо на единия гледаш толкова критично, а в същото време хвалиш другият?

Единствената прилика е, че двамата търсят скандали. Но Мартин Карбовски намира истински, а Диков напоследък ги измисля. Доста съществена разлика.
цитирай
14. tutankhamon661 - 12. bastunnadiado
02.12.2010 11:58
bastunnadiado написа:
Според мен Сашето трябва да се пенсионира. Доста километраж навъртя, но всеки има нужда от заслужена почивка.

Ако искаш му го предложи. Току-виж се съгласил.
цитирай
15. karambol5 - Много си прав, само дето на мен не ми е ...
02.12.2010 12:07
tutankhamon661 написа:
karambol5 написа:
Много си прав , само дето на мен не ми е кеф да ме лъжат !
Мога да проумея това при необходимост ,но когато стане практика е ...меко казано досадно .Поради тази простичка прична и Диков вече не го гледам , а му бях голям фен !
Мисля ,че преди човек да реагира и започне да разпространява слухове трябва първо да се замисли.
Не разбирам от залагния и съм като пате в кълчища в пунктовете на Еврофутбол / а от интрес към спорта съм искал да заложа / ,но никога не съм казвал ,че са непочтени и не изпащат печалби ! Никога !

Футболните залози придават по-друг нюанс на спорта - вдигат адреналина многократно. Внимавай, че лесно можеш да се пристрастиш!
Особеното при любителите на залози е, че почти всички са фаталисти. Вярват не само в черни котки, но и в това дали рейсът е спазил pазписанието си и други подобни. Склонни са навсякъде да търсят вината за загубените пари, но не и у себе си. Това допълнително подклажда слуховете, че уж някой букмейкър не изплащал печалби.


Не мисля ,че ще се пристрастя ,но кой знае ;)))))))))
И си прав,че вината трябва да се търси само в себе си . Букмейкърите нямат вина за фатализма :))))))))
цитирай
16. анонимен - Диков прибира яки пачки под масата. ...
02.12.2010 12:10
Диков прибира яки пачки под масата. Всички знаят, че думата му се чува и искат да го прикоткат. Само че той е нагъл. Постоянно вдига тарифата и за това остава с пръст в устата. После му остава само плюенето.
цитирай
17. futbolist - Преди имаше доста находки като мача ...
02.12.2010 12:19
Преди имаше доста находки като мача Спартак-Левски, но сега сякаш се осъвършенстваха играчите. Дори на забавен кадър е трудно да ги хванеш.
цитирай
18. анонимен - Нищо не съм прибирала и всичко което ...
02.12.2010 12:27
Нищо не съм прибирала и всичко което съм съобщила е самата истина . Нямам цел изкуствени интриги нито пък забогатяване чрез изнудване.
цитирай
19. tutankhamon661 - 15. karambol5 - Много си прав, само дето на мен не ми е ...
02.12.2010 12:31
karambol5 написа:
tutankhamon661 написа:
karambol5 написа:
Много си прав , само дето на мен не ми е кеф да ме лъжат !
Мога да проумея това при необходимост ,но когато стане практика е ...меко казано досадно .Поради тази простичка прична и Диков вече не го гледам , а му бях голям фен !
Мисля ,че преди човек да реагира и започне да разпространява слухове трябва първо да се замисли.
Не разбирам от залагния и съм като пате в кълчища в пунктовете на Еврофутбол / а от интрес към спорта съм искал да заложа / ,но никога не съм казвал ,че са непочтени и не изпащат печалби ! Никога !

Футболните залози придават по-друг нюанс на спорта - вдигат адреналина многократно. Внимавай, че лесно можеш да се пристрастиш!
Особеното при любителите на залози е, че почти всички са фаталисти. Вярват не само в черни котки, но и в това дали рейсът е спазил pазписанието си и други подобни. Склонни са навсякъде да търсят вината за загубените пари, но не и у себе си. Това допълнително подклажда слуховете, че уж някой букмейкър не изплащал печалби.


Не мисля ,че ще се пристрастя ,но кой знае ;)))))))))
И си прав,че вината трябва да се търси само в себе си . Букмейкърите нямат вина за фатализма :))))))))

Ако поседиш в някой букмейкърски пункт, ще разбереш защо феновете на залози са благодатна почва за разпространението на всякакви слухове и вярвания. Аз самият не мога да разбера, как някои издържат цял ден с фиш в ръка и попълват ли попълват.
цитирай
20. анонимен - Неблагодарни и непризнателни сте! ...
02.12.2010 12:34
Неблагодарни и непризнателни сте! Това ви е големият проблем!
цитирай
21. tutankhamon661 - 16. анонимен
02.12.2010 12:38
анонимен написа:
Диков прибира яки пачки под масата. Всички знаят, че думата му се чува и искат да го прикоткат. Само че той е нагъл. Постоянно вдига тарифата и за това остава с пръст в устата. После му остава само плюенето.

Действително така изглежда от поведението му, но реални доказателства липсват. Ако имаш такива, можеш да ги споделиш.
цитирай
22. анонимен - Няма защото го обичам тутанмон!...
02.12.2010 12:44
Няма защото го обичам тутанмон!
Той ще ме измъкне от калта , а аз ще му донеса слава и просперитет!
Баси колко противоречия :))))))))))))00
цитирай
23. tutankhamon661 - 17. futbolist
02.12.2010 12:45
futbolist написа:
Преди имаше доста находки като мача Спартак-Левски, но сега сякаш се осъвършенстваха играчите. Дори на забавен кадър е трудно да ги хванеш.

Опитът си е опит. Освен това вече знаят, че ги дебнат от всички страни. Дори УЕФА се зае с българското първенство. Принудени са да го правят по-завоалирано.
цитирай
24. greatman - Диков ще направи по-добре, ако си ...
02.12.2010 12:52
Диков ще направи по-добре, ако си стои в студиото вместо да пресреща известни личности и да им пречи на работата. Държи се като едва прохождащ журналист.
цитирай
25. tutankhamon661 - 18. анонимен
02.12.2010 13:02
анонимен написа:
Нищо не съм прибирала и всичко което съм съобщила е самата истина . Нямам цел изкуствени интриги нито пък забогатяване чрез изнудване.

Друга работа нямаш ли си, та се обаждаш?
цитирай
26. анонимен - Ами защото те обичам Тутанмоне и на ...
02.12.2010 13:04
Ами защото те обичам Тутанмоне и на тебе се надявам! :))))))))0
цитирай
27. flintul - Ако не друго поне говори против в...
02.12.2010 13:16
Ако не друго поне говори против всички наред, т.е. няма предпочитания към никой отбор. При Крум Савов е същото. Никога не е проличало, че е фен на Локо София. Докато на Томислав Русев му стигат две минути и разбираш, че е болен левскар.
цитирай
28. vmir - Не ме напуска мисълта, че този тиквеник предпочете позьорството пред А. Пенчева,
02.12.2010 13:28
и понеже подобна жертва на дамата изглежда повече от невероятна, с нейната цена си е платил версията, че е честен. Ако ли пък е честен, трябва да е безкрайно тъп. Абе, тъпа история.
цитирай
29. анонимен - Мумията се завръща. И смърди смъ...
02.12.2010 13:28
Мумията се завръща. И смърди смърди.
цитирай
30. tutankhamon661 - 20. анонимен
02.12.2010 13:33
анонимен написа:
Неблагодарни и непризнателни сте! Това ви е големият проблем!

Покажи се на светло и ще те призная!
цитирай
31. tutankhamon661 - 24. greatman
02.12.2010 13:36
greatman написа:
Диков ще направи по-добре, ако си стои в студиото вместо да пресреща известни личности и да им пречи на работата. Държи се като едва прохождащ журналист.

Доста е нагъл понякога. Викат му хъс, а е най-обикновена липса на възпитание. Дори на Бойко Борисов се опитва да го прилага, все едно премиерът си няма по-важна работа. Обаче някои го подиграха, че бягал от Сашо Диков. Дрън-дрън ярина!
цитирай
32. tutankhamon661 - 27. flintul
02.12.2010 13:53
flintul написа:
Ако не друго поне говори против всички наред, т.е. няма предпочитания към никой отбор. При Крум Савов е същото. Никога не е проличало, че е фен на Локо София. Докато на Томислав Русев му стигат две минути и разбираш, че е болен левскар.

Eee, като Томислав няма втори. Той не е чувал за журналистическа етика. Лъже, лъже, а ти само го слушай.
Докато Ники Александров коментира мачовете на ЦСКА съвсем безпристрастно. Изобщо не можеш да разбереш на кой е фен.
цитирай
33. tutankhamon661 - 28. vmir - Не ме напуска мисълта, че този тиквеник предпочете позьорството пред А. Пенчева,
02.12.2010 13:55
vmir написа:
и понеже подобна жертва на дамата изглежда повече от невероятна, с нейната цена си е платил версията, че е честен. Ако ли пък е честен, трябва да е безкрайно тъп. Абе, тъпа история.

Не смятам, че е тъп. Остава другият вариант. Може би са прави онези, които казват, че заради Аня е психясал.
цитирай
34. анонимен - Сашо Диков е пълно куку
02.12.2010 14:05
Сашо Диков е пълно куку
цитирай
35. katla - Фараоне, говориш за човек, който ...
02.12.2010 14:18
Фараоне, говориш за човек, който със сигурност не е по-луд от теб.
цитирай
36. анонимен - Този журналист определено е луд. Да ...
02.12.2010 14:23
lovemaster написа:
Този журналист определено е луд. Да не обръща внимание на красавица като Аня Пенчева! Не знам какъв работохолик трябва да е за да прави подобни глупости.

Аня Пенчева да е красива? Ти добре ли си? Ако не са медиите никой няма да я брои за слива.
цитирай
37. tutankhamon661 - 29. анонимен
02.12.2010 14:25
анонимен написа:
Мумията се завръща. И смърди смърди.

Не е от мен, бе! Колко време не си се къпал?
цитирай
38. tutankhamon661 - 34. анонимен
02.12.2010 14:26
анонимен написа:
Сашо Диков е пълно куку

Има нещо такова. Казват, че заслугата е на Аня, но може да не е истина.
цитирай
39. tutankhamon661 - 35. katla
02.12.2010 14:33
katla написа:
Фараоне, говориш за човек, който със сигурност не е по-луд от теб.

А от теб? Да си хапвала скоро блогър? А блогърски юмрук?
цитирай
40. stomanata - Сашо Диков все говори за корупция, ...
02.12.2010 14:40
Сашо Диков все говори за корупция, но въпреки това уреди дъщеря си на работа в БНТ, измествайки вече избрана водеща. Не знам с какви очи изобщо се обажда.
цитирай
41. анонимен - Този тъпак е отявлен левскар, до...
02.12.2010 14:51
Този тъпак е отявлен левскар, докато Аня винаги е била цесекарка. По този въпрос са имали много пререкания и в крайна сметка са се разделили. Разбира се имало е и други причини.
цитирай
42. lovemaster - Този журналист определено е луд. Да ...
02.12.2010 15:00
анонимен написа:
lovemaster написа:
Този журналист определено е луд. Да не обръща внимание на красавица като Аня Пенчева! Не знам какъв работохолик трябва да е за да прави подобни глупости.

Аня Пенчева да е красива? Ти добре ли си? Ако не са медиите никой няма да я брои за слива.

Според мен няма конкуренция сред българските актриси. Много е хубава.
цитирай
43. demonwind - Здравей, Фараоне :)
02.12.2010 15:10
И с моите фишове никога не е имало проблеми от Еврофутбол. Вземам си печалбата от 20-30-50 лева и си гледам кефчето. Само дето едно приятелче хората на Божков още го издирват (добре че се спаси някъде в чужбина, не съм го чувал и виждал вече сума ти години, надали и ще го видя), че си беше спечелил напълно законно над 200 бона (просто момчето беше играло на изненади и късметът му проработи, а и аз бях с него, когато попълваше фиша). Дадоха му на първо време 20, с обещанието като "проверели истинността на залога" да му дадат останалите (а защо тогава му дадохте тия 20, а?). Да, обаче човек е като диво животно и има шесто чувство - още на същата вечер пича видял пред блока си кола с горили, едната от които го попитала за номера на блока, но го гледала доста странно. Още на следващия ден момчето си би камшиците по посока Испания (но май е слязъл в Италия, никой не може да каже, само майка му знае, но не казва на никого). И всичко това заради някакви си 10 кирливи бона в евро... Та това е Еврофутбол - играй си за малко и се кефи на живота, Черепа пари не дава - само взема...
Иначе само Левски - само дето и снощи ни лъснаха голите дупета (дано днес Чорбетата да нагъзят резаните карабини, че резилът ще е пълен) и за пореден път се доказа истината, че театърът е хубав само когато е в театралния салон, а не на българските стадиони. А черното тото и залозите в азиатските букмейкърски къщи са си направо вредни - по последни данни Жорката Илиев са го гътнали "монасите" от китайските Триади - хората, за разлика от нас, си защитават своето и не дават току така някой да им източва париците, пък бил той и Главен...
А за Боко Тиквата - или добро, или нищо. Ако не физически, то вече си е чисто политически труп. Кофтито е, че няма алтернатива и на следващите избори нищо чудно да си имаме Къванч Татлъту и Ферхунде начело на древната ни дребна държавица. Ама като се замисля, то май точно това си заслужаваме...
цитирай
44. анонимен - Диков защо не направи разследване ...
02.12.2010 15:24
Диков защо не направи разследване на Антон Генов. Тоя е толкова тъмносин, че не е за вярване. Винаги подпира Левски, а после не получава наказание. Дори за експерт минава.
цитирай
45. tutankhamon661 - 43. demonwind - Здравей, Фараоне :)
02.12.2010 15:40
За големи печалби може да се случи, но то не е само при букмейкърите, а винаги, когато има трансфери на солидни суми от един джоб в друг.
Чудя се защо твоят приятел не е разхвърлял комбинациите на различни фишове? Аз така правя и в допълнение ги пускам на части, по различно време и в различни пунктове. Когато пишеш много комбинации и за повече пари, в никакъв случай не трябва да заподозрат, че са собственост на един човек. Там стриктно следят тези неща.
Взимал съм по-големи суми от Централата. Действително гледат лошо, но си плащат. Е, зависи от размера на печалбата.
Още когато се заговори, че Жоро Илиев е залагал в Азия, си казах "Тия ще го очистят". Там са истинcки професионалисти. Какъв шанс имат затлъстелите горили на някакъв български мафиот? Точно никакъв.
цитирай
46. tutankhamon661 - 40. stomanata
02.12.2010 15:50
stomanata написа:
Сашо Диков все говори за корупция, но въпреки това уреди дъщеря си на работа в БНТ, измествайки вече избрана водеща. Не знам с какви очи изобщо се обажда.

Знам случая. За мен беше учудващо, след като се пише за голям противник на шуробаджанащината.
цитирай
47. tutankhamon661 - 41. анонимен
02.12.2010 15:53
анонимен написа:
Този тъпак е отявлен левскар, докато Аня винаги е била цесекарка. По този въпрос са имали много пререкания и в крайна сметка са се разделили. Разбира се имало е и други причини.

За Аня Пенчева нищо не знам. Само помня, че се шашнах, когато разбрах, че я водят за секссимвол. Да, бе! Дони и Момчил също били секссимволи. Кой пък го реши, след като имат фенки само сред подрастващите тийнейджърки?
цитирай
48. анонимен - Тутанкамоне, ти да не си на заплата ...
02.12.2010 15:57
Тутанкамоне ,ти да не си на заплата от ГЕРБ-понеже само Сашо Диков се осмелява да задава неудобни въпроси и на Бойко и на Цецко( оня ден Цветанов просто надбяга охраната си измъквайки се от Сашо Диков в Нар .Събрание) та си седнал да го обсъждаш-човека показва 1:1 .Изводи и заключения не прави.Само задава въпроси.Е гадно е като вземе четири интервюта на Цветанов ,пусне ги едно по едно и посочи 10 лъжи и разминавания в тях.Лошо е и като показва директно от съдебната зала и се виждат скалъпените дела и нагласените свидетели и се чува и думата на обвинените без никакви доказателства но ....Така ,че правилно той е луд и подкупен ,според гербаджиите обаче.Някои пък не мислят така
цитирай
49. tutankhamon661 - 48. анонимен
02.12.2010 16:10
анонимен написа:
Тутанкамоне ,ти да не си на заплата от ГЕРБ-понеже само Сашо Диков се осмелява да задава неудобни въпроси и на Бойко и на Цецко( оня ден Цветанов просто надбяга охраната си измъквайки се от Сашо Диков в Нар .Събрание) та си седнал да го обсъждаш-човека показва 1:1 .Изводи и заключения не прави.Само задава въпроси.Е гадно е като вземе четири интервюта на Цветанов ,пусне ги едно по едно и посочи 10 лъжи и разминавания в тях.Лошо е и като показва директно от съдебната зала и се виждат скалъпените дела и нагласените свидетели и се чува и думата на обвинените без никакви доказателства но ....Така ,че правилно той е луд и подкупен ,според гербаджиите обаче.Някои пък не мислят така

Едно е неудобен, съвсем друго е глупав въпрос. На теб може да ти е интересно каква марка боксерки носи Бойко Борисов, но той не е длъжен да отговаря. А това, че Цветанов е бързал, но ти го определяш като бягане, е толкова тъпо, че няма да го коментирам.
Дай линк да видя тези 4 интервюта! Там ли са филмите за Яне? Дай и за тях линк! Ще ги разнищя 1:1.
За пръв път виждам толкова тъп и бездарно направен сайт като този на Канал 3. Още повече си развалих мнението за Сашо Диков.
цитирай
50. demonwind - Точно това ми беше идеята
02.12.2010 17:20
tutankhamon661 написа:
За големи печалби може да се случи, но то не е само при букмейкърите, а винаги, когато има трансфери на солидни суми от един джоб в друг.
Чудя се защо твоят приятел не е разхвърлял комбинациите на различни фишове? Аз така правя и в допълнение ги пускам на части, по различно време и в различни пунктове. Когато пишеш много комбинации и за повече пари, в никакъв случай не трябва да заподозрат, че са собственост на един човек. Там стриктно следят тези неща.
Взимал съм по-големи суми от Централата. Действително гледат лошо, но си плащат. Е, зависи от размера на печалбата.
Още когато се заговори, че Жоро Илиев е залагал в Азия, си казах "Тия ще го очистят". Там са истинcки професионалисти. Какъв шанс имат затлъстелите горили на някакъв български мафиот? Точно никакъв.


Нарочат ли те онези, няма измъкване... Иначе да, за комбинациите си прав, обаче момчето беше играло с права колонка, на 5 или 6 мача с огромни коефициенти, май с 50 кинта. Просто така се случи, дано да е жив и здрав и да си е оправил животеца някъде на хубаво :)))
цитирай
51. tutankhamon661 - 50. demonwind - Точно това ми беше идеята
02.12.2010 17:35
demonwind написа:
tutankhamon661 написа:
За големи печалби може да се случи, но то не е само при букмейкърите, а винаги, когато има трансфери на солидни суми от един джоб в друг.
Чудя се защо твоят приятел не е разхвърлял комбинациите на различни фишове? Аз така правя и в допълнение ги пускам на части, по различно време и в различни пунктове. Когато пишеш много комбинации и за повече пари, в никакъв случай не трябва да заподозрат, че са собственост на един човек. Там стриктно следят тези неща.
Взимал съм по-големи суми от Централата. Действително гледат лошо, но си плащат. Е, зависи от размера на печалбата.
Още когато се заговори, че Жоро Илиев е залагал в Азия, си казах "Тия ще го очистят". Там са истинcки професионалисти. Какъв шанс имат затлъстелите горили на някакъв български мафиот? Точно никакъв.


Нарочат ли те онези, няма измъкване... Иначе да, за комбинациите си прав, обаче момчето беше играло с права колонка, на 5 или 6 мача с огромни коефициенти, май с 50 кинта. Просто така се случи, дано да е жив и здрав и да си е оправил животеца някъде на хубаво :)))

Доста смела игра, бих казал. Рядко излизат такива мачове в права колонка.
цитирай
52. анонимен - Не знам линк за интервютата-той ...
02.12.2010 17:54
Не знам линк за интервютата-той просто показа как отговаря Цветанов на един и същи въпрос през януари ,април юни и октомври.Спуках се от смях.А за боксерки не съм видял да ги пита виж въпрос "Г-н Цветанов защо излъгахте за апартаментите "го чух да задава ,видях и Цветанов как се осукваше.После го обяви за говорител на Октопода .Така му каза и Волен Сидеров в НС но той му каза ,че е лъжец три пъти пред всички телевизии .Волен нищо не каза ,а иначе е много словоохотлив.А иначе като не ти харесва канал 3 не го гледай,гледай си правилните телевизии и слушай приспивни песни като тия за гьола в Белене.И докато те баламосват някой ще прибере едни комисионни от 2-те милиарда евро оскъпяване на централата
цитирай
53. tutankhamon661 - 52. анонимен
02.12.2010 18:04
анонимен написа:
Не знам линк за интервютата-той просто показа как отговаря Цветанов на един и същи въпрос през януари ,април юни и октомври.Спуках се от смях.А за боксерки не съм видял да ги пита виж въпрос "Г-н Цветанов защо излъгахте за апартаментите "го чух да задава ,видях и Цветанов как се осукваше.После го обяви за говорител на Октопода .Така му каза и Волен Сидеров в НС но той му каза ,че е лъжец три пъти пред всички телевизии .Волен нищо не каза ,а иначе е много словоохотлив.А иначе като не ти харесва канал 3 не го гледай,гледай си правилните телевизии и слушай приспивни песни като тия за гьола в Белене.И докато те баламосват някой ще прибере едни комисионни от 2-те милиарда евро оскъпяване на централата

Така не става. Ти не ми предлагаш предаванията, а твоите интерпретации - това, което най-много мразя, защото е основният похват за дезинформация. Като знам, че Борисов и Цветанов едно казват, а после други думи им приписват, просто няма начин да коментирам, без да съм гледал материала.
цитирай
54. demonwind - 51. tutankhamon661
02.12.2010 19:51
На седем гроздови и кутия Боро 100 всеки става смел... Та и пича така ;)))
цитирай
55. tutankhamon661 - 54. demonwind - 51. tutankhamon661
02.12.2010 20:06
demonwind написа:
На седем гроздови и кутия Боро 100 всеки става смел... Та и пича така ;)))

О, в това било разковничето! Значи следващия път ще има подготовка преди да отида до букмейкъра.
цитирай
56. demonwind - 55. tutankhamon661
02.12.2010 20:11
Ние поркахме с букмейкъра ;)))
цитирай
57. tutankhamon661 - 56. demonwind - 55. tutankhamon661
02.12.2010 20:20
Букмейкър-кадемлия! Значи там и на мен може да върже. Освен да отивам за уискито, че нов тираж предстои.
цитирай
58. анонимен - И Левски и ЦСКА показаха, че са ев...
02.12.2010 22:37
И Левски и ЦСКА показаха, че са европейски отбори. Съвсем по европейски се издъниха. Честито!
цитирай
59. frina - Ха, дано сте донесли
02.12.2010 23:00
уискито, че виното ми свърши. Важното е, че за пореден път печеля от некадърността на наш отбор - казвам го със съжалението на практичен залагащ.:(
цитирай
60. tutankhamon661 - 59. frina - Ха, дано сте донесли
02.12.2010 23:06
frina написа:
уискито, че виното ми свърши. Важното е, че за пореден път печеля от некадърността на наш отбор - казвам го със съжалението на практичен залагащ.:(

Ей сега отивам. Ти наблизо ли си?
цитирай
61. therainss - Еврофутбол са коректни в изплащането - това е неоспоримо
03.12.2010 02:55
А за премиера - една силна личност не се поддава на интриги, които го скарват с хората, а ги мачка...
цитирай
62. pegas08 - Tutka,
03.12.2010 03:02
пак си събрал лудите,
заради други такива!
Оле!
цитирай
63. анонимен - Когато липсва история трябва да си я ...
03.12.2010 03:12
Когато липсва история трябва да си я измислиш! В действителност в света не се случват кой знае колко интересни неща и тук на помощ идват сензацията, преувеличението и интригата.
цитирай
64. tutankhamon661 - 61. therainss - Еврофутбол са коректни в изплащането - това е неоспоримо
04.12.2010 13:07
therainss написа:
А за премиера - една силна личност не се поддава на интриги, които го скарват с хората, а ги мачка...

Невъзможно е да предвидиш и разгадаеш всичко. Колкото до случая с Анна Заркова, Кържев се хвана на номера. Ето ти линк:

http://tutankhamon661.blog.bg/politika/2010/11/02/nova-intriga.628416
цитирай
65. tutankhamon661 - 62. pegas08
04.12.2010 13:08
pegas08 написа:
пак си събрал лудите,
заради други такива!
Оле!

Старая се да информирам населението. Те пък ще информират мен за други неща.
цитирай
66. tutankhamon661 - 63. balinmouse
04.12.2010 13:12
balinmouse написа:
Когато липсва история трябва да си я измислиш! В действителност в света не се случват кой знае колко интересни неща и тук на помощ идват сензацията, преувеличението и интригата.

Това имах предвид, като говорех за конкуренцията между медиите.
цитирай
67. agenciasliven - ее
06.12.2010 23:23
анонимен написа:
Тутанкамоне ,ти да не си на заплата от ГЕРБ-понеже само Сашо Диков се осмелява да задава неудобни въпроси и на Бойко и на Цецко( оня ден Цветанов просто надбяга охраната си измъквайки се от Сашо Диков в Нар .Събрание) та си седнал да го обсъждаш-човека показва 1:1 .Изводи и заключения не прави.Само задава въпроси.Е гадно е като вземе четири интервюта на Цветанов ,пусне ги едно по едно и посочи 10 лъжи и разминавания в тях.Лошо е и като показва директно от съдебната зала и се виждат скалъпените дела и нагласените свидетели и се чува и думата на обвинените без никакви доказателства но ....Така ,че правилно той е луд и подкупен ,според гербаджиите обаче.Някои пък не мислят така

цитирай
68. анонимен - Приятелче
08.12.2010 18:38
" Понятието фрустрация има латински произход – Frustratio, и в буквален превод означава измама, напразно очакване, неуспех. Понятието е въведено от началото на миналия век от R.Rosenzweig и означава всички неправилни начини на взаимоотношения в семейството и обществото, които пречат за задоволяването на основните нагони и афективни нужди на човека."
За съжаление почти всички хора с физически и умствени недостатъци се сблъскват с това състояние. Запознатият човек изпитва състрадание към тези личности ( естествено докогато му издържат нервите ). Много често такива хора намират опрвдание за свойте неуспехи в съпругата, началника или правителството.

Да се помолим за тях!
цитирай
69. tutankhamon661 - 68. анонимен
09.12.2010 12:30
анонимен написа:
" Понятието фрустрация има латински произход – Frustratio, и в буквален превод означава измама, напразно очакване, неуспех. Понятието е въведено от началото на миналия век от R.Rosenzweig и означава всички неправилни начини на взаимоотношения в семейството и обществото, които пречат за задоволяването на основните нагони и афективни нужди на човека."
За съжаление почти всички хора с физически и умствени недостатъци се сблъскват с това състояние. Запознатият човек изпитва състрадание към тези личности ( естествено докогато му издържат нервите ). Много често такива хора намират опрвдание за свойте неуспехи в съпругата, началника или правителството.

Да се помолим за тях!

Вече се моля. Най-вече чрез постинги.
цитирай
70. анонимен - телевизионер
18.12.2010 16:00
Сашо Диков напоследък става смешен. Ребчи се за всезнайко и е убеден, че неговата истина е последна. Но не му вярваме. Такова безочие идва в повече.
цитирай
71. 300diavoli - Браво за "25-ия кадър"
18.12.2010 21:23
"Създават се негативни настроения, пробутват се грешни тълкувания и в крайна сметка се стига до абсурда, че Бойко Борисов сутрин казва нещо, а вечер го отрича. ПЪЛНИ ИЗМИШЛЬОТИНИ, базирани на махленско-интригантски похвати."

Според мен заради тези две изречения си написал целия пост, в който "уж" главен герой е Сашо Диков. Да, има и неинформирани, които вярват на всичко, което им се каже от вестниците и телевизиите, но аз съм от информираните. По задължение му следя всичките изяви на Бойко и мога да твърдя, че най-дългият период от "казването" до "отмятането" е три дни и половина. Така че има защо да му е излязло такова име на премиера.
цитирай
72. tutankhamon661 - 71. 300diavoli - Браво за "25-ия кадър"
20.12.2010 15:03
300diavoli написа:
"Създават се негативни настроения, пробутват се грешни тълкувания и в крайна сметка се стига до абсурда, че Бойко Борисов сутрин казва нещо, а вечер го отрича. ПЪЛНИ ИЗМИШЛЬОТИНИ, базирани на махленско-интригантски похвати."

Според мен заради тези две изречения си написал целия пост, в който "уж" главен герой е Сашо Диков. Да, има и неинформирани, които вярват на всичко, което им се каже от вестниците и телевизиите, но аз съм от информираните. По задължение му следя всичките изяви на Бойко и мога да твърдя, че най-дългият период от "казването" до "отмятането" е три дни и половина. Така че има защо да му е излязло такова име на премиера.

Грешиш. В първоначалния вариант това изобщо не съществуваше - после го добавих.
За премиера съм се нагледал как едно казва, криво го разбират, а после му приписват изкривените си разсъждения. Той не е длъжен да следва техните мисли, а своите.
цитирай
73. tutankhamon661 - 70. анонимен
20.12.2010 15:05
анонимен написа:
Сашо Диков напоследък става смешен. Ребчи се за всезнайко и е убеден, че неговата истина е последна. Но не му вярваме. Такова безочие идва в повече.

Може да са верни слуховете, че с жена като Аня Пенчева никой не може да остане нормален.
цитирай
74. анонимен - Jena ti drunkali ot sekade ili ia drunkat-sam si se seti.
20.12.2010 20:04
I kakvo ot towa 4e ste me iztries-ti nali go pro4ete i se syglasi, 4e si gola voda

dokato Ania Pen4eva, togavasnata jena na Dikov e putka ot sekade i po sekoe vreme, ko da si milsime za Fasul Borisow, sve s deca se snima-gusnati , uhileni i s zamijani o4eta- pedofil ili pedal e Boco stom si nema ubavica okolo nego ta da vikama -ama pa vrvi mu na taa mutra kawa pi4olina e zabrsal

i dvamata i Dikov i Borisov sa vredni, samo Pen4eva si e vse taka gotina i nai-srde4no zavijdam na tozi koito ia pritejava. Borisov i Dikov -maiata im, na tebe systo-manipulatore. Jena ti drunkali ot sekade ili ia drunkat-sam si se seti.
цитирай
75. tutankhamon661 - 74. анонимен
28.12.2010 11:13
Следващия път пиши на кирилица, че се измъчих, докато те прочета.
Аня Пенчева никога не ми е харесвала като жена. Дори повече: бях изумен, когато разбрах, че я водят за секссимвол. Но вече нищо не може да ме учуди, щом Дони и Момчил са секссимволи. Тези щуротии са вестникарска работа, не повече - болшинството не ги споделя.
Странно, че в цялата публикация си видял основно Аня Пенчева! Явно имаш слабост към нея. Твое право, но не споделям мнението ти.
Не е от комплекси. Много пъти съм признавал, че харесвам чуждите жени, някои от които съм притежавал - първите ми два постинги се казват "Изневяра" и "Ревност". Познай защо? Харесвам повечето фолкпевици и ще го призная, ако ми посочиш някоя такава. Но за Аня, съжалявам, хич не ме кефи. Не само защото е лигла.
цитирай
76. анонимен - дълбокото ми убеждение :
11.01.2011 10:12
аня пенчева е просто една ЛИГЛА- СИМВОЛ . това,че батето и мачка циците по ТВ,не я прави секс-символ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tutankhamon661
Категория: Други
Прочетен: 5663955
Постинги: 296
Коментари: 13809
Гласове: 59857
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031