Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2017 20:20 - Едно семейство след 40 години брак решили да си поговорят честно
Автор: kayfolog Категория: Забавление   
Прочетен: 1126 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Едно семейство след 40 годишен брачен живот решили да си поговорят честно. - Обади ми, Стоене, колко пъти си ми изневерил? - Само три пъти, Пено.
- Кога и с коя? - Първият път беше със сестрата на кумицата ни Еленка, с Марийка, тогава, когато ти си оперира стомаха и беше в болницата 15 дена.
- Вторият път? - Вторият път беше с дъщерята на комшийката, 19-годишната Станка, тогава, когато ти беше в Германия при сестра си за една седмица.
- Третият път? - Третият път беше, когато се разболя майка ти и ти си отиде на село за един месец да я гледаш. Тогава се бях запознал с една телефонистка и ... Е, сега е твой ред, жена, да ми кажеш.
- И аз, мъжо, само три пъти съм ти изневерила. Първият път беше, когато ти беше в университета и имаше един преподавател, дето те късаше на един и същи изпит в продължение на две години. - Е, и? - Как мислиш, че си взе изпита?
- Вторият път? - Вторият път беше, когато ти беше в казармата и имаше един капитан дето те скъсваше от наряди и наказания. - Е? - Как мислиш, че се уволни без дослужване?
- А третият път? - Когато издигна кандидатура за кмет в село и не ни стигаха 15 хиляди гласа.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kayfolog
Категория: Забавление
Прочетен: 557034
Постинги: 166
Коментари: 10
Гласове: 131
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031