Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2011 13:43 - БЪЛГАРСКОТО ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ
Автор: tutankhamon661 Категория: Други   
Прочетен: 21345 Коментари: 70 Гласове:
82


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Реших и аз да взема отношение по темата, макар че фактите са повече от ясни - българсото здравеопазване е на "смъртно легло" и положението му се влошава.
Вълната вече се надигна, но трябва да бъде поддържана, защото някои хора трудно чуват. Необходимо е да им се напомня, тъй като в случая не става дума за коя да е сфера. Примерно една чистачка може да си позволи некадърност или несериозно отношение към работата, но не и лекар, от който често зависи животът на хората.
Смъртта на малката Гери може би не е единствения подобен случай, но от нея тръгна всичко. Не знам как родителите й са запазили акъла си /ако изобщо са го запазили/. Бащата вероятно има здрави нерви, щом още не са го споменали в черната хроника. На негово място аз моментално бих направил по-друг тип "операция" на изверга Маджунов, но тук няма да я описвам, за да не заприлича постингът на трилър. Сигурен съм, че много мъже биха постъпили като мен, защото първата им мисъл ще бъде "Има ли смисъл да живея, след като НЕЯ вече я няма?" В такава ситуация човек не би се уплашил от затвор, понеже той е нищо в сравнение с болката по загубеното дете.
Вчера чаках на една дълга опашка и чух две жени, вероятно медицински сестри, които си говореха, че несериозното отношение го има по всички болници, но обикновено остава незабелязано, защото няма починал. Обсъждаха, че техни колежки правят недопустими неща, за да улеснят дежурството си. Например от предната вечер приготвят разтвори, което би трябвало да се случи непосредствено преди манипулацията. По този начин се губи ефектът от лекарството и на практика болният остава без лечение. Или ако не може да намери вената на пациент, изпразва спринцовката до леглото /!!!/, след което лъже, че му е дала медикамента. Оправданието пред несъществуващата съвест винаги е едно и също: "Достатъчно съм направила за такава мизерна заплата."
Моя приятелка ми разказваше, че десет години не могла да забременее и когато най-накрая успяла, точно в деветия месец изникнал проблем - или тя, или детето. Не помня точно защо - важното е, че станали усложнения. Вече била платила на лекар, но точно тогава той отсъствал заради някакъв курс - мисля, че по информатика. Дежурните били наясно, че друг е прибрал парите и не искали да свършат неговата работа. Изобщо не им пукало, че може да угасне човешки живот. Даже два.
Какво cтанало ли? Съвсем случайно мъжът на тази приятелка е двуметров гигант, който по принцип е пич, но падне ли му пердето, става звяр и на всичкото отгоре му личи. С право собствената му жена го нарича "Лудия",  но не в отрицателен смисъл.  Той събрал целия наличен състав, от чистачката до главния лекар, и им казал "Нито един от вас няма да напусне жив болницата, ако се случи нещо с жена ми или детето!" Не знам с какъв тон го е казал и как е изглеждал, но явно е постигнал търсения ефект, защото през целия останал престой до леглото на приятелката ми имало дежурно медицинско лице. Смеят ли да мръднат, щом отвън чака побеснелият гигант?
Днес детето е красива девойка на 19 години, жива и здрава, благодарение на свирепия нрав на баща си.
Вижда се, че дори рушветът не е гаранция. Не че така трябва да бъде, но докато настъпи положителна промяна, най-добре е да се търсят познати лекари.
Когато бях в седми клас, един единайсетокласник ми счупи ръката на канадска борба. От поликлиниката ме пратиха към "Пирогов", но майка ми отсече "Отиваме в ИСУЛ!" Там имаше приятел-ортопед. Този човек подскачаше като ужилен и гледаше виновно при всеки мой стон, макар че заради доброто му отношение почти нищо не усетих. Нямам представа как се отнася към непознати, но аз останах доволен от него.
В България съществуват и добри лекари. Те също имат интерес престъпници като Маджунов да бъдат наказани с подобаваща строгост, за да не им се разваля доброто име.



Гласувай:
82



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Поздрави за написаното. Има и много ...
07.01.2011 13:54
Поздрави за написаното . Има и много изключително свестни лекари ,които не трябва да страдат заради такива като Маджунов .
Поздрави и двуметровия гигант ,който е принудил лекарите да си свършат работата !
цитирай
2. tutankhamon661 - 1. karambol5
07.01.2011 14:09
karambol5 написа:
Поздрави за написаното . Има и много изключително свестни лекари ,които не трябва са страдат заради такива като Маджунов .
Поздрави и двуметровия гигант ,който е принудил лекарите да си свършат работата !

Директната саморазправа винаги постига по-сигурни и незабавни резултати. В случая е било неизбежно, защото всичко става за минути. После и дела да се водят, и затвор да има, най-ценното си е отишло.
цитирай
3. анонимен - За всичко
07.01.2011 14:41
е виновно настоящото правителство. Реформите бяха започнали, но дойде Боко с неговите тъпанари и съсипа всичко. Първо той трябва да падне от власт иначе спасение няма. Какво разбира някаква мутра от здравеопазване? Съвсем нищичко.
цитирай
4. анонимен - големо писане, големо теле...
07.01.2011 14:41
http://www.youtube.com/watch?v=6J7ri91oVcM
цитирай
5. culture - Дай боже, на всяка жена такъв мъж, ...
07.01.2011 14:53
Дай боже, на всяка жена такъв мъж, какъвто описваш в поста! Може да живеем в 21 век, но понякога са нужни мерки като от праисторията. Някои хора разбират само от грубост. Този човек може да е спокоен, че е изпълнил cвоя дълг към жената и детето си.
цитирай
6. анонимен - Тутане,
07.01.2011 15:19
само ти не се беше изказал по тази тема. Тъкмо се зарадвах, че намаляха новогодишните поздрави и си намерихте нова тема, която да изтъркате. Не ви ли омръзна?
цитирай
7. tutankhamon661 - 3. анонимен - За всичко
07.01.2011 15:31
анонимен написа:
е виновно настоящото правителство. Реформите бяха започнали, но дойде Боко с неговите тъпанари и съсипа всичко. Първо той трябва да падне от власт иначе спасение няма. Какво разбира някаква мутра от здравеопазване? Съвсем нищичко.

Това можеше да не го казваш. Свикнахме, че по презумпция Бойко е виновен за всичко.
цитирай
8. tutankhamon661 - 4. анонимен - големо писане, големо теле...
07.01.2011 15:31
анонимен написа:
http://www.youtube.com/watch?v=6J7ri91oVcM

По какъв повод е този линк?
цитирай
9. tutankhamon661 - 5. culture
07.01.2011 15:40
culture написа:
Дай боже, на всяка жена такъв мъж, какъвто описваш в поста! Може да живеем в 21 век, но понякога са нужни мерки като от праисторията. Някои хора разбират само от грубост. Този човек може да е спокоен, че е изпълнил cвоя дълг към жената и детето си.

Определено е спокоен. Питай дали някой смееше да закача дъщерята в училище! Не смееха "мъц" да й кажат.
цитирай
10. jordito - В Пирогов са най-добрите специа...
07.01.2011 15:59
В Пирогов са най-добрите специалисти без никакво съмнение. След тях бих наредил тези в ИСУЛ. Нормално е хората да прибягват именно до тези болници, когато им е най-необходимо. За това е много важно там да останат само кадърните лекари, които сериозно гледат на работата си. Дори е задължително да я чувстват като призвание и да осъзнават дълга си към обществото.
цитирай
11. panti4 - И ти да не останеш поназад
07.01.2011 16:02
се изгазваш. Не си ти този който ще дава мнение по този въпрос глупчо. Хората достатъчно се изказаха по темата.
Вземи замълчи и не недей да ровиш в раната на хората, да не мисиш че им приятно на хората които са загубили дете си а?
Полицията да се заема с този изрод, не си прави рейтинг с тази трагедия :(
цитирай
12. hristo27 - Гадното в случая, Фараоне е, че т...
07.01.2011 16:04
Гадното в случая, Фараоне е, че трудът на истински призваните лекари в тези дни се умаловажава от действията на такива боклуци като Манджунов!
Жалко, че преди операцията на Гери, нейният баща не е бил "Лудия"...
цитирай
13. tutankhamon661 - 6. анонимен - Тутане,
07.01.2011 16:18
анонимен написа:
само ти не се беше изказал по тази тема. Тъкмо се зарадвах, че намаляха новогодишните поздрави и си намерихте нова тема, която да изтъркате. Не ви ли омръзна?

Почакай да видиш! Едва сега започваме.
цитирай
14. tutankhamon661 - 10. jordito
07.01.2011 16:23
jordito написа:
В Пирогов са най-добрите специалисти без никакво съмнение. След тях бих наредил тези в ИСУЛ. Нормално е хората да прибягват именно до тези болници, когато им е най-необходимо. За това е много важно там да останат само кадърните лекари, които сериозно гледат на работата си. Дори е задължително да я чувстват като призвание и да осъзнават дълга си към обществото.

Естествено, че е така. Не знам как изрод като Mаджунов e стигнал до ИСУЛ. Може би самият той е плащал рушвети при следването си.
цитирай
15. tutankhamon661 - 11. panti4 - И ти да не останеш поназад
07.01.2011 16:31
panti4 написа:
се изгазваш. Не си ти този който ще дава мнение по този въпрос глупчо. Хората достатъчно се изказаха по темата.
Вземи замълчи и не недей да ровиш в раната на хората, да не мисиш че им приятно на хората които са загубили дете си а?
Полицията да се заема с този изрод, не си прави рейтинг с тази трагедия :(

Явно нищо не си разбрал.
цитирай
16. tutankhamon661 - 12. hristo27
07.01.2011 16:36
hristo27 написа:
Гадното в случая, Фараоне е, че трудът на истински призваните лекари в тези дни се умаловажава от действията на такива боклуци като Манджунов!
Жалко, че преди операцията на Гери, нейният баща не е бил "Лудия"...

Може и той да си намери Лудия. При тази вълна би трябвало да се радва, ако първо полицията го докопа, че иначе по-лошо.
цитирай
17. анонимен - В този сайт не се ли намери поне един ...
07.01.2011 16:53
В този сайт не се ли намери поне един човек, който да осъзнае, че с подобни публикации настройвате обществото към всички лекари. Едва ли ще постигнете наказание за виновните, но още повече разваляте ситуацията. В един момент никой няма да ходи при лекар и резултата ще са епидемии от всевъзможни болести.
цитирай
18. termostat - На кого ги разправяш бе? Знам много ...
07.01.2011 17:20
На кого ги разправяш бе? Знам много добре колко ти пука. Все социално ангажирани се събрахте в блогбг. Знам ви много добре.
цитирай
19. kozanostra - Българските лекари отдавна са с...
07.01.2011 17:37
Българските лекари отдавна са свикнали да прибират рушвети. Един ще изгърми, но другите ще продължат постарому. Все пак идеята за тази вълна е добра. Може сега да има ефект.
цитирай
20. анонимен - OOOO TUTKA KAK SI - PISMO OT IRLANDIA
07.01.2011 17:38
4UI KVO 6TE TI KAJA TOVA SA BOLNICI HORATA VLIZAT TAM ZA DA SE OPRAVQT ILI DA SI OTIDAT ... VSEKI ZNAE TOVA .... PROCENTAT NA DVETE ZAVISI OT KADRI KONSUMATIVI STIMULI ZA DOBRA RABOTA I T.N. AKO NQMA6 DOBRI KADRI I KONSUMATIVI I SI S PO 2 LINEIKO4ASA BENZIN NA DEN ZA GRAD S 20 000 NASELENIE 6TE TE PITAM AZ KAKVO 6TE PRAVI6 DRUG E VAPROSA 4E GRADOVETE POD 50 000 NQMAT I LINEIKI .... SQ PAK 6TE PO4NE6 DA MI PI6E6 PROSTOTII ... OBA4E ZA MEN TI SI OSTAVA6 OTQVLEN BYLGAROFOB .... ZABRAVQTE 4E NEBETO E NAD VAS
цитирай
21. анонимен - HAHA - pismo ot irlandia
07.01.2011 17:43
TRQ DA INDIVIDUALNI ZDRAVNI VNOSKI I VSEKI DA SI RAZPOLAGA S KOD NE VSI4KO DA BUD E OB6TO I DA BUE SMU4ENO NI6TO REALNO NE STIGA DO BOLNICITE I ZDRAVNITE UNIVERSITETI ... PREPODAVAT U4ITELI OT 40 GODINI MATERIAL NESUVMESTIM S NOVITE IZISKVANIQ I PARALELI ... STUDENTITE NE VIJDAT SMISAL DA SLU6AT I POSLE V JIVOTA GRE6AT .... I TAKA E PO4TI VYV VSI4KO VYV DARJAVATA
цитирай
22. tutankhamon661 - 17. анонимен
07.01.2011 17:44
анонимен написа:
В този сайт не се ли намери поне един човек, който да осъзнае, че с подобни публикации настройвате обществото към всички лекари. Едва ли ще постигнете наказание за виновните, но още повече разваляте ситуацията. В един момент никой няма да ходи при лекар и резултата ще са епидемии от всевъзможни болести.

Не е задължително. Ако лекарите осъзнаят отговорността си, всичко ще бъде наред. Нали не намекваш, че и този път трябва да мълчим?
цитирай
23. tutankhamon661 - 18. termostat
07.01.2011 17:52
termostat написа:
На кого ги разправяш бе? Знам много добре колко ти пука. Все социално ангажирани се събрахте в блогбг. Знам ви много добре.

Знаеш грънци! Все ще се намери "професор", който да се изкаже против.
цитирай
24. gwendoline - Може да се е изтъркала темата, но как да премълчим, когато проблемите в нашето
07.01.2011 17:55
прословуто здравеопазване стават все по-дълбоки и все по-неизлечими. Иска ми се наред с атаките срещу докторите да се казват и добрите неща, както примера в този пост. Да добавя нещо и аз. Педиатърът на моите деца за мене е Истинския Лекар. Заради него прекосявам цяла София, няма задръствания, няма неудобно време, отивам веднага щом имам зор. И той винаги е там. Пред кабинета му е навалица, чака се с часове. Работи частно, в смисъл игнорирал е Здравната каса, защото не иска да си губи времето в писане на хартии. Той иска да лекува и го прави ден и нощ (събота и неделя). Прегледът струва 10 лв. Кажете в кой частен кабинет в София цената на прегледа е 10 лв?? Аз лично не ходя заради цената, а защото знам, че този Лекар няма да ме пусне да си тръгна без да е сигурен, че е видял всичко и е дал правилната диагноза. Досега винаги е бил прав, и почти винаги диагнозата е в разрез с мнението, получено от личната ми лекарка в Поликлиниката. Вярвам му на 100%. Без Лекарите не можем, затова не трябва да слагаме Всички под един знаменател.

П.С. Иначе имам и други впечатления, от престоя ми в Майчин дом преди година, също и от "консултациите" в Шейново. Направо ми разказаха играта. Добре, че всичко свърши добре...
цитирай
25. анонимен - Онзи много добре да си помисли дали ...
07.01.2011 18:02
Онзи много добре да си помисли дали да се връща от Австрия. При такива вълнения срещу него нищо чудно някой да го причака в тъмна уличка посред нощ и да му тегли ножа. Доста хора са му набрали.
цитирай
26. tutankhamon661 - 19. kozanostra
07.01.2011 18:07
kozanostra написа:
Българските лекари отдавна са свикнали да прибират рушвети. Един ще изгърми, но другите ще продължат постарому. Все пак идеята за тази вълна е добра. Може сега да има ефект.

"Свикнал поп на варен боб - свършил се боба, отучил се попа." Нали се сещаш за тази приказка? Като пострадат някои лакомници, останалите ще разберат, че безразборното лапане е приключило.
цитирай
27. tutankhamon661 - 20. анонимен - OOOO TUTKA KAK SI - PISMO OT IRLANDIA
07.01.2011 18:12
анонимен написа:
4UI KVO 6TE TI KAJA TOVA SA BOLNICI HORATA VLIZAT TAM ZA DA SE OPRAVQT ILI DA SI OTIDAT ... VSEKI ZNAE TOVA .... PROCENTAT NA DVETE ZAVISI OT KADRI KONSUMATIVI STIMULI ZA DOBRA RABOTA I T.N. AKO NQMA6 DOBRI KADRI I KONSUMATIVI I SI S PO 2 LINEIKO4ASA BENZIN NA DEN ZA GRAD S 20 000 NASELENIE 6TE TE PITAM AZ KAKVO 6TE PRAVI6 DRUG E VAPROSA 4E GRADOVETE POD 50 000 NQMAT I LINEIKI .... SQ PAK 6TE PO4NE6 DA MI PI6E6 PROSTOTII ... OBA4E ZA MEN TI SI OSTAVA6 OTQVLEN BYLGAROFOB .... ZABRAVQTE 4E NEBETO E NAD VAS

Не разбра ли за какво става дума? Липса на медикаменти и гoриво не е същото като лекаpска грешка. Не знам дали усещаш разликата.
цитирай
28. tutankhamon661 - 21. анонимен
07.01.2011 18:24
анонимен написа:
TRQ DA INDIVIDUALNI ZDRAVNI VNOSKI I VSEKI DA SI RAZPOLAGA S KOD NE VSI4KO DA BUD E OB6TO I DA BUE SMU4ENO NI6TO REALNO NE STIGA DO BOLNICITE I ZDRAVNITE UNIVERSITETI ... PREPODAVAT U4ITELI OT 40 GODINI MATERIAL NESUVMESTIM S NOVITE IZISKVANIQ I PARALELI ... STUDENTITE NE VIJDAT SMISAL DA SLU6AT I POSLE V JIVOTA GRE6AT .... I TAKA E PO4TI VYV VSI4KO VYV DARJAVATA

Много неща трябват, но стават бавно. Всяка държава е минала през такъв период. Ние сме в най-неизгодната позиция.
цитирай
29. tutankhamon661 - 24. gwendoline - Може да се е изтъркала темата, но как да премълчим, когато проблемите в нашето
07.01.2011 18:35
gwendoline написа:
прословуто здравеопазване стават все по-дълбоки и все по-неизлечими. Иска ми се наред с атаките срещу докторите да се казват и добрите неща, както примера в този пост. Да добавя нещо и аз. Педиатърът на моите деца за мене е Истинския Лекар. Заради него прекосявам цяла София, няма задръствания, няма неудобно време, отивам веднага щом имам зор. И той винаги е там. Пред кабинета му е навалица, чака се с часове. Работи частно, в смисъл игнорирал е Здравната каса, защото не иска да си губи времето в писане на хартии. Той иска да лекува и го прави ден и нощ (събота и неделя). Прегледът струва 10 лв. Кажете в кой частен кабинет в София цената на прегледа е 10 лв?? Аз лично не ходя заради цената, а защото знам, че този Лекар няма да ме пусне да си тръгна без да е сигурен, че е видял всичко и е дал правилната диагноза. Досега винаги е бил прав, и почти винаги диагнозата е в разрез с мнението, получено от личната ми лекарка в Поликлиниката. Вярвам му на 100%. Без Лекарите не можем, затова не трябва да слагаме Всички под един знаменател.

П.С. Иначе имам и други впечатления, от престоя ми в Майчин дом преди година, също и от "консултациите" в Шейново. Направо ми разказаха играта. Добре, че всичко свърши добре...


Винаги съм казвал, че истината е в частното, но нaли много хора живеят още по време на комунизма, все искат невъзможното - хем евтино, хем качествено. А такова чудо просто няма. Уж се знае, ама само на думи.
Частният лекар е наясно, че ако не си доволен, следващия път ще отидеш при някой друг. Държавният обратно - знае, че щом си отишъл при него, значи не можеш да си позволиш частен и щеш-нещеш, пак ще се върнеш. Къде му е стимулът тогава?

цитирай
30. анонимен - Миришещата глава в Лекарския съюз трябва да се изреже, за да има авторитет
07.01.2011 19:40
Маджуновци нямаше да ги има, ако не бяха такива тотални защитници като д-р Миланов. Първо д-р Миланов трябва да се изгони от Лекарския съюз, че чак тогава може да се помисли, че ще стане нещичко. Това трябва да стане не само с натиск от обществото, но и от самите съвестни лекари, защото тоталноста на защитата вреди на техния авторитет.
цитирай
31. blogena - по точно
07.01.2011 19:53
здравеОТРЯЗВАНЕ :(
идещо от здравната КАША
е Рекари (от рекетьори) детеУБИЙЦИ и не само...

Поклон пред пациентите :(
цитирай
32. kass - tutankhamon661
07.01.2011 20:40
Само в Бг пациентите ходят на лекар с пари в брой, е, не само но сред цивилизованите страни към които искаме да се присъединим със сигурност. Лекарите се занимават със сметки и пишат ли пишат, пресмятат, броят банкноти, а от това им се цапат опасно ръцете от където тръгва опасна и много заразна инфекция...
цитирай
33. tutankhamon661 - 25. анонимен
07.01.2011 21:38
анонимен написа:
Онзи много добре да си помисли дали да се връща от Австрия. При такива вълнения срещу него нищо чудно някой да го причака в тъмна уличка посред нощ и да му тегли ножа. Доста хора са му набрали.

Да бе, към ИСУЛ се слиза по тясна уличка. Много е удобна. Току-виж се намерил и кандидат-изпълнител.
цитирай
34. tutankhamon661 - 30. neponosimost
07.01.2011 21:42
neponosimost написа:
Какво здравеопазване!Това си е жив естествен подбор.И никой не отрича, че има добри лекари в България.Има и то доста.Дай Боже късмет на всеки, за да ги уцели.

Най-добре да не се разболяваш. Виж мен, аз боледувам веднъж на няколко години.
цитирай
35. анонимен - е виновно настоящото правителс...
07.01.2011 21:55
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
е виновно настоящото правителство. Реформите бяха започнали, но дойде Боко с неговите тъпанари и съсипа всичко. Първо той трябва да падне от власт иначе спасение няма. Какво разбира някаква мутра от здравеопазване? Съвсем нищичко.

Това можеше да не го казваш. Свикнахме, че по презумпция Бойко е виновен за всичко.

А не е ли?
цитирай
36. tutankhamon661 - 31. анонимен - Миришещата глава в Лекарския съюз трябва да се изреже, за да има авторитет
07.01.2011 22:06
анонимен написа:
Маджуновци нямаше да ги има, ако не бяха такива тотални защитници като д-р Миланов. Първо д-р Миланов трябва да се изгони от Лекарския съюз, че чак тогава може да се помисли, че ще стане нещичко. Това трябва да стане не само с натиск от обществото, но и от самите съвестни лекари, защото тоталноста на защитата вреди на техния авторитет.

При лекарите е като при депутатите - не смеят да се натопят, защото някой ще вземе и за тях да извади нещо. А като прибавим и солидалността към колега, ето ти защитата.
цитирай
37. tutankhamon661 - 32. blogena - по точно
07.01.2011 22:20
blogena написа:
здравеОТРЯЗВАНЕ :(
идещо от здравната КАША
е Рекари (от рекетьори) детеУБИЙЦИ и не само...

Поклон пред пациентите :(

Пациентите герои, бих казал.
цитирай
38. gbfil2 - Реформи трябват.
07.01.2011 22:35
Такива като въпросният "доктор" има навсякъде около нас и не само в медицината. Затова трябват реформи с ясни, стриктни и прозрачни механизми. Конкретно, колко здравни министри трябва да се сменят за да се осъществи здравната реформа? Държавата е тази която създава правилата и следи за тяхното спазване. Затова ги избрахме да градят и реформират, да се конкурират, а не да се мразят и дебнат по кюшетата. Ама нашата държава напълно е абдикирала от общественото си задължение, затова има такива "доктори" и администратори, и учители, и политици пр.., които са превърнали живота на българина в "плод и зеленчук", а самия българин в "дойна крава".
цитирай
39. gwendoline - 29. tutankhamon661
07.01.2011 22:45
Аз имах нещо друго предвид. Лекарят преди всичко трябва да бъде човек. Цената за труда му никога не е достатъчна, да не говорим пък, че тези хора нямат почивен ден, почти нямат личен живот. Много малко са лекарите по призвание и аз се радвам, че познавам лично един такъв. За жалост познавам много повече от другия тип, меркантилния. При тях дори в частния им кабинет няма гаранция, че ще получиш качествена услуга, въпреки дебелата цена.
цитирай
40. tutankhamon661 - 33. kass - tutankhamon661
07.01.2011 22:56
kass написа:
Само в Бг пациентите ходят на лекар с пари в брой, е, не само но сред цивилизованите страни към които искаме да се присъединим със сигурност. Лекарите се занимават със сметки и пишат ли пишат, пресмятат, броят банкноти, а от това им се цапат опасно ръцете от където тръгва опасна и много заразна инфекция...

Аз нямам нищо против да платя, но да знам какво ще получа и то да е качествено. Лекарите трябва да печелят много пари, защото работата им е тежка и отговорна - не е като останалите. Но пак казвам: зависи какво предлагат. От това, което прочетох за Маджунов, той не заслужава и минимална заплата. Негови колеги са му обърнали внимание, че пациентката се влошава, а той "Карай!"
цитирай
41. tutankhamon661 - 36. анонимен
07.01.2011 23:10
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
е виновно настоящото правителство. Реформите бяха започнали, но дойде Боко с неговите тъпанари и съсипа всичко. Първо той трябва да падне от власт иначе спасение няма. Какво разбира някаква мутра от здравеопазване? Съвсем нищичко.

Това можеше да не го казваш. Свикнахме, че по презумпция Бойко е виновен за всичко.

А не е ли?


Не. Освен ако Бойко Борисов не е преподавал на Маджунов в университета. Имаш ли такава информация?
цитирай
42. therainss - Ето нещо, което няма да спра да напомням - за да предотвратяваме трагедии, е нужно обединение...
07.01.2011 23:31
http://therainss.blog.bg/drugi/2010/12/23/neka-da-pomognem-na-milenka.655434
цитирай
43. meto76 - http://www. blitz. bg/article...
07.01.2011 23:54
http://www.blitz.bg/article/22315
http://zarumitu.blog.bg/novini/2010/12/27/nikoi-ne-poviarva-na-sylzite-na-tova-dete.657989
цитирай
44. kasnaprolet9999 - Твоя разказ още веднъж затвърди ...
08.01.2011 00:06
Твоя разказ още веднъж затвърди моето мнение, че за да имаме добро здравеопазване трябва да има контрол, когато той е занижен нищо не става.Чудя се, какво е това съзнание, да вършиш работата си добре, само ако играе пръчката, какви са тези хора, нямат ли поне уважение към себе си?
цитирай
45. tota - Твоя разказ още веднъж затвърди ...
08.01.2011 00:32
kasnaprolet9999 написа:
Твоя разказ още веднъж затвърди моето мнение, че за да имаме добро здравеопазване трябва да има контрол, когато той е занижен нищо не става.Чудя се, какво е това съзнание, да вършиш работата си добре, само ако играе пръчката, какви са тези хора, нямат ли поне уважение към себе си?


Не само контрол, цялостна реформа..сега с тия пътечки какво е ...никой не се ангажира повече от пътечката да прави, ако се открие някакво друго заболяване ...
цитирай
46. анонимен - Вероятно са същите онези хора,
08.01.2011 01:10
kasnaprolet9999 написа:
Твоя разказ още веднъж затвърди моето мнение, че за да имаме добро здравеопазване трябва да има контрол, когато той е занижен нищо не става.Чудя се, какво е това съзнание, да вършиш работата си добре, само ако играе пръчката, какви са тези хора, нямат ли поне уважение към себе си?

от които 100% се състои българския народ.
цитирай
47. zarumitu - ДОКАТО НЯМА ОСЪДЕН ЛЕКАР,ЩЕ ГИНАТ НАШИТЕ ДЕЦА
08.01.2011 01:12
http://www.blitz.bg/article/22315
http://zarumitu.blog.bg/novini/2010/12/27/nikoi-ne-poviarva-na-sylzite-na-tova-dete.657989
цитирай
48. анонимен - Здравеопазването, Тутанкамон, отдавна е в клинична смърт
08.01.2011 01:27
и това го знаят най-добре тези, които имат "щастието" да работят в тази сфера. Не си мисли, че е голямо щастие да работиш в такава окаяна среда. Особено ако си обичаш професията.
Моите съболезнования за родителите на малкото дете - нищо не може да им го върне. Ако не всички, то голяма част от нас са и родители, и пациенти понякога.
цитирай
49. razkazvachka - Браво за този постинг - точно в това е същността -
08.01.2011 02:49
контрол - съсипваме си здравето за да внасяме безумни осигуровки - в крайна сметка не смеем да се разболеем и да остареем, защото не упражняваме контрол.

Няма друг носител на етиката, милосърдието, грижата за човека или каквото и друго възвишено нещо ни хрумне - освен търсенето на отговорност (по метода на бесния татко).
цитирай
50. malkiatprintz - Определено не е единственият сл...
08.01.2011 08:34
Определено не е единственият случай, затова трябва да се промени и системата и контролът, иначе саморазправата е моментно решение. Не може всеки да е по два метра...
цитирай
51. wasteland - Браво на автора, че не му е омръзнало ...
08.01.2011 09:37
Браво на автора, че не му е омръзнало да коментира поредният случай на лекарска ненаказаност !
И да не му пука от дебилните коментари отдолу...
цитирай
52. wasteland - Как би звучало СРС от визитацията на ...
08.01.2011 09:57
Как би звучало СРС от визитацията на Маджунов и колегите му, ако детето е било само в стаята...
- Докторе - ае вижт'ва парче месо да му еба майката, че ше земе да умре, после ш'са червим зарад теб.
- Ем ко да му гледам - боли ма хуя, че щяло да пукне.
- Ам то и мен ма боли, нал си е твоя пациентка.
- ( не се разбира )
- Ае виждам го че се мъчи нещо, дали да не вземем да го удавим, че да му направим добро ?
- Ем да го удавим - що не - ние сме лекари, ама в какво - големичко е за кофа...
- Ебеш ли му майката... Имам един варел на село - в него държим киселото зеле...
- Бягай носи варела, докат не ми е свършила смяната...
- Ам то хубо, ма ко ще кажем после на онея идиоти - родителите дет киснат навънка като прани гащи ?
- Ем ко ще им кажеммм... Че малко течности са му давали и организма не е сварвал да възстановява кръвта дет шурти...
- Ае Маджунов - това ми мирише... Ше вземе да се окаже, че сме напрайли грешка и да ни съдят...
- Кой ше ме съди мене ве говедо, аз съм човека тука дето съди - кой да живее и кой да мре...
- Ама да земем да напишем в документите, че тая малката пача, дето лежи тука е кървяла още преди да дойде за операция ?
- Ам пиши ( не се разбира )
- Ай чао, че имам тука един келеш, дет ми носи едни кинти да уморя синчето му, че си е порязало пръста...

............................

Цинично ли ви се струва ? Ако не - свободни сте да забравите и този случай...
цитирай
53. анонимен - ГАДНИ "ИСТИНИ ", WASTELAND.......
08.01.2011 10:51
МНОГО ЩЕ ТЕ МРАЗЯТ....!!!!
ЧАКА ТЕ ДЪЛГА И ТЕЖКА ВОЙНА В БЪЛГАРИЯ, КЪДЕТО МИРИСА НА СЕЛСКИ "КЕНЕФ", ЗАДУШАВА ПРЕСНИЯ И СВЕЖ ВЪЗДУХ!
....НО ,...ВОЙНАТА Е НАША, А МЕН ТЯ МИ ХАРЕСВА!
ОБИЧАМ ,ТАЗИ ВОЙНА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
А ,ТИ...?
цитирай
54. djgator - !!
08.01.2011 11:14
Постингът ти е написан много добре, имаш подрепата ми, както и на поне още 40 човека в блога, а както се забелязва - дори анонимните ни подкрепят.. Значи е дошло време - разделно..
цитирай
55. toxic - Лекарското съсловие е това, което ...
08.01.2011 14:43
Лекарското съсловие е това, което има най-голям интерес да изчисти името си елиминирайки подобни екземпляри от гилдията. Но понеже на повечето от тях им е по-важно да сгънат едни кинти и да не гледат в паничката на колегата вътрешният контрол напълно липсва. А трябва да е като навън - за най-малкото нещо - съд и отнемане на лекарски права. Професионалните грешки, небрежността, немърливостта и безхаберието са нещо, което може да се случи във всяка професия. Но едно е да сгреши счетоводител, друго - лекар. И този защитен цинизъм, който развиват някои от тях към пациентите и живота е направо отблъскващ.
цитирай
56. beautyqueen - Подкрепям.
09.01.2011 12:24
Подкрепям.
цитирай
57. tutankhamon661 - 39. gbfil2 - Реформи трябват.
09.01.2011 13:09
gbfil2 написа:
Такива като въпросният "доктор" има навсякъде около нас и не само в медицината. Затова трябват реформи с ясни, стриктни и прозрачни механизми. Конкретно, колко здравни министри трябва да се сменят за да се осъществи здравната реформа? Държавата е тази която създава правилата и следи за тяхното спазване. Затова ги избрахме да градят и реформират, да се конкурират, а не да се мразят и дебнат по кюшетата. Ама нашата държава напълно е абдикирала от общественото си задължение, затова има такива "доктори" и администратори, и учители, и политици пр.., които са превърнали живота на българина в "плод и зеленчук", а самия българин в "дойна крава".

Само да не останем на края без лекари, че както заваляха оплаквания ...
цитирай
58. tutankhamon661 - 40. neponosimost - tutankhamon661
09.01.2011 13:13
neponosimost написа:
tutankhamon661 написа:
neponosimost написа:
Какво здравеопазване!Това си е жив естествен подбор.И никой не отрича, че има добри лекари в България.Има и то доста.Дай Боже късмет на всеки, за да ги уцели.

Най-добре да не се разболяваш. Виж мен, аз боледувам веднъж на няколко години.


Не вярвам някой да го иска, но понякога се случва.
"Колко нечестно!Само едно здраве и толкова много болести" - Шлихтер
Дано повече хора са като теб - здрави!Искрено им го пожелавам.
"Здравето не е всичко, но без здраве всичко е нищо" - Шопенхауер

п.п. Улях се с цитатите :)

Добри цитати си подбрала. Можеше и още.
цитирай
59. tutankhamon661 - 41. gwendoline - 29. tutankhamon661
09.01.2011 13:18
gwendoline написа:
Аз имах нещо друго предвид. Лекарят преди всичко трябва да бъде човек. Цената за труда му никога не е достатъчна, да не говорим пък, че тези хора нямат почивен ден, почти нямат личен живот. Много малко са лекарите по призвание и аз се радвам, че познавам лично един такъв. За жалост познавам много повече от другия тип, меркантилния. При тях дори в частния им кабинет няма гаранция, че ще получиш качествена услуга, въпреки дебелата цена.

Виж това:

http://www.blitz.bg/article/22315
http://zarumitu.blog.bg/novini/2010/12/27/nikoi-ne-poviarva-na-sylzite-na-tova-dete.657989

Малкият принц също го е пуснал.
Зачудих се какви хора искат да учат медицина. Представяш ли си да виждаш всеки ден на живо гледки като починалото момиче с маската? За други неща имам железни нерви, но това не мога да го издържа.
цитирай
60. tutankhamon661 - 44. therainss - Ето нещо, което няма да спра да напомням - за да предотвратяваме трагедии, е нужно обединение...
09.01.2011 13:37
therainss написа:
http://therainss.blog.bg/drugi/2010/12/23/neka-da-pomognem-na-milenka.655434

Не знам просто какво да кажа. Още едно нещастно дете.
цитирай
61. tutankhamon661 - 45. meto76
09.01.2011 14:00
meto76 написа:
http://www.blitz.bg/article/22315
http://zarumitu.blog.bg/novini/2010/12/27/nikoi-ne-poviarva-na-sylzite-na-tova-dete.657989

Нали разбра, че се прави сайт за такива случаи? Можеш да си много полезен с линкове.
цитирай
62. tutankhamon661 - 46. kasnaprolet9999
09.01.2011 14:02
kasnaprolet9999 написа:
Твоя разказ още веднъж затвърди моето мнение, че за да имаме добро здравеопазване трябва да има контрол, когато той е занижен нищо не става.Чудя се, какво е това съзнание, да вършиш работата си добре, само ако играе пръчката, какви са тези хора, нямат ли поне уважение към себе си?

Човекът е несъвършено същество. Трудно може да се разчита на неговата съвест. Без контрол е изключено да стане.
цитирай
63. malkiatprintz - Има новина добра новина, хора: ...
10.01.2011 05:22
Има новина добра новина, хора:

http://www.livenews.bg/bulgaria/story/642676142

"Стефан Константинов категорично заяви, че д-р Михаил Маджунов ще получи редица санкции, както от болницата, така и от Министерсвото на здравеопазването, а отделно ще му се търси наказателна отговорност в съда."

Ето и интервюто:

http://www.btv.bg/shows/neka-govoriat/videos

Разговрът за Маджунов започва около 12-та минута. Извадка:

"- Въпросът е когато има конкретна грешка, какво следва; следва ли наказание или просто си приказваме.
- В последните години при нас просто си приказваме.
- Ами аз точно това не искам.
- Ще се промени ли това?
- Абсолютно."

djgator пусна интервюто в постинг, а при Стойнефф

http://stoineff.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/01/09/blizkite-na-geri-ni-zovat.664521

се организира протест пред ИСУЛ за петък.
цитирай
64. анонимен - Млъквайте вече! Всичките се изр...
11.01.2011 09:15
Млъквайте вече! Всичките се изредихте.
цитирай
65. mt46 - Не, това не е добро заключение!
12.01.2011 09:44
Ето нещо по-подходящо - цитат от "Под игото":
"Лудите! Лудите! Те да са живи!"...
Марин Тачков - филолог
цитирай
66. анонимен - Туй
02.02.2011 18:18
Ха-ха-ха! Всички критикуващи вероятно са безгрешни. Разказаната приказка за двуметровия гигант е измислица и потвърждава, защо от такива като разказващия я, трябва да се взимат пари! Който може-може!
цитирай
67. tutankhamon661 - 65. malkiatprintz
03.02.2011 08:44
Колкото повече санкции, толкова по-добре. Лекарите съвсем са се забравили и с добро няма да влязат в правия път. Съжалявам, но те сами си го избраха!
цитирай
68. tutankhamon661 - 67. mt46 - Не, това не е добро заключение!
03.02.2011 08:45
mt46 написа:
Ето нещо по-подходящо - цитат от "Под игото":
"Лудите! Лудите! Те да са живи!"...
Марин Тачков - филолог

А когато не останат живи луди?
цитирай
69. tutankhamon661 - 68. анонимен - Туй
03.02.2011 08:52
анонимен написа:
Ха-ха-ха! Всички критикуващи вероятно са безгрешни. Разказаната приказка за двуметровия гигант е измислица и потвърждава, защо от такива като разказващия я, трябва да се взимат пари! Който може-може!

А на бас, че не можеш да обясниш кое точно те съмнява в историята за гиганта!
Разбирам те, ако си жена. Явно не си имала контакт с истински мъж, чиито юмруци удрят здраво. Ако си мъж, значи си путьо, който не смее да мъцне, защото ще го нашамарят. При всички положения обаче или си лекар, или имаш такъв роднина. Върви да се обясняваш на починалите поради лекарска грешка - те ще те разберат, шъ знайш!
Колкото до историята за гиганта, аз лично съм правил подобни неща макар и не в болница. Ще останеш изненадан колко сговорчиви стават хората пред пряката опасност да ядат пердах. Не дай си Боже, да се случи на мен нещо подобно с мой близък! На място ще кормя - имам физическата сила, нямам скрупули и ставам страшен, когато побеснея. Последното не е мое мнение - казвали са ми го странични наблюдатели. Пък ти ако щеш вярвай!
цитирай
70. анонимен - Cialis kaufen 81
30.01.2012 11:12
Wow… This is great! I can say that this is the first time I visited the site and I found out that this blog is interesting to read. Thanks for this awesome monitor.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tutankhamon661
Категория: Други
Прочетен: 5664440
Постинги: 296
Коментари: 13809
Гласове: 59857
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031