Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2023 22:57 - Състоянието на Байдрън
Автор: mt46 Категория: Тя и той   
Прочетен: 4320 Коментари: 10 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 .
.
.

   Веднъж американецът с български произход Байдрън се осмели да влезе в нашата уникална психолечебница "Рай"...
   Ай го прие в кабинета си и го погледна изпитателно:
   – Какво Ви води насам, г-н Байдрън?
   Гостът, седнал срещу прочутата лекарка, отговори уверено:
   – Вие ме водите, очарователна Ай!... Кой нормален мъж не би пожелал да Ви види, да Ви докосне, да получи частица от Вашата омайност?... И ето – аз, понеже не обичам да дрънкам празни приказки, Ви предлагам половината си състояние, за да прекараме заедно една блажена, страстна нощ!...
   Ай го прониза с магическите си очи и отвърна:
   – Г-н Брайдън, Вашето състояние е доста зле... Вие сте фалирали...
   – Как така? Та аз имам пет милиона долара!... Малко ли Ви се виждат,а?...
   – Говоря за душевното Ви състояние. – усмихна се Ай. – Вашата психика е извратена, съзнанието Ви е болно, фалирало... Тук не е място за сексуални забавления, а аз не съм проститутка... Хайде, тръгвайте си, защото имам по-важна работа!...
   Байдрън се шокира... После се съвзе и рече:
   – Извинете, но аз... такова... просто исках да Ви помогна, да Ви направя добро, да Ви избавя от натрупаното напрежение!... Ех, имах чудни сънища с Вас, Ай!... Ай, все пак съм откровен, открит... А и предполагах, че правите всичко за благото на пациентите си, че ги лекувате с любов... Чао, Ай! Бай, бай!...
   И Байдрън си тръгна – с голямо съжаление, но без срам...

   Ай имаше безброй интересни случаи и пациенти... Нейният съпруг Марин от Немайкъде реши, че може да напише за тях поне десет-двайсет романа, ако има време...


Марин Тачков



Гласувай:
19


Вълнообразно


1. kvg55 - mt46,
16.09.2023 23:04
Изглежда психическите заболявания се очертават като най–масови сред човечеството.
цитирай
2. zaw12929 - И Байдрън си тръгна, а идвал ли е
17.09.2023 02:29
И Байдрън си тръгна , а идвал ли е
цитирай
3. dobrodan - Едва ли има жена, способна да откаже 2 500 000 долара :):):).
17.09.2023 11:32
Бъди по-реалистичен, моля.
цитирай
4. mt46 - Може би...
18.09.2023 23:11
kvg55 написа:
Изглежда психическите заболявания се очертават като най–масови сред човечеството.

цитирай
5. mt46 - Да, разбира се...
18.09.2023 23:12
zaw12929 написа:
И Байдрън си тръгна , а идвал ли е

цитирай
6. mt46 - ?
18.09.2023 23:19
dobrodan написа:
Бъди по-реалистичен, моля.

Е, все пак това е фантастична литература... Ами ако Ай има 10-20 милиона, защо да не откаже два и половина?... :)
А може и за нея парите да не са от голямо значение...
цитирай
7. dobrodan - Дори да има сто - двеста милиона,
19.09.2023 08:24
ще ги вземе, вервай ми :):):).
Фантастиката също трябва да бъде правдоподобна, иначе губи смисъла си.
цитирай
8. mt46 - Ами ако Ай подозира, че това може да е капан?... :)
21.09.2023 00:24
dobrodan написа:
ще ги вземе, вервай ми :):):).
Фантастиката също трябва да бъде правдоподобна, иначе губи смисъла си.

цитирай
9. mt46 - ...
24.09.2023 12:50
Скоро след съмнителното посещение на Байдрън се случи нещо невероятно. В психолечебница "Рай" пристигна всеизвестният милиардер Порокшилд – един от най-богатите хора в света... Беше на около 80 години, много отслабнал, с изпито лице и змийски очи... Той бе приет от Ай в просторния й кабинет. Намести се в удобния фотьойл срещу нея и заговори:
– Уважаема Ай, може ли да ме приемете във вашия, така да се каже, "Рай"?...
– Може, г-н Порокшилд... Каква Ви насочи насам?...
– Разкаянието, безсмислието и най-вече страхът от Смъртта! – гостът се закашля и продължи. – Виждате ли, аз съм един нещастен и самотен старец, който умира... И моето желание е да преживея последните си дни или месеци... в този "Рай"... За тази безценна чест ще заплатя... и ще даря на Вас и на Вашето велико лечебно заведение огромното си богатство, което вече непоносимо ми тежи... и искам да се освободя от него!... Адвокатите ми са подготвили всички документи, остава само да подпишете...

Ай се учуди, защото никога не бе имала подобен случай... Навярно пред нея седеше един от най-горните камъни на световната пирамидална плутокрация... Тя запита странния си гост:
– А защо мислите, че умирате?...
– Виждате ли, имам порок на сърцето, тумор на мозъка, страдам от деменция, параноя, артрит, гастрит и други заболявания... Докторите ми дават най-много 3 месеца живот... Напразно пръснах една трета от парите си за разни доктори, болници и процедури!... Кожодери, мошеници!...
– Кой Ви препоръча да дойдете тук?...
– Препоръчаха ми петима лекари, десетина политици и бизнесмени, които са Ви били пациенти... Казаха, че това било най-доброто лечебно заведение в света, което приличало на същински Рай!...

Ай се усмихна:
– Добре, г-н Порокшилд, ще Ви приема... Но бих желала да казвате истината и само истината... Защото лъжите са тежък товар за душата, а искреността облекчава, носи така нужното за Вас спокойствие...
цитирай
10. mt46 - ...
24.09.2023 22:56
Милиардерът кимна и рече:
– Разбирам... Може би за пръв път в живота си ще бъда честен, откровен... Досега обикновено съм представял лъжите за истини и обратното... Винаги съм почитал Златния телец и съм му служил вярно... Но сега, изправен пред Смъртта, се разкайвам за всичките си злодейства, измами, престъпления...Отричам се от тях, признавам се за виновен, разбирам, че просто съм бил оръжие на Сатаната, на злите сили, на Системата...

Ай проникна в дъното на душата му и потръпна от ужас. Там видя маймуноподобни дявалски изчадия, които ядяха човешко месо и пиеха човешка кръв... Тя затвори очи... Овладя се и попита пациента си:
– Може ли да ми разкажете за живота си?...
– Да, с удоволствие... Но едва ли ще ми стигне времето, за да ви разкажа всичко... Животът ми е достоен за няколко романа, за няколко филма... Може да записвате думите ми, защото записаното остава, така да се каже... Но сега съм твърде уморен и бих желал да ме настаните, да си почина...

Ай се съгласи и гостът бе настанен в прекрасна стая с изглед към пропастта...

Скоро Порокшилд се унесе и заспа... Сънува, че го погребват в Магическата дупка. Спускат го все по-надолу и по-надолу, но ковчегът все не може да достигне до дъното на дупката...

Марин Тачков
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19359633
Постинги: 3716
Коментари: 45274
Гласове: 149559
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930