Постинг
02.08.2010 11:23 -
ЗАЩИТА НА ПОП ФОЛКА2 - 1 ЧАСТ
Всеки е чувал за Кутията на Пандора. Тук обаче си имаме Кутията на Sharon. Тя се отвори, когато въпросната блогърка пусна постинг и разни злобари се нахвърлиха върху нея. Била проста, тъпа, пачавра и т.н. Всичко това, защото слушала поп фолк. Уф, че изтъркано! Поне да беше вярно, ама не е.
Какво е попфолкът? МОДЕРНА музика, включваща елементи от всички останали стилове. Странно, ако "Пайнер" вземат мелодии от друг, викат му кражба, копиране и т.н, но когато някой рок музикант направи същото, то се оказва взаимстване. Абсурдът е очевиден. Също както нашите царе в собствените ни очи са завоеватели, но за другите са изроди-поробители. Зависи от гледната точка, но истината е една.
Има ли стил, който не взаимства от останалите видове музика? Не, няма такъв. Защо тогава обвиняваме поп фолка? "Пайнер" НИКОГА не са твърдели, че дадена песен е авторска. Точно обратното - признават, че са взели известен хит и са му сложили български текст. Щом е популярна песен, как тогава ще я пробутат за авторска? Та нали всеки знае мелодията от години.
Дрехите на фолк певиците били не знам си какви. Брех, да се не види! Тук май всички са експерти по модата. Я, да видим някоя линия! Мнееее кокаинова! Искам модна. Да видим що е туй чудо, наречено "стил"?
Повечето сценични костюми се шият по ПОСЛЕДНА ЕВРОПЕЙСКА МОДА. Изключвам онази част, която е създадена да шокира - има го навсякъде из шоубизнеса.
Някой спомена "Илиянци". Колко са хората, които нямат нито една дреха оттам? Има такива, но са малко. Болшинството пазарува именно от споменатото място или от Женски пазар.
Защо се срамувате? Не знаете ли, че дори холивудските звезди дебнат всевъзможни намаления и са редовни посетители в магазини за "втора употреба"? Нима струвате повече от тях или имате повече пари?
Известно ли ви е, че в абсолютно всички столични бутици има по нещо от "Илиянци", но със сменен етикет? Америка ли открих? Съвсем не. Това го знаят сульо и пульо. Не се правете, че за вас е новост!
Певиците били като изляти от един калъп. По тази логика Доро и Лита Форд са сестри, защото и двете са блондинки. А пък всички жени на планетата са направо еднояйчни близначки, защото примерно носят сутиен. Така ли е?
Да не говорим, че това твърдение противоречи на едно друго: фолк певиците копирали рокерките. С кое? С коженото яке? Това е дреха, която върви на много комбинации и наистина е много красива. Не означава задължително споделяне на рок религията.
Евалла на онзи, който си призна, че тесните потничета и ниските талии на чалгаджийките го възбуждат! Нещо срамно ли има? На мен ми въздействат по същия начин.
Съвсем cкоро в автобус 76 се качиха три момичета, които слушаха поп фолк. Пътуваха кратко - от "Булбанк" на Южния парк до пазара "Иван Вазов", т.е. две спирки. Но за това време едната ми направи силно впечатление - под звуците на музиката тя танцуваше. Ама го правеше толкова еротично, все едно беше на пилон. Признавам си, че в мен всичко "закипя". Преди да слезе, тя направи нещо още по-въздействащо - дръпна си блузката по-надолу, за да уголеми деколтето. Ясно, че целта беше да предизвиква мъжете. Последните със сигурност й се лепят като мухи на мед. Нещо против подобни гледки? Повтарям: става дума за деколте, а не за актови фотографии или "карантии" тип xxl. Има ОГРОМНА разлика.
Рокаджийките също носят тесни потничета и ниски талии. Дороти Пеш не го ли прави? Кой не я харесва? Таря Турунен не носи ли дълбоки деколтета? Те могат, а нашите не, така ли?
Хайде да не обвиняваме бългaрките, че са КРАСИВИ и умеят да го показват по най-блестящия начин! Малко ли световни величия са оставали впечатлени от тази ИСТИНСКА СЪКРОВИЩНИЦА?
СЛЕДВА
Смех. Поп-фолк в България почти няма. Поп-фолка ни е турски, сръбски, гръцки, индийски, арабски. Ако имаше такава музика до сега все един изпълонител щеше да е пробил като румънците или турците или гърците Много пъти съм ги слушал как казват, че песента е авторска, с което са ме изумявали при положение, че съм я чувал опт друг изпълнител.
цитирайНе разбирам кой какво печели от интриги. Престанете да интригирате всички. И така ще избегнете изкуствено акумулиране на негативна енергия.
Хората са с различен багаж и опит в живота Това не значи че трябва да интригират помежду си. Светът е шарен. Толкова.
цитирайХората са с различен багаж и опит в живота Това не значи че трябва да интригират помежду си. Светът е шарен. Толкова.
Аз лично предпочитам да впечатля чужденците с това което имам в главата, а не в циците. Макар че и аз мога да се разголя по улиците.
цитирайМожеш ли да посочиш линк, за да видя къде и по какъв повод са говорили за авторска песен?
цитирайЗащо да е интрига? Просто изказвам мнението си и напомням, че ВСЕКИ има права.
цитирайНе само циците, целият външен вид се използва в шоубизнеса за привличане на вниманието. Правят го по ЦЯЛ СВЯТ. Намирам го за съвсем нормално. Когато се забавляваш, по-добре да гледаш красиви гледки, отколкото грозни.
цитирай
7.
анонимен -
Браво Фараоне
02.08.2010 12:46
02.08.2010 12:46
А на мен ми се чудят хората как денем слушам Хоризонт , а вечер поп-фолк.
Много добра защита на поп-фолкът. Незнам дали чу но вчера е имало някакъв протест, омръзна ми от хора на крайностите.
Нали уж живеем в свобода държава, а но моменти някои хора се държат и искат да си налагат мнението повече и от социалиситите.
цитирайМного добра защита на поп-фолкът. Незнам дали чу но вчера е имало някакъв протест, омръзна ми от хора на крайностите.
Нали уж живеем в свобода държава, а но моменти някои хора се държат и искат да си налагат мнението повече и от социалиситите.
С подобни протести най-много да мина на хард фолк. Много ми е болна темата за нарушаването на човешките права. Сам виждаш колко хора дори не усещат, че правят на другите това, което комунягите правеха на целия народ.
цитирай
9.
анонимен -
Тоз пак се разписа в миризливия си ...
02.08.2010 12:55
02.08.2010 12:55
Тоз пак се разписа в миризливия си блог.
цитирайСлед твоето идване вече направо вони. Въздържай се от нови включвания!
цитирай
11.
анонимен -
Курварчето и Мумията
02.08.2010 13:33
02.08.2010 13:33
Неочаквано тъпа комбинация от прости гъбари - чалгари и курвари!
Колкооо мъка има Боже по този свят ((
цитирайКолкооо мъка има Боже по този свят ((
12.
анонимен -
мумията се завръща и започва да п...
02.08.2010 13:37
02.08.2010 13:37
мумията се завръща и започва да повръща на гробаря в устата.
цитирай
13.
анонимен -
мисъл: колко ли е тъпа да се излага ...
02.08.2010 13:38
02.08.2010 13:38
мисъл: колко ли е тъпа да се излага така тутанката?
цитирай
14.
анонимен -
Хей тролчета
02.08.2010 13:58
02.08.2010 13:58
Май по някаква случайност сте излязли на слънце и сте слънчясали!
А ти "Гробарчето" какъв си?!? Чикиджия. Леко че ще изхвърчиш от сайта, като много други тролчета!
цитирайА ти "Гробарчето" какъв си?!? Чикиджия. Леко че ще изхвърчиш от сайта, като много други тролчета!
Ммда! И на мен ми става тъжно, като се сетя за теб. Съжалявам, но не мога да ти помогна!
цитирайИнтелектуалец си и това си е! Но не ми показвай какво си хапнал от кофата за боклук. Даже ще кажа "моля"!
цитирайПознах те.
цитирайТой всъщност е сложил негова снимка, но понеже е стеснителен, първо проверява реакциите. Сега едва ли ще си признае, защото доста се посмяхме за негова сметка.
цитирай
19.
анонимен -
tutankhamon661
02.08.2010 15:34
02.08.2010 15:34
Това е някакакъв жалък трол, колко такива са минали от тук, и той ще отиде в вечните ловни полета при много, много изтрити тролчета.
Напомня ми на мо стар познат Аско, който се бе регистрирал grobarg, тогава аз и Гатора му дадохме урок!
цитирайНапомня ми на мо стар познат Аско, който се бе регистрирал grobarg, тогава аз и Гатора му дадохме урок!
Няма смисъл да се спори за музика. Всеки да слуша каквото му е угодно.
цитирайЗдрасти! Интересно! При тебе са се сблъскали доста настроения.
Фолк е производна на фолклор. В така наречения поп-фолк няма фолклор, тоест изконната наследена музика на даден регион или етнос.
Та както беше отбелязал скоро един чужденец - "Много ви е готина държавата, щото проститутките ви си имат телевизия, пък и колко хубаво пеят!"
Относно "девойчето" на пилона в автобуса - нима го намираш за приемливо , или нарочно палиш фитилите на полемиката?
цитирайФолк е производна на фолклор. В така наречения поп-фолк няма фолклор, тоест изконната наследена музика на даден регион или етнос.
Та както беше отбелязал скоро един чужденец - "Много ви е готина държавата, щото проститутките ви си имат телевизия, пък и колко хубаво пеят!"
Относно "девойчето" на пилона в автобуса - нима го намираш за приемливо , или нарочно палиш фитилите на полемиката?
22.
анонимен -
ми
02.08.2010 16:28
02.08.2010 16:28
това все едно го е писал някой на 14 години. абсолютна еклектика, абсурдно тъпи доводи и сравнения...
цитирай
23.
анонимен -
hi
02.08.2010 16:38
02.08.2010 16:38
Цитат:
"Когато се забавляваш, по-добре да гледаш красиви гледки, отколкото грозни."
Мдаа много си прав
:D
http://e-vestnik.bg/imgs/art_show/Azis_Bulfoto1107-2.jpg
цитирай"Когато се забавляваш, по-добре да гледаш красиви гледки, отколкото грозни."
Мдаа много си прав
:D
http://e-vestnik.bg/imgs/art_show/Azis_Bulfoto1107-2.jpg
24.
анонимен -
ne ne ne ne
02.08.2010 16:40
02.08.2010 16:40
ne ne ne ne ne i pak ne.... pop folka ne moje da se nareche "stil". Tova ne e stil. Nishto stilno niama v nego!!! Selski oblecheni, eftini pesni... kak moje da narichash tazi muzika savremenna???? ia si pusni MTV da chuesh kakvo se vika savremenna muzika...
Pop folk pevicite peiat s ujasen manier i vsichkite do edna sa mi protivni!!!
цитирайPop folk pevicite peiat s ujasen manier i vsichkite do edna sa mi protivni!!!
25.
анонимен -
24. анонимен
02.08.2010 16:52
02.08.2010 16:52
MTV изобщо не може да се мери с Планета.
цитирайТочно така, фараоне. Шарън е много културно момиче и точно това дразни нейните противници. Разбива им представата, че чалгаджийките били прости.
цитирай
27.
анонимен -
автора
02.08.2010 17:25
02.08.2010 17:25
Ти пък все някой защитаваш. Спри се малко че почваш да ме дразниш.
цитирай
28.
анонимен -
сичкото секс е у биад. тичайте хора.
02.08.2010 17:42
02.08.2010 17:42
сичкото секс е у биад. тичайте хора.
цитирай
29.
анонимен -
Реалист
02.08.2010 18:46
02.08.2010 18:46
Само като се замисли човек че тоя поп-фолк се създаде и възпява най-низшата прослойка на обществото - мутрите и проститутките.Именно те създадоха и кабелните телевизии , студията за записи , въобще наляха маса крадени пари за да се развие тая болна , уродлива музика.Истина е че всеки има право да слуша каквото си иска , именно по това се различаваме.Чалга се слуша предимно тъпи и прости нискоинтелектуални хора душевно бедни и склонност към тюркоазиатските ритми и латиносериалите.Такива музикално инвалидизирани хора просто ги съжалявам , те са болни и имат нужда от лечение.Накрая искам да завърша постинга с 1 поистъркана фраза но е абсолютно вярна и точна -"Слушането на чалга бавно и сигурно ви превръща в малоумен идиот - доказано".
цитирай
30.
анонимен -
Брей, някои за едното (предполагам нискокачествено) ебане
02.08.2010 18:48
02.08.2010 18:48
на какви маймуни се правят... :D
цитирай
31.
анонимен -
Иван-към автора
02.08.2010 19:41
02.08.2010 19:41
Машалла отлична защита на поп-фолка!!! ПОДКРЕПЯМ ВИ НАПЪЛНО!!!!!!!
А на вс. останали ще кажа: да го духате тъпи злобари!!!
цитирайА на вс. останали ще кажа: да го духате тъпи злобари!!!
32.
анонимен -
Машалла отлична защита на поп-ф...
02.08.2010 19:54
02.08.2010 19:54
анонимен написа:
Машалла отлична защита на поп-фолка!!! ПОДКРЕПЯМ ВИ НАПЪЛНО!!!!!!!
А на вс. останали ще кажа: да го духате тъпи злобари!!!
А на вс. останали ще кажа: да го духате тъпи злобари!!!
Още един машалла - чалгар, евалла.
Ще поговоря на неговия език:
Мараба, аркадаш, йок файда чалга. Балък.
33.
анонимен -
???
02.08.2010 20:39
02.08.2010 20:39
rageagainst написа:
Точно така, фараоне. Шарън е много културно момиче и точно това дразни нейните противници. Разбива им представата, че чалгаджийките били прости.
Съжалявам, но моите представи не успя да разбие. За дразненето иначе си прав - успя да ме подразни и то с отказа си да играе честно и със свалени карти. Постоянно осуква и изкривява думите на остналите, коментари, които са и неудобни напълно ги игнорира и се хвърля да отговаря единствено на коментарите в които са я нарекли с някоя обидна дума. Съжалявам, но това е много далеч от държанието, което би ме впечатлило положително. Госпожицата просто е все още млада и не е свикнала да признава грешките си по начин, който не би я унизил или представил в образа на пораженец (с други думи да излезне достойно от боя) и това го разбирам, но все пак мисля е достатъчно голяма за да се откаже от този детински манталитет да тропаш на едно място с крак и да си налагаш мнението.
След като една камара хора се включиха с коментари, които не я обиждаха, нито нея, нито музиката, която тя харесва, а се опитаха просто да и обяснят, че всеки има право на мнение и музикални предпочитания, както и това, че не и прави чест да хвърля или намеква обидни думи за феновете на дадена музика, тя напълно им обърна гръб, хвана се за едната шепа обидни коментари и пусна нов постинг, в който ни изкара некултурни, ругаещи грубияни. Имам чувството, че съм си губила изцяло времето пишейки под статията и с тон, който всеки нормален човек мисля, че заслужава и отнасяйки се към нейното мнение с разбиране (Държа да подчертая, че несъгласието с дадено мнение, НЕ Е равносилно на неуважение към изразяващият различно мнение) и в крайна сметка госпожицата, дори не пожела да каже едно "благодаря ви за добрия тон" и подготви чисто нов пост, в който се оплака как получила САМО обиди и нападки. Съжалявам, но това е повече от лицемерно.
34.
анонимен -
За хърбела и щърбела
02.08.2010 20:52
02.08.2010 20:52
анонимен написа:
Машалла отлична защита на поп-фолка!!! ПОДКРЕПЯМ ВИ НАПЪЛНО!!!!!!!
А на вс. останали ще кажа: да го духате тъпи злобари!!!
А на вс. останали ще кажа: да го духате тъпи злобари!!!
Не смяташ ли, че с този си коментар се доближаваш изцяло до нивото на тъпите злобари, които изпращаш на семинар по орална любов. Присмял се хърбел на щърбел с други думи. Един дол дренки сте, и едните и другите.
Да не пише от някоя кръчма? Или по-скоро от яслата?
цитирайjagger написа:
Няма смисъл да се спори за музика. Всеки да слуша каквото му е угодно.
И аз това викам, но нали виждаш колко хора са против свободата на другите. Зачитат САМО СЕБЕ СИ.
Явно ти не намираш за приемливо поведението на онова момиче. Не знам кое не ти харесва, но всеки има право на свое виждане по въпроса. За да разбереш моята гледна точка, би трябвало да ме познаваш като човек, иначе трудно ще ти обясня.
Свикнал съм да обръщам специално внимание на нещата, които ми носят някаква наслада. Щом ми е приятно, никога не се замислям дали е възпитано, културно и т.н. Избягвам само незаконните неща, които биха навредили на някой невинен. Всичко останало е позволено и, повярвай, аз съм последния човек, който би потърсил нечие ръкопляскане. Знам, че всички го твърдят, но при повечето хора си остава само на думи, докато при мен го доказва цялостното ми поведение.
Танцът на онова момиче много ми хареса и няма смисъл да го отричам. Наистина смятам, че не е направила нищо нередно. Нито е скачала по седалките, нито е крещяла, нито е трошила прозорци. Просто се забавляваше и видимо й беше приятно. Възхищавам се от хората, които умеят да се радват на живота, и никога не ги съдя за начина, по който го правят - той си е лично тяхна работа. Мислиш ли, че е за предпочитане компанията на някой намусен тип, който постоянно повтаря колко е онеправдан? Такива хора са жалки и ме вбесяват. Имам достaтъчно интереси и занимания, че да споделям чуждите проблеми.
Колкото до дърпането на блузката с цел уголемяване на деколтето, наистина смятам, че не е направила нищо осъдително. Нали не се е съблякла гола? Повече плът се показва от къса пола, но хич не съм съгласен да се забрани тази дреха. Жените разцъфтяват, когато са харесвани. Точно това искаше момичето. Нима е лошо да се чувства добре? На теб не ти ли е приятно, когато разбереш, че дадена жена те харесва?
Нека си дадем повече приятни усещания! Никой не говори за нещо извратно или незаконно. Просто малките житейски радости, които правят живота прекрасен. Не е ли това целта на всеки човек?
цитирайСвикнал съм да обръщам специално внимание на нещата, които ми носят някаква наслада. Щом ми е приятно, никога не се замислям дали е възпитано, културно и т.н. Избягвам само незаконните неща, които биха навредили на някой невинен. Всичко останало е позволено и, повярвай, аз съм последния човек, който би потърсил нечие ръкопляскане. Знам, че всички го твърдят, но при повечето хора си остава само на думи, докато при мен го доказва цялостното ми поведение.
Танцът на онова момиче много ми хареса и няма смисъл да го отричам. Наистина смятам, че не е направила нищо нередно. Нито е скачала по седалките, нито е крещяла, нито е трошила прозорци. Просто се забавляваше и видимо й беше приятно. Възхищавам се от хората, които умеят да се радват на живота, и никога не ги съдя за начина, по който го правят - той си е лично тяхна работа. Мислиш ли, че е за предпочитане компанията на някой намусен тип, който постоянно повтаря колко е онеправдан? Такива хора са жалки и ме вбесяват. Имам достaтъчно интереси и занимания, че да споделям чуждите проблеми.
Колкото до дърпането на блузката с цел уголемяване на деколтето, наистина смятам, че не е направила нищо осъдително. Нали не се е съблякла гола? Повече плът се показва от къса пола, но хич не съм съгласен да се забрани тази дреха. Жените разцъфтяват, когато са харесвани. Точно това искаше момичето. Нима е лошо да се чувства добре? На теб не ти ли е приятно, когато разбереш, че дадена жена те харесва?
Нека си дадем повече приятни усещания! Никой не говори за нещо извратно или незаконно. Просто малките житейски радости, които правят живота прекрасен. Не е ли това целта на всеки човек?
Реши да нахвърляш няколко ПРАЗНИ приказки, колкотo да се отчетеш с коментар, нaли? Изобщо не ме учудва, че не посочил нито едно абсурдно твърдение - такова просто няма.
цитирайМарш оттук, скапан ГЕЙ!
цитирайКолкото и да ти е неприятно, поп фолкът си остава именно стил. Аз не харесвам рап, но това не ми дава право да кажа "Рапът не е стил".
Има ли друга музика, която взаимства от всичко? Това не е лошо, а ДОБРО. Получава се музика за всеки вкус.
Ако махнеш емблемите и спреш звука, по никакъв начин не можеш да различиш MTV от Планета. Е , само по негърките, но ти може и да си падаш по такива.
Разправяй на някой друг, че фолк певиците са ти противни!
цитирайИма ли друга музика, която взаимства от всичко? Това не е лошо, а ДОБРО. Получава се музика за всеки вкус.
Ако махнеш емблемите и спреш звука, по никакъв начин не можеш да различиш MTV от Планета. Е , само по негърките, но ти може и да си падаш по такива.
Разправяй на някой друг, че фолк певиците са ти противни!
Здрасти! Няма как да е приемливо някой да танцува като на пилон в автобуса. В тези заведения , в които това се случва, не би трябвало да има малолетни. Още по-малко те да са изпълнители. Значи в в автобуса - обществено място, не бива да се случва подобно нещо. Ти сам признаваш,че си се възбудил. ПРимерно още един пич като тебе , на когото хормоните бушуват - и ето ти агресия ! Или един срещу друг, или насочена към обекта на харесването. И доста други законни препятствия има против подобно поведение- прелъстяване, дребно или едро хулиганство и прочие. Не съм против секса, еротиката, порното - просто си има определени интимни места за тях - все още...
Не съм и против хормоните:)))))
цитирайНе съм и против хормоните:)))))
42.
анонимен -
Всички чалгари да го духат. Тъпи ...
03.08.2010 15:19
03.08.2010 15:19
Всички чалгари да го духат. Тъпи парчета.
цитирайЕднакви са. Различават се само по музиката.
цитирайrageagainst написа:
Точно така, фараоне. Шарън е много културно момиче и точно това дразни нейните противници. Разбива им представата, че чалгаджийките били прости.
Сред чалгаджиите има точно толкова прости, колкото и сред феновете на всички останали стилове. Ако някой се опита да ме убждава в друго, просто не е познал с мен. Видял съм достатъчно, за да не ми минват такива номера.
45.
анонимен -
не заслужават толкова много вни...
04.08.2010 07:47
04.08.2010 07:47
не заслужават толкова много внимание мумийото и гъбарчето. по една майна и толкова.
цитирайКажи ми кой си и, повярвай, още повече ще те ядосам!
цитирайТичай, де!
цитирайЗнам кой си, така че се включи от ника си! Ако ти стиска, ЖАЛКА душице!
цитирай
49.
анонимен -
Глухите никога няма да чуят
04.08.2010 09:53
04.08.2010 09:53
Глухите никога няма да чуят
цитирайИма няколко песни за мутри и нито една не е от последните 5 години. Значи или не си информиран по въпроса, т.е. изказваш се неподготвен, или откровено лъжеш. Сам си избери кое е вярно!
Останалата част от коментара ти показва, че имаш сериозни психични проблеми, ниско самочувствие и интелектуалeн недоимък, които се опитваш да прикриеш чрез плюене по чалгата.
цитирайОстаналата част от коментара ти показва, че имаш сериозни психични проблеми, ниско самочувствие и интелектуалeн недоимък, които се опитваш да прикриеш чрез плюене по чалгата.
Ще говориш по въпроса, когато изгубиш девствеността си. Сега личи, че нямаш опит в тези неща.
цитирайБива ме да защитавам, нали?
цитирайВиждам, че си доста в час. После отричай турското в СЕБЕ СИ!
цитирай
54.
анонимен -
въпросче към автора
05.08.2010 02:59
05.08.2010 02:59
Искам да ти споделя, че има една такава музика, за която в България се знае много малко. Нарича се джаз и тя е също музикален стил, който по самата си същност предполага комбинативност и вариации върху рок, рап и етно мотиви. Преди да се запозная с настоящата ми приятелка слушах Сепултура, Рамщайн, Линкинпарк, а в момента си се чудя как съм го правил. Между другото тя е негърка и е очарована от коментара ти, че някои хора може и да си падат по чернокожи. Та, за музиката. Спрях да слушам гореспоменатите групи от горе-долу 3 години и половина, защото открих, че за мен джаза е музиката, която си заслужава. Искам да ти кажа, че ако се съгласиш бих могъл да те запозная със също толкова секси и жизнерадостни момичета, които не се държат по описания в защитата ти начин на обществени места. Аз съм човек, който търпи чалга, рап, метъл, хаус и всичко друго, но ще ти кажа с какво ме отблъсква чалгата. Имам радостта да се познавам с Райна, Андрея и Алисия. За първата мога да ти кажа, че ми харесва, защото е доказала, че е естествена и талантлива, но останалите две са страшно изкуствени, невзрачни и злобни от близо. На мен темата за свободата на избор ми е също много важна с оглед на това, че приятелката ми е негърка, с това, че слушам джаз, с това, че съм непушач. Трябва да ти кажа, че чалгата ме отблъсква с това, че слушащите я задължително се мусят на друга музика, задължително искат да бъдат харесани, а не са готови и на ни най-малък компромис. Последното, което не ми харесва в чалгата е това, че пра-пра дядо ти не се е борил с турците, за да въртиш гюбеци. Повярвай ми, че освен в чалгата и в джаза има много провокативни и весели текстове, танци и закачки. Въпросът е, че много малко са хората в България, които го знаят. И бих помолил всички запалени по чалга, рап, поп, хаус, метъл, бъдете така добри да не натрапвате своите предпочитания, защото превишаването на вашата свобода на избор значи нарушаване на чуждата такава.
цитирайВ твоя коментар няма нищо лошо, но това не значи, че всички са такива. Имаше голям брой обидни. Допускам, че наистина не си ги видяла, защото учудването ти изглежда искрено.
Не си права, че Sharon е обиждала. Ако приемем, че го е правила, то АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ коментари, включително и твоя, трябва да влязат в графа "обидни". Съжалявам, не съм видял подобно нещо. Ако ти можеш да откриеш, посочи ми неин обиден коментар БЕЗ ДА Е ПРИДИЗВИКАНА.
За игнорирането на неудобни според теб изказвания нищо не мога да кажа, защото просто ги чета и не гледам дали е пропускала някой.
При цялата дандания по неин адрес смятам, че вече има пълно право да попържа, колкото си иска. Не знам защо казваш, че е предизвикала някой, след като според мен именно тя е предизвиканата. Огледай блога й и ще видиш, че някои критикари изобщо не си мерят приказките. Това, разбира се, е характерно за целия blog.bg. В България има голям брой прости хора и те не са само сред чалгаджиите - тъжно, но факт!
цитирайНе си права, че Sharon е обиждала. Ако приемем, че го е правила, то АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ коментари, включително и твоя, трябва да влязат в графа "обидни". Съжалявам, не съм видял подобно нещо. Ако ти можеш да откриеш, посочи ми неин обиден коментар БЕЗ ДА Е ПРИДИЗВИКАНА.
За игнорирането на неудобни според теб изказвания нищо не мога да кажа, защото просто ги чета и не гледам дали е пропускала някой.
При цялата дандания по неин адрес смятам, че вече има пълно право да попържа, колкото си иска. Не знам защо казваш, че е предизвикала някой, след като според мен именно тя е предизвиканата. Огледай блога й и ще видиш, че някои критикари изобщо не си мерят приказките. Това, разбира се, е характерно за целия blog.bg. В България има голям брой прости хора и те не са само сред чалгаджиите - тъжно, но факт!
Всичко, което казваш за поп фолка, едно време комунягите го разправяха за рока. Естествено, няма как да го знаеш, защото си малка. Но пък сигурно са ти разказвали. Тогава рокът беше "виновен" за липсата на възпитание у младежите. Стигаше се дори до извращения на тази основа.
Преди 10-ти ноември 1989г един стил беше "упадъчен", сега друг, после ще е трети, но принципът ще си остане същия. Явно обществото има нужда от "лоша" музика, с която да ПРИКРИЕ собствените си грешки и недостатъци. Да, ама не! Музиката е създадена за забавление. Hикой няма право да я обвинява, че превръщала хората в еди какви си, защото просто НЕ Е ИСТИНА.
Щом смяташ, че поп фолкът разваля младежите, интересно какво мислиш за НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ПРОСТАЦИ Мишо Педала, пардон, Шамара, и Ицо Хазарта? Те ли са върха на културата? Не мога да се сетя за по-големи СЕЛЯНДУРИ в българския шоубизнес.
цитирайПреди 10-ти ноември 1989г един стил беше "упадъчен", сега друг, после ще е трети, но принципът ще си остане същия. Явно обществото има нужда от "лоша" музика, с която да ПРИКРИЕ собствените си грешки и недостатъци. Да, ама не! Музиката е създадена за забавление. Hикой няма право да я обвинява, че превръщала хората в еди какви си, защото просто НЕ Е ИСТИНА.
Щом смяташ, че поп фолкът разваля младежите, интересно какво мислиш за НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ПРОСТАЦИ Мишо Педала, пардон, Шамара, и Ицо Хазарта? Те ли са върха на културата? Не мога да се сетя за по-големи СЕЛЯНДУРИ в българския шоубизнес.
За малолетните съм съгласен - по-добре да не виждата такива случки. Макар че ако знаеш какви неща стават по детските градини, танцът на онова момиче ще ти се вижда направо като свещенодействие. Аз самият съм оставал шокиран от думите на съвсем малки съседски деца.
За агресията обаче не съм съгласен. Да, такава лесно може да се събуди, но това в никакъв случай няма да е по вина на момичето. Много пъти съм спорил по темата, защото тук обичаме да казваме "Тя ме предизвика". Точно както побойник, противно на всякаква логика, обвинява жена си, че я е пребил. Аааа, не! Никоя жена не е виновна, че въздейства на мъжете. Всъщност ако не го прави, значи нещо куца на женските й качества.
Онова момиче танцуваше за собствено удоволствие и не караше никой да я гледа. Ако на някой не му харесва, просто се обръща на другата страна. Само че никой няма да го направи, не и доброволно. Защото ние, мъжете, просто обичаме такива гледки.
Една красавица трябва ли да се срамува, че е хубава и желана? Насила ли да се прави на отблъскваща?
Някъде видях коментар, че фолк певиците до една били красиви. Нямало такива с физически недостатъци. Да, така е. Странното е, че това беше казано с укор. ЗАЩО? Лошо ли е, че са мацки-трепач? Или е срамно?
Преди време някаква жена беше писала на списание "Плейбой" обвинително писмо, че пускат само красавици. А грозните като нея как да се вредят до корицата? Cама се определяше така. От редакцията й отговориха подигравателно, че тя може би също има силни страни като математика, химия, биология. Но списание "Плейбой" е създадено само и единствено за ФИЗИЧЕСКИ красиви жени. Подигравката беше абсолютно заслужена.
Ти имаш ли някакво обяснение, защо толкова хора плюят по хубавите жени? Освен комплексите и завистта, разбира се - за тях знаем.
цитирайЗа агресията обаче не съм съгласен. Да, такава лесно може да се събуди, но това в никакъв случай няма да е по вина на момичето. Много пъти съм спорил по темата, защото тук обичаме да казваме "Тя ме предизвика". Точно както побойник, противно на всякаква логика, обвинява жена си, че я е пребил. Аааа, не! Никоя жена не е виновна, че въздейства на мъжете. Всъщност ако не го прави, значи нещо куца на женските й качества.
Онова момиче танцуваше за собствено удоволствие и не караше никой да я гледа. Ако на някой не му харесва, просто се обръща на другата страна. Само че никой няма да го направи, не и доброволно. Защото ние, мъжете, просто обичаме такива гледки.
Една красавица трябва ли да се срамува, че е хубава и желана? Насила ли да се прави на отблъскваща?
Някъде видях коментар, че фолк певиците до една били красиви. Нямало такива с физически недостатъци. Да, така е. Странното е, че това беше казано с укор. ЗАЩО? Лошо ли е, че са мацки-трепач? Или е срамно?
Преди време някаква жена беше писала на списание "Плейбой" обвинително писмо, че пускат само красавици. А грозните като нея как да се вредят до корицата? Cама се определяше така. От редакцията й отговориха подигравателно, че тя може би също има силни страни като математика, химия, биология. Но списание "Плейбой" е създадено само и единствено за ФИЗИЧЕСКИ красиви жени. Подигравката беше абсолютно заслужена.
Ти имаш ли някакво обяснение, защо толкова хора плюят по хубавите жени? Освен комплексите и завистта, разбира се - за тях знаем.
Ти нали вече го правиш, тъпо парче!
цитирайА нещо за анонимкото?
цитирайНо надеждата крепи човека.
цитирайИзвини ме пред приятелката ти за онзи коментар! Не съм расист и не съм искал така да прозвучи. Даже мога да ти кажа, че най-много си падам по мургави и чернокоси, но това е друга тема.
Благодаря ти за включването! Това е един от най-обективните и добронамерени коментари. Хубаво е повече хора да се поучат от теб, защото мен явно не желаят да ме чуят.
Много ми хареса, че отправяш призив не само към чалгаджиите, но и към феновете на всички останали стилове да не натрапват на околните своята музика. В България съществува БЕЗКРАЙНО ГРЕШНОТО схващане, че навсякъде се чува само поп фолк. Истината е, че по същия начин кънтят и другите видове музика, но критикарите явно нямат нищо против. Аз обаче имам. Когато наскоро група наркомани слушаха оглушителен дет метъл в апартамента под мен и то в 2 часа през нощта, аз извиках полиция. Зет ми пък направо отиде да ги бие. Трябваше да слизам за да му помагам, но добре, че полицаите дойдоха бързо и сами си свършиха работата.
После някой ще ми разправя, че само чалгаджиите не се съобразявали!
Не споделям единствено негативното ти отношение към гюбеците. Аз не играя такива, но обичам да гледам. Танцът си е танц - носи забавление. Също както баклавата е турска, но пък мога да я ям, докато ми прилошее. Смятам, че е грешка тези неща да се смесват с политиката.
цитирайБлагодаря ти за включването! Това е един от най-обективните и добронамерени коментари. Хубаво е повече хора да се поучат от теб, защото мен явно не желаят да ме чуят.
Много ми хареса, че отправяш призив не само към чалгаджиите, но и към феновете на всички останали стилове да не натрапват на околните своята музика. В България съществува БЕЗКРАЙНО ГРЕШНОТО схващане, че навсякъде се чува само поп фолк. Истината е, че по същия начин кънтят и другите видове музика, но критикарите явно нямат нищо против. Аз обаче имам. Когато наскоро група наркомани слушаха оглушителен дет метъл в апартамента под мен и то в 2 часа през нощта, аз извиках полиция. Зет ми пък направо отиде да ги бие. Трябваше да слизам за да му помагам, но добре, че полицаите дойдоха бързо и сами си свършиха работата.
После някой ще ми разправя, че само чалгаджиите не се съобразявали!
Не споделям единствено негативното ти отношение към гюбеците. Аз не играя такива, но обичам да гледам. Танцът си е танц - носи забавление. Също както баклавата е турска, но пък мога да я ям, докато ми прилошее. Смятам, че е грешка тези неща да се смесват с политиката.
62.
анонимен -
Мумийо, не ти харесва мнението на ...
06.08.2010 03:46
06.08.2010 03:46
Мумийо, не ти харесва мнението на българите, затова иди в родината си и слушай оригинална чалга, стига с тези бг ментета. Няма какво да спориш с българи на тази тема. Там ще лапаш рязани локуми и баклави на воля и няма да имаш противници.
цитирайКакво ти разбира кратуната от българщина? Начинът, по който се изразяваш, показва, че си от най-ниската категория ДЪРВЕНИ философи. Сигурен съм, че денят ти минава в някоя КРЪЧМА, където ти и други като теб отчаяно се чудите, защо никой не дава заплата за целодневно пиене на бира и люпене на семки.
цитирайВижте в блога ми статията против чалгата!!!
цитирай
65.
анонимен -
С такива като теб разговарям по п...
08.08.2010 17:50
08.08.2010 17:50
С такива като теб разговарям по подходящ начин. Извинявай за дървеното изразяване - нараних нежната ти чалга-душица, префинена от планета, пайнер, асис и други твои близнаци и подобия.
цитирай
66.
анонимен -
На зла круша - зъл прът, казва нар...
08.08.2010 18:00
08.08.2010 18:00
На зла круша - зъл прът, казва народът. Кой народ - ще попиташ, - българският народ, египетско недоносие!
цитирай
67.
анонимен -
вдървена мумия, мухлясала и вми...
08.08.2010 18:02
08.08.2010 18:02
вдървена мумия, мухлясала и вмирисана
цитирай
68.
анонимен -
Вижте в блога ми статията против ...
08.08.2010 18:08
08.08.2010 18:08
tortinka2 написа:
Вижте в блога ми статията против чалгата!!!
Браво, радвам се, че все още има нормални хора и напълно подкрепям точните констатации в постинга ти.
Кеф ми е да гледам как зверски се ПЛАШИШ, когато влезеш в блога ми. Оттук виждам треперенето на ръцете ти, а СЪРЦЕБИЕНЕТО става все по-силно и по-силно.
Не смееш да влезеш с ника си. Оооо, мързи те да се логнеш? Или нямаш ник? Виж как познах ИЗТЪРКАНИТЕ ти номерца! Пробутвай ги на баба си от Каспичан!
Коментираш на пресекулки. Проблем с простатата ли имаш? Уф, то не е за смях, ама нейсе. Шъ прощаваш!
Влизаш в блога ми и въпреки че си АНОНИМЕН, страхът сковава душата ти. Мислите бягат, нищо не ти хрумва. Накрая копираш твое старо коментарче, написано в "по-смели" мигове. Бързо бягаш, за да събереш нови сили. Но "творението" не ти харесва - дори ти осъзнаваш колко си ниско в еволюционната стълбица.
Пак копираш и бягаш - да не би случайно да съм на линия. УЖАСЯВАШ се от мисълта, че може да сме по едно и също време в Blog.bg.
Трето копиране. Усещаш, че приближава ИНФАРКТ.
Край! Време е да се изпариш. Силите ти не достигат. Въпреки моето отсъствие, пак си изтощен. Това никога няма да се промени.
Прах при прахта! Амин!
цитирайНе смееш да влезеш с ника си. Оооо, мързи те да се логнеш? Или нямаш ник? Виж как познах ИЗТЪРКАНИТЕ ти номерца! Пробутвай ги на баба си от Каспичан!
Коментираш на пресекулки. Проблем с простатата ли имаш? Уф, то не е за смях, ама нейсе. Шъ прощаваш!
Влизаш в блога ми и въпреки че си АНОНИМЕН, страхът сковава душата ти. Мислите бягат, нищо не ти хрумва. Накрая копираш твое старо коментарче, написано в "по-смели" мигове. Бързо бягаш, за да събереш нови сили. Но "творението" не ти харесва - дори ти осъзнаваш колко си ниско в еволюционната стълбица.
Пак копираш и бягаш - да не би случайно да съм на линия. УЖАСЯВАШ се от мисълта, че може да сме по едно и също време в Blog.bg.
Трето копиране. Усещаш, че приближава ИНФАРКТ.
Край! Време е да се изпариш. Силите ти не достигат. Въпреки моето отсъствие, пак си изтощен. Това никога няма да се промени.
Прах при прахта! Амин!
70.
анонимен -
Путанкамоне, кой ще се ядосва за...
12.08.2010 06:24
12.08.2010 06:24
Путанкамоне, кой ще се ядосва заради тебе, образ чалгарски? За какъв се мислиш, за много важен ли се мислиш? Като те гледам как четеш всяко мнение и отговаряш, мога да преценя колко си зле. Продължавай да ни забавляваш с простотията си...
цитирайВажното е, че теб съм те ядосал. Не знаеш ли, че по думите личи, когато авторът им ТРЕПЕРИ? Още много неща не са ти ясни. Да те обучавам ли ме молиш?
Естествено, че съм важен. ЗАВИСТ ли те мъчи?
Какво друго да правя с коментарите, ако не да ги чета и отговарям? И това ли те дразни? О, ти си ПО-ЗЛЕ, отколкото подозирах! В blog.bg предимно се коментира, но и това не знаеш.
цитирайЕстествено, че съм важен. ЗАВИСТ ли те мъчи?
Какво друго да правя с коментарите, ако не да ги чета и отговарям? И това ли те дразни? О, ти си ПО-ЗЛЕ, отколкото подозирах! В blog.bg предимно се коментира, но и това не знаеш.
72.
анонимен -
Абе ти нещо си мръднал, да знаеш! ...
12.08.2010 21:34
12.08.2010 21:34
Абе ти нещо си мръднал, да знаеш! Такива като тебе мога да ги нареждам без да ми мигне и окото. Защото не си заслужава. Верно ме дразниш, но не ме ядосваш, разбийрш ли? Хладнокръвието ми е по-голямо от това на Левски в премеждие, смешко!
Казват, че по-умният отстъпва. Аз да взема да отстъпя, че борбата с простотията е обречена и не ми се занимава въобще с маниии и видения кой и как бил ядосан.
Зачетох малко повече какво си писал, въпреки отвращението ми. Забелязвам, че при тебе има едно трагично противоречие - бориш се с факти и явления, коренът на които защитаваш. Ти си един трагичен образ.
цитирайКазват, че по-умният отстъпва. Аз да взема да отстъпя, че борбата с простотията е обречена и не ми се занимава въобще с маниии и видения кой и как бил ядосан.
Зачетох малко повече какво си писал, въпреки отвращението ми. Забелязвам, че при тебе има едно трагично противоречие - бориш се с факти и явления, коренът на които защитаваш. Ти си един трагичен образ.
Ето, че пак трепериш. Учудвам се, колко лесно те изкарвам от релси.
Четеш нещо, което те отвращава! Мазохист ли си? Нещо май послъгваш. Или може би ти харесва да те ПЛЯСКАМ още дълго?
За какви корени говориш? Да не си градинар? Много ти разбира ДОМОШАРСКАТА кратуна. Друго можеш ли, освен да подхвърляш празни думи? С Левски тръгнал да се сравнява! Поне да знаеше кой е той. Дори НЕ СМЕЕШ да влезеш с ника си. АНОНИМНИК!
Като гледам жалките ти опити да ме наредиш, направо се заливам от смях. Уф, уф, наредииии ........ пасианс!
цитирайЧетеш нещо, което те отвращава! Мазохист ли си? Нещо май послъгваш. Или може би ти харесва да те ПЛЯСКАМ още дълго?
За какви корени говориш? Да не си градинар? Много ти разбира ДОМОШАРСКАТА кратуна. Друго можеш ли, освен да подхвърляш празни думи? С Левски тръгнал да се сравнява! Поне да знаеше кой е той. Дори НЕ СМЕЕШ да влезеш с ника си. АНОНИМНИК!
Като гледам жалките ти опити да ме наредиш, направо се заливам от смях. Уф, уф, наредииии ........ пасианс!
Търсене
За този блог
Гласове: 59858
Блогрол
1. Фестивали в България
2. Директория за статии
3. Обувки – пазаруване онлайн
4. Готини тениски
5. Дрехи – пазаруване онлайн
6. Facebook - Tutankhamon661
7. Svejo - Tutankhamon661
8. Traveler In Time
9. Facebook - Забавление
10. Entertainment
11. Svejo - Alexander
12. Blogspot - Tutankhamon661
13. Crystalsound.webnode.com
14. От Mikaela19 за Tutankhamon661
15. Journey
16. Последни новини
17. Toxic
18. Mikaela19
19. Angpiskova
20. Stoineff
21. Cefules
22. Shaffi
23. Gwendoline
24. Kleopatrasv
25. Mariniki
26. Фантазия
27. Интернет може да се окаже опасно място
28. Мая Манолова – лицето на лицемерието
29. Още колко лъжци трябва да слуша изстрадалият български народ?
2. Директория за статии
3. Обувки – пазаруване онлайн
4. Готини тениски
5. Дрехи – пазаруване онлайн
6. Facebook - Tutankhamon661
7. Svejo - Tutankhamon661
8. Traveler In Time
9. Facebook - Забавление
10. Entertainment
11. Svejo - Alexander
12. Blogspot - Tutankhamon661
13. Crystalsound.webnode.com
14. От Mikaela19 за Tutankhamon661
15. Journey
16. Последни новини
17. Toxic
18. Mikaela19
19. Angpiskova
20. Stoineff
21. Cefules
22. Shaffi
23. Gwendoline
24. Kleopatrasv
25. Mariniki
26. Фантазия
27. Интернет може да се окаже опасно място
28. Мая Манолова – лицето на лицемерието
29. Още колко лъжци трябва да слуша изстрадалият български народ?